Inimesed

Taivo Piller: tahame võrrelda end Skandinaaviaga, olles samal ajal nõukogude süsteemi väärtushinnanguis (168)

LISA KOMMENTAAR

naine 60+1. juuli 2019, 11:05
Ei saa aru millepärast need meesinimesed nii irvitavad? Kas nad ka 20 aasta pärast veel irvitavad, seda ei usu? Meie kortermajas elab mees, kes 30 aastat tagasi oli pedofiil ja 4 aastat istus siis vanglas. Ei olnud kuskile hiljem see huvi kadunud, aastaid hiljem tahtis kasutama hakata oma lapselapsi 75 aastase vanamehena. Õnneks lapsed rääkisid emale ära ja kõik vanaisarõõmud lõppesid koheselt peale kohutavat kodust lahingut. Nüüd hoiavad kõik inimesed vanamehest eemale kui räpasest inimloomast.
29. juuni 2019, 21:10
Fantaasia on väärastunud ja rikutud.
lastekaitsja29. juuni 2019, 14:31
idealist29. juuni 2019, 14:20
Skandinaavia moodi voodi toodi poodi. see oli võõras mood need olid võõrad lood.(tundub et kellegile ei meeldinud need read)
to: to Mis29. juuni 2019, 14:18
kellelt öpivad üksikemade pojad meheks olemist? Meestuttavatelt vöi kuidas?
29. juuni 2019, 14:02
2 täiskasvanud peedikut kasutavad neid õnnetuid lapsi seksuaalselt ära.
to:Mis29. juuni 2019, 12:37
Ikka see jutt, et teised lapsed on süüdi ja normaalsetes kodudes õhutatakse viha. Äkki on hoopis nii et teise silmas pindu näed, oma silmas palki mitte. Kust õpib nende väike tütar naiseks olemist? Naistuttavatelt, nagu issid väitsid? No ärge ajage naerma.
Aga29. juuni 2019, 12:28
Need inimesed teevad ju liiga omaenda lastele. Mäletate lugu kuningas Saalomonist ja kahest lapse üle vaidlevast naisest. Pärisema oli lapse elu nimel nõus temast loobuma. Need mehed ei ole oma suure ego nimel nõus lastest loobuma. Vaesed lapsed.
..29. juuni 2019, 11:58
Lõpetage juba ära see homode reklaamimine.
?29. juuni 2019, 11:27
Kumb neist ema on? Või hoopis: kui palju maksti surrogaatemale? Humanitaarne maailm, kus kasutatakse ära inimeste vaesust sest põhiosa surrogaatemadest on vaesed.
Õige29. juuni 2019, 11:22
Haigust ei pea eksponeerima.
. le29. juuni 2019, 11:18
Kala hakkab mädanema peast. Inglise vanasõna vist.
Haige mõtlemine29. juuni 2019, 11:15
See paar võib teid kõiki vaenajaid saata kuhu tahab, ... Üks haige kaitseb teist.
Aga29. juuni 2019, 11:10
inimene oma rumaluses29. juuni 2019, 11:08
Kas paneme kõik jõed vastuvoolu voolama? Looduse poolt ei pea kaks meest saama lapsi omavahel, miks peab seda vägisi tegema? Haigus.
nojh29. juuni 2019, 11:06
See on lihtsalt haiglane. Need mehed otsigu endale naised!
arvamusvabadus29. juuni 2019, 09:46
See mis toimub selles perekonnas on laste vaimne vägistamine ja sellele aitab kaasa meie riik kes sellise õuduse lasi sündida ja meie perelõhkujatest lapsekaitsjad kes nüüd on suu vett täis kapis peidus.
K29. juuni 2019, 09:08
P-e-r-v29. juuni 2019, 09:03
Ikka niipidi, et see 'perekond' on rikutud ja ebamoraalse mõttemaailmaga, mitte normaalsed kommentaatorid!
Jep29. juuni 2019, 08:47
Väga armas ja õnnelik perekond. Toredad lapsukesed oma tublide issidega. Kommentaariumis nilbuste kirjutajad peegeldavad lihtsalt oma isiklikku rikutud mõttemaailma millel ei ole antud perega mingit pistmist..
Maria29. juuni 2019, 08:42
Jah, töiesti nöukogude aegne mentaliteet: ideoloogia räige pealesurumine. Siis suruti punast ideoloogiat, nüüd vikerkaare
Mis Skandinaaviast te sonite? Eesti on Balti riik!29. juuni 2019, 07:04
kust29. juuni 2019, 06:41
küll sellised tulevad...
kolla29. juuni 2019, 06:34
Kasutavad lapsi kilbiks,muidu saaksid igal tänavanurgal lõ u ga ja seda isegi Hollandis.
kust tean29. juuni 2019, 06:12
sealt https://www.youtube.com/watch?v=lPjhIuAYL_Q
.29. juuni 2019, 05:09
Mitte keniaalsus, vaid geniaalsus, tarkpea.
.29. juuni 2019, 05:08
Kas sina ühegi foto peal ei naera? Miks küll?
.29. juuni 2019, 05:05
Kust sa nii täpselt tead?
Taivo29. juuni 2019, 02:59
Minaise29. juuni 2019, 02:58
juga29. juuni 2019, 02:50
Ma küll ei ütleks, et meil lokkab laste kodutus. Mis puutub vägivalda ja joomisse, siis seda on homopaaride hulgas rohkem, kui heterotel. Samuti on lühem suhtekestvus. Ja alksi panevad peedi.kud samuti rohkem, see on ikka elust näha.
To 100% nõus29. juuni 2019, 00:43
Milline mentaliteet? Mis on haige ja ebainimlik, siis nii see ka on. Ärme siis mõistame kohut ka pilastajate ja muude kõrvalekalletega kodanike üle. Ja olgugi omas mullis, aga ärgu tükkigu esile ning mõjutagu sellega ka meie ühiskonnas kasvavaid lapsi. See on kuritegu.
uuhh29. juuni 2019, 00:28
Kaks isast, kaks last - kui rohkem lapsi ei tule, on looduse poolt ettenähtud asjade käik saavutatud - beeta-inimesi jääb vähemaks. Evolutsiooni tuleb vaadata inimkonna, mitte inimpõlve tasemel
...28. juuni 2019, 23:57
On ju poiss ja tüdruk neil
28. juuni 2019, 23:37
Lugesin tänastest MTV UUDIS-test pikka artiklit, kuidas Itaalias, lastele tehakse shokeerival moel ajupesu,et neid peredest eraldada ja,et, siis müüa lapsed uutele vanematele, kes lapsi s.e.k.s.u.a.a.l.s.e.l.t ärakasutavad. 18. kohtupingis istuva süüdlase hulgas on arste,terapeute ja üks linnapea.
Nuut28. juuni 2019, 23:20
Sõnastus polnud juhus.
28. juuni 2019, 23:20
Kes viimasena naerab, naerab paremini!
MTV UUTISET/Visa Högmander28. juuni 2019, 23:15
Lapsia aivopestiin järkyttävällä tavalla,erotettiin perheistään ja myytiin uusille vanhemmille Italiassa-18 syytetyn joukossa terapeutteja,lääkereitä ja yksi pormestari.
28. juuni 2019, 23:07
Pildil nagu kaks vaimihaiget.
OK28. juuni 2019, 22:55
metsast28. juuni 2019, 22:54
Mina pole ühtegi õnnetut pensionäri näinud.
kõik28. juuni 2019, 22:43
nad lähevad allahi kohtu ette!
oi,kui tore28. juuni 2019, 22:42
et õpetavad ka oma lastele persepumpamist ,nii,et vahtu tilgub!
Taat28. juuni 2019, 22:09
oi,kuitore28. juuni 2019, 22:07
las toodavad võimalikult palju kakanokusid,nokulimpsijaid,siis minu lastelastel ei ole konkurente!
Jääk Aru28. juuni 2019, 22:00
Aadamal ja Eeval oli kaks poeg; Aabel ja Kain. Kui nad said täisealiseks võtsid nad naised Kaananimaalt !? Järeldus- vanajumal oli naljahammas ja haltuuramees ja oli salaja Kaananimaale naisi trenud.
Noo28. juuni 2019, 21:26
Miks siis meie maakohtades väikest palka saavad inimesed või meie pensionärid rõõmust ei rõkka?
kuller28. juuni 2019, 21:24
rõve pilt. lastest on kahju!
/täna,18:06-le28. juuni 2019, 20:46
Haige mõtlemine,et raha teeb õnnelikuks.
Mis28. juuni 2019, 20:27
on saanud paljudest, hetero paaride lastest? Kust need julmurid ja pätid tulevad, keda on tänapäeval palju. Homovanematelt sellise arvukusega kurikaelu küll tulla ei saa. Kui homopaari lastel on elu nigel, siis seetõttu, et need sallimatute normaalsete perede lapsed on oma vanemate poolt vihkajateks õhutatud. Lapsed ise on väga tolerantsed ja ei tuleks selle pealegi, et peaks homoseksuaalsete vanemate lapsi alavääristama
28. juuni 2019, 20:13
pole sa mingi hetero,vaid vana prsetrukkija.
ehhehhheee28. juuni 2019, 20:12
EEs on keelatud nii selline abielu kui arvatavalt ka lapsendamine - aga me tegime naerunäoga ära
28. juuni 2019, 20:12
28. juuni 2019, 20:12
Helle28. juuni 2019, 19:38
Tahad nõukaaega tagasi? Mine siis üle Narva jõe, seal on see aeg veel täitsa olemas
100% nõus 28. juuni 2019, 19:36
Nõukogude mentaliteet on jah meie inimestes ikka väga sees. Muudkui keelaks ja käsiks ja pooks ja laseks. Ise mõtlemine ja oma elu eest vastutuse võtmine paljudel null. Peab ikka olema õnnetu ja tühi ning kurb see elu, kui teiste valikud ja elu närvidele käib. Jah, õigus oma arvamusele on, aga pole kellegil õigus kohut mõista, halvustada ja kiusata. See paraku räägib neist vaenajatest palju enam, kui gaydest. Ja pealegi kui loodus nad nii loonud on, siis mis on meie asi neid halvemaks pidada? Seni kuni kellelegi liiga ei tehta, elagu ja olgu.
väga egoistlikud inimesed, sest võtavad oma lastelt normaalse, rahuliku tuleviku.28. juuni 2019, 19:24
Nende õnn seisneb ütleks "omapärases" voodielus. Jumal ei loonud tagumikku lastesaamiseks, niisiis peavad nad neid kuidagi saama. Lapsed on kindlasti hoitud, materiaalselt kindlustatud, kuid kuidas kulgeb nende koolitee???? Kas isside eeskuju viib ka need lapsed omasoolistega suhtlema ja voodit jagama. Kas inimkond saab nii otsa või hakkame lapsi tõepoolest katseklaasis kasvatama. Kui see on uus normaalsus, siis miks põlastame lastega "suhtlejaid" või loomadega. võ.... igale ühele oma ja piirideta "vabadus". Kuidas üks ebanormaalsus on normaalsem teisest?
Liisaly28. juuni 2019, 18:38
Eesti inimene ei tea, mis on õnn. Ning kui keegi selle leiab, siis tehakse see igal viisil maha ja solvanguid voolab uksest ja aknast. Olen 100% kindel, et nad on kindlasti ühed parimad lapsevanemad keda endale tahta. Lisaks, mis siin salata, neil lastel ei jää küll kunagi midagi vajaka. Ei ole nende lastel vaesust, joomist, katuse puudumist pea kohalt, ega ka vägivalda. Ja olgem ausad, mis meil siin riigis lausa lokkab. Ainult edu oskan soovida.
kas...28. juuni 2019, 18:34
....need on mehed?Nad pole ka naised.Üks kõik mis iganes on olla parem kui olla pe.de. rast.
.28. juuni 2019, 18:28
Sulle ei mahu hinge, et keegi on edukas, õnnelik ja rikas?
to dissident 28. juuni 2019, 18:19
Kommentaari modereerimisele saatmine on nudism? No sul ikka pole sõnade tähendusest vähimatki aimu.
to to Noo28. juuni 2019, 18:16
Kirjutatud oli beebi, ehk siis ainsuses. Mitmuses, ehk kui tegemist on kaksikutega kirjutatakse beebid. Ja arvad, et üks laps võib rahulik ja hea unega olla, aga kaksikutest lapsed kindlasti mitte?
Aga to eu28. juuni 2019, 18:14
Küsimus oli - kas kuskil on väidetud, et üks neist on emme? Kas lihtne küsimus ei olnud arusaadav. Või on siis seda kuskil väidetud?
to Ja28. juuni 2019, 18:12
See, et Hilda on naise nimi ja selle kandja tütarlaps, saab vihkajatelt miinuseid. See on ikka juba üks õige vihkamine.
to Nuut28. juuni 2019, 18:10
Miks küll vaatame dokke ja süveneme kui teema kohe üldse ei huvita??28. juuni 2019, 18:06
See paar võib teid kõiki vaenajaid saata kuhu tahab, sest erinevalt teist on nad andekad ja rikkad, keda teie soigumine ajab vaid naerma:) Õnne ja edu neile ja nad on nii suuremeelsed isikud, et soovivad seda ka teiesugustele arvajatele. Mina kahjuks nii suuremeelne pole kuigi olen hetero ja puha.
eu/täna,17:26-le28. juuni 2019, 17:46
Olen näinud dok.filme ja olen lugenud ülestunnistusi omasooiharate lapsendatud lastest.Üks ohver(vana mees)nuttis ja rääkis,milline õudukas oli ta lapsepõlv.Kuidas nad õega põgenemist ettevalmistasid ja milline hingeline taak on see olnud kogu eluks.
28. juuni 2019, 17:35
Hambad kokku! Nõukaajal oleksite kaug- põhjas töölaagris rüganud, peedikupaar!
ootus28. juuni 2019, 17:34
ma tõesti ootan artiklit nii umbes 14 aasta pärast, kus oma elust räägivad needsamad lapsed... ränk, saades aru et oled geidele lapsendatud, olgu see elu kinnimakstult kui ilus tahes... niikaua aga neist isastest emadest kuulda ei tahaks....
Laste "armastus" seadusest tuleneva õigusega.28. juuni 2019, 17:28
"Ära löö last!"autor, Kaur Hanson "armastab" kah, väikeseid poisse,ainult selle vahega,et kaks kooselus olevat t r u k k a r i t "armastavad" lapsi seadusega ettenähtud korras.
eu28. juuni 2019, 17:26
Paluks kirjutada ka sellest, mis/kes on saanud näiteks omasooiharate koosluses üleskasvanud lastest!? Mõne aasta eest oli veel vabalt saadaval sellised kirjutised usas omasooiharate koosluses üleskasvanutest. Sotsiaalselt ebaküpsed, eluga mitte just hästi hakkama saavad. Lisaks veel enesetappude suhtarv perekonnas üles kasvanud laste omast kordi suurem! Täpsustuseks - perekond on isa+ema+lapsed!!!
eu28. juuni 2019, 17:13
Lp. aga 10:36 Teadmiseks teile, et igas omasooiharate koosluses on soorollid kindlalt paika pandud. Üks on isane ning teine emane. Vaadates neid edevaid kahe poolmeest/poolnaist pole raske väliselt hindamisel vahet teha kumb kumba soorolli mängib!
mujalt28. juuni 2019, 17:06
Arusaamatu miks nad tahavad lapsi eestis kasvatada. Mina viisin lapse mujale kasvama ja ei või end ära tänada selle eest.
idealist28. juuni 2019, 17:05
Skandinaavia moodi voodi toodi poodi, see oli võõras mood, need olid võõrad lood.
....28. juuni 2019, 16:43
"Õõnespea" vs. "õõnespuit" ei saa EKRE vihkamise väljendamist kasutamata jätta, olgu artikkel kellest või millest iganes. Seda järjekindlust võiks kasutada õppimiseks, et end paremini, ka teisi sõnu kasutades, väljendada
Idiokraatia28. juuni 2019, 16:36
muidugi saab neil raske olema aga mitte selle pärast et kuskilt laekub õelaid kommentaare.Seda võiks vast viimane mädandpuit väita.
kena küll28. juuni 2019, 16:28
aga miks nad nii hüsteeriliselt naeravad?
idiokraatia28. juuni 2019, 16:25
Nuut28. juuni 2019, 16:23
Ehk soovitate oma keniaalsuses sama ka n.n vähemustele kes kannatavad omast arust ahistamiste all?Jätke ka üks sõna meelde-konfliktiimportöörlus.
28. juuni 2019, 15:56
mid see parem on kui poisse kasvatavad vanaema ema õed, ühtegi meest majas pole
ha/täna,14:33-le28. juuni 2019, 15:20
Ennem oleksin näljas ja paljas, kui p-e-r-v-e-r-t-i-d-e haigete f-a-n-t-a-a-s-i-a-t-e ohver.
28. juuni 2019, 15:01
Minul läheb süda pahaks.
Õudne.28. juuni 2019, 14:52
Kuidas küll kaasajal,arenenud ühiskonnas,niisuguseid haigeid asju lubatakse?! Neid oli ka nõukogude ajal ,aga nad ei tükkinud esile. Nad elasid vaikselt oma elu. Ühiskond ei ole enam normaalne. Eestis ei tohi iialgi sellist haiget eluviisi lubada.
kas nad28. juuni 2019, 14:51
ikka nii õnnelikud on kui välja näitavad?
Edu neile28. juuni 2019, 14:49
Las trollivabrik kiljub, ärge tehke neid väljagi!
T,28. juuni 2019, 14:34
ha28. juuni 2019, 14:33
Mulle teevad nalja need inimesed, kes laste pärast "muretsevad", Eestis piisavalt vanemateta, näljas ja paljas lapsi, muretsege nende pärast.
Toslem28. juuni 2019, 14:09
Kas see tähendab, et kui sa ei ole homo siis oled kommunist. Üks pühendunud kommunist on alati rohkem väärt, kui tuulelipust poliitik või ennast üliinimeseks pidav homo.
to:Noo28. juuni 2019, 13:59
Kas oled kaksikute ema? Kui oled, pidid küll magamiseks uinutit kasutama.
gftge28. juuni 2019, 13:50
Off Road Love eestvedajad.
mina28. juuni 2019, 13:19
Sushi28. juuni 2019, 12:56
Ärge ajage oma homojuttu. Lapsel ongi ema ja isa. Loomulikult, kui peenisht sobib vaid pärasoolde suruda, siis isaks ei saa.
Kodanikule28. juuni 2019, 12:39
miks sa siis tegeled sellis rõvedusega, mida sa kirjeldadagi ei suuda?
veidrikuks 28. juuni 2019, 12:39
nimetamine on ikka ülileebe definitsioon
pitrjuhhat 28. juuni 2019, 12:37
Tublile kodanikule28. juuni 2019, 12:30
Kui ikka keele kurku ajamine kuidagi meelerahu ei anna, siis mine tee metsajooksu või tõsta kangi. Aitäh, et meid oma haigetest kirjeldustest säästsid.
Ing28. juuni 2019, 11:59
Sa ei tahaks kodumaad kaitsta, sest sellised inimesed elavad ka siin??
Meister28. juuni 2019, 11:59
tänu sellele n.n. "nõukogude süsteemi väärtushinnangutele" saabki võimalikuks kassikulla eest kulla hinda küsida, seega kõik mis teil on, on tänu sellele väärtushinnangule
dissident28. juuni 2019, 11:57
Vabandust, tahtsin kirjutada homonudism
skandinaavia on tõeline s....ta-auk,28. juuni 2019, 11:55
millega mina end eales ei kavatse võrdema hakata. Skandinaavia on valgete inimeste aeglase aga sihikindla mõrvamise musternäidis. Me peame vaatama, mis meil Estis kasulik on, ja tegema vaid seda. "Liberaalne demokraatia" uskujatel on loogikaviga - tegelilkusel pole midagit pistmist selle loosungiga. Tegemist on lihtlabase pettusega: räägime üht, teeme risti vastupidist.
Kutsu28. juuni 2019, 11:46
Kodanik28. juuni 2019, 11:41
Suht rõve kui mees ajab teisele mehele keelt kurku. Edasi parem ei kirjeldaks seda rõvedust.
sina müüd28. juuni 2019, 11:41
ju ka ennast, kui tööl käid.
Kui mendest ei kuule28. juuni 2019, 11:40
on veidrikutest Shantishandud pildis:)
Vastukaaluks28. juuni 2019, 11:40
konservatiivide vihkamisele, mida leht 24/7 täis, võib ju teist poolt ka vahel promoda.
killuke28. juuni 2019, 11:37
Ärgu esinegu siis meedias,kapis on selliste koht.
Jah28. juuni 2019, 11:36
Joondume progressiivsete moslemiriikide ja Venemaa järgi :).
Ha-haa28. juuni 2019, 11:34
kultur`ism atleetvõimlemine kultur`ism atleetvõimlemine kultur`ism atleetvõimlemine kultur`ism atleetvõimlemine kultur`ism atleetvõimlemine kultur`ism atleetvõimlemine Kulturism on atleetvõimlemine.
Skandinaavia, see on autotööstus, metallitööstus, Nobeli preemia. Väga lihtne on lollitada.28. juuni 2019, 11:32
Nojah28. juuni 2019, 11:30
Võib-olla ei saada siin aru, mida sõna surrogaatema tähendab? Aga siis võiks ju asja natuke uurida, mitte hakata mingit väljamõeldud kataloogijuttu ajama.
Idealist28. juuni 2019, 11:29
2 edevat meest jàlle pildil.
Ikka28. juuni 2019, 11:28
lennart28. juuni 2019, 11:10
õige! eestlased on üldjuhul kibestunud rahvas! laske inimestel elada oma enda elu!
bwe28. juuni 2019, 11:07
Kas lapsed elevad heas või halvas perekonnas näitab aeg. Kõik ilusad viljad ei pruugi seest kõige ilusamad olla. Pigem tekitab küsimus selline võltsnaer millega see pere igal pildis on. Tänaval jalutades neil ei ole sellised näod.
to dissident28. juuni 2019, 10:57
Kulturism? Reaalselt kirjutasid kulturism? Ja 60 inimest paneb +?
Oh28. juuni 2019, 10:51
Miks inimene kirjutab veendunult seda, mida ta omas peas on välja mõelnud? Ja teised mitte eriti targad kiidavad karjas järele.
EI28. juuni 2019, 10:44
Mul pole mingit Skandinaaviat vaja, ma elan Eestis.
kasuvanemaid on alati olnud28. juuni 2019, 10:43
ja saab olema, nii seda tulebki võtta. probleem on autoriõigustes, huvitav, mismoodi see kunagi lahendatakse - geenid, need geenid, kes neid suudab ... kustutada... tulevikus võivad ju lapsukesed hakata oma juuri uurima, arvestades põlvkondade vaheldumise antagonistlike suhtumisi, saab tulevik teistpidi tegus olema. üks võimalus on see hea vana ema pärilik liin, egas siis juudid seda niisama oluliseks pea, ilmselt on siin ilmas kõike hullematki olnud ja emale võib alati loota.
Andrus Kuzmin28. juuni 2019, 10:43
Inimese esmane eesmärk on püsimajäämine liigina ja loodus on juba korra selle nii seadnud, et järglasi saavad vaid kahe erineva soo esindajad seega on selge, et taoline "peremudel" (olgu see siis usa või skandinaavia pärane nende meelest) ei ole jätkusuutlik seega ka normaalne.
Oh28. juuni 2019, 10:39
No sellist rumalust poleks küll vaja kirjutada, sellega näitad, et sa nendest inimestest täpsemalt ikka mitte midagi ei tea.
Jah28. juuni 2019, 10:38
Ja Klm kohe lugemas ja kommenteerimas.
prohvet28. juuni 2019, 10:38
varsti,sest kui Issanda vihakarikas nende puhul täis saab, siis lõpeb ka nende "õnnelik" lugu igavesti
Noo28. juuni 2019, 10:37
Mind lasi beebi ka päris hästi magada, kas see teeb minust nüüd mehe või omasoolise?
Aga28. juuni 2019, 10:36
Kas kuskil on väidetud, et kumbki nendest on emme?
Normaalsus28. juuni 2019, 10:31
Me elame mitte nõukogude vaid normaalse väärtustehinnangu ajastus.Ja kui üks mees on issi ja teine emme, siis vähemasti mina ei pea seda normaalseks.
Kopp on juba ees!28. juuni 2019, 10:30
Tõesti - jätke juba järgi. Niigi need lapseostjad ja inkubaatorema ärakasutajad (.......), milleks neid veel promoda ja kasutada ajupesuks!? Pappi on siis teen mis tahan on selle jama kokkuvõte.
jah28. juuni 2019, 10:28
perverdid on RÕVEDAD olgu nad omaarust kui õnnejunnis tahes!!! punkt!!!
Nojah28. juuni 2019, 10:24
``Proua`` Haber sädistas kusagil, et pole eales nii hästi maganud, kui pärast kaksikute sündi. Värsked emad väidavad enamasti vasupidist. Unevõlg on ütlemata suur.
Klm28. juuni 2019, 10:23
Issand, kas kunagi tuleb mõni selline nädal, mil me nendest kahest meediasõltlasest midagi ei kuule?
?28. juuni 2019, 10:21
mis te sinna Skandinaaviasse tööle ronite, kui seal kõik nii paha. (Suur osa kommentaare viitab sellele) Istuge olematu palgaga Eestis ja olge rahul. Siis pole aega ka teisi inimesi mustata, sest vaja oma pead vaevata sellega, kuidas "ellu jääda".
Okas28. juuni 2019, 10:14
Need lapsed kasvavad armastavas ja kindlas perekonnas, kus on lisaks veel väga head materiaalsed võimalused. Ainus mis võib nende tuleviku raskeks teha, on teiesuguste suhtumine nende perekonda! Hoidke oma kriitika parem nende täies elujõus vanemate jaoks, kes ei suuda oma lastele kübetki armastust ega majanduslikku heaolu pakkuda!
kvaternioon28. juuni 2019, 10:12
meis kõigis elavat vaimus ema, isa, õed, vennad, Kõrgeim mina ja madalaim mina - siit ka väga keeruline intsesti süsteem, kes kellega ja kuidas. alati võib lugeda K.G.Jungi :)
28. juuni 2019, 10:10
Need ka 14 aastaselt räppima hakanud.
lõpetage see veidrike promomine28. juuni 2019, 10:05
pole vaja selliseid reklaamida, homomeedia!
karukusti28. juuni 2019, 10:00
Eino Taruk28. juuni 2019, 09:59
Skandinaaviasse pürgimisel (irw) peaksid prioriteetideks olema mitte pervertide õigused vaid toimiv sotsiaalsüsteem ning turvalisus. Meil pushitakse üksnes homoõigusi, sest see on odav. Selle avastasid isegi sotsid...
kolla28. juuni 2019, 09:55
Seda joru ma olen kuulnud aga mind huvitab mis sai edasi,kellega sigitasid lapsi aadama ja eeva lapsed,omavahel või siis isa ja emaga?Kas tõesti inimkonnale pandi alus pilastusega?
DeNiru28. juuni 2019, 09:50
Schwarzenegger ühes filmis sünnitas õnnelikult küll!
to28. juuni 2019, 09:49
kusjuures asi pole mitte selles, et kaks meest istuvad ja neil on lapsed süles. Seal on midagi veel ja see midagi on see, mis tekitab võõristust, et mitte veel kangemalt väljenduda. Seda ei saa vastuveütavaks ja meeldivaks muuta inimestele käsukorras. Ei saa.
to 28. juuni 2019, 09:45
tüübid on nii omas mullis ja sotsiaalselt maha jäänud, et ei tea, et see aeg, kus õhati -- oleks meil nagu rootsis -- on ammu möödas. Nüüd pigem vastupidi -- kui ometi suudaksime vältida rootsistumist, üldse igasugu skandinaavialike "väärtuste" levimist nagu pidev nuhkimine perede järgi, sekkumine iga tühisemagi asja korral, rääkimata multikulti levikust ja pdenduse levitamisest -- sooneutraalsed lasteaiad. Õudne. Vaat mis juhtub kui inimestel on rohkem raha käes kui mõistust!
Uus maailmakord28. juuni 2019, 09:43
vanasti oli ikka nii et nimi oli üleval, sellepärast kirjutad automaatselt sinna, aga ei saa ju nii, et kõik on nagu oli, ikka tuleb kõik jälle ümber paigutada nagu poodides, et pooled asjad jäävad ostmata, kuna neid ei leia lihtsalt üles.
Jah28. juuni 2019, 09:41
suurepärane antireklaam kogu sellele uuele maailmakorrale
Oeh28. juuni 2019, 09:41
Mati muud ei suutnudki kirjutada? Selleks tulid siia, et kedagi sõimata?
ohjah28. juuni 2019, 09:40
no mõistlikumad inimesed ei taha enam ammu end võrrelda skandinaaviaga ja ammugi ei soovita kummardada läänelikke "väärtusi". Ei saa aru, milles sel paarikesel probleem on? Kosmopoliidid on nad ju ammu, elagu seal, kus neid imetletakse, milleks ronida "vaenulikku" "tagurlikku" eestisse ja siin halamisega tähelepanu kerjata?
probleem: Aadam loodi androgüünina28. juuni 2019, 09:39
ja hiljem eraldus/eraldati Eeva, siit ka kirikuisade suhtumine naistesse kui teisestesse, kui mehe juurde kuuluvatesse ja mitte terviklikesse inimhingedesse (hing jäi aadama kasutusse, küljeluu hinge kaasa ei saanud...). naine saavat hingeosaduse mehe kaudu abielus või kristliku koguduse kaudu ühinedes taevase peigmehega... alginimene oli androgüünne ehk siis mees + sisemine naine ja hing on kahe peale 1. nb! hingetu naine leiab hingeosaduse abielus, kõik muu saab olla siis ainult puhtkehaline mehhaanika. mnjah, 2 mehe ühendus tähendab üht ülearust hinge ja 2 naise ühenduses hinge нету. ?
A28. juuni 2019, 09:37
Sinu elu on vist veel raskem, kui sa end teiste inimeste eludega vaevad
Ema28. juuni 2019, 09:36
lugeja28. juuni 2019, 09:36
Ju siis Skandinaavias rohkem haiglaid nende jaoks!
Kaks28. juuni 2019, 09:35
lil.lat jälle esil. Ja ÕL otsib nad ikka esile, et rahvast vih.astada. Uus ideoloogia kui rahva mõ.nit.aja.
Ah et Skandinaavia - piletitel soovitaks vaadata ETV2-st dokumentaalfilm28. juuni 2019, 09:31
Ei kulla emmed,28. juuni 2019, 09:30
sellisest skandinaaviast tuleb kaugela hoida.
Pets28. juuni 2019, 09:25
Miks peab ennast võrdlema manduva allakäiva ühiskonnaga?
Ma püüan igati vältida28. juuni 2019, 09:23
samu väärtushinnanguid (homod, migrandid) mis valitsevad Soomes, Rootsis, Taanis. See kõige sallimine lõppeb ära. Ärge halage homod. Olge õnnelikud, et saate siin Eestis suhteliselt rahulikult oma perversset maailmavaadet harrastada. Aga oma propaganda tegemine peab lõppema. Muidu pärast on veel suurem hala, et üldse ei lasta elada enam. Normaalsetel inimestel saab ühest hetkest lihtsalt villand teie ebanormaalsusest.
Fax28. juuni 2019, 09:23
Õl soovib perverssuse muuta normiks. Selline leht ei sobi isegi saunas jalgealuseks.
_28. juuni 2019, 09:20
Absoluutselt iga nädal eputavad ajakirjanduses nende süütute lastega . Nad on elusolendid, mitte mingid homode reklaaminäod. Nende laste elu saab tulevikus raske olema.
Oleme olnud tublid28. juuni 2019, 09:19
Õnneks säilis okupatsiooni ajal sild normaalsusega,tänu vanematele,vanavanematele ja YLE'le.Ka juurdetulnuid oleme suutnud tasahilju kodustada,vaatamata vastutöötavale idanaabrile.Protsessid võtavad aega aga suund on õige ja vaikselt areneme.
arvamus28. juuni 2019, 09:17
Miks peab neid promoma? Ei taha enam ammu võrrelda skandinaaviaga, kus rahvuslusele ja traditsioonilistele pereväärtusele on selg keeratud!
kiirete28. juuni 2019, 09:16
arengute ja muutuste tuules võib osutuda, et eeskujud idast või ligidalt läänest veavad alt... Kopeerimise käigus kaasnevad ebasoovitavad tagajärjedki. Aeg ehk annab võimaluse atra seada iseendaks jäämisel. Vabaduselgi on oma hind, väärtuse kõrval või järel... Pendeldamine käib ikka ühest äärmusest teise, esikaanefotosid kasutades. Üks müük puha...
no28. juuni 2019, 09:15
miks te promote väärarengut.ei saa kaks meest omavahel lapsi.loodusseaduste vastu ei saa ükski võim,isegi rahavõim.ei saa ebanormaalsust pidada normaalsuseks.
Väärtus28. juuni 2019, 09:09
Eesti väärtushinnangute järgi on inimkaubandus ja laste ostmine-müümine ränk kuritegu. Nii ei arva Eesti kohtud.
Mart28. juuni 2019, 08:59
dissident28. juuni 2019, 08:58
Komm saadeti modereerimisele. See ongi homokulturism.
ajaloo paratamatus28. juuni 2019, 08:57
Andke aga minna, mida rohkem jälkusi võimude poolt tolereeritakse seda rohkem lilli Putini sõdurid varsti saavad.
28. juuni 2019, 08:52
Mitte keegi meist ei võrdle Eestit Skandinaaviaga kuna Skandinaavia maad on oma teel põrgusse juba nii kaugel, et meie niikuinii järele ei jõua. Kui EKRe suudetakse refide poolt minema lüüa siis on veel võimalus, et Eesti kukub samasse auku kuhu Skandinaavia on teel.
Arst28. juuni 2019, 08:52
Kui "väärtushinnangud" muutuvad normaalse inimese jaoks ebanormaalseteks, siis terve mõistuse juures olev ühiskond ka reageerib vastavalt ja pärsib igati hälbe levikut.
sass28. juuni 2019, 08:47
Ei taha ennast võrrelda Skandinaaviaga ja mulle meeldivad nõuka väärtushinnangud.
Tom28. juuni 2019, 08:45
Viie vaesema hulgas28. juuni 2019, 08:45
Eesti mängibki pururikast multikulti riiki, kuigi reformid on selle võimalused ammugi kaotanud :(