Film

Nolan saab riigilt miljonid. Kuidas need tagasi teenitakse? (73)

LISA KOMMENTAAR

Nii on20. juuni 2019, 09:36
Oh teid lihtsameelseid.selle 16milli saame tagasi litsensi või autori või mis iganes nimega tasude kaudu.iga filmi avaliku näitamise pealt umbes 1usa raha.arvestage ise mitu sajandit läheb et see raha kätte saada.see on sama skeem nagu surnud miljönäri pärija otsimine.saada 500eur.asjaajamiseks ja saad 2milli pärandust kusagilt aafrikast.
ära p.lä.ra kui asjast midagi ei jaga20. juuni 2019, 17:58
Enne ei saa Nolan mingit raha, kui tal ei ole ette näidata kõik kviitungid 16,7 miljoni kulutamise kohta Eestis. Ja need peavad olema Eesti firmad ja Eesti inimesed, kellele see raha on makstud. Endale või Pattinsonile palga maksmine ei lähe arvesse. Nii et heal juhul Nolani stuudio selle 5 milli kätte alles aasta lõpus - kui kõik kviitungid on korras.
Kinu Mees20. juuni 2019, 09:32
Kelle luurajad siia saadeti.Varsti terve suve jahutakse Nõelan filmib,Nõelan tuli,Nõelan tegi.Nagu ilmutis oleks maarjamaale saabunud,paneb laulu-tantsupeo ajaks linna kinni.
Õhtulehe kommijate loogika20. juuni 2019, 08:54
-Kuule, mul on sulle üks tööots, 2000 eurot. -OK, kogu raha saan kätte või? -Noh, sa pead maksma tulumaksu loomulikult. -Kui palju? -400 eurot vist. -Nalja teed või!! Ma pean 400 peale maksma, et tööd teha? -Ei, sa ei pea PEALE maksma. Kõigepealt saad ikka palga ja alles siis maksad. -Ah unusta ära, ma ei kavatse midagi maksta selle eest, et ma tööd teen. Tee ise kui tahad!
.20. juuni 2019, 08:24
Tõde ja õigus-palju nad said??.
TjaÕ20. juuni 2019, 08:57
"Tõde ja õigus" sai EFI-lt 2,2 miljonit. Ja saamise eeltingimuseks ei olnud 7 miljoni suurused kulutused Eestis :D
jan20. juuni 2019, 08:05
ajuvaba,kui eesti kodanikule on vaja haiglaravi siis peavad inimesed kerjama siin raha kokku ,aga kui tuleb mingi fimimees loobitakse maksumaksja miljoneid??kes se saab maksumaksja raha niimoodi kulutada oma ?????
Jorin20. juuni 2019, 01:08
Nolan saab lihtsalt käibeka ja osa tööjõumaksudest tagasi oma Eestis tehtud kulutustelt. Mis selles halba on? Ülejäänud raha jääb ju meile.
kellele meile?20. juuni 2019, 14:56
Riik oleks saanud käibe- ja tööjõumaksud, aga maksab samas mahus raha ära. Jääb vaid loota, et massistseenides osalejad oma 50€ päevaraha õhtul kõrtsis ära kulutavad
meile, meie riigile20. juuni 2019, 18:01
Kõrval on Leedu, Ungari, Tšehhi ja Poola - kes pakuvad samasuguseid tingimusi: kui filmid meil, saad käibeka tagasi. Kui Eesti firmadel läheb hästi ja Eesti inimesed saavad tööd, siis läheb ka Eesti riigil hästi. Kus need massistseenides osalejad sinu arust oma raha siis kulutavad kui mitte Eestis? Sõidavad Lätti viina järele või??
Eri koomikud20. juuni 2019, 01:02
Kõige lahedam on, et asjalike kommide positiivsed hinded on jälle "disabled" - rahva meelsuse väänamiseks on see ohtulehe leivanumber. Rahvas ei taha seda filmi!
Taw20. juuni 2019, 00:40
debiilne asjaajamine, ma saan aru, et tegu oleks dokumentaaliga aga see on ju puhas business, miks peab hollywoodi filmi väntamiseks peale maksma, ja filmis ju räägitakse Ukrainast, mitte Eestist. Ühesõnaga, kui filmi eelarve on 200 miljonit ja kokkuvõttes teenib film kassatulu 500 niljonit, siis tegu on kommerts tootega, milleks seda peab veel riik toetama ? Nemad palusid ju meid, et filmida, nad ei palunud ju raha !?
uudsed vormelid20. juuni 2019, 00:30
penskaritele 5 milli ja pärast teenib tasa kui ostlema hakkavad
alfa20. juuni 2019, 00:13
Enam ei saa üldse aru mis toimub? Mingi hollivoodi töötaja nõuab Eesti Vabariigilt miljoneid, et siis tulla siia ja hakata pealinna peamisi magistraale kinni panema kuudeks? Kas Eestil saab olema filmi kassatulust mingi protsent? Kas tegu on hoopis CIA operatsiooniga? Mis eesmärgiga? Valmistatakse ette millekski suuremamahulisemaks aktsiooniks?
19. juuni 2019, 23:46
see asi ei ole tsensuurne, raske end väljendada viisakas heas eesti keeles. Nagu oleks riigi rahadega kasiinos - kasiino, teatavasti, võidab alati. Üha enam hakkab kohale jõudma, miks reaalselt vangis istunud Viiol ei näe vaeva kasiinos laiaks löödud kulka rahade tagasimaksmisega... Lennart Meri on meie ajatu klassik ja ka siia teemasse sobib üks tema tabav ütlus: "Meil ei ole mitte kunagi Eesti ajaloos olnud nii võimas halva maitse ja lollide tõusikute seltskondlik terror."
õige19. juuni 2019, 23:43
oleks luba küsida raha omanikult-see on maksumaksja (juhul kui keegi aru ei saa)
Kurb19. juuni 2019, 23:42
Vabandan, kirjutasin teisiti, tekst tuli nii. Väike Annabel vajaks seda raha. Mitte seda filmi poleks vaja olnud.
Kurb19. juuni 2019, 23:40
Vot ei mõista, miks seda filmi siin tehakse. Tõepoolest,see raha, oleks võinud väikese Annabel ole rohkem vaja.
Toriseja19. juuni 2019, 23:24
See Nolan kõlab sama "hästi", kui Woland ... kas tuli siia sama suurt segadust korraldama?
Ei saa aru19. juuni 2019, 22:05
Usa tuleb siia oma filme tegema, meil pannakse liiklus seisu ja tekitatakse segadust ja siis peame veel peale maksma?
Nolan saab eesti MAKSUMAKSJALT miljoneid19. juuni 2019, 22:03
aga kallist ravimit vajav, paarikuune laps saab eesti riigilt trääsa!
5 milli???19. juuni 2019, 22:02
Milleks on vaja seda filmi väntamist siia? Samas on meil palju lapsi haigeid. Siin üks pisike kelle raviks vaja 2 milli ja riik ei toeta aga filmi jaoks toetab. Häbi riik. Haiglatel pole raha, vanuritel pole raha, laste raviks pole raha aga 5 milli mingi filmi peale. Püha müristus küll.
Mimm19. juuni 2019, 21:49
Samas väikelapse ravi jaoks kogutakse raha annetuste teel, selleks riigil raha pole...
doh19. juuni 2019, 21:37
tere! tulin filmi tegema. teie maksate!
Täpselt...19. juuni 2019, 21:33
Sellex ongi inimestele suuvärk antud,et asjaolusid selgitada,iseasi kas seda tahetakse/viitsitakse.
Uskumatu19. juuni 2019, 21:07
Ega nad ikka lambist siia tulnud . Keegi kutsus ja lubas ka raha. Las see kutsuja ja raha lubaja maksab nüüd omast taskust. Pealegi toimub filmi tegevus Ukrainas.Hea reklaam küll! Kas meie raha eest reklaam Ukrainale?
19. juuni 2019, 21:05
tahaksin siinkohal tervitada editseppa ja teisi maksumaja rahast elavaid eesti filmikeeniusi.hoia kõva kuunäoga naine
19. juuni 2019, 21:01
Nii ongi ,aga keegi ei julge otse öelda ! Tüdrukule peab raha anuma ,et ravi saaks ! Vägev riik ikka küll !Omasi ,ehk tulevikku ei hoolita ,aga mingeid "ampelmanne" kummardatakse maani !
Sass19. juuni 2019, 21:01
Kui palju riik beebi Annabeli toetuseks on välja käinud?
issand halasta19. juuni 2019, 20:56
vabatahtlikult ammeericasigadeprsepragulaccuma hakkata kuhu veel
19. juuni 2019, 20:51
vaata point on selles,et 16 eurot antakse sulle,ülejäänutele jäävad ainult ebameeldivused
19. juuni 2019, 20:46
Raha küll ,öelge veel ,et ei saa laste haigusrahasi makstud ,! Riik või asi,lihtsalt ... !!!
19. juuni 2019, 20:46
filmiinstituut on kuulsusrikka tallinna ulikooli,vakra,sepa ja paljude teiste kõrgeltharitud keeniuste alma materi vesivõsu.kui keegi tunneb,et ta on keeniu,aga teda ei hinnata piisavalt,läheb ta tallinna ülikooli tööle.kirjaoskus pole oluline
19. juuni 2019, 20:43
misasi on filmiinstituut
Nali!19. juuni 2019, 20:35
Edith Sepp on tankist, tegelikult tõmbab filmialal niite filmi instituudi peaekspert Piret Tibbo-Hudgings, üks Allfilmi omanikke. Kogu Eesti filmi rahastamine toimub eelkõige selle fima huvides.
killuke19. juuni 2019, 20:21
Paraku jälle üks näide et Eesti ongi lollidemaa.
Olen nördinud!!!19. juuni 2019, 20:15
Kogu kultuur ja sport olgu ilma rahata kui inimeste --laste tervise eest ei saa hoolitsetud.) 9,5 miljonit "eesti kaardile pääsemiseks" 5 miljonit et siin filmitaks.Mida oleks eesti kaotanud kui film oleks tehtud mujal--ainult võitnud.Eesti perearstid oleks saanud aparaadi millega varakult nahavähki avastada.Nüüd käi muudkui tasulises.Usun et see aparaat maksab vähe ja selline segadus on tahtlikult tekitatud.Koolid kinni--pole raha--Loobime ilma mööda laiali.Näitame EESTI RIIKI!!! Rikas riik!!!--vaene rahvas
16 - 5 = 1120. juuni 2019, 01:13
Sa ikka arvutada oskad? Selle 11 miljoni eest, mis Nolan siia jätab, saavad arstid 2 nahavähi aparaati.
maineprojekt?19. juuni 2019, 20:13
Ühte see EFI ja Allfilm ssaavutas:l ühikese aja jooksul köeti üles suhteliselt suur ameerikavastane viha tallinnlaste seas. Ja seda fakti peaks USA saatkond ja luureteenistused tõsiselt arvestama. Kes on tegelikult Felti ja Sepa selja taga ja niite tõmbavad, et eestlasi massiliselt ameerika vastu ässitada? Kelölele on kasulik see Eesti rahva ässitamine Ameerika vastu?
Viha??20. juuni 2019, 01:15
See viha on vaid Õhtulehe palgaliste kommijate seas. Tallinlased on asjaga üpriski rahul.
kino19. juuni 2019, 20:06
Valitsus oleks võinud kenasti selgitada, et teil kinumeestel pappi küll, nüüd teeme nii, et sellest viiest millist lahutame selle milli või paar kolm neli, mis kulub meie ühe lapse ravimiseks kuulsa kalli ravimiga. Vaevalt et kinumehed sellist negatiivset reklaami soovivad ja EI ütlevad.
ei, kahjuks, paraku. 19. juuni 2019, 20:03
me ei saa tuludest osa. Lihtsalt Edith sepa nimi läheb tiitritesse ja Tõnis lukas kutsutkse esilinastusele. Põhimõtteliselt ostsime oma kultuuriministrile 5 milli eest esilinastuskutse.
Perekond edith Sepp ja tema abikaasa Evelin Sepp19. juuni 2019, 20:00
saavad suhteliselt jõukaks, et oma vanuripäevi Villa Benitas kindlustada. Seniilsevõitu, nagu need mutikesed on...
Kindel see19. juuni 2019, 19:54
Ei osteta. Ameeriklaste vahendaja saab mõne miljoni võrra rikkamaks
Uugu19. juuni 2019, 19:52
Vana kommunist19. juuni 2019, 19:46
Ma peaks netist uurima, kas Hollivuudi omad mujal riikides samuti seesugust mankibisnessi julgevad teha. Kui nad aga hoobilt kuupeale on saadetud, oleksime sel juhul jälle millegagi maailmas esimesed ja ainulaadsed murumütsidesTolad?
Teevad küll20. juuni 2019, 01:17
Belgias saab kulutuste pealt 50%, Prantsusmaal 30, Saksamaal 20, Ungaris 30, Leedus 25 jne jne. Selliseid riike on maailmas ca 30, kellel on selline käibeka tagastamise skeem olema,
arvamus19. juuni 2019, 19:41
Ostetakse viie milli eest kaabusid vä?
Noh?19. juuni 2019, 19:40
aga vanem kaabu pidi ju ämmerricamaalt miljardi ää tooma?See noolan sehkendab ämmeerika vahet, las toob kaasa, filmimise ajal?
K19. juuni 2019, 19:32
Tulemus on see, et hiljem laiutatakse käsi & öeldakse "ups". Tagasitulevast rahast võime ilmselgelt vaid und näha.
Mida kuradit?19. juuni 2019, 19:26
Riik maksab mingile tüübile 5 milli selle eest, et Tallinnat Kiievi pähe promoda?? Mis on asja point? Lollix läinud või?
naine19. juuni 2019, 19:09
Vähemalt linnapea on selgrooga, ei lase üle sõita mingisugusel võõral filmitegijal.
???19. juuni 2019, 19:06
Kingitus vaese Eesti poolt rikkale Hollywoodile? Ikka ei saa aru, milline on siin meie kasu. Kas filmimist finantseerides muutume meie kah filmi osanikeks, selle tuludest osasaajateks? Investoriteks. Umbes nii. Näiteks filmi loomise kogukulu saab olema 100 miljonit. Meie maksame 5 miljonit, Aga kas me oleme siis 5%-ga osanikeks? Et kui film toob lõpuks sisse näiteks 500 miljonit, siis on sellest 5% meie jagu?
marks19. juuni 2019, 19:04
Tühja neist hammastest , saaks no lastelegi ravimiraha et ei peaks anetajatelt kerjama . Aina hullemaks läheb..
Riigile kahjulik korruptiivne tehing tuleks tühistada19. juuni 2019, 19:02
Selle Eest Filmi Instituudi proua ja Allfilmi sidemed ja tehingud tuleks uurimise alla võtta.
Www19. juuni 2019, 18:58
Sellepärast ma polegi nõus selle eesti riigile mingeid makse nõus maksma petan seda riiki igljuhul edasi
tonis lukase-nimeline pornofilmitööstus19. juuni 2019, 18:58
huugab täiel tuuril. Tõde ja Õigus II jääb küll tegemata, sest raha anti üra Allfilmile ja Edith Sepale pettuste abil Nolani siia meelitamiseks. Üht-teist langeb muidugi parteikassasse ja see on ainus positiivne külg sellel koledal asjal.
Ettevõtja19. juuni 2019, 18:58
Miljardäridele anname miljoneid .... haigete laste jaoks ei ole raha, pensionärid närigu muru ....ametnikele maksame sadu tuhandeid Oma ettevõtjaid peedistame 2000 euro pärast... Sellisele riigile ei tohi enam makse maksta. ja ega need filmitegijad ju ei maksagi makse... teised ettevõtjad peavad filmitegijatest eeskuju võtma. Ehitusettevõtjad ütlevad , et makske meie töötajate maksud ära... muidu maksame ümbrikupalka.... ja Eesti valistsus saadab kohe raha.
mnjah19. juuni 2019, 18:54
PR osakond on jälle head tööd teinud. 2 nädalat jahutakse kus ja mida filmitakse ja siis lõpuks vaikselt poetatakse, et maksumaksja peab selle kõik kinni ka maksma
Marko19. juuni 2019, 18:54
See näitab kui tola on meie riik. Orjapõlvlane. Mida te lömitate. Nolan maksku ise miljoneid.
RAA19. juuni 2019, 18:52
Midagi ei saa aru.Kas EESTI riik toetab miljonitega? Miks?
maalt ja traktoriga19. juuni 2019, 18:50
Ma vaatan, et riik on meil ette rikas, et igale ameerika onule, kel niigi pappi, antakse veel kamaluga peale. Järelikult on vaja ameteid likvideerida.
ja miks peaks19. juuni 2019, 18:47
maksumaksja rahadega toetama hotelle ja toitlustusasutusi? kaudselt.
nii19. juuni 2019, 18:46
olen valitsuses väga pettunud, väga
Teisitimotleja19. juuni 2019, 18:43
Seda Eesti riiki petetakse igas asendis. Kui Eestit juhivad valdavalt näitlejad ja muud klounid siis sellised asjad juhtuvad. See toetuste seadus tahab muutmist. Toetust peaksid ikka saama need kes suudavad toestada, et tehtud too toi Eesti riigile kasu ja ei mingit hupoteetikat.
RS19. juuni 2019, 18:41
Praegused erakonnad täidavad vaid lubadusi, mis on välja käidud juba Reformi valitsemise ajal aastaid tagasi.
kreekast19. juuni 2019, 18:36
tuli raha või midagi sarnast
kodanik19. juuni 2019, 18:36
Kas nüüd hakkavadki kõik siin filmi väntavad välismaa kröösused saama vaeselt Eesti riigilt rahasid??? Aga oma haigete ravimiseks kerjab valitsus raha siinselt rahvalt. Need välismaa kröösused selleks ei anneta. Tahaks konkreetselt teada, KES otsustavad Eestis selle raha kinkimise välismaa filmi väntamiseks!?
kodanik19. juuni 2019, 18:32
Kui palju jätavad nad RIIGILE ikkagi? Hotellid ja toitlustusasutuste omanikud saavad raha, selle pealt maksavad heal juhul vaid käibemaksu, hotellid vaid 9% käibest.
Vaatleja19. juuni 2019, 18:25
Tagasi saab tööjõumaksu, käibemaksu, aktsiisi ja seda, kui palju või kas üldse otsustavad filmiinstituudi asjapulgad. Äärmiselt hüpoteetiline kui mitte kriminaalne äri.
valija19. juuni 2019, 18:19
seda erakonda ma küll enam ei vali kunagi
naine maalt19. juuni 2019, 18:13
et seda raha rohkem tagasi tuleks
Piret Tibbo20. juuni 2019, 00:35