Inimesed

HEIMAR LENK: „Edgar Savisaar hävitati sihilikult ja järjekindlalt!“ (256)

LISA KOMMENTAAR

Miin3. juuni 2019, 10:42
Selle pärast tänapäeva inimesed kuhugile ei jõuagi, sest nendel puudub lojaalsus. Lojaalsus, sõprus ja armastus ei ole tingimuslikud, need nähtused eksisteerivad väljaspool õiget ja valet. Kui saadakse teada, et sõber on sarimõrtsukas siis sõpra ei reedeta. Aga tänapäeval ei ole isegi definitsioonis selline lihtne ja loomulik sõna nagu sõber. Selle asenduseks on loodud sõnad nagu tuttav, semu, seltsiline ehk totaalselt opurtunistlikud väljendid mis välistavad kestav sideme inimeste vahel.
Miin3. juuni 2019, 10:38
Oled küll üsna naiivne, patud saab alati välja mõelda ja rava massid usuvad. Kui mingi süüdistus jõuab 100 000 inimeseni siis sellest 3000-4000 mõtlevad kriitilised ülejäänud mõistavad inimese juba süüdi. Ja kui lõpus leitaksgi ,et inimene ei ole süüdi siis tuleb üks lühike artikkel ,et inimene ei olegi süüdi aga enne seda vormitakse sadu artikleid kuidas ta on süüdi. See lühike artikkel ei jõua massideni samas kui süüdistused mida levitatakse massiliselt jõuavad ja inimene ongi hävitatud, kui tema maine ja usaldusväärsus on hävitatud.
Sass3. juuni 2019, 09:49
Konkreetne arvamus oleneb mõistagi konkreetse persooni tundemaailmast (kui see üleüldse eksisteerib). Ja ammusel kommunismi-ajastul ühte kleepunud kodanike nn. solidaarsus tugevneb koos aja möödumisega. Ühikud aina vähenevad, tunded aina jäigastuvad. ENSV Plaanikomitee juhtiv-seltsimees ja ENSV korrespondent Moskvas...
kui nüüd 3. juuni 2019, 07:50
Jaagust ka lahti saaks kuidagi, siis võiks juba kergemalt hingata.
Leimar Henk3. juuni 2019, 07:08
Raimondo-poisu Savisaare väimehe kanditaat vedas kah alt.Oh aegu oh kombeid !!!
vapsitrall2. juuni 2019, 21:40
kellele2. juuni 2019, 18:34
s2. juuni 2019, 14:31
kui inimesel ei ole mingeid patte ja ta võitleb eesti rahva heaolu eest---- siis ei saa kedagi hävitada loll jutt suhu tagasi--- ja kui oled temaga mestis siis pole midagi teha
Savipätsi jünger,2. juuni 2019, 14:13
See on ainuke asi,mis Eestis on korralikult ja mõnuga tehtud. Hurraaa!
kle2. juuni 2019, 13:35
to Urmas2. juuni 2019, 13:29
minu vanavanematel oli Tallinnas 3 toaline korter, kuhu söja löppedes istutati vägisi vöörad inimesed sisse. Vanaema perega oli kolinud söja eest Löuna-Eestisse oma 4 lapsega selleks ajaks. Tagasi nad oma koju enam minna ei saanud, sest yyrnikud keeldusid välja minemast. Nii pidid minu vanaema ja tema pere endale taas uue kodu otsima ja nullist alustama. Mis sundyyrnike öigustest me siis räägime? Öigetele omanikele lihtsalt ei vöimaldatud tagasi tulla oma koju,
ausamba2. juuni 2019, 13:11
pystitas Savisaaar endale juba ise - kiriku Lasnamäele, venelaste abiga. Sama on teinud ka köik teised usurpaatorid (pyramiidid, mausoleumid, minaretid jne)
nimi2. juuni 2019, 12:49
ikka majandusminister (või rahandusminister) oli oma ulaka lindiskandaaliga.
arvaja2. juuni 2019, 12:38
:-))) võib-olla kustutati kommentaar sellepärast, et kasutasite ebatsensuurseid sõnu.
arvaja2. juuni 2019, 12:32
Heimar, ma ei jaga Sinu arvamust - korruptsioon ja korruptsioon ja selle eest tuleb vstutada.
ÕL2. juuni 2019, 11:38
mine peesse oma ekre tsensoriga !
kuula2. juuni 2019, 11:37
nende kolme kommu saadet Tallinna TV-s, siis alles saad teada, kes viha külvavad, nagu oleks veel eelmine riigikord.
Ants2. juuni 2019, 10:23
Ja õieti tehti. Ehtsa nõukaaegse kaagutaja Lengi udu ei taha enam näha ega kuulda. Vastik tegelane. Savisaar on praegu seal kus ta olema peab. Tema väärtus on null.
Vastik2. juuni 2019, 09:36
on lugeda meie rahvuse vaenlast pooldavaid kommentaare!Kui ma kuulen,et keegi ajab kusagil sellist haiget juttu,justkui Savisaar oleks meile vabaduse toonud-lähen vihaseks!
Onx2. juuni 2019, 09:06
Mix keegi ei räägi, mis tehti Lätis, Leedus, kas seal on sundüürnikke, hallipassimehi? VAIKUS!!??
Kusma: meie ka, meie ka !2. juuni 2019, 08:52
Hanno Saaremets 12 tundi tagasi Raporteeri Bilderbergide Klubi kohtumisel Saksamaal 1991. aasta juunis teatas David Rockefeller, et maailm on valmis maailmavalitsuse loomiseks. Maailma intellektuaalse eliidi ja maailmapankurite rahvusteülene võim on eelistatavam kui rahvuste õigus enesemääramisele, mida on siiani sajandeid järgitud.
Eedi2. juuni 2019, 08:45
Kui eesti naised on ilusad, siis peax teoreetiliselt ju nende isadki ilusadolema
siiski2. juuni 2019, 07:57
2014 a. maadeavastajad said euroopas õiguse nüüd
Arvamus2. juuni 2019, 06:51
H. Lenkil on õigus. Eesti poliitika kõige suurem viga tigedus, mis kandub kogu ühiskonda. Lihtsat tõsiasja ei tunnistata, et vastasel võib olla ka vahel õigus.
2. juuni 2019, 04:49
na kladbize golosujem nasevo eedika
Noh2. juuni 2019, 04:38
raudmees on tõlkes Stalin - tea kas lähedalt suguluses??? Ja ausamba otsa tahab ka samamoodi ronida. Ainult ei tea kumma käpa tõstab tervituseks - kas vasema või parema?
Nohh2. juuni 2019, 04:30
Ei tea nüüd kumb Savisaarele rohkem idooliks - kas Lenin või Stalin??? Või tahtis hoopis tsaariks Eestimaal saada???
aansip 2. juuni 2019, 03:04
kass2. juuni 2019, 00:48
Mees1. juuni 2019, 23:45
Olgu või kena aga lame ja odav kiibitseja toiduahelas.
kohtuasi1. juuni 2019, 22:50
siiani tulemusteta, küll aga saadi Savisaar valimistest eemale
ka ühe ajakirjaniku1. juuni 2019, 22:47
kes uuris Estonia hukku, poeg suri haiglas kahtlastel asjaoludel.Savisaar oli lihtsalt visa.
eestlane1. juuni 2019, 22:42
Lenk räägib õigust, Savisaarele sooritati poliitiline mõrv, füüsiline mõrv ebaõnnestus aga tervis hävitati.
Parteikaaslased1. juuni 2019, 22:42
andsid survele alla, kuid nemad nõiajahti ei algatanud.Tänagi on juba uus naisterahvas, kes üritab nõiajahile hoogu sisse saada, sest kuna ta ise ei ole populaarne, ei salli ta ka neid, kes on.
kena1. juuni 2019, 22:38
et vihkajad siin oma maski maha võtavad ja näitavad oma jõhkrat nägu.Võib olla raha eest, võib olla tasuta.Noh, Juku ja tegelikult?
siis ei tuldud1. juuni 2019, 22:35
veel selle peale, et Savisaarest saab populaarsem olla e-hääletusega
täpselt1. juuni 2019, 22:33
Pensionär1. juuni 2019, 21:38
Savisaar on nüüd mängust väljas, aga Keskerakond ikka kõikidel hambus. Olen täiesti Heimar Lengiga nõus. Sama toimub praegu, ainult nimed on teised.
oll1. juuni 2019, 21:17
öige jutt..! 1. juuni 2019, 21:05
ehk tekitati tahtlik terviserikke, ei erine palju Inglismaa mürgitamisest ! Mind ennast 3 lapsega visati kodust välja, isegi laste riided siirfusid uusomanikule ! nn Tagastamine oli Kuritegu !
jep1. juuni 2019, 20:39
helme,helbe, helbekesed ja lumi algusesse
jah1. juuni 2019, 20:38
Ekre tahtis Keskerakonna varjust võimule pääseda, pole midagi keerulist
Soovitus1. juuni 2019, 20:37
Saada talle postkaart, aadress on olemas, tema ÕL ei loe!
Palju õnne sünnipäevaks härra Savisaarele!1. juuni 2019, 20:30
Väikese hilinemisega küll: sündis: 31. mai 1950. .
arvamuspaljusus1. juuni 2019, 20:22
Kallis Heimar, kui nii, siis OLI KA AEG! Osavõtmatus eesti asjast Pronksiööl oli lihtsalt õõvastav. Altkäemaksud ja mis kõik...Riik riigis!
roosad prillid1. juuni 2019, 20:21
omad omad vitsad peksavad
Artikkel tasuks läbi lugeda!1. juuni 2019, 20:18
Nõus iga Lengi vastusega. Ajakirjaniku küsimused olid kohati narrid.
Ha1. juuni 2019, 20:11
ha-ha-ha Lumehelbekesed kiunuvad...!
!1. juuni 2019, 20:10
See on kreisi raadio kloun...
Nii on1. juuni 2019, 20:07
Kas mitte üks süüdistuste autoritest on meie kõige suurem kurikael E.N.
RS21. juuni 2019, 19:53
Loba jätta!! Ise ta ennast hävitas.
Enn1. juuni 2019, 19:49
See häbiväärne tegu Savisaare suhtes meenutab stalinistlikke kuritegusid.
to Savi!1. juuni 2019, 19:48
Sellepärast sulle ei meeldinud Savisaar, et muud sa ei kuulnud kui Savisaare vastast propagandat. Sa ju ei teadnud muud. Nüüd juba näed, kes selle taga on. Ehk nüüd usud, kust tuul tegelikult puhub? Kas nüüd usud kui võimas relv on propaganda? Sest nii palju on selle uskujaid.
Eve1. juuni 2019, 19:48
Tema suur häältesaak sai talle saatuslikikuks ja muidugi taheti üle võtta Tallinn.
Multifilm1. juuni 2019, 19:47
Mine puhkama Lenk vana Kremli korrespondent
silmas pead?1. juuni 2019, 19:32
Sama mahajäetud vend nagu Savisaar1. juuni 2019, 19:30
Lenki ei valitud enam kuskile rahva poolt
Savi1. juuni 2019, 19:13
Ei meeldinud Savisaar. Nüüd aga nähes mis siin riigis toimub Reffide ja Sotside näol oli ikka kõik hästi. Jube aeg praegu. Kõige hullem on see, et need sotside ja reffide pooldajad ei saa ise ka aru mida nad pooldavad. Päriselt ka.
1. juuni 2019, 19:11
Kui keegi selle reporteri ära hävitaks ,ütleks aitäh
Kõik kaob..1. juuni 2019, 19:04
...ja kaob...Kommentaarid aina kaovad.Imelik.Väga kõrgelt sündinud presidenditaoline toode ometi kirjutas dressipluusile,et sõna on vaba. Refid tahavad ju praeguse valitsuse ka ära küpsetada.Ime,et Ratas veel elus on. Andku suur Jumal valitsusele jõudu ja vastupidavust hullunud reffide eest!
Teema selline1. juuni 2019, 18:55
Kui sotsid ja rehvid suunasid Savisaare suunas p..he ja Savisaar (Buresin) oli suur sõber vene KGB kindrali Jakuniniga ja Jakunin kuulus Putini grupeeringusse Ozero, siis on selge, et sotsid ja reform pole kunagi Moskvameelsed olnud. Miks Savisaar soovis maadevargusega vahele jäänud Rahvaliitu uuendada Ekreks, see on ka huvitav teema. Nii, et võib julgelt väita, et Ekre kolmnurgas on Jakunin, kes resideerib praegu Austrias miljardiliste fondidega ja toetavad Ekre sõpru Euroopas
naine1. juuni 2019, 18:38
Edgaril oli eile sünnipäev, head tervist talle
Eelu1. juuni 2019, 18:33
Kas nüüd toimub sihikindel kiusamine Ratasele?Mis on selle veeru mõte? HOIATUS! NOOMITUS! VALVSUS!
!1. juuni 2019, 18:27
Mis k.uramuse sundüürnik? Oled see, kes tasutu vegeteeris represseritud eestlaste elamispinnal!!!
Moderaator! 1. juuni 2019, 18:26
Sina jää Eestisse! Keegi sind mujale ei taha!
Siit on lugeda,1. juuni 2019, 18:26
et tõepoolest eestlane püüab ennast ise hävitada. Kui muidu ei kipu välja tulema, siis leitakse süüdlane. Aga, et ise midagi teeks, et Põhjamaadele lähemale jõuda, kus sa sellega. Mängime märtrit ja kaebame, kuidas teised küll ei mõista, et just "tööka" eestlase palk ja maksud on õiged. Mina küll ei hakka teiega solidaarselt uppuma! Ujun lihtsalt edasi, Põhjamaadesse. Head lustimist oravapojad!
Huilo1. juuni 2019, 18:24
Naine 501. juuni 2019, 18:21
No mina mäletan, et , kui Savisaar oli peaminister oli leib ja seep talongi peal ja mitte ainult leib ja seep- kõik! On mida taga nutta!
Aru ma ei saa.1. juuni 2019, 18:19
Meie väga kõrgelt sündinud president,teatas oma dressipluusil ,et sõna on vaba.Ja õhtaleht muudkui kustutab.Kas see ei ole karistatav?!Ka praegust valitsust,eesotsas Ratasega,tahab refierakond hävitada.Ime, et ta veel elus on.Reffide valitsemisnälg on nii tugev,et nad ei kohku mitte millegi ees tagasi.Olgu teil jõudu ja vastupidavust sellele jubedale leerile hr. Ratas ja kolmikliidu valitsus!
Tiit1. juuni 2019, 18:11
Vorreldes sotsoravatega olen mina inteligent, vähemalt ei soima koiki nagu sotsoravatest purjus voorimehed.
Lugege surmakuulutusi1. juuni 2019, 18:07
Iga päev sureb Savisaarest nooremaid nagu murdu. Kuidas kiusatu küll kõik üle elab???
aadule1. juuni 2019, 18:02
sina siis ka järelikult? või pole sa eestlane?
Tiit1. juuni 2019, 17:59
Ka meie juhid Lenin ja Stalin pannakse sammaste otsa tagasi.
Mis neil arvata!1. juuni 2019, 17:59
Palk tõuseb, karjäär edeneb, Jüri hoolib!
Ei 1. juuni 2019, 17:33
aga sibulakirikut ka ei taha.
raudmees1. juuni 2019, 17:31
Tuleb aeg kui Savisaarele püstitatakse ausammas Aga praegune põlvkond seda ei tee sest nende ajud on oravate propaganda nahka läinud Suurimad riigivargad ja hingelt kommunistid on ikka oravad Nemad ei saa iial täis ega lähe lõhki Nende piibel on valelik propaganda
Ants1. juuni 2019, 17:26
Heimar, Heimar, Heimar...
juku1. juuni 2019, 17:18
savisaar hävitati ,aga mida sina Heimar Lenk sel ajal tegid,jõid konjakit.
lilli1. juuni 2019, 16:40
Lenk peaks arutama seda Savisaare hävitamise küsimust Savisaare ex jüngritega nagu sarapuud, klandorfid, aasad jne., mida nemad sest arvavad.
Teame1. juuni 2019, 16:22
Okupant nimetab alati okupeeritavaid ullikesteks, sest okupant arvab, et tema on tark ja pole ullike
põliseestlane1. juuni 2019, 16:21
täna, 15:48 Et nagu okupantide vastu peab olema leebe ja leplik ning alluma ning mitte üles näitama viha okupandi vastu. Niimoodi saab rääkida ainult okupandi järglane
Priidud ka!1. juuni 2019, 16:20
Ka nemad lahkusid parteist koos Edgariga, kuna ei näinud enam elu mõtet Keskerakonnas. Miks Lenk ise ei teinud sama, ei jäänud ustavaks Moosesele, Pühale Mehele lõpuni?
urki1. juuni 2019, 16:18
Härra LENK lõpeta see komöödia sinu aeg on ka läbi .
Sm. Lenk veidi eksib!1. juuni 2019, 16:18
Edgari, meie rahva Moosese hävitasid siiski oma parteikaaslased-seltsimehed!!! Edgar ju ütles isegi, et tema surmas on süüdi hr. Must ja tema tütar! Ainult üksikud tõelised seltsimehed- Ivanova, Loone, Ernits jäid Edgarile ustavaks! Isegi Toom läks Ratta kampa!!!
Jama1. juuni 2019, 16:17
Sellist tühja loba ei peaks Lenk üldse kirjutama, mõttetu üleskiitmine ja sisutu jutt. Lännu, mis lännu meist kõigist saab ükskord kännu.
ta hävitas1. juuni 2019, 16:02
ennast ise. pole vaja kedagi süüdistada. uhkus ja alpus.
ätt.1. juuni 2019, 15:55
Loe kommentaare ja imesta kui palju on meil kirjaoskajatest võhikuid.Ajalootunnis pole peaaegu üldse käidud või siis on õppimise aluseks olnud Laari Mardi ajalookäsitlus.
1. juuni 2019, 15:53
olen ka nõukaaegne laps ja minu arvates oli elu siis parem. Isegi inimesed olid palju sõbralikumad. Tänapäeval tullakse kasvõi kätega kallale ja sõnu ei valita. Vastik!
to 15:231. juuni 2019, 15:48
oled ikka ise üks viha täis ullike!
to 09:361. juuni 2019, 15:44
loodan, et see on sul irooniana mõeldud, vastasel juhul oled täiesti ajuvaba
aadu1. juuni 2019, 15:42
eestlane hävitaks nõik enda ümber kõige lõpuks ka iseenda
Pepiinox1. juuni 2019, 15:34
Nõus aga ega ta ei jätnud ka ruumi millekski muuks.
võroveri ei värise ja takust särk ei kärise ... 1. juuni 2019, 15:25
Jälle on sõrmus aluspükste rinnataskus , koguaeg mässab sellega sõrmusega , kui mina Hellest oleks saaksid nädal pel diku reziimi ...mis sa epu tad vanamiis
1. juuni 2019, 15:24
eedukene hävitas ennast ikka ise ja seesama vihmavarju kandja teeb just sama vea,kui toolist nii labaselt kinni hoiab
jep1. juuni 2019, 15:24
seltsimees ilmar on lausa nii ju.hm, et ei saa isegi 13 aastat hiljemgi veel aru, mis on rahvaliit ja kontrollitud opositsioon
Prillikivi1. juuni 2019, 15:23
Savisaar oli varas ja Venemaa mõjuagent. Venelased ise panid omi inimesi Eesti iseseisvuse eest võitlejate sekka, et hiljem oleks veel võimalus kõike tagasi pöörata. Kui Savisaar oli nii isamaaline, siis miks ta just tänu venelaste häältele siis võimul püsis. Heimar on lihtsalt ullike, kes ei nõustu tõde tunnistama.
mahukas1. juuni 2019, 15:22
See Lenk ju NLKP ruupor, ise veel kiitis, et Kremli vastas korter ja puha
Urmas1. juuni 2019, 15:21
Siis hakkas üks nutt ja hala, et Eesti Vabariigi kodakondsus ei ole rublane rahatäht mida ühest taskust teise tõsta, ja kodakondsusest loobumine ei olevat niisama lihtne jne... Ja kuna ma olen teenistuses vanglaametnikuna, siis ma olen üldse vabastatud armeeteenistusest ja toimunud on suur eksitus jne...
naine1. juuni 2019, 15:19
Eks tal oli palju kadedikke kukil aga härra ise ju lendles ka õielt õiele ja lõpuks oma tervise suhtes ettevaatamatuks muutus.
to kalev1. juuni 2019, 15:17
lisaks tahab tagasi raha, mis tema enda väitel talle ei kuulunudki
enamuse sellest miinusest1. juuni 2019, 15:16
tekitas hetkel simsoni tasuta transport, kus erafirmadele loobitakse miljoneid
tundub, et ekrele1. juuni 2019, 15:14
on kõik lubatud ja tema ustavatel ususekti meenutavatel valijatel jääb õigust ülegi
Urmas1. juuni 2019, 15:10
Mind kutsuti veel kaitseväe peastaapi, see oli 1994a. Selgitusi andma, miks ma keeldun armeeteenistusest ja mulle hakkas mingi kindral moraali lugema, kuidas minusugustega Eesti Vabariik ei saavat iialgi Venemaa vastu! Ma võtsin oma EV passi ja lennutasin selle talle sülle ja teatasin, et loobun kodakondsusest ja võtan nn. halli passi! Mul ei ole millegi eest sõdida!
Milla1. juuni 2019, 15:05
Kuidas küll mõnedele inimestele on isikukultus nagu elu alus! Ikka peab mõne puusliku poole kummardama ja kui see puuslik moest läheb,koogutatakse järgmist. Aga oma mõistust kasutada - see käib üle jõu.
No1. juuni 2019, 14:59
EKRE on see,kes proovib hävitada sihilikult ja järjekindlalt sotse ja reformi,sest neil on endil nii suur võimuhimu.
oi1. juuni 2019, 14:54
Savisaar on enda hävitamiseks teinud ikka ise kõik, mis võimalik. Teiste töö on selle hävingu nähtavaks toomine. On kõik kõiki mustanud, aga külge on see jäänud neile, kes ise tumedaid tegusid teinud on. Olgu nad siis keskist või reformist. Praegune ekregi oleks võinud rahulikult Rahvaliit edasi olla, aga ei ole vaja ikka sahkerdadada ja siis häda kui välja tuleb. Kui valetad ja sahkerdad ja oled omameelest väga kaval ( nagu veneajal oli ellujäämiseks vajalik), siis kui see enda riigis välja tuleb, noo küll on mõnus teisi nimetada alatute võtete tegijaks ja mustajaks.
kogu lugu1. juuni 2019, 14:53
kogu selle kloun lengi jutus on ainult üks õige sõna- hävitamine...asja iva on aga selles, et edik burešin hävitas ennast ISE!! oma ülbuse, arrogantsuse, demagoogiaviljemlemise ja valetamisega!
No1. juuni 2019, 14:52
Tal on ju oma iidol. Teate küll,kes.
naguikka1. juuni 2019, 14:52
Heimaril on õigus, kahjuks eesti rahvas on seda kõike soosinud
No1. juuni 2019, 14:47
Kus siin see tublidus on.
No1. juuni 2019, 14:42
Aga minul on just ainult Reformierakonna jaoks austust. Sest see on ainuke erakond,kellel on eetika ja austus,mis mõnel teisel erakonnal täiesti puudub. Näiteks EKREl.
No1. juuni 2019, 14:36
Reform süüdi kindlasti selles kohtuasjas.
No1. juuni 2019, 14:34
Muidugi. Isegi paari kotti kartuleid ei kinkinud rahvale nagu Savisaar.
No1. juuni 2019, 14:33
Eksidki. Ise Savisaar tekitas endale sellise olukorra.
CCCP1. juuni 2019, 14:18
to Tiit1. juuni 2019, 14:11
miks sa mõnitad, võibolla inimene mõtles seda tõsiselt. Sina pead ikka igale poole vahele säutsuma.Rahune maha, õel inimene.
no 1. juuni 2019, 14:08
kuhu te, Vanja, siis teda hääletate?
Tiidule1. juuni 2019, 14:07
ega sa ise ka just erilist "inteligentsi" kiirga. Ja vihkav olend oled sa ka, nii, et ära ise ka "soima" siin midagi.
1. juuni 2019, 13:58
õige pealkiri oleks: "... hävitas end sihilikult ja järjekindlalt!" Me veel mäletame ja teeme vahet muinasjuttudel ning reaalsusel!
niion1. juuni 2019, 13:53
ja taheti mürgitada lihasööjabakteriga
Urmas1. juuni 2019, 13:50
Sundüürnike kallal toime pandud ebaõiglus on Eesti Vabariigi suurim viga! Nende majade omanikud ehitasid need üürikorterid 1930a. lõpus pangalaenudega! 1940a. riigistati need üürimajad! Praeguseks on õiged omanikud vanaduse tõttu ammu surnud ja nende järglased terroriseerivad sundüürnikke! Ma selle pärast 1990 aastate keskel keeldusin ka Eesti Vabariigi armeeteenistusest, mul ei olnud millegi eest sõdida, las uusomanikud, kes mu vanemate korteri ära võtsid sõdivad! Minu armeeteenistusest keeldumise tõttu, mingisugust karistust ja ähvardust ei järgnenud!
80-ndatel ja1. juuni 2019, 13:50
hiljem sündinud ei tea Savisaarest rohkem kui oravate propagandast, et Savisaar on üdini paha. Loogilise mõtlemisega saavad aru, kuidas oravad praegugi, ükskõik, milliste võtetega üritavad ainuvalitsemist Eestis omale saada. Teadke, lapsed! Nii oli ka Savisaare aegu. Reformierakond on kogu aeg teiste mustamise ja alatute võtetega üritanud võimu endale haarata! Mina olin augusti riigipöörde ajal 40-ne. Võiksin lugusid pajatada. Aga ei mind enam huvita. Näen hästi, kuidas minust järgmine põlvkond on propaganda ohvriks langenud. Nii, et halisege edaspidi enda eest. Mina olen oma teinud.
Kaktus mesimumm1. juuni 2019, 13:44
No nii ,Hr .Heimar Lenk ! 100 % nõus sinu öelduga Hr .Edkar Savisaare kohta .Jah ja nii ju oligi .Kes siis ikkagi olid need ,kes sellist alatut hävitustööd selle inimese kallal tegid ? See oli ja toimus ju kõik Reformi erakonna valitsmise aeg ! Või ma eksin ?
Heimarile1. juuni 2019, 13:39
Heimar sellega sa ütlesid, et aastakümnete pikkune laiaulatuslik korruptsioon on ok?Sellise taseme korruptant oleks nõuka ajal saanud surmanuhtluse, kõigi varade konfisekeerimisega.
demokraatia1. juuni 2019, 13:36
laari ansipi valitsused on eesti rahvale kõige rohkem viletsust toonud.nad tuleks siberisse saata.kaua need kommunistid ülbitsevad.
Muhv1. juuni 2019, 13:18
Tiit/täna, 12:29 Tiitushka ju vana teada NKVD ohvitseride järglane, kes ikka ja jälle kremlit kiidab ja kremliga seotud erakondadele kaasa elab
Martin1. juuni 2019, 13:16
täna, 12:53 kas sul on krambid peal, et tõmbled ja seda tõmblemist ka ÕL lugejatele soovitad?
Selle lihasööjabakteri loo tagant paistavad kardinate alt cowboysaabaste ninad !!! 1. juuni 2019, 13:15
Mõmmik1. juuni 2019, 13:13
Tiit/täna, 13:02 Venemaal pole kunagi omandiõigus kehtinudki kulla mees, kes tahab see tõstab välja, rikkama ja kõvema õigus, see on ammu kõigile teada, molodets NKVD käsilane
elu1. juuni 2019, 13:12
Elasite kellegi majas nagu parasiit. Teised töötasid, hoidsid kokku ja ehitasid omale maja aastatega, kasvatasid üles lapsed, uue põlvkonna . Nemad ei kurda. Aga Teie, elasite nagu liblikas ja ei säästnud. Kollaste kaartidega oleksite saanud osta kas või maad. Kuhu siis panite oma teenistuse. Vaevalt , et koristaja ametit pidasite terve elu.
Mõmmik1. juuni 2019, 13:11
Tiit/täna, 13:02 molodets NKVD kjäpik. Algul teie püssimehed tõstavad õiged omanikud välja, küüditavad, siis toovad "sündüürinukud" Venemaalt sisse korteritesse ja elamutesse ning teie NKVD võim väidab, et see on riigi poolt antud elamispind. Molodets kjesik
Ma olen mees mitte tädi sulle!1. juuni 2019, 13:08
Sõna on siis vaba kui tõed taga! Loe piiblit Jesaja ja Taaveti kohta! See on piiblist Juutide sõnad!
konn1. juuni 2019, 13:03
kas legikene ei saaikka suumulku kinni ,kopita sääl kolkas ja lõbeda tu loll ssaade,pangi vaija ööök
Libe1. juuni 2019, 13:01
Oi, kuidas mulle see L... vastu hakkab.
juhan1. juuni 2019, 12:57
Kui Edgar puhas poiss oli, millest siis see kohtuasi tekkis?
1. juuni 2019, 12:56
minul pole ka enam mingit austust reformierakonna vastu.
To Mõmmik1. juuni 2019, 12:55
Palud sundüürnikud olid ise omale korteri välja võidelnud, saatsid kulaku siberi ja said maja omale. Paljud olid ka rindemehed ja julgeoleku omad, võitlesid fasistidega sõjas ja peale sõda metsas.
Mait1. juuni 2019, 12:55
Mis sa Tiit virised? Konservatiivne ühiskond nagu moslemitel on välja kujunenud on üsna sarnane Ekrekate ühiskonna pildile, naised kodus köögis ja laste kasvatamine, patriarhaalne käsuliin, mees majas peremees ja nii edasi, kerekad on ka usklikud ehk usuvad ülimaid jumalaid oma kristluses nii, et sarnasusi vägagi palju
1. juuni 2019, 12:54
mul on lapsed ja lapselapsed ka!
Nii ja naa1. juuni 2019, 12:53
Aga praeguses ühiskonnas ei jaga keegi kortereid. Kõik peavad üürima või siis pangalaenu abil ostma. Omal ajal riigilt saadud korterid olid ju lausa kingitused, mida jagatud kollaste kaartide abil erastada sai. Kui aastaid puudu jäi, sai neid juurde osta, sest igal ühel (nt. eramajade omanikud) ei olnud, mida erastada ja kes siis oma kollase kaardi aastad ära müüsid. Tegelikult ei oleks pidanud riik kollase kaardi aastaid jagama ja kõik korterid pidanuks panema oksjonile.
1. juuni 2019, 12:53
sõna pidi ju vaba olema! Mis tõmbled tädike!
Voldemar1. juuni 2019, 12:52
Moskvas asub Euroopa suurim jislami pühakoda ehk mošee aadressil Pereulok Vypolzov, 7, Moskva, Venemaa, 129090 - mahutavus korraga 10 000 usklikku, Telefon: +7 495 681-49-04
Taat1. juuni 2019, 12:48
Poliitikast oleks pidanud lahkuma väärikalt! Lengi "udupasunat" ma ei kuula,kuid Edgarile soovin tervist!
Jäta meid rahule Heimar ja mine vanaproua Saagimiga piimavanni!1. juuni 2019, 12:43
Tead Heimar lenk saa võid Savisaare jaoks mõne püha mošee või kiriku ka ehitada või altari! Kummarda seal teda seitsekorda nädalas või viiskorda!
maksku1. juuni 2019, 12:32
varastatud raha tagasi-ega see ei loe,et sent surmale võlgu
coroner1. juuni 2019, 12:31
Huilo1. juuni 2019, 12:30
Vanja1. juuni 2019, 12:28
Meie hääled alati karanteeritud Edgarile
Mõmmik1. juuni 2019, 12:22
Tiit/täna, 11:49 see "sundüürnik" oleks pidanud ju aimama, et pole sõlminud ostu-müügi lepingut ega ka üürilepingut reaalse omanikuga. Seega selline asi ei vabanda kulla Tiitushka. Ma tulen ka võtan kasutan sinu magamistoas sinu naist, kuigi ma temaga abielus pole. Olen sundabielus sinu naisega senimaani, kui oled küüditatud või välismaal
Valija1. juuni 2019, 11:57
Kesikud ise panid jala taha pässule.Lengi mure see,rt ei ole võimuladvikus ka paistb,et rong on läinud.
Põliseestlane1. juuni 2019, 11:49
Sellepärast kaabudemaffia ihaldaski seda riiki, sest orjad olemas, jõustruktuurid olemas ja katust pakub Ratas. Mis nii viga kaabumaffial elada. Kriipsud kirja kaabumaafiajõugu liikmete poolt
Pjutini fanaatjik Tallinast1. juuni 2019, 11:45
Tjäname Edgarit za pravaslavnõi kjiriku eest Ljasnamjael, spassibo
et siis1. juuni 2019, 11:44
keskerakond oli baptistisekt või? no jüri ju ka seal olevistes mingi tegelane. mis muutus?
tundmatu1. juuni 2019, 11:24
Edgar on siiski Eesti suurim tegija,praktiliselt Eesti riigi taastaja.Et teda rünnati pidevalt,mönitati aastakümneid on fakt.Kelamlased,oravad,mamma Lauristini jüngrid jne on köik oma "panuse" andnud.Nüüd üritatakse sama Ekrega.Seekord ei önnestu,rahvas ei lase end lollitada.Eks Savisaart reetnud "söbrad" saavad ka karmat tunda.
Kats1. juuni 2019, 11:24
1. juuni 2019, 11:24
Jürka1. juuni 2019, 10:58
Õiged eestlased soovivad talle, et ta püsiks vagusi oma Hundisilmal ega käiks Moskva ja Vene saatkonna vahet. Aga teisalt - kui oled sünnipäralt venelane Burešin, eks ikka kisub oma rahvuse poole.
Jürka1. juuni 2019, 10:55
Lenk räägib alati väga osavalt musta valgeks, ja teeb seda ikka enda kasuks ka:)
EESTI RAHVAS1. juuni 2019, 10:52
EDGAR ON PÜHA MEES! Ta ehitas meile kiriku ka!
Väyrynen1. juuni 2019, 10:46
Lahkuja1. juuni 2019, 10:44
Kui ma peaksin surema varsti, paluksin testamendis enda ärasaatjaks Lenki. Kõik mu patud oleksid varjatud ja ma läheks uhkelt hauda nii, et kõik halb mälestus minust kustuks.
nii on1. juuni 2019, 10:42
no lengil oli ju enne jumalaks breznev,siis savisaar ja nüüd ei kedagi,proua vist ka ei saanud iidoliks talle
Nagu põder1. juuni 2019, 10:40
Suur on ta kere, aga vaimult nõder
to Närep1. juuni 2019, 10:39
Ansip tahtis veel EKP-s karjääri teha, kui Savikas tegeles juba Eesti iseseisvuse taastamisega. Küsi oma vanaisa käest täpsemalt järele, ära usu Laari ajalugu.
kas juba küll ei saa?1. juuni 2019, 10:37
ükski "Meediatund" ei möödu Savisaart mainimata, eriti agaralt teeb seda Reinde. aga muidu hea saade.
Mari1. juuni 2019, 10:35
Ütlesid õieti, et ekrel on ainult üks eesmärk: kõik võimu nimel!
oh aeg!1. juuni 2019, 10:35
Lenk võiks oma muinasjutud lastelastele jätta. Ära tüütab juba!
Kingole kinga1. juuni 2019, 10:35
Järjekordne toolist kinni hoidev istuja selles valitsuses. Juba siit oleks kokkuhoid riigikassasse, mõttetu raha tuulde loopimine.
korruptant1. juuni 2019, 10:34
Palju kõmu tekitanud lavastuslike elementidega tõsielusarja "Savisaare protsess". Sündmused keerlevad Nõmmele Sihi tn 108 kerkinud ehitusloata maja ümber. http://www.pealinn.ee/koik-uudised/jatkub-savisaare-protsess-kohtunik-mees-mustas-ja-teised-kaevuvad-n168172
Rein Mark1. juuni 2019, 10:34
31. mail oli suurel poliitikul sünnipäev.Parimad soovid ja palju tervist!
Ära aja uba1. juuni 2019, 10:31
Keegi ei hävitanud Savisaart, stress, mahhinatsioonid ja ebatervislik eluviis tegid selle töö. Uskumatu, et ikka peab kedagi süüdlaseks tegema. Inimene ise on oma õnne sepp.
leenu1. juuni 2019, 10:28
Savisaar hävitas end ise. ja mis sest nüüd enam. Lenk jahub aastaid, jahub üksinduses. Fännab ja leierdab oma Savisaart kui iidolit. See aeg on ümber ja suuresati häbiga ümber.
M. Närep1. juuni 2019, 10:22
E.Savisaar oli selle ka ära teeninud. A. Ansip; S. Kallas; J. Ossinovski; J. Ligi jne + hulga ametnikke jne võiks ka järjekorda võtta- eks tuleb ikka aru pidada kes kui palju Eesti riigile kasu või kahju millega on toonud.
Paradori uks1. juuni 2019, 10:21
Ta hävitas end ise! Teised aitasid kaasa.
Just võimuahnus.1. juuni 2019, 10:19
Mitte niivõrd materiaalne ahnus.
1. juuni 2019, 10:18
Väga rumal jutt,vana Mart oma suuga on ennast ise hävitanud.Oravad ei käitu kunagi niimoodi
tule millas1. juuni 2019, 10:17
tuled siia. ikka sada ekre-p--et ees. jube
1. juuni 2019, 10:17
Kyll teid ikka kiusatakse,alul prillikivi,nyyd rattake.Arenege ja ärge vötke tööd,millega hakkama ei saa.
Mis see1. juuni 2019, 10:12
kommunistlik kährik jälle karjub, kas Meedia keskpunktist veel ei piisa, kus 3 kommut pritsivad vihkamist?
Suured taskud viivad lõpuks ikka põhja!1. juuni 2019, 10:12
Savisaare hävitas tema lõputu ahnus ja oskamatus suhelda inimlikult inimeste tasandil.
Lenk1. juuni 2019, 10:03
ei saa aru et ajad muutuvad.Refid valitsesid riiki Savika armust sest temaga ei tahtnud keegi liitu teha.Savikas kasutas siis linnas oma voimu nii kuidas jaksas.Lenk ei suuda leppida sellega et tema enam seal rahapumba juures olla saa.
Vaata1. juuni 2019, 10:00
ette, et sulle kõik see tagasi ei tuleks, mida teisele soovid! Ära mõista kohut, kui ei taha, et sinu üle kohut mõistetaks!
killuke1. juuni 2019, 09:54
Sama tahavad oravad ju teha vana Mardiga.Loodan et ta on kõvemast puust
dd1. juuni 2019, 09:43
seda asja võiks nüüd uurima hakata
Ajalooline tõde.1. juuni 2019, 09:39
Edgar pole mitte kunagi peaminister olnud. Ta oli Eesti NSV ministrite nõukogu esimehe kohusetäitja
Just1. juuni 2019, 09:38
Tai kuningriiki lihasööjabakterit sokutada -- selleks on võimeline ainult KGB.
Otto1. juuni 2019, 09:38
veel rohkem kui Savisaart omal ajal, ollakse nüüd uue koalitsiooni ja eriti EKRE kallal. Reformide viha on hirmuäratav ja kahjuks poolehoid oravatele kuulub ka meie presidendile, kes peaks siiski olema apoliitiline.
Just1. juuni 2019, 09:37
Luua Villuga tehti seda 2 korda, sest villu tubli eesti mehena ju oma vigadest ei õpi , vaid varastab ja korrumpeerub edasi.
Vaata Henk1. juuni 2019, 09:36
Siis oli su isa kulak või liberast, aga sundüürnikud on ausad rahvuslased-euroskeptikud!
Leimar Henk1. juuni 2019, 09:36
Kui sa arvad et ta oma memuaarides tõtt kirjutab, siis arva aga heaga edasi! Aga kas valet täis memuaare on vaja?
EKRE valija1. juuni 2019, 09:35
Heimar on meie ausamaid ja targemaid mehi!
Kuhufr1. juuni 2019, 09:34
Kui indrek tarand keskerakonna kandidaadina presidendiks kandideeris, siis eelnevalt andis ta oma ajud Hundisilmale maa alla keldrisse riiulile hoiule. Püha Edgar ei ole neid ajusid tagastanud, need tolmavad seal riiulil. Sellest ajast saadik ongi Indrek Tarand ajutu tegelane, nagu te võisite näha saapajäljest tema tagumendil.
DDT1. juuni 2019, 09:32
Mis sa ikka umbrohuga muud peale hakkad!
Leimar Henk1. juuni 2019, 09:31
http://1.bp.blogspot.com/_ZyVewhJDnSY/SYgeq2pv5GI/AAAAAAAABYY/Bnj3Of-W2pE/s1600-h/k-erakonna_marss.jpg
Leimar Henk1. juuni 2019, 09:31
https://i1.wp.com/bhr.balanss.ee/plugins/content/fboxbot/thumbs/comingback2_400x512_2e89c1ebc2190ad8dc170041f99202f3.jpg
Ei usu1. juuni 2019, 09:28
Savisaar mõtles ainult ja ainult iseendale. Kõik pensionitõstmised ja tasuta transport, see oli ainult puhtalt kiusu pärast, et pildil olla.
Ja1. juuni 2019, 09:24
hävitatakse EKREt sihilikult ja järjekindlalt,sest ühe erakonna võimuhimu on nii suur,et seda tehakse vahendeid valimata.
seeb1. juuni 2019, 09:21
Savisaare kottimise lihtsus ajas "valgetel jõududel" hamba verele. Opositsioon sisuliselt kriminaliseeriti, meenutagem Panovi, Reiljani, Kadriorgiat, jt. Kahjuks näeme sama mustrit seniajani - kiusajad on küll sattund opositsiooni, kuid ustav toiduahel meedias täidab oma kohust korralikult...
to 09:111. juuni 2019, 09:19
Leimar Henk1. juuni 2019, 09:19
Minu isa ehitas oma raha eest ise maja. KEegi talle seda ei kinikinud, nagu sundüürnikud omale elamise said. Mina ise olen üürinud korterit turutingimustel, keegi ei kinkinud mulle korterit.
to hmm1. juuni 2019, 09:19
Nii on1. juuni 2019, 09:16
Burešin on peronist. Tee endale selgeks misasi on peronism. Inimeste elujärje parandamine on silmakirjalik
Tubli1. juuni 2019, 09:13
Kesiku üks eristamise viis on see, et nad oma juttu alustavad "ma pole kunagi keskerakonda kuulnud ega savisaart valinud , AGA ..... "
Leimar Henk1. juuni 2019, 09:12
Loomulikult ise. Heimar Lenk on lihstalt omades mõtetes "kinni jooksnud".
Kesktelevisiooni Wremja saate korrespondent ENSV-s1. juuni 2019, 09:11
Sattusin Tallina Tv kanalile. Oh sa meie, kus seal kolm imelikku (ka lenk) jahusid sundüürnikest... Paras mainekahju meie riigile, inimestel ei lubata välja kolida, teise inimese elamispinda vabastada ja endile elamist osta! Tõeline mainekahju! Sundüürnikud, oh sa vaesekesed küll.
kesik1. juuni 2019, 09:06
käsk tuli sisalikelt või kremlist
Kas1. juuni 2019, 09:05
Ta mitte ise ennast ei hävitanud? Naised, võim ja valed.
1. juuni 2019, 09:04
tollal oli Indrek enam-vähem mõistlik tegelane ja oli usk Indrekusse. Hetkel on kõik vastupidi.
Na1. juuni 2019, 09:03
Ma olen nõus Heimariga! Ma ei ole kunagi olnud keskerakonba ega edgari valija, aga see, mismoodi reformierakond ja co ning ajakirjandus edgarit ja keskerakonda mõnitas, oli ebainimlik. Seda tehakse täna juba süstemaatilisemalt kõikide ekrelaste vastu. Ja reformierakond ootab, et keegi soovib nendega koostööd teha? Pärast sellist vihkamist ja sallimatust! Ei!
lengike on vist1. juuni 2019, 09:03
kibestunud mees ,et keegi kuskile ei valinud .
hmm1. juuni 2019, 08:56
Piisab, kui vaadata seda, ja paljusid teisi analoogsest klassist klippe, ning ka kõige uskumatule jõuab kohale, et selle kõrnksus, viha ja kibedust täis vanamehe minemakupatamine oli ainuõige valik. Et ta pensionipõlv võimalikult vilets oleks, et rahvas teda mõnitaks ning et tal võimalikult palju piinavaid haigusi külge tuleks. Vastik, vastik demagoogiast pulbitsev roomaja. Kõik need Kõlvartid, Toomid jms kõnts on ka muuseas selle tüübi kätetöö. https://www.youtube.com/watch?v=6zUocDv6te8
Mastaap1. juuni 2019, 08:55
Savika poolt tekitatud kahjud ja kingitused Kofkinile võrduvad ehk siinsete pankade mõneminutilise raha väljavooga.
No1. juuni 2019, 08:55
Reformierakond ei ole olnud kurjuse erakond vaid õigluse erakond. Nii on.
Jah,1. juuni 2019, 08:46
Savisaar tahtis ka muutusi, mis parandaks lihtinimese elujärge. Loomulikult seda ei soovinud tollal valitsev klikk.Seda nägi igaüks, kes ei lähtunud propagandast, vaid mõtles oma pea ja südamega. Savisaar on tark mees ja võimekas poliitik. Aga elu läheb edasi, jaksu EKRE-le sigadustele vastu seista!
1. juuni 2019, 08:46
Savisaare hävitamise käsk tuli ameeriklastelt sest nemad juhivad Eestit. Kuna Savisaare missioon oli olla vastu refide hävitustööle siis tekkiski plaan tema füüsiliseks hävitamiseks. See annab ka tunnistust, et Savisaar õnnestus suuresti oma missiooniga
Sestap1. juuni 2019, 08:45
Peabki järelkasvu koolitama nii, et nad alatuid võtteid ei kasutaks Selleks et saada võimule
aga kuidas jääb siis1. juuni 2019, 08:43
keskerakonna presidendikandidaadi Indrek Tarandiga ?
Ei1. juuni 2019, 08:42
Usu, sest juri ratas on keskis
Ansipi valitsuses1. juuni 2019, 08:38
oli Edgar majandusminister, rahvasuu ütles, et Ansip on Savisaare valitsuses peaminister. Sel ajal toimusid esimesed e-valimised. KE-st olid valitsuses veel haridusminister Reps, siseminister Kalle Laanet, sotsiaalminister Jaak Aab, kultuuriminister Raivo Palmaru.
Ohver1. juuni 2019, 08:37
Ennem hävines laar siis savisaar
1. juuni 2019, 08:35
Loomulikult sihilikult ja järjekindlalt aga küll saatus paneb need hävitajad kord maksma ränka hinda selle eest! Nad ise veel seda ei usu. Arvavad, et kentmanni tänavalt neid kaitstakse...
Huvitav tõesti1. juuni 2019, 08:31
Et riigivargaid järjekindlalt hävitatakse
Põlvamaalane1. juuni 2019, 08:18
Tean Heimarit sellest ajast, kui ta oli Ostankinos. Vat neid memuaare sooviks küll lugeda. Muu on selline tõhi-tähi. Kui poliitika kõrvale jätta on ta väga vahva inimnene. Ilusat pensionipõlve talle ja ärgu poliitikasse trügigu. Ja kui, siis Põlva valla volikokku,
jah 1. juuni 2019, 08:17
sama tehti ka villuga, see käpu ja kohtuinkvisiitorite tellimustöö
jaanikuu lumi1. juuni 2019, 08:10
pidi olema iga mees oma õnne sepp
Olivia1. juuni 2019, 08:04
Ja lihasööjabakteri sokutasid talle kah vaenlased.
X1. juuni 2019, 08:03
Savisaar on mõttetult üleshaibitud tegelane. Pole ta ei Hea Geenius ega Kuri Geenius, täiesti keskpärane tüüp. Võeti keset peaministri ametiaega maha ega saanud sinna kunagi tagasi.
Kalev1. juuni 2019, 07:43
Inimesed ongi sellised,et kord teevad head ja kord halba.Siit tekibki küsimus,kas inimene kes on teinud riigile palju head,võib hiljem näiteks enda ja linna rahakoti segamini ajada.
to Ilmar 5.281. juuni 2019, 07:42
ennem kui hakkate süüdistama teisi EKRE suhtes käitumises analüüsige ikka EKRE enda käitumislaadi ja tegusid: neid veidrusi tuleb järjest juurde,aga EKRE ise süüdistab ka pidevalt teisi tunnistamata oma vigu.
Leida Peipsi Tint1. juuni 2019, 07:23
ab1. juuni 2019, 07:20
ba1. juuni 2019, 07:19
Амністія, статути обмежень і механізми, які усувають наслідки кримінальних санкцій, несумісні з злочинами, які є серйозними порушеннями прав людини, такими як катування, екзекуції, примусові зникнення та геноцид, - сказав Сальвіолі. Крім того, за його словами, безкарність щодо таких злочинів може сприяти їх повторенню та створенню порочного циклу насильства, як це відбувається в даний час в країні.
tibu1. juuni 2019, 07:15
nojah. seda oli vaja kuna muidu oleks eesti rahvast hävitatud sihilikult ja järjekindlalt, sest sellega tehti just siis algust...
Linnuvaatleja1. juuni 2019, 07:14
Et Edgar poliitikas hävism see poliitiline progress, et aga tervis üles ütles, see sant lugu
🙄1. juuni 2019, 07:13
Vaadates mis praegu toimub, ei imesta enam millegi üle.
korruptsioonipealinn1. juuni 2019, 07:08
Edgar hävitas ennast ise sihilikult ja järjekindlalt.
tüdrukud selja keeranud?1. juuni 2019, 07:03
no ole nüüd ikka! Loomulikult panustasid reffid selle kolmiku peale olulist vaimuressurssi.Seda suurem on nüüd pettumus. Nad ei arvestanud ju sellega, et Ratas tahab võimuga abielluda pikkadeks aastateks. Tüdrukutele aga tasutakse kuninglikult.Ühest sai juba minister ja teisest saab kohe kohe eurovolinik.Need on väljateenitud tasud keskerakonna võimuvahetuse eest.
liigse mõtlemise trauma1. juuni 2019, 06:51
ei taha ükski eestlane oma riiki prsse keerata. Küll aga himustavad paljud oma karvast ja rasvast kämmalt rahva õblukesse rahakotti suruda.
õige jutt1. juuni 2019, 06:49
ja samas tahaks ka teada, mida tehti Bildenbergide nõukoja salakohtumisel ?
Ka yhejalamehe juurde tagasi minna1. juuni 2019, 06:44
On suurim pöhjus, sest see mees oleks nagu laste jonnipunninukk jälle pysti, aga myyd ei vöi1. juuni 2019, 06:42
Ka rahva ja poliitikute poolt hylatud, tundub olevat kuidagi kahjuröömus Savisaarest1. juuni 2019, 06:39
Muki1. juuni 2019, 06:36
Aga kui oleks teada, milline on Keskerakonna kokkulepe Ühtse Venemaaga, mida aastaid on varjatud. Ja see, kui Savisaar käib Venemaal kokkuleppeid sõlmimas, pannakse suure saladuskatte alla, kui aga Eesti Vabariigi president kohtub Putiniga, siis on Heimari arvates skandaal õhus? No tõesti, tehku parem raadiosaateid 50ndatest.
arvan ja oletan1. juuni 2019, 06:28
reformierakond meelitas Ratast, Simsoni ja Repsi, et kui aitavad Savisaarest lahti saada, siis on pargetikõlbulikud. Ilmselt võimujanus usuti ja kõik õnnestus. Kuid nagu ikka pettuti. Jürist ei saa nii väga aru, kuid Simson ja Reps ju näitasid oma pahameelt lausa välja ja pildusid tuld ja tõrva Savisaare suunas. Hetkel jääb mulje, et Simson ja Reps on omakorda Jürile selga pööramas. Miks muidu tüdrukud kõnnivad ringi mossis olemisega ja avaldavad oma negatiivseid arvamusi. Kõik halb, mis teisele teed, tuleb kord omale tagasi ükskõik millisel moel.
tema1. juuni 2019, 06:24
enda suur ego viis selleni
Ulvi1. juuni 2019, 05:49
Savisaare tegi ikka pihuks ja põrmuks ta enda erakond, Ratas, Simson ja Reps, siia ei puutu reform kuidagi! MIks siis keskid teda nüüd ei külasta?
M.1. juuni 2019, 05:36
Ilmar.1. juuni 2019, 05:28
Lengi jutus on iva sees,kui neile aegadele tagasi mõelda.Ja eriti veel arvestades seda milline massivne EKRE vastane propaganda on käima läinud pärast kevadisi valimisi.Reformi taktika ongi see et töödelda vastasleeri üksikuid inimesi ja lõhkuda nõnda erakonda.
Indreck1. juuni 2019, 04:40
https://youtu.be/amrcwdjlyuI?list=RDamrcwdjlyuI&t=4941 mulle jääb mulje et Eskola tahtis peale kõrvakiilu andmist öelda "see mees on hull" aga kuidas kuuldub on "ssss.. te olete hull" Nimelt Eskola oli juba nii vana ja keeldus järelsünkroonist/dubleerimisest, mistõttu võeti film rema rollitäitmiste kohtades reaalse heliga. Nii et see "sss" võiks-peaks olema prohmakas :D
ab1. juuni 2019, 04:35
aga loomulikult, selles ju kap seisnebki!
Tundub1. juuni 2019, 02:02
Sama seniilne nagu isik keda ta ülistab. Vanust ka piisavalt
Võõrpank1. juuni 2019, 01:36
Savisaar siinseid pankasid ei usaldanud, seepärast avas konto Šveitsis Julius Baeri pangas. Seal ei avata kontot alla miljoni euro. Kapolgi võttis hulk aega, enne kui sealt vastati. Rootsi pangad oleksid paari päevaga Edgari rahaasjad avalikustanud. Järeldus: oma esimene miljon pange Šveitsi panka.
Paberkott1. juuni 2019, 01:05
Õige! Ja enespaljastused, või isegi kahetsused, on raskelt EI! Elagu pühadus.
Inimene1. juuni 2019, 00:30
Üks hull kiidab teiste, mida me sellest järeldame...
Onu1. juuni 2019, 00:28
Dr. Vassiljev1. juuni 2019, 00:22
Nagu ühes tuntud kultusfilmis: "See inemene on hull! Hull..."