Film

Eesti Filmi Instituudi juht: Hollywoodi suurfilm jätab riiki miljoneid, mõjutades otseselt linna- ja riigieelarvet

KANAL KINNI? Linnapea Kõlvart tõmbab Laagna tee sulgemise plaanile pidurit (94)

LISA KOMMENTAAR

RaKa8. juuni 2019, 02:07
Jah, saavad endale veel plastmassist paate osta
RaKa8. juuni 2019, 02:03
Kas nad on puhta peast soojad we? Kas nad teavad kui mitukümmend tuhat inimest kasutab kanalit iga päev, et käia tööl, koolis ja teistes linnaosades!? Mis ma pean iga päev hakkama jala käima tööl kilomeetreid sest mingi holliwoody kloun tahab oma järgmist rahakotti täitvat linastust teha just SIIN!? Ega need paneel majad nagunii pildile ei jää, kõik töödeldakse arvutitega ümber, sama hästi võiks seda oma kodumaa urkas kuskil teha. Kuradile mingu see kuradi valitsus, nii ahned suurriikide tähelepanu järele, et on nõus lasta igal jobul endast üle astuda.
Katsetan. 1. juuni 2019, 15:49
kodanik1. juuni 2019, 08:19
kohutav orjameelne ametkond meil on, et 1 inimese pärast tehakse tuhandetel oma igapäevane elu keerulisemaks. see 1 inimene peaks vaatama ise, et ta teisi võimalikult vähe häiriks. tüüpiline soveti aja ülbus!
Anna 1. juuni 2019, 07:34
See artikkel, mida te siin jagasite, on väga vinge. http://www.games2girls2.com/
P - Tallinn1. juuni 2019, 05:50
L - gorskis elavad kultuuriinimesed .
kriisiolukord31. mai 2019, 19:28
Väga hea õppus linnajuhtidele- kuidas tegutseda kriisiolukorras, kui tähtis tuiksoon on rivist väljas! Ja seda veel etteteatamisajaga, aga mitte homme hommikul!
31. mai 2019, 19:15
sellise hinnaga küll mitte.
Tölpa31. mai 2019, 15:52
Ka olümpia ajal polnudki seda teed, et teaksid!
Tölpa to Andres31. mai 2019, 15:47
Kui endast räägid, siis räägi natuke tasemini, muidu teil endil pärast häbi, kui teised ka teavad kes te olete.
s31. mai 2019, 15:15
järelikult pole Tallinna linnal raha vaja
31. mai 2019, 15:13
kasuta siniseid prille ja mõtle,et tee on avatud.
Andres31. mai 2019, 14:59
Usun, et teiesugune tööpõlgur leiab vabanduse ka ilma Kõlvarti abita.
Tölpa 31. mai 2019, 14:53
Miks õigesti? Minu arust just valesti. Kui töötad mustamäel või kesklinnas, siis saaks igal hommikul ülemusele helistada ja vabandada, et andke andeks, aga tänu ummikule jõuan ülehomme kohale.
Protestin31. mai 2019, 14:43
Mina pommi-mišale kaaskodanik küll ei ole... Igale oma.
Kõlvart linnapeana on selle kinnitus.31. mai 2019, 14:41
Muidugi lasna kaagid on õudukaks igati OK
Maffiat näidatakse filmis tegelikkuse nurgast...31. mai 2019, 14:39
Loomulikult allilm soovib varjus olla. Midagi pole uut siin ilmas.
jube 31. mai 2019, 14:24
Mida nad filmivad banaania lasnamäge,häbiplekk terves euroopas.
leili31. mai 2019, 14:05
päevaleht soovib kinni panna <<<<<<<<<<
Andres31. mai 2019, 13:54
Ärge võtke Reformil, sotsidel ja Kaselal konti hambust! Kujutan juba ette, kui toredad oleksid lääne ajakirjanduses (mõelge, Guardian, New York Times) pealkirjad: "Eesti paremäärmuslased ei lasknud Nolanit läbi", "Natsid tõmbasid kultuurile pidurit" või "Väike fašistlik riik lubab teed kasutada vaid eestimaalastel".
peenar31. mai 2019, 13:47
Jumberkaudsete valdade elanikud kastavad peenraid, varuvad saslõki liha ja peavad jaanipäeva läti õllega.
31. mai 2019, 13:44
sõida lennujaama ja sealt kopterga linnahalli katusele. Kulu tsekid esita filmijatele. Nii lihtne see ongi. Niisuguses Tallinnas on hea elada.
sportlane31. mai 2019, 13:39
Enne olümpiat oli autosi 10 korda vähem
Kärner sisters31. mai 2019, 13:39
Vorner brozers lubas ehitada tunneli selle eest rekkatele sadamast ringteeni.
Toslem31. mai 2019, 13:37
Kogu selle Lasnamäe vöiks hulluvuudile öudusfilmide filmimiseks kinkida.
Edgari kool31. mai 2019, 13:36
kas 1/3 siis polnudki sulas?
Nolan31. mai 2019, 13:28
Tubli Kõlvart, vähemalt nüüd on näha, et linnapea on inimene, kes mõtleb ka kaaskodanikele. Ükski film ei vääri sellist jama, mis tuleks kanali kuuks ajaks sulgemisega. Ükski turist ei tule vaatama lasnamäe kanalit, võrdlus Islandiga on sedavõrd kohatu, et ei ole võimalik arusaada, mida mõtleb inimene, kes sellist asja välja ütleb. Kui kanal kuuks ajaks suletakse, siis seda jama ei ole võimalik ära süüa, mis sellest tekib, keskerakond kaotab võimu tallinnas jne. Kanali sulgemine on võrdsustatav kui panek kinni tallinn tartu mnt kuuks ajaks ja ütleks, et tartusse saab ka muid teid pidi.
www31. mai 2019, 13:22
No 3 päeva ehk oleks siia-sinna, kuid kuu ...
naine31. mai 2019, 13:18
Ei lasta Linnapead kiita, pannakse kohe modereerimisele.
naine31. mai 2019, 13:17
Hea Linnapea, loomulikult vaja inimestel kulgeda ja suvel üks tähtsamaid teid kinni panna, oleks nõme. Vähemalt on Linnapea Tallinnas normaalse aruga. Nii ei saa, et teed kinni, tänavad kinni, inimeste peale ei mõtle keegi.
maalt ja traktoriga31. mai 2019, 13:16
Eesti Filmi Instituudi juhi jutt justkui tänu Bondi filmile sai Island tuntuks on pullik.... Island oli enne seda juba tuntud oma looduse poolest.
Väga õige31. mai 2019, 13:11
Vähemalt üks kaine hääl ja sellel hääl õnneks kaalu. Ei tahaks nähe neid ummikuid, mis toimuma hakkaksid. Teedevõrk niikuinii jääb tublisti maha sellele meeletule autode arvu kasvule.
Osaleja massistseenis31. mai 2019, 13:09
Mis juulis toimub? Juunis 3 päeva filmitakse filmivõtteid.
to uku31. mai 2019, 12:28
eks ikka talle omane roll- moraalitu vene maffiaboss...
uku31. mai 2019, 12:14
Kõlvart tahab omale ka osa saada. Ma mõtlen filmis rolli tahab saada. Mida te mõtlesite?
Niisama31. mai 2019, 11:45
Filmitakse Laagna teel aga filmis hoopis tegevus idanaabri juures:p
mm31. mai 2019, 11:44
Eks talle korralik kõbin kukub
31. mai 2019, 11:28
Adekvaatne rahvas!!! Need pole pensionärid, õpilased ja Eesti teises otsas elavad need!!!! Uskumatu!!!
31. mai 2019, 11:26
Millist teed mööda vanasti sõideti? Seda teed polnudki enne olümpiat. Oktoobri tee.
nipitiri31. mai 2019, 11:12
Kas midagi nii jubedat mujal maailmas ei leidu?
Täitsa31. mai 2019, 11:06
Ära pööranud,peaks siis ju kuu aega riikliku püha välja kuulutama.Kuidas lasnamäelane linna tööle saab?
Fantasöör31. mai 2019, 10:54
30 milli linnale! Jee! Sellega saaks palju ära teha!
31. mai 2019, 10:51
Banaanivabariigis võib nii teha.Õnnitlused Lasnamjäelastele
Laulupidu31. mai 2019, 10:51
tuleb ära jätta või edasi lükata - Suur Nolan Ise ju!
kribu31. mai 2019, 10:50
Kuidas siis lasnakad kesklinna süstlaid vahetama pääsevad?
Täitsa lõbus,31. mai 2019, 10:50
kui saad pileti esietendusele, aga kohale sõitma pead oma raha eest:). Ega sa ometi arva, et esietendus Eestis toimub?
Lasnamäelane31. mai 2019, 10:46
Jah, ma tean, kes on Nolan, ja kindlasti pole ma tema nii suur fänn, et nõustun terveks kuuks oma elu pea peale pöörama tema mistahes filmi mistahes episoodide pärast. Tänapäeval pannakse filmitud stseenile hiljem sobiv taust taha ja seda tehakse arvutis, mitte Laagna kanalis.
statistika eesti moodi31. mai 2019, 10:43
Küsiti ühes videos. Osales 1. pesnionäer, kelle oli suva 2. õpilane, kelle on vaheaeg 3. mees, kes elab hoopis mujal 4. naisterahvas, keda see lugu häirib. Seega 75% elanikkonnast on poolt!
*31. mai 2019, 10:41
miks ainult lasnamäe, ümberkaudsed vallad ka ju kannatavad? Lasnakas veel võtab ratta ja väntab tööle aga kui pead kaugemalt tulema siis...?
Ikka Viimsi ja Muuga ka,31. mai 2019, 10:41
Reidi tee remondi tõttu kasutab enamus sealtkandi rahvast kesklinna jõudmiseks Laagna teed.
raha teeb ikka pimedaks31. mai 2019, 10:40
äkki ei teeks ise otsuseid vaid küsiks adekvaatse rahva käest (mitte pesionäride, õpilaste ja nedne käest, kes teises eesti otsas elavad?)
Mis on 1 miljon, piisk meres, ilmselt suureneb busside ja autode kütusekulu 1 milj. võrra.i31. mai 2019, 10:37
Peaks juba olema 21. sajand31. mai 2019, 10:25
Õige korralduse puhul piisaks ka ühest päevast? Milleks kuu!!! Kasutage siniseid katteid jm.
Raul31. mai 2019, 10:22
Kuidas küll on võimalik nüüd paari kuuga korraldada ümber kogu suure linnaosa bussiliiklus, kui varasematel aegadel võtab ühe-kahe liini liikluse ümberkujundamine (pikendamine) 4-5 aastat ja seda sõltumata sellest, et vahepeal on kusagile äärelinna kerkinud terve uus mitmesaja elanikuga linnaosa.
Turistide vool ummistab Tallinna....31. mai 2019, 10:17
_...kuna tänu filmile kasvaks Tallinna rahvusvaheline kuulsus ning pealinn ja riik saaksid mitme miljoni euro ulatuses täiendavaid tulusid. _ Miljonid uudishimulikud hakkaksid voolama Tallinna Laagna tee tunnelit pildistama
???31. mai 2019, 10:11
Linnale, linnapeale ja linnaosa vanemale kuulsust ning ilmselt ka dollareid. Aga mis kasu saab sellest Lasnamäe elanik, kelle elukvaliteet selle all kannatab? Ja jutt ei ole mitte 2-3 päevast vaid tervest kuust.
to linna kodanik31. mai 2019, 08:37
Sul on veel neli võimalikku magistraali, mille kaudu kesklinna sõita. Milleks viriseda?
Linna kodanik.31. mai 2019, 08:20
Ainult dollarid silme ees sellistel kes tahavad asju läbi suruda!Linna rahvale keegi ei mõtle,et kuidas inimesed liikuta saavad tööle või kodu!Mina olen küll vastu sellel.Valigu teine koht!
vvv31. mai 2019, 08:03
1 kuuks mitte aga päevadeks küll. Filmivõtted on näiteks Pariisile väga suureks sissetuleku allikaks. Samamoodi teenivad filmivõtetega meeletult NY jt suurlinnad
aga30. mai 2019, 22:31
Mis meist siis maailmas mõeldakse, kui me ei lase nolanil filmida. Äkki kerstinna ka esineb filmis.. Jube selgrootud inimesed....... Aga papp on põhiline ikka.
30. mai 2019, 22:15
20 miljonit kasumit on tilk uriini Lätisse annetatud 290 miljoni kõrval!
vuv30. mai 2019, 20:03
Laagna tee 3D skaneerimiseks ei kulu nii palju aega,kasutagu olemasolevaid tehnosaavutusi
Jan30. mai 2019, 19:07
Lesaks sellele, et küsitluses küsitakse, kes on Nolan võiks küsida ka kes on Kõlvart?
oioioi30. mai 2019, 18:55
Eestis 30. mai 2019, 18:33
Filmitakse 3 päeva. Miks siis kuuks ajaks kinni pannakse. Kas ka laulupeo ajal on kinni.
Christopher Nolani Christopher Nolani Christopher Nolani30. mai 2019, 17:59
Mart30. mai 2019, 16:59
Hea plaan, kui filmitootjad Lasnamäe elanikkonna selleks perioodiks vb ka kauemaks Hollywoodi koliksid.
Vaatleja30. mai 2019, 16:54
Seda filmi te ilmselt ei näegi või kui siis suure raha eest.
Vaatleja30. mai 2019, 16:52
Sadamast tulevad rekkad, russalka rist suletud, nüüd veel Laagna tee ka. Mis sinna vahepeale veel mahub, teab vaid jumal. Kõlvartil ilmselgelt asjaga pistmist ei ole.
Kerjajad paluvad erinevates keeltes...30. mai 2019, 16:42
Lasnamäe kraavis saab olema kaabuga kerjamas sadakond teadlast nii noort kui vana..
Sitsiilia muutub Lasnamjae kõrval tühiseks kohaks..30. mai 2019, 16:38
Verdtarretav film jääb ajalukku igaveseks.
lohe30. mai 2019, 16:32
Ettepanek: üks päev Laagna tee renti: 1 miljon Lasnamäe transpordisõlmede arendamise eelarvesse.
lõbus lasnamäelane30. mai 2019, 16:31
Lasnamäelane siin: vastu! Meil on ilma filmideta kah elu lõbus!
Tee30. mai 2019, 16:12
Võib ette kujutada, milline kaos siis Tallinnas tekib. Osa teid on ju nagunii kinni.Ainult Eestis on selline idiootsus võimalik
Tarkovski &quot;Stalker&quot;30. mai 2019, 16:07
rända Rotermanni kvartalisse nii palju kui kulub
mm30. mai 2019, 15:57
Võiks teha lasnamäelaste seas küsitluse,kuidas nad suhtuvad Laagna sulgemisse ja kes on Nolan!
Ootan huviga30. mai 2019, 15:37
Oleks tore, kui Laagna teel filmitud märuli kaudu saab Eesti paljude filmifännide palverännaku piirkonnaks, nagu seda on Uus-Meremaa tänu paljudele seal filmitud kuulsatele filmidele.
30. mai 2019, 15:17
Tunnen lasnakatele kaasa sest ise kunagi elanud sest laagnatee kinni panna on õuduse unenägu😋
ja ekreiidid30. mai 2019, 15:12
tuleb selleks ajaks linnast maale saata, nagu lõbutüdrukud olümpia ajaks saadeti Moskva olümpia ajal, et ei jätaks eestlastest halba muljet :).
ja kes mulle30. mai 2019, 15:10
need jamad ja kulud kinni maksab? Nemad loevad pärast miljoneid, aga sina tõmbled siin terve kuu. Palju linnale makstakse, sellest mitte sõnagi või saan tasuta pileti esietendusele. Asi seegi.
-30. mai 2019, 15:07
paras hull suvi Tln-s tulemas, sadama piirkond remondis, Lasnaka kanal kinni, laulupidu jne
küsitaksegi30. mai 2019, 15:04
raha küsitaksegi, aga pole sinu asi kjülvarti isiklikus rahakotis sorida.
30. mai 2019, 14:53
Nii ongi. Tallinnas tehakse mingi idaeurooplaste maffioosolik slaavi värk. ja meie taas sillas:)
kuule hmm30. mai 2019, 14:30
tänapäeval ei tehta enam ühtegi suurfilmi dekoratsioonidega! need monteeritakse hiljem juurde. näiteid juutuubis mitmeid....vihjeks- VFX...
hmm30. mai 2019, 14:10
kõigepealt ehitatakse dekoratsioonid, see võtab aega. kohale toomine, ülespanek, lammutamine. arvatavasti tehakse seal mingit suurt tagaajamist. hüpped ja värgid nagu terminatori filmis.
Maali30. mai 2019, 13:59
Kui linn sulgemispäeva eest miljoni kasseerib, siis oleks ehk mõeldav. Vastasel korral tuleb filmimeestel endale Maardu vanasse karjääri papist dekoratsioon püsti panna
H30. mai 2019, 13:54
Tahaks ma seda tsirkust näha tullakse ja antakse nendele filmijatele naha peale heh mingu kuskile maale lehmijamaakaid filmima
Sama mõte!30. mai 2019, 13:50
Reidi tee ei ole veel valmis, Russalka ristmiku läbilaskevõime on praegu nii nagu on, suur osa Merivälja ja Viimsi kandi rahvast kasutab Laagna kanalit. Olgu see režissöör kasvõi mitmekordse maailmanimega, see ei õigusta võõral maal ja võõras linnas ühe suurima liiklussoone kuuajalist sulgemist. Kes kannab kahjud? Kes katab kulud? Tere tulemast, uued ja uhkemad liiklusummikud!
E730. mai 2019, 13:42
Nii kauaks ei suleta ja kui sinna midagi suurt ei ehitata, siis ilmselt toimuks sulgemine vaid paariks tunniks päeva kohta (väga ei usu et suuri propse keegi sinna toob/ehitab). Suletakse ka ju Ameerikas suurlinnades tänavaid ning see ei toimu ka seal nii, et kaks kuud keegi läbi ei pääse. Ja linn saab tänava sulgemise eest raha, vahet pole kas filmimine või autoralli jms.
Keit30. mai 2019, 13:41
Kuu aega on täiesti reaalne. Isegi maailma mõistes väikse eelarvega Tõde ja Õigust filmiti pool aastat. Vahel tuleb oodata sobivat ilma (vihma, udu vms) nädalaid.
30. mai 2019, 13:32
Palju linn selle eest raha saab, et Laagna tee pannakse kinni? See on normaalne asi küsida taoliste asjade eest raha.
öösel võibolla30. mai 2019, 13:32
päeval tähendaks see palju pahandust ja vanadele linnaametnikele nägemist.
tseki30. mai 2019, 13:26
Tuleks Lasnamäe kanali ühistranspordi asendamiseks kiirkorras monteerida Lasnamäele trammitee, mitte kanalis vaid maapinnal, mis eelistatabalt haaraks oma alla kogu Lasnamäe teenindamise. Oleks see siis suure ovaali või 8 kujuline.
30. mai 2019, 13:25
Ei tundu reaalne, et kuu aega filmitakse mingeid tänavastseene ja ei ole ka mõeldav ühe pealinna tähtsaima liiklussoone sulgemine üldse. Oleks, et meil oleks raad kes paneks end maksma ja küsiks sellise soovi eest näiteks 20 000 000 euri aga nad ei julge ju üldse raha küsida vist.