Tänavust Eurovisioni vaatas suurem hulk noori kui tavapäraselt
Keskmiselt vaatas finaalsaadet 45,3% 15-24aastaseid televiisorist, mis on kaks protsenti rohkem kui eelmisel aastal ja neli korda rohkem kui mõõdetud telekanalites keskmiselt.
Veebis vaatas Eurovisioni 40 miljonit inimest YouTube’s 225 piirkonnast. 72% otsesaate vaatajatest olid alla 35aastased.
Eurovisioni ametlikes sotsiaalmeediakanalites oli Eurovisioniga seotud viis miljonit erinevat tegevust, populaarseim kanal oli Instagram, kus leidis aset 70% aktiivsusest.
Võitjariigis Hollandis saavutas Eurovision viie aasta kõrgeima vaadatavuse: finaali vaatas keskmiselt 4,5 miljonit inimest, ehk 73,4% kogu vaatajaskonnast. Vaadatavus tõusis ka korraldajamaal Iisraelis, vaatajaid oli kokku 1,3 miljonit. Eelmise aastaga võrreldes oli vaatajad 24% rohkem.
Kommentaarid (0)