Eurovision 2019 Tel AvivisFoto: Jörgen Norkroos
Üritused
28. mai 2019, 19:51

Tänavust Eurovisioni vaatas suurem hulk noori kui tavapäraselt

Eurovisioni lauluvõistlust jälgis tänavu 182 miljonit inimest 40 riigist, lisaks kasvas tänavu noorte vaatajate arv, teatab EBU.

Keskmiselt vaatas finaalsaadet 45,3% 15-24aastaseid televiisorist, mis on kaks protsenti rohkem kui eelmisel aastal ja neli korda rohkem kui mõõdetud telekanalites keskmiselt. 

Veebis vaatas Eurovisioni 40 miljonit inimest YouTube’s 225 piirkonnast. 72% otsesaate vaatajatest olid alla 35aastased. 

Eurovisioni ametlikes sotsiaalmeediakanalites oli Eurovisioniga seotud viis miljonit erinevat tegevust, populaarseim kanal oli Instagram, kus leidis aset 70% aktiivsusest.

Võitjariigis Hollandis saavutas Eurovision viie aasta kõrgeima vaadatavuse: finaali vaatas keskmiselt 4,5 miljonit inimest, ehk 73,4% kogu vaatajaskonnast. Vaadatavus tõusis ka korraldajamaal Iisraelis, vaatajaid oli kokku 1,3 miljonit. Eelmise aastaga võrreldes oli vaatajad 24% rohkem.