Inimesed

PILDID | Linna kuumimad beebid toodi esimest korda seltskonda (173)

LISA KOMMENTAAR

Jah29. mai 2019, 10:12
Kahju kohe inimestest, kõige ja kõigi peale tigedad. Kõike, mis ajalehes kirjutatakse võtavad isikliku solvanguna või käsuna nii või naamoodi käituda. Oma mõtlemine üldse puudub?
to Õpetaja29. mai 2019, 10:10
Tahan olla homo? No õpetaja haridusega inimene võiks ikka teada, et see ei olene tahtmisest. Või miks harimatu ennast õpetajaks nimetab?
Jah29. mai 2019, 10:07
kõik vanemad, kes oma lapsi sülle võtavad, tuleks riigist välja saata ( osadele selgituseks, et tegemist on irooniga). Loodetavasti sõna iroonia tähendust ikka teatakse.
.29. mai 2019, 10:06
no29. mai 2019, 10:05
Need ei ole lapsendatud lapsed.
Juku29. mai 2019, 09:52
NAINE29. mai 2019, 09:26
Kahju,et paljud lapsed kasvavad isata. Need lapsed on õnnega koos.
idealist29. mai 2019, 08:41
2 edevat inimest ja lapsikut
Kuidas...29. mai 2019, 08:25
...niisugune lapsendamine on üldse võimalik?! Pere ,kus on kaks meest,ei ole normaalne.Lapsed on tillukesed.Nad ei saa veel mitte millestki aru.Siis oleks asi seaduspärane,kui lapsed oleksid juba suuremad ja annaksid oma nõusoleku. See on inimhingede ostmine raha eest.
gildi eripruul29. mai 2019, 06:48
ei leidnud, vaid ostsid omale mänguasjad
Õpetaja28. mai 2019, 22:58
Koolidest ei tea, aga lasteaiaealiste osas panevad ikka väga paljud homopaarid oma lapsed eralasteaedadesse jah. Ju siis nende endi arvates on ka midagi viltu, et alateadlikult vaja last eralasteaia "klient on kuningas" rüppe saata. Aga terve isiksusena need lapsed kahjuks yles ei kasva, mitu-mitu näidet, kus juba väiksena homoperede lastel suured psühholoogilised mured, seltskonda mitte sulandumine ja maailmapildiga seonduvad väärastumused. Kahju. Loodan, et neil lastel läheb paremini. Minu jaoks on tegu ülima egoismiga. Tahan olla homo ja samas tahan omada last. Lapse peale mõelda on kõrvaline
keegi28. mai 2019, 22:44
Tunned neid isiklikult? Ikka keerulised isiksused on.
parfümerie 28. mai 2019, 22:20
Palun ärge kohelge neid nii nagu oleks tegemist kurjategijatega . Toredad inimesed oma lastega . Nad ei ole kellelegi halba teinud , elage oma elu , oma mõtete järgi kes teid keelab .
Keegi28. mai 2019, 21:25
Kuumimad beebid? Naeruväärsuse tipp:))))) mis mõttes kuumimad, tunduvad täiesti tavalised lapsed. Mõtetu paar, kes nii hirmsasti seda tähelepanu vajab. Lastest kahju.
19.15 -le28. mai 2019, 21:07
niisugune mõttemaailm sul. Ei tea mida sa küll liiga palju vaadanud oled, et sellised mõtted pähe lajatavad. Muidugist võib see ka vaimne häire olla
Klm28. mai 2019, 20:51
Kas viimasel ajal üldse on olnud mõni selline nädal, kus üksiki ajaleht sellest "moodsast perekonnast" ei kirjuta? Millal see lõputu promomine ükskord lõppeb?
hulgus28. mai 2019, 20:48
28. mai 2019, 20:17
Nilbed tegelased.. Palju Õnne
to to hm28. mai 2019, 19:33
aitäh nõuande eest....olen tegelikult läbi ametiasutuste oma ema leidnud....kuid ta väitis,et tal polevat lapsi olnud.Meie kohtumine jai seega ära.
John Elton läks ikkagi oma kallist kaasast lahku.28. mai 2019, 19:33
Ei aidanud siin raske raha eest ostetud lapsed!
to Emast28. mai 2019, 19:23
kas võib küsida,et kus haiglas see muidu oli ja mis aastal ?
G28. mai 2019, 19:19
Millega need tegelased küll tegelevad, et lõuad nii laiali lähevad kõikjal inimeste seas?
to:sulle- Rohkem sallivus, Kata / täna, 15:2828. mai 2019, 19:19
Aga kes sinu arvamust ja sinu poriloopimist küsis?
28. mai 2019, 18:56
Lastest kahju, geeniorvud.
leidsid 28. mai 2019, 18:35
28. mai 2019, 17:45
28. mai 2019, 17:42
Millal lapsekäperdajad riigist välja saadetakse.
varsti28. mai 2019, 17:12
Peatselt saadame nad kappi tagasi.
väga28. mai 2019, 16:13
kihvtid paarid! Palju õnne ja rõõmu teie peresse!!!
Toivo 28. mai 2019, 16:00
Vastu tulles tuhandete nõudmisele annan teada, et võtan naise. Siis saate ehk rahulikumalt magada. Lastel emafiguur olemas. Mis ja kas ma naisega teen, pole aga küll kellegi asi.
Kordan peale vigadeparandust28. mai 2019, 15:56
Nõukaajal olid korralikult kappi lahterdatud ka mõtlevad inimesed. Killuke mõistust ja haritust ei teeks paha siia kogunenud kolmanda maailma normide austajatele. Suhtumine inimesesse peaks algama sellest, kes ta inimese ja isiksusena on, mitte sellest kes ta seksuaalse suundumuse, rahvuse või nahavärvi järgi on. Olen heteronaine, abielus ja ema, reisinud maailmas ja elanud väljapool Eestit. Kahjuks tundnud mitmel korral häbi oma kaasmaalaste käitumise pärast. Oma suhtumise, olemuse ja väljanägemise järgi, on nad kõik olnud heterod.
to to jaa-jaa28. mai 2019, 15:36
Kui pere räägib, mis nendega juhtunud on, või kuidas nendesse suhtutud on, kas see on siis mõnitamine?
to to Noo28. mai 2019, 15:34
Noh, on öeldud kuumimad, ega see ei tähenda, et ülejäänud ei ole kuumimad. Mõnel vaesekesel määrab kõik ajaleheartikli pealkiri ja siis tunneb ennast solvatuna ja alandatuna, kui teistest ülivõrdes kirjutatakse?
28. mai 2019, 15:34
Vaigista oma haiget mõttelendu.
sulle- Rohkem sallivus, Kata28. mai 2019, 15:28
Need on need targutajad. Arvamusvabadus? Kes üldse küsis sinu arvamust? Mulle ka vb ei meeldi mõnedki asjad, aga ma küll ei jõuaks poriga loopida kommetaariumis iga asja peale mis mulle ei meeldi.
Vaata "Kodutunde" saateid, kus paljulapselised on rääkinud kiusamistest ja suhtumisest, mis tõsi kül28. mai 2019, 15:27
Lõpetage see hala28. mai 2019, 15:24
Sul võivad olla nii ema kui isa, nii nagu siin moraalilugejate poolt nõutakse. Aga miks keegi seda ei nõua, et need isa ja ema ka oma lastest hooliksid? Seega lapsed olgu neil, kes on oodatud, kaitstud ja hoolitsetud.
kahju`le 28. mai 2019, 15:24
" lastele tuleb soovida tugevat psüühikat. vanemad võivad neid ju hoida aga oluline on, mis hakkab toimuma kodust väljaspool". Just nii. Põhilised psüühhika rikkujad ümbritsevad meid toa uksest väljas. Õelust on üle mõistuse palju aga sellega ei tegele keegi.
to mis muud28. mai 2019, 15:18
Nn lesbisid v geisid on tavalisest peremudelis kasvanud. Uudis, uudis: homoseksuaalseks ei kasvata!
To täna, 14:0128. mai 2019, 15:15
Võib-olla häbeneksin, kui oleksin lesbi. Me ei tea, kuna pole kogenud vastavat tunnet. Olen abielus mehega ja meil on mitu last. Häbenen rohkem sinu väärastunud kirjapilti ja suhtumist. Ja ka seda, kui palju on nii väikese rahvuse keskel kiuslikku ja mõnitavat alavääristamist. Kas te tõesti arvate, et see tagab austust vääriva rahvuse säilimise?
vanamemmele28. mai 2019, 15:09
"kuid rikkuda laste elu (koolikiusamine)". Keegi ei pööra suurt tähelepanu sellele, et teiste elude rikkujad istuvad seal koolipingis.. Kust õelus tuleb? Kui tihti võiks sellel seos olla lapsevanematega, kes isegi ei suuda taluda, kui keegi ei näe samasugune välja nagu nemad, või keegi ei ela samamoodi kui nemad.
nii on28. mai 2019, 14:40
oleks mina üks seaduste-andjatest, lubaksin kahel kooselaval mehel lastekasvatamise asemel,võtta lemmikloomi kasvatada,hellitada ja hoida, kellelgi ei oleks sellevastu midagi, las elavad ja armastavad ja täidavad tühimikke. Meil niigi haige ühiskond.
Oh mis naaskel28. mai 2019, 14:39
Et siis normaalseid pereväärtusi kaitsvad inimesed on pööbel. Oh aegu, oh kombeid...
vanamemm28. mai 2019, 14:25
Issid muidugi õnnelikud----kuidas neil lastel läheb koolis, koolipidudel, "Emadepäeval", mis sättumuse kodust kaasa ellu toovad, eriti kui pealt kogemata näinud isside "armastust"? Olen sellega nõus, et inimene teab ise kellega voodit jagab, kuid rikkuda laste elu (koolikiusamine, jne.) on ausalt öelda julm ja isekas.
kombekas28. mai 2019, 14:12
Eroopalik väärtus on ka see, kui õpetaja vallandatake, kui ta õpilast tunnustavat õlale patsutab või kui kasvataja võtab lapse sülle, et oleks parem näiteks lapse kingapaelu siduda. Või trügib laps ise sülle, kui on haet saanud vms
Andero28. mai 2019, 14:09
Perv. e ole see, kes nilbelt ütleb, vaid nilbelt mõtleb. Küllap kujutad juba ette, kuidas sa väikest tüdrukut seebitad. Norm. peres käivad ema, isa ja lasped koos isegi saunas, et sa teaksid.
ei kummasta28. mai 2019, 13:38
ega na ise suisa ei trüginud lehte, aga seal luurasid ju paparatsod ringi, kellele on kõik lubatud
oh28. mai 2019, 13:34
Ma üldse ei imesta, kui neil lastel on hoidjad ja mehed on nn esindusisad.
haridusametnik28. mai 2019, 13:33
lasepvanematel on omaalgatuse korras lubatud erakoole avada. Kui on kristlikud ja waldorf- ja maarjakool, siis miks mitte erakool nn teistsugustele. Ilmselt sooviks ka mõni mitte välistele standarditele vastav laps seal õppida. Tavakool tambib isiksusi alla ja vohab kiusamine.
jah28. mai 2019, 13:32
Tean perekonda, kus õnnetuse tagajärjel jäid lapsi kasvatama isa ja toeks oli vend. Mehed on ennegi lapsi kasvatanud, sealhulgas ka üksi. Ka praegu peaks olema üskjagu üksikisasid. Kui ei luba kahel mehel kasvatada lapsi, ei tohiks õigust olla ka üksikisadel lapsi kasvatada. Ja kuidas nimetada olukorda, kui on oma isa ja emal uus kaaslane, kes siis nn kasuisa ja laps on 50-50 protsenti hooldusel. Ka sellisel lapsel on 2 isa.
Ulme28. mai 2019, 13:28
Kas tõesti mõni igatseb tagasi olukorda, kus loomavagunitega tuhanded inimesed ei tea kuhu viidi ja osad otse seinaäärde sattusid. Just nõukaajal värk ongi niipaljude jamade põhjustajaks, kogu see sõda, mis käis üle euroopa, need haavad on ju siiani veel alles. Ja keegi räägib avalikult et diktatuuri on sobiv riigikord...Ulme, et selliseid inimesi on olemas, kes soovivad iseenda isikuvabaduste piiramist.
naaskel28. mai 2019, 13:28
kõik oleks ok, kui õhtuleht ei avaldaks igasugu "kuumade" pealkirjadega fotosid esilehekülgedel. Et pööblil oleks, mida järada. Kas see ongi nüüd tänapäeval ajakirjanduse üllas ülesanne? "Kuumad beebid" - no anna kannatust! Õl reporteritel on ikka "cool" sõnavara!
?28. mai 2019, 13:27
Mis on üksikvanematega? Kas tuleks lapsed ära vötta, et ühiskond rahul oleks?
ka to:to tore28. mai 2019, 13:20
lapsed on palju tolerantsemad, kui arvate. Ja homoseksuaalseks ei ole vöimalik kasvada. Need lapsed lähevad täpselt seda teed, mis loodus on ette näinud. Kaks isa on igatahes parem, kui näiteks üksikema, kellel pole ei aega, raha ega närve lapse jaoks.
28. mai 2019, 13:12
õudne mõeldagi, kuidas 2 isast lapsi vannitavad, igal normaalsel lapsel tekib mingil ajahetkel häbitunne, igas õiges peres peab olema ikka isa ja ema, laps peab saama ikka küsida isalt, kuidas on selle või teisega ja emalt samamoodi, ei tahaks nende laste nahas olla, ei tahaks
to: Noo28. mai 2019, 13:07
Kas sa pealkirja lugesid? Näib et mitte, kohe siia kommenteerima, ilma enne pealkirjagi lugemata.
kas28. mai 2019, 13:04
ainult ema tohib last puudutada ja isa ei tohi, kui on tavapere. On ju ka mees.
Noo28. mai 2019, 13:00
Kus on kirjutatud, et nad teistest kuumemad? Oma soovmõtlemist ei tasuks faktiks pidada.
mida Darwin kiusamise kohta ütles? Mitte midagi?28. mai 2019, 12:58
ja sa ei ole ise põrmugi parem isiksus nendest kunagi lapseeas rumalusest kiusanutest kui sa nüüd ise pead täiskasvanueas vajalikuks klassifitseerida ja ära viidata milliseks need "teised inimesed" saanud on – seda et nad on rasvunud, seda et nad on maksuvõlgades, seda et nad on mitu korda lahutanud, seda et mõnigi on ära koold. Mis sinul sellest millised nad on? Me ei tea sind, me ei tea neid teisi inimesi – su jutt nende sundmõtteliste täiendviidetega on vaid sinu ego turgutamiseks sinu kunagistest haavumistest. Sa teed vaid endale halba kui mõtled kui kehvasti neil "teistel inimestel" läi
ehh28. mai 2019, 12:45
lapsed on nunnud aga isad on ebaloomulikud..
Uskumatu naiivsus.28. mai 2019, 12:27
Jääb mulje, et samasooliste inimeste kooselu on alati lihtsalt lill. Nende hulgas pole alkohoolikuid, vägivallatsejaid, pedofiile; need nähtused on vaid heteroperedes. Muide, statistiliselt vahetavad omasoolised partnereid sagedamini, kui heteropaarid. Mõnedest muudest asjadest rääkimata...
Suur Sallija28. mai 2019, 12:08
Tänapäeva normaalsused habemega ema,seelikuga isa,inimsool ei ole tähtsust ole hommikul naine,poolpäeva mees.Rohkem sallivust,suured krupikallid,seltsimehed !!!
Jaanile maalt28. mai 2019, 12:04
Mina, Luis, olen mehest-naisest sündinu. Seega siis normaalne... Sul aga on raskusi loetust arusaamisega ja viha talitsemisega. Loe palun mu eelnev kommetaar uuesti läbi.
Emast28. mai 2019, 12:02
See oli ammu. Viibisin oma lapsega lastehaiglas. Seal olid titade osakonnas ka mõned haiglasse jäetud lapsed. Ühte käis ema iga päev vaatamas. Väikest ca paarikuust pambukest näidati talle läbi koridori klaasukse. Noor ema klaasi taga oli pisarais ja paitas külma ukseklaasi. Ju tal olid mingid väga mõjuvad põhjused ja ehk soovis lapsele paremat elu.
elukogenu28. mai 2019, 11:59
Kiusamine ei lõpe iial. Inimsoole kohe meeldib teistsugusid mõnitada ja narrida ja ära panna! Olin tüse laps --oi, kuidas kiusati. ja mille eest? Praegu on need kiusajad ise rasvunud, maksuvõlgades, mitu korda lahutanud, mõni on äragi koold. Need lapsed on aga pealtnäha täitsa normaalsed, ei tea mis neid kiusama hakataks? Te ise ei saa oma mõtetes neile andestada, et neil pole ema, ja juba kiusate neid!
28. mai 2019, 11:40
Miks nendele ei kehti Eesti seadused.
killuke28. mai 2019, 11:26
Tegelikult oleks tarvis tagasi nõukaaega,kasvõi natukeseks ajaks,kapid korda , asjad kappi tagasi.
28. mai 2019, 11:25
Parem kaks arukat kasvatajat kui draakonist ema.
28. mai 2019, 11:15
see nüüd küll ei ole mingi eeskuju, öelda on paljutki, aga lihtsalt vastik on..
28. mai 2019, 11:14
Miks need lapsed on kuumemad kui harilikkudest peredest? Kas nüüd peabki olema kaks isa, muidu ei ole kuum beebi ?
Jaan maalt28. mai 2019, 11:14
luis-le : kas sina oled normaalne? Kes sind sigitas. Miks sa arvad, et kõik need hullarites olevad inimesed on heterod? Need, kelledega siona oled koos olnud hullarites ja haigemajades, on ainult minimaalne osa meie ühiskonnast, enamus on ikka normaalsed. Need ho..mod peaksid kõik koos sinuga istuma kinnimajades ja neid ei tohiks lasta LAPSI osta.
Monsa28. mai 2019, 11:13
Sallivate ja rikaste koolis pole neil viga midagi tulevikus. Seal aksepteeritakse. Probleemi ei teki enne, kui Sharia siinmail kehtima hakkab, selle aja peale oleme meie, traditsioonilised pered, juba haruldused.
Ei poolda, kuid 28. mai 2019, 11:12
Ei poolda seda 2 isa või 2 ema varianti, kuid tundub siiski, et nad saavad hakkama. Olukorda poleks vaja promoda, kuid sallivamad võiksime küll olla. Edu ja tarkust isadele.
maria28. mai 2019, 11:08
ärgu toppigu ennast normaalsete inimeste ellu, siis ei puudutaks neid keegi, ärgu tahtku elada nii nagu elavad normaalsed pered, ärgu ostku lapsi, lapsed ei ole lihapirukad või alkohol, lapsed ei ole ka mingid eksponaadid, et neid igal võimalikul viisil esitleda, kui parim kaup, mida müüakse. LAPS ON INIMENE, kellest sõltub meie edasine eksisteerimine maakeral.
toredad mehed, tegelikult28. mai 2019, 11:06
No tühi nendega! Sellistes perede lapsed on suurena öelnud, et nad ei hääletaks sellise lubamise poolt, aga noh, las elavad...Peaasi, et ei tee linna vahel tola oma karnevalidega.---"Mind kasvatasid lesbilised vanemad ja ma tahan sellest rääkida"---"Homoseksuaalne pere toob kasvuraskused"
logisch28. mai 2019, 11:04
ja enamasti on ju nii, et kunstlikult viljastatud seemendatakse igaks juhuks üle. sestap ka enam mitmikuid.
Kumb 28. mai 2019, 11:03
Homohüsteeria28. mai 2019, 11:01
just, lapsele ongi tähtis oma ema ja isa, on see kodu mis ta on, aga ta armastab ikka oma ema ja isa, Ainult turvalisest kodust ei piisa , kus pole lapsel EMA.
kumb on parem ? 28. mai 2019, 10:59
teie arvates , peaasi sõna " ema " isegi kui ta joodik on . Elamine must ja kole rahad maha joodud aga ikkagi ema .
to hm28. mai 2019, 10:56
kui on veel võimalus, püüa ema üles leida ja saad vastuse. ei usu, et see oli kergekäeline otsus. kui alkolembus, ka siis peab aru saama... otsi põhjust.
Jura28. mai 2019, 10:55
Kahju lastest, et neil pole ema. Kui lapsed kooli lähevad.... :(
Miks28. mai 2019, 10:52
Kui nad õnnelikud, rikkad,
to lapsed28. mai 2019, 10:51
Eks mitmed kommenteerijad vaata ikka oma mätta otsast. Neil lastel on geneetiliselt nende päris isad. Kas alaväärdustate siis kõiki isasid, kes kasvatavad tütart või poega?
28. mai 2019, 10:51
Korralik paljulapseline pere ei ole moes.Seda võib telesaates mõnitada.Peab olema kaasaegne.Esile tõstetakse neid.
muide...28. mai 2019, 10:50
Oled muidu kursis, et nendel lastel on võimalus oma emaga ka kohtuda?
Kui28. mai 2019, 10:44
Paljud lapsed kasvavad emata, rääkimata emaarmastusest Saavad elatud küll
ema28. mai 2019, 10:41
Raha ei asenda emaarmastust
killuke28. mai 2019, 10:41
Kahju et meil pole nõukaaeg
piltide peal on ka teisi lapsi28. mai 2019, 10:35
28. mai 2019, 10:35
Kui vaja Varro Vooglaiust pilt panna siis leitakse selline kus isik on väga kurja või halva näoga aga homode propaganda puhul pannakse neist pildid kus isikute kõrvuni suu ei mahu fotole ära. Kuidas inimene võib nii madalale langeda kui seda toimetaja teeb?
Võts28. mai 2019, 10:32
Elage oma suletud ühiskonnas ja vaadake kauaks Teid on, siis ehk jõuab kohale, et see on .... mitte jätkusuutlik ühiskond. Kõige hirmutavam on see, et valisime selliste suhete pooldajad EL.
kahju28. mai 2019, 10:25
see on viimane asi, mille pärast vanemad muretsevad. pigem on see "projekt", "enesetõestus", "manifestatsioon" või mis iganes ja lapsed on osa sellest. lastele tuleb soovida tugevat psüühikat. vanemad võivad neid ju hoida aga oluline on, mis hakkab toimuma kodust väljaspool.
dsa28. mai 2019, 10:24
Iga laps vajab ema soojust üle kõige. $ ja € ei muuda lapse elu õnnelikumaks.
mis muud28. mai 2019, 10:24
ja veel oswaldile28. mai 2019, 10:20
Need labased, kes kaitsetuid lapsi mõnitavad või sellist tegevust propageerivad, peaks vastutusele võtma. Võiks olla seadus, mis paneks mõtlema ennem kui suu avad. Vastasel juhul võid sina olla see kes kedagi enesetapule ajab!
aaa28. mai 2019, 10:19
kodanik28. mai 2019, 10:11
Eks see asi veits imelik on.
Oswaldile28. mai 2019, 10:10
Miks lapsi selles pärast mõnitatama peaks? Milles lapsed süüdi? Haige mõtlemine.
to vanaema28. mai 2019, 10:10
Kui selline huvi teiste eraelu kohta, siis teaksid ju kuidas emaga kohtumised kokku on lepitud. Aga ilmselt soov tigetsega.
munk ( μοναχός )28. mai 2019, 10:09
Kui sirkel, kolmnurk ning pliiats käes ei seisa ja kui ei tea, mis asi on ( 1 + √5)/2, siis tuleb disaineritele maksta.
Jah28. mai 2019, 10:08
Näete kus siin 'elu tundvad' kommenteerijad koos, leiavad, et vägivaldsete ja näljutavate alkohoolikute juures on lastel suurepärane lapsepõlv.
ving28. mai 2019, 10:07
Fotograafid võiksid veidi tagasi tõmmata, need lapsed ei ole kindlasti soovinud, et neid presenteeritaks nagu tõukoeri. Nende vanematest ei saa kahjuks aru.
@ Tiit28. mai 2019, 10:06
Tarkust ajab sul üle aga neil meestel sõpradest puudust pole. Jutt, et nende lapsed ei leiaks sõpru näitab sinu rumalat või kitsast silmaringi. Sõpra ei valita vanemate järgi. pealekauba võib öelda, et kõik ei tahagi palju sõpru omada ja see on ka ok.
to to Tore28. mai 2019, 10:06
Kas sõna mõnedes ei ole arusaadav. See tähendab, et mitte kõigis, aga osades siiski.
ju vist28. mai 2019, 10:01
on võimalk tellida, sest geneetikud ja targad tohtrid teevad neid ju katseklasis mikroskoobi all,
hm28. mai 2019, 10:01
minust loobus ema sünnitusmajas....ma pole teda kunagi üldse näinud.Minust on küll saanud normaalne inimene,kuid alati,kui elus midagi viltu läheb,mõtlen ma et muidugi,mis ma peaksingi tahtma kui isegi ema jättis mind maha...et see kõik mida sa lapseplves koged mõjutab tohutult sind ja su elu isegi aastaid hiljem.See lihtsalt jätab oma jällje...
Vanaisa28. mai 2019, 09:59
Oh sind lihtsameelst küll!28. mai 2019, 09:58
Kas sa tead, mis asi on sünnitusvoodi palavik? Omal ajal viis see hauda väga palju vastsünnitanud naistest. Kuna põhjust täpselt ei teatud, võeti kasutusele ranged turvameetmed. Ja sellest oli abi. Terved elujõulised põlvkonnad on niimoodi ellu tulnud ja elama jäänud. Selle taga, et praegu reegleid muuta saab, on antibiootikumide ja intensiivravi suur hüpe, mitte niivõrd mõttemallide muutus.
to 00:4528. mai 2019, 09:57
Seleta ära miks peaks valet ja pettust sallima?
Liis28. mai 2019, 09:56
Varsti on kõik normaalsus mõnitamise objektiks,sest kõik väärastund on ok.
imelik28. mai 2019, 09:46
...ja miks neil kõigil kaksikud poiss ja tüdruk sünnivad. kas seda on võimalik ka neil tellida?
elviira28. mai 2019, 09:45
ei tea mis neist lastest küll saab...
28. mai 2019, 09:44
nendest lastest on väga kahju
Oh seda homohüsteeriat!28. mai 2019, 09:42
Keegi kurtis, et "vaesed lapsed" tunnevad end kui lõksus, kui avastavad, et nende vanemad on samasoolised. Sellele "mõttehiiglasele" teadmiseks, et ka heteropaari laps on lõksus, kui tema ema või isa on joodik, vägivallatseja, hoolimatu või veel midagi hullemat. Pääsu ei ole kusagile, sest oma ema ja isa on kõige armsamad. Peamine on armastav ja turvaline kodu.
Paraku on nii, et28. mai 2019, 09:36
Rahvasuu ei valeta. Ilma isata kasvanud laste kohta öeldi ikka, et ``lesknaise poeg-või tütar``. Emata kasvanud laste kohta öeldi ``vaenelaps``. Inimene võib ju arvata, et maailm muutub, aga elul on ikka omad seadused.
kummastav28. mai 2019, 09:35
Miks need homod juba iga päev ajalehte trügivad, kas artikli autor ka omasoo ihaleja?
progress28. mai 2019, 09:35
selliste laste jaks teevad jõukad vanemad erakooli!
Oi kui toredad ! 28. mai 2019, 09:31
Armsad beebid ! Et õnne ja armastust neil jätkuks !
naine 60+28. mai 2019, 09:28
Irvitavad "lapsevanemad" ei ole küll kellelegi eeskujuks. Ükski tõeline lapsevanem ei tee sellist fotot oma armsakesega. Tundub, et tegemist on veel puberteedieas noorte poistega, kes ei tea veel millist hoolitsust ja armastust lapsed vajavad. Muutuge meesteks kui tahate, et inimesed teist lugu peaks. Armastus on siis ilus kui ta on salapärane ja hooliv, ema on siis ilus kui ta on õrn ja naiselik. Milleks näidata kurjale maailmale oma kõige pühamat, Teie armastus on ju eriline, teistsugune, mida miljonid inimesed ei mõista
to:täna, 09:1528. mai 2019, 09:22
Ei tea küll, mis hinnetega lõpetasid kooli, ent elu tundmise eest pole sa isegi ``kahe`` väärt.
mul28. mai 2019, 09:20
on ema-kes alati oli valmis mulle selga pöörama ,sest elukaaslane oli tähtsam (minu kasuisa).kasuisa peksis mind,ema andis ikka talle õigust mitte ei kaitsenud mind.mille poolest oli minu elu nii õnnelik ,et oli ema-isa mitte kaks isa või kaks ema?
Rohkem sallivus, Kata28. mai 2019, 09:20
Ei maksa kaaskodanike suhtes ise nii õel olla. Aga eks see olegi nn. `´tolerastidele`` omane, et kes pole meie poolt on meie vastu. Kus on siis arvamusvabadus?
nii armas, palju palju lapsi nende ellu!28. mai 2019, 09:15
mõlemad lapsest isasuust kukkunud
to to to to 28. mai 2019, 09:15
Täiesti lihtsameelne jutt, et lapsele on parem peksev ja näljutav naisolend, kui kaks meest, kes hoolivad ja hoolitsevad.
Kata28. mai 2019, 09:12
Kui õelad ja kurjad inimesed küll ümberringi elavad :( Kurb. Kas teil oma elu pole, et peate teiste aadressil ainult sappi pritsima? Elage ise ja laske teistel elada. Või on artikli peategelased teid kõiki isiklikult solvanud, et nende õnn teis halvima välja toob? Verbaalne kõhulahtisus selle raskeimas vormis.
to: to inimene / täna, 08:5428. mai 2019, 09:11
Ikka see tekst, et ``vanemad joovad, vägivaldsed ``jne. Aga küsige nende lastelt, kas nad tahaksid kodust lahkuda? Võin vastuse ette öelda; ei taha. Miks? Sest emaarmastus (olgu ema misugune tahes) on suurim tugi inimesele kogu elu. See parandab imeväel kõik hinge ja ihuhaavad. Nii lihtsalt on. Need väikesed orvud on sellest imest ilma jäetud ja rahaga seda ei heasta. Ka väga suure rahaga mitte. Vaesed lapsed.
Vanaema28. mai 2019, 09:06
Mida arvata? Lapsed kasvavad ja peagi tahavad teada,kes on ema ja ka emaga kohtuda. Kas isad võimaldavad neile seda? Laps küsib küsib kindlasti,et miks mu ema mind ei tahtnud. Kas isad oskavad vastata? Kui ema oli hea,kuid liiga vaene,siis miks isa teda ei tahtnud?Kõik need küsimused ja veel paljudki vajavad vastamist..
28. mai 2019, 09:01
Õl ei suuda kuidagi lasta inimestel elada.Kes käskis teil need pildid avaldada.Eesmärk igal-juhu täidetud, inimesed solgiga üle valatud.-Kas keegi jälgib ka,milliste sõnadega siin lajatatakse.Need kommijad on täiesti haiged inimesed.Elage oma elu.Ainuke ,kes ei suuda rahuneda,on ÕL, kes käib kannul ja otsib "paljastusi"
Tore28. mai 2019, 08:58
Ma usun,et need lapsed on kindlasti õnnelikumad, kui mõnedes tavaperedes kasvavad
Tiit28. mai 2019, 08:56
Minu lapsed on juba ammu täiskasvanud ja lapsi nemad ei kiusa. Ei saa haiglast peremudelit ju normaalsuseks pidada. Lopetagu homod koolides oma propaganda.
to inimene28. mai 2019, 08:54
Jah, need lapsed, kellel vanemad joovad, vägivaldsed on, lapsed hooletusse jätavad või neid ära kasutavad, on ikka hoopis parem lapsepõlv, sest vanemad heterod.
Kahju):28. mai 2019, 08:49
Õnneks on olemas ka normaalseid inimesi! Okei tehke endaga mis tahate aga lapsed võiksite küll rahule jätta!!!
kuule, kakuke28. mai 2019, 08:48
See ei ole normaalne, kui lapsel on kaks ema või isa. Asi polegi niivõrd koolikiusus, kuivõrd nende laste vaimses tervises. Soorolle õpitakse vanemate pealt. Jah, `´proa`` Haber on küll väga naiselik, ent paraku mitte naine. Kust õpib nende pisitütar naiseks olemist? Katkisi hingi on maailm täis, aga suur raha on tõesti õnnetus, kui ta toidab vaid omaniku egoismi. Tõeliselt väärikad inimesed oleksid maailma parandanud, mitte seda haigemaks teinud.
Miks sa ohid vanaisa?,28. mai 2019, 08:46
Kas lastel on parem , kui nime poolest on isa olemas, aga kes tõmbab ringi või on joodik või lihtsalt ei tunnista oma last? Eestis on palju selliseid isakangelasi. Oskavad teha last aga kasvatada ei .
luis28. mai 2019, 08:42
Nu, haigemajades ja hullarites on ikka enamuses heterod. ka ebanormaalsed ja pueetega lapsed jne on enamuses heterode sigitatud. Mis ebanormaalsusest on üldse nagu jutt? Et mehed ei ni---ud naisi? Mõni muud ei teegi, aga oma lastest
Jep28. mai 2019, 08:41
Vanaisa sai ju ka kunagi lapse või lapsed nii et seemnerakk viljastas munaraku? Ja miks peaks isaarmastus olema lapsele kuidagi vähem hea kui emaarmastus? Kõik oleneb ikka inimestest kas nende lastel on täiuslik lapsepõlv ja lastest kasvavad õnnelikud inimesed või mitte.
ruupor28. mai 2019, 08:41
sa pasundaja vaata oma sõnavaraga ette, muidu lüüakse sinu pasunasse sordiin.
Hiumaa mees28. mai 2019, 08:41
Kahju on nendest lastest. Ega see ajakirjanduse tants nende ümber ei lõppe, aga lapsed kasvavad, saavad kooliealisteks, teismelisteks ... Laste ja noorte maailm on aga julm. Ei taha mitte mõeldagi selle peale, mis saab nendest selles maailmas, kaldudes arvama seda, et meie rahva suhtumine seda laadi inimestesse kui need papad - või pagan teabki kuidas neid nimetada, ei muutu iialgi. Annaks looja neile ja meie ajakirjanduselegi pisutki arunatukest, lõpetamaks selle ''perekonna'' tegemiste levitamise leheveergudel. Ehk säästaks see pisutki neid pisikesi inimesi siin kurjust täis maailmas.
kakuke28. mai 2019, 08:35
äkki saab neil raske olema, sest sinu laps kiusab neid, sest sina ei ole suutnud oma lastele selgeks teha, et see on ok, kui lapsel on kaks armastavat ema või isa. Ega omasooiharus ei ole midagi mis õpetatakse. See kas on või ei.
on küll28. mai 2019, 08:30
Kas need armastavad mehed suudavad mõelda ka kellelegi teisele peale iseenda ja oma armastuse. Praegu on kannatajaks täiesti kaitsetud lapsed, kelle elu hävitatakse.
Joppen Puhh28. mai 2019, 08:15
Oleks parem, kui oleks vähem selliseid "uudiseid". Oleks ka parem, kui homod liiga palju pildile ei trügi. Ei pea kapis istuma, aga ei pea ka nii hirmsasti esile tükkima.
Vanaisa28. mai 2019, 08:11
Vanaisa28. mai 2019, 08:09
See aeg on ligida kui Issand hakkab müristama, me kõik jõuame Tema ette.Kõik märgid näitavad
Tiit28. mai 2019, 08:01
Minul on nendest lastest kahju. Koolis saab neil raske olema.
pro28. mai 2019, 07:57
Tuli esmapilgul seosetu võrdlus: alles 20 aasta eest ei lubatud sünnitusmajas beebit emale rinnale, lapsed mähiti kookoniks, toideti rangelt 3,5 tunni tagant, issit ei lubatud sünnitusmajja isegi mitte beebit vaatama, emmet koheldi nädal aega haiglas nagu vangi jne. Ja nood arstid, kes selle režiimi tegid, oli oma arust väga targad ja õiged, said hea palka. Nüüd kõik vastupidi, ja jälle on arstid oma arust väga targad ja õiged ja saavad head palka. Ajad mööduvad, tuuled pöörduvad. Kui need kaks meest teineteist väga armastavad ja armastust jagub lastelegi, siis mis see kellegi teise mure on?
Arvamus28. mai 2019, 07:55
Sellise homode promomise vastu ma olengi. Samas homode kui inimeste, tagasihoidlike, nagu enamus meist, oma hädade ja vigadega, absoluutselt mitte.
Mairoos28. mai 2019, 07:51
Maitsetu on internetis kellegi teise elu kritiseerida ja maha teha :)28. mai 2019, 07:44
Miks28. mai 2019, 07:30
Kahju need põnnid kasvavad sellises heaolus, millest sina ei oska unistadagi
Mina28. mai 2019, 07:25
Küll ei tea ega oska öelda, et selline pere on vale v on sel miskit viga Minul olid nii ema kui isa, sest nende koosolemisest sündisin mina. Aga mind anti lihtsalt ära, sest mõlemad eelistasid napsutamist jne Mind kasvatas kasuema, kas olen nüüd halvem inimene
Kuidas28. mai 2019, 07:21
Loeb siin see et kes sünnitanud Me ei saa oma vanemaid ju valida Mind kasvatas n ainult vanaema kuna ema jättis mu lihtsalt maha Kas olen nüüd siis halvem inimene
To info28. mai 2019, 07:18
Rikas geipaar kindlasti parem lapsevanemana kui mòni vaesuse ja sallimatuse käes vaevleb nö tavaline paar
Kehakeeleekspert28. mai 2019, 07:16
Nii toredad paarid,nii nunnud eriti lemmik tore habemega ema.Kehakeelega ka väga korras,suur armastus kiirgab vastu.Rohkem sallivust,krupikalli,nummi,nummi !!!
Lisa28. mai 2019, 07:15
Ning uurimused, mis varem olid avalikud omasooiharate meeletervise kohta, on täielikult kinni keeratud. Mida aga arvavad sellistes kahe ema või kahe isa leibkonnas kasvanud lapsed ise, seda avaldada ei tohi. Mida rohkem on ühiskonnas seksuaalhälbega inimesi, seda nõrgem on ühiskond. Seega on iga homopaar väga otseselt kahjulik meile kõigile ! Omasooiharus on HAIGUS. Seda tuleb ravida ja mitte esitleda mingi teise normaalsusena.
Infoks28. mai 2019, 07:13
Väsimatud sotsid , liberastid , homo-multikultistid tahavad rahvast uskuma panna , et homorastia on see kõige õigem elamise viis, mida on kindlasti vaja seadusesse kirjutada .Millegipärast on aga needsamad homo-multikultistid kõikidel vastupidi arvajatel suud kinni toppinud, kinni keeranud arstide arvamused , kes oma praktikas näevad vägagi võikaid pilte, mida ebanormaalne seksuaalsus põhjustab.
To ema28. mai 2019, 07:13
Koolis narrivad just need lapsed teisi kel endal kodus miskit viga Kel puudu vanemlikust armastusest näiteks
Kas28. mai 2019, 07:10
Sina oma lastele seesuguseid õpetusi ikka jagasid
Neid28. mai 2019, 07:09
Lapsi ei mõnita ükski laps ei lasteaias ei koolis kui muidugi vanemad neile õpetusi ei jaga Nendel nii hea elu et kellegi ütlemine ei loe midagi
Seni28. mai 2019, 07:08
Kaua ei ole minul sellise peremudeli vastu midagi. Kui peremudel kus ema, isa ja lapsed on ideaal Aga ei ole ju . Kui palju on meil katkiseid peresid, kus vamemad joovad, lokkab kärgperendus, isadel noored ja uued naised jne
Kodanik28. mai 2019, 06:59
Uskumatu, kui nõmedad on enamus siinseid kommentaatoreid. Kahju neist. Elage edasi oma väikeses õelas ja primitiivses maailmas. Mujal te ju pasundada ei saa kui siin anonüümses keskkonnas :-). Teie ju neid kiusajaid kasvatategi. Õnneks on teid vähemus.
28. mai 2019, 06:10
Heategu on see isadele, aga kas ka lastele? Teame kui õel on maailm ja ikka leidub pahatahtlikke.Kõigi suud kinni ei seo.Kannatavad ju lapsed.
A.28. mai 2019, 06:07
Need kõhukotid pole kõige paremad ja põnnidel veel vara ka nägu väljapoole rippuda. Fb -s grupp lapsekandmine, saate kõik mõnusamalt olla.
28. mai 2019, 05:10
Rammstein - Mutter (Official Video) https://youtu.be/gNdnVVHfseA Rammstein: Paris - Mutter (Official Video) https://youtu.be/DG9TeLISmZU https://youtu.be/mzRllnaDaRc
nii tore28. mai 2019, 04:39
et valge läänemaailm on otsustanud siiski oma perverssusega ajalukku kaduda,rootsi,saksa,usa,uk,prantsusmaa on ehe eeskuju.
To: ema28. mai 2019, 00:45
Sul peaks endast kahju olema, et sa nii sallimatu oled!
ANTIEKRE28. mai 2019, 00:20
issand kui rumalad ja väiklased kommenteerijad. tõsiselt. Targad ja andekad ja edukad mehed, kellel on üliarmsad lapsed. Mis teil vastu on panna? õelus kadedus ja kibestumine. See ostmise jutt on nagu lahtine kõht. Olete vaadanud kalendrist, mis sajandil me elame. Kõik areneb ja õnneks saavad lapsi ka need paarid kel 15 a tgasi polnud mingit lootustki. Päriselt ka , rõõmustage teiste õnne üle ja tundke rõõmu kui ligimestel hästi läheb
perekond28. mai 2019, 00:09
Ei kujutaks ette, mida ma ise tunneksin kui oleksin 2 hommo kasvatada. Alguses ei saa maailmast ööd ega mütsigi aru, siis kasvan suuremaks, õpin, saan targemaks ja mingi hetk avastan, et oot oot, misasja siin nüüd toimub. Ja kuhugi minna ka pole. Oled lõksus. Pole vist ebatavaline kui isa või ema on kasuvanem ja laps tahab oma bioloogilist ema või isa üles leida. Kuid mis siin, täiesti teine teema. Laste elu rikkumine.
mait27. mai 2019, 23:56
kui sa soovid midagi omandada ja maksad selle eest, siis on see ostutehing. Nemad maksid.
27. mai 2019, 23:25
Päris nii seda võtta ei saa, nad on mõlemad oma kaste bioloogilised isad, naine kes oli nõus lapsed kanma oli minu teada ise abielus olev 3-lapse ema ja politseinik ning ta soovis sellist heategu pakkuda veel mõnele lastetule perekonnale.
ema27. mai 2019, 23:24
emana on mul lastest kahju. Praegu on nad veel tited ja ei taipa midagi. Aga kui kooli lähevad, on nad kindlasti kaasõpilaste märklauaks. Lapsed on siirad. Nad ei oska ebahariliku asja juures head nägu teha.
miks mitte27. mai 2019, 23:02
Nii vahvad papad , edu ja ònne laste kasvatamisel.
erik v.27. mai 2019, 22:39
rein-liisa27. mai 2019, 22:38
issand,sa näed aga ei mürista. neist pole keegi sünnitusvõimeline.hullumeelsus on lubatud.