Minu esimene mälestus Jüri Aarmast on aastast 1979, ühest kultuurimajast Hampelmanni kontserdilt. Vaatasin, et kes on see ilus ja eriline noormees, olin ise siis 19-aastane ja veel ei teadnud temast. Aina vahetas erinevaid pille. Olen vahetult Jürit näinud veel kahel kontserdil, alati särav ja energiast kiirgav. Telesaadetes alati mõnusalt soe ja humoorikas. "Maalehes" oli minu jaoks kõige loetavam rubriik Jüri intervjuu mõne kultuuritegelasega. Olid eriline, andekas, särav ja vahva inimene. Väga raske on leppida teadmisega, et Sind ei ole enam. Puhka rahus! Sügav kaastunne lähedastele.
Väga valus on lugeda, mida te siia kirjutatw23. mai 2019, 19:10
Väga halb on lugeda, kuidas siin lgp. Jüri Aarmat mõnitatakse, solvatakse, jne.
Inimesed, kas te tõesti ei suuda viisakad olla?
Ja see Joosep, äkki jätad oma arvamused enda teada. Kui sulle ei meeldinud, siis olgu nii. On palju inimesi (ka. mina) kes tema näitlemise ja Hampelmanni lauludega üles kasvasime.
Elu on nii ebaõiglane, mõne nädala eest lubasin Jürile lahtise sõjaväeauto anda, mis talle väga meeldis ja mulle meeldis, et siis ta enam rattaga ei sõidaks....hiljaks jäin....ole hoitud kultuuriinimrste Valhallas...seal saame oma pooleli jutte edasi rääkida....
Lugesin komentaare ja sain aru, millised ikkagi inimesed on.Kui on tuntyd inimene ja tema ooramatu surm, siis nutame ja halame.Kui oleks vaja kutsuda kiirabi maaslamajale,siis sildistame ra kohe narjariks ja jätame surema.Silmakirjalikus on kohutav.
sik-sak ongi selle jaoks tehtud, et inimesed hoo maha võtaksid ja hindaksid olukorda. minu jaoks jääb müstikaks, mismoodi on üldse võimalik rongi alla jääda- lähenen raudteeületusele nii autoga kui jalakäijana alati kui potentsiaalsele surmasaamisekohale.
Ärge jätke mind üksi kui oleme joonud šampanjat, šampanja on kirgede paradiis patusel maal...
Mulle meeldib üks taat, sellel taadil on paat, järvel sõuab ja uppjaid loeb. Mulle tundub vist- taat on veidi sadist, aga muidu tal süda on soe...
Jüri Aarmad telekast vaadates meenus mulle alati 1979. või 1980. aastal nähtud telelavastus "Kuninganna Maudi maa". Puhka rahus, unustamatu tegelaskuju looja!
see on osaliselt kohaliku kogukonna süü, et inimesed seal hukkuvad21. mai 2019, 20:55
nõuti, et rongi lähenemisel signaal tööle ei lähe. Vastu tulles kohalike soovile nii ka tehti.
Tõkkepuud pole, midagi pole. Mingi kökats sikk-sakk kui kõrval on sirge ja sile tee, kus autod ju ei sõida.
Milleks seal sikk-sakis kökerdada.
inimese ettemääratus on see. Minna ülekäigu rajalt ja ikka nii suure objekti ette jääda? Alles hommikul oli elus, tegi päeva plaane ja 10.34 elu edasi enam ei lähe. Inimesed peaks sellele mõtlema. Pinnapealne ja tühine elu ei kesta igavesti ja ka neil kes on sügavam inimene, ikka surete. See päev on kuskil kõigi elus ja keegi ei tea missugune see päev olema saab.
Kui president või peaminister rongi alla jäävad, siis lõpuks jõuab kohale, et rong on suurema ohu allikas ja raudtee ületamiskohad on Eestis tsaariaegsed. Kui ei taheta suudeta ülesõite kaasajastada, siis tuleb rongide liikumiskiirust piirata tsaariaegseks.
Väga kurb, seda enam, et see ülekäik on väga ohtlik. Rong sõidab kiiresti, rongi nähtavus on väike ja enne on mingi ajuvaba takistusterada, mis võtab täielikult tähelepanu rongilt ära. Sealne ülekäigu loogika on: 1. vaatad rongi, mida pole 2. tegeled takistusrajaga ja need rongid tulevad kurvi tagant ruttu ja kui nüüd uuesti ei vaata, siis võibki alla jääda. See pole ohutu ülekäik. Nii kahju! Ärge süüdistage teda. see pole seal 1 ühele olukord. Isegi olen seal korralikult ehmunud.
Akumopeedid on praegu moes. Miks mitte paigutada nendele raudtee ülesõidukohtadele (enne torusid) liiklusmärgid, mis kohustaksid ületama raudtee jalgsi... Ilmselt tekitavad akumopeedid seal ülesõidukohtades ohtlikke olukordi.
suhteliselt rohkem inimesi ei jää alla ned uued rongid on kiired ja vaiksed trammid ka muide ja tasapind on samaks tehtud niiet ei taju vahet kuidagi häiriv
Paralleelselt rongipargi uuendamiseks tulnuks uuendada ka kõiki ülesõidu ja ülekäigu kohtasid, aga seda ei tehtud ja pole siiani tehtud. Need rongid pole enam 30 aasta tagused kolisevad, logisevad ja suitsevad vene diiselrongid, mida oli juba kilomeetrite taha kuulda.
Aga see on kurb, et ei õpita. Aastast aastasse samad probleemid. KURB.
KAASTUNNE JÜRI PERLE JA LÄHEDASTELE!!
Tunneme kogu hingest ja südamest kõigile kaasa,kes Jüri Aarmat tundsid! Tõesti kurb uudis!21. mai 2019, 19:14
Paistis väga tore,abivalmis,sõbralik ja seltskondlik inimene olevat.Jääme koos oma kaaskodanikega või õigemini Eesti rahvaga head huumorimeeleoluga inimest mälestama.See on alati nii,ükskõik kus sa ka ei viibiks,oled tööl,oled heakas inimene,pensioni eas,koolis käija,noh kes tahes.Nagu näiteks ehitustööline,remontija,müüija, autojuht:absoluudselt milline inimene.Saad uudise,kas mobiilist,raadiost,televiisorist uudiseid kuulates,ajalehtedes.Mis seal siis ikka."Leiname üheskoos.Üheskoos on veel parem leinata,kui üksinda".Soovin oma kaaskodanikele veelkord tuge ja vaprust!
Just lugesin, lugesin veel ja veel, enne, kui see minuni jõudis. Nii külm hakkas, see on valus kaotus... Vaatasin ta saateid alati. Kaastunne tema lähedastele
Kurb väga kurb, aga kuidas nüüd taktitundeliselt öelda, oma käitumisega liikluses oleks ta võinud ammu juba manalateed käija. Endal temaga kogemus olemas.
Kuidas see võimalik on? Asula vahel sõidab ju rong aeglaselt, ülekäigukoht seal. Jõudis ehk isegi signaali lasta? Mõistetamatu. Kaastunne lähedastele. Ka endal kurb, et teda enam ekraanil ei näe.
Kaastunne.
Olgu see kõigile õppetunniks, oled sa tuntud inimene, või kellegi pereliige, naabrimees, lähedale.Ise me peame oma turvalisuse eest hoolt kandma.Eriti raudtee ülesõitudes, mis on ju juba tehtud mitte liiga kergesti läbitavateks.Aga , kui me ikkagi eirame seda kõike, siis on tagajärjeed katastroofilised, kahjuks.
Sõitsin just autos kodu poole , kui kuulsin uudist , et jalgrattur jäi rongi alla ja hukkus. Kahju oli , aga sinna see jäi. Ja nüüd , kuuldes , et ta oli Jüri Aarma , sain shoki. Nagu oma pere liige oleks lahkunud. Ei suuda siiani uskuda. Appi , appi! Nutan vaikselt ja leinan . Miks ometi? Sügav kaastunne meie rahvale ja omaksetele.
Jüril oli ikka väga eriline näoilme ja miimika, kui rääkis, siis nii tõetruult ja otse, sestap jälgisin iga tema saadet huviga, teist sellist ei ole, jään meenutama ja igatsema, kurbus hinges.
olen isegi vahest ehmatusega tähele pannud, et teinekord oled nii enda mõtetes, et ei märkagi, kus oled võu kuhu lähed... väga kahju, et selline asi juhtus...
Selle ülesõidu autoliiklusele sulgemine ja selliseks kujundamine nagu see praegu on oli üks kõige idiootsemaid väljamõeldisi! Tegemist on väga ohtliku absurdsusega ja kogu ülekäigu oleks võinud renoveerida palju kasutaja sõbralikumaks ning ohutumaks.
Mida sa jahvatad! Praegu on ülekäigud väga turvaliseks tehtud ja rong annab alati mitu korda vilet enne ülekäiku. Siin keegi kirjutas, et nägi aarmat hommikul liikluses ja oli väga hoolimatu, punase tulega sõitis oma rattaga.. Me ei tea, mis oli see asi, mis ajab inimest rongi ette, aga Elronit siin küll süüdistada ei saa.
kutsun kõiki inimesi üles mitte kiirustama,pidage oma sõiduvahend kinni ja lihtsalt nautige,see linnulaul ja rohelus,mis praegu igalpool on,on lihtsalt lummav,nautige maapealset paradiisi!!
rataste pidurid on ohtlikult head,piisab,kui natuke esirattapidurit üledoseerida ja õnnetus on käes,eriti kui promill on sees,siis võib õige pidurdushetke nö mahamagada ja toimub õhulend v. kukkumine kuhu iganes.
rongid on suured ja erkoranžid, kuid ikka ei suudeta vaadata-kuulata-jälgida
Kui palju neid rongiõnnetusi veel juhtuma peab, et inimesed ümbrust jälgima hakkaks?
Seal on tüüpiline hiirelõksu süsteem. Hiir ei näe, ega kuule nurga tagant kohale lendavat rongi. Ja ongi matsti. U kaks hiirt aastas püütakse seal praeguses tempos kinni. Arutatud ja harutatud on sda vbla aastat kümme, aga lõks töötab samas tempos ja püüdmistootlikusega edasi....
on põhireegel,et koguaeg peab tähelepanelik olema,eriti ristmikel,raudteeülesõidu kohtadel,aga ka kõnniteel liigeldes,et mõni jalakäija või teine rattur sulle ette ei tuigerdaks ja kasuta vajadusel rattakella,et sind märgataks,koguaeg tuleb mõelda nagu umbes Tänak ralliautoroolis. Ole tähelepanelik ükskõik millega liikled!
Ääretult kahju,alati kui lahkub tark ja tore inimene votab justkui endaltki tuki kuljest.Kui lahkusid Tarmo Pihlap,Mati Nuude,Vello Salo jne.Eesti on nii väike,hoitkem uksteist.Demokraatija on ka see kui valitsevad erinevad parteid,mitte uks reff kakskummend aastat jutti ??
Veidikenegi tähelepanu ja nii mõnigi tragöödia võiks olemata olla21. mai 2019, 15:46
Kui rong ning jalgrattur kokku põrkavad, siis see harilikult pole vedurijuhi süü. Kahju, kui me sedasi oma tublisid ning andekaid inimesi kaotame kaotame. See oli väga suur kaotus
ta nii vilunud rattal liikleja oli, on kummaline,et siuke õnnetus juhtus,äki tahtiski ära minna siit kurjast maailmast või andis mõni haigus märku,mis oleks tähendand pikki ja raskeid piinasi.... . Ega surm pole meeldiv kellelegi,aga võtke asja nii ,et see on paratamatus,vähemalt elas tervelt ja õnnelikult need aastad,mis antud olid.
See oleks küsimus psühholoogidele - mis juhtub igati ontliku autojuhi , kes kunagi eeskirju ei riku, peas kui ta istub autost üle kaherattalisele - olgu see siis jalgratas, mopeed või mootorratas...
Oi,Jürike, Jüri, miks lahkusid siit ilmast nii vara ja sellisel moel... sõnatuks võtab, nii, nii kurb ja valus, kaastunne omastele ja Su kallitele sõpradele, head teed minna...
vaatasin alati tema saateid, praegugi silme-ees, interviud, mida tegi, oli tark, hingeline ja üldse meeldiv inimene, siinkohal ei tahaks kuidagi leppida sellega, et teda ei ole enam. Kurb lugu, meelde ja mõtetesse jääb ta aga alati, tema perele ja sõpradele, siiras kaastunne minu poolt
loomulikult kahju,nägin teda hommikul sõitmas just ja imestasin,et liikluseeskirjadest kinni ei pea,igaltpoolt autode vahelt laveerides oma elektrirattaga,ülekäigu kohalt sõitis üle punase tule alt ,tundus,et kuhugile on kiire,vaatasin,et see asi hästi ei lõpe ja Tallinna kesklinnas rattaga sõita on üldse üks suur risk,tegi fantastilisi saateid,mäletan teda veel Noorsooteatri etendusest Protsess,kus ka Ruja osales
KOMMENTAARID (170)