Üritused

VIDEO | Victor Crone 19. kohast: ma olen väga pettunud!

Katharina Toomemets | Video: Jörgen Norkroos, Tel Aviv, 19. mai 2019 02:01

333 KOMMENTAARI

O
:-)))/ 20. mai 2019 08:22
Oksmaa läheb ja pakub seltsi habemega naisele. Tuleb uus musterpaar.
k
Kriitik suure K-ga/ 20. mai 2019 08:20
Esiteks on juba see väga ebaõiglane, et Inglismaa, Saksamaa, Hispaania ja teised algkoosseisu riigid ilma eelvoorudeta edasi saavad, olgu lugu nii halb kui tahes.
n
Njah./ 19. mai 2019 23:19
ega seal lüüakse nö riigi poolt uks kinni kui teise riiki ennast nö kuidagi kohendad.mu enda elukaaslane sweden.)Uskumatu-ise võtavad pagulasi vastu aga kui oma rahvuslane lteeb teise riigiga tegemist-on võimelised sind ära nullima.Nii on!
e
Ei noh-/ 19. mai 2019 23:13
Sul on vist tekstist arusaamisega probleeme-targutaja??
t
Tuleb olla rahul ka sellega/ 19. mai 2019 22:19
Miks Crone rahul pole? See laul polnud nii hea, et jõuda kümne parima loo sekka. Kui ta proovide käigus suutis niipalju mööda laulda, siis seda pandi ju tähele. Kõrgelt hinnatatakse neid lauljaid, kellele on antud välimus, suurepärane hääl ja kes peab viisi.
b
B@/ 19. mai 2019 22:12
Geisaunas räägiti, et Oksmaa läheb.
a
Aga sina mõtle oma peaga/ 19. mai 2019 21:59
Selle vastusega oli ju kõik öeldud. Pealegi ega Madonna ei võistelnud.
a
A@/ 19. mai 2019 21:32
Naised saunas rääkisid, et järgmine aasta läheb eurovisioonile Nublu.

s
Seda oligi arvata! Tuli mis tulema pidi.Kes teab võib olla läheb mõnede aastate pärast Eestil hästi!/ 19. mai 2019 20:10
Alati kui Eurovisiooni laualuvõistlus algab,siis olen kuulnud seda,kuidas osad inimesed sõnavad selle ära,et äkki meie riik kuulub parimate hulka ära.Kui hakatakse punkte jagama.Igal aastal seda saadet jälgides ma jään seda suurte kõhklustega pealt vaatama.Võtan kätte ja tegelen oma hobiga.Näiteks tegeleda heegeldamata töödega, mis vajavad lõpule jõudmist.Ega vahet pole mis saade iga päev õhtuti eetrisse tuleb,tegelen ka mõnede teiste asjadega,siis ei raiska ma teleka ees niisama aega.Noh okey,kui meie riik 19.kohale jäi.Küll kunagi tulevikus aastate pärast näeme,mis laul järg- mine on!
e
Ehh/ 19. mai 2019 19:51
Ega midagi ei kaotanud ka, kui Madonnat ei näinud.
t
Tänud!/ 19. mai 2019 19:49
Täiesti asjata oled pettunud. Tähtis oli saada finaali, see juba isegi oli võit. Ja finaalis ei jäänud sugugi viimaseks! Lisaks tundus, et sul oli finaalis laval vaba ja tore tunne. Ja see on kõige olulisem, et said sellise kogemuse.
t
Tölpa to aitaks ühest!/ 19. mai 2019 19:42
Eks sa proovi mitte kommida, kui siin enamus täiesti ajudeta ja mõelda pole neil millegagi.
a
aga/ 19. mai 2019 19:41
ära muretse, see ei ole ju lauluvõistlus
v
Victor/ 19. mai 2019 19:39
t
Taat/ 19. mai 2019 19:06
Terve see Eurovisioon on jura kuubis! Aeg on ümber saanud!
n
naine/ 19. mai 2019 18:43
Aga sul endal, peas mõtlemisega ninaotsas kaugemale. Mina sain küll aru, ta vastas küsimusele.

u
uiuiui/ 19. mai 2019 18:37
Milline rahvuslik õnnetus! Lipud poolde varda, kultuuriministril tagasi astuda, kõigil kanda kolm nädalat leinalinti varrukal. Tuttavatele vastu tulles kaastunnet avaldada, hüüatada kurval sosinal "pettunud" nii tööl, kodus kui puhkehetkel, osta ainult musta värvi toitu, igal õhtul tund aega küünlaleeki vahtides valjult itkeda...
m
19. mai 2019 18:32
Minule tundus kriiskamisena ja palaganina Austraalia laul. Imelik, et üldse nii hea koha sai.
a
apua/ 19. mai 2019 18:32
"Madonna esinemist ta Eurovisionil ei näinudki. „Ma pidin sel ajal vetsu minema,“ naeris Victor." - on sellel poisil ikka peas kõik korras? ehk siis need kes tema poolt pidid hääletama olid ka tema esinemise ajal peldikus?
t
Täiesti õige jutt/ 19. mai 2019 18:28
Sellega paljud nagu üldse ei arvesta. Nii et Eestist tahapoole jäid 22 riiki.
1
19. mai 2019 18:23
p
19. mai 2019 18:16
Pole iial Madonna fänn olnud.
k
Küsimus/ 19. mai 2019 17:48
Tehke,pange,hüpake,karake,nagu oleks jne.Miks te siis ise ei tee kui kõik nii kehva on?
b
Berta ./ 19. mai 2019 17:18
Eestis on nii palju häid lauljad.Miks üldse peab rootsale esindama Eestit.

m
Miks sellest ei kirjutata?/ 19. mai 2019 17:18
Madonna oli täielik põrumine, piinlik!!! Laulis nii valesti, et kõrvadel oli valus.
h
Huvitav, et ERR/ 19. mai 2019 17:11
e
eeva/ 19. mai 2019 17:09
ma soovitaks siis vaadata, kes kõik jäid meist tahapoole ! väga palju suuri riike, kellel elanikke teistes riikides ja said hääletada. siin ei loe ainult laul, vaid hääletajad ka. tegelikult oli meil väga hea tulemus.
P
väike info / 19. mai 2019 17:01
Pettunud peaksid olema kõik ,kes Madame Madonnat kuulasid , nii valesti ja viltu olid tema toonid . Selle lühikese esinemise eest kasseeris ta 1, 15 miljonit eurot !
v
Viu/ 19. mai 2019 16:51
Eesti keel on vägagi laulda ja meil esikümnesse saadud korduvalt eestikeelsete lauluga. Mina paneksin selle reegli tagasi, et oma riigi keeles tuleb laulda. Inglise keel on nagu nakkushaigus, nagu keegi ütles.
p
Priit/ 19. mai 2019 16:44
Rootslased suhtuvadki meisse,kui alamrassi,see on fakt.
m
Monika/ 19. mai 2019 16:41
Victor please don't worry, you did an amazing job. Best song of Eurovision 2019. Can't wait for your new songs. Keep up good work.
e
Elina/ 19. mai 2019 16:39
Victor you did an amazing job. Don't worry. We love you.

k
Kõik läks väga hästi/ 19. mai 2019 16:26
Ainuüksi poolfinaalist finaali pääsemine oli suur võit,sest 15 riiki jäid paratamatult finaali ukse taha.
l
LGBT paraad/ 19. mai 2019 16:23
soolise sättumuse järgi on see lauluvõistlus
k
Keenjus/ 19. mai 2019 16:20
saadame järgmine kord selle LGBT koori, kes laksust laulupeole sai ja olemegi võidumehed!
t
Tölpa / 19. mai 2019 16:19
mis mõttes tõi koju??? Tema kodu on rootsis, kas viis sinna või? Ja missuguse võidu?
t
to irw / 19. mai 2019 16:05
oleks parem kui sa jätaksid oma arvamuse kirjutamata,see tundub täielik inn!
i
Irw/ 19. mai 2019 15:51
Mis sa lootsid selle ine eest siis saada? :-)))
p
pole/ 19. mai 2019 15:50
Eesti oli üle kõige kõigist aga kui hinnatakse poliitiliselt sii on vale peaks jätma ära Eurovisiini .SEE ON VALE
n
19. mai 2019 15:50
need punktid mis me saime, saime seksika viktori eest. kui laul ka veel oleks hea olnud, oleks punkte rohkem tulnud. aitäh laulumehele. tõi mingigi võidu koju. finaalis osalemine on ikkagi võit.

e
Ehk AC/ 19. mai 2019 15:44
Sulle meeldis Israeli möödunud aasta võitja põrkav naisterahvas?
e
Eelu/ 19. mai 2019 15:24
Ära ole, sest kogu tiimile ja grupile. Vahvad olite, sest 41-st riigist tõusta 19-ks.Tubli saavutus!
r
R/ 19. mai 2019 15:10
Heterod ja ilusad laulud ei lähe enam ammu sel üritusel peale. Mida pedelikum, seda parem. Peale habemega mehikese võitu on asjad seal kuidagi käest läinud, võrreldes 90-ndatega.Victor on nagunii võitja, pole pettuda midagi
t
to jaan/ 19. mai 2019 14:37
sulle tuleb varsti oma pidu, kus saad oma taruraraad hõisata!
v
Victori/ 19. mai 2019 14:36
valisid Eurovisioonile E E S T L A S E D !!!
e
eestlanna/ 19. mai 2019 14:32
Tubli esitus oli, mille pärast oleme väga tänulikud
f
Finaali saamine/ 19. mai 2019 14:31
on KÕIGI esinejate jaoks suur asi ja 19. koht 41-st on ka hea näitaja! Viimaseks jäi, kui ma ei eksi UK!
a
Ave/ 19. mai 2019 14:28
Miks pettunud olla? Võitjaid on ainult üks. Edasi pole vahet, kas oled teine, seismes, üheksateistkümnes või kolmekümneteine.

s
see/ 19. mai 2019 14:28
Sloveenia laul oli väga monotoonne ja igav, kõlbas sel hilisel tunnil unelauluks.
d
Danile/ 19. mai 2019 14:24
See ei ole raha raiskamine. Oleme ikka mures ja pettunud, et meist veidi kaugemal ei teata Eestist mõhkugi. Eurovison on hea paik teada anda, et selline maa on olemas ja teeb päris head muusikat. Mõni aasta tagasi Euroopas veidi reides, küsiti ikka, kust me oleme. Kui ütlesime, et Estonast, siis nt Portugalis küsiti kohe: Ott Lepland? Prantsusmaal: Sandra, Randajaaaaad? Muud ei teatud Eestist midagi, isegi pealinna mitte.
n
no/ 19. mai 2019 14:24
Makedoonial oli väga hea laul ja lauljanna!
p
Pettumus/ 19. mai 2019 14:24
Ei Victoril, ega kellegi teisel tasu pettunud olla. Võitjat ei valita mitte laulu järgi. On nn. naabrite eelistused, poliitilised eelistused ja igamehe eelistus. Mina isiklikult arvan, et Eestil pole mõtet oma nappi raha selle ürituse peale raisata. Tahaks väga teada, paljust me ilma jäime (rahalises mõttes.) Teeme oma Eesti lauluvaliku ja sellest piisab. Raha on mõtet kulutada sinna, kus Eestit saab tutvustada. Eurovisioon pole see üritus.
a
aga/ 19. mai 2019 14:16
armastavad ju, sest saatsid ta Eurovisioonile!!!
n
no/ 19. mai 2019 14:12
mis "rahvaste sõprusest" sa jahud? Ega lauluvõistlusel sõpruse järgi punkte jagata!
s
sellepärast,/ 19. mai 2019 14:03
et eestlased valisid tema!!!
s
sa/ 19. mai 2019 13:59
ära arvesta kõik rahaks ümber, nõme!

t
19. mai 2019 13:58
Tubli, Victor, pääsesid finaali ja see on ka väga suur tunnustus nii Sulle, kui ka eesti rahvale, jääd meelde ja meeltesse, oled ju emotsionaalne ja südamlik, mida oli näha ka Sinu esituses, soovin sulle jätkuvat hindu ja edasipürgimist, tuleb aeg, kui võidad, sest pool võidust on juba saavutatud,ole kõva , nagu tavatsetakse öelda
p
panin/ 19. mai 2019 13:57
miinuse esimese lause peale, laul oli ilus. Nõus sellega, et Eesti esines hästi.
e
ehh/ 19. mai 2019 13:52
pole midagi, eesti rahvale meeldis ja usun, et ka teistele paljudele. olid siiras ja ehe, laul oli hea!
j
Jaan/ 19. mai 2019 13:44
Eks see laul üks paras kägin oli,nii nagu suurem osa nendest nn lauludest
a
Aari/ 19. mai 2019 13:43
Ammu seda meelt,pole vaja neid laristamisi!! Riik saaks selle eest nii mõnegi inimese elu päästa,kõiki peavad aitama vähifondid. Suunake see raha õigesse kohta.
k
Ka mina/ 19. mai 2019 13:43
Vaatasin Victori esinemise ära, kiitus, väga nautisin, ja siis telekas kinni ja tuttu.
a
Aari/ 19. mai 2019 13:38
Vaata ,kes esindasid rotsasid,mõtlemapanev.!!!!!!!
a
Aari/ 19. mai 2019 13:35
Vastikud naabrid,välja arvatud Läti tema andis 5 punkti.

s
Seal oli viiul sees./ 19. mai 2019 13:34
t
Teedo/ 19. mai 2019 13:32
Olen sellega päri,eestlane annab 12 punki rotsadele,miks????????
n
Nõus/ 19. mai 2019 13:31
Eesti laul oleks väärinud palju paremat kohta!
t
Teedo/ 19. mai 2019 13:30
Rootslased,soomlased ei tihka kunagi meile punkte anda.Nõmedus kuubis Edu Viktorile.
l
Liia/ 19. mai 2019 13:26
Minu meelest ei peaks zürii laule eraldi hindama. Ainult rahvas võiks seda otsustada, sest ega rahvast ei vaata ju laule zürii pilgu läbi. Zürii tegelikult rikkuski kõik ära, oleksime nendeta palju parema koha saanud. Ja muidugi eks lisaks on ka poliitika alati mängus. Meie laul vääris palju paremat kohta. See hinnang oliseekord ebaõiglane.
e
19. mai 2019 13:22
Eurovisioonil loogigat või stiili otsida pole mõtet!🤔😂🤗😎
ä
ära ole pettunud./ 19. mai 2019 13:21
Tegid kõik omalt poolt, asi pole sinus.
l
Lõunamaa riigid/ 19. mai 2019 13:21
ju andsidki Eestile punkte.

t
to: Urbid pole mingi klassika/ täna, 10:43/ 19. mai 2019 13:19
antud loos on Urbid vaid osa esitusest ja laulusõnad väärivad mõttega kuulamist! Sõnade autor on kirjandusklassika. Lembit Saarsalu on korüfee. Ja selle loo esitajate seas väga tugevaid tegijaid teisigi.
n
naine/ 19. mai 2019 13:07
Victori esitus oli väga super, pigem pettumus Rootsi züriis.
v
Victorist jäi tahapoole 22 maad. Ise imestan et kade Rootsi talle punkte ei andnud, kys seda näeb et/ 19. mai 2019 13:03
5
5 ilusat laulu/ 19. mai 2019 13:03
Esikoha laul oli viimase koha vääriline.Selles laulus polnud mingit meloodiat ega ilusat häält ja lõpu laul oli ka üks suur puterdamine.Na,Na,Na oli ka parem.5 paremat laulu lükati kõrvale,mis näitab väga maitselagedat ja madalat taset.Eesti esines suurepäraselt,ilus esitus,tänud.30 miljonit kulutada selle etenduse eest on liiast.
v
19. mai 2019 12:59
Victor ära lase pead norgu,kõik on väga,väga hästi. Eesti andis küll Rootsile 12 punkti,aga kas Rootsi andis Eestit esindanud kaasmaalasele ühegi punkti,võibolla ehk Israelis olevad rootslased andsid.
o
Olnud, mis läinud ja edasi uutele tegudele!/ 19. mai 2019 12:52
Kui võitu ei tule, siis polegi enam tähtis, kas oled kuues või kuuteistkümnes. Pole mõtet oma energiat kulutada asjadele, mida enam muuta ei saa!
o
Ok/ 19. mai 2019 12:50
20. koht oli väga lähedal
l
L/ 19. mai 2019 12:49
Hea, et veel viimaseks ei jäänud

h
Hea mõte/ 19. mai 2019 12:44
Olen sama mõelnud, et võiks lihtsalt üks kontsert olla, ilma hindamiseta.
ä
ära solvunule/ 19. mai 2019 12:41
ei andnud ka rootsi rahvas midagi, Soomelt saime natuke, aga nähtavasti tänu eestlastele, keda seal palju.
ä
ära solvu :)/ 19. mai 2019 12:25
Rootsi züriilt ei tulnud ühtegi punkti, aga Rootsi rahvas andis 10 minu meelest
h
heh/ 19. mai 2019 12:20
suur liberast madonna, kes lubas kanadasse kolida, kui trump saab presidendiks :D aga loomulikult ei kolinud :D
m
Mann/ 19. mai 2019 12:19
Miks, miks , miks!!! Väga hea esitlus ja ilus laul, eks kuidagipidi ju need 26 ritta peavad minema. Minule meeldis ja ei tasu pettunud olla. Võib olla väike okas, et rootsi žüriilt ühtegi punkti ei tulnud.
e
eesti keele fänn/ 19. mai 2019 12:19
aga olen seda meelt, et sinna pole enam eesti keelega mõtet minna. victor laulis hästi ja laul ka meeldis, minu jaoks oli 3. koht talle õiglane.
e
19. mai 2019 12:15
Eestis oma lauljaid palju. Miks peab võõramaalane Eestit esindama?

7
77 Plnud see rootslaste laul Eesti omas parem,aga rootslased ei raatsinud Eestile punktigi and root/ 19. mai 2019 12:15
d
Dan/ 19. mai 2019 12:12
Tuleb ära lõpetada see raha raiskamine.
7
77 Laul oli hea ja Victor sümpaatne./ 19. mai 2019 12:10
Kui naabrid oleks ka mõne punkti raatsinud anda,siis oleks esimese 10 seas.
n
Nõus/ 19. mai 2019 12:02
Lugu ja esitus oleks väärinud kohta vähemalt esimese kolme seas. Äratuntavalt esikoha lugu seekord polnudki, nagu varem on mõnikord olnud. Nagu Rootsi Euforia ja Mans-i lugu. Need olid kindlad esikoha lood juba kagelt enne eurovisiooni finaali.
i
Ix/ 19. mai 2019 12:01
Juba ennem võistlust tüüdati inimesi,liigse reklaamiga. Iga päev. Karuteene endile.
r
Rahul/ 19. mai 2019 11:59
Ammu pole nii öösel seda asja jälginud. Nüüd vaatasin ainult meie esineja pärast. Ometi üks tsiviliseeritud olekuga esineja. Stefan oleks sama kompott, mis need teised olid. Kuna lõunamaa rahvast on eurovisioonil rohkem kui põhjamaad, siis ongi need tulemused nii nagu olid. Ega vene mees sai ka ju punktid vanadelt liiduvabariikidelt põhiliselt. Ta ka ei kuulu lõunamaalaste punti, kus naaber toetab naabrit. Peaasi, et sain meie lauljat näha.
k
kuidas sa küll kirjutad siin allea-allea stiilis/ 19. mai 2019 11:59
omka keele häbeneja kirjuta ikka anglish keeles.
p
päris / 19. mai 2019 11:56

n
Nii ja naa/ 19. mai 2019 11:55
Tõenäoliselt poleks eesti laulja finaali pääsenudki. Poolfinaali 4. koht oli ikka kõva tulemus.
n
njaa/ 19. mai 2019 11:43
zürii jah ei andnud, aga rootsi rahvas hääletas victori teisele kohale, nii et asi seegi! :)
n
nii/ 19. mai 2019 11:41
Nii laul kui esitaja olid tasemel, kas te tõesti arvate, et eestikeelne laul allea-allea stiilis tooks paremaid tulemusi. Inglise keel on lihtsalt lauldavam keel. Aga meie korraldustiim, kas see oli tasemel.Mis roll oli näiteks Karmel Killandil ?
v
19. mai 2019 11:37
Viktori esinemine oli väga hea, hääl lahtine, kõlav, liikumine pingevaba, ennustasin 8-ndat. kohta vähemalt, tubli esinemine
w
Weltstar / 19. mai 2019 11:35
Kõige koledamini laulis Madonna , sellist valesti laulmist ei suutnud ükski Eurovisiooni õsavõtja järgi teha . Madonna tegi oma margi nii , täis no mina olen selles " lauljannas " küll koledasti pettunud . Tal ei õnnestu ju üldse live laulmine .
t
to isegi/ 19. mai 2019 11:35
Muidugi olid rootslased solvunud,et Eestit esindab rootslane-konkurent ja seepärast punkte ei antud! Aga eestlased heast südamest ikka andsid!
r
Röök / 19. mai 2019 11:33
Kuulasin veel täna esikoha laulu ja võrdlesin. Viktor meeldis rohkem. Proovige laulda esikohalaulu. Ei ole seal mingit kõlavust. Tehti lihtsalt rõõmu uuele ja algavale noormehele ja et see maa pole võitnud igaviku. Enamus etteotsa sattunuid ei jäänud ka üldse silma esinemise ajal. Naaber toetas naabrit, selleks pole tõesti võistlust vaja. Norra oli etem kui Rootsi. Rootsil oli võimlemisest higistamist palju. Eestis tehtud tormine loodus,eriti kuskil kaljunukil seismine oli hea.Seal see rikuti.Finaalis tõmblevad ärritavat värvi ruudud hakkisid tähelepanu. Milleks see vaja oli?
m
M.k/ 19. mai 2019 11:32
Palju kordi pole ju Eestit esindanud EESTLASED finaaligi saanud. Ja.kòik on laulnud inglise keeles. Mis leelotate siin oleks.ja poleks. Oli nagu oli. Hea et niigi làks.

m
melom/ 19. mai 2019 11:31
Eurovisioon võiks lihtsalt olla üks euromaade laulukontsert. Milleks see tobe hääletus ja ppunktide loendamine, mis nagunii rohkem poliitiline mäng kui laulu ning esineja väärtuse hindamine. Kõrgel tasemel laulukontserdi nautimise ja laulurõõmu asemel tulemuseks ainult süüdistused, pettumused, vihapursked neilt, kes tahapoole lükati, sest pole "õigest" piirkonnast või rahvusest.
b
baphomet/ 19. mai 2019 11:30
Laul midagi erilist väärt polnud. Poiskene ise on küllalt sile ja tänu sellele finaalis oli. Tänagu taevast selle pisikese õnne eest.
u
Usun./ 19. mai 2019 11:29
Uku Suviste oleks pidanud minema.
h
hmm/ 19. mai 2019 11:23
Victor, it is all arranged! Normally I wouldn't care but this time I thought your performance was very very good, do not blame yourself. Eurovision's systems are ridiculous!
m
mõttetu?/ 19. mai 2019 11:23
kas vaatasid vaid punktide pärast? Kontsert oli hea, aga punktide andmise ajaks tuleb magama minna.
i
isegi/ 19. mai 2019 11:20
rootslased ei andnud ühtegi häält.
t
Tobedad on need kommenteerijad, / 19. mai 2019 11:06
kes oma isiklikku arvamust laovad kommentaaridesse KOGU EESTI nimel.
n
nool/ 19. mai 2019 11:05
"Torm " väärinuks kindlasti paremat kohta. See on jama!

m
mhh/ 19. mai 2019 11:04
ega siis eurovigin käi laulu ilu järgi, mingile väikesele natsiriigile pole miskit kohta vaja ise pole oma viis aastat seda ülepunnitatud ühekülgset irinat kuulanud , kui kogemata miskit huvitavat on siis jõuab hiljem ka kuulata, tervenisti vaadata pole küll mõtet
o
Oli neil mingi kohustus?/ 19. mai 2019 11:04
Kas rootslased üldse Cronet teavadki? Ta pole Rootsis ju tuntud laulja ja hääl antakse ikka loole, mis meeldib. See Sorm oli ju tavaline silmatorkamatu meloodia keskpärase laulja esituses.
k
K/ 19. mai 2019 11:02
Miks nad oleksid pidanud andma? Ise kogu aeg viriseme, et koik on poliitiline. Mida me siis tahame- kas haletsuspunkte voi ausat hindamist. Kogu aeg mingi virrr- virrrr
k
Kati/ 19. mai 2019 10:59
Vastupidi, kui Rootsi oleks Eestile 12 p andnud, siis oleks 'poliitika' olnud. Neile laul ei meeldinud ja punkte ei andnud. Lihtne.
j
juba see/ 19. mai 2019 10:59
et itaalia sai teiseks näitab kui mõttetu on eurovisioon .
s
Sassis oled?/ 19. mai 2019 10:58
Kas tegemist on mingi kaubavahetusega? Kui mingi mannetu, ebaselge päritolu, kehva oskusega tegelane püünel ringi koperdab ja häälitseb- siis saabki ta vastavalt oma võimetele hinnatud.
m
Mina/ 19. mai 2019 10:57
Olen Victorisse lausa armunud.
t
To kriitik/ 19. mai 2019 10:55
Ilus , kuid suht lihtne lauluke. Ega sealt midagi rohkem välja ei pigistaks. Victor tegi igati tubli töö.

m
ma/ 19. mai 2019 10:55
Lugesin ka,et Eesti andis Rootsile 12 punkti ja Rootsi Eestile.....................mitte si...gi!! Vot sul rahvaste sõbrus! POLIITIKA!
a
Andres/ 19. mai 2019 10:55
Palju raha siis jälle tuulde lendas selle p deparaadi peale? Vaikus. Lõpetage ära selles osalemine.
d
dsf/ 19. mai 2019 10:55
Hollandil väga tavaline, vaikne laul, kummaline, et võitis.
m
M/ 19. mai 2019 10:51
Olen väga pettunud, et Rootsilt punkte ei saanud. Aga vist nendelt ülbetelt rootslastelt midagi oodata ei tasugi.
m
Mida halvustad/ 19. mai 2019 10:51
Victor pole ise ennast meie laulu esitama pressinud, teda PALUTI. Tema esitus oli suurepärane!
k
Kati/ 19. mai 2019 10:49
Ma ei saa aru sellisest suurest kurbusest ja pettumusest mis igal aastal maikuus eestlasi valdab. Voitjaid on ainult uks ja koik teised on 'kaotajad'. Isegi kui koik laulud oleks vordselt head, et saa 26 laulu voita! Keegi on esimene ja kahjuks keegi jaab ka viimaseks. Mina nautisin shoud, emotsioone ning laule. Victor oli lahe ja minu seitsmene laps oli sudaooni uleval, et talle kaasa elada.
e
19. mai 2019 10:48
Ei oleks ka Uku seal midagi erilist saavutanud. Asjatundjad teadsid ennustada, et meile punktide andjaid saab vähe olema. Puhas poliitika. Meenutuseks, eelmisel aastal Venemaa ei saanud Eestilt ühtegi punkti ja loomulikult ei saanud ka meie neilt sel aastal ühtegi punkti.
k
krt/ 19. mai 2019 10:46
kui sa eestit ei oska lase inglist siis õigesti!

s
ss/ 19. mai 2019 10:44
Muidugi oli paremaid laule võtta kasvõi Inga, Kadiah, Johanna Eendra, Uku Suviste, Stefan, Kerli Kivilaan või täitsa hästi jäi kummitama Ranele - Supernova. Meil oma artistid näitasid sellist kõrget taset ja saadame ikkagi mingi rootslase.
k
Kati/ 19. mai 2019 10:44
Aga kui Eesti Bentoniga voitis, ei arvanud ukski eestlane, et tegu on poliitikaga
v
vastupidi/ 19. mai 2019 10:44
just vanematele inimestele see laul meeldis, sel on viis ja meloodia.
e
Eesti/ 19. mai 2019 10:44
Victor, Estonia loves you so much! You did wonderful job, we are proud.
u
Urbid pole mingi klassika/ 19. mai 2019 10:43
j
Ja/ 19. mai 2019 10:43
Kui veel sellise k.a.a.g.u.t.a.m.i.s.e.g.a nagu oli eelmise aasta Iisraeli võidulaul, oleks Eesti arvatavasti viimaseks jäänud või poleks finaali saanudki.
n
nõus/ 19. mai 2019 10:40
Victor esines hästi, Stigil oli hea laul, meie eelmistel Eurovisioonidel esinenud staarikesed enamik ei jõudnud finaali, tänud Victorile ja Stigile!
j
jah/ 19. mai 2019 10:40
Rootsi rahvas andis ju 10 punkti

o
osalt vaataja/ 19. mai 2019 10:39
Kui Eesti sai oma poolfinaalis 4.koha,siis olid lootused suuremad aga mis teha,ikkagi suur palagan!
t
teadja/ 19. mai 2019 10:37
Rahvahääletuse punktid: Rootsi 10 Läti 10 Taani 8 Soome 8 Leedu 4 Island 3 Norra 2 Tšehhi 1 Sloveenia 1 Iirimaa 1
k
Kuule Aili'le/ 19. mai 2019 10:35
Laul oli tavaline igav rästalik soig. Muidugi jääb meelde lõpuks, kui igalt poolt kuuled seda, esimest korda peale kuulmist vaevalt. Ja loomulikult Crone vastu pole midagi, ega tema sinna trüginud. Stig ise ei oska ju üldse laulda, nii ta siis oma sõbra sinna sättiski.
7
7/ 19. mai 2019 10:35
Palun õpi ennem inglise keel selgeks, ennem kui siia kommenteerima ja piinlikust valmistama tuled
m
miks vaja jälle poolfinaaliks ja finaaliks laulu muuta?/ 19. mai 2019 10:34
Algul nagu see originaalversioon oleks rohkem edu toonud ning see nais vokaal seal laulu poole peal tegi originaal versioonis laulu paremaks kuid mis teha ikka rikutakse viimasel hetkel lugu ära
e
19. mai 2019 10:34
Ei pea ju vaatama. On inimesi, kelle jaoks on see üks oluline meelelahutussaade.
k
19. mai 2019 10:33
Kõigile kriitilistele meelde tuletuseks: Eurovisiooni poolfinaalist ei saanud edasi Tanja, kes on suurepärane laulja. Ei saanud edasi Koit ja Laura, samuti head ja kogenud lauljad. Ja veel palju kordi pole Eesti poolfinaalist üldse edasi saanudki. Kõige tähtsam on meie jaoks poolfinaalist edasi finaali pääseda ja see sai teoks. Mis finaalis juhtuma hakkab, seda näikse kõige paremini kihlveokontorid ennustavat. Victor tegi finaalis väga hea esituse, aitäh! Samuti tänud Stigile ilusa laulu eest. Seda laulu on võimalik kaasa laulda ja viis jääb meelde, erinevalt enamusest teistest lauludest.
o
otsapidi/ 19. mai 2019 10:33

e
Eve/ 19. mai 2019 10:29
Mis siunata keelt,kui näha on et loevad nn "apsud",poliitika ja muud tegurid?? Mis pgna värk peaaegu kogu on selle keelega?!Kui meeldib kuulata "keeruta-lennuta"-d siis,palun tänapäeval selle jaoks enam vinüüle ostma ei pea!
s
Seekord/ 19. mai 2019 10:26
... oli Madonnal on tuntud hittti lauldes tegemist viisipidamisega.
k
19. mai 2019 10:24
Kus sa ise olid, kui valimine oli.
o
oodake/ 19. mai 2019 10:22
k
ka arvamus/ 19. mai 2019 10:21
Isegi kalevipoegade ja muidu väljamaal hääletus ei päästnud jama
m
maalt ja obesega/ 19. mai 2019 10:19
Laul ja esitus oli tagasihoidlik. Seega erilist lootust kuhugi kõrgele jõuda ei olnudki, ehkki Victor ise oli tasemel.
a
arvamus/ 19. mai 2019 10:16
Kui oleks Eestil olnud selline laul nagu Hollandil, poleks Eesti mingil juhul võitnud. Ehk oleks ikka teises kümnes olnud. Eesti on suurriikide jaoks üks tähtsusetu väikeriik. Meil peab olema täiesti eriline ja eristuv laul, et me võiks üldse esikümnesse saada. Seda Eurovisiooni ei tasuks kellelgi tõsiselt võtta. Need kohad ja punktid ei ole objektiivsed. Seda peaksid kõik juba ammu teama, mis poliitika seal toimub.
e
Eesti jaoks see ei muudaks midagi/ 19. mai 2019 10:16
Aga Crome CV-s mägitaks tulevikus, et Eurovisioonil sai hea tulemuse. Nüüd on kirjas vaid, et OSALES Eurovisioonil.

p
prüsseliumeerica käsk rahvusriike pole/ 19. mai 2019 10:15
on vaid valged tühjad südamed köigesallijad reformierakonnasotsidekahesaja unistused
k
Kogu Viktori sugu käidi läbi,kui finaali sai/ 19. mai 2019 10:14
vanaema-vanaisa pildid ja jutt neist jäävadki nägemata,kui finaalis pea viimane koht
r
Rõhk sõnal SELLINE/ 19. mai 2019 10:13
Olen nõus. Ma ei tea, miks eestlastele see Stig Rästa peale läheb? Palju paremaid ja huvitavamaid lugusid oli Eesti Laulul. Crome kohta pole midagi öelda - ega ta ju mingi kuulsus Rootsiski polnud, need möödapanekud eelvoorus küll ei mõjutanud midagi (üle noatera sai edasi), aga laul oli ju hall. Eks ise harjutakse ära, kui iga päev raadiost tuleb ...
d
diletant/ 19. mai 2019 10:13
Selge, et otse muusikaga tegelevad inimesed ei sobiks otsustama, kuna need otsustavad loo esituses olevata detailide järgi. Kujutage ette kingsepp teeb inimesele saapad, jala kõigi mügaruste-lohukeste järgi, oleks vist väga kole. Teine kingsepp aga imetleks kuidas on see võimalik nii keeerulist-täiusliku tööd teha? MUUSIKUD, inimene tahab lugusid, MIS JALA TATSUMA PANEB, SÜDAME PÕKSUMA (näiteks nagu Patune Pool) MIDA TAHAD UUESTI ja uuesti kuulata! Mitte aegutama panevat ja viisakusest kiitma, kui kõrgel-madalat, sügavmõtteliselt, professionaalselt ta laulab. Millist vist rootslane nüüd esitas
s
skandaalne/ 19. mai 2019 10:13
Poolfinaalis sai Soome Eestilt 12 punkti, aga finaalis möllasid jobannõi rotid oma poliitikaga
m
möni eestilaul pidanuks olema/ 19. mai 2019 10:12
tiiutalutüttreke voi midagi sellist
a
a ongi juu/ 19. mai 2019 10:10
juudirajakadon usakatej'rel suurimadr;;vokupandid maal muidugi inglased kaa
o
Oleks olnud ka liiga ylepingutatud/ 19. mai 2019 10:06
Mina arvan et Uku Suviste laul ja esitus

e
Eestirahvas/ 19. mai 2019 10:06
Mitte 1 normaalne ja tervem;istusega inimene ei j'lgind ega vaadand selliseid Saastu nagu seda oli eestilaul ja veurovisioon
v
Victoril oli väga hea välimus ja karismaatilisust. Stig Rästa laul oli ok/ 19. mai 2019 10:03
Nyyd kommenteeris keegi väga kade eesti kibestunud laulja
s
19. mai 2019 10:02
sa karukusti mine ise ja näita taset
j
Juudid/ 19. mai 2019 10:01
on Palestiina järkjärgult okupeerinud,vaadake kaarti enne 1947 ja edasisi arenguid,tunnen Palestiina rahvale kaasa,võidelge vabaduse eest edasi! : https://www.juancole.com/2010/03/map-story-of-palestinian-nationhood.html
m
Marko/ 19. mai 2019 10:00
Ega selles laulus nüüd midagi erilist ka pole.
p
pole pettunud/ 19. mai 2019 10:00
olin pettunud, kui eestimaalased valisid selle laulu- no täiesti mõttetu lugu...noormees on kena ja armas, kuid siia ei sobi!
v
Viktor sinu lugu oli liiga mainstream/ 19. mai 2019 09:56
Viktori laul oli lihtsalt liiga tavaline, kuulake iga neljapäe yuutuubest Armin van Buuren'i showd ASOT seal on seda laadi muusikat tunduvalt paremas esituses muidigi 2 tundi kuulata
d
Dfg/ 19. mai 2019 09:54
Õpetatud helilooja ei saa üldse aru kuidas poplaulu kirjutamine ja produtseerimine käib.

j
Juku/ 19. mai 2019 09:54
Mis seal pettuda või põdeda ? Igati tubli saavutus selline laul finaali vedada !
a
ah/ 19. mai 2019 09:53
maitse asi...mulle ei meeldinud Crone laul ja tundub et enamusele vanematest inimestest ei meeldinud...Äkki siia ongi koer maetud...kui meeldib vanusest hoolimata siis lööb läbi ka Eurovisioonil
v
vaataja/ 19. mai 2019 09:52
Vabandage minu, lihtsa inimese, küsimust. Kuid mida see meie jaoks muudaks kui oleksime näiteks 13.koha saanud? Seda ju ennustati, et esikümnesse kindlasti ei saa. Kihlveokontorid pakkusid isegi kohta allapoole 20.-dat. Igal juhul Victor esines suurepäraselt! Mulle meeldis palju rohkem kui Hollandi laul. Avastasin enda jaoks väga meeldiva laulja. Kindlasti jälgin Victori tegemisi ka edaspidi. Ja Stormi tahan ka palju kordi veel kuulata-vaadata.
m
mandrilt/ 19. mai 2019 09:49
tegelikult on see omas keeles laulmine pluss. Minugi tähelepanu endagi üllatuseks köitis sel aastal hoopiski Sloveenia oma duetiga, kes laulis sloveenia keeles. Lavastus oli lihtne aga laul ise oma seade ja muusikaga tõusis esile, ei kadunud blingi sisse taustaks ära.
o
Ott / 19. mai 2019 09:48
Good Victor! You are in final the best! Show most go on!
h
Halloo.../ 19. mai 2019 09:47
Kas oli midagi valesti öeldud?Tõde suunatakse alati modereerimisele!
k
kriitik/ 19. mai 2019 09:44
Laulja oli tubli. Isegi Rootsi pole omale punkte andnud. Üks suur raha raiskamine ja muud midagi.
n
Nilbe/ 19. mai 2019 09:43
Victor oleks pidanud rinnad laskma opereerida esituse ajaks,see oleks tagand parema koha.

k
kevadine/ 19. mai 2019 09:42
muidugi kahju, sest esimeseks jõudnud Hollandi lugu ei erinenud victori loost ega esituselt märkimisväärselt. Lisaks hakkas silma, et neid victoreid ( ehk seksikad kutid oma armuvalus südamega ) oli kogu sellel eurovisioonil ikka kümmekond...niiet seni kuniks suur osa laululoojaid ning esitajaid löövad enamvähem ühte värvasse ( a´la massidele meeldib ühtlane ja hall soodne tarbekaup) oma isikupäratusega, ongi esikoht puhtalt õnneasi. Tegelikult on hoopis kurb, et tõeliselt häid lugusid, lavastusi ja hea häälega esitajaid oli, ent nad kadusid üldisesse uinamuinasse ära.
k
Kaabu/ 19. mai 2019 09:39
Selle tralli riiklik rahastamine tuleb kindlasti lõpetada.
k
Kuule Aili/ 19. mai 2019 09:37
Kelle laul meil,siis oli...kas mitte Stig Rästa oma?Laul oli ilus ja meeldejääv! Üritus ise nagu ikka...
s
See oli jube,/ 19. mai 2019 09:34
Kuidas jälle seda Gonzitat peale suruti,sellel inimesel mõistusega kõik korras ei ole.
b
Balti riigid võiks loobuda/ 19. mai 2019 09:33
sest juudid mängivad kokku ja meie maksumaksja raha on tuules.
r
Riho / 19. mai 2019 09:31
Eurovisioonil ei peaks häbenema eesti keelt . Eesti laul peab olema eestikeeles
p
Pettunud,...miks küll?/ 19. mai 2019 09:30
Eurovisioonil on alati mängus poliitika ja võidavad mitte meelde jäävad röökivad laulud,vaid pikad saapad,paljad tagumikud jne. Mul on tunne,et paljud ei saa arugi,milline on hea laul.

v
Vasja/ 19. mai 2019 09:30
v
vaatleja/ 19. mai 2019 09:29
Ei saa kahte kärbest ühe hoobiga ! Kui tähtis on vaid osalemine, siis on laulu valimine Eesti Laulu tüüpi konkursiga igati OK. Kui tahetakse tulemust rahvusvahelisel TVshow´l, siis tuleks lasta luua eraldi toode, mis just sellist turgu arvestaks ja suudaks seal selgelt eristuda. Peavooluga kaasajooksmine punkte ei too ja edu ei taga.
o
onu/ 19. mai 2019 09:25
Tublid. See, et finaali saadi oli juba saavutus. Ja pealegi selle lauluvõistluse puhul ei ole vahet, kas saad teise või kahekümne kuuenda koha. Võitja on ainult esikoha saaja.
m
maakas/ 19. mai 2019 09:19
No mida??? käidud ja näidud... Kama kaks, egas sellega elu ei lõpe (planeedil nimega Maa)
i
Isegi Madonna oli parem!/ 19. mai 2019 09:14
Seni, kui laule kirjutavad asjaarmastajad, pole meil sinna asja. Kuhu jääb õpetatud heliloojate looming?
j
jaa/ 19. mai 2019 09:13
Esitus oli suurepärane finaalis ning kõik muu pole oluline-tubli oled! Ära võta seda kohta ja hääletust südamesse Victor! Ikka rõõmsalt edasi!
l
Luarvik / 19. mai 2019 09:12
Crone laul kõlas liialt heterolt. Väheke oleks pidanud olema homu värki sees.
l
19. mai 2019 09:11
Laulu mõiste ja laulmine kui selline on kadunud! Just noorema põlvkonna hulgas!

a
Aili ./ 19. mai 2019 09:11
see on ju ilus üritus ja punktide jagamine on lihtsalt lõbus.....eesti oleks muidugi ikka pidanud oma keele ja oskustega esindatud olema .Ehk järgmine lauluvõistlus selgitab ikka oma laulu ja saadab Eestit esindama eestlase kui hea ta ka siis on ...oleks õiglane . Victori vastu pole mul midagi --- tubli !
a
alustada vaja laulust...... VILETS ja lauljast...../ 19. mai 2019 09:08
Igav laul ja igavad kommentaarid. Hääl ebahuvitav, keskpärane, kõrged noodid ülepingutatud. Lavane välimus äärmiselt kole ja taustalauljad mingipärast ära peidetud. Ühesõnaga, ime et niigi läks.
z
Z/ 19. mai 2019 09:07
Laul oli super. Lootsin liiga palju,vähemalt viie hulka. Mis seal vahet,kes laulab ja me pole esimesed,kes teise riigi solisti kasutab,autor on ju eestlane. Ju siis kadedusest,et nii hea laul,ei andnud ka rootslased punkte. Südamest väga kahju.
p
Pp/ 19. mai 2019 09:04
Ingliskeelne laul rootslase esituses on nagunii eikellegi oma. Minu meelest kena esitus, aga jättis ykskõikseks.
m
Maile/ 19. mai 2019 08:58
Samad sõnad. Mulle meeldis väga Sigi laul ja Victor tegi finaalis väga hea ja nauditava esituse. See laul kumiseb mul pidevalt kõrvus ja kuulan seda edaspidigi. Hollandi laulu vaevalt.
m
mees/ 19. mai 2019 08:57
Ma olen ka väga pettunud, et tänu onupojapoliitikale esindas eestit mitte eestlane. Kas tõesti miljoni eestlase seast ei leia inimest kes esindaks Eestit eurovisjoonil? Kas liberaalide ja sotside võim on jõudnud ja muusikasse, nende loosung on ju mitmekügsus rikastab.
t
To tibu/ 19. mai 2019 08:54
Häbi sulle! Victori esitus oli suurepärane!
t
To Tiiu/ 19. mai 2019 08:53
Naiivne oled või. See Eurovisioon on ju puhas poliitika. Mida oleks Uku seal paremat saanud. Eesti on väikeriik ja tema laul peaks midagi väga erakordset olema, et meid märgataks.

s
See kaamera pisike aps ei häirinud yldse. Ma isegi ei näinud seda alguses kui vaatasin hommikul vide/ 19. mai 2019 08:52
Victor laulis finaalis puhtamalt kui poolfinaalis
ä
ära/ 19. mai 2019 08:51
Victor ära kurvasta, elu läheb edasi. Lugu oli hea ja esitus samuti. Inimeste maitsed on erinevad ja see on paratamatu.
t
Tahapoole:) tahtsin öelda/ 19. mai 2019 08:47
p
pange jhh/ 19. mai 2019 08:47
saaremaa uudu alleaad jorisema, nii eestlaslik. muidugi mul pole udo vastu midagi, aga iga asi omal kohal. Kui sportlane mängib eesti eest võistlustel ja isegi timedama nahaline. Siis see teile meeldibküll, kui punkte juurde toob? eestlase iseloom on ikka väga vastik.
s
Sinust tahapooke jäid 22 maad./ 19. mai 2019 08:47
Ja ongi hea tulemus. Victor, pea pysti
v
Vaatajale/ 19. mai 2019 08:45
Vaata siis et oli https://objektiiv.ee/sots-riina-sikkut-naitas-riigikogu-infotunnis-siseminister-mart-helmele-keskmist-sorme/
o
Olid tubli. Hea et su Rootsi seekord ei vöitnud, ei meeldinud see punt. / 19. mai 2019 08:45
Tervitus Viktor! Sul läks hästi!
s
Sellepärast oli hea et ta sai dzänssi Eestist. Tal läks hästi. Rahunege maha./ 19. mai 2019 08:42
Mingipärast arvan et Victoril oli Rootsiga mingi probleem juba varemal Rootsi vöistlusel

s
19. mai 2019 08:41
Surmigav on ka võitja laul
j
Ja .../ 19. mai 2019 08:40
... ootad pikisilmi järgmist
a
A le/ 19. mai 2019 08:40
kuidas sa aru ei saa, see on Eurovisiooni laulvõistlus, mitte eesti oma. A - aga sina korralda see õigem võistlus ära, mis vingud siin.
j
Ja Eestil läks täitsa hästi. Imelik et Victor Rootsist punkte ei saanud./ 19. mai 2019 08:40
Victori finaaliesitus oli hea
n
Naiivik/ 19. mai 2019 08:39
Kad sa tõesti arvad, et teine laulja oleks parem olnud?
v
Vaataja/ 19. mai 2019 08:32
Kui sa õigesti vaatad, siis see ei olnud keskmine näpp!
h
Hehhh/ 19. mai 2019 08:30
Selle kohta ütlemine, et Tahtsime parimat aga välja tuli nagu alati xD
t
tõesta siis,et ise laulad paremini,kas oleksid võitnud?/ 19. mai 2019 08:27

n
Nii/ 19. mai 2019 08:24
Siis eesti rahvas valis victori meid esindama Kui oli eesti laul siis źüriil oli sama arvamus mis nüüd lõppvõistlusel, et see lugu kehv Järelikult peaks järgmine kord žürii ehk valima Kui üldse
k
karukusti/ 19. mai 2019 08:22
sulle Vihtori on seda 19 kohta ka palju
t
Tubli Victor!/ 19. mai 2019 08:20
Hea esitus, andsid endast parima. Alati ei peagi võitma.
n
No/ 19. mai 2019 08:20
Kui eesti laul oli siis see lugu sai ju nibin nabin esssaks Źürii jättis ta vist üldse viimaste sekka
r
RS/ 19. mai 2019 08:17
Seekord siis piidermoonide pidu jälle otsa saanud.
n
No/ 19. mai 2019 08:16
Hääl ei olnud ju häá, krampis ka
n
No/ 19. mai 2019 08:15
Eks ta pisut igav oli Kuidagi punnitatud,,,, Ja miks peab olema meie tugev taustajòud nö kardina taga.
s
19. mai 2019 08:15
seekordne tilulilupidu läbi, isegi üllatav, et Eesti tänavune lugu finaalini jõudis. Nüüd võiks avalikustada ka kõik need lood, mille eest autorid raha maksid, kuid mis ei jõudnud valikussegi. Raske on uskuda, et meil osataksegi viimasel ajal teha vaid igavat ja surmigavat muusikat või siis plagiaadikahtlusega laulukesi. Seni kuulakem aga meie oma klassikat, näiteks seda: https://www.youtube.com/watch?v=su39n-fIdLQ

o
On ju meil enamasti eesti omad lauljad olnud./ 19. mai 2019 08:13
Kõik ei ole neist teps mitte finaali pääsenud ja ka mitte 19 kohani jõudnud. Ei maksa illusioone luua, et eesti lauljate puhul oleme alati esiviisikus. Ja nagu näha pole see ka alati nii, et lähinaabrid annavad naabritele head punktid. Soomelt me ei saanud mitte ühtegi punkti. Punkte me oleme saanud sellistelt maadelt, kellelt ei osanud seda oodatagi. Victor oli tubli. Ja koht oli hea.
v
Vandenõu/ 19. mai 2019 08:12
See on kindlasti seotud Riina Sikkuti keskmise näpu näitamisega
e
euroopa,, ühtsus,,/ 19. mai 2019 08:10
t
tyhikargaja/ 19. mai 2019 08:03
samahästi oleks võinud osaleda kõhutuule pee.etusvisioonil
k
kui/ 19. mai 2019 07:55
veel sinna minna võiks palgata näiteks Rollingud-poleks tööd, proove ega muud jama.Küsitud summa üle kanda ja esikoht nagu maast võetud.Eelnevad tegelased aga tootvale tööle nii ka riigile odavam.
m
Mina ka,/ 19. mai 2019 07:53
hulga raha läinud, asja eest, teist taga.
t
to Pille/ 19. mai 2019 07:44
kindlasti mitte, Uku ei oleks victorist ettepoole saanud, rahune maha juba
a
A/ 19. mai 2019 07:35
Mis siin põdeda on? Võõras laulab võõras keeles. Mina ei pea seda üldse Eesti lauluks. Kui oleks laulnud eestlane eesti keeles, siis oleks see olnud Eesti laul. Iga riik peaks esindama oma maad enda rahvaga ja oma riigi keeles, Siis oleks see lauluvõistlus, aga praegune on lihtsalt palagan. See sõnum, mis laul kajastab võib olla rahvusvahelises keeles.

a
A/ 19. mai 2019 07:34
See ammu üks poliitiline jura
r
Rista/ 19. mai 2019 07:34
Üks poliitiline jama mitte lauluvõistlus.Victor tubli.
m
Millisel/ 19. mai 2019 07:27
järgmisel korral?Pole juba aastaid seda jama vaadanud.Viimati oli vist kusagil üheksakümnendatel.mulle hakkab seal KÕIK vastu!
m
matu/ 19. mai 2019 07:26
Üks jura on, järgmine aasta võiks minema jätta!
e
eestit võib esitleda kes tahes/ 19. mai 2019 07:25
kas või võimsa etteastega,punkte ta ei saa.asi on poliitikas
k
19. mai 2019 07:24
Kõige rohkem mööda laulis Madonna! :D
v
19. mai 2019 07:20
Viis oli Norrakatel muidu päris hea, kuni see vana seal joodeldama hakkas!
t
Targutajale/ 19. mai 2019 07:18

t
to 04.56/ 19. mai 2019 07:15
Ja siis ei ole muud teha, kui hommikul kell viis kommenteerida. Mine vahi oma Kättemaksukontorit kordusest ja ära halise!
e
Ees/ 19. mai 2019 07:12
Ennäe, see paha Venemaa oli jälle eesotsas!
k
Kellele?/ 19. mai 2019 07:11
Ei, Pillekene, ei saa te kunagi targemaks: nn eesti laul, kus esineja on võõramaalane ja laul võõrkeeles, on absurd; Jah, Uku oleks pidanud Eestit esindama, aga valik näitab noorema generatsiooni võõrandumist oma rahvast; lõpuks, kellele seda homo-feministlikku palagani vaja läheb?Kas sinule, Pille, läheb?Kas nautisid, kuidas karvased nilbed mehed saalis üksteist lakkusid.Päh!
p
Pille/ 19. mai 2019 07:09
Muidugi Suviste, esimese kolme hulka oleks Uku saanud kindlasti
p
Pille/ 19. mai 2019 07:08
Jaa, Taani punt oli see, ilus, lõbus ja rahulik lugu nagu Taanile omane. Kui mitte esimeseks, siis esimese kolme hulka kûll!
a
Aga milline jutt eelnevalt. Nii kompu, tormihoiatus, kas lõpeb see mõtetu osalemine mõtetul üritusel/ 19. mai 2019 07:08
t
triin/ 19. mai 2019 07:07
Õige! Ma ei saa aru, miks viriseda. Victori laul oli hea ja esitus super. Lõpetage see virisemine ja vingumine! Minge laulge ise siis!!!!
m
19. mai 2019 07:06

p
Pille/ 19. mai 2019 07:06
Mina ei ole pettunud, kuna teadsin, et head kohta ei saa algusest peale. Kahju, et Uku ei saanud eurovisioonile, ta oleks seal kindlasti esimese kolme hulka saanud. Lihtsalt rahvas ka vahel eksib. Ei tasu ûlepauku orgunnida, meil omal vâga laulja ja laul oli tagataskust võtta. Aga sellest on kahju kûll. Jârgmine aasta oleme targemad.
p
19. mai 2019 07:04
pole vaja pödeda,meil oli parim laul ja laulja,kuidas antakse punkte oli ju näha ,ikka kes lähemal mitte heale laulule.Holland pidi vöitma ja vöitis,aga et see laul oleks olnud parim ,kindlasti mitte.Samuti Makedoonia.no mis headus oli selles laulus?kui palju andsid naabrid punkte.Köik on hästi,,see pole maailmalöpp.Tänud kogu meeskonnale,tegite mis oli vaja ,me olime finaalis.
a
ain/ 19. mai 2019 07:03
pange oma -eestlane ja eesti keeles laulma-see ju ikkagi EESTIT ESINDAB!!!!! vöi kui teile meeldib väga välismaalt laenata siis laenake ka kultuuriministeerium terve täiega sealt koos ministriga!!!!
t
tool/ 19. mai 2019 06:53
Mulle meeldis see punt, kes hiigeltooli peal istus, vistTaani?
e
eestiraulu tegijatel ja laulukiitjatel suuemmitäis ei tule enam piuksuki/ 19. mai 2019 06:29
nagu iga aastagi kaovad vaikselt omaurgutagasi A ikkagi alustavad järgmine aasta sellekarnevaliga mis viga lo--imängida kui rahvarahaeest saab tööd kuulsust ja peaauhinnaks tasuta reisi koos errisaastkollektiiviga
m
MA OLEN NII RÖÖMUS , NII RÖÖMUS OLEN TÄNA MA/ 19. mai 2019 06:25
AH AH AH OH OH OH MIS MA SULLE RÄÄKISIN KULLA ÖHTALEHT VIIIMANE KOHT
s
19. mai 2019 06:20
seda oligi arvata,selle lauluga kaugemale poleks saanudki,ime veel et punkte anti,see laul on puhas null,oleks pidanud ikka uku suviste saatma,oleks asi tehtud
i
irwww/ 19. mai 2019 06:18
Mina küll ei ole "kogu rahvas" ja ei räägi ka kogu rahva eest!

n
naine/ 19. mai 2019 06:17
Ma tahaks ka väga öelda ja ptlengi, et Eestil oli ilus laul ja seda lauldi hästi! Teie aga tahate alati võitjat nii laulus, spordis kui teaduses. Ise magate koti peal, jalad seinal.
i
Indrek2/ 19. mai 2019 06:17
p
Peaasi/ 19. mai 2019 06:15
on see, et saad kedagi kritiseerida, antud juhul head lauljat!
a
aga/ 19. mai 2019 06:13
järgmisel korral vaatad ikka ja irised ka ikka.
m
meie kui/ 19. mai 2019 06:13
liberaalne riik valime oma esindajad ikka Euroopast , sest meie olemegi Euroopa.
m
19. mai 2019 06:13
Mati, iga päev ütled kellegi kohta halvasti. Kes ise oled? See võistus on ju varem paika pandud, poliitika ruulib. Kas sisi keegi teine oleks parema koha saanud...Kriitilised ja rumalad eestlased!
h
hiiuvana/ 19. mai 2019 06:12
Kahju, et eestimaal pole enam eestlasi kes laulda võiks, näh, peame rootsist või arubalt otsiama.
k
Kukk/ 19. mai 2019 06:11
Häbi võiks olla kritiseerida. Laul ja esitus olid ideaalilähedased.

r
raha tulebki kulutada/ 19. mai 2019 06:11
siis tekib käivet. Käive aga on maksulaekumise isa. Maksud ja hinnad aga tõusevad Eestis justkui võluvitsa väel, ikka rohkem kui mullu ja kiiremini kui mullu .
s
19. mai 2019 06:10
Sulle häbi! Kas aru ei saa, et on poliitiline mäng, imelik!
n
nigel naeratus/ 19. mai 2019 06:09
Ostis juba Eestisse tuleku piletidki ära, et siin rahva suure aplausi saatel võitu nautida, aga 19 koht ovatsioonideks lootust ei andnud.Mees ise arvas, et eestlaste jaoks on sedagi piisavalt palju.
v
viktor käi p.u.t.s.i/ 19. mai 2019 05:59
t
Tiiu/ 19. mai 2019 05:59
Häbi, Uku oleks kordades paremini esinenud, peaasi et suurte rahade eest sai elu nautida.Kas raha pole tõesti mujale panna kui Eurovisioonile kus alati tuleb peaaegu viimane koht.No peaasi et finaali saadi, see on meie esinejate jaoks näitaja?
t
tibu/ 19. mai 2019 05:35
Tsitaat"Ma ei tea, miks me sellise koha saime,“ aga olgu õnnelik,et sellise esinemise eest üldsegi mingi koht saadi
k
Kas/ 19. mai 2019 05:24
ükskord ei jõua kohale,et me ei peaks selles totruses osalema?Huvi pärast vaatasin,mitmes koht tuli,kuid ei huvita mind see jamps tegelikult üldse!
i
Isamaalane/ 19. mai 2019 04:56
Minul isiklikult on täiesti ükskõik millisele kohale Eesti jäi. Minu meelest saab Eesti Laul olla ainult eestikeelne laul, mille sõnade autorid ja helilooja on eestlased. Aga laul, mille esitab rootslane inglise keeles, ei ole minu meelest Eesti Laul. Ei vaadanud, ei tundnud huvi. Terve eeter on ingliskeelset euromüra täis, üks saade ees või taga. Mis tähtsus sellel peaks olema, mis kohale see rootslane oma ingliskeelse lauluga jäi. Sama hästi oleks võinud see laul olla ka rootsi laul.

m
Mai / 19. mai 2019 04:48
Victor laulu kuulan veel palju kordi, mida aga ei saa kuidagi Hollandi loo kohta öelda. Ja nii lihtne ongi.
v
Vot mis juhtub kui muuta algset versiooni/ 19. mai 2019 04:41
f
Faktid/ 19. mai 2019 04:01
Eesti jäi oma poolfinaalis neljandaks! Nii et tegelikult läks meil hästi! Soome jäi poolfinaalis viimaseks, Poola kahe punktiga välja. Leedukad aga jäid teises poolfinaalis 1 punktiga välja...
m
Muidu hüljatakse sind/ 19. mai 2019 03:19
Naabritele tuleb alati punkte anda, olgu see kasvõi 1 punktki!
h
hästi läks/ 19. mai 2019 02:35
Viktor oli tubli ja peasi, et rootsi ei võitnud. Mul pole ehk maitset aga mulle see punt ei istunud.
k
Kudas küla koerale, nii ka koer külale/ 19. mai 2019 02:30
Venemaa žürii pidas eelmist aastat meeles, kus meie žürii ei andnud Venemaale ühtegi punkti ja seega Eesti temalt punkte ei saanud, Lähinaabritest oli vaid Läti žürii, kes 5 punti andis. Soomelt ja Leedult samuti punte ei tulnud.
l
lihtsalt ahastus tuleb peale/ 19. mai 2019 02:27
friikide pillerkaar, normaalsed ei saagi enam punkte, victor oli väga hea, lugu ka hea.
h
Hh/ 19. mai 2019 02:26
Eestist tahapoole jäid 22 maad ( ka need, kes finaali ei saanud). Tegelikult päris kõva tulemus!

t
Targutaja/ 19. mai 2019 02:24
Tagantjärele targutamine ei vii kuhugi, aga ma tahaksin väga öelda, et Uku laul oleks tulnud kõrgemale kohale. Aga Storm oli ka hea, Zürii lihtsalt ei oska hinnata.
o
oot/ 19. mai 2019 02:23
miks uhke tunne, et roottsil on selline laulja? kas omade üle pole kelle üle uhke olla?
l
lihtsalt piinlik!/ 19. mai 2019 02:20
mikk targo ja uku suviste andsid eesti žüriis hääle rootsile? sellele laulule ja sellele lauljale? no naera puruks. hale, mikk targos olen kohe eriti pettunud.
n
Ninatark/ 19. mai 2019 02:19
Kas see ei olnud mitte Rumeenia eelmise aasta laulja? Ta joodeldas kuna see oli tema laulust, mitte et ta oleks Austria ja Austraalia segi ajanud.
p
19. mai 2019 02:14
Polnud me laulul ja rootsi poisil midagi häda. Tublid. Igati sobiv eurolaul.
N
..../ 19. mai 2019 02:12
Norra oli kogu rahva ja ka minu lemmik
m
minule 59/ 19. mai 2019 02:11
s
Sydney/ 19. mai 2019 02:09
Mulle väga meeldis keegi punktiandja, kes Austraaliale 12 andes Austria laulukest joodeldas 😀

i
Ines/ 19. mai 2019 02:07
Liiga kõrge koht Eestile.
k
kriitik/ 19. mai 2019 02:06
eesti loos ootasin avanemist aga seda ei tulnud ja tänu sellele jäi kahvatuks
e
19. mai 2019 02:06
Eesti laulu probleemiks oli see, et kuigi Victor the Tractor laulda oskas, siis lugu ise oli puhas sõnnik. Viis ei toiminud ja sõnad oleks kirjutanud justkui mingi Sven Lõhmus.
N
../ 19. mai 2019 02:06
Norra võitis...Rahvas hääletas Norra poolt, aga žürii nagu ikka mõjutab.
k
ka määlätu lihtsalt/ 19. mai 2019 01:48
pole ta midagi sinu võitja, meie Eesti, meie võitja. määlätu!
k
Kalev Tartust/ 19. mai 2019 01:46
mina ei armasta sind Viktor.
t
Toomas Greenfeldt/ 19. mai 2019 01:31
Ma kardan, et Austraalia võidab Eurovisiooni

m
Mis puutub siia kaameramees, ega polnud eurovisioon taustapildist.Ega see lauljat seganud./ 19. mai 2019 01:28
t
Toomas Greenfeldt/ 19. mai 2019 01:09
b
Benelux / 19. mai 2019 01:06
Eesti lugu täitsa hea , isiklikult meeldis Austraalia ja Luca Hänni aus der Schweiz ! Edu ,neile kolmele !
o
oeh/ 19. mai 2019 01:06
Kindlasti siin ei olnud süüdi kaameramees, vaid ikka see mees, kes peab vajutama nuppe ja vahetame kaamerapilte.
h
Homo/ 19. mai 2019 00:39
Kui laul meeldib.siis kuidas saab kaameramees mu valikut mõjutada.
8
80/ 19. mai 2019 00:37
Victor, Eesti armastab Sind! ♥️
p
parim laul/ 19. mai 2019 00:25
k
Kaameramees./ 19. mai 2019 00:23
Enamusel Eurovisioonihuvilistel on juba enne finaal kontserti ära otsustatud, milline lugu neile meeldib ja kelle poolt hääletada. Nii, et väike apsakas finaalis küll enam midagi totaalselt ei muuda. Laul jääb ikka lauluks.

õ
19. mai 2019 00:21
Õpetussõnad 29:23 Inimest alandab ta oma ülbus, aga kes on alandliku vaimuga, saab au. 27 Õigete meelest on jäle ülekohtune mees, aga õelate meelest on jäle õigel teel käija.
v
Väga/ 18. mai 2019 23:57
m
Mina/ 18. mai 2019 23:56
Victor oli väga hea, uhke tunne on.👍 Ilus ja karismaatiline mees.♥️
m
mulle meeldb/ 18. mai 2019 23:52
Victor ka sellepärast et tal pole nõukogude inimese olemist ja nägu,vaid vaba ühiskonnas kasvanud poisi nägu,lahe Rootsimaa.Laul on väga ilus ka.
t
Toomas Greenfeldt/ 18. mai 2019 23:47
Ma kardan, et Kate Miller-Heidke võidab Eurovisioni.
s
Superäge ju! / 18. mai 2019 23:46
Hämmastavalt hea esitus! Victor ületas ennast jah rohkem kui 20 %. Minu meelest top 3. Aga see pole enam minu teha.
t
Toomas Greenfeldt/ 18. mai 2019 23:45
Kas p.a.g.u.l.a.n.e nimega Kate Miller-Heidke saab midagi.
t
Toomas Greenfeldt/ 18. mai 2019 23:44
P.a.g.u.l.a.n.e nimega Kate Miller-Heidke juured viivadki Inglismaale. Miks ei pea Kate Miller-Heidke oma esivanemate tegude eest karistust kandma?

n
njaa/ 18. mai 2019 23:43
väga hea esitus victorilt! aga jah see krdi tehniline apsakas, sama olevat juhtunud eile norraga kui esineti zürii jaoks. aga jah, victor oli täna palju parem kui poolfinaalis. super! miks küll meil sellised asjad juhtuvad, kord ei lähe laura mikrofon tööle ja nüüd siis see :D
m
meeletulihtsalt/ 18. mai 2019 23:43
Mulle nIII meeldib Victor ja meie laul! Nii siiras, nii normaalne tekst. Suva, mis koha ta saab, ta on minu victor-võitja.
m
Mai / 18. mai 2019 23:42
Victor on äge! Ja laul tuli paremini välja võrreldes poolfinaaliga. Aga korraldajad ja tehniline seltskond jälle vusserdas. 2-3 sekundit mingit musta treppi pole kellegi teise esituses näha olnud.
p
Praak praak/ 18. mai 2019 23:39
Mingid mökud ei saanud hakkama. Tehniline jama, mingi kaameramees oli sees. Kes siis nii saadet teeb. Uus võimalus tuleb anda. Saamatud.
i
Imelik/ 18. mai 2019 23:27
Päevast päeva hädised, keeleliselt valed pealkirjad, õigekirjast rääkimata
s
Sina / 18. mai 2019 23:25
v
võit/ 18. mai 2019 23:25
m
Mine ja võida/ 18. mai 2019 23:14

n
naisuke/ 18. mai 2019 23:13
Algeline mõtleb alati: meie oleme kehvad. Algeline mõtleb alati: meie võidame, korraldame uue Eurovisioni
k
Keelesaade/ 18. mai 2019 23:10
Ei öelda: võtab võidu; kuidas seda saakski võtta?
v
18. mai 2019 22:59
D
//// 18. mai 2019 22:50
v
Vanga/ 18. mai 2019 22:49
m
täitsa haige värk/ 18. mai 2019 22:49
muru kasvamine on ka põnevam, kui see saast. mida me tahame? saime finaali.. eesti on "kaardil" häbi nagu ei ole. teeks midagi tõsist...
k
kass/ 18. mai 2019 22:48
reikopi jutust saab aru et vist tema võidab
v
Vanga/ 18. mai 2019 22:48
Võidab see kus mingile hallile vanapässile tume trussikutes mees taustaks tantsis

s
s/ 18. mai 2019 22:32
ei tasu olla nii enesekindlad alla 15 koha vist mitte,sest paremaid on palju
m
M/ 18. mai 2019 22:27
Võidab Holland. Eesti 15 koht
k
K/ 18. mai 2019 22:15
Mille krdi pärast see reikop peab mölisema, tahaks nautida saadet, aga pean kuulama seda möla pidamatust
s
Sumin/ 18. mai 2019 22:12
Mida “ kuradit... , asi toimib, ilus esitus!
p
Paljas Kaalikas/ 18. mai 2019 22:08
Dana International laulis ära, valmis olla Contcita Worstil. Järgneb Netta
m
märkus/ 18. mai 2019 21:51
Juuksed võiks tal rohkem otsa ees olla.
p
Paljas Kaalikas/ 18. mai 2019 21:48
Victoril ja Rästa tiimil pole lootustki. Neil on üks viga külges- nad on LIIGA NORMAALSED. Võidab Rootsi 100%mustpärismaalane koos nelja Oprahiga või Prantsusmaa 50%meesnaine koos 100% korpulentse baleriinaga.
t
targem kui ajakirjanik/ 18. mai 2019 20:11
Śveits on muide ESC võitnud - Celin Dion aastal 1988 muide!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee