EKSOOTILINE VÕTTEPAIK: 1987. aastal Vietnamis „Madude oru needuse“ võtetel.Foto: Erakogu
Jaanus Kulli 4. mai 2019 00:01
„Filmi „Navigaator Pirx“ võtetel Jalta kohal mägedes filmisime stseeni, kus veoauto plahvatas. Sellest aga tekkis väike põleng. Suutsime siiski tulekahju kustutada ja mis kõige toredam: viimasele söekesele, mis veel leegitses, pissis filmi režissöör Marek Piestrak suure kaarega peale. Sellega oli ka viimane kolle likvideeritud,“ pajatab värskelt elutöö eest pärjatud Priit Vaher (71) ühest värvikamast seigast oma filmikunstnikutöös.

„Filmi „Navigaator Pirx“ võtetel Jalta kohal mägedes filmisime stseeni, kus veoauto plahvatas. Sellest aga tekkis väike põleng. Suutsime siiski tulekahju kustutada ja mis kõige toredam: viimasele söekesele, mis veel leegitses, pissis filmi režissöör Marek Piestrak suure kaarega peale. Sellega oli ka viimane kolle likvideeritud,“ pajatab värskelt elutöö eest pärjatud Priit Vaher (71) ühest värvikamast seigast oma filmikunstnikutöös.

Eelmisel nädalal Haapsalu õudus- ja fantaasiafilmide festivalil elutööauhinna vastu võtnud Vaher töötas Tallinnfilmis alates 1970. aastast kuni selle hääbumiseni aastal 1992. Tema käsi on olnud mängus ligi 30 mängufilmi juures, algul kunstnik-dekoraatorina, seejärel kunstnik-lavastajana. Kõik sai alguse juhuslikust kohtumisest.

PALJUNÄINUD FILMIKUNSTNIK: Priit Vaher Uuel tänaval kinomaja ees vahetult enne Eesti kinoliidu aastakoosolekut 30. aprillil. (Erki Pärnaku)
Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad