Inimesed

Reet Linna saab 1100 eurot palka: inimesed arvavad, et teletöötajad on jõukad (201)

LISA KOMMENTAAR

OH....26. aprill 2019, 10:47
...pole ju tarvis tööl käia,kui pole nõus maksma makse.Kes käsib veel 70 aastasel naisel tööl olla?!Mitte keegi ja see on ikka väga normaalne palk.Tule Kagu-Eestisse ja Sa näed,mis siin toimub.Kus meil see palk-1100 on ja peame ka elama.Pension ka pole 500 ja elame!!Kohutav,et mõni on ikka võrdsemast võrdsem.
To Naine26. aprill 2019, 03:49
Nutitelefoni võib 45 euro eest saada
kroosu25. aprill 2019, 17:57
Aga sa ära lahuta maksusid pensionist maha ,vaid palgast.Sest tavainimene maksab ka palga pealt makse.Kummaline suhtumine
Nelgile25. aprill 2019, 17:53
Reet ei tee seda saadet üksinda.Terve meeskond selleks.Mõne jupi teeb tema ja siis käib ka ringi kui SUUR staar.Selle eest on eesti mõistes suur palk.
Minu lemmik kohe kindlasti mitte25. aprill 2019, 17:47
Kallis Reet.See tunnine saade,mida sa teed ja mitte üksinda,on ilmselgelt ülemakstud.Mine tegema füüsilist tööd,siis hakka hõikama,mis palka saad.See teletöö ei murra konti ja alati oli ju võimalik mujale,tasuvamale tööle ju minna.ui nii haritud ja hinnatud.Ennast kiitmast ma ei väsi.Ja see,et sa maksad 50 euri ,on ikka väga normaalne.Anna andeks,miks sina ,tööl käiv inimene ,ei peagi makse maksma.Suur õnnistus on juba see,et saad palka ja kogu pensioni täies ulatuses.Ka see on suur boonus.
to Anton/09:3925. aprill 2019, 17:02
to Anton/09:3925. aprill 2019, 17:00
Ma olen pensionär ja ei taha mingit tööd enam teha.Kogu elu rügatud ja ausalt maksusid maksnud.Tahaksin nüüd 5. rikkama riigi hulgas elata,nagu Reformierakonnast lubati. Isamaa erakond,Mart Laari juhtimisel, tõmbas maal otsad koomale.Nii me siin nüüd elame.Aitäh,et Reet hea inimene Jõulude ajalgi meeles peab ja linnainimestele leemekest jagab.Ikkagi inimene. Õnneks puhuvad nüüd valitsuses uued tuuled.Tänu EKRE le saab ehk enne surma veel inimese moodi elada.Loodetavasti on 4.aasta pärast EKRE ainuvalitsus.
Kuule maakas,25. aprill 2019, 13:21
maailm on täis asju, millest sa aru ei saa. Pensionisüsteem paistab olevat üks nendest.
mõtlik25. aprill 2019, 11:42
Reet üritab endast muljet jätta, kui tubli ta kõrge vanaduseni on,et võtke hädapätakad minust eeskuju. Tegelikult peab rahva poolt parlamenti valitud juhtkond st valitsus,korraldama elu Eestis nii,et elu oleks elamisväärne, aga mitte olematu.Pension peab olema nii suur,et pensionär tuleb pensioniga toime, aga mitte ei pea surmani sandikate eest tööd rabama.Pensionipõlv on puhkamiseks,reisimiseks,hobidega tegelemiseks,elust rõõmu tundmiseks jne Kade ei ole ma mitte Reeda peale,vaid nendes riikides elavate inimeste peale,kus hoolitakse oma kodanikest.
to Miia/11:1125. aprill 2019, 11:22
Mis tähendab,et jõulude ajal kiriku ukse taga looklev supijärjekord mitte ei lühene aastatega, vaid pikeneb,kui me ise midagi ette ei võta. Valime Europarlamenti eestimeelseid ja eestlaste pärast südant valutavaid inimesi! Valime Europarlamenti EKRE!
Miia25. aprill 2019, 11:11
Euroopa sotsiaalharta on Euroopa Nõukogu inimõigusi kaitsev leping,millega sätestatakse inimeste sotsiaalsed õigused ja vabadused.Euroopa Nõukogu sotsiaalkomisjon kuulutab meid/Eestit/ sotsiaalharta ratifitseerimiseks kõlbmatuks,ehk lihtsalt öeldes liiga vaeseks.
ummamuudu-le25. aprill 2019, 10:53
Aga ma sain tasuta sinu sisemist mordaavinat näha! Puhh, oleks teadnud, poleks lugenud, nüüd terve tuba sind täis...
Anton25. aprill 2019, 10:38
Vaadake juurde lisatud pilti ja kõik on selge
Mõistus 25. aprill 2019, 10:32
Ei tasu öö töö kohalt sõna võtta. Kes keelab. Mingu tehku ka öösel tööd ja saagu siis see summma kokku. Palk peab olema normtundidega 1300 või rohkem kätte. Öösel tööl olemine on teine töö koht. Selge.
mul savi 500 ei lähe ei tee seda keegi25. aprill 2019, 10:27
Mitu saadet ta siis kuus teeb ja mitu minutit teda tv näha on et saada 1100 -selle taga tiim mitte tema üksi 4-h kuus ekraanil ja 1100 pole paha.
Anton25. aprill 2019, 09:39
Keegi ei keela tööd teha, kui puue lubab (250€ on osaline töövõime). Mul on ka puue ja osaliselt töövõimetu, aga see ei takista mind tööd tegemast... alati on kergem viriseda selle üle, et teised rohkem teenivad.
Ongi nõnda.25. aprill 2019, 09:20
Mina, invaliid, saan 250 € kuus. 1000 eurot on müstika!
jänku25. aprill 2019, 09:15
vanaproua Haug saab täpselt nii palju kui ta väärt on, muidugi kui ta oskab rohkem sapiseid märkusi kesikute kohta teha saab äkki rohkem!
Naine25. aprill 2019, 09:05
Pole ju elu nii vilets kui 270 e.pensioni saaval on arvuti olemas et siin kurba elu kurtmas kàia.
Marozov25. aprill 2019, 07:34
Mina küll kade ei ole,ei Reeda enda,ega tema palga peale.Pigem tunnen Reedale kaasa. Reeda saadetest kumab läbi see suhtumine,et kõik pensionärid on hädapätakad, sest olete elus valesid valikuid teinud. Eestis tööd ei olegi.Täielik müüt,et oleks nagu mingid vabad töökohad.Tegelikult ei ole tööd ja ei maksta palka. Paljud inimesed avaldasid meelt ja näitasid oma meelsust valimiskastide juures.Ootused on suured.
Jaa25. aprill 2019, 07:11
Enamus inimesi saab väikest palka aga meie toidame NATO-t ja abistame teisi riike.
Maakas25. aprill 2019, 06:24
Eestlaste kolmnurgas nàeb "tõelisi talente" tasuta. Pole vaja vaadata Reeda saateid kui kadedus palga pàrast nii suur.
Hädapätakad!25. aprill 2019, 06:17
Teie mitte ei saa palka, vaid teile antakse. Küsida ei julge, siis ikka antakse nii palju kui tööandja vajalikuks peab. Streikida Eestis ei osata, selles on point!
no 25. aprill 2019, 06:05
ega ta kurdagi, et halvasti elab, ta tahab vaid öelda, et teletöötaja sissetulekud ei ole nii suured kui arvatakse.
See pole võimalik25. aprill 2019, 03:16
...kui siinsed välispangad viivad riigist raha välja 2000 Euri minutis!
Väga24. aprill 2019, 23:56
ära soiu24. aprill 2019, 22:48
ei koti su hala ja põhikooli tasemel arvutused
kodanik24. aprill 2019, 22:46
see on isegi hästi,suurem osa saab alla tuhande
Miljonär 24. aprill 2019, 22:38
Kes tööl käia ei viitsi see peab raha teenima.
Ants24. aprill 2019, 21:50
Iga inimen peabki oma töö eest väärilist palka ja pensioni saama.Ega Reeda palk+pension polegi midagi ennekuulmatut, täiesti õiglane tasu, aga mulle hakkab kohutavalt vastu Reeda ülolev suhtumine kodututesse ja väikest pensioni saavatesse pensionäridesse,nagu vaesuses oleks inimene ise süüdi.Ma ei pea rõõmsat nägu tegema,et kõik on hästi ja ma tulen toime,kui tegelikult ei ole hästi ja pnsionärina ma toime ei tule. Mitte ainult Reet,vaid kõik eestlased peavad saama inimväärset palka ja pensioni.
Aili.24. aprill 2019, 21:41
Oh kui negatiivsed te olete. .saade ei sünni ise ettevalmistus on ikka väga suur..kas teeksid ise saate ära ja millist tasu sooviksid siis ? ega ei mõtle vaid kohe otsus valmis .
to: 16: 0724. aprill 2019, 21:11
Te ilmselt ei saa loetust aru!
Kes24. aprill 2019, 21:06
siin niiväga Reedatab ? Just nagu teatud isik promoks siin.
eesti oludes pension +palk elab ta ju väga hästi, pole mõtet viriseda!!!24. aprill 2019, 21:04
Ka Prillitoosi vaataja24. aprill 2019, 20:58
jeerum küll,saade kestab 1 tund,aga seda on vaja ka ette valmistada...intervjuud lindistada jne.ärge olge ometi nii kadedad ja rumalad...
Üks naine24. aprill 2019, 20:56
Reet astus sellega küll ämbrisse. Pidasin teda targemaks. Töötan erivajadustega lastega koolis, osalise koormusega, kuus tundi päevas. Töötasu 500.- miinus maksud. Kuna olen soodustingimustel pensionär, siis alles 60. Töötasu liidetakse pensioniga ja tulumaks koos töötuskindlustusega u. 85.- Nii saan kõrghariduse ja pikaajalise töökogemuse eest ikka kordades vähem raha. Hindasin Reeda tehtud Prillitoosi, nüüd tuleb iga kord meelde kuidas ta pingutab nagu orav rattas. Vaeseke!
K66/ täna, 20:02-le24. aprill 2019, 20:54
Heldene-looja, sa räägid seda staarkommijatele! Millesse n e e d kunagi süvenenud on?
19:17-le24. aprill 2019, 20:52
HKScan Rakvere Lihakombinaat R.Linnale palka ei maksa, nii et ära ole kuri.
tiit24. aprill 2019, 20:45
keda huvitab võõras töötasu või kui palju teenib Kontsveit või Sildaru. See ikka nende endi teada olev asi, mitte ajalehe esikaane lugu.
Aili24. aprill 2019, 20:39
Õed saavad ju head palka, mida ei saa öelda muidugi hooldajate kohta. Hooldajate raske töö vääriks kindlasti suuremat palka.
24. aprill 2019, 20:36
Aili24. aprill 2019, 20:21
Eksitav info! Lasteaiakasvataja ei saa küll 2100 eurot. Kätte saab ta kuskil 1000 eurot, kui sedagi.
13.4224. aprill 2019, 20:03
See kommentaar nüüd küll eriti tark ei ole ;) Sellest õhkub suurt viha justnagu mõnest pagulasest. Minul isiklikult ei ole Reedast sooja ega külma,inimene nagu iga teinegi. Mis tema nimes nii erilist on ?
K6624. aprill 2019, 20:02
See töö ei koosne ju ainult kord nädalas ekraanil olemisest, saade tuleb ka ette valmistada, selleks tuleb pidada läbirääkimisi, käia kohapeal filmimas jne. Ei ole nii, et istub ühe tunni ja räägib.
miks häbi?24. aprill 2019, 19:36
Õdede töötasu alammäär on 7,45 € tunnis pluss öötöö lisatasu 30%. Sõltuvalt kuu töötundidest teeb see netos 1100 kuni 1300. Õed ja hooldajad enamuses magavad öösel, sel ajal kui teised öösiti töötajad peavad palehigis tööd vehkima. Ja nende öötöö koefitsient on vastavalt seadusele 1,25. Nii et ei maksa nii väga udutada ja kadetseda Reet Linnat.
siis24. aprill 2019, 19:35
kandideeri kohalikku omavalitsusse.
Maakas24. aprill 2019, 19:31
Ma ei tea kas need youtuuberid ja mallukas ja mingi hengusta ka raha saavad. Kui ja..siis Reet Linna peaks kordi rohkem saama. Seda youtuuberite ajuvaba mòla ei taha siis ka nàha kui keegi 1100 peale maksaks. Ajudeta inimeste rämps.
Teeline24. aprill 2019, 19:29
Kas proua saab siis 250 € pensionit, et tulumaks 50 € on?
13.10-le24. aprill 2019, 19:27
See, miks õpetajaid ei leita, võib olla pisut teine teema ja ei seostu üldse palgaga ega vajalike ametioskuste puudumisega.
Maakas24. aprill 2019, 19:26
Just. Reet Linna saated on kordi paremad kui mingid youtuuberid. Vot need on ràmps,mida peale makstes ka ei vaataks.
.24. aprill 2019, 19:20
Sa, maakas, ära plädise nii palju. Eelpensionile läinute pension tõuseb samuti, nagu teiste oma.
Nelgi/18:27 le24. aprill 2019, 19:17
HKScan Rakvere Lihakombinaadis teevad inimesed orjatööd, näruse palga eest.Ei aidanud isegi mitte streigid.Palk vist nüüd mingi,närune 600-700 Võibolla penskar Reeta hoitakse pildil,et ta oleks töötutele elavaks eeskujuks.Et kui te laiskvorstid rohkem rügate,et küll te ükskord siis Reeda suguseks saate,kui te enne nälga ei koole.
penss24. aprill 2019, 19:09
ka veel,eestis ikka nagu miljonär kohe
reet24. aprill 2019, 19:05
Mis nägu sa teed pildil?
ummamuudu24. aprill 2019, 18:53
ta peaks peale maksma,et tema mor...aavinat seal eksponeeritakse..
andresele24. aprill 2019, 18:53
mitte ei saa hakkama vaid eksisteerivad vireledes.
Aga need 10000024. aprill 2019, 18:52
eestlast, kes välja rännanud, arvavad, et Reeda palk on siiski väga väike. 1100 pole ju sellise töö eest mingi tasu! Miks peab Eesti peale käima nagu oleks Eesti mingi palkade mõõdu etalon? Vaadake ringi! Arvutid olemas, peaks ju küll selge olema, kuidas Euroopas elatakse.
24. aprill 2019, 18:49
Lasteaiakasvataja ikka 1200.- mitte 2100.- 🙂
24. aprill 2019, 18:47
24. aprill 2019, 18:45
1. Ta ei virise. 2. See on jupp intervjuust, mille Õhtuleht on siin välja toonud, et meilt klikke saada :)
24. aprill 2019, 18:44
Aga minge ja pakkuge ennast - võin keskmise kangusega mürki võtta selle peale, et Te ei sobi sellesse ametisse ega saa seda "mõnusat tööd".
arvaja24. aprill 2019, 18:40
tahaks näha! TÜ õppejõust sillutisepanijat või ehitajat....millest arvamus et dokktorandid/õppejõud on karsklased ja ei võta tilka suu sissegi...?keegi, kes midagi teha oskab on alati väärt rohkem, kui sooja õhu liigutaja...
Mann24. aprill 2019, 18:30
Lisaks veel pension, siis ju elab päris hästi.
to 16:4124. aprill 2019, 18:24
ainult rumal inimene saab kirjutada sellist kommentaari kui sina.
no24. aprill 2019, 18:23
mina küll ei näe, et ta viriseks, seda teed ju sina hoopis. Miks te nii vastikult õelad peate olema?
kusti24. aprill 2019, 18:22
Ka mina võin 4x kuus prillitoosis näppu visata ja siis 275 korra eest sisse kasseerida. Ta võiks proovida see raha tööl välja teenida.
to pensionär24. aprill 2019, 18:21
miks sa niimoodi sajatad, mis Reet Linna sulle kurja teinud on? ja miks sa arvad, et ta ühel päeval mitte keegi vanadekodus on? Oma laste jaoks on ta ikka keegi. Kas sina ei ole, et nii kuramuse õel ja kibestunud?
tõusud24. aprill 2019, 18:20
peaks ju olema 12 7 5 % mitte nagu praegu lõhe kasvab ju nii
suht n24. aprill 2019, 18:18
jah24. aprill 2019, 18:06
Täitsa palju + pension,kui paljud töötajad kes on tööl iga päev 8 tundi saavad ainult 500 eurot kätte Nii me elamegi eestis
Las saab24. aprill 2019, 17:57
Mina pole iialgi mõelnud kui palju keegi palka saab
Las saab24. aprill 2019, 17:57
Mina pole ialgi mõelnud kui palju keegi palka saab
Tehnikaga seotud eriala. Töö ei tapa, vägagi rahulik .24. aprill 2019, 17:46
24. aprill 2019, 17:41
Ei saa aru, miks oma rahaasjadest avalikult rääkida.See ei ole küll liiga palju kuid virisemiseks ka põhjust pole.Keegi niikuinii juurde tooma ei hakka.
Juss24. aprill 2019, 17:35
Kas ta siis muud teha ei oska, et nii väikese palga eest töötab?
Juss24. aprill 2019, 17:35
Kas ta siis muud teha ei oska, et nii väikese palga eest töötab?
Lonni24. aprill 2019, 17:21
Muide,Valli! Töötavalt penskarilt võetakse pensist automaatselt maha 20% tulumaksu! Räägin sellest ,sest olen ise ka töötav penskar!Kui R.L.penss oleks 600, siis kätte saab ta 480, sest tulumaks on 120. Ja üleüldse ei ole ilus kadestada inimest, kes sellise vanuses on töövõimelised ja vitaalsed!Igaüks elab nii nagu oskab ja tahab! Meie ei ole süüdi, et elate sellises kohas, kus on väiksed palgad.Konkreetne inimene on oma ELUTÖÖ teinud ja on väärt paremat suhtumist endasse!
jobu, õpi lugema24. aprill 2019, 17:10
selle raha nimel tuleb iga päev tööd teha
Jüri24. aprill 2019, 17:08
Jah,rikkaks ei tee aga selle teenimiseks palju kulub energiat e.töötunde kuus ja mis ametikohal?
Püha müristus!24. aprill 2019, 17:02
Miks oli vaja avaldada palganumber? Inimene on mitukümmend aastat TV saateid teinud. See palk küll nüüd ei peaks kedagi õhku ahmima panema. TV ja film võtavad palju aega. Igaüks võib töötada surmani. Lapsehoidjaid , koristajaid ja koduõpetajaid on alati tarvis ja vajaka. Ei pea kodus €270 eest aega surnuks lööma! Ei ole viimased 40 aastat olnud nii rasket töö tegemist nagu 1950/1960.
+24. aprill 2019, 16:44
24. aprill 2019, 16:43
Võiks ju õnnelik olla,et veel töötada lubatakse. 1100 palk ja veel pension ka. Üksik vanaproua,elamine korralikult sisustatud,lapsed kasvatatud ja ülimaru tublid nagu memm pidevalt räägib Head ema ei unusta ju ükski laps,kui emmel muresid peaks olema. Nautigu oma vanuripõlve ja ärgu virisegu.
Töötan ka maal, täielikus kolkas vôib öelda. Saan keskmiselt 1400- kätte. Ei ole rikas. 24. aprill 2019, 16:42
24. aprill 2019, 16:41
pelgalt rääkimise eest 1100 euri kätte saada on eestis ikka hea palk.enamik töötavaid eesti inimesi peavad palju väiksema summaga leppima.
Asi on seal selles24. aprill 2019, 16:39
Maal ei taheta maksta TÖÖVÄÄRILIST palka! Tööandja tahab rikastuda ehk kasutada nüüd Ukraina odavat töövõõrjõudu! Ettevõtjatel kasvab isiklik jõukus üleöö, mida näitab nende ülihea elu. Majad on neil ilusad ja käiakse välismaal puhkamas.
reklaamile24. aprill 2019, 16:32
Ja küll mõnel ikka sügeleb see akende värk! Sa ei saa vist öösel rahulikult magada ka selle tõttu. Võta tabletti!
anka24. aprill 2019, 16:29
Täiesti talle vastav palk, peaks veel ülegi jääma.
Jüri24. aprill 2019, 16:29
Oleneb mitut töötundi sisaldab 1100eurone kuu palk ?
Pets24. aprill 2019, 16:28
Mitu tundi saadet tehakse selle eeat?
24. aprill 2019, 16:21
to 15:15!24. aprill 2019, 16:21
Minust sa nii lihtsalt lahti ei saa! Mina saan pensioni netos 1100 eurikut. Elan ära!
Huvitav...24. aprill 2019, 16:12
4korda kuus käia tööl 1h JA 1100 euri palk. Tahaks ka nii hästi tööd teha :D
Vastan Vallile!24. aprill 2019, 16:12
See, mida Eestis peetakse astmeliseks tulumaksuks, on puhtalt rahva petmine. Põhjamaades ei ole astmeline (progresseeruv) tulumaks vaid maksu tõus. Seal ka langeb vastaval palgale tulumaks. Näiteks on 1600 saaval tulumaksu % vaid 13%. Minul Soome penskarina (1100) näiteks maksuvaba.
to naisuke!24. aprill 2019, 16:07
Reet ei ole jõukas! Hoopis pensionär on vaene. Vaataksid õige ringi, kaugemale? Mujal on normaalne palk kolm korda suurem. Seda vaid tööinimesel. Pensionid sama võrra. Ei maksa pidada Eestit rikkuse määramise etaloniks. Miks selline arvamus, et teised peaksid Eesti järgi rivistuma?
Vaataja24. aprill 2019, 16:05
Kõva palk peab ütlema.Maal on palgad 600-700 E.
naisuke24. aprill 2019, 15:22
Kuidas ei ole jõukas, kui penskar saab sellest neljandiku, keskmine töötasu on pool?
24. aprill 2019, 15:19
13.48 kommenteerinule: igaüks mõtleb oma rikutuse tasemel.
24. aprill 2019, 15:18
70-aastasele: 2 tundi juriidilist nõu anda oleks täiesti piisav elatise teenimiseks, aga ilmselt Te ei ole hariduselt jurist. Kuidas oleks siis näiteks 2 eratunniga matemaatikas - paljudele õpilastele oleks seda vaja, jälle kena kopikas? Või kasvõi 2 tundi aiandusalast nõu või kokandusalast või kudumist-õmblemist? Otsin näiteks tikutulega head õmblejat, kes parandaks riideid või aitaks ümber teha, korraliku töötasu eest. Keegi ei ole huvitatud.
24. aprill 2019, 15:15
Ei ole siin teise rahakotti piilumine, rahakott tõmmati ju kõigi ees avali, nii, et kogu sisutuli nähtavale, ja see kest pidevalt surmast räägib, hakkab varsti ise minema. Ole oma sõnadega ettevaatlik
Valli24. aprill 2019, 15:13
Jah, nüüd on üks tubli töötav pensionär tähelepanu keskpunktis. Juhul, kui ta pension on 600 ja töötasu 1100 on tal maksuvaba tulu kuus 222.22 eurot. Seega tuleb tulumaksu maksta 295,56 eurot. Palju siis pensionist järele jääb ( 304.44 ). Eelmise maksusüsteemi korral oleks olnud pensionäril maksuvaba 416.- eurot. Nii palju siis astmelisest tulumaksust.
?24. aprill 2019, 15:12
Minusugused inimesed aga hoolitsevad tükk maad väiksema palga eest telenägude lähedaste eest, et nad saaksid oma suurt raha.
kroon24. aprill 2019, 14:57
... to Maakas: ma ei saa nendest ulujatest aru, kes nutavad, et pension 270... Anna andeks nn."Maakas",.... tundub, et oled tõesti mingi maakas (see teema on sinu jaoks "kõrgem matemaatika". Käesoleval juhul ei ole jutt üleüldsegi pensionist (loe artikli pealkirja: "Reet Linna saab 1100 eurot palka" - ...see oleks hoopiski teine teema), vaid jutt on PALGAST (...lisaks saadavale pensionile). Kurvaks teeb, et meie hulgas on veel üksikuid maakaid (haigeid) - ...kelle see asi peaks olema palju keegi palka saab (muide, selle summa eest on Reet maksnud ka tulumaksu üle 150 euro),... see selleks.
24. aprill 2019, 14:50
Kas täna mõnda "beebikõhtu" ei ole paljastada,et mindi Linna rahakotti sobrama.Olete nüüd rahul,klikke tuleb mühinal.
to: pensioni,umbes 600-700 ringis24. aprill 2019, 14:48
Tema tööaeg jääb ju ka nõuka aega, üksi üle 70-ne inimene ei saa nii suurt pensionit, kui mingi eripension pole. Hea, kui 400€ on.
Maakas24. aprill 2019, 14:46
Pole ju eriti suur pension. Normaalne. Ta on selle ise vàlja ka teeninud.
Reklaam24. aprill 2019, 14:39
Kuuldavasti teehib kõvasti Aknakoja ja muu taolise reklaamimisega.
huviline24. aprill 2019, 14:34
Kui arvestada kui palju tal tööaastaid on ja millist palka ta saab,siis penss ikka vähemalt üle 600!
ampel mann24. aprill 2019, 14:33
vaata pilt , mis seal üleval on ... :D miks selline nägu peab olema !?
Ei selles artiklis ega kusagil mujal pole Reet KURTNUD!24. aprill 2019, 14:32
to: Proual aga vist vähe veel? Kas sa arvad, et ta loeb stuudios kellegi poolt kokkupandud saatele teksti paberilt maha?
3 aastat enne pensioniiga24. aprill 2019, 14:24
Ennetähtaegsele vanaduspensionile võis jääda kuni 3 aastat enne seadusekohast pensioniiga. Tavaliselt valitakse see võimalus kas tervise pärast või pole tööd lootagi. Mingit eelpensioni pole olemas. Tuleb teha vahet kas tegemist on Soodustingimustel vanaduspensioniga või siis Ennetähtaegne vanaduspensioniga.
pensionär24. aprill 2019, 14:24
no eks anna enda käest juurde talle ,kui arvad ,et ikka vähe veel ,ega tal ole kahte kõhtu ,et peab rohkem saama kui tavaline pensionär ,kelle tervis ei lubagi tööl käia ja peab ka äraelama rohkem ,kui poole väiksema rahaga !?
ei usu24. aprill 2019, 14:15
Sitsmekümnesele24. aprill 2019, 14:12
Reet on 74, vaevalt tema pensiongi suurem on, Suurem osa sinu- ja minuealisi saabki sellist alla 400€ pensionit. Miks seda siin ära märkima pidi? Kes peaks siis suurt palka "pakkuma" või üldse tööle võtma paariks tunniks päevas?
Georg24. aprill 2019, 14:11
Olen töötav pensionär ja näen, kuidas minu armsad kolleegid peavad ära elama miinimumpalgaga. Ikka kurb on küll näha. Aga minu asemele keegi ei tule ja elame maal. Seejuures 1 on TÜ haridusega, aga 50+.
24. aprill 2019, 14:06
Minule see mammi ei meeldi. Igas saates, kus ta jutustamas käib, on aina enda lapse muusika promomine. Kiidab koguaeg nii ennast kui poega Robertit.
24. aprill 2019, 14:05
Ta ei kurtnud ega nurisenud, vaid ütles, et teletöötajad ei ole rikkad - selle viimasega võiks ju küll nõus olla? Rikkad on Eestis need, kel on kas mingi suur omand või sissetulek, ütleme, alates 5000 eurost kuus.
24. aprill 2019, 14:05
Millegipärast ma ei usu, et Reet Linna saaks Soome või Saksa telekanalisse tööle ;)
Väljakisutud lõiguke pikast artiklist24. aprill 2019, 14:04
30.03.2019 ilmus see Kroonika artikkel, kus Reeda kodus käidi ja küsitleti teda. Nüüd on mõne jaoks 50 aasta teleekraanil olnud ja edasi tööl käiva 74-aastase naise sissetulek liiga suur! Mõelge ikka ka enne, kui mingi vihase kommentaari kribate. Reedale tervist ja jaksu!
ta ei öelnud palju kätte saab. Tulumaks?24. aprill 2019, 13:59
Maakas24. aprill 2019, 13:54
Ma ei saa nendest ulujatest aru kes nutavad et pension 270. Loogiline kui mindi eelpensionile ja ei viitsinud kauem töòl kàia või tehti nn.musta palga eest töòd. Olgu õnnelikud kui sedagi saavad.
Odoot - kas Reedal peaks häbi olema?24. aprill 2019, 13:54
Mis see KROONIKA artiklisse praegu puutub? Ajakirjanik tundis ju Reeda sissetuleku vastu huvi. Loomulikult peaks õdede palgad üle vaatama. Seda ei saa aga ei Reet ega KROONIKA teha.
müügimees24. aprill 2019, 13:49
24. aprill 2019, 13:48
Ei tea, kas Reet Linna on siin ennast kiitmas ja asendamatuks pidamas?
Reet ei vajagi mingit promist!24. aprill 2019, 13:48
Artikkel temast ilmus KROONIKAS, kuna ta äsja EFTA galal ka parima naissaatejuhi tiitliga pärjati. Siin on ainult lõiguke palgateemal. Jäta lugemata, kui sul mingi allergia Linna vastu on!
70 aastane24. aprill 2019, 13:47
saan penssi 380 € ja tööd ka keegi ei paku, sest minu tööjõudlus oleks ca2 tundi päevas
To Võta rahulikult24. aprill 2019, 13:47
Ei olnud 2017. aastal pensionid midagi nii väikesed. Samas kui kellelgi ka oli, siis oli see reformivalitsus koos sotsidega, kes väikesepalgalistel kolme tööaasta ühe aastana arvestamise seadusesse pani.
Maakas24. aprill 2019, 13:46
270 saabki elu lõpuni see kes eelpensionile làks. Või on vaid mustalt palka saanud. Ma ei ole iial làinud sinna töòle kus palka mustalt makstakse. Miinimumiga ka ei ole làinud. 270 on puhtalt su enda süü.
Andke andeks, aga24. aprill 2019, 13:43
mis tunnustatud saatejuht?? Gerli Padar oli laulusaate juhina oluliselt parem kui Linna. Prillitoosis pole Linna kah teab mis hea. Meedia loob lihtsalt mingi kuvandi ja siis kõik peavad seda uskuma.
Andres24. aprill 2019, 13:42
Maailm on kahjuks liiga väike, et kõigile jätkuks väga tasuvaid töökohti. Ja ettevõtluseks on vaja teatavat mõtlemist, mida kõigil ei ole (suurem osa ettevõtjaid ei ole ka teab mis edukad).
vana ja tark24. aprill 2019, 13:42
Inimesed, kes on sellised väärtused, tänu kellele meil on veel olemas saated teles ja raadios, eriti Vikeraadios, on meie ellu andnud nii palju , tänu kellele on võimalik olla rahul ja õnnelik, on HINDAMATUD,samas on nad töötegijad, kes saavad ka töötasu ja kui seda tasu hinnatakse 1100 eur "vääriliseks", siis on ikka miskit mäda küll selles riigis...Jah, üksnes Reet Linna nime eest võiks olla tal kindel summa tasuna, mis ei kajastu tal töömahu eest.. Selliste eestlaste eest, kes arvavad, et ta saab liiga palju , ma oleks nõus elama pigem pagulastega riigis!
Katrin/12:48-le24. aprill 2019, 13:42
"Suud puhtaks" saates oli Reet Eesti penskarite estkõneleja ja kiitis kui hästi pensionärid oma olematu pensioniga Eestis hakkama saavad,kui rõõmsad ja õnnelikud kõik on. Ei meeldi mulle selline suhtumine.
kass24. aprill 2019, 13:40
küllalt talle so 15000 krooni või 150 000 rubla
Marko24. aprill 2019, 13:40
Kas mäletate veel seda ütlemist "Meil lobisemise eest palka ei maksta!"? Teles makstakse küll. Ja mitte vähe. Proual aga vist vähe veel? Kui paljud noored oleksid õnnelikud, kui sellise töökoormusega saaks 1100 eurot puhtalt kätte! Aga pensionärid ees, nii et ei saa.
Mi kaliiber24. aprill 2019, 13:37
No alati vöib teise tòò valida kui palgaga rahul pole
Grete ja Marko peaks siis küll miljonärid olema, 24. aprill 2019, 13:36
on nad ju 5 õhtut otseeetris, mis onkeerulisem kui ette filmitud lõigud kokku panna. 5*1100 = täitsa korralik palk.
Vene ajal oli palk!24. aprill 2019, 13:34
Mis moodustas 10% muudest tuludest!
Maakas24. aprill 2019, 13:33
Ma ka hakkan umbes samasuurt pensioni saama. Ma lihtsalt ei ole làinud iial mustalt töòle ja olen leidnud parema palgaga tòod. Kui ikka farmis saan 1000 eur,loogiline et kassapidajaks ei làhe. Soomes ka natuke lisa teenitud. Mida seda pensioni kadestada? See on igaühe enda teha olnud.
Metje!24. aprill 2019, 13:32
Aga mina kirjutasin, et saan 1100 pensioni netos! Ja pole ka rikas!
Väikene on 110024. aprill 2019, 13:32
nii vähe saab Soome telekanali ekraani uudiste ankur saab 5300 eurot kuus netos! Saksamaa samas tööd saavad 7300 eurot kuus netos! Inglismaal ma ei hakka isegi mainima 8540 eurot kuus. USAs ah tead pea hakkab valutama kui miljoneid kokku loed!
to pereisa!24. aprill 2019, 13:28
Miks saad nii vähe? Ei oska nõuda, või ei leia parema palgaga tööd? Mis siis kui tööandja ütleb ühel päeval, et alandab sinu palka? Või jätab üldse ilma palgata? Rügad edasi? Sest oled ju "hea töömees". Inimesed peaksid ikka nõudma ka. Mis kasu sul on, pereisa, kui lapsed loevad kui äpu nende issi on? Ei oska seista enda eest. Maailm on lahti, mine vaata ringi, ehk õpid enda eest seisma?
Valli24. aprill 2019, 13:27
Tuline õigus, täpselt minu mõtted
Marju 24. aprill 2019, 13:26
Olen kahjuks teise valdkonna septsialist, aitäh pakkumast. Lähtusin Reet Linna jutust, et 1100 kätte on väike palk, Tegelikus elus täitsa keskmine palk. Saate taga on ikkagi oma tiim, sellest pole juttu mittu inimest veel 1100 ja enam palka selle saate eest saavad.
eestlane24. aprill 2019, 13:22
aga kogu aeg ju räägitakse, et kõik peab olema läbipaistev. Miks siis nüüd selline jutt?
Metje 24. aprill 2019, 13:20
Ma kirjutain, et pole paha palk+ pension. Vòiks ikka aru saada millest kirjutatakse.
Valli24. aprill 2019, 13:19
Muidugi on see palk Reet Linna töö eest vähe, see on alla Eesti keskmist töötasu. Nii tunnustatud saatejuht peaks olema palju paremini tasustatud.
24. aprill 2019, 13:18
jah. aga pension ka lisaks. ja päris kena kopikas. pole paha.
prügivedaja24. aprill 2019, 13:18
24. aprill 2019, 13:17
Liinitööline läheb kohale ja teeb, mida ülemused käsivad, ise ei pea midagi otsustama ega mõtlema. Pole tähtis, kuidas välja näeb või mida ütleb. Rahvusringhäälingu saatejuhile on sootuks teised nõudmised. Muidu teeks seda kes tahes - miskipärast ei tee. Isegi prooviti ju mitmeid variante, Reet on senistest parim selle saate juhina.
jah kaks eri asja24. aprill 2019, 13:16
raske füüsiline töö või lihtsalt jutustada. Palgalõhe missugune!
24. aprill 2019, 13:14
Vaat Reet Linna on kaubamärk, üks ja ainus, meeldib teile või mitte, ja juba ainuüksi see peaks tähendama ka vastavat palganumbrit, isegi kui ta saateks ainult ühel päeval korraks telemajast läbi astuks ja oma vahekillud sisse loeks. Aga ta teeb tegelikult suure osa sisulisest tööst, nagu aru saan. Selleks et tema staatust saavutada, tuleb 50 aastat teles töötada ja mitte kusagil kaadri taga. Olla ekraanil ja olla särav nõuab väga palju!
penskar24. aprill 2019, 13:11
Kuule Reet,milleks oli seda palganumbrit välja öelda,nüüd mõni läheb kadedusest lõhki.
24. aprill 2019, 13:10
Huvitav-huvitav, tööandjad kurdavad, et 1500-ga ei leia ei autojuhti ega kooliõpetajat - vt Pärnu linn otsib näiteks põhikooli õpetajat kuupalgaga 1300, keegi ei soovi. Autojuhte, muid lihtsamate tööde tegijaid otsitakse pea igal pool, palgaga 1500 +. Kust see alampalga jutt tuleb? Võib-olla jah, kui haridust üldse ei ole.
Tõesti hea palk24. aprill 2019, 13:07
Pluss pension. Mis saateid ta teeb?
Võta rahulikult,24. aprill 2019, 13:07
suurem osa pensionidest on tükk maad allpool sellest tulumaksuvabastusest.
andres24. aprill 2019, 13:06
see teeb 16 000 krooni,pole paha tunnise saate eest,kuigi sellise staasiga ehk peaks rohkem saama,normaalne palk,jah enamus inimesi saab tõesti 400-500 euri ja saavad ka hakkama,
hiiuvana24. aprill 2019, 13:04
Kui sa ei tea kuidas üks saade valmib pea lõuad ja kirjutusvahend stopi all. Ühe tunnise saate tegemine nõuab väga palju aega ja tööd. neli täispikka tööpäeva kindlasti kui mitte rohkem!!!
pereisa24. aprill 2019, 13:02
Teenin oma perele raske tööga elatist ja saan selle eest kuus kätte 600 euro ringis Pensionistaazi koguneb ka aastas palju vähem kui aasta. Ei ole õiglust meie riigis.
Igaüks vaadaku oma mätta otsast24. aprill 2019, 13:01
Lisa oma pension ka juurde, siis on päris ilus summa, millega elada. Enamus pensionäre peab hakkama saama 300-400 euroga kuus.
to khm24. aprill 2019, 12:58
aga ÕL valvesapipritsid on reaalsest elust ju kaugel, mis teha
Ps24. aprill 2019, 12:54
to HÄBi24. aprill 2019, 12:52
vingud siin sina, mitte Reet Linna pole vingunud.
Sibi24. aprill 2019, 12:50
Sibi teenib ~2000€ kuus. Usun, et elab ära küll
Mida24. aprill 2019, 12:50
kõik vinguvad reformi möla järgi! 2017. aastal oli maksuvaba tulu palgast 180.- ja pensionist 236.- kokku 416.- Praegu on maksuvaba tulu kõigil ühtemoodi 500.- Paljud pensionärid ei teadnudki varem, et pensionilt peeti tulumaks kinni. Ega reformivargad seda ju ei räägi, sest siis ei saa Ratast sõimata.
Z24. aprill 2019, 12:48
nõuka ajal oli 110 rutsi, teles on suur edasiminek toimunud
Katrin24. aprill 2019, 12:48
Mina ei saa Reet Linna fenomenist aru. Miks teda pidevalt promotakse? Täiesti tavaline saatejuht, keskpärane intervjueerija, aga nii üles kiidetud. Mulle meeldivad näiteks Aivi Parijõe lood palju rohkem. Või TV3 Sirje Eesmaa, super. Kas 1100 kätte on vähe või palju? Ühes kuus on vaja teha 4-5 saadet. Muide Prillitoos pole ju tunnine saade, pigem 50 min, mis on vaja teemadega täita. Saates on paljud lood kaasautoritelt, lisaks mitu muusikapala...kui palju Linnale seal teha jääb? Nood igavad diivani peal tehtud intervjuud, paar külaskäiku? Linna pole ju üksi saatetiimis. Või on?
no vot24. aprill 2019, 12:42
jah, ikkagi palju. millist tööd teevad õed ja hooldustöötajad ,ega ei saa ka seda, häbi peaks olema. selle kõrval peaks ikka spetsialistid kolm korda nii palju saama, ülemaksustatud on ikka mõned. jube. kus me küll elame. õudukas.
24. aprill 2019, 12:42
Primitiivse mõtlemisega inimesed ei saa kunagi aru, et tunnise saate tegemine nõuba kohutavalt palju aega , teadmisi, oskusi. Inimestrega vesteldakse tund ja tunde, saatesse jõuab sellest vaid väike osa.
Liisu K.24. aprill 2019, 12:38
Julge tegu Reet,et julgesid palganumbri kõvadti välja öelda teades eestlase kadedust....Jõudu Sulle töös ja tegemistes !
maile24. aprill 2019, 12:33
miks sa pead arveid maksma 400 eest?
H24. aprill 2019, 12:32
Jajah kindlasti kuskiltoimetuse kuluaarides on veel mingid haltuura otsad
Siia on vist kogunenud24. aprill 2019, 12:32
kommenteerima selline kaader, kes ise lillegi liigutada ei viitsi, saada aga tahab küll. Ainus liigutus, mida teevad, on teise rahakotti piilumine. Hädapätakad! Teie küll nii vanadussurma ei sure!
to vana ja tark!24. aprill 2019, 12:27
Selliseid, käsi pikalt ees, on terve Eesti täis. Mingu, otsigu hea tööandja, saavad ka palka. Jube on iga päev kuulda seda vingumist. Euroopa piirid lahti, mine ja avasta! Aga ei, vaja hädaldada oma lagunevate hammastega lagunevas elamises, et keegi ei anna midagi. Mina saan 1100 pensioni ja ka ütlen, et rikas ma ei ole.
Eakaaslane24. aprill 2019, 12:22
Aga palgale lisaks saab ta veel head pensioni,umbes 600-700 ringis, see ju nii mõnna summa.
khm24. aprill 2019, 12:22
Enamus inimesi ei saa selle tööga ka hakkama. Reaalses maailmas on siiski erinevad tööd erinevalt tasustatud.
HÄBI24. aprill 2019, 12:22
sul vinguda pole.Prillitoosi vaatajad -enamus-peavad elama 400.-EU kuus .Tervis töörügamisega rikutud-rohkem tööd ei jaksa teha ja pool pensioni rohtudele.
Inetu lugu24. aprill 2019, 12:22
Vinge24. aprill 2019, 12:22
Just, see on tõesti väga hea palk. Saada kätte 1100 ja tunnine saade.
Angoola24. aprill 2019, 12:21
Päris hea palk ühe lihtsa saate eest. Angoola ajakirjanikud teenivad kümneid kordi vähem.
ja24. aprill 2019, 12:19
Sul ju24. aprill 2019, 12:18
lausa luksuslik elu.! 1 tund saadet 30 tundi ettevalmistust.. Ju need Linnad on Reffide pooldajad.eksabikaasa pojaga lõõritasid kogu eesti mustadele või siis lapsevankriga rammijatele.
no24. aprill 2019, 12:18
olen olemas24. aprill 2019, 12:16
mina saan kätte 270 eurot
24. aprill 2019, 12:15
Rehv24. aprill 2019, 12:12
Tõesti, nii jaburat tulumaksu skeemi annab välja mõelda, igal juhul samm tagasi, mitte edasi, labane ümberjagamine, õiglusega pole siin midagi pistmist.
1100 eur ja nädalas 1 tunnine saade24. aprill 2019, 12:12
24. aprill 2019, 12:10
Igal pool euroopalike väärtustega riikides on astmeline tulumaks ja toetused sõltuvad palgast ning trahvid sõltuvad palgast.
Mai24. aprill 2019, 12:09
Lihtsalt vastik lugeda.Mõtleks, ainult 1100 ja pens otsa 500.-.Minu pens 400.- ja raske puudega üksi elav ja pean sellest 400.- arved kõik maksma.Jään kätte klõbisevad sendid.Ja tema julgeb oma paaritunnise töö eest oma suure rahaga kiunuda!
HeH24. aprill 2019, 12:08
50% Eesti inimesi teenib alla 900 EUR. Neist suuremal osal on miinimumpalk ning
miks räägitakse ametist ja palga vahest24. aprill 2019, 12:06
kõik ei saa olla ministrid aga elada tahavad kõik nii koristaja sibi jne palk peaks olema ikka inimesel mitte ameti nimetuse järgi .kõik tööd on olulised.eriti toompea koristajal ja kojamehel kes peab nende konisi ja rögarutse korjama
Metjenile!24. aprill 2019, 12:03
Pension ei ole palk töö eest. Pension on varem, töö eest kogutud raha, mille saab pensionär jupi haaval kätte. Mina saan ka Reedaga samaväärset pensioni, maksuvabalt. Ei ütleks, et rikkalt elan.
Miks arvate,24. aprill 2019, 11:59
et see palk vaid 4. tunni saate eest tuleb? Saadet tuleb enne teha, otsida külalised saatesse, ühesõnaga panna see kõik, mida näed, kuuled, saateks kokku. see võtabki enamuse tööajast. Ei ole sellise saate tegemisega võrreldes suur palk. Tiim, kes temaga koostööd teeb, on abiks. Aga mitte saate jaoks materjali otsimisel ja paika sättimisel.
24. aprill 2019, 11:59
Sa tahad maksumaksjalt veel rohkem saada või?!Enamus inimesi lasevad palju rohkem,kui oravad rattas kõigest 600 eest!
pank24. aprill 2019, 11:58
Sellised uhked kodud ehitatakse sissetulekutest, mitte palgast.
Eestlane24. aprill 2019, 11:55
Väga paljud eestlased rabavad nagu orav rattas mitte ainult nädala kolmel esimesel päeval, vaid kogu nädala ja palk on neil enamasti väiksem.
Etv valged roosid24. aprill 2019, 11:50
1500:4=375€/saade viisakas värk,vōin ka igapäevaselt mōne saate teha
Metjen.24. aprill 2019, 11:48
No jah, 1100 pluss pension, vàhemalt 500. Vàga hàsti ju. Vàhe see kùll ei ole.
Marju24. aprill 2019, 11:47
Kokku televaatajale nähtavat neli tundi saadet kuus ja 1100 eur kätte- polegi palk nii väike. Eks tal on ju ka oma saatetiim- produtsent,assistendid jne, kes suurema musta töö enda peale võtavad. Palk võiks muidugi alati suurem olla.
Raha või kuulsus24. aprill 2019, 11:44
aga24. aprill 2019, 11:44
väga uhke kodu on tal ikkagi
mmm24. aprill 2019, 11:42
Oleneb kellega võrrelda. Kui võrrelda enamus eestlastega, siis ppalk ikka väga hea. Kui võrrelda näiteks USA-ga, siis ikka väga vilets.
Mis viga24. aprill 2019, 15:22
Pluss pension ja pole vaja kodus suremist oodata