Inimesed

GALERII | Eesti artistide koorekiht ja tuhanded külalised: vaata, mis toimus lauluväljakul kontserdil „Kõigi Eesti Laul“! (538)

LISA KOMMENTAAR

rahaahnus16. aprill 2019, 15:13
Milleks Linnal oli16. aprill 2019, 14:59
Nohh16. aprill 2019, 09:21
Lõssikihi lauljatel on kohatu rahvast eksitada ja ennast ehtida sini-must-valge lipuga, kui oleks esinetud oma lipu s.o. vikerkaarelipu all, siis poleks midagi öelda - lihtsalt nende vaated on sellised tavainimesele kaugemalt vaadates natuke vildakad.
Toomasele15. aprill 2019, 22:00
Tolerastid ei tolereeri teistsugust arvamust, täpselt nagu kommunistid.Kommunistid rabelesid ka ju ainult rahva hüvanguks, kes aru ei saanud, saadeti GULAGI järele mõtlema.
varem laulis15. aprill 2019, 21:58
Peatage Lasnamäe ! nüüd aga tuleb Lasnamäge ju suuremaks ehitada et ukrainlased ära mahuksid.Võib olla tuuakse ka Venemaalt tööjõudu kui vene presidendiga kohtumine õnnestub .
Selgele15. aprill 2019, 21:54
Putiniga kokkusaamist palus ikka keegi teine, kes loodab, et mõisahärra ei saaks valitsusse.
tõsi15. aprill 2019, 21:50
sellist rahva lõhestamist ei olnud isegi nõukogude ajal, kuid siis oli kooreriisujad ju võõrad, mitte omad.Omasid ei petetud ega röövitud.
selleks15. aprill 2019, 21:49
ju rahvuslust põlu alla surutaksegi, et ei tekiks uut ärkamisaega ja Balti ketti, kus kõik seisid nagu üks mees.Rahvuslus on ohtlik, rahvas hoiab omavahel kokku ja on õlg-õla tunne, mis teeb julgeks.
selleks15. aprill 2019, 21:49
ju rahvuslust põlu alla surutaksegi, et ei tekiks uut ärkamisaega ja Balti ketti, kus kõik seisid nagu üks mees.Rahvuslus on ohtlik, rahvas hoiab omavahel kokku ja on õlg-õla tunne, mis teeb julgeks.
koorekiht15. aprill 2019, 21:46
olevat esinenud tasuta, 100 000 kulus korraldamise peale (võimendused jm kaasa arvatud).Nii rääkis ÕL üks mees, keda nimetati ettevõtjaks ja Pipedrive juhiks.Raha andsid siis ettevõtjad ja riik kindlasti toetas ka.
paljud keeldusid, 15. aprill 2019, 21:41
sest ei tahtnud poolt valida - tegemist ei olnud ju ÜHENDAVA kontserdiga.
siiani 15. aprill 2019, 21:27
heideti KE atte, et nad venelasi sallivad ja et venelased enid selle eest valivad.Sallijate meel muutub ikka kiiresti.
Tiiu15. aprill 2019, 17:57
Huvitav kes siin kirjutajate arvates eesti lauljate koorekiht on,need esinejad olid just koorekiht Padar on ainsana Eurovisiooni võidu toonud.Nüüd ju palgati rootsi poiss kes omal maal ei pääsenud eelvoorugi.Eriliselt teadjad siin;enda harimise suhtes oleks võinud vaadata lauluvõistlust Rootsist Festival Melodij.Oleks veidigi teadlikumaks saanud!!!
eu15. aprill 2019, 17:01
Lp Mäger 20:11 Kiitus, väga hea võrdlus!!! Olen ka ise sama meelt!!!
no15. aprill 2019, 14:20
Jätke Linna rahule! Teil oma "õuelaulik" Mäks,kes üritas tõrvikurongkäigu lõpus "häält teha" Kuigi eriti välja ei tulnud? Kas keegi selle eest teda sarjas?
kuule mammi15. aprill 2019, 14:09
Kas VENELASED enam ei tohi ka laulda, ekrelased tahavad ära keelata!? Miks siis eestlased Soomes kavatsevad suu lahti teha, mis toimub, see ESTO Helsingis peab ära keelata, las Eestis laulavad.
no emigratsiooni15. aprill 2019, 14:05
toetuseks küll ketis ei oldud
normaalne15. aprill 2019, 14:04
noored vanade vastu, nii on olnud ja jääb ka edaspidi
15. aprill 2019, 14:03
10 sõrmede jagu oleks liga pikk kontsert
noorus15. aprill 2019, 14:03
ratas15. aprill 2019, 14:02
venelased ei meeldi aga võimu nimel kõlbavad küll
15. aprill 2019, 14:01
sina oled talle eeskujuks
15. aprill 2019, 14:01
Johannes15. aprill 2019, 13:54
Koorekiht oli kohal küll - Mikser, Saar, Nestor, kaja Kallas, Randpere, Rõivas , Paet, see kooliõpetaja, need jäid TV- 3 ülekandest silma . Kontsert oli liikumise "Kõigi Eesti" laul mitte "Kõigi Eesti laul". Kogu Eesti rahvale see ei olnudki mõeldud. Propaganda üritus! Ei rohkemat.
eestlane15. aprill 2019, 13:52
Kui aknareklaam sagenes ,siis mingil hetkel hakkas korralikult kõrva häirima ja tõesti mõtlesin kas Ivo Linnal imelik ei ole olla,sest ise ka ju kuulab ilmselt raadiot.
kahju 15. aprill 2019, 12:34
konsa15. aprill 2019, 11:31
tegemist on imperialismi definitsiooniga https://www.merriam-webster.com/dictionary/imperialism
konsa15. aprill 2019, 11:30
lisa: 1 : imperial government, authority, or system 2 : the policy, practice, or advocacy of extending the power and dominion of a nation especially by direct territorial acquisitions or by gaining indirect control over the political or economic life of other areas broadly : the extension or imposition of power, authority, or influence
raudne tõsiasi15. aprill 2019, 11:26
Artistide koorekiht oli sellel ajal mujal.
Ilus ilm, aga tühi süda15. aprill 2019, 11:23
Vägisi üles haibitud "ühispidu" koos venelastega. Tegelikult väga võlts, külm ja võõrastav õhkkond.
Nördinud piduline15. aprill 2019, 11:08
See oli tulevaste laulupidude eelproov .Kas sellist Eestit me tahtsime?
Mart15. aprill 2019, 10:57
Koorekiht15. aprill 2019, 10:46
Vaadates esinejate nimekirja, siis koorekihti kuulujad sai ühe käe sõrmedel loetletud, ehk siis enamus ei olnud nn. koorekiht...
Andres15. aprill 2019, 10:33
Kas meie "lauluema" Marju Lauristin ka kohale ei tulnud?
Jah rikkamalt kui varem15. aprill 2019, 10:26
kes on see meie? Hinnad on eest ära läinud, krooni ajal oli kergem.
Noh15. aprill 2019, 10:24
kui keegi saeb ise oksa millel istub siis ta on rumalam kui loom!
15. aprill 2019, 10:20
Poliitilistel üritustel lauldes saab küll aurahasid presidendilt, kuid kas ka kogu rahva armastuse?
15. aprill 2019, 10:10
See ei olnud ühendav , vai suure osa oma rahva vastu suunatud üritus.
Küsin15. aprill 2019, 09:43
Küsin15. aprill 2019, 09:41
Kas kõik, kes loodavat valitsuskolitsiooni heaks ei kiida, on rahva lõhestajad?
15. aprill 2019, 09:30
Need sallijad nimetavad vastaseid kogu aeg harimatuteks poetagusteks ja joodikuteks.
Läinud15. aprill 2019, 09:10
Avaldasin oma mitte just positiivsema arvamuse I.Linna kohta, mis oli vastuseks ühe Saaremaa vanaema kirjale (ka see on kadunud), kuid kahjuks on see kadunud.Miks ÕL?
Mammi maalt.15. aprill 2019, 09:08
Ma ei saanud aru . Mis toimub.Venelased laulavad. Tõlgitakse venekeelde.Kelle pidu see oli. Pole Eesti ajal kunagi olnud.Uus drend.
konsa15. aprill 2019, 09:05
Eesti artistide koorekiht ja tuhanded külalised: vaata, mis toimus lauluväljakul kontserdil „Kõigi Eesti Laul“! .-.-.-.-.- muideks avalikult ja kõvahäälselt tuleb rääkida EUOR-IMPERIALISMIST ja EURO-IMPERIALISTIDEST, seda ka euro-parlamendis
sind ajab siis vihale15. aprill 2019, 09:03
kui me kõik elame paremini ja rikkamalt kui kunagi varem. Kes sa sihuke siis oled ?
koorekiht15. aprill 2019, 08:56
Kui see oli eesti artistide koorekiht, siis on see kiht pigem mitte koore vaid lössikiht.
IF on15. aprill 2019, 08:54
vabaduse ööbik ja õnnelind.
15. aprill 2019, 08:54
ajab ikka vihale küll, kui riigieelarve on miinuses ja teistel on raha, et pidu pidada. ära ole kade.
15. aprill 2019, 08:53
sinu eesti on sildistav eesti, see, kes lauluväljakul olnud rahvast loomakesteks nimetab.
ongi nii15. aprill 2019, 08:53
Pinnale tõuseb rahulolu, homse päeva kindlustunne ja mis peamine , arusaam , et elame rikkamalt kui kunagi varem.
15. aprill 2019, 08:52
neid segas, et Linna sinna laulma läks. Linna tegi oma tööd. Eesti rahvale, aga mõnele ei mahu hinge. Aga ega midagi pole teha, kui inimestel sellised arusaamad on.
Vanaema15. aprill 2019, 08:47
Palun, kas keegi ütleks, mida see Ivo Linna siis Lauluväljakul sellist tegi või korraldas, et kõik siin teda kiruvad?Ise ei osalenud, kuid loen , et hirmus viha ja raev on inimestes eilsest üritusest.
<15. aprill 2019, 08:37
Kõigi Eesti? Minu Eesti ei ole laimav Eesti.
teadagi15. aprill 2019, 08:21
veerevale kivile sammal ei kasva
OB15. aprill 2019, 08:09
Tegelikult tõuseb pinnale miski muu.
Kogu see koorekiht maksti ju kinni? Kelle taskust leiti 92000 ja kuidas see jagunes lõõritajate vaha15. aprill 2019, 08:07
15. aprill 2019, 08:04
Kui vaadata kommentaare,kuidas üksteist solvatakse, siis tundub, et see laulmine oli rahva lõhestamiseks ja õli tulle lisamiseks.
Hing15. aprill 2019, 08:03
Oli aeg, kui Linna laulis: Peatage Lasnamäe!, aga nüüd laulis just sellele Lasnamäele.Huvitav, palju talle maksti, sealhulgas ka EESTI HÜMNI lörtsimise eest.Tasuta ei tee see enam mees midagi.Ei ole enam meie Ivo Linnat, on tühja südamega müüdav hing.
tore15. aprill 2019, 07:54
kas tasuta sai õlut või
kadi15. aprill 2019, 07:53
vanal on habe hall ning ilmselt alzheimer möllab-kas ta enam isegi aru sai millise pa..a sisse kisti!!!
ahhoi15. aprill 2019, 07:50
sina ja võitlesid-ks ka õõnestasid seestpoolt
Jaal oli ,,Kremli ööbik,,15. aprill 2019, 07:23
Need olid Ivo sõnad! Kelle ööbik nüüd ise on?
Arvamus15. aprill 2019, 07:22
Kurb on see, et rahvuslikkus on kaotanud oma väärtuse. Rahvuslikkus on alati olnud eestlaste ühendaja, tänu millele tekkis rahvuslik liikumine ja oma riik. Jääb tunne, et kunagine sakslaste ennustus läheb täide. Kadunud peremehetunne,eriti põllumajanduses. Oma talu tähendas väärikust, võimalust midagi üles ehitada. Elatakse oma elu ühepäevaliblikana. Pole oma kodu, tööd , millega kaasneks eneseteostus. Täna siin, homme seal jne.
Ikkagi laulumees!15. aprill 2019, 07:21
Kes maksab-tellib ka muusika! Nii oli ka Vene ajal!
To ei olnud15. aprill 2019, 06:02
Laura ja Sünne olid jubedad.
15. aprill 2019, 05:59
Hea, et männistet ja mägit polnud.
15. aprill 2019, 05:54
Täis süda sümboliseerib jälle viha nagu sinu pealt näha.
15. aprill 2019, 05:51
Viga on see, et neil on hirm, äkki mõni inimene läks lauluväljakule. Ei veetud ju inimesi keskustest tasuta sinna, kõik leidsid ise tee. Kui mingi vairjunimi jaak kivi kirjutab et karjas olid loomad-see käib siis eile lauluväljakul olnud rahva kohta, siis madison jagab seda postitust oma lehel. mis õigusega nad neid inimesi loodeks nimetab? siin peaks küll selgitusr andma.
no15. aprill 2019, 05:45
küllap oled sina ainuke eestlane.
veelkord Annele15. aprill 2019, 05:44
kui su kommentaar oli mõeldud Kalevile vastuseks, siis võtan oma sõnad tagasi, sain täiesti valesti aru ja arvasin sinu kommentaari lugedes, et keegi noomib lauluväljakul käijaid jälle. Kui Kalevile vastasid, olen sinuga täiesti nõus.
Appike15. aprill 2019, 04:37
Loen siin seda vaielungi , õigustamisi ja mahategemisi...See on ikka väga õõvastav, kuhu me jõudnud oleme. Rikkad sõimavad vaesemaid ja noored vanu ja vastupidi. Kultuuriinimesed on igal pool puhvis ja kiidavad sellele kõigele takka, sest valides pooli ollakse ühe osa poolt ja teise vastu! Linnainimesed sõimavad maakaid matsideks ja püüavad oi kui peened olla? Tõsine eliit ikka meil siin, aga tase kuidagi nõrk. See kommentarium näitab ära selle , kus ja kes me praegu oleme....Kõigi Eestit siin küll pole. Ja niipea ei saagi olema !!! Sellist Eestit ei ole mina veel varem näinud. Kõik müügiks...
ega..15. aprill 2019, 04:13
..ta enam jaga keklele laulab.
kunagi...15. aprill 2019, 04:11
..oli suur vabaduse laulik nüüd on maha müüdud päss!
kunagi...15. aprill 2019, 04:11
..oli suur vabaduse laulik nüüd on maha müüdud päss!
sellest koorest15. aprill 2019, 02:18
on tehtud juba rasvane või.
Anne15. aprill 2019, 02:09
Ma olen 70 aastane ja 30 aastat tagasi võitllesime selle vabaduse nimel, mis sul on hetkel ja sa võtad õiguse öelda, et ma olen ajupesuohver, tule taevas appi, kus on sinu ajud?
Kalev15. aprill 2019, 01:27
Rumalate inimeste üritus... Seest tühi süda muud ei sümboliseerigi... Ilmseltmuu oluline organ ka tühi ja õõnes... Ei ühtegi eestimeelset lugu... Euroila... Kolm suurt eest lipu lehvisid, palgatud propagantistide käes... Venelaste mula... Kogu selle propaganda taga reffid, kes tõeliseltvenemeelsed.... Õõvastav... Kõle... Põrunute üritus... Hale, piinlik...
Antonile15. aprill 2019, 00:38
Siis sõideti Siberisse, paljud tulid ka tagasi, aga nüüd võib uue võimu ajal võllas rip'puda, kust tagasiteed pole.
sinu sundüürnikud15. aprill 2019, 00:34
on samuti kährikud, meenutage Mägra maja laulu. Meil nad võtsid kodu, mida tagasi ei saanud ja nüüd peaks veel neile jälle tasuta andma?
vaatleja15. aprill 2019, 00:09
nojah. aga õige varsti te kõik, kes seal täna möllasite, vaatate peeglisse ja mõtlete- kuidas ma küll nii rumal olin, et sinna läklsin....
...15. aprill 2019, 00:05
... Ja Ivo laulab järgmine kord suurema summa eest või siis äkki üldse muidu punaüritusel .. aga no olgem ikka eestlased noh.
tuulik15. aprill 2019, 00:04
Vähemalt Linna Iffi suvise juubelikontserdi raha jääb taskusse. Agitaator-propagandistid ei meeldinud juba nõukaajal.
oh ja15. aprill 2019, 00:04
mingi 10000 inimest paraku pole mingi kõigi Eesti. Ilmselt näib, et enam pole olemas kõigi Eestit kuna rahvas on erineva ja vastuolulise poliitpropaganda tulemusena lõhestatud ilmselt paljudesse erinevatesse gruppidesse ja lähemas tulevikus pole mingit märki ühtsusest ja seega ka kõigi Eestist
Sant15. aprill 2019, 00:00
Masendav lollidemäng ja pidi püha üritus olema ja poliitikast kauge... Andke kannatust, midagi labasemalt poliitilist annab välja mõelda. Haiged inimesed ja kõik need jutumärkides tuhanded. Iiiiivo, tubli, edaspidi vist saad eetriaega kiites oma aknaid.
Jüri15. aprill 2019, 00:00
Minu meelest nendele kõigi Eestisse tahtjatele peaks kohustuseks olema ka reaalselt üks moslem vms enda juurde ülalpidamisele võtta! Mina ei taha, et minu maksuraha sellistele minu meelest täitsa ebavajalikele jamadele kulub. Kui neile meeldib, siis OK, aga maksku ise.
to lugeja14. aprill 2019, 23:59
oleks võinud oma aknaid reklaamima jäädagi, mitte ronida internatside rivides poliitikaga tegelema.
hahaha14. aprill 2019, 23:58
delfis väidavad, et oli 8-10 tuhat lausa :D pilt on ka võltsitud, tegelikkuses oli alla 2000, sell kulutatud 100tuhande euro eest ikka piinlikult vähe inimesi.
mitte14. aprill 2019, 23:53
koorekiht vaid hapupiim ja tuhandetest oli asi kaugel va kollane ajakirjandus
võitlus14. aprill 2019, 23:49
kurjuse vastu on vihaõhutamine?
eks ta nüüd14. aprill 2019, 23:48
22.1314. aprill 2019, 23:29
ära enam teie aftekal peale võta,muutud Tarandiks:))))julgus tuleb.Evgeni hõõrub käsi...:))
22.1314. aprill 2019, 23:29
ära enam teie aftekal peale võta,muutud Tarandiks:))))julgus tuleb.Evgeni hõõrub käsi...:))
to vaesekesed14. aprill 2019, 23:26
lisaks muule puudub ka loogiline mõtlemine - päeval pole vist mõtet nagu tõrvikuga marssida?!tasub end nüüd selle koorilauluga nii üles puhuda??Vihased ja raevunuid näha tahate,vaadakem peeglisse.Ekre pooldajatel suht ükskõik kuidas ja mis meeleheitel mingi liikumine tegutseb ainult ise olete need kes surkima peavad,siis hiljem ei tasu kiu*nuda! Ar*tisti eelistused igatahes nüüdsest paigas:)
to vaesekesed14. aprill 2019, 23:26
lisaks muule puudub ka loogiline mõtlemine - päeval pole vist mõtet nagu tõrvikuga marssida?!tasub end nüüd selle koorilauluga nii üles puhuda??Vihased ja raevunuid näha tahate,vaadakem peeglisse.Ekre pooldajatel suht ükskõik kuidas ja mis meeleheitel mingi liikumine tegutseb ainult ise olete need kes surkima peavad,siis hiljem ei tasu kiu*nuda! Ar*tisti eelistused igatahes nüüdsest paigas:)
Toomas14. aprill 2019, 23:19
Tundud enamvähem kaine ja peaaegu haritud inimene olema. Normaalsuse kohta niipalu, et kui EKRE pool hääletas 100 000 inimest siis umbes 1,2 miljonit ei hääletanud nende poolt.
Intelligents:D14. aprill 2019, 23:17
trollikoondise14. aprill 2019, 23:15
autoritele - ikka ei suudeta maha rahuneda ja jätkuvalt mingeid p***probleeme levitama! Ha*iglane kui õel ja eluvõõras!Tasub uskuda et enamus ekre pooldajatel on suht ÜKSKÕIK kuidas ja mitu artisti :)))))) sinna saadakse.Saab võib-olla nii mõnigi tõrvikutega rongkäigust üle kuigi see kiunumine niipea ei lõpe!Igaljuhul on minu kohaliku artisti eelistused tulevikus teada,edu ravil ja endiselt hämmingus kui ERAPOOLETU on meedia...:))))))
Toomas14. aprill 2019, 23:09
Väike vahe on. "Tolerastid" ei tolereeri teistega mitte arvestamist. EKREnaudid on ebatolerantsed ajakirjanike, arstide, kohtunike, vähemuste, teiste rahvuste ja nagu see nädal näitas siis ka majanduse vastu....
Võitlus viimse hingetõmbeni14. aprill 2019, 23:02
Kas nüüd saab kajakene ministriks!
14. aprill 2019, 22:51
Refi pooldajad süüdistavad sõimamises nii koledal kombel ekrelasi, kuid suures vihas nad ei pane enam tähele, millised sõnu ise suust välja ajavad (näiteks:vaimuhaigete erakond, keda tulebki kividega loopida - autor 20:12-le, siis järgmine: kõntsakihist ekrelaste koht on prügimäel - autor eestlased jne.).Ime,et nendele siis samaga ei vastata.
Lugeja14. aprill 2019, 22:45
Kahjuks ei saanud üritusel käia ega ka näha. Mis see Ivo küll tegi, et kõik nii kiruvad siin?
grigori laulude autor14. aprill 2019, 22:42
14. aprill 2019, 22:33
Ilus pühapäev sai siis ära rikkuda selle palaganiga.
Endlile14. aprill 2019, 22:28
Ja teile peabki juba ropult ja labaselt kõike ütlema, sest normaalsest jutust te ju aru ei saa ja tõrvate ise ka nii, kuidas jõuate. Selliseid, kes ainult kive teele ette veeretavad, ei saa kunagi armastama hakatagi.
Urmas14. aprill 2019, 22:20
Ivo ja Tanel on koor Lenna ja Laura on piim Ülejäänud paremal juhul lõss
vaesekesele14. aprill 2019, 22:18
Ära vassi siin oma kaitsekõnega. Muuseas, tõrvikutega rongkäik toimubki pimedas, sest pimedas on see igati ilusam. See tänane päevane esinemine mingil laval oli igati kehv. Ju pidi ikka keegi ka seda tänast asjandust organiseerima, kuid seekord siis ebaõnnestunult. Ja noored, kahju, et nad pole veel küpsed sellisteks kaasatõmbamisteks. Laske neil ometi ise mõtelda ja elu näha, pole tarvis nende eest ega nende nimel rääkida ega sõnu nendele suhu panna.
14. aprill 2019, 22:13
Tähendab seal oligi koorekiht ,ega muu ei loegi reformile ja K.K
retur14. aprill 2019, 22:07
Aga Ivo Linna tõmbas vee enda peale, Väga ,pettunud temas,muidu suur isamaaline,saarlane ,Mida ütled oma saarlastele?
muidugi14. aprill 2019, 22:03
Rohkem nagu vihaõhutamine kui kontsert,häbi võiks olla refidel ja sotsidel,ei oska nad väärikalt kaotada
sellepärast,14. aprill 2019, 22:03
et kohalolijad alles seal pidutsevad.
kui need konservatiivid14. aprill 2019, 22:02
elaksid ise vaid oma elu, ega sunniks teistele seda peale, siis ehk.
Jauram14. aprill 2019, 22:02
Kõigest kirbusita jagu ,,rahvast" ... !
Esinejad esinesid14. aprill 2019, 21:56
tasuta, seal olid ka sajad pensionärid paaridena, kõik siis reeturid?
argpüksid14. aprill 2019, 21:54
ei julgenud tulla, ju siis pole koorekiht.
aga kuidas14. aprill 2019, 21:53
ekrega on, kas nemad ka ei sõima? Vaevalt, kui hundile Punamütsikese riided selga panna, ega siis Punamütsikeseks muutu.
Tiiule14. aprill 2019, 21:51
oli veel palju tuntud inimesi, ka endisi ministreid.
Oleksid võinud14. aprill 2019, 21:49
kohale tulla, oleksid teada saanud.
tark inimene14. aprill 2019, 21:48
räägib ainult asjast, millega ise kursis ehk osavõtja. Isegi teie Ernits oli kohal ja hiilis nagu varas ringi, vist püksid sõelusid püüli, küsige tema käest.
droonipealt14. aprill 2019, 21:45
kõrgelt tundusid tõesti inimesed pisikestena, rohkem poleks küll vaja olnud, muidu nagi silgud pütis ja poleks midagi näinud.
su sõber14. aprill 2019, 21:43
lihtsalt rohkem numbreid ei tunne :).
pidu korraldati14. aprill 2019, 21:42
inimeste annetuste eest ja korraldajad polnud poliitikud.
ainult eestlaste 14. aprill 2019, 21:39
arv on liiga väike, et riiki üleval pidada, praegugi nutetakse, et tulevikus pole piisavalt töötajaid, et pensioni maksta jne.
14. aprill 2019, 21:39
Mari Kalkun on vägagi tegija.
kõige ebatolerantsemad on paraku14. aprill 2019, 21:37
need tolerastid ise. Nüüd üritatakse siis "pehme naeratuse" saatel moraali lugeda ausatele isamaalastele. See on kui pedo.fi.li vägistmaine - ikka naeratuse saatel. "Kullake, sa lihtsalt ei tea veel, KUI mõnus see tegelikult on, kõll sa ära harjud... niikaua teeme , kuniks meelidma hakkab."
mida vingud,14. aprill 2019, 21:35
sinu taskust ei võetud sentigi, seal olid ka vähihaigetele raha kogujad. Maksmine oli vabatahtlik. Seal sai ka tasuta kohvi või teed.
Olin kohal,14. aprill 2019, 21:33
ei näinud ühtegi vikerkaare lippu, inimesed olid paaridena (mees ja naine), ning peredega ehk koos lastega.
kahjuksile14. aprill 2019, 21:31
sallivad pole kunagi keelanud teistel elada, pole kunagi käinud ringi võllapuudega ega nõudnud peade mahavõtmist, nagu teie, eestlaste vihkajad.
14. aprill 2019, 21:30
Mis artistide koorekihist siin saab rääkida?I.Lnna,T,Padar,Lenna teised aga mõtetud
Paharet14. aprill 2019, 21:29
Selleks seda tallinna pseudoülikooli peetaksegi.
jupats14. aprill 2019, 21:26
Naerukoht! Ilma mingi poliitilise korralduseta?! Kuu pealt oled kukkunud või? Ei tea, kes need esinejad siis kinni maksis.
rahahädas? 14. aprill 2019, 21:24
Esinejad esinesid tasuta.
vaesekesed14. aprill 2019, 21:24
need kes pimedas tõrvikutega kõnnivad, ei julge end päevavalgel vist näidata. Kõigi Eesti oli tore üritus, tore, et inimesed on õppinud organiseeruma ilma mingi partei korralduseta ja et noortel inimestel on endal aru peas, ei lähe demagoogia õnge. Noored, kes on nõukogude taagast ja eeskujudest vabad, on meie ainus lootus
Selgitus14. aprill 2019, 21:24
Mida ikka öeldakse selle "koorekihi" kohta - sitt kerkib ikka pinnale.
ära valeta,14. aprill 2019, 21:23
andsin ka hääle valetajast Ratasele, kuna valetas, et ei tee koostööd ekrega, kui nood ei muuda oma väärtushinnanguid. Midagi pole muutunud. Kesikud on tohutult hääli kaotanud, seega pole mingit enamust.
Rutt14. aprill 2019, 21:21
to 20:31 Kui argumente ei ole, siis jääb sulle ainult sõim. Oled hale tüüp. Mine arene. Aga selleks pole sa ilmselt võimeline.
Rahvaraibe14. aprill 2019, 21:20
Inimesed - olge valvsad! Ärme laseme endid vennatappu kiskuda. Me ju armastame seda maad, meie naabrid on tegelikult kenad inimesed, see, mis toimub ja kuidas meid teineteise vastu ässitatakse, on POLIITIKA, räpaseim asi Universumis. Ivo ja Tanel on täpselt samamoodi eestlased, nagu mina ja sina. Kui kogu Eesti rahvas koguneks jaanitulel ühe lõkke ümber, siis oleks selgemast selgem - me oleme ja jääme eestlasteks ja armastame seda maad ja kaitseme teda vereni! Ärme laseme endid ja oma Isamaad kildudeks lõhkuda! Palun, hoiame kokku! Meie laste ja lastelaste pärast - lõpetame vihkamise!
jah,14. aprill 2019, 21:19
Olgino troll, nii see on, sa ei tunne eestlasi ju.
Kas arvasite14. aprill 2019, 21:17
et see tohutu lava koos tehnikaga, koristajad, prügivedu jne. saadi kõik tasuta?
Selle ürituse14. aprill 2019, 21:15
muud kulud olevat olnud 100 tuhat, see raha saadigi annetuste teel.
Olin kohal14. aprill 2019, 21:13
rohkem rahvast küll poleks vaja olnud, siis oleksime nagu kilud karbis.
to Enam ei imesta14. aprill 2019, 21:07
Muusika peab siis ka olema selline, et teda tõesti kuulad ja naudid. Mis aga täna toimus? No siis pead küll mingi tuha-juhan olema.See ebameeldiv kontsert ( või, kuidas seda nimetada), ei ole küll mingi sallimatuse ega viha põhjustaja, vaid lihtsalt ebaõnnestunud vaatemäng.
kas tõesti need14. aprill 2019, 21:06
sajad pensionäridest paarid: mees ja naine, on sinu jaoks homod? Kas Ernits ka :)?
20:53/ Vaene penskar14. aprill 2019, 21:04
Ja Sina suutsid ennast ohjeldada, et Ernitsale kallale ei tormanud, nagu siin igapäev???
Koorekiht?14. aprill 2019, 21:01
Jah, muidugi, isamaalaste vihkajad on ka ajakirjanikele koorekiht? Millest me üldse siin riigis räägime. Ikka Tallinn ja selle koorekiht, ülejäänud pole ju inimesed, lihtsalt orjad, kes koorekihti üleval peavad oma maksudega. Vaat nüüd hakkan mina päris tõsiselt seda koorekihti vihkama, seda teil vist vaja ongi.
Sieg heil14. aprill 2019, 21:00
Igasugused reffid ja sotsid on puhas inimkõnts
Endel14. aprill 2019, 20:58
Millist roppust ja labasust siin EKRE poole loobitakse.Kas see pole vihkamine ja viha õhutamine?Ka see kontsert : EKRE vastu.No olge ometi sallivamad.Pidite kõiki ju armastama.Kirjutistest küll seda välja ei paista.
ekre trollile14. aprill 2019, 20:57
kui mõnest teisest erakonnast mõni üksik poliitik ka midagi vahel ütleb, siis ekrelased on ju kõik niisugused, mitte mõni erand.
vaene penskar14. aprill 2019, 20:53
Käisin ka seal, tohutud emotsioonid, seal oli igas vanuses inimesi ja pensionäre ka väga palju, nii et pole siin midagi halvustada. Isegi ekrelane Peeter Ernits oli seal :).
Ei tea14. aprill 2019, 20:51
kus kohast sa välja lugesid, et natse rahvustega võrreldi? Kui slaavlane või juut sõimab eestlast natsiks, siis see on arusaadav. Nad on peale ilmasõja lõppu eestlaseid koguaeg natsideks mõtelnud. Aga kui eestlane ise oma rahvuskaaslast natsiks sõimab, siis see näitab tänapäeva tähenduses ilmselget kadedust, viha ja soovi temaga teisel lainel olev kodanik ära nullida nii vaimselt ja veel parem füüsiliselt. Seda me näeme ja kuuleme telekast ja raadiost ja ajalehest hommikust õhtuni. Ja oma ülbe targutamise võid sisse istuda.
Kuku14. aprill 2019, 20:50
Aga hakka selgitama, ära oota sekunditki!
Mm14. aprill 2019, 20:49
Jaa, kuidas siis nii, et mitte ûhtegi musta pulsti ei olnud? Nood vast istusid mõnes kaubanduskeskuses pigem. Seal on sama soe, nagu A.afrikas
aaa14. aprill 2019, 20:47
arvamusele14. aprill 2019, 20:41
Kõige kooresem koorekiht peab oma vabaõhuüritusi omaette, enamasti Kadrioru lossi Roosiaias. Meie mini-Versaillesis.
sass14. aprill 2019, 20:41
100000 valijat ja teie olete nüüd need õiged kes sülitavad meile näkku ! Aitäh, sellist Eestit me tahtsimegi, kadedus ja vihkamine see on teie deviis !
pigem vihaõhutamine,14. aprill 2019, 20:37
kui kontsert. Häbi, refid ja sotsid, tunnistage kaotust.
adolf14. aprill 2019, 20:37
tundub,et tulemas on üks pikkade nugade öö...
Tael võrumaalt14. aprill 2019, 20:36
Ivo, olen Sinu ealine ja olen alati olnud Sinu fänn.Elu läheb edasi ka Sinuta.Aga ma ei tea kuidas Sa seda põhjendad oma järglastele,oma saarlastele.Olen pettunud.
...14. aprill 2019, 20:36
Tõsi on, et ekrekad ei saa kunagi armsaks enamusele!
pipi14. aprill 2019, 20:33
mitte vee- vaid p..dede s..tapange...
20;0014. aprill 2019, 20:32
Tundub,et eesti on ainult oravatele ja sotsidele,sest kõiki teisi mõnitatakse.
oh-le14. aprill 2019, 20:31
tundub, et raha ei haise. Arvan, et Alo Mattiisen võiks küll hauas ringi keerata..
peapeale keeratult14. aprill 2019, 20:29
See oli nüüd viimane piisk karikasse ehk siis üle võimendatud aktsoon,sest kui kuulata korraldaja juttu,oli selline tegevus pikalt plaanis,et ühendada rahvast,kuid ütles ka,et sattus just sellisele ajale ja pole nemad kellegi poolt egas ka vastu.Noh,kui Kaja soovis seda selliselt,et näidata ekre ja kolmikliidu vastasust,siis peab tema ise selles pettuma.Ka ajakirjanikud on teinud oma küsitlused väljavalitud inimeste näol ja sõnastusel.Nii,et ilusast ühendavast üritusest tehti paari väljavalitud inimese kõnest väga vastandlik lugu.Häbi olgu Rõivase kui endise peaministri naise poolsed väljaütle
14. aprill 2019, 20:29
miks üks pooletoobine maakas siin kogu aeg oma liberastliku jora ajab ja veel eri nimede alt?
pljahha muhha14. aprill 2019, 20:27
nu i palagaan tsjortovoi materij
to 19:2814. aprill 2019, 20:26
mõtlesin Ivo Linna juubelile esinema kutsuda, peale tänast, mitte iial.
Hea14. aprill 2019, 20:25
et sul koguaeg nestet purskab
to tore14. aprill 2019, 20:23
kallutatud, muud ei midagi.
ehh14. aprill 2019, 20:23
jah, Linna tõmbas endale vee peale.
ott14. aprill 2019, 20:21
laulu väljak on rüvetatud.pidage oma tšuhnade p..depidu!!!
samuti to 20:1214. aprill 2019, 20:21
ma lõpetasin lastehaiglale annetamise kui nägin haigekassa juhi palka. Paljud reformikad ja nende pooldajad elavad teadmises, et piim tuleb poest. Nende valitsemise ajal lahkus Eestist üle 100 000 elaniku, ehk 9-10% kogu rahvastikust. Ja nad ei ole veel ikka aru saanud, et see on väiksele riigile katastroof.
käsna kalle14. aprill 2019, 20:17
mart helme kutse peale tuleb tänavatele sada tuhat inimest--saate näha siis oma kõigi eesti mõminaroki tagajärgi...
tore14. aprill 2019, 20:15
üritus, ilus pühapäev, mida veel tahta
väga kurb, et14. aprill 2019, 20:12
kividega loobitakse ainult EKRE -t, kuid reformierakonnast võidakse ütelda ükskõik mida, ükskõik kelle kohta ja on just nagu õige. Missugune sõnavara on J.Ligil, Randperel jne. See kõik on OK. Halb hakkab ja mul on tunne, et ma ei lähe enam kunagi valima. Rahvas elab vaesuses ja siis veel tühjad südamed kerjavad rahvalt raha. Väga inetu! Mina ei andnud ja ei tee seda enam kunagi. Varem olin aeg-ajalt nagu ullike, et pillasin oma väikest raha.
Mäger14. aprill 2019, 20:11
kährikutele ei ole Meie Eestis kohta.
14. aprill 2019, 20:11
Ega Jänese moor lõpus ühislaulu ajal pulti tikkunud?
Liiva Hunnik14. aprill 2019, 20:10
No mis ta seal ikka muud teeb kui kiidab aknaid ja krokse.
to lõss14. aprill 2019, 20:10
Hästi tabavalt öeldud - just lõss see oli. Ma saan küll aru.
Liiva Hunnik14. aprill 2019, 20:09
Kiidab aknaid ja krokse.
inter14. aprill 2019, 20:09
ajupesu on paremini toiminud kui eelmise impeeriumi ajal. Palju oleks olnud osavõtjaid intrite laulupeol? Mitu eesti lauljat? Tuleb tunnistada, roosa ideoloogia uus tulemine on paremini korraldatud ja uskujaid rohkem!
Johh14. aprill 2019, 20:08
Tead mis, Johhaidii! See sinu viha ajas mind naerma!!! Tähtis, et sul nüüd ikka kergem hakkas, johhaidii! ILMSELT olid koal, kui Iff suure numbriga lepingule allakirja andis!? Esinejad tegid seda tasuta, muideks. Ära siis unusta ennast ka vihata, eks ju, johhaidii!!!
14. aprill 2019, 20:07
Jah mingi mägi ja männiste oleks ki dlasti tugevad esinejad olnud.
14. aprill 2019, 20:04
Selle kommentaar kirjutaja tuleks välja selgitada.
no14. aprill 2019, 20:02
14. aprill 2019, 20:01
Nad on koguaeg vihased. Seksuaalne rahuldamarus.
Marta14. aprill 2019, 20:01
to 19:15 Esiteks, minu närvid on korras, küll aga ilmselt mitte sinu. Balti ketis käis suur osa eestlastest, sinu puudumine ei muutnud midagi.Et sa laulupidudest midagi ei tea, siis ei tea ka seda, millest ilma jääd.Mina ei käinud Kõigi Eesti kontserdil, käisin hoopis ERM-i 110. sünnipäeval :) Aga ära pritsi sappi! Mine päikese kätte, väljas on kevad!
14. aprill 2019, 20:01
Rahvast julgelt mitutuha
14. aprill 2019, 20:00
Eesti ei ole kõikide Eesti , unustage oma multikulti ära!
14. aprill 2019, 20:00
Ilus oli. Mulle oleks meeldinud kui oleks vanemaid lauljaid rohkem olnud.
to oeh-papagoi14. aprill 2019, 20:00
sa oled ju puhta sooda, kas natsid on sinu meelest rahvus, et teiste rahvustega võrdled? Nii see juhtub kui l oll targutada tahab.
to Ilus kontsert!14. aprill 2019, 20:00
Mis nime sa siis tegelikult nendele inimestele annad, kes ei mõtle nii nagu sina koos omasugustega? Kas need inimesed on siis sovjetid, natsid, fašistid, trollid ja veel kes, mida sinusugused inimesi sildistavad. Ja iga inimene vaatab neid kanaleid, mida ta soovib, sinusugune ei dikteeri siin midagi. Sinule soovitaks küll ainult külastada selliseid "ilusaid" kontserte nagu see tänane. Saad inspiratsiooni mõnitamiseks ja sildistamiseks.
14. aprill 2019, 19:59
tähenärija14. aprill 2019, 19:59
ettevaatust naeruga, pane vitsad peale, tõrvikuga saab pingutada
seda et14. aprill 2019, 19:58
See Kõigi Eesti on juba olnud, ainult liiduvabariike oli vähem.
see siin14. aprill 2019, 19:57
on õl`i poolt modereeritud vä!
Arvamus14. aprill 2019, 19:56
No koorekihti seal nüüd küll ei olnud, kui hinnata TV3 st nähtu põhjal.
irw14. aprill 2019, 19:56
Kas Varrost ka mõni uus laul oli tehtud?
pole hullu sai juu tasuta jäätist jagatud14. aprill 2019, 19:56
mida värkki14. aprill 2019, 19:55
peale tagumiku sul muid mõtteid pole?
seaduse14. aprill 2019, 19:54
järgi said pajatsid topelttasu
kah vaataja14. aprill 2019, 19:54
mis on " koorekiht"? üpris õhuke oli see inimeste heidutamine ja viha külvamine, sest tegu oli poliitilise üritusega vastupidiselt korraldajate väidetele
laulukaarele14. aprill 2019, 19:54
kas14. aprill 2019, 19:53
hakkate küüditama, kuhu? või on putiniga diil?
Inimene14. aprill 2019, 19:52
Käisin. Rahvast nats üle tuhande. Raha ei anna ega ülekannet ja telefoninumbrit ka mitte. Hümn rikkus lõpu ära jube. Soomlased peavad maammelaulu pühaks, aga eestlane lörtsiks. Ilm oli ilus. Minu lemmikud lauljad polnud. Mina kuulan säkkijärve polkat ja teisi selliseid laule või muuzikat.
laulge kaasa14. aprill 2019, 19:52
Teed meil näitab Autorollo, kuigi liigub killadi kollo.
maakas14. aprill 2019, 19:51
Miks siin paar Olgino elik ekre trolli nii vihaselt omi üllitisi kirja panevad...?
lugeja14. aprill 2019, 19:49
No võibolla külla tulnud Poola feministide ülalpidamiseks oli raha vaja.
Kontserdil 14. aprill 2019, 19:49
jäi hümni laulmisest halb tunne. Esiteks polnud enamikel laulusõnad peas,liigutati suud,venerahvusest rääkimata.Teiseks, see üritus ei kulgenud sellele tasemele, et hümni laulda.Paremini sobinuks laul, et eestlane ole ja eestlaseks jään. Hümn ei ole igal nurgal lõõritamiseks!
Kontserdil 14. aprill 2019, 19:48
jäi hümni laulmisest halb tunne. Esiteks polnud enamikel laulusõnad peas,liigutati suud,venerahvusest rääkimata.Teiseks, see üritus ei kulgenud sellele tasemele, et hümni laulda.Paremini sobinuks laul, et eestlane ole ja eestlaseks jään. Hümn ei ole igal nurgal lõõritamiseks!
14. aprill 2019, 19:48
Pole sa kuskilt läbi käinud nagu näha....nii, et aja oma viha endasuguste peal. Mitte mingit vihakõne seal ei olnud.
Hkl14. aprill 2019, 19:47
Uudistes juba kuulutati, et üle 5000 oli
Polnud tuhandeid, polnudkoorekihti14. aprill 2019, 19:47
Põhiliselt pestud peadega koollaste tase ja liha
ei olnud14. aprill 2019, 19:47
Ei näinud seda õiget artistide koorekihti,koorekihi artistid ei lange nii madalale.
Kas peied olid?14. aprill 2019, 19:46
Nagu kellegi matused, kõik mustas.. Kus kevad, kus päike, kus lilled, värvid jne.
lugeja14. aprill 2019, 19:43
Eks neid lapsi sünnib järjest vähem Nüüd on ju IN paari heita samasoolisega. Juba lasteaiast alates harjutatakse neid selle mõttega.
Sass14. aprill 2019, 19:42
Randpere on üks hullemaid.Kunagi ju putukad minema siit.Ühedõnaga argpüks.
on se koorekiht 14. aprill 2019, 19:41
mingi uus represeeritud vähemus ? " kõigi eesti" võrdses ühiskonnas
lugeja14. aprill 2019, 19:40
Ju siis ei jätku pinsist ja aknareklaamist. Uusi laule ta ka ei viitsi laulda, aastakümneid juba ühed ja samad. Kaua võib...
Juuli14. aprill 2019, 19:38
See oli väga hea kontsert ei maksa oma viha siin kommenteerides välja jagada,Miks TE siis kohapeal sõna ei võtnud.Kui ei meeldi minge tõrvikutega marssima seni kuni Teile vabadust veel antakse.SEE möga mida siin ajate ei huvita kedagi,hakake kord ise raha teenima!Kuidas nüüd venelased esinema ei kõlvanud aga keskerakonda ja linna juhtima küll,kuidagi see mõttelaad siin esinejatel on ju väga vastuoluline!
eu14. aprill 2019, 19:36
Laat tühjadele südametele!
näen ainult pilti14. aprill 2019, 19:34
aga mis see iivo seal teeb, kas kiidab jälle oma aknaid?
imestaja14. aprill 2019, 19:33
Kuidas kõigi Eesti? Kus olid neegrid? Meil neid ju päris palju tänavail liikvel, aga telepildis ei näinud kohe ühtki!?
Nuuskmummik14. aprill 2019, 19:31
Polnud ju poliitiline üritus aga TV3 reporter tegi ikkagi poliitiliseks kui leidis ekre vihkaja
no aga 14. aprill 2019, 19:30
IoIIidelt tulebki raha ära võtta, muidu raiskavad veel ära!
Oi14. aprill 2019, 19:29
kui kui hirmus lugu,et sa laulupeole ei lähe! Mis nüüd küll saab?
inimene14. aprill 2019, 19:29
Inimesed käisid tasuta kontserdil ja mis siis...Ivo Linna just ütles tv ekraanil, et valesti arvatud, see kontsert pole kellegi vastu, mitte ühegi partei vastu. Pole vaja siin nüüd tolmu ka ajakirjandusel üles keerutada.
miks uskumatu?14. aprill 2019, 19:28
linna lüüritas ju hingest ka sildna korraldatud paqulaste laulul. see ongi tema hingele.
tuleb tuttav ette....14. aprill 2019, 19:26
moi aadress ne dom ne ulitsa, vaid yvroimpeerium.....
Rasvaliidu kolhoosnik (kaabuga)14. aprill 2019, 19:21
Ivo laulab igasugu üritustele.
polnud14. aprill 2019, 19:19
kahte tuhandetki täis.Aga ilus ilm ja hea muusika, miks mitte uudistada.Kiita pole siin midagi.
Tervishoiunõunik14. aprill 2019, 19:18
Indrek Kasela väitis,et Vabaduse väljak olevat rüvetatud,kuna EKRE tõrvikurongkäik sealt läbi läks.Kuidas nüüd Lauluväljakuga on,kas sama kaaluga poliitilist luulut sobib kasutada.Sallijate sallivus on silmakirjalik.
14. aprill 2019, 19:18
Jumal tänatud et neid nn normaalseid oli ainult 18 %
iiveldus14. aprill 2019, 19:18
Nii magedat "laulupidu" pole ma oma pika elu jooksul küll näinud. Kui sinna ei olnud võimalik häid lauljaid valida, siis oleks vähemalt võinud ikka laulude valikule enne mõtlema. Kes oli küll sellise jubeduse korraldaja? Mida sellega taheti näidata? Normaalseid inimesi selline tsirkus ei pane küll teisiti mõtlema, kui see oli korraldajate mõte.
Järeldus14. aprill 2019, 19:17
Huvitav oleks teada, kelle lapsed nad siis on, ega ometi mitte heterode sünnitatud
14. aprill 2019, 19:16
Jumal tänatud et vähemalt õpilased su arvates on ok, ei julge neid sõimata või?
14. aprill 2019, 19:15
Nats ei ole rahvus, muidu
eesti14. aprill 2019, 19:14
on eestlaste eesti mitte kõigi eesti.
Troll e. paha vaim skandinaavia rahvausundist14. aprill 2019, 19:14
troll tähendab veel elektriomnibussi! Kui te siin kommentaarides trollitate, siis mõelge hästi läbi, millise tähendusega trolli te soovite oma ütlemistes kasutada! Mina kontserdil trolle ei näinud, olid peamiselt lippudega hüplevad noored ja eakad, kes lustisid tasuta kontserti.Sest mujal mõningate artistide lavakontsertide kuulamiseks, lihtsalt paljudel napib raha ja võib olla tahtmistki! Õnneks olid annetused pangakontodele ja sularaha viimine tasuta!
...14. aprill 2019, 19:14
Rahvast oli paarituhande ringis. Aga mida nad poliitikute suunamisel nõuavad on mõistetamatu.Huvitav, millise loosungi all siis suvine laulupidu toimub? Ja kuhu need tühjad südamed jäid? Juba kaaperdati uus märk ....
Arvamuste lugeja14. aprill 2019, 19:13
Tundub,et rotipesa keeb!
oeh14. aprill 2019, 19:12
Kõige koomilisem on lugeda, kuidas üks eestlane sõimab teist eestlast natsiks. Kuigi ega ei tea ka, mis rahvusest need palgalised provokaatorid siin on. Palju on meil ka eesti keelt oskavaid slaavlasi ja juute.
JL14. aprill 2019, 19:12
Muideks , pärast paluti annetust telefoni teel , kellele ja milleks ?
oh14. aprill 2019, 19:11
Vaatasin ja sain aru, et palju oli õpilasi ja lapsi. Ilus pühapäev lastega õues olla. Kuid uskumatu oli näha Ivo Linnat sellisel alltekstiga tühja südamega üritusel, saate aru küll, millest räägin.
Raivo14. aprill 2019, 19:10
Nii palju rahvast küll ei olnud
Rain14. aprill 2019, 19:06
Tasuta saadud soperdis.
ei usu14. aprill 2019, 19:06
kui IF on kohal, siis on kõik kontrolli all !
lucky14. aprill 2019, 19:06
See vägisi võimule punnitamine, lörtsides isegi laulupeo ideed, maksab end teisest otsast kätte. Kes seni veelgi kahtlesid poole valikus, on tulevasest opositsioonist otsustavalt ära pöördumas. No ei saa vägisi armsaks!
Tähelepanelik14. aprill 2019, 19:05
Lipud olid kõik kole säravvalged voltimistriipudega
to 18. 0014. aprill 2019, 19:04
Kahjuks sinu proua ei oska prouana käituda. Kaja ülbitseb, nagu ennasttäis teismeline.
jasiisveel14. aprill 2019, 19:04
Kas aknareklaami ei pakkunudki?
küsimusele vastamise õpetus14. aprill 2019, 19:04
eee ööö eee nad ei teinud seda! Te valetate!
Koorekihi kuulaja 14. aprill 2019, 19:04
Ei võtnud kaasa pastakat ega paberit, rahakotist rääkimata.Kui aga annetuste tegemiseks ilmusid ülisuured pangakontod ja juhatati teed sularaha maksmise juurde, siis võttis kõhedaks. Salamisi piiludes märkasin, et suurem osa külastajaist olid samas seisus või siis tegid näo, et on. Vaat see oli piinlik, aga imelikul kombel kandus see piinlikkus üle korraldaja suunas. Kas te ei rikkunud seda üritust rahanurumisega ära,seda enam, et õpetaja sõnavõtus oli juttu kui suur osa eestlastest elab vaesuses? Paljud tulid, et TASUTA kontsert!
kas14. aprill 2019, 19:03
Kultuurikontekst14. aprill 2019, 19:01
https://p.ocdn.ee/40/i/2019/4/14/yx5dxc33.vbv.jpg Kas pildidl on sini-valge triibulise särgiga vene dessantnik?
to 18. 4114. aprill 2019, 19:01
Jälle provokaator teeb haltuurat, kordab teiste öeldud. Selle asemel, et kommentaaride eest saadud raha oma ideedega välja teenida. Reform, auu, miks makstakse haltuura tegijale ?
Lugeja14. aprill 2019, 19:00
Appikene, mis koorekiht? Tule jumal appi, kõik on kohe superstaarid ja koorekiht? Naera puruks.
Clat14. aprill 2019, 18:59
Eesti riigi reeturite kokkutulek.
14. aprill 2019, 18:58
mis seal nüüd nii muusikute koorekiht on,rohkem säärased tavalised lõõritajad.ja eestlane on ikka sihuke,et kui muidu saab,siis juhust kasutab.nagu savika tasuta kartulite ja küttepuudegi puhul,kus üksteist jalust maha rabati.
tume oled vää14. aprill 2019, 18:55
keegi sind ei sõimanud, nad väljendasid end RELJEEFSELT
Küsime14. aprill 2019, 18:55
Pidi ju olema poliitikavaba üritus??? Miks siis Saar ja Ossinovski mikrofoni poliitikat segasid??? Korraldajad, vastake!!!
ohoo14. aprill 2019, 18:53
jaanusele. ...teile ju esines mingi kremli troll....sinelis nagu stalin
Viivi14. aprill 2019, 18:52
Kui iseloomustada värvides. Ei olnud sinimustvalge üritus, pigem roosalilla või punalilla.
Kahjuks14. aprill 2019, 18:52
Jah, näha on, et need ennast sallijateks tituleerijad on ise kõige suuremad sallimatud ja teiste vihkajad
to jumal kyll14. aprill 2019, 18:51
eks aeg näitab, kuidas see multikulti laulikute publikut tulevikus mõjutab
Sedasi14. aprill 2019, 18:51
18:41....saite sappi visata siia. Näitate suurepäraselt, mis oli selle ürituse tegelik mõte. Vihaõhutajate kooslaulmine
Teedo14. aprill 2019, 18:50
Ise oled maha visatud,vaadanud ja nautinud.Häbematu!
Hapukoorekiht14. aprill 2019, 18:50
Egas kõiki probleeme saa laulmisega lahendada, nagu Eestis kombeks alates laulvast revolutsioonist.
Kahju vihaõhutajatest isegi14. aprill 2019, 18:50
18:44 'le...miks eestimaa nimel räägite? Te ju selle üritusega näitasite, et vihkate üle pooli riigikodanikest.
Ann14. aprill 2019, 18:49
Oktoobriparaadil oli ka hohustuslik marssida ja karjuda hurraa!
no14. aprill 2019, 18:48
mis ta nüüd rohkem vägisi tehtud oli kui teie tõrvikurongkäik?
Nüüd siis järjekordne vihaõhutamise üritus tehtud!!!14. aprill 2019, 18:48
See üritus oli selgelt vihaõhutamiseks korraldatud. Nagu ei olekski neile loodava valitsuse riigikodanike, keda on rohkem kui pool valijatest, arvamus tähtis, et peab mõnitama, solvama, halvustama. Kahju, et sellise ürituse korraldajad sellest aru saa.
to tõrvikute raha........14. aprill 2019, 18:48
võta teadmiseks, et tõrvikute rondkäigus polnud vaja rahakotti välja võtta, aga Kõigi Eesti kontserdil paluti annetada,suurelt ekraanil pangakontod ja juhendati, kuhu saab sularaha viia. Vaat see rikkus kõik!
Artistide koorekiht?!14. aprill 2019, 18:47
Päris imelik pealkiri. Enamus nimedest täiesti tundmatud .Üks vanamees oli tuttav ,oma poja ka kaasa tirinud ,üks süldiööbik oma pundiga, Panel Tadar vist rahahädas ja teised allapoole igasugust arvestust tegelased . See Kaja Kallas on täiesti ära pööranud.Mida rohkem ta trallitab ,seda rohkem kahju endale teeb. Nüüd on päris vastik koos selle lauljate pundiga.Mis peaminister selline naisterahvas siis oleks?! Tal puudub isegi suhtlemisoskus ja minimaalne viisakus.Ptüi!!!
Aari14. aprill 2019, 18:47
Oli küll ja rahvale rohkem sallivust,saate "kei "partei siis saavad teie trollid puhkusele,kes siin vaenu õhutavad!!
IRV14. aprill 2019, 18:46
IRV, kas varem oled käinud? need ju eestlased, need lauljad.
Johhaidii14. aprill 2019, 18:45
If peab end isamaalaseks ja laulis isamaalisi laule, kannab rahvusvärvides riietust ja nüüd korraga kõik isamaalisus unustatud, kui suuri rahanumbreid nägi! Tuulelipp oled! Põhiseadus on juba ära lörtsitud selle e- hääletusega, mida põhiseadus ette ei näe. Isa ja ema mõiste on asendatud variantidega: vanem nr. 1, vanem nr. 2, mis on mustvalges kirjas ametlikes dokumentides. Nüüd takkapihta ka veel lörtsiti ära Eesti Riigi hümn. Hümni lauldakse kaka palagani peol. Kas If hakkab siis nüüd alati hümni laulma igal süldipeol kuhu teda kutsutakse?
A14. aprill 2019, 18:45
Eestlane olen ja eestlaseks jään ,kui mind eestlaseks loodi .Eesti eest !
kusti14. aprill 2019, 18:45
Juba pealkiri on vale, mitte tuhandeid, vaid paar tuhat külastajat.
jumal küll, eremiit14. aprill 2019, 18:44
milline katastroof, kuidas eestimaa selle küll üle elab.
Loodan14. aprill 2019, 18:44
Hea oleks, kui siidkinnastes pai tegemisest piisaks. et kurjade kavatsustega jõmmidest sallivad inimesed saaksid.
Kontserdi külastaja14. aprill 2019, 18:43
ei saa aru artikli pealkirjas olevatest sõnadest, et artistide koorekiht? Mina nägin vähemalt kolme kollektiivi esmakordselt! Ei meeldinud annatuste palumine, ei meeldinud lõpus Eesti hümn. Miks? Paljud minu ees, taga ja kõrval ei teadnud hümni sõnu, samuti lav viibinud venerahvusest artistid. See jäi kuidagi nutuseks!
14. aprill 2019, 18:41
Jah. tõrvikute raha võiks ka haigetele annetada.
S14. aprill 2019, 18:40
kodanik14. aprill 2019, 18:40
Meist palju suuremates ja jõukamates riikides on näiteks elamislubade või kodakondsuse andmine väga range. Isegi rikas Dubai saadab inimese riigist välja kui see seal enam tööl ei käi. Meie vaene riik ei peaks ammugi võtma endale ülalpeetavaid juurde kui isegi oma vaeseid ei jõua ära toita.
eremiit14. aprill 2019, 18:40
tegelikult hea teada, kes on kes, ei tõsta oma jalga nende esinejate yhelegi etteastele mittekunagi enam
to no14. aprill 2019, 18:40
see on nagunii mingi fake reklaam ! Kas tõesti keegi usub ,et tal seal Muhus plastikaknad? Arvan ,et muinsuskaitse ei luba tal neid sinna pannagi!
täielik anekdoot14. aprill 2019, 18:39
Selle nn. "kontserdi" korraldamise raha oleks kõik võinud haigetele ja vaestele annetada. Loobitakse raha täiesti mõttetult ja siis küsitakse rahvalt, andke raha nüüd.
Kõigi eesti14. aprill 2019, 18:38
Aga nad ongi vargad: e200 varastas ka kultuuriorganisatsioonilt, tühja südamegi varastasid enne, kui omanik teada sai.
M14. aprill 2019, 18:37
Pese silmad puhtaks. Ratast polnud.
Marta14. aprill 2019, 18:36
Tahaks uskuda, et enamus saab Kõigi Eestist aru nii, et ükskõik mis partei pooldaja ollakse, on kõigil eestimaalastel õigus väärikalt elada ja olla Eestis. Et ei öelda: sinuga ma koostööd ei tee, sina oled nii- ja naasugune. Meid on selleks liiga vähe, et isekeskis kakelda ja viha kanda. Balti ketis seisime kõik koos ja laulupidudel laulame koos isamaalisi laule, pisar silmas. Eesti eest!
aga14. aprill 2019, 18:36
ma kyll siin mingit enamust ei näe, isegi veerandit ei näe
Tühi Süda14. aprill 2019, 18:35
Võlts ja kunstlik ettevõtmine, vene keele propaganda ja õõnes paatos, täiesti tühjad hinged ja - südamed!
sõitsin14. aprill 2019, 18:33
mööda oli palju vikerkaare lippe seal kõige eestil.
Absurd algusest peale14. aprill 2019, 18:32
Mida arvata üritusest ja korraldajatest, kes esimese asjana varastavad vastaspoole embleemi ...
Ei olnud Ratast!14. aprill 2019, 18:32
INTERVJUU | Jüri Ratas jätab Kõigi Eesti kontserdile minemata: olen maal, palju metsatöid on vaja ära teha - artikkelgi lehes!
Kõigi eesti14. aprill 2019, 18:32
Kui nende arv ületab teatud piiri, siis õpite kõik ära teise keele, et nende juures lüpsjana tööd saada, ja ärge arvake, et nad inglise keeles teiega rääkima hakkavad.
Üks tõrvatilk meepotis.....14. aprill 2019, 18:31
kontsert oli nagu kontsert ikka, seekordne uuendus oli see, et teadustamine oli kahekeelne. Ainus, mis riivama jäi, oli ANNETUSTE palumine.Suurel ekraanil pangakontod ja juhendati, kuhu saab sularaha anda. Nüüd tuli teadmine tasuta kontserdist, et annetage, annetage! Milleks oli vaja ehitada sellist suursugust tehnikat? Selline pidu, sellise osavõtuga, oleks ükskõik kus võinud aset leida. Rahva seast kuuldus küsimus, et miks siis üldse tasuta tehti, piletirahast oleks ehk piisanud.Mina arvasin nii,et kes tellib muusika, see maksab!
Saarlane14. aprill 2019, 18:31
Miks see sind nii väga häirib? Rahvast oli ja kellele meeldis see läks. Ülejäänud peaksid Madisoni kutse peale kirikus olema. Loodetavasti on möödas nōukaaja mentaliteet ja inimene saab vabalt valida kuhu minna? Praegu tundub, et soovituslik on lausa kohustuslikuks muutumas. Nōukaaegu luurasid pedagoogid kirikute ümber ja lugesid päid, nüüd ....
Üks tõrvatilk meepotis.....14. aprill 2019, 18:31
kontsert oli nagu kontsert ikka, seekordne uuendus oli see, et teadustamine oli kahekeelne. Ainus, mis riivama jäi, oli ANNETUSTE palumine.Suurel ekraanil pangakontod ja juhendati, kuhu saab sularaha anda. Nüüd tuli teadmine tasuta kontserdist, et annetage, annetage! Milleks oli vaja ehitada sellist suursugust tehnikat? Selline pidu, sellise osavõtuga, oleks ükskõik kus võinud aset leida. Rahva seast kuuldus küsimus, et miks siis üldse tasuta tehti, piletirahast oleks ehk piisanud.Mina arvasin nii,et kes tellib muusika, see maksab!
maamiis14. aprill 2019, 18:31
maksid igavese" papi "austraalasele ja nüüd ei julge oma logo kasutada ! Lodame m,et nad ikka maksavad selle eest!
masendav14. aprill 2019, 18:31
Laura Põldverel ka siis näpud põhjas, et sinna esinema läks. Aga ta vist ei olegi rahvuselt eestlane ka.
Kohv oli ka tasuta!14. aprill 2019, 18:31
Miks seda varem ei teavitatud - oleks ehk rohkem inimesi tulnud.
Valimiste võitja on see kes sai rohkem hääli s.o.proua Kaja14. aprill 2019, 18:30
Valimiste kaotaja on Juura kes sai Kajast kordades vähem hääli... Nuuks ja muuks...
maamiis14. aprill 2019, 18:29
Ma ei kujuta ka ette ,et Mäks müüks mingeid ameerika tugitoole ja plastikaknaid! Ju siis Iffi saab odavamalt "kätte" .
14. aprill 2019, 18:29
PENSIONÄR14. aprill 2019, 18:23
Miks küll ei võiks see väike eesti rahvas elada rahus? Miks peab kogu aeg kedagi halvustama?Räägitakse küll,et vene ajal oli halb elu,aga sellist olukorda nagu praegu on, pole kunagi olnud ,kus eestlane sööks teise eestlase ära Häbi peaks tundma poliitikud
On!14. aprill 2019, 18:23
to jaanus114. aprill 2019, 18:22
Tolerastide troll kiidab muidugi kõigele takka, mille eest makstakse.
Juura14. aprill 2019, 18:21
Kremli trollide kontsert see oligi
Kõigi eesti14. aprill 2019, 18:21
See sai Hispaanias päikesepiste, soojenes üle.
114. aprill 2019, 18:20
et kui tasuta saab-tulge üle vä? röh
Kõigi Eesti!14. aprill 2019, 18:19
Maailm on pidevas muutumises, suurtes riikides elab koos sadu erinevaid rahvusi. Kui aga meie väikeses Eestis juhtuks sama, siis oleksime ka tõesti kõigi Eesti. See maa on Eesti meie eestlastele. Ja kui keegi poeb siia varju sõdade eest või muidu parema elu peale, siis ongi vaja valitsusel see rangelt üle vaadata. Ennekõike on see ikka eestlaste Eesti. Meeltmööda rahvustega võib suhelda telefonitsi või e-maili kaudu.Lubades "külalisi" siia tulla ja elama jääda, siis olemegi varsti Kõigi Eesti!
Mina14. aprill 2019, 18:19
Tõnis on targem kui Ivo....
jaanus114. aprill 2019, 18:19
Väga hea kontsert oli. Kremli trollidel on aga muidugi vingus näod ees.
Kõigi eesti14. aprill 2019, 18:19
Ukrainlased loovad firmasid e-residentsusega, teevad siin oma kolooniad ja lükkavad kõrvale kõik need lüpsjateks ja ehitajateks neid värvanud "ärimehed", kes eesti enda tööjõudu on ära põlanud. "Ärimehed" toovad ukrainlasi ja arvavad, et need on lambad, tühja nad on lambad.
est14. aprill 2019, 18:18
Varaste partei reformierakond korraldab varastatud raha eest ärahullutatud kodanikele pidu, need kes Eesti püsimajäämise eest võitlevad, kus kollaste viljapõldude vahel jooksevad sinisilmsed lapsed, sellistest palaganidest osa ei võta.
õigluse poolt14. aprill 2019, 18:17
Miks küll nii lööv pealkiri,kus need tuhanded siis olid,kas umbes ka ei oska arvestada? Just helistasid sõbrad Tallinnas kes olid ka seal ja rääkisid ,et rahvast oli kusagil 2000 tuhat mitte mingil juhul rohkem ,nad ise ka arvasid ,et tasuta kontsertile tuleb tunduvalt rohkem rahvast
Koolipapa14. aprill 2019, 18:16
Mannetu värk. Tuhanded? Minge kooli
Kas tõesti Juura Ratas oli kohal ja laulis kaasa.?14. aprill 2019, 18:16
Rahvast oli parasjagu, plats tagantpoolt hõre siiski14. aprill 2019, 18:15
Ilus ilm ja tasuta üritus. Mõte jäi muidugi ebaselgeks. Ülevalt võetud videos on näha, kui palju inimesi oli tulnud, ei maksa vaielda. https://www.youtube.com/watch?time_continue=6379&v=QOG5FDtX7wg
Tassike14. aprill 2019, 18:15
Vägisi tehtud asi näebki vägisi tehtud asjana välja. Kui rääkida eesmärgi täitmisest, siis korraldajate poolt mahavisatud raha.
Tiiu14. aprill 2019, 18:15
Pr. Kaja Kallas ja Sven Mikser olid kohal- telekast nägin
Kuusik Kaasik14. aprill 2019, 18:14
Ma ei ole täpselt asjaga kursis- ehk keegi valgustaks mind. Kas see üritus mõne eksinudLambukesega oli reffide vastane? Kui lavalt kostusid sõnad- Valel on ilusad jalad, aga tihti nadHaisevad, näidati suurt plaani Kaja Kallasest. Kui Muhu Ivu või oli see keegi teine, ütles, et ärgem tõmmakem punaseid jooni, ilmus taas ekraanile punapõskne Kaja.
Tumemaa14. aprill 2019, 18:12
Ega tasuta asjadest ei saagi kvaliteeti oodata, hea, et neid eestlasi ja venelasi ei ole veel enamus, et on ka venelasi, kes Laulupeo eesti laule laulavad, mitte neid.
Ei vali14. aprill 2019, 18:12
Või eesti koorekiht.Eesti ajakirjanik lumpenlik suurhullustus.Si.ta va.nk.kad
14. aprill 2019, 18:12
Tammjärv ütles selle käputäie pundi kohta - see on õige Eesti. Kas tal häbi ei ole? Poliitilisi kõnesid ei pidanud olema, aga Tammjärve kõne oli puhtalt poliitiline. Ilmselt Kaka poolt tellitud.
Mnjah...14. aprill 2019, 18:12
Ei toimunud seal midagi...unustatud...nüüd aga tööle hakake keskenduma...Eesti eest!
Miks ei võiks lihtsalt elada kaunis Eestis, kogu aeg peab mingi asja vastu võtlema? Kes seda vabadus14. aprill 2019, 18:11
Kontsert on kontsert. See jäi minul arusaamatuks, kelle või mille poolt või vastu ikkagi võitlema peab. Ja miks valgeraami süda oli taustal rahvusvärvides. Mäletamist mööda KÕIGI EESTI alguses seisis EKRE, hiljem kolmikliidu vastu.
14. aprill 2019, 18:08
Olgem ausad, kõigi Eesti ei oleks kellegi Eesti. Eesti ei ole üht moodi kõigile. Eesti ei ole rahvaste paabel. Eesti on ennekõike eestlaste rahvuskodu – üks ja ainuke. Ja ükski tõeline kodu ei kuulu kõigile. Üheski tõelises kodus pole kõik võrdsed. Kodus on peremees ja perenaine, kes ütlevad täie õigusega, kuidas nende kodus elatakse ning kes ja millistel tingimustel on nende koju külalisena teretulnud. Ärgem laskem mesimagusate, ent fundamentaalselt valelike loosungitega neid elementaarseid tõsiasju kõrvale tõugata. Ka mitte neil, kes lehvitavad suurt raha tuulutades imalaid loosungeid.
Üritus võiks ka asja ette minna14. aprill 2019, 18:05
KAPO võiks kõik õõnestajad ju korraga kätte saada.
Muigega14. aprill 2019, 18:04
Nali naljaks, kuid mulle meenus antud sündmusega üks nõuk.ogudeaegne sündmus tollase nimetusega Võidu väljakult, kust veoautokastist esines meie kuulus tõstja ja muud toredad inemesed ning töökollektiivid oli aetud kohale. Minemata ka ei saanud jätta, siis oleks rah.vavaenlaseks ja U S. A im.perialistide käsilaseks tembeldatud.
Tore14. aprill 2019, 18:03
et president ja peaminister otsustasid ilusal kevadilmal midagi kasulikumat teha.
Ei tohi kirjutada 14. aprill 2019, 18:02
sellest, et mismoodi omaaegsed noored vabaduse tõid ja kuidas tänapäeva noored seda alatult ära kasutavad. Edu moderaator.
Suurepärane14. aprill 2019, 18:02
Ma saan aru nii et täna lastakse aur välja ja siis alates homsest enam keegi ei sõima EKRE-t ega kolmikliitu
5914. aprill 2019, 18:01
ERM-is oli rohkem rahvast täna
hale14. aprill 2019, 18:00
Eesti mamma Merkel on rääkinud nii sõnas kui pildis.Vastik hakkab.
14. aprill 2019, 17:59
artistide koorekiht... my ass !
Ats14. aprill 2019, 17:58
92 tuhhi korraldamiseks , lauljad ju kõik ühekordse lepingupõhised , tuleb leelotada . Mis siis , et üritus ei meeldi .
ok14. aprill 2019, 17:56
Minule sobib;;Kõigi eestlaste eesti;;!!!!Ei ole kellelgi õigust teha eestist muukeelne rahvas.Meie aga seisame ;;eesti eestluse;; eest ja meid on tuhandetes kordades rohkem.
Võeh14. aprill 2019, 17:55
Igaûks vaadaku ikka oma laste järele, Põlluaasa tütar on juba nii vana, et teab ise, mida võdistab. Ju sa ikka muidu ei saanud, kui pidid ära vaatama. P.ervert.
14. aprill 2019, 17:54
Näitas telekas kui laulsid Linnad korraks Kajat ,kel nägu ja suu laiali nagu ho
budem zit druzno14. aprill 2019, 17:54
See on trollimjine, st idi nax
AJ14. aprill 2019, 17:50
Ei maksa olla nii karm. Ka ENSV/NL tuli kultuurirahval leivakotti täita, toiduahelas püüda olla. Sama praegu. Halleluujat tuleb igal ajal ju laulda, need kellele laulda tuleb vaid erinevad sõnades. Raha on aga ühisnimetaja.
johhaitii.14. aprill 2019, 17:50
See on haigete inimeste kokkutuleku palagan,ök.
888814. aprill 2019, 17:50
Aga miks nii paljud on Eesti lõhestamise vastu, seda ju oravad teevad oma peoga.?
Gunnar Stahl14. aprill 2019, 17:49
Kui vaatad neid lõõritajaid siis nende kehakeel ütleb, et sisimas on neil jube piinlik, aga mis sa teed kui Padaril on laps tulemas ja raha on nii hädasti vaja ning lauluhäälega on nii nagu on. Kahju, et enam ei ole kontsertidele teatrisse ja kinno asja, sest igal pool vahivad vastu eesti rahva reeturid.
Sillaotsa ühiskonnaõpetuse õpetaja Mari-Liis14. aprill 2019, 17:48
on ka neid, kellele ei ole sõnu suhu pandud.Mulle väga meeldis tema kõne. Tuues välja kui palju on meie riigis vaeseid, siis on ju selge, et see vaesus ei jõudnud meie õuele uue koalitsiooni moodustamisega. Samuti vaenust, et kui ei mõtle samamoodi kui teine, siis on probleem.Väga hariv kõne kõigile. Lippe jagati ohtralt, meie peres ka nüüd kolm lippu juures!
head ja soojad inimesed,14. aprill 2019, 17:47
Lihtne14. aprill 2019, 17:46
Padar on muidugi tark poiss :-D :-D
Padar 14. aprill 2019, 17:44
ka peast liberaalne sooda v?
Aavo visnap14. aprill 2019, 17:44
elagu,elagu14. aprill 2019, 17:43
vihaõhutavad rehvid ,miks teed sellist tsirkust? Ei ole ükski erakond varem nii inetult käitunud
Anton14. aprill 2019, 17:41
Lihtne vastus on:nad elavad ju riigi armust, oma tööga nad ennast ära ei toidaks.
rhs14. aprill 2019, 17:40
ENSV peab pidu. Eestlastel sinna asja pole.
Hurraaa 3x14. aprill 2019, 17:39
Homsest on siis kõik kõigiga sõbrad. Politseil pole enam ühtki väljakutset ja piirivalve läheb ka koju ära. Tere tulemast kõigile. Üleskutse eestlastele - tehke täna endast üks kaunis foto - see jääb meenutama, et kunagi elasid siin aladel valged inimesed.
tyhikute laulupeole14. aprill 2019, 17:38
sooviks pärast teada kui palju olevusi käis kohal kellega eesti riik enam tulevikus arvestada ei saa...
elagu tsirkus14. aprill 2019, 17:38
Häbi on nende inimeste pärast kes seda palagani korraldasid,Ükskõik mis vaahenditega rahvas tekitada ebakindlust K K ei suuda kuidagi leppida kaotusega
sõna sekka14. aprill 2019, 17:37
Nii nagu lauluväljakul käib pidu , käib ka siin kommentaariumis möll ehk teisi sõnu on võistlus selle nimel , kes suudab Lauluväljakul toimuvat rohkem maha teha. Pole te nii vaimukad ühtegi , kui arvate end olevat ! Kurb , kuid kuidagi hale-naljakas show on see tulemus.
ehh14. aprill 2019, 17:36
kas valimistelt jäi raha üle?
ats14. aprill 2019, 17:35
Kellele meeldib kõigi Eesti ja kellele tõrvikurongkäik... kellele liberalism ja kellele konservatism...üks ei ole teisest parem see on demokraatia...olen sellest vastandumisest väsinud...pritsib aknast uksest raadiost ja telekast sisse...
reede14. aprill 2019, 17:35
Jumalasalgajatest bolsevike sabantui Häbi häbi Vaikse nädala paroodia Vaat kuhu oleme jõudnud
Fakt14. aprill 2019, 17:34
Paha hakkab.14. aprill 2019, 17:33
Kas raha sai otsa, et lunitakse juba inimestelt. Paha hakkas vaadata S.Valtrit, Padarit, Lennat ja need lauljad seal Eesti omasid. Nad ei ole minu silmis enam eestlased.
no14. aprill 2019, 17:32
Ei osta enam aknakoja aknaid, seni ,kuni Linna neid reklaamib, kuigi maja karjub akende vahetuse järele. Lähen Plastosse hoopis.
täitsa kino 14. aprill 2019, 17:32
Inimesed minge ruttu poodi ,homme algab riigipööre.Reformil tuli inimestest puudu ,et ka venelased on lõpuks kutsud esinema ,pole nad nendest kunagi olinud
KaKa........ja mina Kiku ka14. aprill 2019, 17:28
Miks ei ole üritust kiitvaid kommentare, kas moderaatorid ei lase läbi?
vaataja14. aprill 2019, 17:27
vaatame telekast otseülekannet,ja jääb selline mulje ,nagu on tulemas riigipööre,i lipud aina lehvivad,saatejuhid räägiad kahes keeles-Kellele küll seda tsirkust vaja ,ja kes maksab selle ürituse kinni? Ilmselt ikka maksumaksja
käib riigi hävitamine14. aprill 2019, 17:25
Nõukogude Liiduski ei mindud venestamisega nii kaugele. Sellele tuleb piir panna!
hahaha14. aprill 2019, 17:25
jube hale, kui nimi on sünne, aga wannabe globalist paneb synne :D no ikka vingem ju, kui vällamaa moodi :D
Ei14. aprill 2019, 17:24
Valitsus ei osale eurooplaste peol.
pesueht14. aprill 2019, 17:23
eesti rahva ja eestluse mõnitamine -häbi korraldajad
Keskealine naine to noor naine14. aprill 2019, 17:23
Elan muidugi Eestis ja Eestis ka suren. Mis Soome kogu aeg ette jääb ? Palju hullem, kui eestlased lähevad kuhugi kaugemale ning on Eesti jaoks jäädavad kadunud. Miks näiteks Ameerikas ja Austraalias elavaid eestlasi ei mõnitata ?
ljasnamjae ljaulupidu14. aprill 2019, 17:21
Ei eesti keelele, 9. maiks Eesti kakskeelseks!!!!!
Eestlane14. aprill 2019, 17:19
ja venelane on nüüd sõbrad forever, vaenlaseks ainult EKRE.
Turist-tunnen ja Tallinnas et Lasnamäe poolt paha haisu tuleb.14. aprill 2019, 17:19
nagu wc oleks täis lastud.
mees metsast14. aprill 2019, 17:18
Sellist venestamise poliitikat ei aetud isegi nõukogude korra ajal! Hirm hakkab!
14. aprill 2019, 17:16
Loodan,et neid nägusid juubelilaulupeol ei näe
Est14. aprill 2019, 17:15
Kust selline summa raha saadi,et sellist üritust korraldada. Kas parem oleks olnud see summa annetada vähiravi fondi?
Naine14. aprill 2019, 17:15
Täiesti venelaste kontsert, sest järjest laulud venekeelsed ja ei tea, miks neid Eesti lippe lehvitatakse. Kas nii antaksegi meid jälle kandikul venelastele.
Just kõigi EESTI laul14. aprill 2019, 17:12
mitte sissetrügijate laul.
Lihtsalt14. aprill 2019, 17:11
nii häbi on nende inimeste pärast, kes seal seda palagani korraldavad.
No14. aprill 2019, 17:10
selle rahva järgi kes kontserdil on, ei aa kellegi meelsuse kohta järeldusi teha. See on TASUTA KONTSERT, mis rahvast kokku toob, mitte miski muu.
Viivi14. aprill 2019, 17:10
Aga Lasnamäelt lähedale tasuta kontserdile tulla. Suht hõredalt sellel ilusal päikeselisel päeval.
Taavi14. aprill 2019, 17:07
Sellisel üritusel tuleb rahakott ja telefon ligi hoida. Lapsi ei soovita sinna tassida, sest pärast on lapsele raske selgitada, miks onud omavahel avalikus kohas rõvetsevad ja tatt*i panevad. Kole vaatepilt oli. Nagu hälv $ikute kokkutulek.
Jah, naiivik14. aprill 2019, 17:07
selle peale rõhutaksegi, et tehakse nii uskumatuid sigadusi, et keegi ei usu, ja nii lähebki see karistamatult läbi.
Ilus vene laulupidu14. aprill 2019, 17:07
Südamest tänulik kodukeelt kuulda siin lähivälismaal! Tore, et soovite meiega integreeruda. Nii tulepgi edesi mina.
AK14. aprill 2019, 17:07
Konservatiivid ei pööra sellisele ;;tellitud muusika;;edendajatele tähelepanu.See on väga alatu trikk Kaja poolt.Kui teda ei taheta siis korraldab häbi tundmata igasuguseid mittemidagi ütlevaid üritusi.Aga laulge ,laulge rõõmsal rinnal,kevad ju käes ja palmipuude püha on ka püha.Laulavad endid akna alla neljaks aastaks-lõbus ju.
GAY MAN14. aprill 2019, 17:06
Kas laval ikka lõpetuseks gei show ka antakse?
mina14. aprill 2019, 17:05
tegin eesti meje moodi tööd ja see on see...mis maksab
Kyllä14. aprill 2019, 17:05
sitä saa laitaa perseseen
Jah, teadagi14. aprill 2019, 17:04
Kosenkraanius ja Nikopensius.
14. aprill 2019, 17:02
Nagu Venemaale oleks sattunud. See ongi kõigi Eesti?
Me ei ole koigeeesti vaid me oleme Eesti14. aprill 2019, 17:02
Mis toimub. Kas korraldajad saavad ka aru mida nad korraldavad. Kes vastutab selle eest nuud. Kas Sunne Valtril habi ei olnud. See pole meie Eesti. Habi korraldajad. Me ei ole Koigeeesti. Me oleme Eesti.
Eesti Mees14. aprill 2019, 17:01
Kas keegi kes psüholoogiat oskab, teab seletada miks kultuuriinimesed on suures enamuses vasakpoolsed? Kultuuriinimesed on Eestis sotsid, USA-s Trumpi vihkajad ja eelmise Eesti Vabariigi ajal kommunistid.
oh oh. 14. aprill 2019, 17:00
vaatan ja imestan...milleks ponnistate? moistust pole voi. kas 1e kontserdiga saate paralleelmmailmad yhele teele? eluvõõrad ja manipuleeritavaf. la siiani pol ud hada midagi...vagisi ei saa integreerida...koik on rahulik niivi. arge kylvake vastikust need kes te seda morraldate ja enda meelest tlite 30 aastat tagasi siia ilma ja olre koige targemad. te ei te midagi. kysige vanematelt ja targematelt
kas venelaste laulupidu on nüüd kõigi eesti tühjade südamete laulupidu. Peesse kukkus te üritus.14. aprill 2019, 16:59
Oi14. aprill 2019, 16:57
jee, kui palju pdraste ja lspareid kokku tulnud, lähen kaa, ehk saab pjeeru vahele
Noor naine14. aprill 2019, 16:57
Sa ju elad Soomes, mis sa siin kommimas käid?
to Prokurör14. aprill 2019, 16:56
Ühesõnaga see " mass " ei taha olla eestlased ning on teinud otsuse eestlased rahvusena hävitada.
Mina nägin seal pidutsemas Juura Ratast..14. aprill 2019, 16:56
Jõuab see töökas mees igale poole..
to Mis toimub ?14. aprill 2019, 16:56
Provokaator, eestlased on nii pisike rahvus, me EI vihka üksteist. Vihkajad on nn. sallijad, kes ei ole eestlased.
QQ14. aprill 2019, 16:56
Kiitus Sünne , niii ilus
Valetaja14. aprill 2019, 16:54
Külli14. aprill 2019, 16:52
mulle meeldis Noorma aga nüüd küll pettusin
Eesti Noor14. aprill 2019, 16:50
Noorte seas on EKRE sama populaarne kui Keskerakond ja Reformierakond, ega selle põhjal, et sinna väljakule tuhat noort venelast ja homo kokku tuli, ei saa noorte meelsust määrata. Pealegi ega noorte ülesanne polegi riiki valitseda, meil ju presidendiks saamisel isegi vanusepiirangud, kui vanemaks saavad ja mõistust ja elukogemust juurde tuleb, küll siis saavad valitseda.
Anton14. aprill 2019, 16:49
Tollastel öölaulupidude osalistel oli reaalne võimalus sõita viieks aastaks Siberisse, nüüdsed võivad igasugu rumalusi teha, sest on demokraatia!
to liis14. aprill 2019, 16:48
Jumal tänatud, sa kuula Meie meest, ilusad laulud.
ettepanek14. aprill 2019, 16:45
Mine siis vaatama,kuidas Põlluaasa tütar kannikaid võdistab.
aga14. aprill 2019, 16:44
öeldi ju et muusikutele ei maksta mitte yks sent. seega nad avaldavad oma MEELSUST
Noor naine14. aprill 2019, 16:43
Sina keskesline mutt elad ju Soomes, pea Eesti asjades mokk maas.
to Jaa-jaa14. aprill 2019, 16:43
Keda eestlased kummardama peavad siis ? Võõraid sissetungijaid ja rahvusriikide hävitajaid või ? On loogiline, et inimesed hoiavad omasid, mitte ei kooguta hävitajate poole. Sa provokaator hoiad ju samamoodi oma peret, mitte ei hävita seda.
Naine14. aprill 2019, 16:42
Häid lauljad pole kedagi laulmas Eks see ikka üks jura on.Selle asemel oleks võinud midagi kasuliku teha parem.Tööd näiteks.
Prokurör14. aprill 2019, 16:41
No rahva vastu ei saa keegi! See mass on oma otsuse selgelt teinud ja otsus ei ole konservatiividele soodne. Neid vist ikka ei soovita nooremat põlvkonda eestit juhtima!
Pole eestlaste teema14. aprill 2019, 16:41
Eestlastele ei meeldi see kooriipoistega sehkendamine ja muud traditsioonid.
Lumememm14. aprill 2019, 16:40
"Kõigi Eesti" ei saagi olla, sest see, mis on kõigi oma, pole tegelikult kellegi oma... Postimehe kommentaariumis meenutas üks hea inimene laulu, mis võiks olla eestlase laul: /Isa ja ema mul puhkavad ammu mulla all. Kallim neid see hingab teise rinna naal. Õed ja vennad on läinud maailma laiali. Ainult kask on jäänud truuiks mul surmani. Rändamisest väsind, koju tahan ma, vana kase alla heita puhkama. Vana kase kohin mulle jutustab, ammumöödund aegu meelde mul tuletab.../
Riina14. aprill 2019, 16:40
Homme kostub selle üritaja suurim ämbrikolin, aga õnneks lõpeb ka ta tühjajutu mulin. Ka tänase KEI valitsuse vastase aktsiooniga ei kogunt endale plusspunkte ta.
Noor naine14. aprill 2019, 16:40
Sina keskealine naine ära Eesti asjas sõna võta niikaua kui ise Soomes elad. Ole kohe murust madalam!
kusta14. aprill 2019, 16:40
Oma poega sinna peole ei lubanud minna,järsku tuleb koju hoopis peikaga.
mage14. aprill 2019, 16:40
pole eriti rahvastki. kõik on sest jamast väsinud. laulge omaette
See kooliõpetaja töötab Kose Gümnaasiumis ja on väga edukas.14. aprill 2019, 16:39
Ving Herbert14. aprill 2019, 16:39
to mis toimub?!14. aprill 2019, 16:37
saab küll olla päriselt, vihkamine on tugev tunne ja see tuleb välja teenida, kõigieesti-asja ajavad tegelased on selle minu südames välja teeninud, kuigi see viha on pigem selline põlguseviha, ma haletsen neid globalistlikke r0tte, kes ei taju, mis maailmas ja euroopas toimub ja soovivad seda ka meile.
naine114. aprill 2019, 16:37
Miks? Ivokene juba ammu pole enam mitte keegi, lihtsalt vanake, kes ei ole taibanud, millal õige aeg laulmine lõpetada. Nn tahvamees pole ta juba ammu, sest pole ei iseloomu ega muudki. Näiteks Tõnis Mägiga ei anna võrrealdagi.
Olgaorav14. aprill 2019, 16:36
Laural olid sarved peas, sul Kaja ka mitu korda olnud aga Refid neid ei eemalda
sõnavabaduse piirajad14. aprill 2019, 16:36
Moderaatorid, teie olete sõnavabaduse piirajad, sest õigust ei tohi öelda, kohe kustutatakse.
See on tõsi!14. aprill 2019, 16:35
Kastidega osteti hiina tõrvikuid, selle raha eest oliks võinud midagi mõistlikku teha oma valijate heaks.
loomulikult14. aprill 2019, 16:35
tahavad. selle nimel nad pingutavad ja laulavad seal, et eestist saaks väike venemaa ja et rohkem mosIemeid toodaks para.siteerima maksumaksja rahale.
Võrumaa miis14. aprill 2019, 16:33
Jummal kui palju Tallnan geisid ja lesbisid om
naine114. aprill 2019, 16:33
No aga nii ju ongi! Olemegi ju natsid, kes ei taha massisimmigratsiooni! Polegi enam ju küsimust, automaatselt oled nats, kui ei taha pagulasi! Julm seltskond!
14. aprill 2019, 16:32
Keegi siin õhutab viha refi jaekre vahel.Tegelikult on nad vägagi sarnased(välja arvatud KK)
Valetate14. aprill 2019, 16:32
Ei usu, et kooliõpetaja nii harimatut ja julma juttu ajas, need teie oma luulumõtted.
heli14. aprill 2019, 16:31
Selle raharaiskamise asemel oleks võinud ühele sundüürnikule kodu anda
Elagu elagu????14. aprill 2019, 16:27
IRV!14. aprill 2019, 16:27
Milline inimlikkus?14. aprill 2019, 16:26
Need ju refivastased trollid, kus neil inimlikkus?
14. aprill 2019, 16:25
See ei ole kõigi eesti laul. Eesti on lõhestunud. President püüdleb ja unistab Reformi erakonna võimule tulekust ,st. rikaste inimeste ja nende perede heaolu eest. Teised peavad ise oma eluga hakkama saama. Eakaid,vanureid ja vaeseid pole kellelegi vaja. Nagu selgitas üks koolmeister ühele eakale naisele " Sul pole maja mere ääres. Sa pole rikkaks saanud. Eest ära! Su aeg on otsas ja sa pead lahkuma! Otsi endale koht, kus kalmistul sa tahad puhata!" See on pragune Eesti. .
Liis14. aprill 2019, 16:25
Iffi suvistele juubelikontsertitele ka ei lähe. Ei ole ta meile enam vabaduselaulik.
Eestlased?14. aprill 2019, 16:23
Kirjavigadega sõim, need ju puha vanad kremlikesikute trollid, kes uut peremeest otsivad? Nii tigedaid eestlasi pole olemas, vähemalt nooremas põlvkonnas.
tippjatäpp14. aprill 2019, 16:22
kl moderaatoripede, miks minu kommentaari ära kustutasid ?
naine maalt14. aprill 2019, 16:22
kristlik maailm tähistab täna palmipuude püha,kirikusse tuleb minna,eestlased
Ilus kontsert!14. aprill 2019, 16:21
Aga küll vanad tigeded sovjetid on siin millegipärast vihased? Ei pea ju ju vaatama. Vaadake oma vene kanaleid.
Kaja14. aprill 2019, 16:21
Suurepärane kontsert! Väga meeldis Laura Põldvere. Edu kõigile, kel lusti laulda! Laul teeb rinna rõõmsaks!
14. aprill 2019, 16:20
Kas nad tahavad vene keelt teiseks riigikeeleks?
Näete nüüd inimesed14. aprill 2019, 16:20
Millised viha täis isendid on reffide valijad
10 korda?14. aprill 2019, 16:19
Kas mitte 10 tuhat korda rohkem ei olnud?
pesto14. aprill 2019, 16:18
Jälgides hetkel onlines, selle 80ndate lõpu laulvalt revolutsioonilt šnitti võetud üritust, püüavad korraldajad luua savisaare rahvarahvarindega sarnast liikumist, kuid kelle vastu, tollal võideldi moskva ülemvõimuga, täna rahvuslike ideaalide vastu, nende ideede vastu, millele toetusid taasiseseisvumise püüded. Öeldakse, et ajalugu kordub alati farsina ...
Tauri14. aprill 2019, 16:17
ja MART NOORMA, kes on Tartu Kaitseliidu liige on ka liberalistide showl?!?!?. Lahinguväljal näeme RAISK!!!
to hmmm14. aprill 2019, 16:17
KEI valija14. aprill 2019, 16:16
Laulgu siis vene keeles, po moskovski! meie jevrooplasi ei taha.
onu14. aprill 2019, 16:16
Kas muusika oligi see Kallase ultrarelv, millega võimule pääseda. Kumal sa näed ja mürista...
Vasja14. aprill 2019, 16:15
Sputnik ütles et on isegi rohkem, et 50 000 000 on! Kogu suur kodumaa toetab Jurkat!
p.e.r.vode festival toimub14. aprill 2019, 16:15
Ära siis õhuta viha, troll!
Miks sa nii arvad?14. aprill 2019, 16:14
Kas teil vene sovjettidel on siis paremad lauljad? Sa ei tea lihtsalt meie lauljaid vast.
Mis toimub?!14. aprill 2019, 16:13
Lugege kommentaare - kas ei pane imestama, et eestlased niivõrd üksteist vihkavad? See ei saa ju olla päriselt! On ilmselge, et siin õhutavad viha TROLLID. Ärge langege õnge!
laul lauluks14. aprill 2019, 16:13
ca 20 aasta eest asutati MEIS (Mitte-eestlaste integratsiooni sihtasutus). Ikka et venelasti siinse kultuuri ja keelega lepitada, huvi äratada. Tasuta keeleõpe töökohtadel ja mujal, lasteaia keelekümblusrühmad, segalasteaiad, keelelaagrid, laste saatmine suveks eesti peredesse jne. Kasu väike. Need, kel veel elavad vanaemad-isad, kes peavad end eestlaste vabastajateks; kel kodus eestivastane meelsus, ei hakka kunagi siin "integreeruma". Jah, nad osavad keelt õppima küll, inglise keelt, aga eesti keele kohta arvavad "meil pole seda vaja. Meid on miljoneid, eestlasi vähe, nagunii surevad välja".
Saarlane14. aprill 2019, 16:13
muidugi ei liida14. aprill 2019, 16:13
kui mõni saab 5000 teine 300 no ajab ikka rusika sügelema küll.
JJ14. aprill 2019, 16:12
Tsiteerides korraldajaid: "Vabadus on puutumatu. Kui ühelt võetakse vabadus, võetakse see kõigilt. Vabadus ei saa õitseda, kui me kõik seda ei hoia. Me peame oma vabadust kaitsma. Igaüks, iga päev." Ja kui tsiteerida John Locke: "Igaühe vabadus lõpeb seal, kus algab teise inimese vabadus." siis elu näidanud, et õigus on Lockel - "tühjad südamed" radikaalselt tallavad ja hävitavad nende õigusi, kes väärtustavad oma rahvust ja keelt, isamaad, traditsioone ja pereväärtusi. See pole isegi demokraatia ("Demokraatia on rahva valitsus: rahva poolt ja rahva huvides" A. Lincoln), vaid diktatuur.
Vaśist14. aprill 2019, 16:12
Yasmunni tahaks küll näha.Pidi igatpidi ropp bänd olema.Kas idealnõje ljudi on venemaalt?Ja viimane küsimus:kas juubelilaulupidu on ainult eestlastele.?
EKRE valija oled?14. aprill 2019, 16:12
Et lipu asemel on luppu? Kas esti kjeel ei õpedada kjoolis, kas Kolvart ei opjeta?
14. aprill 2019, 16:11
Kus see käputäis on - tuhanded on kohal! Võttis vedelaks, jah!?
Ei usu14. aprill 2019, 16:10
Õpetaja soigus oma kõnes kui hirmus vaene on eesti rahvas!!!!! Õlut ja viina veetakse koormate viisi lätist see õpetaja kah ennast ära joonud???
rahvas annetage14. aprill 2019, 16:10
see on põhiline, riigil ju enam raha pole kõik on tuulde lastud. Reffid on 17 aastaga puhta töö teinud.
to Iff on vabaduse laulik14. aprill 2019, 16:10
Tasuta ? Ajad surnud ka naerma.
14. aprill 2019, 16:09
Anonüünse kommenteerimise peaks keelama. täiesti selge ju, et kommenteerivad palgatud ekrelased vms
14. aprill 2019, 16:08
Omapärased hooldekodud need, kus noored inimesed elavad. Kuule valetaja, telekas annab ju rahvast pilti - saab oma silmaga vaadata.
Ei midagi uut,14. aprill 2019, 16:07
isegi sini must valge süda on ära kaaperdatud.
14. aprill 2019, 16:07
Vastan telekast ja keegi pole veel vihakõnet pidanud. Nii et eelkommenteerija valetab.
to 15. 5914. aprill 2019, 16:05
Sallijatel pole mitte mingit inimlikkust.
Võta näpust14. aprill 2019, 16:05
Noh, kas ikka ainult 100 vaatajat - irw
Kõik võõrad! 14. aprill 2019, 16:04
Eurooplased, need kes räägivad esti keeles ja kirjutavad saksa tähtedega! Ne naši ljuudi!
las laulda14. aprill 2019, 16:04
ilus ilm, muusika, miks mitte ega sellepärast pea veel oravate pooldaja olema.
kas tänane mode-masina 14. aprill 2019, 16:04
operaator keegi linna sugulastest või err-ist palgalisa teeniv tegelane ? Või jälle see koeraomanikust elust kibestunud naistegelane ? Miks kommentaarid kaovad ? Miks te nii vaimult haiged olete - need moderaatorid ?
tibu14. aprill 2019, 16:04
jälle üks suur rahvale valetamine! Eesti ei ole mitte mingisugune läbisõidu hoov- et ta kõikide jaoks on... ja tahaks loota ,et need "artistid" kes seal üles astusid, edaspidi saavad nii vähe esinemiskutseid kui võimalik.
pole midagi14. aprill 2019, 16:03
peaasi et makstakse, kus sa vaesel ajal ikka raha saad.
Patrioot14. aprill 2019, 16:03
Jah ma lootsin kah Strippar Markot, DJ Heikit, Meie meest, tõnismäge ja Kohvi Hillarit kuulda, õiged eesti tähed sinna aga ei lähe!
Sildna14. aprill 2019, 16:03
käisin korra läbi ja tulin kiiresti tulema. Mõttetu saast oli. Väga palju vihakõnesi peeti eesti ja eestlaste kohta. Pime viha võttist seal võimust uue valitsuse vastu. Kõik, kes arvasid teistmoodi, neid sõimati automaatselt natsideks. Oli tunne, et sealse seltskonna arvates on kõik natsid, kes soovivad rahvusriikise ja kultuuri säilimist. Üks sootu indiviid kaitses pagulasi, et kõik tuleb vastu võtta. Küsisin, et kas sa kodu ka kõik vastu võtad. Pärin närvi läks tüüp, sõimas mind kohe äärmuslaseks ja natsiks. Päris hirm tuli nahka sellises seltskonnas olemises.
mimm14. aprill 2019, 16:02
see üritus nüüd küll eestlasi ei liida! kurb!
tund aega suutsin vaadata, enam ei suuda14. aprill 2019, 16:02
14. aprill 2019, 16:02
Silma järgi kuskil kolmandik, võib-olla isegi 40% on käsu korras bussidega kohal veetud hooldekodude rahvas. Nagu naiste marsilgi.
Lillaroosa14. aprill 2019, 16:01
Ei olnud nii?14. aprill 2019, 16:00
Tallin ja ekreikke valijad olid aktsioonis.
Laudur14. aprill 2019, 15:59
14. aprill 2019, 15:59
Näeme,et kui palju ka pyytakse,siinsed inimesed ei suuda ikka solvamata.Kuidas saab öelda,et keegi kontserdil lantimas vöi konkreetselt keegi ennast kuhugi sättinud-Nii kurb,et sellised saavad siin kommida.Mingi inimlikkus peaks ikka säilima
vaatan saadet ja galeriid14. aprill 2019, 15:59
Saab fb sõbralisti puhtamaks
Teie jestlaste luppu on tuppes!14. aprill 2019, 15:59
Seal on päris eestlased, Eesti lippudega!
selle ürituse14. aprill 2019, 15:58
taga on ka-ka kes homme läheb riigikogusse oma üllitist lugema.
To Keskealine naine14. aprill 2019, 15:58
Mitte Iffi näpud pole põhjas,vaid lapsed on saamatud.Kõik lastele!
Ei naudi 14. aprill 2019, 15:58
Sellistelt tuleb sittmuusika
EKRE valija14. aprill 2019, 15:58
Nõme! Me käieme reede Vitka ja Serjoogaga Läti Valkas, tõime seitse laudurit ja libistame neid, kuulame juutupest mägi ja sofia rotaru ilusaid laule.
:)14. aprill 2019, 15:57
kommide jaoks14. aprill 2019, 15:57
enam sotsidel ja reffidel raha polnud, see kulub ministrite ja ametnike äraostmiseks.
minu eesti14. aprill 2019, 15:56
...aga oli ju nn. "läbipaistev" süda sellel liikumisel, miks nüüd värviliseks muutus?! :) jäägem ikka oma algatuse juurde igaüks, nii teenite rohkem austust!
niikaua kui14. aprill 2019, 15:55
on lo lle kes maksavad, viskab või kukerpalli.
zoo14. aprill 2019, 15:54
Väljanägemise järgi on enamik tulnud mehi lantima
14. aprill 2019, 15:54
Kõigi Eesti ongi siis selline käputäis! Sahkerdaja-kloun tsahkna oli esiritta ennast sättinud, kui märkas, et ekraanil on, hakkas nihelema nagu piinlik oleks. No igal juhul tore, et kõik koos ennast ära näitavad, edaspidi teada, kes kogu rahva nimel sõna võtavad.
14. aprill 2019, 15:53
käputäis inimesi ja kas seda saab siis hulgaks nimetada. Normaalsed inimesed sellisest palaganist osa ei võta.
KŌIGI Eesti valige endale oma lipp 14. aprill 2019, 15:52
ärge varastage eestlaste, Eesti luppu.
mind pani imestama, et14. aprill 2019, 15:50
esimene sõnavõtja rääkis, kui palju on meil vaesuses elavaid inimesi. Teine sõnavõtja tõi lagedale kohe telefoninumbrid, kuhu helistades saab annetada. Kohe hakati vaesema rahva käest raha kerjama. Kas teil häbi ei ole! Kas see on siis kerjajate laulupidu? Teie südamed on seest tühjad. Nendes tühjades südametes pole vaesema inimese vastu kaastunnet. Mis te kerjate! Oleks võinud kasvõi kommi ja küpsist pakkuda vaestele!
tubli14. aprill 2019, 15:49
ei meeldi aga ikka vahid...tubli
Igale oma!!14. aprill 2019, 15:47
Eile tegi uus Tallina "linnapea" vene keele etteütlust üle ilma...
Hallid südamed14. aprill 2019, 15:47
Ürituse mõte on Sorose ja globalistide plaanile pooldajaid saada. See on täielik inimeste lollitamine, nendel küljastajatel pole õrna aimu ka kui haiged inimesed meid kontrollivad. Nad ei oska, või ei viitsi peavoolumeediast kaugemale vaadata
see ei ole kõigi eesti laul 14. aprill 2019, 15:47
vähemuslik ajuhomondus kujutab ennast olevat ühiskonna see õige
Tasuja14. aprill 2019, 15:47
Muusikud teevad lihtsalt oma tööd ja saavad selle eest ka palka. Sõnavõtjad palade vahel tekitavad küll küsimusi... Ja annetusi ma küll ei plaani teha. Las kõik selle maksavad kinni need, kes selle kavandasid...
penskar14. aprill 2019, 15:45
Kõik muusikud ei ole müüdavad
hmmm14. aprill 2019, 15:44
mis kanal? Mina ei näe küll midagi.
to eedu14. aprill 2019, 15:43
Keskealine naine14. aprill 2019, 15:42
Mulle oli täielik shokk, kui Ivo Linna hakkas tolerastide üritustel laulma. Kas rahapuudus tõesti nii suur ? Ei usu mitte, et Ivol näpud nii põhjas ja omadega hädas.
JULGEN VÄITA14. aprill 2019, 15:42
et IVO LINNA juba nii vana, et ei saa arugi, mida teeb, või mille nimel, peaasi, et pildil ja papp jookseb.
aga14. aprill 2019, 15:39
Mis muusika????? Ap---pi. Väga nõrgad esinejad, tugevamad ei nõustunud seal osalema. Ja õieti tegid.
vanem mees ladaga14. aprill 2019, 15:39
eesti on shokis.otsefotod
to Enam ei imesta14. aprill 2019, 15:39
Viha on tolerastide ja müüdavate kommentaatorite hinges. See ei olegi eestlaste laulupidu.
14. aprill 2019, 15:38
***14. aprill 2019, 15:36
Mida te siin irisete, rahvast on parasjagu.
poliitiline üritus14. aprill 2019, 15:35
on suur tahe eesti rahvas kahte lehte ajada.Kui siiani oli lõhe rikaste ja vaeste vahel , siis nüüd tuleb vahe ka erinevate poliitiliste veendumuste vahel. Nii, et kaks Eestit on sündimas.
Lapsevanem14. aprill 2019, 15:35
15:25 ei tohiks küll vabaduse puudumise üle nuriseda. Saate siin sõimata ja halvustada ja teisi "ekriitideks" mõnitada päevade kaupa.
Eedu14. aprill 2019, 15:34
Pidi olema lauluüritus, aga nüüd peetakse kõnesid..? Kes selle ürituse taga tegelikult on ...?? Halvasti, kui sallivuse ettekäändel rahvast veel rohkem tülli ja üles keerama hakatakse.
kas14. aprill 2019, 15:32
seal alkot antakse tasuta
Enam ei imesta14. aprill 2019, 15:31
Kuid kurb on, kui palju sallimatust ja viha eestastesse mahub, isegi muusikat ei suudeta enam nautida.
tohter14. aprill 2019, 15:31
Ärge istuge veel maas, homme põied haiged!
paks tädi14. aprill 2019, 15:30
JUMAL, MIS TOIMUB???? Telekas venekeelsed tiitrid, miks araabiakeelseid ei ole. See on reffide viimane SOS signaal.
14. aprill 2019, 15:29
üritus läheb alles käima. ja kuna üle pika aja ilus ilm, siis mina tegelen aiamaaga. tuleb kevadele vastu minna.
14. aprill 2019, 15:28
14. aprill 2019, 15:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tyuiop14. aprill 2019, 16:15
rämps luusib pimedas tõrvikuga mööda tänavaid
Jaa-jaa14. aprill 2019, 15:26
Rahvas on ainult ekrekummardajad, kõik teised inimesed rahvas ei ole? Eesti ainult EKRE-le, ja teised Kanadasse?
Andresele14. aprill 2019, 15:25
Kui paksud onud oleks koos, kas siis ekreiit kiidaks kontserdi heaks, ega ilguks? Ootasite mustnahaliste masse, aga kui neid pole, siis nüüd vaja ennast naiste arvel välja elada? Ikka vaja halvustada ja vihata?
lugeja14. aprill 2019, 15:24
Mina ei lähe seda kontserti vaatama. Ei vaata telerist ka.
Andres14. aprill 2019, 15:21
Õubljää, mega rahvasummm, megakontsert. Naljanumber. Paksud tädid koos.
et siis14. aprill 2019, 15:18
Mis selle ürituse mõte nüüd oligi? No vot, mul ka ei tule meelde.
Oh püha lihtsameelsust14. aprill 2019, 15:17
nii vähe seda # kõigi# ongi? Olete läbikukkunud soroslased-vihaõhutajad. Aga laulge terviseks kõik Teie mitte eestlased-hale.
politruk14. aprill 2019, 15:17
täielik jura,muusikud saavad endale reklaami teha. 200-300 koalitsiooni vastast.
14. aprill 2019, 15:17
Mehed nende taga tuulevarjus
Nii palju raha asjata kulutatud14. aprill 2019, 15:17
Tõrvikurongkäigus oli tänu Tõnis Mäele rahvast 10 korda rohkem. Või on asi selles, et rahvale ei meeldi tänase ürituse sõnum
nüüd on küll õige aeg öelda - 14. aprill 2019, 15:14
paras! Paras ports on teid kohale tulnud, sest tei esinda rahvast
🎤🎵🎶14. aprill 2019, 15:13
Las lõõritavad kevad ju
ANNE14. aprill 2019, 15:13
Vaatan telekast, vaevalt 100 inimest ja tv-s venekeelne jutt. HALLOOO, kus me elame, elagu reformarite kontsert, häbenege need kes toetavad ja kaasa laulavad.
esimeste akrdide saatel on näha14. aprill 2019, 15:12
et üritus on õnnistatud paarisaja inimese poolt, rohkem ei ole.... lootke ikka ehk tuleb õhtul...))
kuidagi halb mekk14. aprill 2019, 15:10
Muusikud on ka kistud mingi jama sisse.
Kaspar14. aprill 2019, 15:09
Palju ülekaalulisi tädisid kohal, aga mehi pole.