Inimesed

„Kõigi Eesti Laulu“ korraldaja Ragnar Sass: eestimaalased, tuletame poliitikutele meelde, mis on ühiskonda ühendavad väärtused ja vabadused! (347)

LISA KOMMENTAAR

13. aprill 2019, 08:32
Kahjuks see üritus ei ühenda, vaid lahutab.
Luupainaja12. aprill 2019, 20:21
Mine tööle seltsimees Sass ja maksa tagasi virutatud raha lemmikloomade tagant !!!
no12. aprill 2019, 19:41
Arvaja12. aprill 2019, 17:52
Selle Kõigi Eestiga te teete Eestist prostituudi - see on teatavasti kõigi oma. Minu jaoks ei ole Eesti kõigi oma ja kõigile trööbata. Et see alatus teile kurku kinni jääks !
Milla12. aprill 2019, 15:34
Kaabu-gängi vasallid rebestavad siin sõimates lausa naba paigast. Ekre väärtused? Labasus, röökimine, süüdistamine, lahmimine, valetamine... Ei, tõesti ei tea, mis neil viga on! Ja mitu juudaseeklit ise selle traktaadiga teenisid?
to 10.4312. aprill 2019, 13:25
Sa oled ilmselt ise selline väike ja sentimeetriga õelutseja. Satu mulle vastu ja jääd ka sellest sentimeetrist ilma
sinna tuleb12. aprill 2019, 13:22
kaine peaga tulla, mitte Bocki haisudega.
kes 12. aprill 2019, 13:20
loomulikult mitte12. aprill 2019, 13:19
Putini palgaliste mitte, nemad kuuluvad ju hoopis Venemaale.
ei maga jah12. aprill 2019, 13:02
ekre trollid on 24/7 tööle pandud :).
jah12. aprill 2019, 13:01
on veel teisi ka, googeldage.
kes siin12. aprill 2019, 12:49
24/7 vinguvad, ikka ekre trollid.
Boikott12. aprill 2019, 10:51
Nüüd rüvetavad veel selle pühakoha ka ära enne laulupidu oma homolauluga.Koonduge oma värviliste lippude alla mujal . Samuti ei taha näha sotside punalippe seal, sest see ju nende värv.
12. aprill 2019, 10:43
kuule sina,väike peeter,lükka veel üks sentimeeter...
Peeter12. aprill 2019, 10:07
Siinsete kirjutiste põhjal on oodata, et Ekreiidid sellele vahvale üritusele ei tule ja saab kontserti rahulikult nautida. Las nad istuvad parem oma kommentaariumites ja õelutsevad seal.
Jahile12. aprill 2019, 10:00
Vaja on arusaamist asjadest, mitte sooja õhku võngutada
Onoluline12. aprill 2019, 09:52
Need on ju lilla-roosa väärtused
Mammi12. aprill 2019, 09:48
See ongi eestimaalaste pidu, eestlastel sinna asja ei ole
D12. aprill 2019, 09:45
Hakkas kohe huvitama ... paistab äge seltskond olema. Ausad ja äriliselt nutikad. Sellistega võib praktiliselt kõik siin riigis ära päästa. Silver Tambur - https://www.err.ee/868038/estonian-world-kusib-ellu-jaamiseks-riigilt-raha Marko Russiver: https://www.aripaev.ee/uudised/2017/07/27/idufirma-suur-lubadus-jai-taitmata Ka selle firma käibe ja maksude suhe on päris põnev. Ave Tampere - https://www.ohtuleht.ee/835154/taavi-roivast-toetanud-naistele-pani-tooandja-sonad-suhu-pr-vangerdustega-on-seotud-ekspeaministri-nounik-ave-tampere
12. aprill 2019, 09:43
Ikka, kõik tole- ja prastid on kohal.
poleoluline12. aprill 2019, 08:52
eestimaalased, tuletame poliitikutele meelde, mis on ühiskonda ühendavad väärtused ja vabadused!mis need on siis köigi eest arusaama järgi?
RS12. aprill 2019, 08:16
Jumal,hoia Eestit selliste lõhestajate eest!
D12. aprill 2019, 07:57
Nii on ... https://ekspress.delfi.ee/kuum/loomade-facebook-mangiti-pankrotti?id=69273121
sa üks pool12. aprill 2019, 07:34
tööd on vaja teha ,mitte laulda ja iniseda.
kuule astrale12. aprill 2019, 07:28
vigast lauset saab parandad aga sinusugust peast vigast parandab ainult haud.
see 12. aprill 2019, 07:16
on jeestlane aleksandrrr
see on12. aprill 2019, 07:08
tupeseeene sarnane ajuseen.
pedestumise 12. aprill 2019, 06:58
vastu aitab ainult omakohus ja see on väga tõhus, kohe leiavad kapi uuesti ülesse.
tühi süda12. aprill 2019, 06:56
pane12. aprill 2019, 06:54
Mis muud kui12. aprill 2019, 06:23
LG BT esimene laulupidu, „Kõigi Eesti Laul“ nime all. Seepärast ka jutumärkides, nagu pealkirjas.
sel Sassil suht12. aprill 2019, 06:04
fanaatiline pilk! Võime massidega manipuleerida, olge ettevaatlikud.
Antz12. aprill 2019, 01:28
Eestimaalased, soomemaalased, saksamaalased, inglismaalased, prantsusmaalased... Kas nii on õige ja poliitiliselt korrektne? Venemaalaste keeles on selle liikumise nimi Ühine Eesti, inglismaalaste keeles Ka Minu Eesti, aga eestimaalaste keeles Kõigi Eesti. Midagi oleks justkui tõlkes (meelega?) kaduma läinud; kaks esimest ei riivagi kõrva nii palju kui Kõigi Eesti. See tuletab kohe meelde ühe kurva laulu "Väikesed käed" sõnu: "Kelle oma olen mina, kui mul sind ei ole, kas siis olen kõigi oma?" Millegipärast arvan, et loosung "Kõigi Prantsusmaa" ei sobiks isegi Macronile:)
penskar Raplamaalt12. aprill 2019, 00:07
Ma lähen kindlasti kaasaga.
Teie vabadus on,11. aprill 2019, 23:31
kui need, kes ei jaga teie vaateid, ripuvad võllas, enne saavad veel jalga tunda.
sinu vihkamine11. aprill 2019, 23:24
muidugi11. aprill 2019, 23:23
kontsert lõhub, tuleks ära keelata, samuti igasuguse kultuuri.
selle nimel te ju11. aprill 2019, 23:22
tegutsete, et Idapiiri poleks, ega Putin niisama äärmuslasi rahasta.
A11. aprill 2019, 22:58
Jaa , jaa -esitlusele tulevad ka 'Koit ' , Eestlane olen ' ja 'Jään ustavaks ' .Elagu sallivus ja sõnavabadus !
on11. aprill 2019, 22:47
sul alles vihakõne kui kohta pole sallimatutele, ekrele, vihakõnelejatele- mida ise teed?Igasugu tüübid hakkavad teiste eest mõtlema ja näitama teistele nn. õiget suunda- kas õige suund on eestlased teisejärguliseks? ja eesti kõigile olenemata nahavärvist-kas sa oled neeg..er, et nii räägid...salli siis selliseid.
Tirtsutõrje11. aprill 2019, 22:45
Vanasti oli selle nimi kolhoos, kui kõik oli kõigi ja samal ajal mitte kellegi. Head reanimeerimist, seltsimehed...
Maria11. aprill 2019, 22:31
Hoidke korgel Eesti rahvuslippu, sinise ja musta ja valge varviga, aga selles tormis lihtsalt ei joua seda hoida, olgu siis ainult euroliidu lipp ja Laulupidu ka enam ei taha, ei taha enam vastu hakata, punalipu all oli samamoodi.
#laulameeestilõhki11. aprill 2019, 22:28
loomapood11. aprill 2019, 22:15
Keegi siin halas ,et kõik Ekre trollid on massiga peale tulnud .See on teie oma liberite poolt väljamõeldud koll ,kes läbi putini trumpi liini tuleb teile ütlema et on olemas Eesti rahva osa ,kes ei taha brysseli totalitarismi.
Ettevaatust!11. aprill 2019, 22:06
Lugesin siit äsja, et t ürituse peakorraldaja ragnar Sass on pankrotimeister elik äpardunud kelm? - varastas ja raiskas? - st ajas pankrotti võõrast raha (pankrotistas riikliku Arengufondi ja Skype’i asutajaüle 10 miljoni krooni). Kas tegemist on tõesti hoopis kelmi ja ebausaldusväärse isikuga? Tahab petta lihtsameelseid pagulasi?
Mati tasku11. aprill 2019, 21:17
Liberast olla on uhke ja hea,aga miks me selle sallivuse juures idapiiri kinni hoiame,eesti võiks saada kõigi rahvaste sulatuskojaks,kujuneks välja ühtne maailmarahvas,hiina ja india paneksid ka õla alla,saagu meid palju
eestlane11. aprill 2019, 21:10
To Ekretroll. Kui osadele on tõrvikurongkäik ja teistele on see tühjade südamete laulmine, siis kuidas sa nimetad seda"kõigi eesti". Ise lahterdate,et ühed on isamaalised ja teised on...kuratteab, mis asjad. Segapudru, vikerkaare värvides
...11. aprill 2019, 21:08
oled sa jah seal kontserdil!
ZB11. aprill 2019, 20:49
see ainult lõhub eesti ühiskonda
11. aprill 2019, 20:45
Vastan,sa oled asjadest õigesti aru saanud ja seepärast lisan juurde, igat sorti labasus ei ole vabadus.
11. aprill 2019, 20:41
juba ongi umbes niipalju kadunud ja ikka need mis rahvast kõnetavad. Enamus hommikusi häid komme on läinud
e. 11. aprill 2019, 20:32
Tänaõhtuses Reporteris näidati üht li.berastist UuteUudiste 'fänni', kes oli üles korjanud Kõigi Eesti kontserdi kohta käiva kriitika. Jah, lumehelbekeste kõrvu see just ei paitanud, kuid valesti ka midagi polnud öeldud. Kõik ülesloetud kolmetähelised mult.ikultiühendused ongi puugid rahva rahakotis, lühidalt: li.mukad.
part2411. aprill 2019, 20:26
räägin tühja südamega tolerastidest.
Väärastused ja ajuvabadused seda ühiskonda ei ühenda!11. aprill 2019, 20:24
ei ole nõus11. aprill 2019, 20:22
ei kiida sellist üritust heaks. eks opositsiooni jääjate viimane püüdlus rahvast kaasata, et nö näidata rahva vastumeelsust loodava koalitsiooni suhtes. aga olen tõesti tahul, et KE, EKRE ja Isamaa valitsuse teevad, et eestimaa oleks ikka edasi meie oma, et lasteaedades jookseksid ringi poisid ja tüdrukud, mitte kesksoolised? või ma ei tea kes. miks ref ja sots alla ei anna? päris paljud ei valinud neid. väga paljud otsused rahvavaenulikud, rändeleping näiteks. meile ei ole vaja siia saksamaa või rootsi, soome olukorda
xx11. aprill 2019, 20:14
Kõigi EEstil puuduvad väärtushinnangud, millised oleksid aktsepteeritavad kõigi poolt. Selliseid lihtsalt ei ole.
kui11. aprill 2019, 20:10
Nägin seda Rootsi lasteaedade lõiku uudistes, kiskus käsi rusikasse. Jätke lapsed välja sellest pe/depillerkaarest. Väikesest peast õpetatakse lapsi peremudelist valesti aru saama. Poisse seelikuid kandma. Lapsi? Kes on kõige vastuvõtlikumad ja kes selliste massiliste ajuhälvikute kamba väljamõeldistega ülesse kasvatatakse. Mõelge enne pikalt järgi, kui sinna üritusele lähete. Eriti ebanormaalne on näha seal peresi, kes koonevad veel õnneks emast, isast ja lastest ja julgevad ennast emaks ja isaks veel kutsuda.
Juhmikeste massipsühhoos...11. aprill 2019, 19:59
...mille korraldasid omakasupüüdlikud isаmааrееturid.
päris11. aprill 2019, 19:56
Rõve on korraldada millegi selle sildi all ühislaulmist. Keda me seal laulukaare all siis näeme? Homosi, muid v/ardjavd, kes ei tea, kelleks nad sündinud ja kes olla tahavad. Massiimmigratsiooni toetajaid, peremudeli rüvetajate toetajaid jne. No thanks. Istugu sisse oma laulupidu. Eesti ei ole kõigile
to: ja sina, nats, armastad11. aprill 2019, 19:46
Vabanda väga, miks eestlane olla ei või? Mulle iseenesast see sõna NATS hakkab üha rohkem meeldima #olennats
kgxkgxkgx11. aprill 2019, 19:42
Ma ei ole sulle mingi eestimaalane
11:00/ Sinu11. aprill 2019, 19:18
arvates siis peaks jälle Eesti rahvas alluma sisserändajatele ja igasugustele vähemustele? Kandikul ettekandma kõik oma viimased säästud, riik lihtsalt peaks neid üleval pidama, kui nemad paraade peavad? Unustage ära, eestist saab Eesti! Papa Ernesaks pöörab ka hauas ringi, mis tema elutööst saanud on-gey paraad.
Ma 11. aprill 2019, 19:16
ei ole kuulnud,et EKRE keelaks ühiskonda ühendada või oleks selle vastu,ikka üheskoos edasi uute võitude poole. Mis teid koguaeg vaevab?? Elage ja laske teistel elada,pole vaja niipalju koguaeg vinguda ja EKRE-t süüdistada.Mis EKRE väärtustel viga on? Lugesite meeleavaldajate loosungeid ja arvate kohe,et need on EKRE-e põhiväärtused?? Te ei saa ise ka aru mille vastu võitlete,täiesti jabur,reformikad finantseerivad? no siis on kõik selge.
mina laulan11. aprill 2019, 19:11
alati tasuta, sina siis raha eest?
vsjo naazsa!11. aprill 2019, 19:11
ekre tibu,11. aprill 2019, 19:10
miks sa tööd ei tee kell 10.51? Või trolli kombel iga päev kommimine ongi sinu töö, mitu ruublit saad :)? Mina olen penskar.
ei, ei,11. aprill 2019, 19:07
vanamemm elab muidugi igavesti, aga tapjad olete ikka teie oma peade mahavõtmisega ja poomisega.
Küssa11. aprill 2019, 19:05
Kui Eesti on kõigi oma, kas siis kõik teised riigid on ka meie omad? Näiteks Saksamaa? Võin minna sinna ja nõuda, et nad elaksid ja toimetajaid nii nagu mina neile ütlen?
kas see Sass11. aprill 2019, 19:00
ongi see migratsioonipump, kes ise tegeleb välistööjõu sissetoomisega ja nõuab seda ropendades ja oma riiki kirudes ? Kes siin ikka NL tagasi tahab kui mitte seesama Sass?
muidugi,11. aprill 2019, 19:00
ainult mõned, sest eestlased valisid 99,99% ekret.
13:40/ Kas peaksin11. aprill 2019, 18:59
minema nende järeltulijatele laval lilli viima ja põlvili andeks paluma, et koju tulin??? Seda nad seal igatsevad-kõigi Eestit, kus südamed verest tühjaks jooksnud, kedagi vihates.
Teie 11. aprill 2019, 18:56
Putin päästab teid :).
sina muidugi11. aprill 2019, 18:53
armastad kõiki, ka endisi ekre pedofiile ja naisepeksjaid?
ats11. aprill 2019, 18:49
Seda kõikide Eestit oleme juba tunda saanud Vanad komud ja nende järeltulijad sooviva seda hirmsasti tagasi maksku mis maksab
aga sina11. aprill 2019, 18:31
võiksid oma käskude ja keeldudega kobida Venemaale, Valgevenesse, Türki, Põhja Koreasse jne. :).
üks pool laulab,11. aprill 2019, 18:28
teine lööb jalaga ja tõmbab oksa. Kumb see parem on?
aga kuidas 11. aprill 2019, 18:21
te siis oma trollipalga välja teenite, lugege üle, palju teie sõimukomme siin on, kas tahate töötuks jääda :)?
see hoopis ka11. aprill 2019, 18:19
lihtsate tööinimeste mure, sest kui enamus töötajaid haiguslehel, kes siis töö ära teeks, et ei tuleks lepingutrahve ja firma pankrotti ei läheks ja riik maksurahadest ilma ei jääks, aga ega primitiivse mõtlemisega inimesed, nagu ekrelased koos juhtkonnaga, sellest aru saa.
Mis on vabadus?11. aprill 2019, 18:17
Vabadus? Kas see on luba aborti teha, kui on mõistus peas ja rasestumisvastased vahendid apteekides saadaval? Kas on vabadus elada ja seksida kõige ja kõigiga ja nimetada seda seadustatud abieluks? Kas vabadus on kõrgharidus, mida saab omandada AINULT võõrkeeles ehk inglise keeles ja seda meie omas riigis? Kas on vabadus see, kui rahva enamuse arvamus ei loe isegi presidendi valimisel? Kas on vabadus, kui omaenda teenitud sularaha ei taheta lubada kasutada? Kas see on vabadus, kui riigipiirid on lahti ja igasse riiki võivad levida haigused, tulla kurjategijaid?
to to to11. aprill 2019, 18:14
jah, ekre teema on eestlastele jalaga andmine ja võlla riputamine ning sõim hommikust õhtuni., lugege komme :).
Soodomo ja Gomorra11. aprill 2019, 18:12
Turvalisem on eemale hoida.Seal võib igasugu üllatusi juhtuda.
huvitav11. aprill 2019, 18:08
Nalja saab,kui hartleb jälle vankri rammimisega oma etteaste teeb.Ei tea, kellele ta seekord 110 000 eurose arve esitab? Kas kõige krooniks ilutulestikku kah tuleb?
ei natse11. aprill 2019, 18:07
kas teie11. aprill 2019, 18:03
austate teisi, ekrelased?
mine siis11. aprill 2019, 18:02
oma ida väärtuste juurde.
teiesugused tahavad11. aprill 2019, 18:01
ju nõukaaega tagasi, kus palju oli keelatud, nüüd tahate laulmise keelata?
miks sa 11. aprill 2019, 17:59
vihkad nii eestlasi, nemad nii ei sõima? Kas keelad juba laulmise ka ära?
jaa jaale11. aprill 2019, 17:58
ei saa mõelda, aju pole, pea täis saepuru.
S.11. aprill 2019, 17:58
"Kõigi Eesti", see meil juba oli. Ei meeldinud rahvale. Otsutati teha Eesti Vabariik.
to to to kurb11. aprill 2019, 17:55
Jah kividega pildumine pole ekreiitide teema, tuleb ikka tavalise sõimamise ja ähvardamise juurde jääda. Aga naabrimehega hästi läbi saada on ikka kahtlane eks ole? Ja turist ikka tohib meid kraadike tumedam olla?
Minge jah11. aprill 2019, 17:55
oma käsitöö messile, lasete kõik koos püksid alla ja asute tööle :).
Tuleb tuttav ette11. aprill 2019, 17:54
Aga lumehelbekeste põlvkond seda ei tea. Siis oli moi adress Sovetski Sojuz ja tavatseti öelda vsjo naša. Nüüd on minu aadress Euroopa Liit Ja kõigi Eesti.
selle eest11. aprill 2019, 17:53
teie Putin jälle hoolib, lootke, ehk jõuate ära oodata.
Pe De11. aprill 2019, 17:51
ja sina, nats, armastad,11. aprill 2019, 17:50
tõmmates vastased oksa ja annad enne jalaga?
neid peavad11. aprill 2019, 17:49
ikka KEI erakondlased laulma, lepingki olemas ja ülalpidamine teisel ning kolmandal peaks veel elamislubadest midagi alles ehk olema :).
nii on11. aprill 2019, 17:29
vahel vaatad mõnda inimest ja saad aru, millest on võrsunud sõna omakohus.
Kapsalible11. aprill 2019, 17:29
... ja tingimata esitada Narva piiritaguste ,,vennasrahvaste" laulukesi ! Kas on palju tahetud ? Kõlvar oma leelotajatega ... ?
to astrale11. aprill 2019, 17:27
vigane lihtlause? kui see vigu ei tee, keda sa ei salli, siis mõtled vead ise välja? või kus viga nägid? sina oled küll suutnud õppida ära grammatikareeglid, aga südant sul pole, oled inimesena lihtsalt tühisus.
Käsitöömessile11. aprill 2019, 17:26
tulnu võib kogemata sinna tühikargajate üritusele sattuda.Või siis ilus ilm -vaatan ja ongi rahvast platsil.Jama.Tulge messile--ärge müüdavaid hingi kuulama minge!!!!
to to kurb11. aprill 2019, 17:26
aga aja oma silmakirjalikku iba, keegi pole turistide vastu ja kividega loopimine pole üldse ekre teema, kividega loobivad ikka need sisserändavad pooIinimesed ja nende sallijad ehk antifa ja co.
Kapsalible11. aprill 2019, 17:25
Ilmtingimata tehke tasuline ! Valitutele ja piletimaksujõulistele ! Vee ja limonaadipudeleid müüge ikka 3-5x hinnaga ! Jaa, me teame, kõik maksab ....aga vaesed ulgugu metsa ....!
Vanaema11. aprill 2019, 17:24
Mul on 7 lapselast. Ma ei oska välja mõelda , millise numbriga silt minule tuleb.Lasteaia laps ütleb, et täna tõi mind lasteaeda vanem 1, õhtul tuleb järele vanem 2,aga homme toob mind vanavanem 3. Mõelgem kui targaks meie lapsed saavad, kohe kui rääkima õpivad , peavad õppima kohe ka arvutama.
valge, uhkusega (valget vähemust on vaid ca 8 % maailmas)11. aprill 2019, 17:23
kusjuures neeqraid võiks ju jumaldada, kui nad poleks nii loIIid, laisad ja väqivaIdsed. aga kahjuks nad on, enamus.
Kui 11. aprill 2019, 17:23
siia veetakse piiramatult paljunevaid saastajaid siis pole varsti enam midagi sinu loetletud väärtustest alles.Vaadake Tuuli Roosmaa saadet! ja uurige mis Rootsis Saksa toimub.Kus su väärtused siis on ??
kippar11. aprill 2019, 17:22
Eks sinna kontserdile need riigipalgalised ja projektitajad lähevad. Kardavad oma sooja koha pärast.
to jussile11. aprill 2019, 17:22
no mina käin ja päris palju, lisaks töötan üritusi korraldavas firmas ja oman sõnaõigust valikute suhtes. kes see dj heiki on, mingi sinu sõber?
xy11. aprill 2019, 17:20
Kõigi Eesti - erinevate orientatsioonide, erinevate rahvuste, heade ja halbade. Aga kui räägime kõigi erinevate rahvuste Eestist, siis ei tohi ju ka Peipsi taha rusikat viibutada... Või on erandid lubatud. Piinlik, läbi mõtlemata see teema ja üritus.
Eestlane Maali11. aprill 2019, 17:20
miks tühjad südamed korraldavad ürituse Eesti värvidest. Nad ju ei armasta Eestit ega eestlasi.
loomulikult ei lähe11. aprill 2019, 17:19
juba põhimõtteliselt ei toetaks tühisüdameid.
Vaike11. aprill 2019, 17:19
vankritega kujundründamine :D11. aprill 2019, 17:17
sarnaselt kujundujumisele või nii.
Inimese väärtused11. aprill 2019, 17:16
Lõpetage ükskord see mingitest väärtustest jahumine.Inimese tähtsaimad väärtused on tema perekond, tervis ja rikkumata loodus.
to leidsin11. aprill 2019, 17:16
kuidas sulle linna veel üllatus on, kus elanud oled? ta laulis juba paqulaskontserdil ju ja on igal pool ajanud sallivusju-ra. mulle oli üllatus sundja ja padar, neist on ka väga kahju, olin fänn, aga nüüdseks olen antifänn. reeturid. tegelikult on väga rumalad need artistid, kes oma meelsust avaldavad, paratamatult tunnevad nad seda mingil hetkel rahakotis, tean juba ürituste korraldajaid, kes nüüdsest padarit ja sundjat ei soovita. no näiteks.
xy11. aprill 2019, 17:16
See valge (veretu) süda on seest tühi. Tühi süda ei hooli kellestki ega millestki - nii näitab elu. Vastandina: süda on tulvil armastust, hoolimist, kaastunnet, rõõmu...
millega see tühisüdaliste nakkus levib11. aprill 2019, 17:15
piisknakkus, inernetinakkus, pepunakkus... ei saa aru.
äraspidne sots, ma veidi aitan -11. aprill 2019, 17:13
laulsime vene okupatsioonist vabaks, laulame uue brüsseli okupatsiooni alla
Võib-olla on veel keegi, aga siin need, keda tean mainida:11. aprill 2019, 17:12
Tasuta kontserdil astuvad üles Ewert and The Two Dragons, Ivo ja Robert Linna, Revals, Lenna, Svjata Vatra, NOËP, Mari Kalkun, PX Band, Tanel Padar, Synne Valtri Band, Stefan, Idealnõje Ljudi.
no aga11. aprill 2019, 17:12
siis noortest saaks veel aru, aga et keskealised sellega kaasa lähevad, see on ikka arusaamatu. 80ndate lõpus olime kõik rahvuslased, ilma sel aja "nats" ja "fašist" ja mis kõik veel olemata oleks me endiselt nõukogude liidus, mitte vabariik. nüüd aga lauldakse oodi liidule, mis on täpselt samasugune, kui mitte hullemgi. astusime vabade riikide majandusliitu, aga praeguseks oleme liidus, mis määrab täpselt nagu omal ajal moskva. kuidas keskealised seda ei hooma, see mulle pähe ei mahu.
Maakas11. aprill 2019, 17:11
See ei ole Eestlaste laul. see on liberite ja muu saasta üleskutse! ärge esinege Eesti nimel.
Hea tähelepanek11. aprill 2019, 17:10
kahjuks nii on11. aprill 2019, 17:08
see mida teised elu ohverdades võitsid, tahavad tänased lillekesed tühisüda kõigieesti kõigile laiali jagada ja ära anda, tahavad rahvaste paabelit mis viib vaid konfliktideni nagu eu-s
Reso11. aprill 2019, 17:07
Kui kõik on kõigi oma siis ei ole see ju ei kellegi oma nii,et ürituse nimi peaks olema EI KELLEGI EESTI LAUL.
huvitav on see11. aprill 2019, 17:07
et meie ühist eestit on nad reklaamimas kui kõigieestit, aga oma isiklikku kodu nad küll kõigiga ei jaga, seal on lukud-riivid, et keegi ligi ei pääseks, enamasti veel kõrged aiadki, siis on ikka#minukodu, mitte #kõigikodu. aga võõrast vara jagaks nõrkemiseni. aIatud inimesed ikka.
uueduudised11. aprill 2019, 17:07
sellest: https://uueduudised.ee/uudis/eesti/kasitoomessiga-kokku-porkuv-tuhjade-sudamete-kontsert-lauluvaljakul-peegeldab-poliitilisi-mange/
Ainult oma11. aprill 2019, 16:51
Sell üritus sisu seletamine täiustub pidevalt.Just DELFIst lugesin.Ja ikka sinnapoole et kõikidele aiva söödavam oleks.Lahe!Järelikult on aru saadud et üritus võib läbi kukkuda.Kahjuks ei saa ma ikka aru mida see kõigi Eesti tegelikult tähendab?
ats11. aprill 2019, 16:43
...eks ikka ped..rastia ning multi-kulti värk on need mis meid seovad.kõigi maade ped.rastid ühinege!!
Hallid südamed11. aprill 2019, 16:38
Mul on sügavalt kahju inimestest kes selle ajupesuga kaasa lähevad. Midagi nii haiget pole ammu eestis näinud.
Mis...11. aprill 2019, 16:36
...liig see liig - niigi kogu peavool seda lillaroosat liberastiat täis! Globalistilik ajupesuüritus..
kossa11. aprill 2019, 16:35
hea üleskutse,aga kahjuks see ei huvita neid,kellele see suunatud on.oleme oma probleemidega ise..
mäletan veel11. aprill 2019, 16:27
kuidas see ajaloospiraal nii kiiresti käima on läinud? alles oli - meie väärtus ja vabadus on ro.nida oma kir.sadega kuhu iganes, läbisõiduhoov so.vetikutele, moi adress so.vetski so.juz jne mis kõigi tal.luda see mitte kel.lelegi armas - maailm suur ja lai, miks just siin Ragnar ?
vankrite koosründamine pidi kavas olema11. aprill 2019, 16:26
ja lisaks teevad üritusele vabaahtlikult tulevad tehaste ühiskollektiivid kummarduse Leninile ja nõukogude rahvastele. Vsjoo našše!
Miia11. aprill 2019, 16:25
Pidi ju olema tavaliste kodanike algatus see tühi süda, aga tegelikkus on see, et ettevõtjad ja teatud poliitikud siiski selle taga, sinna hulka palju seksuaalvähemusi ja nende MTÜ-sid. See tühi süda ei pidanud olema ei EKRE ega nende valijate vastu, aga vaadates nende fännilehte on pilt midagi muud. Lääne tsivilisatsioon on hukale määratud, kui kõik nii jätkub...need nn liberaalsed väärtused ei ole edasiviiva ühiskonna alustala. Ei soovi kellegi olemist piirata, aga lõppkokkuvõttes ei ole vaja kitsast ideoloogiat suure rahastuse ja poliitikaga normaliseerida ning esitada kui inimõigust.
kas sa noorsand vanasõna ei teagi?11. aprill 2019, 16:23
Peale valimisi südametega ei vehita, nii et harju ära!!
peavoolastele11. aprill 2019, 16:23
„Kõigi Eesti on mitte kellegi eesti ja keelame ära isamaalised laulud need ju ei kõlba nüüd enam
nõukaaegne11. aprill 2019, 16:20
nii ruttu jälle uusnõukaaeg käes!! väärtus ja vabadus on kõigil saabastega trampida kustahes, läbisõiduhoov, moi adress sovetski sojuz jne ainult millal lil.lad vangi lähevad ja rabotsi narod jälle au sisse tõuseb? jestimaalasted näidake aga neile kulakuhingedele kes on peremees tegelikult mage ja mahakäinud nagu kolkunud õlu
Ann11. aprill 2019, 16:19
Nii pole ainult Rootsis, vaid ka Prantsusmaal. See on Euroopa Liidu juhtkonna järjekordne korraldus. Üha tobedamaks läheb kui me sellele vastu ei suuda astuda.
manna11. aprill 2019, 16:16
Mailis11. aprill 2019, 16:15
Ja sa, Ragnar, tuleta endale meelde, mis on moraal, kõrged väärtushinnangud ja teiste isikute austamine - ehk lihtsas keeles: normaalne käitumine teiste inimestega :)
...11. aprill 2019, 16:04
kas ei ole siis märganud, et igal üritusel peab nüüd vähemalt 1-2 poliitilist sõnavõttu olema.
Kuidas nii?11. aprill 2019, 15:59
...aga poliitilisi kõnesid ei pidanud ju tulema...
noh jah11. aprill 2019, 15:56
kui oled juba korra kolm tilka verd andnud siis pole miskit parata, tuleb kõik sarvilise tegemised heaks kiita
Minu Eesti11. aprill 2019, 15:55
Kahju, et Linna ja Sünne sinna punti on läinud!
mõmmi11. aprill 2019, 15:54
laulge tervisex ehk terve mees kes per...est köhib ja viisi peab.
Staarid11. aprill 2019, 15:53
Kõikide Eesti vapibändide Hekdik ja Pussy Rioti esinemisi teadustab Vaarik.
Eesti Ekspressis11. aprill 2019, 15:47
tühja südame pildid ka.No nendele naistele peab tõesti AAFRIIKAAST mehi tooma.Portugaallane juba õpetas mida teha.
see11. aprill 2019, 15:45
ei muuda MITTE MIDAGI. Raske on ka kellelegi meelde tuletada seda, mida neil olnud polegi.
Ise ei lähe11. aprill 2019, 15:45
100-inimest on ehk kohal
Karl Junkres oma poiss11. aprill 2019, 15:45
Kes selline Sass on? Kes temakese varbale astus? Jga nn muusik,laulja,näitleja tunneb,et temakesele on haiget tehtud votab sona.Oodake natuke veel koos reffidega tuleb onn meie euroliidu ouele.
Ele11. aprill 2019, 15:43
Kõigi Eesti on nagu tavaline pesupulber (reklaamist) sobib kõigi pesemiseks ja ei pese midagi puhtaks!
Hei, palju suvel laulupeol tagumises selles vaestetsoonis seismine ka maksab?11. aprill 2019, 15:42
täishind 15€ ja sooduspilet 10€
Leidsin11. aprill 2019, 15:41
müüdavad lauljad üles.Ivo Linna on küll üllatus!!Häbi Sulle.Eesti vanem põlvkond alati kuulas sind.Enam mitte!! KÕIGI EESTi--Rootsis--vanglad täis,kaitsepolitsei saab lisaraha.Sooneutraalsed lasteaiad,Linnaosad kus vaaalgee inimene käia ei tohi.Kõigi Eesti kontserdile minejate UNISTUS!!!
täna, 14:3711. aprill 2019, 15:40
Rõvedike " kultuuriüritusel " isad, emad, poisid, tüdrukud ja pereväärtusi hindavad kodanikud ei käi. Lähen selle asemel parem luterikirikusse kontserdile.
.....11. aprill 2019, 15:36
"Facebookimaalased" tuletavad meelde et kuskil netiavarustes on seltskond kes vajav ravi.
Raha eest11. aprill 2019, 15:34
Eesti müüjaid küll lugema ei hakka!!! aga esinejate nimesid tahaks küll teada ,et kogemata nende kontserdile ei satuks ja plaate EI OSTA.
...11. aprill 2019, 15:33
muidugi on päikeseprillidega mees kutsutud, kuidas siis muidu! Aga tema kupatati lastenurka väikestele pidulistele klouni tegema..see ju tema leivanumber!
eks seda vahtu sinna ikka tekib11. aprill 2019, 15:30
sama seltskond tühjade südametega karvaseid ja sulelisi kes nn naiste marsil vahutasid ning lapsevankriga provotseerisid
11. aprill 2019, 15:27
To nojah mine ela nädal Rootsis nende uus-kultuuri toojate linnaosas ja kui tagasi tuled kas tahad ikka veel kõigi eestit???
Mati tasku11. aprill 2019, 15:26
Kelle laulu laulab,selle leiba sööb,aga kelle kulul see pidu ja pillerkaar toimub,las need maksavad,kes muusika tellivad ja et öörahu ei rikutaks
kõige võrdsemad onsead11. aprill 2019, 15:25
https://lyricstranslate.com/en/terminaator-loomade-farm-lyrics.html Kõiki nelja jalga lonkab vana hobune Kui kondiliimivabrikusse teda viiakse Relvile ei tõuselambad, käske täitma peab
setupoig11. aprill 2019, 15:22
Aga kes veel esinevad ? Pidada tulema " Pläkk Feggal" ja "The Ruberoited" ning euljüüseumikoor.Mulle nood ei istu ja ma ei lähe.
derek11. aprill 2019, 15:18
aina võrdsemaks läheb see värk. elagu ratas
uus nipp11. aprill 2019, 15:16
R.Sass vahetas FB-s tühja südame lipuvärvidega südame vastu.
to harri/täna,14:42-le11. aprill 2019, 15:16
Kommenteeria 14:42,sa küsid,et:" Milline välismaalane sulle oma seadust peale on surunud?" Hartleb rammib lapsekäruga inimesi,sõimab eestlasi fashistideks ja kaebas Varro Vooglaiu kohtusse./Objektiiv,Fookuses/
Tühi süda ja tühi hing.11. aprill 2019, 15:11
Tühi süda on seest tühi ja see juba näitab, kui tühi on nende hing ja süda.
/11. aprill 2019, 15:08
...11. aprill 2019, 15:05
kuule sa ise oled üks paras konserv Räim Tomatis! Kes siin peale sinu kiunub?!
eremiit11. aprill 2019, 15:04
läbikäiguhoovi eesti ja homopulmad ei ole mingid väärtused, vaid kodumaale ja perekondadele sülitamine, laula omaette, mul on teie väärtuste peale kuulmine rikkis
vastus11. aprill 2019, 14:51
tuletage meelde kelle valitsemise ajal hakkasid kaduma Töötukassa ja Haigekassa säästud ja sotsid oma maj. poliitikaga häbenegu
unetu11. aprill 2019, 14:42
Need rahva lõhestajad ei maga vist üldse!?
Maksumaksja11. aprill 2019, 14:36
Pärast Laulu-itku on kõik osalejad oodatud Presidendi Roosiaeda, süügid-joogid-bändid tasuta, rahvas maksab!
eestlane.11. aprill 2019, 14:32
Sel nädalavahetusel on ju lauluväljakul käsitöölaat.Siis on hea teatada,et tohutu mass rahvast ,tühjad südamed on koos.
Palgalised peavoolust ikka kohal11. aprill 2019, 14:31
irw, margus on oma hüsteeriaga ikka kohal.
Juss11. aprill 2019, 14:30
Loodetavasti arukas inimene sinna ei lähe! Edaspidi väldin ka selliseid üritusi kus need nn muusikud esinevad! Mulle ei ole vaja sellist vihkamist ja vaenu nagu need tühjad südamed korraldavad! Eesti on eestlastele, pereväärtusi omavatele inimestele! Eesti ei ole kõigi kodu!
valge11. aprill 2019, 14:30
Paraku need läänest imporditud "väärtused" just lõhuvad ühiskonda! Seksuaalperverssuste ja neegri-jumaldamisega kaugele ei jõua.
eestlane 11. aprill 2019, 14:29
Esilaulik on Ivo Linna.Austasin teda, kui laulis tõelisi isamaalisi laule. Nüüd on selle austusega lõpp. Edu lõõritajale.
@ 12.06 -le11. aprill 2019, 14:25
Tõrvikutuli annab valgust ja valgus näitab suunda. K¤nts roomab pimeduses kirsakirillitsas röökides
Õelus11. aprill 2019, 14:21
Nõuka ajal oli kõik kõigi oma, nüüd jälle. Laul oli selline, et minu aadress ei ole maja ja tänav, mu aadress on nõukogude liit. Nüüd on see laul uues kuues ja uutes värvides. Elu on näidanud, et kõigi oma ei ole kellegi oma. Nii et laulaks laulu, et eestlane olen ja eestlaseks jään.
Kurb11. aprill 2019, 14:19
Kui rumal ikka voib olla.
astra11. aprill 2019, 14:18
tulin ütlema, et tobedatel üritustel ma ei osale.
Vi ha ne ne Elele lisaks:11. aprill 2019, 14:14
Kõik need aastakümned, pärast II maailmasõja lõppemist, kui siia meie maale hakkas voolama/imbuma ida poolt "võitjaid", kultuuritusetoojaid, kõik need aastakümned olid vankad üli-üli-uhked > suur nõukogude liit ja siis nad teatasid igal võimalikul ja võimatulgi juhul, et see siin olevat nende Эстония. Ja kui Eesti Vabariik taasiseseisvus, siis kiristasid ja kirusid vankad vihaselt. Ootavad venkad ju oma russkiimiri ikka. Suur pindala on nende kodumaal, kuidas nad sinna ei mahu, ikke teistele selga ronimas/ßit__ mas/rögastamas/lagastamas. Seißßßßße, ma ütlen.
...11. aprill 2019, 14:08
no ja tuletan veel meelde, et üks staaresineja on veel- R. Kaljulaid! Tema esitab ikka oma vana head hitti.."Reetur ma olen ja reeturiks jään.." Aga no mis mina siin rahvast agiteerin, pühapäeval on Tallinna linn niigi rahvast umbes..tohutud kolonnid liiguvad lauluväljaku poole..Ei tea kas kõik lauluväljakule äragi mahuvad..vist ei!
helle11. aprill 2019, 14:04
kas see too too ei oskagi muud kui kõiki halvustada sinul on teised vaated minul teised
Sooneutraalsed lasteaiad11. aprill 2019, 14:02
Oli ikka lugu küll Rootsist.Eesti võtab kõik ruumaluused üle.Passi blankettidel pole ema ja isa vaid vanem 1 ja vanem 2 TÜHI süda tahab Rootsi möllu ja toobedusi.
Raa11. aprill 2019, 13:59
Sama mõte minulgi!! Ei ole valge--vaid --tühi süda,kuhu mahub vaid raha.
RAA11. aprill 2019, 13:57
Keegi kiunub kogu aeg!!! Kas sõnavara väike??
Turiste11. aprill 2019, 13:56
on siin vene ajalgi käinud.Nendesse suhtuti -suhtutakse VÄGA hästi.Ära aja lapsikut juttu.Vabandan muidugi ,kui vanus juba arusaamist mõjutab.
Näen11. aprill 2019, 13:52
nüüd inimest ,kes organiseerib ühislaulmise rüvetamist.Tühi süda ootab siia AAFRIIKLASi keda eestlane peab ülal Brüsssselli käsul.KUS SIIN VABADUS ON???
Ah soo11. aprill 2019, 13:51
Hiljaks jäite. Oleks pidanud seda meelde tuletama reformistlike valisuste poliitikutele.
Miks kõigi Eesti?11. aprill 2019, 13:49
"Ärimeeste Eesti" oleks ju õigem nimetus, lugesin, et korraldaja põhimure on, et EKRE tahab vähendada võõrtööjõu sissetoomist.
ants11. aprill 2019, 13:47
täiesti nõus...eeldaks et avalikustatakse ka selle tsirkuse rahastajad....Aus oleks justkui,et korraldaja siis selle omast taskust kinni taob..Ootame ajakirjanike uurimistööd rahastaja kohta
vi ha ne ne11. aprill 2019, 13:46
Kas saab siin Eestis ükskord ka kord majas olema? Need võõrad, kes eestlasi vaenavad, lähevad sinna kohta, mis oli filmis "Kosmoseodüsseia". Punkt.
poliitikud11. aprill 2019, 13:45
on oma peredest pärist, saanud-omandanud vastava "ettevalmistuse". Väärtushinnangud ja vastutus poliitikuks pürgijate ja pikaajaliste elukutseliste poliitikute peredes? Ja mistahes püünele kippujate ettevalmistus ja püünel olemise õigustus, enesekriitiliselt? Ikka veel on laiutajaid rohkem kui leiutajaid...
lugesin sealt, et11. aprill 2019, 13:38
mingi napakas tormas kohe suure õhinaga annetama, summa oli vist 200 eurot.
Sinna11. aprill 2019, 13:36
lähevad esinema ainult oma ego upitada tahtvad "lauljad", peaasi et kusagil püüne peale saaks. Normaalsed artistid hoiavad sellistest paanikaõhutajatest targu eemale.
Kas igast ruma*last loh*hist on vaja artikkel kirjutada?11. aprill 2019, 13:36
to No11. aprill 2019, 13:32
Ega siis ilmaasjata mõtlevad inimesed proteste ei korralda. Päris hirm, mis need ekreiidid varsti korraldama võivad hakata, eeslaulikud muudkui ähvardavad ja hirmutavad, takkakiitjad võtavad malli.
Soovitus11. aprill 2019, 13:31
Ei soovita seal vikerkaarevärviliste lippudega eriti esineda sest kohale tuleb ka lasnamäe rahvast.
Esiteks11. aprill 2019, 13:29
tegemist EI OLE kõigi Eestiga. Kui söandad avaldada arvamust, mis sealse seltskonna omast erineb, viusatakse sind lihtsalt ilma igasuguse selgituseta välja. Nii et millisest KÕIGI Eestist me räägime, silmakirjateenrid?
juhan11. aprill 2019, 13:28
Sa Sass ole parem vait ja ära kraaksu Eestile õnnetust kaela.
kodanik!11. aprill 2019, 13:28
Tuleta eelkõige iseendalele meelde ,kes oled ja tegele sellega,mis enamvähem sobib.Jäta targutamine teiste hooleks!
....11. aprill 2019, 13:27
Sinise suuga Susanna Leedi fännab lava ees!
Oi11. aprill 2019, 13:26
Lillad, roosad ja muud lo. o.. ma.. d, pole vabadus. Meil on uued riigijuhid, kes selle hu.. ll.. se peatavad.
kas seal laulukaare all tuleb nüüd11. aprill 2019, 13:25
vikerkaake paraad, nii nagu vabaduse platsil oli, irw
harri11. aprill 2019, 13:25
to helle .Tühi süda ei saagi õige koha peal olla
vsjo našše vsjoo našššeee11. aprill 2019, 13:24
Oi11. aprill 2019, 13:23
Lillad, roosad, pegeradtid ja muud loomad pole vabadus. See häving tuleb peatada ja õnneks on juhid. Kes selle meie riigis peatavad.
harri11. aprill 2019, 13:22
Samal päeval võiks teha konserdi kõigi EESTLASTE EESTI
"ühendavad väärtused" mingile väikesele kitsale ringile11. aprill 2019, 13:20
lisaks politiseeritud ringile, kes tahab eesti kõigile ära anda? See pole normaalne jutt ega arusam, kindlasti ei tule ja soovitan ka teistel seda üritust vältida.
e. 11. aprill 2019, 13:20
Valgedsüdamed on end ise asetanud väljaspoole eestlust ehk oma kodumaad säästvaid ja austavaid põlismaalasi. Ehitagu ookeani prügist saar, kogugu kokku kõik maailma kirjumirjud, tehku 24/7 näitemängu, laulgu räppi ja seksigu robotitega palju tahavad. Aga jätku pärisrahvad rahule.
11.31lt 11. 57 le11. aprill 2019, 13:15
Jah Antz, seda viimast laulurida lugedes tuleb pisar silma, arvan, et paljud mõtlevad nii na meie.
Oh laula ja hõiska!11. aprill 2019, 13:14
Vägev pidu on tulemas ! Kuulda on, et seal pidavat esinema isegi K. Kallas ise , esinejanimega Lady KaKa , tausta laulab proua president , artisti nimega Kirstu Küljelaud. Saab kuulda "Sööge saia, sööge liha, jätke jonn ja jätke viha!". Hõissa ja hõissassaa!
Rõve poliitpalagan ja normaalseid esinejaid ka pole11. aprill 2019, 13:12
Kraaksuge seal aga omavahel
eestlaste eesti11. aprill 2019, 13:07
kas päikseprillimees on ka ikka laulupidusse kutsutud ja esinejate nimekirja lisatud või hakkab ta jälle vägivaldselt omale mikrofoni hankima?
harri11. aprill 2019, 13:03
Eesti on eestlaste eesti ja kes siin elavad peaks järgima eesti seadust mitte oma seadusi peale suruma.
Kust võtate õiguse olla Eesti rahva esindajad.11. aprill 2019, 13:02
Armas Ragnar Sass. Ka minu seljataga on Siber . Ma ei ole valinud neid parteisid, kes moodustavad uue valitsuse. Samas tuleb austada seda, et uue valitsuse moodustanud parteid valis rahva enamus. Millise õiguse võtate , kui kritiseerite rahva enamuse arvamust. Millist kasu olete teinud ise meie rahva heaks. Milliseid ühiskonda väärtusi olete ise loonud.
Tõnu Mandel11. aprill 2019, 12:57
Mis riigi kodanike liikumist te esindate-Eestis olevat hoopistüki meie inimesed?!
Csass11. aprill 2019, 12:57
Kõigi eest siis kõigi eest. Ka kaabud ja tõrvikud lähevad selle sõna sisse. Ilmselgelt siis kõigi eest ikka mitte?
Al11. aprill 2019, 12:51
Kui reformierakondlane ei ole rahul, läheb tänavale laulma ja protestima, see näitab seda, et ei austa teist poolt eesti elanikkonnast kes pooldab seda tulevat valitsust.Häbi võiks olla
11. aprill 2019, 12:51
Rahva nimel on tore esineda
Peeter11. aprill 2019, 12:49
Kes lõhestas rahva alandades ja mõnitades heteroseksuaalset valget meest? Igasuguste marsside ja praididega. Samamoodi alandatakse normaalseid perekondi.
Kallis klient 11:1211. aprill 2019, 12:48
Kohe teeme, kui ikka soovi on. Võime kohale veeretada ka eritellimusel valmistatud ratta või eksklusiivse jäsemete lõikusmasina. Võib ka lihtsalt nüri kirvega. Teeme kõik nii, nagu klient soovib. Aga tasu 100% ettemaks. Ühendust saate [email protected]
JJ11. aprill 2019, 12:47
Elu on ikka väga jaburaks läinud, vist ainsa riigina on meil "tagajalgadele" tõusnud vähemus rahvast, need "kellel pole kunagi olnud nii hea elu kui praegu", mitte need, kes ägavad kõrgete maksude käes, makstes nende hea elu kinni. Meil üha enam trügitakse nn "elitaarsele parnassile", arvates, et nende panus väärib pealemaksmist, igasugu liidud, mtüd, projektid nagu kaanid riigirahakoti nisa otsas. Kunst pidi kuuluma rahvale, kahjuks rahvani jõuab väga väike osa, sest suurema osa "tarbitakse" omakeski. Isegi omasoolised ja feministid ei "julge erineda" kui neile suuri summasid ei anta?!
maamiis11. aprill 2019, 12:43
Toetust peaks avaldama hoopis puudega inimestele ja vähe kindlustatutele, pange toetus kastid välja.
irw11. aprill 2019, 12:43
irw, need pole küll väärtused ja nende vabadustega kobige kanadasse. kahjuks ullid etlejad ronivad püüne peale nagu tiined. mõni venelane võiks peksa anda.
QQ11. aprill 2019, 12:42
Aga kus on Paradoks ja ära möödu must lähedalt ?
12:06/ Lõpeta haukumine11. aprill 2019, 12:39
Kutsikate koht on oma aias vagusi püsida, kasvatamatu ja rumal haugub iga puu all ja laseb omale vastutuult näkku.
Vähiravifond kingitud elu11. aprill 2019, 12:38
Sass sa võiksid selle kontserdi pühedada Vähiravifondile ja annetada 100 000 surmahaigust põdevate inimeste heaks. Selle asemel, et ühiskonda lõhestada. Kontsert on tehtud reffi toetuseks, kelle üks endine peamin yritas välisreisil naist vägistada. Öelge ka see avalikult laval maha, et toetame Eesti rahvast vägistavat poliitikat.
Eesti mees11. aprill 2019, 12:37
Mida me hakkame leinama, kas liberaaldemokraatia hingevaakumist...? Tänan, ei osale. Eesti on meie kodu, mille peremeesteks on eestlased- see on meit'e tõde.
Bock11. aprill 2019, 12:36
Aga kas ma võin ka tulla? Kui ma olen EKREIKE koalitsiooni pooldaja? Või seal pannakse mind ebamugavasse olukorda ja peetakse kõnesid, et see on halb kui ma selle koalitsiooni toetaja olen?
libaliberaal11. aprill 2019, 12:31
Et siis on vaja vaikivale enamusele näidata jui ühtsed ja vihased on värviliste ja vähemuste suurpartei esindajad. Ärge lootkegi, et pisike ja tige eestlane laseb teil endale pähe istuda kui just relvadega pärimaalasi paika ei panda.
Ah, et korjandus11. aprill 2019, 12:31
Kodusõja algatamiseks? Sassis sassid korraldavad sallijate sallimatuse kodusõja Eesti Riigile?
ma ei soovi11. aprill 2019, 12:30
hr. Ragnar Sass, et räägite kõigi eestimaalaste eest, minu seljataga on Siber, isa nimi Kommunismiohvrite sambal, KGB ja kahjuks ka KAPO pealtkuulamised ja juurdekirjutamised (kõik eelnev on seotud eestimaa ja eesti nimedega), keda me siis seal lauldes ülistame, kuidas ühendame ja missugusele grupile vabadust hõiskame? Millistest väärtustest räägime? Missugustele poliitikutele?! Lp. ÕL loodan, et kommentaar jääb alles kui jutt käib ühiskonda ühendavatest väärtustest ja vabadusest
K.11. aprill 2019, 12:28
Nende kõigi Eesti pooldajate suurim eksiarvamus ongi eeldus, et kõik ühiskonnas mõtlevad nagu nemad, kõik on ühine, meie oma. Nad ei julge otse välja öelda, kes neile ei meeldi, aga kõik teavad hästi, millise ühiskonnagrupi nad sealt lauluväljakult eemale tahavad hoida :) Aga ega sellest grupist sinna väga ei kiputa ka, olge rahulikud :) Meil õnneks on praegu vaba riik, selle üle peaksime kõik õnnelikud ja tänulikud olema, igaüks võib laulda nagu soovib ja seal kus soovib. Veel 30 a tagasi oli sellega keeruline. Siia maale võiksid erinevad seisukohad ära mahtuda.
Martin11. aprill 2019, 12:26
kohe nii kõvaste sümpatiseerib, et kohe iga artikli all temale austust avaldad ja ootad teda lausa strippi tegema. Ja jah, kevad on käes ja armastus punnitab. Vaata, et lõhkuma ei lähe, kui äkki Martin tulebki.
10:13/ Sina laulsid?11. aprill 2019, 12:24
Ära valeta, Sina ründasid Toompead ja ründad seda ka täna. Need, kes päriselt laulsid, nutavad täna .17.a. kommunistide ponnistusi on viinud rahva kerjusteks, nuumanud omasid ja nüüd äkki see ahel katkeb. Saab teile kurb hetk olema jah, aga leppige sellega sallivad!
Eestlane11. aprill 2019, 12:22
Mina loen ridade vahelt välja , et tegemist on hoopis nutulaulupeoga! Head ulgumist!
Post Er11. aprill 2019, 12:20
Suurüritustel ja peameedias püütakse lihtrahvast ohjes hoida "Isamaa on hädaohus" teemaga. Sellist sloganit kasutasid põhiteemadest kõrvalejuhtimiseks juba Vana-Rooma ülikud ja rikkad sõdalased.
Just just 11. aprill 2019, 12:20
...ja märt a v a n d i dirigeerimise saatel laulavad laulu..NEEGRI KOHT ON AAFRIKA..
uudishimulik11. aprill 2019, 12:20
Millal see kassikontsert teoks saab?Kas kõik laulavad omalviisil?või on esilaulik ikka ka? See saab huumori tipptund olema.
Just 11. aprill 2019, 12:17
Ansip lubas 5 rikkama riigi hulka viia. Sama hoopis 5 vaesema tiitli.
nii nunnu11. aprill 2019, 12:15
Oi kui tore, nii nunnu. Ma olen nii ärevil. Kindlasti tuleb see kuulus mees/naine ja masseerib mind kuni õnneliku lõpuni...Ja me laulame koos : )
anonüümne ülbik11. aprill 2019, 12:14
Tehakse tasuta kontsert, et rahvast tuleks rohkem ja siis poogitakse külge poliitilised vaated ning meedias kajastatakse kuidas nii palju inimesi toetab neid ideesid, millest nad eriti midagi ei tea. Aga et nad tulid kontserdile siis järelikult toetavad neid ideesid.
10:54 / Jah nii on11. aprill 2019, 12:12
Loe kommentaari 11:19 ja siis räägi #kaua sul ju elada enam pole# ??? Mis asi see on tibuke kullake?
rt11. aprill 2019, 12:12
läänes praegu arutelu selle üle kuidas seda startupide ja neti firmade maksude mittemaksmist ohjeldada - näiteks Prantsusmaa viib sisse täiendava 10 protsendilise maksu neti firmadele. Tavalised inimesed nagu Zuckerberg või mõned Eestis saavad üleöö kiirelt rikkaks tulenevalt neti sektori eripärast ja arvavad et võiks ühiskonna asju hakata otsustama, klassikalise heategevusega see seltskond tavaliselt ei tegele. Amazon ei maksnud üks aasta sentigi tulumaksu ja samas paljud Amazoni laotöötajad on toidutalongide peal - st riigi maksumaksjad maksavad kinni Amazoni laotöötajate toiduabi.
11:19/ häbematu kas11. aprill 2019, 12:09
Ah, et Sina määrad juba aja, kaua keegi elada tohib??Mis see kuupäev siis olema saab, kui nottima tuled? Kas nüüd šuvalov ei näe, keda siin lehes toidetakse, lausa tapjaid?
Prole11. aprill 2019, 12:08
See Kõigi Eesti kuulub "meil ei ole varem kunagi nii hästi läinud" ja "viie rikkama hulka" populismi kategooriasse. Tegelikult mõeldi selle KÕIGI all vaid võõrvõimu sabas hästielavat eliiti.
Ele11. aprill 2019, 12:07
Ega ei kordu 2007 aasta pronksi öö? Nüüd kõigi Eesti siis vse nasi...…(vene keeles kõik meie)
Saab nalja näha11. aprill 2019, 12:05
Las vähemused ja Susanna Smjanovi sugused osalevad.Ahahahaaa
strippi 11. aprill 2019, 12:02
Tendentslik11. aprill 2019, 12:01
...on ühekülgne propaganda, kus jäetakse märkimata reformide ja võõrpankade hävitustöö!
eestlane11. aprill 2019, 12:00
Eestist ei ole vaja teha rahvaste paabelit.Uue Testamendi traditsioonis tuntakse Paabelit,kui maailmalinna ,mis on moraalse allakäigu ja jumalavallatuse sümbol.
11:28/ Kahjuks uus valitsus veel ei tööta11. aprill 2019, 11:59
sest Raik ei lase toolist lahti ja reformi miljonid tuleb lauljatele laiali jagada. Meie riigis ei tohi ju midagi ära keelata, las sallijad pidutsevad, auulid on kõigile avatud. Linnukesed lõpetavad ise laulmise, kui rahakraanid kinni keeratakse, seni karjume täiest kõrist- MEIE!
tantsija11. aprill 2019, 11:57
Lauaulge, laulge! Laul teeb rinna rõõmsaks.
Märkus11. aprill 2019, 11:57
Kuidas Teie mõtlete peatada eestlaste väljasuremise.
Antz11. aprill 2019, 11:57
Just minu mõtted! Kummaline on seegi, miks liikumise nimed keeleti nii erinevad: eesti keeles Kõigi Eesti, vene keeles Ühine Eesti ja inglise keeles Ka Minu Eesti. Kahe viimasega võiks ju isegi päri olla, aga Kõigi Eesti tekitab tõesti küsimusi. Kas absoluutselt igaüks üle ilma võib endale vastu rinda taguda, et Eesti on nüüd tema oma? On raske ette kujutada näiteks liikumist Kõigi Prantsusmaa, Kõigi Soome vms. Selleks poleks vist valmis isegi Macron:) Selle liikumisega seostub mul kurb laul "Väikesed käed": ...kelle oma olen mina, kui mul sind ei ole, kas siis olen kõigi oma?
kõik 11. aprill 2019, 11:56
hilpharakad on nyyd reformi kaissu pugenud
Elukutseline Setu11. aprill 2019, 11:55
Palgalistele PR kampaania korraldajatele ei ole vaja meedias sõna anda kui rahvaliikumise esindajatele. See on ju karjuv vale!
peale kaja mahahääletamist esmaspäeval11. aprill 2019, 11:55
kaob see tobe eestit kõigile maha müüa lubav ühendus pildilt.
11:30/ matsike11. aprill 2019, 11:52
eks võitle siis iseendaga terviseks, kas prokaatseelikud on ikka valmis, et asi täiuslik oleks? Sinu väärtused piirduvad vaid teatud kehapiirkonna ülistamisega, mis moraalist Sa räägid?
konsale11. aprill 2019, 11:52
Sa eksid. Just multikulti türannia meeldivuse nimel seda laulupidu organiseeritaksegi.
jälgija 11. aprill 2019, 11:50
Lubadusi pole keegi üle parda heitnud, küsimus on tähtaegades.See tõttu poleks vaja teha poliitilist aktsiooni ja Eestit lõhestada, tekitades oma holokausti. Kui Reform 17 a. võimul oli ja riik stagnatsiooni langes ning selle tulemusena viie vaesema riigi hulka sattus, kus siis teie aktsioonid olid?Sellega olete tõestanud, et olete valinud poole ja olete üks osa Reformi propaganda täideviijatest.
Igatahes11. aprill 2019, 11:50
Peab ikka lausrumal olema et sinna inama minna
Ignoreerin11. aprill 2019, 11:48
Ma olen pettunud Ivo Linnas.kes muus ka end maha.
11:30 /Siin siis üks11. aprill 2019, 11:47
reformi E-häälte itimees, kes ka pankrotte vormistab, kui vaja.
Jah11. aprill 2019, 11:45
Kurb, et eestlaste üks pühapaiku saab ühiskonna lõhestajate poolt reostatud. Internatside kokkutulek
11:32-11:33 / Kas juba ära ei tüüta11. aprill 2019, 11:44
see igapäevane üheülbaline kiun?Keegi pole midagi jaganud, ega hakkagi jagama, lõpeta see valetamine juba ükskord ära!
ÄRA MURETSE, FINANTSID ON PAIGAS!11. aprill 2019, 11:44
https://ekspress.delfi.ee/kuum/loomade-facebook-mangiti-pankrotti?id=69273121 2. juuli 2010 Vallo Toomet, Toivo Tänavsuu, Tuuli Koch IT-entusiast Ragnar Sass juhtis pankrotti kiisude ja kutsude internetisaidid, kuhu riiklik Arengufond ja Skype’i asutajad olid paigutanud üle 10 miljoni krooni. Loomaomanikud üle ilma on šokeeritud.
ob11. aprill 2019, 11:43
Intern.a.t.s ikka kõnet tuleb ütlema?
konsa11. aprill 2019, 11:42
katke koraanist; Koraan 4.89 Uskmatud (mittemoslemid) tahaksid, et ka teie oleksite uskmatud ja nendega ühetaolised. Seega ärge otsige sõpru nende hulgast enne, kui nad ei ole rännanud välja jumala teele (hakanud moslemiks). Kui nad ei võta kuulda teie kutset (hakata moslemiks), siis rünnake ja TAPKE neid USKMATUID (mittemoslemeid), kus iganes neid kohtate. Ärge võtke nendest kedagi sõpradeks ega abilisteks...
KOPEERITUD EESTI EKSPRESSIST11. aprill 2019, 11:42
https://ekspress.delfi.ee/kuum/loomade-facebook-mangiti-pankrotti?id=69273121 2. juuli 2010 Vallo Toomet, Toivo Tänavsuu, Tuuli Koch IT-entusiast Ragnar Sass juhtis pankrotti kiisude ja kutsude internetisaidid, kuhu riiklik Arengufond ja Skype’i asutajad olid paigutanud üle 10 miljoni krooni. Loomaomanikud üle ilma on šokeeritud.
poleoluline11. aprill 2019, 11:42
mis keeles me peaks siis laulma?et ei riivaks teis?
eestlane11. aprill 2019, 11:41
Eesti on eestlaste Eesti,mitte kõigi Eesti! Koera hännaalla võite minna oma laulupeoga,mina sinna küll ei tule!
KOPEERTUD EESTI EKSPRESSIST11. aprill 2019, 11:41
https://ekspress.delfi.ee/kuum/loomade-facebook-mangiti-pankrotti?id=69273121 2. juuli 2010 Vallo Toomet, Toivo Tänavsuu, Tuuli Koch IT-entusiast Ragnar Sass juhtis pankrotti kiisude ja kutsude internetisaidid, kuhu riiklik Arengufond ja Skype’i asutajad olid paigutanud üle 10 miljoni krooni. Loomaomanikud üle ilma on šokeeritud.
konsa11. aprill 2019, 11:40
„Kõigi Eesti Laulu“ korraldaja Ragnar Sass: eestimaalased, tuletame poliitikutele meelde, mis on ühiskonda ühendavad väärtused ja vabadused! | .-.-.- jälle üks INTER-NATSIONAALSOTSIALIST siunab meie rahvast, kellele ei meeldi MULTIKULTI türannia
Maali Mustamäelt11. aprill 2019, 11:40
Tsensuusita ja arvamusvabadust TOETAV Õhtuleht "modereerib kõik ARVAMUSED sobilikeks "
KOPEERTUD EESTI EKSPRESSIST11. aprill 2019, 11:39
https://ekspress.delfi.ee/kuum/loomade-facebook-mangiti-pankrotti?id=69273121 2. juuli 2010 Vallo Toomet, Toivo Tänavsuu, Tuuli Koch IT-entusiast Ragnar Sass juhtis pankrotti kiisude ja kutsude internetisaidid, kuhu riiklik Arengufond ja Skype’i asutajad olid paigutanud üle 10 miljoni krooni. Loomaomanikud üle ilma on šokeeritud.
teate mis eestimaalased11. aprill 2019, 11:39
kebige õite tagasi sinna kust tulite alates aastast 1939 ja rahu majas
ehk11. aprill 2019, 11:39
ikka tu.leb...esi.kõne.leja tara :) haa.rab mi.kri ja ha.kkab yr.itust se.gama
Tühjad südamed11. aprill 2019, 11:38
ei ole need, mis rahvast ühendavad. Elu alus on siiski pere, kodu ja ühiskond, kes ei vastandu üksteisele. Siin aga tahetakse jälle kellegi ja millegi vastu laulda. Vana mees aga varsa aru. Tulge mõistusele, meil pole seelikutes sasse ega Rootsit vaja!
Kilja Viisler11. aprill 2019, 11:38
Olen nõus, et kui kirjas oleks Kõigi Eestlaste Eesti, mitte Kõigi Eesti. Midagi nii rumalat pole tükk aega näinud ja kuulnud. Tule mõistus appi!
eks11. aprill 2019, 11:37
seepä.rast käib.ki suur se.akisa, et EKRE tah.ab sel.liste mõtt.etute fo.ndide ra.hastust pii.rata ja la.usa lõ.petada
sedapidi ikka11. aprill 2019, 11:36
kel süda õige kohe peal, need ei lähe sinna,
Te11. aprill 2019, 11:35
tehke suvine tantsu -ja laulupidu ka tasuta!!!
Korraldaja11. aprill 2019, 11:35
Laula laula linnukene kuhu jäi lubadus 5 rikkama riigi hulka
KOPEERTUD EESTI EKSPRESSIST11. aprill 2019, 11:35
https://ekspress.delfi.ee/kuum/loomade-facebook-mangiti-pankrotti?id=69273121 2. juuli 2010 Vallo Toomet, Toivo Tänavsuu, Tuuli Koch IT-entusiast Ragnar Sass juhtis pankrotti kiisude ja kutsude internetisaidid, kuhu riiklik Arengufond ja Skype’i asutajad olid paigutanud üle 10 miljoni krooni. Loomaomanikud üle ilma on šokeeritud.
AndrusK11. aprill 2019, 11:34
Keegi on need kuhugi Põhiseadusesse kirja pannud või mingi rahvahääletus oli???? Ragnar, need väärtused mis on sinusuguste jaoks ok on teiste jaoks out. Maailm ei ole ühepolaarne.
joppenpuhh11. aprill 2019, 11:34
väi.ksel maal on nn koo.rekiht ka se.lline la.hjavõitu, sa.muti nn sup.erstarid, nn el.iit, nn va.litsejagee.nidega kehvorm...pigem lõss (kooritud piim)
jusss11. aprill 2019, 11:32
Aga millised need väärtused siis on, mille väljaütlemise eest kindlasti ei sõimata.
Mati tasku11. aprill 2019, 11:31
Reformlane ütles,et pole tähtis mis nahavärviga ja mis keeles laulukaare all lauldakse,eestlane olla on uhke ja hea,kammime sassi
Maali Mutamäelt11. aprill 2019, 11:30
Mis Sorosel selle oravte korraldatud koalitsioonivastase kampüaania ühe üritusega tegu on ?
KOPEERTUD EESTI EKSPRESSIST11. aprill 2019, 11:30
https://ekspress.delfi.ee/kuum/loomade-facebook-mangiti-pankrotti?id=69273121 2. juuli 2010 Vallo Toomet, Toivo Tänavsuu, Tuuli Koch IT-entusiast Ragnar Sass juhtis pankrotti kiisude ja kutsude internetisaidid, kuhu riiklik Arengufond ja Skype’i asutajad olid paigutanud üle 10 miljoni krooni. Loomaomanikud üle ilma on šokeeritud.
Scaramanga11. aprill 2019, 11:29
Tambur ja see EstoniaWorld on seotud Sorosega. Teine tegelane Tampere on reformikatega seotud. Vaadake ta twitterit. Kiidab vihakuriteo lavastajat Krossi ja jagab Reformi kraami. Taavi Rõivase kraami jagab ta ikka väga agaralt :) Rõivas ja Värk olid samas ühed esimesed kes selle Tühja Südame kampaaniaga liitusid :)
Eestlane11. aprill 2019, 11:29
..määrige endale pähe see nn "laulupidu", ükski arukas eestimeelne inimene sinna ei lähe!
Palve11. aprill 2019, 11:28
annax Jumal tormi ja tui.sku vae.nu kylvajatele. Nende propa on nii läb.inähtav, et halb ha.kkab. Teise Eesti tõr.vikupidu te jär.gi ei os.ka te.ha, sest rah.vas ei ole te.iega.
jälle need vihkama hakanud sallijad11. aprill 2019, 11:27
jälle saab tõestatud, et ennast sallijateks ja kõigiks nimetajad on suurimad vihkajad..
Maali >mustamäelt11. aprill 2019, 11:25
Aitäh, sain aru, MIDA võib kirjutada, mida mitte! Tubli, õhtuleht! Kuidas jääb siisarvamusvabadusega, kas AINULT teoie meeles õigesti arvajate jaoks ?
Mats11. aprill 2019, 11:25
Tohoh,kus te enne olite kui meie väärtused müügilisti pandi ja moraalist ainult riismed jäid?Huvitav kust on sellel "kõige eestil" raha loopida,meie eestil seda küll ei ole...
kas11. aprill 2019, 11:24
mõtlesid sossi kastmes kon.serveeritud rehve???:)
Maali Mustamäelt11. aprill 2019, 11:21
Neid ON õpetatud USKUMA mitte seda, mis on, vaid seda, mida neile öeldakse.
minu jaoks on õiged väärtused kolmikliidu lepingus11. aprill 2019, 11:21
ja propaganda-lauluga ei ühine kindlasti. Teie tühisüdalased lõpetage vaenu õhutamine ja olge sallivamad!!!
uhh11. aprill 2019, 11:20
need vää.rtused ei ole.gi mõeldud eest.lastele (nagu kesk.mine palk) see kru.titakse yl.es et pruu.nlased-spetsialistid saak.sid selle jär.gi ta.sustatud. Eest.lased ei ole.gi lõ.hestunud, seega kehvormi ja kotside :) jõ.upingutused vae.nata on as.jata. Või.mule neid la.sta ei saa yh.egi val.emiga
noh11. aprill 2019, 11:20
küllap sinna ullikesi läheb, ikkagi tasuta kontsert. kavalad ka, teevad kontserdi, et jääks mulje, et on palju toetajaid. paljud lähevad lihtsalt kuulama, tegelikult ei toeta. isiklikult ei lähe, põhimõtteliselt ei kuula enam neid artiste.
Häbi tühjadele südametele11. aprill 2019, 11:18
Te olete eesti hauakaevajad!
meie väärtused11. aprill 2019, 11:18
on seista meie rahvuse, keele ja kultuuri püsimajäämise eest. #kõigieesti tegutseb sellele vastu. nii lihtne see ongi. ega kui meedia alatult ei räägi, et prantsusmaal ja rootsis on praktiliselt kodusõda käimas, prantsusmaal invaliidistavad ja ta.pavad politseinikud juba 20 nädalat protestinud meeleavaldajaid, ega see siis olemata ole seepärast. see on see #kõigiprantsusmaa ja #kõigirootsi, ei aitäh, ei soovi sellist eestit. pange oma tühjad südamed sinna, kus päike ei paista. ja iga artist, kes seal laulab, teeb omale karuteene, saate näha.
murelik eestlane11. aprill 2019, 11:16
Need kes seal esinevad ja kohale lähevad ei vääri mingit tähelepanu.Õige oleks neid täielikult ignoreerida .Odavalt müüdavad hinged.
Tobe üritus.11. aprill 2019, 11:16
Kas õigust omada isiklikku seisukohta või nõuet mõelda nii nagu teid "suunatakse" mõtlema11. aprill 2019, 11:14
Maali Mustamäelt küsib, mida tähendab R. sassile vabadus
oma ar.vamus11. aprill 2019, 11:14
syda ei ole vae.najate poo.lel eli ei ta.lu reh.vide ja so.tside sil.distavat ja las.teaia lii.vakasti.mänge. Ha.le väga ha.le - vii.masel nn mii.tingul oli kä.putäis vi.kerkaarlasi - nä.itame yl.es ne.gat. suh.tumist vae.nulikkust õh.utajate va.stu. Võ.tame kaa.sa pl.akatid.
hiljaks jäänud?11. aprill 2019, 11:13
kus see eestlaulja varem oli?...kui re ff id võimul olid??..miks siis soololaulu ei esitatiud?...nüüd lastud elu pense keerataja kui tulevad uued tuuled,siis hakatakse MIDAGI meelde tuletama?!?!?
Scaramanga11. aprill 2019, 11:13
Astroturf "Kõigi Eesti", mitte kodanikuliikumine. Ragnar, miks sa valimistel ei osalenud kui sul nüüd nii head plaanid on ? Enda arvates on sul ka mingi mega toetus olemas ! Mine osale valimistel oma fantastiliste mõtetega, ja saa rahvalt mandaat seda "Meie" juttu ajada. Reaalsus on see, et sa EI ESINDA mitte kedagi peale oma mõne tuttava ja sõbra võibolla ! My ass su IQ 180 on ja sa geenius oled. Sinusuguse võimekusega inimesi on Eestis kümneid tuhandeid ! Tüüpiline vasakpoolse tehnoloogiaettevõtja suurushullustus ja nartsissism.
Paljud läheksid,11. aprill 2019, 11:13
aga nii vaesed, et nii kaugele pole võimalik pääseda.
vaene penskar11. aprill 2019, 11:11
kui sa said nii aru, siis ära teisi süüdista, lubati seda järgmisel aastal, aga praegu paistab, et lubadus nagu kommunismigagi oli, kunagi kauges tulevikus tuleb ehk, kui jõuate ära oodata :).
Lubatud pensionitõus11. aprill 2019, 11:07
ilmselt sai mõni pensionär asjast niimoodi aru, et kui uus valitsus tuleb, siis kontol KOHE 100 eurot pensioni juures. Nii kiiresti ei saa potil ka käidud. Kui kannatust pole, siis leidke riigikogulasi, kes uue leppe maha hääletaksid ja Kallase valitsema paneks. Vot siis on raha kõigile jagada, kohe kaotatakse lasteaia maksud, kohe...jne. Oh meid ullikesi, vanadus jätab meisse oma jälje!
kui refid11. aprill 2019, 11:05
oma valitsemise ajal mingeid antud lubadusi ei täitnud, siis ei korraldatud ühtegi laulupidu??? Nüüd siis tuleb vaadata, millised liberast-kommaritest muusikud seal esinevad, siis teab neid hiljem ignoreerida.
to Tom11. aprill 2019, 11:04
Kahju jah, et siinsel 'rahval' onpõhiline, kui keegi ikka odavat viina lubab. Mõtlevad inimesed tahaks ikka viisakalt väljenduvat valitsust, kes ei ähvarda, ei halvusta, ei taha kõike ära keelata ja oma nägemust peale suruda.
Väärtused?11. aprill 2019, 11:02
Eks sellest tuleb sama kõva üritus nagu Vabariigi aastapäeva vabaõhukontsert "Lenini" väljakul. Jään põnevusega fotoreportaaži kümnetest tuhandetest protestimeelsetest kontserdikülastajatest.
to Eks keelake11. aprill 2019, 11:01
Eks sinnapoole nad tüürivadki, et saaks kõik ära keelata, mis nende meele järgi pole.
Hääl lavalt11. aprill 2019, 11:01
Ragnar palub annetusi, et saaks toimuda eestlaste kaua oodatud Vabadussõda.
Hääl lavalt11. aprill 2019, 11:01
Ragnar palub annetusi, et saaks toimuda eestlaste kaua oodatud Vabadussõda.
Murile11. aprill 2019, 10:58
ikka tuleb koosolek e. 15. aprillil esitatava uue leppe peaproov. President tuleb ka laulma,minul kaamera valmis!
Murile11. aprill 2019, 10:58
ikka tuleb koosolek e. 15. aprillil esitatava uue leppe peaproov. President tuleb ka laulma,minul kaamera valmis!
imelik11. aprill 2019, 10:58
kust sellised "targad" nüüd kõik välja on ilmunud kes kõik väikest eestit lõhestavad
vanamemm11. aprill 2019, 10:53
Minu arvamus kustutati? Sõnavabadus missugune! Kuulutame ometi EKRE kuritegelikuks ja saadame need ligi 100000 hullarisse või laske ehitada Võru metsade vahele ullikeste autonoomia ja siis saab ometi "koorekiht" laulda "Ehitame uusi Lasnamägesid! I,Linna esituses. Ei taha enam, olen sellisest hüsteeriast väsinud.
ja lõpuks11. aprill 2019, 10:52
sõi rebane selle Kakukese ära, sest ta armastas väga tähelepanu ja kiitmist. Seda ju rebane oskas. Nii oli selles jutus!
Lugeja11. aprill 2019, 10:51
Sedasama tahtsin küsida minagi, aga "ehh" jõudis ette. Ma ei tunne täna enda ümber neid meie väärtusi eriti olevat.
tibu11. aprill 2019, 10:51
mingi noorte kamp tahasb vist ennast kuidagi pildile saada....selle asemel,et igasugu jamadega tegelda , tehke parem tööd...sest just teie tegevus ongi see , miks Eestit lõhestama kipub...
kindlasti ei tule!11. aprill 2019, 10:51
Laulupidu on tasuline aga see propagandaüritus makstakse kohe huvigrupi poolt kinni
selle jutu peale ütleksin11. aprill 2019, 10:46
et härral on silmaklapid ees ja kõrvad lukus! Kas üldse saateid ei vaata? Kas pole kordagi kuulnud, millest loodud koalitsioon räägib? Milliseid vabadusi veel juurde tahate? Midagi on ikka päris segi läinud. Kuusk küsis õigustatult Esimese stuudio saates, et kas te arvate, et see laulupidu on reformi poolt korraldatud? Miks? Rahva seas on ammu see kõlakas lahti läinud ehk oravate viimane "pingutus" enne 15.aprilli!
ehh11. aprill 2019, 10:40
eesti rahvast ühendavad väärtused? mis need siis on, kui tohib küsida herr sassi käest?
mimm11. aprill 2019, 10:37
ma ei leia, et just nende väärtused need kõige õigemad oleks... mina leian, et just meie president ja see kõigi eesti laul lõhestab meie ühiskonda.
Tom11. aprill 2019, 10:36
Millistest "väärtustest"" see tegelane ilma tahetakse jätta? Rahva enamusel on teised väärtused.
Qwerty 11. aprill 2019, 10:32
Endale tuleb teil väärtuseid meelde tuletada! Ei vaata sinnapoolegi!
Tühi süda11. aprill 2019, 10:18
suur kära olematu asja ümber....nagu näha, keegi ei taha sinna üldse minnagi!
Pigem sa interinne kes laulis jaa vabaks aga väga hästi ei õnnestunud .Pronksiööl üritasite juba11. aprill 2019, 10:16
Rumal süda11. aprill 2019, 10:15
Annetada tühjade südamete aktsioonile? Never!
11. aprill 2019, 10:15
küsige soroselt,küll see annab.jõuate veel paar linna sugust brüsseli ööbikut palgata.
LM11. aprill 2019, 10:15
Huumorikooli etteaste. Pange veel rohelises kitlis internats kõnet ka pidama, siis saab kontsert täiuslik.
Jah11. aprill 2019, 10:11
Annetam, aga vähifondile, mitte mõtetule üritusele. Kus rikkad näitavad rahulolematust, et ei saagi enam vaeste seljas niipalji sõita. Maal elavatest inimestest on oravad mõnuga üle rullinud.
koorekiht?11. aprill 2019, 10:10
kes siis sinna korrekihi alla jäävad? Meie arvates puudub sealt meie estraadi koorekiht. Kas see pole mitte muusikute sildistamine?
soovitus11. aprill 2019, 10:06
kas tõesti ei leita kohta, kus tasuta laulda. Kõige taga ainult raha. Milleks punnitada sellist üritust, kui isegi finants pole paika pandud. Kõigi Eesti? Inimesed võivad küll kohale tulla, et tasuta kontserti kuulata, aga mitte poliitilisi kalduvusi näidata. Järgmisena palun laulupidu, see võiks tasuta Vabaduse väljakul aset leida.
11. aprill 2019, 10:06
mäx laulab eestlastele tasuta,aga teie,liberastid,peate soroselt raha kerjama,et siis vanu linna suguseid pässe omale lõõritama palgata.
Aga11. aprill 2019, 10:04
Alo Mattiiseni loomingu solkijad tulevad kindlasti ka tasuta kohale. Või taob mõni avatudfond, kõik kinni.
Muri11. aprill 2019, 10:04
Kas kõnekoosolek ka tuleb? Kui jah, siis tõeline eestlane sinna ei lähe.
...11. aprill 2019, 10:01
Hääl saalist11. aprill 2019, 10:00
Kas juba ei aita?11. aprill 2019, 09:55
Kaljuste tehtud kontsert oli tõesti hea. Kenasti korraldatud ja imeilus ilm ja õhtu! Eriti meeldisid ettelauljad. Aga mis asi see nüüd tehakse? Nr 2 kontsert või?Väljas on 6 kraadi sooja. Pidu tuleb pidada ikka sooja ilmaga. Eestlane ongi morn, natuke soojem ilm sulatab . Ma siiski kahtlen, kas Kaljuste ühislaulmisest parem tuleb?