Tele

Laste emaga kohut käiv mees: kui ema teeb avalduse, lahendatakse elatisküsimused täiesti pimesi (31)

LISA KOMMENTAAR

Liisu5. juuli 2019, 22:35
Minu juhtumi puhul pngi isa... ma ei tea kes... kes mitte ühegi kohtuvälise ettepanekuga pile nõus. Vähe sellest, ta pole nõus ühegi erapooletu spetsialistiga kohtuma. Saa sa siis meestest aru. Muidu ikka naised on hullud jne....
oh10. aprill 2019, 18:04
öeldi ju, et ca 5 a kohtu kadalippu... pealegi kõik on laste arvelt ..
Kristo10. aprill 2019, 17:57
Tegelikult peegeldub pealkirjas väike eksitav nüanss. Nimelt enamasti mees on kohtus end kaitsmas. Kohtus võetakse iga avaldus vastu, ei suudeta teha vahet sotsiopaatilisel sarikaebajal, pealegi tehakse otsuseid, ilma teist poolt üldse ära kuulamata. Kuidas saavad olla emadel 6 kuu eest kulud ja isadel, kellega lapsed on samuti 6 kuud kulusid ei ole Millele toetuvad kohtunike veendumused, et emade jutus on tõde ja isade väited valed, kui's kohturahvas ei näe, et samad kaebajad on kohtusüsteemi kuritarvitanud väga usinasti ehk lausa süüdimatult. Kohtud upuvadki siis ju oma saamatusest.
kott10. aprill 2019, 15:58
Õigusabi tuleks laste jagamisel kaugele saata, Mitte tonnide viisi, aga viimase kui sendi laste toiduraha panevad need abistajad, sealhulgas ka lepitusnõustajad, oma rahakotti .
Hmm10. aprill 2019, 12:39
See on lapsele mõeldud elatisraha, mitte kellegi karistus. Olenemata sellest, kelle soovil lahku mindi, tahab laps ikka süüa, riideid selga ja koolis käia, eks ole? Elementaarne, et mõlemad vanemad panustavad oma lapse kasvatusse. Mõne meelest siis on naised sellised täiuslikud etteplaneerijad, et lausa sünnitavad selleks, et edaspidi oleks hea äraolemine kindlustatud... Tahaks näha, kas reaalsuses ka leiab mõne sellise naise, kes raamatupidaja täpsusega edaspidiseks eluks arvestusi teeb ja siis ohjeldamatult paljunema hakkab.
10. aprill 2019, 11:07
Pannakse täiega kohtus ja sinu tõendid, vastuväited ei huvita kedagi. Mul oli nii et kus tõendid on? Järgmine kord võtsin kõik kaasa ja siis et mind ei huvita kuhu sa oma raha kulutad. Selline ongi meie kohus. Olen sellest informeerinud vastavaid ametnikke ja aru pärinud ja sealt ei huvita ka kedagi mis meil kohtus toimub. Mingi jorss saab pingile ja hakkab oma võimu näitama ja vihkamisi vms. Meie närune valitsus ei tee ka mitte midagi peale oma raha lugemise. Elatise maksmine peaks olema kõige viimasem asi. Kõige pealt tuleks kohustused ära jagada ja kui siis omi kohustusi ei täida, alles elatis
N10. aprill 2019, 10:57
Nii ongi, emad nõuavad ja saavad, ilma et peaks midagi tõendama. Ise klopsivad suvalisi arve paberile ja ei ühtki tsekki. Olen ise selle kadalipu kõik läbi käinud ja last näengi ainult tänu kohtule, lapste emale on ainult raha oluline, noh neile kes kasvatavad. Lastele ostetakse 3-4 euriseid riideid ja siis räägivad et kulub 1000 euri kuus. Minu eks väitis et 600 midagi.. Ei ühtki tsekki ja miks ei nõuta siis pool sellest mis kulub? Väga lihtne, sest reaalselt ei kulu nii palju ja miinimumi nõudes ei pea ju midagi tõestama. Ja kohtuniku silmis on ka elatise maksja juba kriminaal vms.
J10. aprill 2019, 10:47
Ju siis tasuvamat kui meie lihtinimesed :)
asd10. aprill 2019, 10:42
Alustuseks võiks kohus selgusele saada, kelle süül lahku mindi, vastavalt sellele teha oma otsus. Isad ei ole selles alati süüdi, et lahku minna. See et 1 osapool põhjustab lahkumineku, ei pea selles karistama teist poolt rahaliste kohustustega. Kui nt lapseema on teinud sellise valiku, siis ei saa sellega karistada lapseisa, st et lapseema oli arvestanud sellega, et saab lapse kasvatamisega täies ulatuses ise hakkama. Kahjuks meie õigusriigis on üha rohkem naisi leidnud nn laste näol endale teenimis võimaluse ja see on üha kasvav. Ja seda saab klassifitseerida laste ärakasutamisena.
mees...10. aprill 2019, 10:27
....kasvatan üksi oma alaealist last, kes peaks elama ema juures, kuid ei taha seal päevagi olla.Püüan ex-ga võimalikult rahumeelselt läbi saada, sest olenevalt tema tujust, võib ta nõudma hakkata lapsele elatisraha, mida on ähvardanud korduvalt teha.
Room10. aprill 2019, 10:02
Tuttav lugu. Olen ühte sellist jälginud kõrvalt üle aasta. Mees nõustus naise ettepanekuga veel abielu ajal vara jagamisega. Naine sai firma ja kogu kinnisvara. Mehel tuled põlema ei läinud, aga paar kuud hiljem naise voodikaaslane vahetus avalikult ja mees sai kodust hundipassi. Kinnisvara müüs naine maha ja sai üle 100 000 euro. Viimane nõue mehe vastu oli alimendid läbi sotsosakonna 139 eurot! Naine on muide soome miljonäri tütar... Lastekaitse on meil seisukohal, et emal on igal juhul ja alati õigus, isa peab aga tõestama, et ta ei ole kaamel, joodik, liiderdaja ja naisepeksja.
see on sama, kui tänapäeva seks rootsis10. aprill 2019, 09:53
tuleb teha leping enne ja kui teinud ei ole, on õige see, kes esimesena avalduse teeb
Aleks Mustajõe10. aprill 2019, 09:17
Julmalt head palgad tänapäeval ,et õigusabi kuludele 25 tonni maksta ,mis tööd tehakse ?Huvitav.
Hea Toomas / eile, 22:4910. aprill 2019, 08:10
Koos elada ei soovi, aga jalad võib küll hetkeks laiali ajada. Kõik olete sellised?
10. aprill 2019, 08:06
Veel üks Ants. Oma lastest normaalne inimene ei loobu. Mis riiki puudutab, siis oleks tulnud ammu romulasse viia.
10. aprill 2019, 08:04
Ei võtaks oma lapsi enda juurde? Halloo, tuvid lendavad pööningul? Näha, et sul endal pole lapsi.
Refi agent10. aprill 2019, 07:48
Koos pole nõus elama, kuid lapse lasi ühepoolselt valmis teha! Kullakaevaja?
no mida imet10. aprill 2019, 07:25
nendele lastele ostetakse või millises erakoolis nad käivad , et lapse peale kulub igas kuus 1000 eurot? Ja piisab ainulr, et emme seda väidab!
kui naine sellist sigadust teeb, siis ma maksaks ainult alimente ja ei võtaks lapsienda juurde10. aprill 2019, 07:04
feminism, solidaarsus ning ""sooline võrdsus"10. aprill 2019, 03:30
Kohtutest pole kahjuks just palju abi lootal. Praktikas on nii kohtunikud kui prokurörid valdavas enamuses naised. Ning naissoost on ka kõik lastekaitse ning sotsiaaltöötajad. Ja valitseb aksioom, et "kõik mehed on s e a d!"
Eero10. aprill 2019, 00:10
Siit järeldub tõsiasi, et naisi ei saa usaldada. Nii lihtne on mees tembeldada pätiks.
...9. aprill 2019, 23:41
kahjuks ei ole.Pidin tükk aega jaurama eksiga,kes ei tahtnud last mulle anda kasvatada ja ise ka ei tahtnud võtta enda juurde.Jauras tükk aega.Pidin selgusele jõudma järgmises kohtuastmes,kes otsustas minu-ema kasuks.Mehed on kiuslikud ja ärategemise rõõm on neil veres.Nii ka elatise maksmisel.
Eesti, see ei ole Eesti ega demokraatia. Diktatuuri. 9. aprill 2019, 23:35
Uskumatu, kuidas kohtusüsteem toimib. Kohtuniku kommentaar, kui aega on siis jälgime tõendeid. Aega ei ole teeme kiire otsuse. Mida ***** meie demokraatlik riik. Sellisel viisil mõistetakse ka süütuid inimesi süüdi. Hästi pani see kohtuni radaris. Magage kaineks inimesed. Kohtunike üle tuleks teostada kontroll, enne, kui nad kellegi süüdi mõistavad.
hmm9. aprill 2019, 23:22
loobu nende lastest ja lahku eestis, loobu ka eesti kodakondusest, sest eesti pole riik mida hinnata. eesti riik on varsti putini alla tagasi ja mida varem sa vabas maailmas elad seda parem.
To: Aino9. aprill 2019, 23:20
Peaksid natuke "suuremalt mõtlema" ! Kuhu kooli laps läheb omab väga tähtsat rolli tegelikult! Samuti on tähtis lapsevanema elukoha ja kooli vaheline kaugus, sellest ju sõltub kelle juurde peale kooli laps tuleb(seda jahuvad ka lastekaitse) , et lapsel oleks vähem kurnav jne. Võid arvata edasi miks vaieldakse kooli üle !
Huugu9. aprill 2019, 23:04
kui üks ema aina oma õigust raiub, lastest hoolimata, siis ta ei jäta ju muud võimalust.. Lapsed ei ole emade omad.
Eesti9. aprill 2019, 23:02
kohtud on räigelt naiste kasuks, kallutatud. See süsteem vajab tõsist reformi !!!
atsihh! 9. aprill 2019, 23:01
väga rumal mõte... üldiselt pole sellise saatelõigu kujundamisel muud tagamaad, kui kohtu nõue järjekordselt... sellel isal pole vähimatki häbeneda... kuigi riiklik kohtusüsteem kohtleb antud juhul meest nagu pätti... laseb arved lausa arestida... jube!
Hea Toomas9. aprill 2019, 22:49
Aga kes üldse sooviks koos elada sellistega kui see Kalvi või Toomas Greenfeldt?
Mees9. aprill 2019, 22:36
Andnud see 9. aprill 2019, 22:31
25 000 euri lastele. Jätaksid lapsed ehk vanaduspäevil ka leivakoorukese lauale. Milleks nuumata advokaate.
Kristiina9. aprill 2019, 22:18
Arg mees. Treileris polnud varjatud aga täna oli. Selline ei peagi last enda juurde saama sest annab halba eeskuju.
gt9. aprill 2019, 23:37
kui oleksid tähelepanelikum, siis teaksid, miks nägu varjatud oli. See oli naise soov ja kohtu otsus
Aino9. aprill 2019, 22:09
Jaurata selle üle kuhu kooli laps läheb. Tule taevas appi! On alles egod vanematel. Jube.