KUUMAD MIMMID: Vasakult: Tony Curtis, Jack Lemmon ja Marilyn Monroe. Meesstaarid keeldusid filmistuudio kostüümiosakonna riidepuudelt haaratud suvalistest kleitidest ning nõudsid, et neile disainiks kleidid kuulus Hollywoodi kostüümikunstnik Orry-Kelly, kes kandis hoolt Monroe garderoobi eest.Foto: VIDA PRESS
Triin Tael 5. aprill 2019 00:01
„See olen mina, Sugar.“ See Marilyn Monroe repliigike sai komöödia „Džässis ainult tüdrukud“ võtteil purki alles poolesaja katse järel – Hollywoodi sekspommil oli ravimisõltuvuse tõttu pea laiali ja keskendumisvõime olematu. Läbi raskuste sündinud „Džässis ainult tüdrukud“ kujunes aga kassatükiks, mis on mitmes küsitluses pälvinud kõigi aegade parima komöödia tiitli. 

„See olen mina, Sugar.“ See Marilyn Monroe repliigike sai komöödia „Džässis ainult tüdrukud“ võtteil purki alles poolesaja katse järel – Hollywoodi sekspommil oli ravimisõltuvuse tõttu pea laiali ja keskendumisvõime olematu. Läbi raskuste sündinud „Džässis ainult tüdrukud“ kujunes aga kassatükiks, mis on mitmes küsitluses pälvinud kõigi aegade parima komöödia tiitli. 

Tony Curtis (1925–2010) oli 1958. aastal ühel Hollywoodi peol, kui režissöör Billy Wilder (1906–2002) tal nööbist haaras ning kõrvale kutsus, kirjutas BBC.com 2017. aasta augustis, kui „Džässis ainult tüdrukud“ oli rahvusvahelises kriitikute küsitluses osutunud maailma parimaks komöödiaks. Wilder seletas Curtisele, et tal on plaanis film kahest muusikust, kes mafioosode eest põgenedes riietuvad naisteks, et viimases hädas naisorkestriga liituda. Saksofonist Joe rolli pakkus ta Tonyle. Too oli meelitatud, kuid hämmelduses – miks just talle? „Sa oled selle linna kõige nägusam kutt,“ vastas Wilder. „Keda ma siis veel kasutama peaksin?“

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad