Tele

Surrogaatlust kasutanud pereisa: lasteta olemise valu on kirjeldamatu (64)

LISA KOMMENTAAR

vuugimees4. aprill 2019, 17:40
Vanaemale vastuseks... Oleneb inimesest. Mina püüan haiglasse sattudes sugulastelegi teada anda - ärge tulge, las ma olla omaette. Meeldib lihtsalt.
3. aprill 2019, 22:33
Lastegi peae ei saa kindel olla. Oma halba edasi anda ...
naine3. aprill 2019, 20:23
Tundus, et...kas too naine oli käinud perepsühholoogi juures, oli ta üldse valmis emaduseks...Mõte.
naine3. aprill 2019, 20:21
Kui mina noorena poleks mingil põhjusel lapsi saada võinud, oleksin armastusest oma mehe suhtes palunud temalt lahutust, et ta oleks saanud luua omale perekond uue terve naisega. Ma poleks suutnud hoida meest kinni , kui ta soovib enda lapsi.
naine3. aprill 2019, 20:17
kui mul poleks praegu lapsi,ma ei tea,kuidas ma toime tuleks.Nemad annavad jõudu ja eleule mõtet,eriti rasketel aegadel.Nad tulevad ,istuvad su kõrvale,ütlevad,et armastavad sind.Ja see on ülim õnn.On mille nimel ärgata ja elada .....Maailma kallimad inimesed,kellele saab alati loota.....
joosep3. aprill 2019, 14:50
Tuletame meelde iidvana lugu kus sektiusklike elik jehoovatunnistajate paar otsustas lapse lihtsalt tappa kui selgus et lapsel on verehaigus. Peale seda võeti vastu seadus et arstid võivad lapse elu päästa vanemate nõusolekuta. Hea et jehoovakad pole moslemid. Vastasel juhul oleks see laps haiglast välja pääsemisel ikkagi mõrvatud.
vanaema3. aprill 2019, 12:53
Ega kõik ei peagi lapsi saama.Armastus lemmikloomade vastu ei välista armastust laste vastu. Lastetu peab ise oma elu kindlustama surmatunnini. Kui sattud kõrgemas eas mingil põhjusel haiglasse , pead arvestama et lemmikloomad ei tule sind haiglasse külastama, ega tule toime ka üksi kodus.
e. 3. aprill 2019, 11:00
Mõlemil juhul võib rentija rahuldada lihtsalt oma egoistlikku vajadust. Mis puutub Piibli-vihjesse, siis Aabram ja Saara olid ka lastetud ja Saara ümmardaja Haagar valiti doonoremaks. Väga hästi see lugu ei lõppenud. Haagar 'vallandati' koos Aabrami esmasündinud pojaga, kellest siiski sai suure rahva - tänaste ar.aablaste esiisa.
miks ss prostitutsioon keelatud on ja kuidas surrogaatema geenid lapselt ära kaovad3. aprill 2019, 10:21
:D3. aprill 2019, 10:06
Kuidas saab sperma mehelt ära varastada? Kui kardad, et võtab koos kondoomiga prügikastist välja ja paneb enda sisse... ehk tasub sul siis ise kondoom seest veega veidi loputada, siis surevad spermid kindlasti ära. :D On ikka mured ja hirmud mõnel!
imelik3. aprill 2019, 10:02
Siit siis ongi küsimus, et milleks läheb see teine paar, kellest Radaris räägiti, seda tegema Ukrainasse, kus on pea poole kallim? Väidavad ju, et see nende ainus võimalus!!! Noored ei ole teinud endale isegi selgeks, kus saab teha, mis hinnaga, mis protseduurireeglid ette nähtud jms. Mingu Gruusiasse, mitte kerjaku raha.
hmm3. aprill 2019, 09:37
Tänapäeval ongi loomake tähtsam kui inimene ja inimene on kaotanud inimsuse.
keegi3. aprill 2019, 09:30
Minu vend ei saanud ka oma naisega 8 aasta jooksul lapsi, aga kui lahku mindi siis kolme aasta jooksul olid mõlemad uute partneritega lapsevanemaks saanud. Lihtsalt miski ei sobinud neil omavahel hästi. Juhtub ka nii...
3. aprill 2019, 09:20
Meie põlvkond, 55+, sünnitas esimese siirast suhtest tekkinud raseduse ehk lapse, ja alles siis vaatas muu abi poole. Arvan siiani, et nii on õige.
Tulevasel isal3. aprill 2019, 09:07
Tarvitseb vajalik kandidaat välja valida ( naine) kanda pangaarvele kopsakas summa ja küll leidub härrale kandidaat, kes on nõus lapsi sünnitama, eriti viljakad on maapiirkondade emad, kooselu pole oluline
ehh3. aprill 2019, 08:37
sa ei saa kohe magada või? mis sul sellest näost?
to 6.323. aprill 2019, 08:35
kui mitte enne, siis surivoodil sa väga kahetsed oma sõnu. kui sa just invaliid ei ole ja poleks tahtnud oma lapsele ka sellist elu... naine ilma lapseta on nagu puu ilma viljadeta.
Naine3. aprill 2019, 08:34
Huvitav, kuidas mina sellist valu ei tunne? Olen 30a naine ja lapsed ei tekita minus mingit emotsiooni. Ei plaani ka neid saada. Lemmikloomi armastan palju rohkem ja nunnutan neid hea meelega.
kahe lapse ema3. september 2019, 13:48
jah praegu elu ilus, kuid tuleb vanus ja küsid endalt -miks ei võinud kasvõi üks laps olla
to N3. aprill 2019, 08:33
noor inimene ei mõtle tagajärgedele. rämpstoit, vähene liikumine, alko- narko- suits, ravimid, rasestumisvastased pillid jne jne hiljem, kui lapse saamise soov, siis... lõhkine küna. selle loo tegelaste põhjus pole teada, miks lapsi ei saadud, aga tore, et neil niigi läks. ajakirjanikud peaks rohkem rõhuma just põhjustele, ehk jääb sealt midagi noortele kahe kõrva vahele.
to Maakas3. aprill 2019, 08:19
Tean kes õütles sama , et tema ei tunne siis oma last kui ta Aafrikast mehe koju toob. Ja tõigi! ja nüüd 3 lapselast, väiksed mustad kräsupead :) Ja vanaema jumaldab neid ja armastab! Ära iial ütle iial on loo moraal!
Viiking3. aprill 2019, 08:17
Mu eks abikaasa tegi 3 korda aborti ainult selle pärast et mulle haiget teha. 3 korda jäi rasedaks et mind enda juures hoida. Ja kui tegin pisemagi vea oli abort laual. See murdis mu südame. Ise olin rumal et ikka ja jälle ta juurde tagasi jooksin. Kui kellelgi on minu vigadest midagi õppida- siis tehke seda.
ketcut3. aprill 2019, 08:15
on jaa raske, kui sa tahad OMA last! Kes pole kokku puutunud selle teemaga...VAIKIGE! ärge tulge õpetama kust saab ja mida teha!
3. aprill 2019, 08:11
Kool on õppe materjal kuid elu õppe materjali tuleb ise õppida ja leppida kui joosu sa oled
to huvitav3. aprill 2019, 08:03
kas on plaanis nii teha või kardad, et sinuga tehakse? Huvitav, mul pole kunagi sellist küsimust tekkinud :D
f3. aprill 2019, 07:49
On, on aga kui on olemas laiem plaan, siis antud vaev on antud isiksuse arenguks ja aru saamiseks, et osad asjad on lõplikud. Inimesele on antud võimalus olla elust suurem. Eks aeg näitab, kas õppimata jäänud tunnid kuskil edaspidi tunda annavad.
Krooniline raha puudus3. aprill 2019, 07:48
minul aga rahata olemise valu on kirjeldamatu - RADAR tule tee saade
N3. aprill 2019, 07:38
Kahju paarist, kes lapsi ei saa, kuid loodusele vastu minnes on tagajärjed, millest ei räägita. Katseklaasilastel on kordi suurem tõenäosus haigestuda lapseea vähki sh leukeemiasse. Kujutage ette kannatusi sedasi last saada ja siis mõned aastad hiljem vähi-värk läbi teha. Äkki otsiks põjuseid, miks nii paljudel noortel on sigimisprobleeme? Kusjuures see on suures osas valge lääneinimese mure. Enamus põhjuseid peitub elustiilis: vähene liikumine, toit, liiga österogeenne keskkond, vaktsiinid, eriti pap-vaktsiin, läpakas süles ja mikrolainekiirgus vähendab mõne tunniga spermatosoidide arvu jne
Maakas3. aprill 2019, 06:55
Ma aitaks ennem Kodutunnet kui Pagulasabi. Kes neid kàsib sigida.
Maakas3. aprill 2019, 06:54
Ja ikka olen seda meelt et normaalne eestlane sünnitab 2 last kõige rohkem ja needki majanduslikult kindlustatud perre. Ikka nii 30+ on normaalne iga.
To merca3. aprill 2019, 06:32
Mul oli rasedana metsik äng. Pärast aborti toimus meeletu vabanemine. Elu sees ei taha rase olla ega lastest isegi kuulda midagi. Abordi keelamine viiks lihtsalt imikute tapmislaineni. Nii et tuleb ka sellega arvestada, et paljud inimesed ei soovi järglasi. Antud abielupaar saab oma veast aru alles siis, kui titendusega tegelevad juba. Aga siis on hilja.
allekõrsile3. aprill 2019, 03:56
Pole sul meest ega last, pole sa päevagi tööl käinud, oma eakaid sugulasi põetanud jne - mitte midagi, aga lõuad muudkui käivad ja õpetad kõiketeadval ja vastuvaidlematul toonil kõiki, kuidas elada. Aga nii see pidigi ju olema - need, kes ise midagi reaalselt kasulikku ei oska ja pole vaeva näinud, need hakkavad teisi kamandama. Nii et veelkord - ära mòlise nii palju.
huvitav3. aprill 2019, 03:38
Kui naine varastab mehe sperma ja viljastab end sellega, kas siis on tal hiljem õigus nõuda mehelt ka alumente?
allekõrsile3. aprill 2019, 03:08
Sulle nii omast ja armast kõnepruuki kasutades ütlen, et ära mòlise.
allekõrsile3. aprill 2019, 03:03
Lisaks kõigele muule põed sa veel mania grandiosat ka. Või sina, s!tavares, astud samme ...
Merca 3. aprill 2019, 02:25
Tean seda tunnet. Ja meeletu. Ja kustutamatud ÄNG on sees...
To eremiit3. aprill 2019, 01:48
Kapitalismis ongi enda müümine! Kui keegi naine otsustab lastetutele paaridele surrogaatema olla, pole mingi kuritegu. Pealegi pole see tema laps, sest ta kannab oma vanemate geene, kelleks on lastetu pere.
Jaanika3. aprill 2019, 00:36
Ja mis segab eesti leh.t-sabadel baarides höö.ritamise ja küünetehnikute mängimise asemel 20 aastastena lapsi saamast? Valed väärtused. Moslemid elavad õigete väärtuste järgi- kui Jumal annab lapsed,siis annab ka leiva lauale. Mis saksa naistel takistab sünnitamast? Suur VAESUS?? Ära tee nalja..
Juristid ja politsei:3. aprill 2019, 00:26
Hmm, tuleb jah selle üle mõleda, kuidas neile nüüd keerata...
See lugu tuleb tuttav ette kuidagi3. aprill 2019, 00:23
kord saanud üks kolhoos preemia eduka kunstseemendamise eest. Pärast küsitud, et kuidas ikka nii hästi õnnestus. Esimees siis möönnud mokaotsast, et eks me käi pärast pulliga kergelt üle.
Jah3. aprill 2019, 00:21
moslemi naise üsa on relv. Vana tõde ja sina, Jaanika, oled siis kaassüüdlane!
Saan asjast aru ja tunnen ka üht õnnetut paari3. aprill 2019, 00:16
Siin vist enamus inimesi ei suuda murest osa saada. See on väga suur mure, aga meil on riigimehed üleolevad ja ei püüagi aidata. Ei võeta arutuselegi ja siis veel mingid usklikud. Ja kommenteerija, kes ei saa olukorrast aru, see olgu vähemalt vait. Halb on lugeda rumalat kommentari
eremiit3. aprill 2019, 00:05
ikka leidub suures maailmas vaeseid, kes oma lapsi on nõus myyma, kõiki asju myyakse, aga kas kõike sobib osta, kas pole nii, et sellega ollakse sellise bisnesi kaasosalised
Palju maksis lapse eest ?2. aprill 2019, 23:38
Miks mees ei julge oma nägu näidata ?
to jorr-le2. aprill 2019, 23:32
erinevalt teist, auväärt proua (te ju olete naine) , ei tegele ma usu, vaid teadmistega
To mida mida2. aprill 2019, 23:29
See asi pole nii lihtne. Last kandev naine annab ka osa oma geneetikast üle, isegi kui ta on surrogaatema. Veidi tobe on seda öelda, aga lapse saamisega on nagu kokandusega. Toidu maitset ei määra ainult toiduaineid, vaid ka toidunõud, mille seest toitu serveeritakse. Teaduslikult on tõestatud ka see, et kui naine saab alguses lapsi mehega nr. 1 ja seejärel nr. 2, siis mõned mehe nr 1 geenid kanduvad üle lastele, mis on sigitatud mehega nr. 2
e. 2. aprill 2019, 23:28
Kui abielumees nt. Rootsis rendib 1-ks tunniks võõra naise ja teeb temaga sips-sips, on mul.tikulti lumehelbekestel kisa taevani - näe, naisi alandatakse! Aga kui sama mees rendib võõra naise oma järeltulija kandmiseks tervelt 9-ks kuuks, on kõik nagu ok? Elame loogikavabas maailmas...
Lauri2. aprill 2019, 23:23
USA-s juhtus uskliku paariga üldse sedasi, et nad ei saanud 7 aastase kooselu jooksul lapsi. Pöördusid arsti poole. Arst siis uuris,kui tihti nad koos magavad? Paar vastas et igal ööl. Saadeti siis analüüse andma. Mehel oli kõik korras. Naise puhul sai günekoloog šoki- nimelt oli naisel neitsikile terve! Vestlusel tuli välja,et nad tõesti magasid igal ööl,kuid siis- ainult magasid! Ja sedasi 7 aastat,pidžaamades! Nad arvasid,et Jumal annab lapsed,selleks tuleb samas voodis magada. Mormoonid vms olid.
kas oli raske lastekodu poole pöörduda, kui tahtsid olla lapsevanemad.2. aprill 2019, 23:20
Kaasaeg2. aprill 2019, 23:19
Kui poleks teadust ja arengut, elaksite siiani koopas, käies kivikirvega jahil.
Jaanika2. aprill 2019, 23:10
Meil on näiteks imeline noorpaar Jeemenist. M22 N21 ja neil on juba 4 last! Eestlased ärkavad 40 aastastena: oi tahan lapsi! Ja veel surrogaadina!
Jaanika2. aprill 2019, 23:07
Kaunishingi Aafrikast tuleb riiki lubada,siis saame ka sündimuse näitajad heaks! Ise töötan Pagulasabis ja veendun iga päevaga üha rohkem,kui imelised need inimesed on. Ka lapsi sünnitavad sobivas eas (18-25), mitte nagu eestlased 40+ vanuses!
Wufik2. aprill 2019, 23:06
Noh, kostis minugi sõprade suust hõikeid, et "leidku endale siis naine, kes jaksab sünnitada". Kas nii lihtne see asi ongi või? Mu lähedal juhtus ühes usklike koguduses selline lugu, kus naine eiras arstide keeldu. Veidi enne tähtaega kukkus kokku, laps aidati keisriga enneaegselt ilmale. Loodeti nainegi terveks teha, aga... vot, too võttis kätte, kirjutas testamendi, keelas enda ravimise. Et jumal annab, jumal võtab, arstid siin sekkuda ei tohtivat. Läkski siit ilmast. Mees vähemalt on tubli, küll ei otsi uut naist, aga last kasvatab nagu korralik isa. Kas ongi eestlased nii haiged?
2. aprill 2019, 22:51
vene rahvaliit on ajaloo prügikast
tom2. aprill 2019, 22:47
Surrogaatlusega saad vähemalt normaalsete geenidega lapse. Seda faktorit ei tasu absoluutselt alahinnata.
Mida ütlevad juristid ja politsei?2. aprill 2019, 22:45
mida mida / täna, 22:28 Eestis saadakse kodakondsus sünniga, mitte geenitestiga. Lapse sünnitas grusiin!
mida mida-le2. aprill 2019, 22:38
Ta ei saa aru niikuinii, aju on ju vaja!
jorr-le2. aprill 2019, 22:12
"...lõpetaksin temaga jäädavalt igasuguse suhtlemise..."---Usu,kellelegi poleks sellest kahju.
sinust, jorr,on jutt!2. aprill 2019, 22:10
Vaat,mis teeb madal haridustase ehk kolm klassi külakooli.Peast vigane, aga elu on sees...
Saan aru2. aprill 2019, 22:06
Et mehel ei olnud ju mingeid probleeme! Ükskõik millise ilusa naisega ( naistega)saab ju loomulikul teel lapsi. Miks inimesed nii keeruliseks oma elu elavad? Tütarlapsel, kel polnud emakat , saan aru. Ta ei saagi rasestuda!naised, kes on teinud aborte, ei tohiks üldse kasutada ei surrogaatema - ega viljatuskliinikuid
2. aprill 2019, 21:55
Ehk oleks võinud mõnele lastekodu lapsele päris kodu pakkuda?
fake news?2. aprill 2019, 21:54
nii kirjeldamatu, et suutis lausa kirjeldada
Tubli isa ja tema pere!2. aprill 2019, 21:38
Jätkugu neile rohkelt kiidusõnu! Aitab juba halvasti üemisest!
Mida ütlevad juristid ja politsei?2. aprill 2019, 21:29
Lapsele Gruusia kodakondsus tagatud. Saab vanemaks, hakkab Eestisse jäädes elamisluba ja tööluba taotlema.