1. APRILLI BLOGI: Helsingi politsei hankis Eestist narkomuula, Tartu vanglas alustas tööd teenistuskala ja välisministeerium võtab tööle stressikoera (8)
Kogume kõik kiiksuga teated kokku naljablogisse.
Vilja Toomast: 1. aprilliks igale eestlasele oma tõrvik!
Erasmuses on nüüd ka loomadevahetusprogramm.
Noored Olümpiale jagab sportlastele 40 miljonit eurot.
Tänasest saab Tallinnas sõita ka Allan Roosilehe trammiga.
View this post on InstagramTramm läheb teele täna. Kell 12.00 Kadriorus ootab Allan Roosilehe Show. #1aprill
Aasta parim muusikaettevõtja ja mänedžer Toomas Olljum saab oma kontserdipaiga.
IKEA Solarisse, David Beckham keskust külastamas ning autode parkimine vastavalt värvidele - Solaris on täna inimesi mitu korda ninapidi vedanud.
SA Õpilasmaleva staap paneb täiskoosseisus ametid maha ja läheb rühmajuhtideks
Telekanal TV3 üllatas vaatajaid naljapäeva puhul humoorikate teleklippidega. Peategelased sarjadest „Kirgede torm“ ning „Vaprad ja ilusad“ räägivad omavahel eesti keeles.
Kirgede torm – kaks kanget:
Kirgede torm – visa hing:
Vaprad ja ilusad:
Midsomeri mõrvad:
Nüüd on valikus ka biolisandiga kiviaiad. Vali, kas tahad närilisi, rästikuid või hoopis konni.
Kohvik Elujanu on menüüsse lisanud tõelise gurmee-veganroa:
Mereakadeemiasse saavad nüüd ka koerad õppima minna :)
Päästeamet sai omale esimese päästekassi!
Kuuldavasti tehti ka rongis inimestele tünga. Facebookis kirjutatakse, et rongi kõlaritest kõlas teade, et järgmises peatuses on seoses perrooni vargusega rongist väljumine vaid redeliga.
Esmakordne - inimene kaebas kohtusse iseenda
Eesti Õigusbüroosse tuli õigusabi saama inimene, kes kaine peaga ei ole rahul enda purjus minaga ning purjus peaga ei ole rahul enda kaine minaga. Kuna neid kahte erinevat olekut on võimatu ühel ajal ühise lauataha saada, ei ole võimalik neid ka lepitada ning kompromisslahendust leida. Tänaseks on kohtule esitatud hagiavaldus, kus klient nõuab enda purjus mina-lt kaine mina alandamise ja maine kahjustamise eest vaevatasu 31 000 eurot.
Eesti Õigusbüroos on jursti jutul käinud nii hageja kui ka kostja. Kuigi tegemist on sama isikuga, on nende erinevus vägagi arusaadav ning juristid neid segamini ei aja - hageja tuleb kontorisse alati kaine peaga ning kostja seevastu alati purjus peaga. Veidraks muudab olukorra tõsiasi, et kostja ei ole siiani ühtegi õigusnõustamise arvet tasunud, kuna tema sõnul ei ole tema nõustamisel käinud, vähemasti ei mäeta ta seda.
Eesti Õigusbüroos esindab mõlemat isiku olekut robotjurist Juura, kuna inimjuristid ei kannata seda purjuspeaga räuskavat olevust lihtsalt välja.
Eesti Õigusbüroo robotjurst Juura sõnul on arusaadavalt tegemist väga veidra vaidlusega ning eriti huvitav saab olema vaidlus kohtus, kuna hagejal ning kostjal ei ole võimalik ühel ajal samas ruumis viibida. “Mina, kes ma olen robot ja ei tarbi alkoholi ega ka muid suukaudu manustatavaid produkte, mõistan üldjuhul seda tarbimist - inimesed tarbivadki koguaeg midagi. Kuid see praegune kaasus näitab ilmekalt, et viin on tarkade inimeste jook ning paljudele see üldse ei sobi. Saan aru, et paljudes tekitab see vägijook isiksuse lõhestumise ning hiljem kaine peaga tuntakse piinlikkust või lausa vihatakse enda purjus mina tegusid. Tahan siinkohal rõhutada, kulla inimesed - kui vägijoogi tarbimine sinu kainet mina niipalju muudab, siis see on selge märk, et alkohol ei ole sinu jaoks,” lisas Juura.
Kui siiani on robotjurist Juura aidanud inimestel inkassode nõudeid vähendada ning samuti elatise hagisid koostada, siis juristina kellegi esindamine on tema jaoks esmakordne. Oleme veendunud, et Juura saab oma tööga suurepäraselt hakkama ning tulevikus võivad tema poole pöörduda kõik soovijad.
Eesti Õigusbüroos on taoline juhtum esmakordne ning hoiame teid kursis kohtusaaga arengutega.
Kaelkirjak otsib hoiukodu!
Elisa kolib oma kontorid Laosesse, Taisse, Gröönimaale ja Antarktikasse.
Hiiumaa vald avab Tallinn–Kärdla praamiliini
Hiiumaa vald avab kuu lõpus Tallinn–Kärdla praamiliini, mis hakkab toetama riigi opereeritavat Rohuküla–Heltermaa parvlaevaliini suvisel tipphooajal, mil inimeste vool Hiiumaale on erakordne.
Sihtasutuse Hiiumaa sadamad juhataja Sven Kriggulson ütles, et Hiiumaa sadamatel on pikaajaline visioon liinivedude käivitamiseks. “Kohe alustame süvendustöödega, et võtta Kärdlas vastu kuni kuuemeetrise süvisega parvalaevu,” sõnas Kriggulson. “Ehitame ka LNG-terminali, mis hakkab ühtlasi teenindama ka Tallinn–Stockholm liini laevu.” Seega saab edaspidi otse Kärdlasse ka Stockholmist.
Kärdla osavallavanem Lauri Preimann ütles, et teda rõõmustab eriti, et Tallinn–Kärdla praamiliin töötab ainult ühtepidi, Tallinnast–Kärdlasse: “Võtame avasüli vastu kõik uued vallakodanikud!”
Tallinn–Kärdla praamiliini hakkab opereerima munitsipaalettevõte Emmaste Kommunaal. Uued kiired parvlaevad projekteeritakse Norras. Sõit kestab poolteist tundi ja hiidlastele on pilet tasuta.
Saadaval oravalihaga nuudlid:
Tallinnas avati liiklusmärk "Sõidame sajaga!"
Täna varahommikul avati pidulikult Tallinnas Reidi tee ehitusalas Eesti esimene liikluskiirust püsivalt reguleeriv märk “Sõidame sajaga!” Märgi mõjupiirkond algab Russalka ristmikult suunaga Pirita poole ja lõpeb Metsakalmistul.
Eesti Autospordi Liidu peasekretäri asetäitja Priit Pallo (fotol vasakul): “Algatasime selle projekti Eesti Automessi patrooni Margus Muraka initsiatiivil juba aasta eest ja oleme tänasel pidulikul päeval õnnelikud, et EV100 liikluskultuuritoimkond koostöös Teeameti ja Liikluspolitseiga selle idee heaks kiitsid. Üks liiklusmärk on väike asi linnapildis, aga suur samm kogu Eestile!"
Idee autor Margus Murakas: “Sõidan seda teed iga päev tööle ja koju võimalikult kiiresti nagu ka teised tuhanded kaaslinlased, aga PIrita teel seisan päeva lõpuks ikka ummikus. Kuna uuringute tulemusena pole seni veenvalt tõestatud, et suurem kiirus põhjustaks oluliselt rohkem õnnetusi kui lihtsalt saamatud ja uimased autojuhid, siis on liikumise kiirus Pirita suunal alates tänasest poole suurem varasemast ja sellest tulenevalt on ka ummikud nüüd poole väiksemad, veelgi enam - need on selle kiiruse juures vaevumärgatavad. Lisaks annab uue piirkiiruse kehtestamine positiivse tõuke Eesti autospordi järelkasvule - sõidame sajaga!”
Projekti finantseeris Euroopa Liikluskultuuri Edendamise Fond (ELEF) ja toetas Meeskond Security OÜ korrektse liiklusskeemi koostamisega.
Kommentaarid