Tele

Ken Saani šokidokumentaal maalis pildi sellest, mis juhtub, kui EKRE saab valitsusse: totalitaarne võim ja suletud ühiskond? (199)

LISA KOMMENTAAR

Mihkel Raud28. märts 2019, 16:51
jätkab täna Kolmeraudses EKRE vastu viha-hüsteeria tekitamist...teadagi kelle tellimisel...sotsid! Mina soovitaks Raual selle asemel oma hüljatud naiste ja lastega tegeleda.Sellise ebaväärika pereisana,ei tohiks Raud ,Varro Vooglaidu solvata oma saates! Kui kõik pereisad ,oleksid selliste pereväärtustega,oleks Eesti elu palju parem.
Šokidokumentaal28. märts 2019, 16:42
Normaalne dok ja ei näidatud seal midagi,mis meid hirmutama peaks! Poolas on elu heal järjel ja mingi kahe inimese arvamus, ei anna tõest ülevaadet nende elust. Järjekordne hüsteeria õhutamine, kellegi tellimisel!
Ongi teised õnnelikud, 28. märts 2019, 13:32
et Ungari kaudu enam illegaale edasi ei tule.
Ei taheta neid, kes illegaalselt riiki imbuvad, kes ei soovigi integreeruda ja arvavad, et raha kasv28. märts 2019, 13:22
"Kui nad ütlevad, et me ei taha aafriklasi, süürlasi, me ei taha pruune migrante, siis mida see tähendab mitte valgete NATO sõjaväelaste jaoks, kes on siin?" Nato vägedesse võetakse siis ka SÜÜRLASI? Kui ei surutaks vägisi peale nn "pagulasi", poleks mingit vahetegemist naha- või silmavärvi põhjal. Miks vaene Eesti peab võõraid ülal pidama ja neile kortereid ja pühakodasid ehitama? Näidake Brüsselis KODUTUNNET - küllap siis mõistavad.
Vaadake 28. märts 2019, 00:04
Youtubest Esto tv saateid ,siis hakkate Saanist lugu pidama
Otsi youtubest 28. märts 2019, 00:00
Esto tv Welcome to Estonia,see on küll äge aga tegijatele maksis kurjalt kätte.Poliitikute viha on hirmus.
Kusjuures27. märts 2019, 23:55
Poola kaup on hea kvaliteediga,pean silmas just riideid mida müüakse ka Balti jaama turul
Küllap27. märts 2019, 23:51
On tegemist tellitud looga.Poolitikute pilkamisest ju valusad vitsad saadud,nüüd on "targem".
Ärge unustage27. märts 2019, 23:47
Et Saan ja Tolk tegid ESTO TV -d, mistõttu rahvas sai poliitikute üle naerda ning Saan ja Tolk said tõsiseid tapmisähvardusi.Ka Saan tahab oma peret toita.
Sa kas27. märts 2019, 19:52
tahad kudeda kellegi võõra konnatiigis?
Aari27. märts 2019, 19:46
Telli leht ja netis nii palju kui tahad,logi sisse ja anna tuld.
Näidaku27. märts 2019, 19:44
seda soperdist kõnealustes riikides, vaatame mis siis saama hakkab
Teedo27. märts 2019, 19:44
Seda teeb ekre ise oma väjaütlemistega .😁
sooja rooja tooja27. märts 2019, 19:20
vasakpoolsete no pasaran on pasarahe, ei muud
intiimsusevastane kuritegu27. märts 2019, 19:19
Reformierakonna juhid murravad päid! Väga brutaalne lugu.
Naisele27. märts 2019, 19:05
Ekre tahaks ju niisugust riiki luua, kus ainult nemad käsevad ja poo'vad.
Elukutseline Setu27. märts 2019, 18:38
Eesti on saanud endale järjekordse poliitika valdkonna asjatundija ja arvamusliidri - KEN SAAN!
Tex27. märts 2019, 18:37
Ken Saan, väikemees. Sa tee üks sokidokumentaal Taani, Soome, Rootsi, Saksamaa islamitegudest ja nö. avatud ühiskonnast. No juhul kui sokkidest välja kasvad ja üle lameda maa ulatud vaatama. On ikka meil maalrimehike :))) Tema maalib. Maeivõi ;)
See on27. märts 2019, 18:06
selle inimese hi.rm ja luu.lud asja ees mis pole veel sündinud.
Enno Puidet27. märts 2019, 17:51
Tere tundmatu, kuna nime ei ole loen Teid trolliks. Või araks kodanikuks. Mina olen Ekre liige ja ei pea end trolliks, sest väljendan omi mõtteid. Nimelt olen Ekre toetaja ja liige ainult seni, kuni Ekre seisab rahvusliku identiteedi ja suveräänsuse eest. Kui seda teeb kommunistlik partei- liitun sellega. Phest urkast /NSVL / me vabanesime ja selgub, et selleks, et minna järgmisse poriauku- EU nimelisse! Never ever! Sellisel kujul EU tuleb hävitada ja selle nimel nõus kõigi liikumistega/terrorism ja inimeste tapmine välistatud/ , mis eesmärgini viib. Ekre ei puutu asjasse, ta on vahend!
Deneb27. märts 2019, 17:24
Minu arvates on K.Saan jobu/loll või kinnimakstud tark tegelane, kes teenib pappi teatavate poliitjõudude poolt. Ja selle arvamuse eest ei saa mind süüdistada: meil on arvamusvabadus, ja väitnud , et K.Saar ON loll , ma pole. Kui EKREga valitsus viib tõesti totalitarismi, siis nõus hakkama kommunistliku partei liikmeks!
no27. märts 2019, 15:27
mida me saame? Oled ikka üks helmep ärdik!
kas27. märts 2019, 15:26
tahad kudeda oma konnatiigis?
QQ27. märts 2019, 15:02
Nii õudne , peab kolima ghanasse .
diagnoos27. märts 2019, 13:55
Vastus on lihtne - ajuloputus peab jõudma massidesse.
jah27. märts 2019, 12:59
minu enamus ekrevastased kommid saadetakse tsenseerimisele.
valisid 27. märts 2019, 12:58
vähemuse ajupestute esindajad. Nemad on muidugi rahul, mitte enamus.
kas ekre robot27. märts 2019, 12:52
läks rikki, et mitu korda ilmub?
enamus27. märts 2019, 12:51
valis ju refe, ekret vähemus.
vaesed 27. märts 2019, 12:49
ei ole lipsudes, tean vaid paari ekre pooldajat ja kordades rohkem ekre vihkajaid ekre vägivaldsuse tõttu.
Paljaks varastamine?27. märts 2019, 12:47
Kuidas see mõisahärra küll oma esimese miljoni sai?
Tõeline demokraatia27. märts 2019, 12:45
on see, kuidas ekre esimees oma naisest esinumbri tegi ja terve perekonna Riigikokku smuugeldas?
kas ekrelastel27. märts 2019, 12:43
siis nii nõrgad närvid?
Mis see venemaa ja türgi siia puutub?27. märts 2019, 12:41
Tasakaalus muidugi,27. märts 2019, 12:40
tasakaaluks on putinistlik jutt Gräzinilt.
kas sa annad27. märts 2019, 12:38
tasuta, või teed ka saani, kirjuta aadress :).
värskust jah27. märts 2019, 12:37
võllapuid inimestega pole peale natside sõda siin nähtud.
kas27. märts 2019, 12:34
eesti sõdurid polegi Eesti kodanikud?
121 ekre trolli27. märts 2019, 12:33
on siin praegu kohal :). Sama palju ka sõimukomme :).
ainult 27. märts 2019, 12:31
ekre vihkajate arv vaeste seas on kasvanud ekrelaste vägivaldsuse tõttu, mida ka filmis näidatakse, kuhu see välja viib.
kas vähe27. märts 2019, 12:29
on veel näidatud nendes riikides toimuvat?
aga seda27. märts 2019, 12:27
küsi isamaalase Tunne Kelami käest, kes hääletas selle seaduse poolt.
selle pärast27. märts 2019, 12:27
ma valingi ekret ja kõik mu tuttavad ja sõbrad teevad sama, aitab avatusest ja liberastiast
rääkida võib kõike,27. märts 2019, 12:27
aga meenutame, kuidas tema naińe sai esinumbriks, kuidas nii mõnigi ekre liige välja visati, kes julges mõisahärrale vastu rääkida jne.
kas tõesti teevad?27. märts 2019, 12:25
Seaduse järgi peaksid sinu erakonna juhid ammu juba trellide taga olema üleskutsete tõttu, riiki kukutada, kus seadusliku riigi juhid ripuvad võ'llas.
Tahad NSVL-i tagasi, 27. märts 2019, 12:23
seal ju liberaalsust polnud?
Tervishoiunõunik27. märts 2019, 12:23
Meil kehtib selline olukord paraku juba kaua,enne nn. paremäärmuslaste võimuletulekut.Vasak- äärmuslased ja liberaalid on politiseerinud meedia,toimub nn.liberaalsete väärtuste pealesurumine,käib sildistamine neonatsideks,fasistideks.Kõiki ,kes pole nõus selles palaganis osalema tempeldatakse paremäärmuslasteks.
vaene penskar27. märts 2019, 12:22
ongi vaesus üle 300 tuhandel inimesel. Vaata Kodutunde saadet ka.
ega Mart27. märts 2019, 12:20
vanamemm,27. märts 2019, 12:18
sa ei tea neist riikidest midagi. Orban võttis just vastu orjaseaduse, et välisfirmad saaks sundida ungarlasi töötama tasuta 400 tundi aastas, maksma peaks alles nelja aasta pärast, kui pole enne ära surnud, või kui firma enam eksisteerib. Orban tahab endale sõbra Putini sugust võimu, või Erdogani sugust.
Kui kinnisesse,27. märts 2019, 12:14
siis kõige parem Põhja Koreasse, minge paluge poliitilist varjupaika :).
jama27. märts 2019, 12:11
Mäletan, kui ekrelased ütlesid, et nemad on parempoolsed ja nõus valitsust tegema vaid refiga, seega saad sama.
Ei tahagi vaadata27. märts 2019, 12:09
..kuidas pingutatakse pseudoteemade laual hoidmisega, hirmutamisega, tahtmata rääkida asjadest, mis tegelikult rahvast huvitab-elu ise. Pisipoiss kennu ei saanud sellega miskipärast kuidagi hakkama, et rahva elujärge parandada.
kas reformarid27. märts 2019, 12:08
pole parempoolsed ja samuti ju liberaalid. Liberaalsus ju ongi edu pant.
ja27. märts 2019, 12:07
esimese öö õigus kehtestatakse.
ja natsid 27. märts 2019, 12:06
seda ei tee, pakuvad igakülgset vabadust? Miks siis ekre juhid juba trellide taga pole, seadused ju võimaldaks?
mis riigid 27. märts 2019, 12:00
on kõige konservatiivsemad? Moslemiriigid ja türannide riigid, kas Eesti peaks nende sarnasteks muutuma? Alles saime ühest niisugusest välja ja juba tehavad osa tagasi?
arvan27. märts 2019, 11:39
Midagi ei juhtu sellist, mis poleks inimlik ja mõistetav. Riigkogus ei saa olla inimesed, kes on seal iidamast-aadamast ministritoolidelt ühelt teisele istunud. Vaja on edukat edasiminekut, uusi tuuli ja uut mõtlemist, uusi tegijaid. Nõuka ajal jah, istus inimene 30aastat või enam ühel kohal ja see sobis, nüüd aga ei saa toolile auku sisse istuda, tuleb mõelda, kelle heaks sa töötad, riigi heaks aga riik ongi rahvas.
M.27. märts 2019, 10:41
Lisaks veel, et enamus kultuuritegelasi ongi peast sotsid nagu A. Vaarik, M. Raud jne. Ega Saangi erine, liigitub sama kategooria alla. Sõna kultuuritegelane on siinjuures kõva reservatsiooni omav.
Aiku27. märts 2019, 10:38
Huvitav, miks seda artiklit on võimalik lõpuni lugeda? MIKS see tasuline ei ole nagu kõik ülejäänud?
Ö27. märts 2019, 10:33
Ma teadsin, et Ken ei kuule hästi aga nüüd tuleb välja, et ta on ka pime. Pankrot on selle teose nimi mille insenerid on sotsid ja reffid.
Nii juhtub kui rehvid saavad võimu27. märts 2019, 10:31
Veel kord siis võim kaotada on nende suurim õudus.
:-(27. märts 2019, 10:31
üks noor mees, kes veel kinnimakstud teksti ilmekalt esitab on Märt Koik Ongi koik saatest. Vaatad ja imestad kuidas selline asi lubatud on ja maksumaksja raha eest
M.27. märts 2019, 10:13
Ma ei hakka sellist sotside propagandamöga vaatamagi.Pealkiri ütleb Ken Saani kohta kõik!
oh ja27. märts 2019, 10:11
Trump: peavoolumeediaon tõesti rahva vaenlane ja tõeline opositsioonipartei. Trumpil ilmselt näib õigus olevat
Naine27. märts 2019, 10:08
Seda oli väga raske vaadata. Vaatasin ainult 5 min ja panin ära. Kõige raskem oli see, et saade oli doki nime all. Kui kõik dokid on nii valelikud nagu antud üllitis siis ei ole neid mõtet vaadatagi. Ajakirjandust meil ei ole on ainult kallutatud kirjutis, mida tehakse kellegi südame soendamiseks. Kõik müügiks!
Neh27. märts 2019, 10:07
Ja kas EKRE lõugab, et meil on kohutav palgakasv ja me vajame meeletult võõrtööjõudu ??? Oh teid demagooge. No pole mitte ühtegi argumenti.
Lugeja27. märts 2019, 10:04
Rumal pealkiri ja täiesti vale
sanitar27. märts 2019, 09:59
No nii on vist küll, et ida-euroopa riike Ungarit ja Poolat peetakse teiste rahvaste poolt imelikeks. Samas ei ole Ungaris ju midagi sellest äärmuslikust riigikorrast paremaks läinud. Ei tõuse majandus ega muutu inimesed õnnelikumateks. Kõige õnnelikumad on ju soomlased ja ikka heaoluriigid Uus Meremaa või Taani. Ei ole Poola ega Ungari. Siis miks meil sinna ida-euroopasse peaks niisuur tung olema?! VÕtaks ikka selle Taani-SOome suuna.
rein27. märts 2019, 09:53
järjekordne oraakel. kas siis isehakanu või kinnimakstu
Gunnar Stahl27. märts 2019, 09:50
P.raegu o.n v.iimane h.etk s.aada EKRE l v.litsusse, s.est h.iljem , o.n s.ee j.uba v.õimatu, k.una s.iis o.n Kenn Saanilikud l.iberastid m.eie r.iigi t.äielikult m.aha m.üünud.
ehh27. märts 2019, 09:39
minu meelest on selline "õhutamine" ainult vesi ekre veskile.
27. märts 2019, 09:37
Vahetasin kanalit peale Nestori ilmumist ekraanile, oli vist 6 sekundil.
Neh27. märts 2019, 09:36
Põhimõttleiselt kirjeldab see film liberaaldemokraatiat. Opositsiooni sildistatakse suukorvistatakse represseeritakse, ettevõtted on poliitika vahendid ntx facebook kustutab kontosid. Sildistamine natsiks ratsistiks jne..
pole küll27. märts 2019, 09:33
aru saanud, mida tahate. mõisaid ju kõigile ei jagu
Mida selline 27. märts 2019, 09:32
dok. film üldse tähendab? Enda hirmudele rajatud kujutluspilt ja seda levitada tõe pähe. See on nagu ha.ige tite fantaasia, kas pii.nlik ei hakka oma rum.aluse pärast.
pisiriigis27. märts 2019, 09:31
on see eriti jäle, saavad meist siis mõisamoonakad
Mart27. märts 2019, 09:22
Ei viitsinud seda jura täitsa läbi rääkida, aga dokki tehes võiks rääkima kutsuda ka mõne parempoolse, need liberaalid puhuvad tühise asja suureks nagu alati
Inimene27. märts 2019, 09:19
Komm Kennuhhi geniaalsuse kohta kustutati ära. See ongi Kennuhhi "vaba" maailm.
analäätik27. märts 2019, 09:15
Kenn võiks minna siiasamasse naabri-Rootsi.Elaks Malmös pool aastat(kui välja veab muidugi) ja siis näidaku seda filmi,mis ta seal filmis.
See27. märts 2019, 09:12
su enda õõnes ümarpuit, mis kõmiseb.
paul27. märts 2019, 09:06
Vot see on nüüd küll öige viha öhutamine!
kiki27. märts 2019, 09:04
"paljud suur ettevõtted on töökohad viinud Poola". Palju rohkem on viidud veel Hiinasse ja Indiasse, milline unistus.... Mina küll ei taha elada odava tööjõu maal.
mitte põliseestlane.27. märts 2019, 09:02
vastupropaganda ja EKRE-ga hirmutamine on juba igapäevaseks muutunud, oleme sellega harjunud , ning ei pööra sellele enam üldse tähelepanu, teame ise, mida tahame ja mis meile sobib.
Qwert27. märts 2019, 09:02
Saan ei taha aru saada, et EKRE tulek on kellegi tegemata või valesti tehtud töö tulemus. Tühjale kohale ei teki midagi niisama.
Eino Taruk27. märts 2019, 09:01
Silmakirjalik on seegi, et EKRE't süüdistatakse hirmutamiseg, aga mida Saan teeb ja ÕL vahendab on siis rahustamine?
Tom Naan27. märts 2019, 09:01
Tallinn ja teine,kolmas jne.Eesti.Ainuoiged reformierakondlased ja sobimatud teised.Ma ei taha et seitseteist aastat Eestit viie rikkama riigi poole targalt juhtinud erakond veelgi Eestimaad lohestaks Tallinn-Voru,Tallinn-Kuressaare jne.Vanasti anti sada kriitikavaba päeva voimuliit kokkupanna.Nüüd käib märtsi algusest saati igal tasandil meediapeks.On olemas iga uue alguse puhul teatud aeg nt.koolirahu,joulurahu jne.Jätke see vaenuohutamine juba järele seltsimehed meedijategelased,arvamusliidrid jne.
27. märts 2019, 08:57
USA 27. märts 2019, 08:57
on parim näide ühiskonnast , mis pole ühestki otsast liberaalne maa. Pole vajagi aafrika mandrile minna.
et siis27. märts 2019, 08:56
See Barbi poiss sõber on ikka väga nõme tegelane. Küsimus on miks sellisele soperdisele sellist tähelepanu pööratakse? Kes see rahastaja-trummipõristaja on?
Avatud või suletud ühiskond?27. märts 2019, 08:50
Lääneliku ühiskondliku korra lammutajad kasutavad oma retoorikas kodeeritud sõnumeid ja mantraid, mille tegelike tähendusi hoiavad kiivalt varjus. Dekodeerides slogani "avatud ühiskond" on tulemuseks ühepoolselt relvitustatud riigi või rahva brutaalne paljaks varastamine. Kasutades selle töö jaoks selles ühiskonnas leiduvate reeturite ja ohmude abi. Globalistide väärastunud huumorimeel ...
Nägija27. märts 2019, 08:44
Poolas on kõik super, majandavad väga hästi ära, palju suurettevõtteid on oma tootmise poola viinud! Poolas elada on hea !!! See on Saani propaganda, et rahvast mõjutada ja leitud mingid mitte adekvaatsed tunnistajad, et lugu oleks usutavam! PUHAS JAMA !
tead, sa Kennikene27. märts 2019, 08:41
tahad avatud ühiskonda siis mine ela kümme aastakest Prantsusmaal või veel parem Aafrikas miskipärast arvan, et tagasi tulles tahad elada vaid kinnises ühiskonnas
sots on sots on sots27. märts 2019, 08:40
Kui Sa nüüd abita jääd siis pead Sa selles õhtulehe retsensente süüdistama. Ma tahtsin soovitada spetsialisti kelle poole pöörduda kui meie ajakirjandus EKRE-meelne tundub.
27. märts 2019, 08:40
Ega te ei võta ju selle Ken Saani dokfilmi tõsiselt? See ju tuleks liigitada ulme või mingi välja mõeldud sündmustiku näitamiseks. Kas ta tegelikult isegi adub mida ta teeb. Tema filmid mis ta siiani teinud on, on kõik olnud üks suur jama ja vaevalt, et enamus rahvas, sellise totruse esitamine oma valikuid muudab.Mida rohkem peksate, seda rohkem asutakse kaitsesse.
See oli 27. märts 2019, 08:37
Küll hale vasak äärmuslaste üritus rahvus riikide pooldajaid mustata sotsid ei lähe läbi ainult väga rumal inimene usub teie siirusesse!
kalew27. märts 2019, 08:36
vasakäärmusliku ideoloogia kandjad on valmis saanud meistriteose mis tegelikult peaks näitama totalitaarse reziimi tegusid nagu seda on alati olnud sotsid ja liberaalid kelle arusaama järgi ei tohi keegi kanda muud mõtteviisi kui nemad. Loomade farm ongi ühe ideoloogia võidukäik samas kui konservatiivid võimaldavad kõigil omada oma arvamust aga sealjuures lähtuda demokraatia printsiipidest. Vasakäärmuslased kannavad aga "liberaalse demokraatia" lippu mis sisult on uus nsvl koos ideoloogilise ülemvõimuga.
vanamemm27. märts 2019, 08:36
Muidugi---- meie "MAINET" ei kahjusta väga suur arv vaeseid, lapsi, kelle koolilõuna on ainuke soe toit päevas, ei kokkukukkuvad majad (kodutunne) kus pered elavad, ei korruptsioon ega "rahapesu", mainet kahjustab justnimelt valupunktidest RÄÄKIMINE. Mis õigust on kellelgi nimetada Poolat, Ungarit, Austriat jne. paariariikideks, ja ainult sellepärast, et need riigid ei taha oma tänavatele autode alla aetavaid. Võltstolerantsus on totalirismi üks ilming sest sellega vägistatakse teisiti tundjaid. USA, s ei tohi midagi valge öelda mustale---siis oled rassist, vastupidi aga küll.
saan27. märts 2019, 08:35
saan vedagu jõuluvana või tehku midagi ühiskonnale kasulikku ikka mitte ärgu lärtsugu tühja
Käisin Poolas27. märts 2019, 08:34
Polnud üldse kinnine riik ja eurotoel valmivad ülikiirteed ka sadade kilomeetritena tekkinud. Saan vist seda meelt et Poolas katoliiklus ära keelataks aga ennem kaob poola kui usk poolakate seest, eks keegi kolib sealt kindlasti Kanadasse, kui tahab.
ken-kim yon saan27. märts 2019, 08:25
siim sõidab saaniga,oda varrepõhjani sees.kallas sõidab saaniga-mina deltaplaaniga.
27. märts 2019, 08:25
Ei lähe selle provokatsiooni ohvriks.
Paneb ahastama.27. märts 2019, 08:24
Jube kuidas Ref.teeb propakandat.Kòik vale pannakse kàiku.
Saan27. märts 2019, 08:18
on ikka poolearuline kui sedagi. Mäletamist mööda tegi ta Mannerheimist filmi . Seda sõna ei saa siin kasutada, mode keelab ära :) Aga eks soomlased ei unusta seda solvangut ja mäletavad Saani ikka " hea sõnaga "
dfg27. märts 2019, 08:15
üritatakse kõike et mitte ekret valitsusse lasta. Hirmu ja paanika külvamine käib reformi poolt täis tuuridel. Eks on ka palju karta oravatel, hakkab veel igasugu korruptsioone ja saladusi välja tulema.
hm27. märts 2019, 08:09
ds27. märts 2019, 08:09
Aga tellija ja niiditõmbaja on sama ausanäoga vunts ja tema tütar
sots on sots on sots27. märts 2019, 08:06
Kui tundub, et EKRE on imbunud jubameie armastatud sotsajakirjandusse siis tuleb tõesti psühhiaatriakliiniku valvetuppa minna!
plätu27. märts 2019, 08:05
see film oli ehe propagandistlik ühepoolne pas_
jepp27. märts 2019, 08:05
Andsid mulle hea idee. Praegu vajutan uudiste saabumisel teleka lihtsalt kinni.
dfd27. märts 2019, 08:04
refi paanikanupp on põhjas
AndrusK27. märts 2019, 08:02
Selle niinimetatud doki tagant paistsid oravate ja sotside punased kõrvad. See oli puhas poliitiline propaganda. EV's kehtiva reklaamiseaduse järgi oleks pidanud see ka kenasti tähistatud olema, aga jällegi nagu on kombeks siis seadused kehtivad ja kaitsevad eestis valikuliselt. Kohtud on mõeldud vaid rikurite huve kaitsma, kuna riigimaksud on lakke aetud (reformierakonna teene). Loomulikult autorid kardavad, et kui EKRE seda kõike lammutama hakkab siis tuleb neid luukeresid nii palju välja, et reformierakond võib igaveseks kaduda. Sellest ka see meeletu paanika ja "meedia" lärm.
Seda filmi pole mõtt teha kuna seda ei näidata.27. märts 2019, 08:01
ampelmanid...27. märts 2019, 08:00
... teevad seda mida nööritõmbajad heaks arvavad.
Tasuv, Lugu27. märts 2019, 07:54
Kindel, et sellise üllitise eest sai Saanike kena honorari. Raha eest võib ju kõike!
27. märts 2019, 07:53
27. märts 2019, 07:52
sellel filmil on pussu hais juures
Tuleb meelde27. märts 2019, 07:51
Kui iseseisvuse väljakuulutamisel --- ennustati Eesti Riigile kaost ja ääretut vaesust! Nüüd on keegi Saani--- nagu ehtne kommunist--kes püüab lolluste najal suurt populaarsust ammutada!
Nägi, Ja27. märts 2019, 07:51
See Saanike võiks teha hirmutamisks filmi ka Ungarile, Itaaliale, Austriale näitamaks kui sant on elu ilma illegaalsete islamimeelsete sissetungijateta. Ja seepaele suurenevad nendes maades ültraliberaalsed vabadused veelgi - ei hoolita enam oma rahvast, riigist, perekonnatraditsioonidest ega kultuurist. Seda siin EL osa seltskonda taotlebki.
Eino Taruk27. märts 2019, 07:45
Filmitegijad on unustanud, et veel mõned aastad tagasi tunnistasid isegi mõned liberaalid, et poliitiline korrektsus on läinud liiga kaugele. See neid ei huivta, nemad otsivad luubiga "natsismi", samas kui liberaalses kuues Poliitkorrektsuse tont käitub nende selja taga (ja nende endi näol) eheda natsina!
Tegu pole dok.filmi vaid propaganda videoga. Need on kaks täiesti erinevat asja.27. märts 2019, 07:45
ehh27. märts 2019, 07:42
saanist endast võiks sokitokumentaali teha
random 27. märts 2019, 07:41
Kräpp, sõitsid saanid sõitsid reed,iga asi oma teed.
Eino Taruk27. märts 2019, 07:41
"seal kitsendatakse inimeste õigusi ja korraldatakse tagakiusamisi. " Seda teevad ka nn. liberaalsed riigid, oh PÜHA KALLUTATUS, lihtsalt teistel alustel! Kurat küll, vihale ajab selline ühte väravasse tagumine. Kas keegi Põhivoolumeediast tõesti ei võiks neutraalsem olla ja vastukaaluks tuua välja näited kuidas trahvitakse ja ahistatakse , sest keegi nimetas meest meheks, keeldus omasoolistele pulmatorti valmistamast. kandis MAGA mütsi jne. jne.
oh27. märts 2019, 07:38
Hirmu külvamine käib !!!! !!! !! !
Kati 27. märts 2019, 07:38
Kui mage "dok"! Intervjueeriti paari valitsuse vastast ja oligi kogu dokumentaal? Aga see lõik, kus Mart Helme taustaks räägib, et demokraatiat pole vaja-tegelikult kommenteeris ta ühe 400 häält saanud reformierakondlase juttu, aga filmis oli see kokku miksitud nagu oleks see tema arvamus. Saani vale tuleb paljastada!
welcome back to NSVL27. märts 2019, 07:36
Miks ei tehta sellest šokidoki kuidas EU piirab inimõigusi ja sõnavabadust. Jälle võeti vastu otsus mida tohib internetis avaldada ja mida mitte. Miks ma ei näe uudiseid sellest?
27. märts 2019, 07:36
Muidu on filmi tegemine pikk ja kulukas töö.Nüüd on kõik valminud välkkiirelt.
Eino Taruk27. märts 2019, 07:35
Selleks pole vaja kuhugi isegi sõita, meil on endil Priit Dievese juhtum
Eino Taruk27. märts 2019, 07:35
Kas meil ei ole ühtegi konservatiivset filmitegijat kes teeks dokumentaali sellest mis toimub vsakliberaalsetes ühiskondades kus kõik liberaalsusega kaasnev on narruseni üle võlli viidud, kus ülikoolides lokkab marksism ja türannia, kus ahistatakse ja represseeritakse teisitimõtlejaid?
Lausa lame kuulata27. märts 2019, 07:27
Käib lõputu vilgas ja viljatu tegevus,et EKREt maha teha
27. märts 2019, 07:24
Sul tuvid lendavad pööningul. Pöördu arsti poole.
27. märts 2019, 07:20
Sellised propaganda soperdised toovad EKREle ainult pooldajaid juurde.
27. märts 2019, 07:14
Peaks, oleks, võiks - mine lihtsalt P-sse.
ajusaagija27. märts 2019, 07:07
rahva hirmutamine täistuuridel, võimsad rahad neil soroslastel propagandaks
Andres27. märts 2019, 07:06
Lõpuni ei viitsinud vaadata. Pläga. Äärmiselt ühepoolne.
EKRE valija27. märts 2019, 06:54
Soros sõitis Saaniga,mina vaene kelguga,igas paigas käidin sees,ikka olin Sorosest ees.
ei ole EKRE valija27. märts 2019, 06:54
Täielik soperdis, Saan on viha õhutaja ja peaks kinnimajas istuma.
Mida asja27. märts 2019, 06:53
Nato sõdurid peavad end kodanikena tundma??????????
ken näeb27. märts 2019, 06:49
halbu unenägusid.Aga mina ei taha näha meie raekojaplatsidel seda, mis nt praegu Taani pealinnas toimub, minge oma avatusega õige....
tiks saanidele küss27. märts 2019, 06:31
huvitav kus kohast tuleb raha vasak terroristide propa tegemiseks
Vastik!27. märts 2019, 06:12
Vaatasin seda soperdist osaliselt ja kohe oli aru saada,missugused vaated autoritel on.Sellest jääb mulje,justkui ei oleks ärksamad inimesed Poolas ja Ungaris selliste arengutega nõus,mis riigis toimuvad.Ma ei usu seda.Minu arvates on tehtud tüüpiline propagandafilm,nagu neid võib kõikjal näha lademetes.Mulle hakkavad sellised seisukohad vastu ja ma ei salli neid levitavaid ,,inimesi"!
Kommentaar.27. märts 2019, 04:46
Ken Saan on alatu ja variserlik kommunist, kellel ei ole sooja ega külma kas tulevastele oõlvedele jääb üldse Eestit ja seda ilusat keelt suhtlemiseks meie väikesel ja armsal kodumaal. Selge see, et ta teeb seda hävitustööd globalistlike Soroslaste tellimusel ainult oma enese huvisid silmas pidades. Väga häbiväärne tegelane meie väikses ja kergelt haavatavas Eestis. Praegune olukord võrdub nõukogude liidu kokkuvarisemisega, kus väike osa tulihingelisi kommuniste võitles, et päästa seda ebainimlikku rešiimi. Euroopa Liit kui fašistlik organisatsioon peab ükskord lõppema. Inimestele, kes ei tea mis on fašism, seletan selle teile lahti. Fašism tuleneb sotsialismist. See kuritegelik poliitiline organisatsioon kes laseb kapitalistil vireleda ja otsustab mida kapitalist tohib toota ja kellele oma toodangut müüa.
Kike27. märts 2019, 04:30
Näitas pigem seda kui anda ühele liberaalile kanalis eetri aega et üks saade teha.... Ja palun väga 😂😂😂
ants27. märts 2019, 03:29
pole mõtet jama ajada EKRE toob koos teistega värskust Eesi poliitikasse.
Mary27. märts 2019, 03:12
Eestlastel on nüüdsest eestikeelne uus käibefraas tegudele, mida tehakse moraalitult ja raha eest- saanitama, saani panema, saanima.
Sander27. märts 2019, 02:55
Meie pisike riik ongi nagu suur pere/kodu ja igal perel/kodul on piirid. Nii on seda meie riigiga-on riigipiir, mis PEAB olema suletud, ei pea saama vabalt jalutada Sõrve-Säärest Eifeli tornini! Kellel vaja suhelda välismaailmaga, sellel on ka seaduslikud võimalused, siis ei satu siia ka igatmasti mudru.
kensaan27. märts 2019, 02:40
sõimab poolakaid ja ungarlasi nagu dr. Goebbels juute.
Saksad27. märts 2019, 02:38
lapik27. märts 2019, 02:20
tuleb paljstada ilmtingimatta
ja olekski vaja27. märts 2019, 02:14
filmi mis paljastab miks maa pole lame loodame saan no pasaran felicidad
putukad27. märts 2019, 02:06
loomad kõik robot tundma hästi on
varshav ketis poola ulub27. märts 2019, 02:03
ongi27. märts 2019, 01:59
ei saama magab riiki asiad
se umbes27. märts 2019, 01:56
sama kui kardetakse et eesti jalka võidab ja nutetakse ette kaotust hangike elus
Ken yunn San27. märts 2019, 01:30
saksad sõitsid Saaniga.
Arvamus27. märts 2019, 01:18
Minule tundub,et ttv on kõige tasakaalustatum kanal eestis.vähemalt uudised ja poliitika saated on teistest paremad.
Isegi lapiku maa film oleks olnud usutavamalt.27. märts 2019, 01:17
Saade oli TV 3 lati aklt läbiminek27. märts 2019, 00:53
See oli nii halvasti koostatud saade, et isegi mingisugust arvamust ei ole selle soga kohta. Arvamused Poolast tulid samasugustelt klounidelt nagu meie Ta rand ja kraaksuvad feministid (aktivistide osa).
Rahu27. märts 2019, 00:49
See oli mõeldud JEP ile! Vabanda, aga sinu igapäevane mure nende pärast kes sinuga sama meelt ei ole näitab sinu ameti olemust küõige paremini.
.....27. märts 2019, 00:37
Warshavi ülikooli kommunistist professor Marcin Matczak on siis tänapäeva tolerantide autoriteet. Selge pilt.
Pull27. märts 2019, 00:11
Analüütikud ida piiri tagant kihistavad naerda kuidas siin ise hakanud mõistuse kontrollijad viimast punnitavad
Lembit26. märts 2019, 23:51
See on ju Õhtuleht, nad kardavad ka kommide hindamist , et rahva arvamust vakka all hoida.
huviline26. märts 2019, 23:50
selle saate reklaam oli isegi huvitavam kui saade ise, tuli tublisti pingutada, et lõpuni vaadata, täielik jura
Juss26. märts 2019, 23:32
Siin on kaks võimalust. Kas reffidel on tõesti vesi ahjus ja tõeline hirm millegi avalikuks saamise ees või rahade kaotamise ees või on siin tegemist kavala trikiga. Ratasele oleks see kingitud peaministri tool. Kallas jääks n.ö. märtriks ja teeniks plusspunkte. Mingil hetkel tekitatakse tüli ja aetakse valitsus lõhki ja Ratas lahkub alla lastuna ja häbiga.
26. märts 2019, 23:32
nojah, aga vaata tegijat (saani), siis niigi kõik selge...
arne26. märts 2019, 23:24
huvitav et ekre vastasedartiklid on kõik meedias tasuta muud artilid tasulised mida sellst järeldada
oi26. märts 2019, 23:19
Uuesti26. märts 2019, 23:19
Kas minu kommentsaris oli ropp sõna "Lepatriinu" või te ei lasegi oma artiklite rumalusele tähelepanu juhtida
klapplaud26. märts 2019, 23:13
liitlassõdurid tunnevad end võrdväärselt kui saavad õiguse vastu vabadusmonumenti ku sta
Kodanik26. märts 2019, 22:57
Aitab topeltstandartitest ja eneseimetlustest, aeg on vabaneda roozamannast. Riigireeturid ja käkikeerajad vabaks! Elagu IKE!
vanem mees ladaga 26. märts 2019, 22:56
eesti on shokis.diktatuur.ise telekast nägin
Teine Kallas26. märts 2019, 22:52
Käed eemale ekrest, käed eemale tõelisest demokraatiast. Aitab libedate muigutamisest ja Brüsselile koogutamisest, Eesti ees!!!
Kaido26. märts 2019, 22:49
Lisaksin veel: vene propaganda peseb aju vähemalt nii, et sa ei pruugi sellest ise arugi saada - oskavad; see siin on aga väga prosta ja oskamatu üritus.
Kaido26. märts 2019, 22:46
Krt, pole sellist ajupesu, nagu äsja TV3 eetris olnud "Kolmedokk: kas pead hakkavad veerema?" ammu näinud. Võrreldakse võrreldamatut - üheparteilise parempoolse koalitsioonivalitsusega Poolat ja võimalikku tulevast Eestit võimaliku kolmikliidu valitsuses. Kasekamp ütleb küll filmis, et meil sellist olukorda ei teki, aga ei, võrdlus jätkub... Igatahes väga kokkuklopsitud ja kiiruga, justkui kellegi tellimusel tehtud "segapudru-dokkfilm". Häbi režisöörile! Kahju ka, et TV3 sellist jama üldse näitab.
Keit26. märts 2019, 22:42
Kriibiv veidi kõrva see sildistatud loosung "suletud ühiskond". Kumb on rohkem suletud ühiskond, kas see kui Eesti kirjutab kõigile Brüsseli käskudele, lepetele ja suunistele vaikimisi alla või see kui Eestil oleks endal suurem otsustusvõime.
IRW26. märts 2019, 22:41
Õhtuleht on jälle siinsed kommentaarid segamini löönud ja plussid-miinused ära nullinud, et inimeste meelsust mitte välja näidata. Ja ise räägivad, et kui ekre tuleb, siis algab suukorvistamine. Tule taevas appi!
muigab26. märts 2019, 22:41
Kindlasti antakse filmis sõna ka teisele poolelel nagu demokraatliku ajakirjanduse puhul on omane. Või ei anta? Kes siis ohustab demokraatiat?
deja vu26. märts 2019, 22:40
"...meedia politiseeriti ning see tehti propagandamasinaks. “Poliitiline surve muutus aina suuremaks. Kui ma selle mõjuvõimu vastu välja astusin, vallandati mind." Saksamaal, Rootsis jne. ei tohi ammugi liberite mõjuvõimu vastu välja astuda. Nii et mida kensaan tahab meile öelda?
Kõige tähtsam oleks teada26. märts 2019, 22:34
kes rahastab, sisu on ilmselge vaatamatagi.
Ennustasin selise "dokumentaali" tulekut juba mõnda aega tagasi, kas pealkiri on Miks EKRE on paha!.26. märts 2019, 22:33
Gnomik26. märts 2019, 22:32
Te vaatasite dokumentaalfilmi kokaiini mõjust inimajule.
nb26. märts 2019, 22:25
Kui sot.s saadab kellegi "karu pe..sse" siis see ei tähenda, et oponent peaks kohe loomaaia poole teele asuma. Kui aga mõni ütleb, et pead peaks veerema, siis on kuri karjas. Kui keegi saab sule sappa, siis on ilmselt tegemist linnuga.
intiimsusevastane kuritegu26. märts 2019, 22:25
meie valisime ja 26. märts 2019, 22:23
sobib ju nüüd ja ka edaspidi, sotsidele ja refidele ei sobi.
hahaha26. märts 2019, 22:21
Ironic on see, et just sellise ühiskonna poole oleme sotside ja refide juhtimisel teel!
Mulle26. märts 2019, 22:17
näib ka midagi.Nimelt,et sa röhitsed juba mitmendat korda samat teksti.Mõtle midagi originaalset järgmiseks!
Oli see vast üllitis26. märts 2019, 22:14
Softporno, rabav pealkiri aga enne lõppu kukkus ära.
rein26. märts 2019, 22:14
ei ekret ega ka mõnda teist parteid ei tohi ainuvalitsejaks lasta. kuid koalitsioonis võib ekre elevust tuua ja värvi anda.
inimesed ju ometi valisid26. märts 2019, 22:14
valisid ja siis kisendavad, et ei sobi. No mis teil siis arus oli, kui valimas käisite? Siis sobis ja nüüd enam ei sobi? Ma ei suuda ära imestada!
26. märts 2019, 22:13
punane solk voolab piiramatus koguses,mingi saan ka seda juurde tootmas.
Raha ei haise26. märts 2019, 22:12
Needsamuskid seeklid ka. Alati leidub inimesi, kes on raha eest valmis tegema mida iganes.
Muig26. märts 2019, 22:12
To Mark: Seda meie meedia Saanid sulle ei näita, kuidas nt. sallijad (Antifa) Saksamaal parempoolse poliitiku kooma peksid. Nende SALLIJATE vägitegudest saaks mitme tunnise filmi, aga seda sulle ei näidata. Kahju lausa nendest, kes mujalt infot otsida ei viitsi ja kotis elavad. Kahju on, et Eestimaa iseseisvust ohustavad sellised väga lihtsalt manipuleeritavad inimesed, kes usuvad absoluutselt kõike, mis neile ette söödetakse.
e. 26. märts 2019, 22:06
Seda ahistamist, mida punkthaaval kirjeldasid, tehakse täna Eestis ju rahvuslaste suhtes. Või tead mõnda konservatiivset päevalehte, telekanalit? Isegi ühtki konservatiivset saadet pole neis, samal ajal kui mul.tikultidel on kõik torud valla.
mark26. märts 2019, 21:46
Jube rahulik jah, kui linnapeale anti nuga? Mis rahulik see saab olla
maks26. märts 2019, 21:45
Reaaalselt see ongi nii, suukorvistamine, riigimeedias propaganda, ahistamine vaadete pärast, nuhkimine, vabaduste piiramine, peab valitsust kiitma, repressioonid jne. See toob endaga kaasa, kui mingi kitsas grupp hakkab võimu teostama
saani ken...26. märts 2019, 21:28
...on vist selgeltnägijaks hakkanud kui teab mis juhtuma hakkab.
ajaloost26. märts 2019, 21:17
Interrinde aegu selliseid paskville treis Nevzorov. Hiljem ta sai aru, et oli eksinud...
nõukaaegne26. märts 2019, 21:15
selline mõnus nõukogude liidu stiilis lauspropagandistlik koduvideo :D jube alatu ikka, ise poolas käinuna võin öelda, et inimesed on rahul oma eluga ja linnaruumis on kõigil turvaline. mitte nagu brüsselis või malmös või kasvõi juba helsingis. huvitav, palju saani au maksis ka? aa, õigus, tal polegi ju seda.