Inimesed

Ken Saan toob rahva ette uue šokidokumentaali: mis juhtub Eestiga, kui valitsusse saab EKRE (226)

LISA KOMMENTAAR

ken väikse algustähega27. märts 2019, 12:33
Jaak27. märts 2019, 06:36
Buratino lapsed tegid laulu Vooglaiust.Buratino ise teeb filme.
Arvamus26. märts 2019, 23:15
Kas ta on mingi selgeltnägija või? Ei vaata sellise tüübi mitte mingisugustgi pahna.
Udo.26. märts 2019, 23:10
Jaan arvab, et tööinimene ei vääri püsti peaga käimist oma isamaal?
Udo26. märts 2019, 23:01
Arvan, et see oleks elamisväärsemaks, kui praegune!
trollitapja26. märts 2019, 12:30
ühe trolli käsi ei tea, mida teise trolli käsi postitab? :D (vt ka “Saab laialt naerda ka")
trollitapja26. märts 2019, 12:29
ühe trolli käsi ei tea, mida teise trolli käsi postitab? :D (vt ka “televaataja irvitab laginal)
ei, ei ole. 26. märts 2019, 09:28
Päris vahva Pardi papi!
Lihtne vastus26. märts 2019, 09:24
Pardi Papil ja Pardi Mammil on siis neid pardiräppe , kahele praegu olemasolevale lisaks, igakuuliselt uusi juurde tulemas :https://www.youtube.com/watch?v=k25mw7iMV9U
Noh23. märts 2019, 14:15
Praegu seda füüri saani jalasteks pole, aga Puratiina rahapuu muudkui kasvab ja kasvab ning ebaõiglane oleks kui saanijalasteks raha ei jätku.
Noh23. märts 2019, 14:03
Kõige hullem on see, et Ekre valitsusse saades võetakse saanil jalased alt ja pannakse rattad alla, et saaks saani ka suvisel ajal kasutada ja talveks soovitati kasutada talverehve. Seega välistatakse igasugu saanide jõude seismine 3/4 aastast ja nõutakse aastaringset kasutamist
23. märts 2019, 11:54
Mis naised need küll on, kes tahavad teha aborti? Mõnude eest tuleb maksta, lõpetada abortide rahastamine riigi poolt ja kasutada seda raha haigete raviks. Rasedus ei ole teatavasti haigus nagu naistearstid ütlevad.
RS23. märts 2019, 07:26
Mis siis saama peab? Elu läheb ikka edasi ja suure tõenäosusega paremuse poole.
23. märts 2019, 07:23
See põrsanägu ka platsi veetud.
22. märts 2019, 18:55
No mida veel22. märts 2019, 16:58
Saanist saab kolmerattaline vanker, mis rohkem kraavis , kui teepeal. Saab see, et igasuguste nõmeduste eest maksma ei hakata.Kaovad ära EAS miljardäride 50000 lõunad ja palju enamatki veel. Nutavad need, kes riiki eluaegseks ammeks on pidanud.
Põliseestlane22. märts 2019, 15:56
Mis juhtub reformiga kui ta saab valitsusse,mittemidagi,rikkad saavad rikkamaks ja vaesed jäävad vaesemateks hakkame elama nagu aafrikas orjadena. Laseme uutel tuuledel puhuda.,värskust juurde.
jaan22. märts 2019, 15:55
Siis kui viimati see " töölisklass" pead tõstis tuli sellest ainult suur jama. Aga üleskutsed on nagu leninil või kingissepal.
Onu.22. märts 2019, 14:45
Kõikide teiste parteide tegevust oleme juba piisavalt näinud ega ole neist eriti heas arvamuses nüüd siis sooviksime teistsugust tegevust näha ja kohe on igasugused kaagid tagajalgadel ja puhuvad mula suust välja.
legaliseeritud toiduahel sattub ...(seaduslikud vargad)22. märts 2019, 14:37
huvitav22. märts 2019, 10:48
kogu aeg on häda, et ei jätku raha, aga nüüd pillatakse seda mõtlematult, ei ole siiani meelde jäänud ühtki tuumakat tööd sellelt filmitegijalt ja veel oleks huvitav teada kes rahastas räiget kuuldemängu ERR-s mille kandsid ette endised NO99 näitlejad
mis juhtub kui saab ref22. märts 2019, 10:00
https://avasta.me/uudised/ja-ongi-koik-huvasti-rootsi-ja-rootslased/ siis juhtub eestiga sama.
Mureva22. märts 2019, 09:35
Ja nii ongi22. märts 2019, 09:27
Teeks dokumentaali, riik riigis, ehk siis no go zone teemadel, heaks näiteks Molenbeek Šveitsis, Fittja Rootsis, mingu sinna dokumentaali tegema, kûll siis näeb kuidas prillid esimese viie minuti jooksul kukla taha lûûakse.
kippar22. märts 2019, 09:20
Tubli Ken. Istu. Järgmine palun.
Muna22. märts 2019, 09:19
Hull hirm on ikka paljudel nahas, et kaob ära võimalus teiste seljas liugu lasta ja vara.stada, varas.tada ja veelkord varas.tada, miks muidu selline meeletu sopaloopimine käib!
no22. märts 2019, 09:10
saanile lihtsalt meeldib kui siin on palju n33greid, siis pole enam vaja aafrikaase minna kevade filmi solkima nagu ta mõned aastad tagasi tegi...
Penskar22. märts 2019, 09:08
Rehvide mõttel enne lume täielikku äraminekut saanisõitu teha on jumet. Kuid kas ainult sellest piisab? Hoopis Tuumakam oleks tellida Arvo Pärdilt ooper. See vast rabaks. Raha taha nagu näha asi pidama ei jääks.
22. märts 2019, 08:58
mis te laimate väikemeest, peaaegu härra ken seen sai korralduse sõnnikut loopida isiklikult tulevaselt piaministrilt peaaegu proualt...
idavirulane22. märts 2019, 08:52
Ja transportis siia ka veel 600 tuhat venekeelset, appi tulnud internatsionaalset tööjõudu, kes said korterid eelisjärjekorras. Sest ajalkui kohalikid eestlased aastate või isegi aastakümnete viisi korterit ootasid. Mõni suur idee jäi kahjuks teostamata. Nagu Tallinna ehitamine miljonilinnaks. ja ka megalinn Ida-Virumaale. Kohtla-järve ning Kõtvi pidi kokku ehitama, üheks mitmesaja tuhande elanikuga megalinnaks, kuhu olid planeeritud näiteks ka trammiteedki. Kustkohast see elanikkond neisse linnadesse oleks võetud peaks vist arusaadav olema. Niipalju siis NSVL aegsest eestluse kaitsmisest.
kert22. märts 2019, 08:19
Teeks siis juba filmi ka Belgia ja Prantsusmaa näitel, mis juhtub kui jätkata sellisel viisil nagu euroopa liit soovib
Endel22. märts 2019, 08:14
Lubamatu viha külvamine.
Soovin muutusi22. märts 2019, 08:12
Enamus Võru, Valga ja Põlvamaad, pool Tartumaad ja Pärnumaa, kõik need on ju EKRE valijad! Kes on andnud Teile õiguse need valijad maha trampida`? Paluksin ikka rohkem demokraatiat! Miks president vaikib? Tööle on asunud ta vend, vahendeid valimata. Tema tahab nähtavasti Brüsselisse. Arvan, et tulemas on töökas ja tugev valimisliit, keda Eesti vajab.
Jah22. märts 2019, 08:09
Noo teine äärmus sobib ka, mees, kes on mängult naine, isa, kes on tegelikult ema, tütar, kes on tegelikult poeg, mees, kes tahab olla koer, rase mees, oh nii võiks lõpmatuseni jätkata! Elu sall.ivuse ja v.ikerkaarelipu all!!
Piinlik22. märts 2019, 08:07
Miks ei tee keegi dokumentaali, mis juhtub Eestiga kui pagulasi tuuakse kontrollimatul hulgal sisse, saaks ju ilusa dokumentaali, abielud lastega, kividega loopimine, mustas prügikotis ringi käimine, jne jne Filmimiseks ei pea isegi kaugele sõitma, saab minna Soome või Rootsi, seal tausta jätkub
22. märts 2019, 08:03
mis siin juhtub,midagi ei juhtu,ainult kord tuleb eestis kõva
22. märts 2019, 07:48
No on ennast täis puhunud! Ja selliseid ullikesi reklaamitakse! Kuhu me oleme jõudnud?
22. märts 2019, 07:14
Kui ref arvab , et rahva lollitamiseks pole vaja muud kui lasta mingil tobukesel utoopiline rahvuslasi laimav kunsttükk valmis treida paistavad reformistid veel küünilisemad.
Toode22. märts 2019, 07:05
Jälle uus ullike rehvi vankri ette rakendatud no neid ikka jätkub
22. märts 2019, 06:57
Saan arvutas välja, et kui füüri tahab on praegu õige moment midagi EKRE vastu öelda. Homondus jms. on talle ammu südamelähedased.
Tex22. märts 2019, 01:19
Oiiii Kan Seen. Kas äkitsi tekkis raha, mida leelotada?
aaaa21. märts 2019, 23:42
juga21. märts 2019, 23:41
Kindlasti mitte midagi hullemat, kui Saani toodetud kvaliteetmeelelahutuslike toodetega.
sa21. märts 2019, 23:23
kas21. märts 2019, 23:15
sul on selle kommentaari lisamine automaatne ja sulle makstakse selle eest või on sul selle ülakorrusega üsna halvad lood.
mulle näib21. märts 2019, 23:12
et sinule on avaldanud mõju Jämejala üksikpalat.
reform21. märts 2019, 23:09
paneb praegu hullult pappi igasuguse hüsteeria levitamiseks,et valitsusse pääseda.Kui see neil ebaõnnestub,siis vist erakond julmalt pankrotis.Dokumentaalist rääkides siis iga valitsuse aja on kannatajaid ja ohvreid.Sama või hullema oleks võinud ju oravate valitsuse ajal teha.Huvitav oleks teada kes maksab.
to Sinusuguse 19.0121. märts 2019, 23:05
Panin kogemata miinuse. Plussi tahtsin panna.
to mnjah 22. 2921. märts 2019, 23:02
Provokaator, mis sa puterdad seal.
to Murueit 21. 3021. märts 2019, 22:57
Provokaator, ehk aitab. Kui sulle eestlased ei sobi, võid ju mujale meelepärasemasse riiki kolida, näiteks Se.ne.gali.
21. märts 2019, 22:52
Ära tüütab juba see EKRE vastane propaganda!
raha on saatanast21. märts 2019, 22:51
Rahaahnus on osad inimesed hulluks teinud. Mida kõike tehakse, et seda va mammonat saada. Kas Saanil on tõesti nii kohutavalt suur rahapuudus, et selle nimel on nõus hävitama omaenda rahva ? Ilma Ekreta on eestlaste tulevik katastroof.
lll21. märts 2019, 22:39
Ah, et Ken Saan on ka ajudeta olevus, kellele meeldib, et eestlased on vaesed, käivad välismaal tööl, ääremaastumine, haiglate sulgemine, miljonite kulutamine kuhu pole vaja, põhimaanteede mitte ehitamine, eraldi venekeelne rahvas kes kunagi ei integreeru. See kõik meeldib Kenile.
naine21. märts 2019, 22:30
Ei ole see EKRE midagi selline tont nagu temast tahetakse pilti luua.
mnjah21. märts 2019, 22:29
Äkki oleks EKRE "eestimeelsetel" lillelastel aeg aru saada, et just nimelt lihtsalt puhtast õhust keegi meile sellist õigust ei tagagi. EKRE valimisprogrami järgi välispoliitikat tehes ei huvita varsti mitte kedagi, mis saab riigist, mida pole realselt 50 aastatki kaardil olnud.
tomm21. märts 2019, 22:24
Hea, et raha lollustele kulub.
21. märts 2019, 22:10
Kui EKRE ei saa, saab Reformierakond, Just see on hirmutav - Eesti on olnud nende liberaalse turumajanduse katsepolügooniks - suletud-likvideeritud haiglad, koolid, päästekomandod, metskonnad - ei olevat kasumlikud, käibemaksu tõus... selle tulemuseks inimeste igapäeva elu-olu halvenemine
lugeja21. märts 2019, 21:56
Saan ei julge pagu-laste linnaosadesse Euroopas lihtsalt minna.
Mari21. märts 2019, 21:54
to Murueit: ära räägi musta valgeks. Sellist vihaõhutamist kui praegu EKRE ja tema pooldajate vastu pole vist Eesti ajalugu kunagi näinud.
Mis juhtub21. märts 2019, 21:54
kui senegali neker on bussijuht? Mis juhtub kui türklasel läheb autumaat trammis valla? Mis juhtub siis kui tüdrukutel tulevad pead otsast?? Jne
Tellimustööna21. märts 2019, 21:51
kanepiuimas kokkukeevitatud käkk
jo21. märts 2019, 21:50
paistab, et reformil on ikka päris palju raha, et seda massiivset EKRE-vastast kampaaniat elus hoida!
et siis veel21. märts 2019, 21:46
rohkem pekki kui ta nüüd juba lastud minna oravate valitsemise ajal?
Murueit21. märts 2019, 21:45
vale21. märts 2019, 21:45
Mõistus tõrgub?Keda üritate petta?Oravate arvates on rahvas rumal,kuid ega ole küll.Aga noh,kui sellest keegi rahulduse saab,siis andke minna.
kas dokumentaalfilmi saab21. märts 2019, 21:45
ennustamise peale teha, kust me teame, milliseks kujuneb kui nad võimule tulevad?
Andres21. märts 2019, 21:40
Ken Saan21. märts 2019, 21:39
Lihtsalt arulage hüsteeria!!!
Mina21. märts 2019, 21:34
Mis siis ikka saab ,Eesti maine läheb pekki.
Murueit21. märts 2019, 21:30
Mis saab EKREGA kokku klopsitavast valitsusest? Hüsteerilisemat vihaõhutajat kui EKRE pole praegu silmapiiril. Isamaalased püüavad järele jõuda, kuid pole veel täies mahus omandanud EKRE retoorikat. Võidakse ju klopsoda kokku see valitsus üle kivide ja kändude, aga see saab olema üks kaardimaja, mis peagi kobinal kokku kukub - vundamenti ei ole!
ära valeta21. märts 2019, 21:25
Nõukogude liidu ajal oli Eesti Nõukogude Sotsialistlik Vabariik!Eestlased said õppida eestikeelsetes koolides,ning Moskva rahastas NB!Eesti RAHVUSRAAMATUKOGU ehitamist!Hrusovi ajal rahastas Moskva Lauluväljaku ehitamist,et eestlased saaksid säilitada oma RAHVUSKULTUURI ja tunneksid ennast oma kodus hästi!Viga tehti sellega,et hakati eestisse tehaseid ehitama.eestlane ei ole aga hingelt tehasetööline.Eestlane on loomapidaja ja lõõtsakääksutaja.Kõik suured asjad ei meeldi rahvale.Sellega oleks pidanud arvestama.
Sten Saunakor21. märts 2019, 21:25
Saan, te olete seen. Ma pakun et lausa mükoloogiline haruldus, sest väidetavalt oskate te rääkida.
Poola poolt21. märts 2019, 21:18
See Saani soperdis mis mõne päevaga valmis vihutakse et propganda ikka õigel ajal peale läheks, ei küüni kunagi ITV tasemele
to Ants 19.5621. märts 2019, 21:14
Provokaator, sa ei ole ju mees tegelikult.
21. märts 2019, 21:02
kas Hillar Kohv teeb ka oma saate...
e. 21. märts 2019, 20:58
Huvitav, et suur poliitikahuviline Saan pole kuuldavasti teinud šokidokumentaale Malmö ja Brüsseli no go tsoonidest. Need, mul.tikulti progressi kaasnähud, olid ju ammu enne Eesti poliitikute juhtsihiks, kui EKRE valitsusse pääsust undki osati näha.
andres21. märts 2019, 20:52
Minul kanada lennupilet olemas
zz21. märts 2019, 20:30
Saan küsigu enne, kui suu lahti teeb, oma vanaemalt, mida tema arvab.
Ei lõpe nad ka otsa21. märts 2019, 20:30
Järgmine kloun roomas välja.
Tondipüüdjad21. märts 2019, 20:06
Otsi lolli,kes ei kardaks kolli,kui on lollil ekre kartus suur...
Õige Eesti poolt erkre,kesk,isamaliit21. märts 2019, 19:55
Kes on Saan .On ta mingi õige filmi teinud.EI TEA.Ja nüüd on reformarite abil jälle pildil.Ammu pole tast kuulnud ju vist on Kallased oma miljoneid hakkanud luhvtitama.Aeg ka seal maal.Seemned kasvavad peale ja fooljummütsid pähe reform liigub .
Arvaja21. märts 2019, 19:54
Nime "saan" vaadates, tekib huvitav filoloogiline küsimus. Kui antud nime puhul on tegemist nimisõnaga, tuleks seda käänata: saan, saani saani jne. Kui on tegemist tegusõnaga, on "saan" vorm sõnast "saama" . Siis tuleks sõna pöörata . mina saan, sina saad, tema saab jne. huvitav teada, kas saan tahab oma filmitegemist rohkem käänata või pöörata.
Mis juhtub KUI21. märts 2019, 19:53
vägev dokumenttal ikka, oletusel põhinev
Q3 21. märts 2019, 19:45
Saan pole dokumentalist. EU toetusega mtü tellis propagandat tüübilt.
eesti poolt21. märts 2019, 19:43
Kas Siim Kallas hakkas oma miljoneid liigutama.
Ö21. märts 2019, 19:39
Saan on j.o.b.u! Ja nii ongi!
lord21. märts 2019, 19:33
loodan et tuleb hea film. voiks teha ka filmi, sellest kui juut kallas saab valitsuse ja presidenditooli. isa president tyrar peaministwr. juutide unenagu.
mnjah21. märts 2019, 19:23
See ju tellitud or-so-est-200 poolt! Anti Kenile õlle raha ja kiiruga see sopp valmis saigi!
T,21. märts 2019, 19:22
Vaadates juba näkku, pole see Saan normaalne..
Kui ei tea21. märts 2019, 19:20
Jah, töö teevad seal bangladeshi, filipiini ja tiibeti töölised. Koheldakse nagu orje
21. märts 2019, 19:13
Aga21. märts 2019, 19:12
mis siis saab,kui seda kõike meil ei juhtu,kes siis vastutab hirmu külvamise eest?? Sellised propaganda filmid meenutavad juba natsisaksamaa dokumentaale,kus juutidest maaliti võimalikult negatiivne kuvand(ewige jude näit.).Saani filmis on juutide asemel EKRE.
Poola poolt21. märts 2019, 19:10
See on kohutav kui Poola teemal hakkavad asju paika panema mingid väiksed eesti telemehed. Poola on lõhestunud. Pärast veneaja lõppu jäid terad sõkaldest eraldamata ja kogu kommude seltskond valgus valitsusse ja erastasid ja ärastasid. Metsavendlus oli tabuteema tänaseni. Seltsimehed kes poola iseseisvuse pooldajatele jahti pidasid, luureorgani töötajad, miilits, juhtivad kommunistid jne said kuni Õigus ja Õiglus võimuletulekuni kõrgeid pensione. Rahva pension on tõusnud, lastetoetus ka. Feministe rahastab Norra riik, saavad soodsamaid diile EL lt.
Maamiis21. märts 2019, 19:04
Kes seda tola ka vaatab.
sokidokumentaal21. märts 2019, 18:59
Kodumaised esoteerikafilmid. Aga Marilyn Kerro ennustas täpsemalt.
Saab laialt naerda ka21. märts 2019, 18:57
Kas tuleb samasugune MÖGGA nagu see jaburduse etalon merivälja? Peab ikka "annet" olema, et midagi nii rämpsu lindile käkerdada irw.... lausa ollivuudi tasemel
Televaataja irvitab laginal21. märts 2019, 18:56
Kas see tuleb samasugune totter ja lausjabur video nagu oli mingi "merivälja"? Peab ikka olema oskus normaalsest raamatust selline käkerdis lindile kerida. Pojuke arvabki, et on filmitegija....IRW.....ollivuudi tasemel.....IRW
Rämpsvideode loojad ka kiunumas....raha meelitab nagu kärbseid meepoti juurde21. märts 2019, 18:50
Saan, filmige Hollandis toimunut. Saan, meenutage ka seda eesti noormeest, kes Pariisis mõrvati. Selleks need "saanid" julgust ei oma....aga ega selliste koduvideode kokkukäkerdajad muuks suutelised ei olegi kui poliitkorrektset solki toota. Kust muidu nad oma rämpsu filmimiseks eurosid saavad...ikka peab "ÄRA" teenima
Neil 21. märts 2019, 18:45
jaa21. märts 2019, 18:43
Irww taunid irww 21. märts 2019, 18:42
Šoki dokumemtaal toimub saksamaal rootsis prantsusmaal inglismaal ja ka hollandis toimus dogumentaal! Pimedad tolekad :D
inetu propaganda21. märts 2019, 18:38
loomulikult tellimustöö. reformimeelsed teevad, nagu teada, kõik endast oleneva, et siiski võim enda kätte saada. Võimulesaamise nimel lõhestatakse Eestit ennenägematul moel
Maria21. märts 2019, 18:32
Nüüd peaks küll president sekkuma,mis inimesed küll on reform.Laimu eest trahv,kohus,mida iganes.Sellised ei sobi Riigikokku.k.kallas ohjelda iseennast ja oma inimesi,ei oska kaotada,ei oska töötada,ebameeldiv on kuulata raadiost-k.kallas"nüüd tegeleme üleeestiliselt võitlusega,et EKRE ei pääseks valitsusse.Pea meeles:alandatud saavad alati ülendatud.
Rnx21. märts 2019, 18:32
Aga võta Rootsi või Saksa omale näiteks! See paanika muutub juba naeruväärseks. Mida see Ekre siis suudaks nii palju korda saata? Kui endised valitsused ei suutnud või ei tahtnud midagi teisiti teha, siis miks takistada seda teistel? Muutusi on vaja. Kopp ees sellest jokk-skeemidest.
21. märts 2019, 18:28
kilekotipõhjast jätkus veel saanilegi tellimustööks
Optimist.21. märts 2019, 18:26
Haukuge pealegi koerad, karavan läheb edasi ja jõuab lõpuks pärale. Kõik saab ainult paremaks minna.
vaene lil.la saanike...21. märts 2019, 18:23
kui inimene on L O L L , siis seda oma elu lõpuni...
naine21. märts 2019, 18:22
saan,saad sa ise ka aru,mida räägid,täielik jama .teiesuguste hüsteeria on täiesti ära tüüdanud ja seda arutut juttu on vastik lugeda.koli tõesti kuhugi ära.
,,A,,21. märts 2019, 18:20
Jutt nagu tellimustöö,, külvamaks hirmu ja viha. Jätsin muu ja lendasin peale! Töllmok!
Rasestumisvastane torupill21. märts 2019, 18:13
Kes tegeleb hirmutamisega- ultraliberaalid ja sotsid.
Tiit21. märts 2019, 18:12
Hirmutamine käib täie hooga. Ekrega tahaks loota, et tulnukate sissevedu Eestisse lopeb ära.
Saan ja normaalne?21. märts 2019, 18:03
Tühisus,isegi ei huvita tema mõ.tted ja teod
21. märts 2019, 17:52
Iga partei on ikka isemoodi, nende saatused võivad olla täiesti erinevad.21. märts 2019, 17:46
Mõningased sarnased jooned ei näita veel midagi. Näiteks on Hitleri nimi senini põlu all, samuti on hävitatud ning keelustatud tema NSDAP. Aga tema kaksikvend, tegelikult isegi verisem Stalin on seniajani Venemaal suure au sees. Ja ka kompartei pole mitte kuhugi kadunud.
vot nii21. märts 2019, 17:45
juhtub see, et päevavargad lähevad kinnismajja
regi21. märts 2019, 17:44
Saar, kust raha saate dokuks? Aa, nagu kogu elu, riiginisakesest niristame. Tubli poiss, on kelle üle meil siin Eestis uhke olla.
Li21. märts 2019, 17:40
Lõpetaks äkki selle hüsteeria.
tundub21. märts 2019, 17:37
et ungaris on ainult omasoo iharatel õigused ken meelest
Tohoh21. märts 2019, 17:36
Et siis juba oravad tellivad terveid telesaateid?! Nende propagandaklipid enne valimisi tegid miljonilisi väljaminekuid. Ämma kapp tühjaks ei saa?!
asd21. märts 2019, 17:34
Ken Saani unistus Eestist? https://www.youtube.com/watch?v=PkoCiUezFIQ
Clat21. märts 2019, 17:32
Järgmine kloun trügib pildile.
Xo21. märts 2019, 17:31
PK21. märts 2019, 17:30
Saanike eks sa ikka umbkotiks oled sündinud ja selleks ka jääd.
neid21. märts 2019, 17:30
eestlasi õnnelikuks tegijatest refistidest tehti ju igaühest pikk reklaamifilm ja veel rahva raha eest, aga üks kasutas veel õhuväe teenuseid
Pealtnägija21. märts 2019, 17:26
Kordan. President häbeneb eestlasi. Peaksite vist mäletama.
pealtnägija21. märts 2019, 17:24
President ju häbeneb eestlasi
Okultist21. märts 2019, 17:20
Ärge muutuge naeruväärseks kultuurirahvas, kas te aru ei saa kuidas teid räpastes poliitmängudes ära kasutatakse. Ja lisaks, kui EKRE hetkel suudetakse valitsusest välja puksida, siis on suur võimalus, et järgmine kord nad on juba ise valitsuse põhitegija, alles siis terendab see "veerevate peadega koll kapis".
kodanik21. märts 2019, 17:14
to Ootan kannatamatult: tuleb välja, et presidendi jaoks EKRE inimesed ei loe. President teeb püünel vaid suuri ja õõnsaid sõnu. Ja tema kuulab ju Brüsseli palgal olnuna Brüsseli isakeste näpunäiteid. Ehk saab sinna siis tagasi mõne priske palgaga kohakese peale.
21. märts 2019, 17:13
kenike , kas sa ikka küsisid sellelt siimult õige summa, ära häbene , tal on praegu sinu "kunsti" väga vaja!
21. märts 2019, 17:11
koli ikka kanadasse,ken,ja vii barbi ka kaasa.
Uno21. märts 2019, 17:09
Mida rohkem selliseid aktsiooone, seda rohkem hääli EK.re saab. Saa.n on nüri pliiats.
Arvaja21. märts 2019, 17:07
Pealkiri on veidi eksitav. Dokumentaalfilm räägib sellest, mis juba olnud. või olemas. EKREST rääkimine on ju ulme, ehk ettekujutus. EKRE pole ju valtsuses olnud, et tema tegevust saaks dokumentaalselt kajastada. Jäägem realistideks. tekib ka küsimus, et; kes Ken Saani ulmefilmi rahastama hakkab?
Niio on21. märts 2019, 17:04
No need saani filmid on nagu oma si.t,pole vaadatav aga ikka vaatad
???21. märts 2019, 17:02
Kaua see avalik viha õhutamine Eestis võimalik on? Arvasin, et sellega tegeleb ainult EKRE, aga EKRE on nüüd rahulik. Sotsid, Reform ja Keskerakonna Kremlimeelsed on hetkel hullemad, kui EKRE on kogu oma eksisteerimise jooksul.
kodanik21. märts 2019, 17:01
to Tegelikult: Ken-il võibolla lihtsalt näpud põhjas ja vaja raha teenida. Raha ju ei haisevat. Vähemalt osade jaoks.
Reet21. märts 2019, 16:57
to Tyuiop: sa tahtsid öelda, et ringi kõnnivad pagu-laste perekonnad? Need Euroopas just nii teevad.
Reet21. märts 2019, 16:57
to Tyuiop: sa tahtsid öelda, et ringi kõnnivad pagu-laste perekonnad? Need Euroopas just nii teevad.
Pille21. märts 2019, 16:55
Ken! Poliitika ja valimised muutuvad palju ausamaks--pane see ka sisse! ära mine seda nõmeduste ja tavasiltide kleepimise rada, siis oled ühe hetkega oma teosega pügikastis!
Kats21. märts 2019, 16:55
to ei hukuta: Mis võimalustest sa heietad? EKRE aga peab NATO-t ainsaks meie riigi julgeoleku tagatiseks. Nii et möla vähem!
Norm21. märts 2019, 16:51
Paari päevaga teeb dokfilmi valmis ja teab mis eestit ees ootab!? Wtf?
lugeja21. märts 2019, 16:50
Veel üks vihakülvaja ja lõhestaja teeb etteaste. Rumal poiss!
Ootan kannatamatult21. märts 2019, 16:49
homseid ajalehti. Nii kui lahti teen, alustan lugemist EKRE-st kui pahalasest! Tegelikult ei teagi palju neid ühinguid ja inimesi siin leidub,homme astub kindlasti keegi veel eestlaste "kaitseks" välja. Eestlaste taluvuse piir on varsti käes. Kas tõesti seal kõrgemal keegi ei märka,alates presidendist,mis siin all toimub. Kas ei peaks mitte meie president "rahvast" rahustama ja kordama oma lauset: IGA INIMENE LOEB, rohkem sallivust ja hoolivust!
Huvitav21. märts 2019, 16:49
Kas operaator ja helimees lastakse jälle üle rahadega? See ju kenake traditsioon.
Sirje21. märts 2019, 16:48
Ehk noorhärra teeb doki ka sellest kui võimule saavad ultraliberaalsed?
tibu21. märts 2019, 16:47
huvitav, miks sallitakse meil isikuid, kes töötavad eesti vastu ja levitavad meie kohta igasugust laimu??kas Politsei ei peaks algatama menetlust?
Ülepakkumisega saavutati hoopiski soovitule vastupidine tulemus.21. märts 2019, 16:45
See ühine ning ülipüüdlik ja ülepingutatud mahategemise, mis kohati lausa laimukampaaniaks muutus, sai tegelikult hoopiski EKRE-le reklaamiks. Valimised näitasid, et märkimisväärne osa inimesi on seniste võimuparteide ettevõtmistes ning rahva arvamuse ignoreerimisest küllalt saanud. Neis pettunud. Ja seekordne valimistulemus oli seetõttu paljuski protestihääletamine. Rahulolematuse väljendus. Ja kui oldi vanades parteides pettunud, siis mõtles vist nii mõnigi, et nende poolt kõigest väest maha materdatud EKRE peaks siis loogiliselt võttes sel juhul ju igati positiivne olema.
Liivi21. märts 2019, 16:44
Kes rahastab neid EKRE-vastaseid hampelmane? Miks nüüd president ei märka vihakõnesid ja vihalavastusi? Palju sa Ken Saan selle paskvilli eest saad?
sade21. märts 2019, 16:42
Aga ootaks ta tema "sokumentaali" aegadest, kui SOTSID said Eesti Vabariiki, Eestimaad juhtima! 1936, 1940, 1944, 1990...... KÕIK eestlased teavad tulemust..kuklalaskudega eesti natsionalisi pihta.tarand, idel jakobson, lauristin, anvelt, oviir....näiteid jagub!
esiteks otsitakse21. märts 2019, 16:39
üles kõik suured raharaiskajad ja pannakse nad vastutama riigi raha raiskamisessuures ulatuses koos vara konfiskeerimisega.
valed ja suured valed21. märts 2019, 16:37
Antud artiklist lugesin Saani sõnumit, et vabamüügilt kaovad rasedusvastased pillid. Neid tuleb hakata mustalt turult ostma ja sellega oma tervist ohtu seadma. Jälk manipulaator-valetaja oled, saan.
ehh21. märts 2019, 16:37
huvitav jah, keegi pole ekrega koostööd teinudki ja juba kardavad... mida kardetakse? kas midagi tuleb lagedale või pole enam ise nii kraani suu juures?
ehh21. märts 2019, 16:36
huvitav jah, keegi pole ekrega koostööd teinudki ja juba kardavad... mida kardetakse? kas midagi tuleb lagedale või pole enam ise nii kraani suu juures?
kõutsile21. märts 2019, 16:36
et kes rahastab? Võid kolm korda ära arvata!
Qwert21. märts 2019, 16:34
Ma saan aru, et EKRE müüb. Enne oli Savisaar, nüüd siis EKRE. Kes on järgmine antud toiduahelas?
ehh21. märts 2019, 16:33
kes sellisele küll rahasid jagab?
Kõuts21. märts 2019, 16:32
Aga kuhu jäävad dokid, mis saab Eestist kui võimule saavad taas sotsid ja reform? Kes seda demokraatia ja uue poliitika vastast kiunu küll tellib ja rahastab?
121. märts 2019, 16:27
Enn21. märts 2019, 16:25
Tõenäoliselt uus Eesti valitsus ilma EKRE-ta tuleb viletsam kui EKRE-ga.
kodanik21. märts 2019, 16:21
võiks juba selle palagani ära lõpetada,kaua võib vahet pole,et ekre,seal taga pole ainult käputäis inimesi,keda laimatakse ja kogu aeg maha tehakse,ise ma ei kuulu kuhugi aga süda läheb pahaks selle jura peale,mis tehakse.Nagu täna lugeda oli oli eelmine valitsus riigi sama hästi kui rahast tühjaks teinud ,nii,et ongi vaja neile virutada,selle ekrega
Inge21. märts 2019, 16:20
Kuulge totud kuu peal. Kui te ei taha ekre tõusu, siis lõpetage tema mõnitamine. Mõjub otse vastupidiselt, kas teil üldse mõtlemist pole.
Ma juba mõtlesin et Kevade nusserdamisele uue osa teinud Aafrikas.. 21. märts 2019, 16:18
Ix21. märts 2019, 16:16
Miks nii kiire hakkas filmimiseks? Kes tellis? Lasteaed,need reformid. Rahastajad maksid?
munk ( μοναχός )21. märts 2019, 16:12
Kui EKRE saab valitsusse, siis juhtub Eestiga see, et ta saab EKREga valitsuse, ning mida rohkem aega edasi, seda küpsemaks EKRE muutub, nagu nukitsamees.
selgeltnägija21. märts 2019, 16:12
Mis asja,kas kõik mis mujal ilmas halba on teeb seda ekre või?Jääb juba selline tunne.Nüüd,kus Kajal vesi ahjus,teeb vihakõnelusi juba iga teine ja ajab ikka sellist möla,et hoia piip ja prillid.Kus nüüd kari isehakanuid selgeltnägijaid ja ennustajaid välja ilmunud.Need eelarvamused on juba küll liiast.
Ema Teresa21. märts 2019, 16:12
Abort ja eutanaasia kohtuvad kuskil keskel...
Vaadake21. märts 2019, 16:10
ta pilti ja lugeda polegi vaja!!!
Mõtiskleja21. märts 2019, 15:57
Ennast imetlemast ma ei väsi.Uued " tõejärgsuse kuulutajad".
Tõsi see on!21. märts 2019, 15:46
Kindlasti võtku Isamaa oma tiiva alla ka "öine vahtkond", kes on ennast palju muutnud.
Lugeja21. märts 2019, 15:45
Demokraatia ongi pidev tahtmiste konkurents. Ekre taolised soovivad aga selle ühekordset ärakasutamist, et pärast oma võitu see lõplikult sulgeda.
21. märts 2019, 15:42
Seepärast, et hullemat ära hoida, ongi vaja konservatiivid teiste erakondadega koos valitsusse saata. Saavad nii mõnedki nukid silendatud
Allakäik21. märts 2019, 15:40
Mis anomaalia eilses TV3 "Lotokolmapäeva: Rooside sõda" saates oli? Saate algul võstkonnad oma liikmeid ei tutvustanudki. Mängu lõpud polnud lõpuni, mis läks järsku üle pallide loosimisele. Neljandas mänguosas näidati mängimas hoopis valesid võistkondi (Ernits jne.), mis olid varajasematest saadetest. Kanal 2-s küll selliseid asju ei juhtunud, mis Kanal 3-s aset leidis. Ju on seal kanalis hooletud või oma asja mittetundvad kobakäpad!
Aga21. märts 2019, 15:40
Barbi ütles: Ken ei saa!
to 15.1921. märts 2019, 15:39
mulle tuletab just ligi alati žirinovskit meelde, mõlemad ühtmoodi labased lapsesuud ja oma rahva vastased. mittetargad kah. mõlemad.
to huvitav?21. märts 2019, 15:37
ei usu, et selline asjapulk väga kallis pidada on.
21. märts 2019, 15:34
Kas järgmine Keni dokfilm tuleb näiteks 2100-ndal aastal tulnukate maandumisest maale?
====21. märts 2019, 15:31
Loote- ehk lapsetapmise riiklikku rahastamist pooldavad parteid on piisavalt valitsuses olnud. Ehk Ken Saan lubaks nüüd ka mõistlikumad inimesed seadusi tegema? Vastasel juhul tuleb meil edasi uhkustada suitsiidse riigiga…?
Poiss21. märts 2019, 15:30
puhub sooja õhku, see teeb EKRE ainult tugevamaks.
...21. märts 2019, 15:29
... ja nüüd on pildilt kadunud...
J Ligi höikab ju oma FB lehel ,et astutakse URO st välja . Tule taevas appi !! 21. märts 2019, 15:26
mart21. märts 2019, 15:24
Mis uuele valitsusele ka nimeks pannakse... IsaKe EKRE
Meil ju ka!21. märts 2019, 15:23
Kolmikliidu valijad. Enamus KE hääli ju pagulastelt.
Tyuiop21. märts 2019, 15:22
Shokidokumentaal on see, kui Eestis ei olegi enam eestlasi, kõnnivad ringi ekrenautide perekonnad, igas vähemalt 5 last ja muudkui nõuavad, andke raha, toetage, tööle keegi ei lähe.
lilli21. märts 2019, 15:17
millal seda "kevade" filmi saab näha, mille Saan tegi, kus moorlased mängivad Paunvere koolipoisse?
to 14. 4221. märts 2019, 15:15
Islamiriikides mõeldakse eelkõige OMADE peale, mitte ei koogutata võõraste ees. Nende häda on tohutu suur iive, nad ei suuda ja ei taha paljunemisele piiri panna.
to kuule Saan21. märts 2019, 15:15
Kas EKRE-st kriitiliselt rääkimine on nüüd ka juba pagulaste pooldamine ja eestlaste hävingu soovimine?
21. märts 2019, 15:14
Kas sa sotside ja liberaaalide poolt pestud ajutega õnnetus ,kes sa 15:09 kommenteerisid , saad üldse aru , mis asi on diktatuuririik ?
to jah 14.5421. märts 2019, 15:13
Provokaator ühe sõna selgeks saanud ja muudkui kordab seda.
to Ken Kelk21. märts 2019, 15:13
Kas arvamust tohivad omada ainult need mehed, kes kunagi pole alkoholi tarvitanud? Huvitav palju neid kokku tuleks?
to 14. 5121. märts 2019, 15:12
Ungari häda selles, et neil juba on igasugused " pagulased " sees.
Et21. märts 2019, 15:11
No toome siis, aga räägime kõigepealt EKREST. Miks ei tohiks rääkida, kui nad nii toredad ja tublid on?
,,21. märts 2019, 15:11
Aru Kaabits21. märts 2019, 15:10
Sallimatud sallijad näevad ohtu demokraatiale kui nende tahtmine läbi ei lähe! Keegi peaks minema oma tervist ravima ja kiiremas korras!
Et21. märts 2019, 15:09
Andunud EKRE pooldajatele on vaenlased kõik inimesaed, kes suudavad oma peaga mõelda ja diktatuuririiki ei soovi.
21. märts 2019, 15:08
Tegu ju kinematrograafilise paskvilliga brüsseli ideoloogia esidaja poolt ja vaevalt, et ükski kodanik kellele kodu ja kodumaa armas on, selle peale peale korraliku peeretuse midagi arvab. Kas brüsseli rahastus ja tellimustöö on selle laimuprojekti juures avalik teave või varjatud info?
21. märts 2019, 15:07
Ken Saan lihtsalt valetab labaselt . See on juba propanda ja Ken Saan on nagu propagandistid solovjov ja kisseljov . Aga väga hea olukord on praegu ! Kõik Eesti vastased on kappidest välja pugenud . Kõik saanid , trallad , avandid .
Loviisa21. märts 2019, 15:05
Ken Saani jutt või koeras-tt! tema pole küll mingi arvamuskujundaja
to jah21. märts 2019, 15:00
Kui nii edasi läheb, siis juba 40 aasta pärast pole Eestis mitte ühtegi eestlast. Ainult immi.grandid kõnnivad ringi ja muudkui nõuavad raha. Huvitav, kelle käest ?
Endel21. märts 2019, 15:00
Ei saa nii palju viha ohutada.Aitab juba.Muutuge sallivamateks.
Tegelikult on21. märts 2019, 15:00
sellised Kenid ajuloputatud. Hoopis vastupidi, kõik, kes ohustatud on, on tavalised, normaalselt loodusega koos tegutsevad, tavalised inimesed. Ken on lihtsalt öeldes ära pööratud.
Palun vastust.21. märts 2019, 14:59
Olen eestlane, kes pooli ei vali, kuid praegune propaganda ületab ka minu igasuguse piiri. Kohutav mis Eestimaal toimub. Ühed peavad vaikselt koalitsiooni läbirääkimisi ja teiselt poolt täielik meediasõda. Lihtsalt vastik on hommikul lehte avades lugeda,kuidas EKRE-ga hirmutatakse ja kogutakse "võitluskaaslasi".
121. märts 2019, 14:59
a ta ei julge sinna filmima minna ju kennipoiss
w21. märts 2019, 14:58
hullemaks enam minna ei saa
Ken Kelk21. märts 2019, 14:58
....pröökas, tahtsin kirjutada.
Ken Kelk21. märts 2019, 14:57
Mina sain Ken Saanist shoki suvel Tallinna-Helsingi laeval kui see oli nii juua täis, et ainult pirukas. Õige mees teisi kritiseerima!
juba21. märts 2019, 14:53
Vaadake Ungarisse ja näete mis saama hakkab. 21. märts 2019, 14:51
kuule, Saan21. märts 2019, 14:51
Shokidokumentaal on see, kui Eestis ei olegi enam eestlasi, kõnnivad ringi mos.lemite perekonnad, igas vähemalt 10 last ja muudkui nõuavad, andke raha, toetage, tööle keegi ei lähe. No mõni paneb üles mõttetu kebabiputka. Immi.grandid on eestlaste surm. Kas seltsimees Saan tahab eestlaste näha hävingut ?
Master of puppets21. märts 2019, 14:50
Seal kambas ongi enamalt jaolt aktiivsed ja passiivsed.
harri21. märts 2019, 14:48
Las EKRE valijad otsustavad. Kui ei meeldi ,siis järgmine kord neid ei valita.
21. märts 2019, 14:46
Millised islamiriigid? Bahrein, Emraadid..?
põhiline21. märts 2019, 14:46
antibooševik21. märts 2019, 14:46
Lennud ei kuulu nende hulka kes aru saavad, vaid nende hulka kes peavad tundma.
näiteks kasvõi Jaapan21. märts 2019, 14:45
Jaapan ei võta üldse nn. " pagulasi " vastu, sest rikub nende kultuuri. Ken Saarekene, EKREGA muutub elu elamisväärseks. Tolerastide - eestlaste vihkajate ja imm.grantidega elu Eestis on maapealne põrgu.
Võhik21. märts 2019, 14:43
Kes see Kenn on? Pole Eesti nimigi. Lühend Kenia' st? Mingi pentagrammikummardaja?
aitab21. märts 2019, 14:42
Iõpetage, milleks rahvast riidu ajada.Te valetate mõlemad.
EKRE valija!21. märts 2019, 14:42
Oi õudust, kaitse maarjamaad taevaisa! Kõik on vaenlased meie ümber, IKE on ümber piiratud!!! Lillad, eurooplased, eeestlsed, venelased, massoonid, ufod ja lääne imperialist!
Kõige konservatiivsemad21. märts 2019, 14:42
on islamiriigid, Põhja Korea ka, väga inimlik elu neis?
kalew21. märts 2019, 14:40
las näitab kuidas seal kus normaalsus on normaalsus ja mitte "euroopalik väärtus" hästi elatakse ilma sotsialistliku ideoloogilise sunnita
aga nüüd, saanikenn, 21. märts 2019, 14:40
too rahva ette dokumentaal, mis juhtub, kui erke ei saa. selleks sõida molenbeeki, malmösse ja üldse mööda euroopa no-go-tsoone, kuhu isegi politsei ei julge enam minna. seal siis filmi ja mitte päevasel ajal, kui enamus pa.ra.sii.te magab, ikka õhtul ja öösel filmi. siis vaatame huviga.
delfis!21. märts 2019, 14:39
Seal on kogu brigaad hõivatud. Võitlevad jevrooplastega.
Briljantkäsi21. märts 2019, 14:38
Kuna see film esilinastub?
kulla saanikene21. märts 2019, 14:36
aga miks mitte Iisraeli näitel? Seal ju kah paremäärmuslased koalitsioonis...
Ja-jah21. märts 2019, 14:23
Ilmselt mingi sarnane jura,kui ta Kevadet solkis oma lemmikutega....
harri21. märts 2019, 14:18
EKRE-ISAMAA-KE mina olen nõus
harri21. märts 2019, 14:17
mis sellel21. märts 2019, 14:16