Poliitika

VIDEO | Kadri Simson: osa valijaid hindab ebaviisakust ja solvanguid liiga kõrgelt (56)

LISA KOMMENTAAR

EI poolda EKREt nagu ka kõiki teisigi, AGA22. märts 2019, 23:28
mida HeIme SEEL KORRAL valesti ütles?
ükskõik21. märts 2019, 18:21
kes oleks ajakirjanikuna küsitlenud oleks ikka väga paha olnud.
Kindlasti 21. märts 2019, 18:19
teeb šikiks ja mulle meeldib, et kõik on tajutav. Püksisääre pikkus on ikka igaühe oma asi. Ainult mitte reffide toetajad vaid ka teiste erakondade noored näevad sellised välja.
kas Keskid vabandavad ka maailma ees21. märts 2019, 17:09
Kui pere oleks viisakam ,siis poleks kindlasti keegi vastu,kuid mitu aastat vaid nähvamised ja ärapanemised.Solvamised ja hirmutamised.Isegi läbirääkimiste ajal vaid ebaeetilised ytlemised,kas töesti sellist asja peetakse normaalseks ja hakatakse ikka ja jälle teisi syydistama viha ja hirmu öhutamises.Kindel,kui ekrekad ise löpetaksid,olekski stabiilne ja rahu majas.Isegi fb on läinud nii tigedusi täis ja kes jagavad,ikka uued uudised!
Hm21. märts 2019, 16:36
EKRE koalitsioonipartnerid saavad veel palju vabandada.
Vanavanaema21. märts 2019, 13:10
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin ,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-mitte süüdistada arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Vanavanaema21. märts 2019, 13:03
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Kikerikii21. märts 2019, 13:01
Minu jaoks on ebaviisakas ja solvav sahkerdav ja rahvatagant varastav keskerakond. Kadrike ise võibolla pole küüsi kuhugile taha ajanud, aga ta kuulub selle pundi juhtfiguuride hulka, nii et pole siin midagi targutada...
Vanavanaema21. märts 2019, 13:00
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Vanavanaema21. märts 2019, 13:00
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Vanavanaema21. märts 2019, 12:59
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Vanavanaema21. märts 2019, 12:59
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Vanavanaema21. märts 2019, 12:59
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Vanavanaema21. märts 2019, 12:59
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
Vanavanaema21. märts 2019, 12:58
Nõus vanaemaga. Lisaks küsin vaid seda,et miks peavad minu lapsed ja lapselapsed maksumaksjatena kinni maksma nende abordi kulud? Nemad rajavad oma elu isiklikule karjäärile. Neil peaks piisavalt raha olema, et oma kulud abordile ise kinni maksta. Noored naised vajavad vast suuremat nõustamist ja kindlustunnet,et neid toetatakse laste kasvatamisel.Meil on ilus sõna-lasterikkus,seega lasterikkus ei tohiks viia vaesusesse. Lõpuks palve-ärgem süüdistagem arste, meil on parimad arstid, nad on vaeva näinud ja õppinud kõige vastutusrikkama ameti,mille tasu ei vasta vastutusele.
21. märts 2019, 12:43
Vot täna töötab jälle plusside koristamis tsensorite brigaad .
21. märts 2019, 12:33
Vot täna töötab jälle plusside koristamis tsensorite brigaad .
kah arst21. märts 2019, 11:51
Iga arst peaks teadma, et abort ei ole pere planeerimise vahend ja võib muuta naise edasise rasestumise võimatuks. Kas nii aitavad meie naistearstid kaasa iibe parandamisele ?
Vanaema21. märts 2019, 11:46
Ei saa ka mina aru, millest arstide poleemika. Kõik arstid ei suhtu ühtmoodi abortidesse . Rahvas vananeb. Kas ei peaks paluma arste, et nad teeksid tõhusamat selgitustööd abortide kahjulikkusest igas mõttes.Kõik teavad, et raha on vahend.Miks see ei võiks olla ka abortide vähendamise vahendiks? Kes ikka tahab aborti teha, see ka teeb ja maksab omast taskust - kasvõi mingi osa. Kas nende sündimata laste asemele tulevad muulased tulevad odavamaks üleval pidada? Kogu aeg käib jutt, et see ja teine Ekrelane peab vabandust paluma.Ja kui asi ei puudutagi neid üldse, siis süüdistatakse ikkagi.
Vanaema21. märts 2019, 11:46
Ei saa ka mina aru, millest arstide poleemika. Kõik arstid ei suhtu ühtmoodi abortidesse . Rahvas vananeb. Kas ei peaks paluma arste, et nad teeksid tõhusamat selgitustööd abortide kahjulikkusest igas mõttes.Kõik teavad, et raha on vahend.Miks see ei võiks olla ka abortide vähendamise vahendiks? Kes ikka tahab aborti teha, see ka teeb ja maksab omast taskust - kasvõi mingi osa. Kas nende sündimata laste asemele tulevad muulased tulevad odavamaks üleval pidada? Kogu aeg käib jutt, et see ja teine Ekrelane peab vabandust paluma.Ja kui asi ei puudutagi neid üldse, siis süüdistatakse ikkagi.
Pärnumaalt21. märts 2019, 11:38
Keskerakonna naismanipulaator, aitab juba! Mine poliitikast ära, rahvas ei taha sind .
Sul on siis21. märts 2019, 11:25
Taasta Pärnu rongiliiklus,21. märts 2019, 11:23
sellepärast jäite meie häältest ilma.
Jüri21. märts 2019, 11:19
Ja üht ütlen veel,ei taha olla palgavaene ja elada apsaluut vaesuses.Kuni ei saa 8tunni eest äraelamise palka,nii kaua ka vannun kurja,poliitikute tehtamata töö ,eeskätt süüdi sotsid ja refid ning pole ka isamaa käsi puhas.
Jüri21. märts 2019, 11:10
Ühest ei mõista ,miks vabandas(nö arstidele haiget tegemisel)?Soovitan nn.presidendil kui ka Kadril vaadata ja kuulata saadet,mida "ikka täselt"Martin rääkis.
Kadrile21. märts 2019, 11:05
Valid ei salli Keskerakopnna juhtide kahepalgelisust ja manipuleerimist ja enesekiitmist.
Maili21. märts 2019, 10:42
Eks siin kisavad ikka need, kellele Simson varbale astus! Aga nad ei saa kahjuks ise arugi, et nad ongi sellised. Kurb.
Valli21. märts 2019, 10:42
Eks igal inimesel on mingi taluvus, kui palju ta suudab labasust ja õelaid väljaütlemisi vaikimisi välja kannatada... arvan, et kõik saab alguse lastetoast.
21. märts 2019, 10:38
Kas see polegi räuskamine, mida enamus siin teeb?
valija21. märts 2019, 10:29
Õigus - süüdi on neli aastaaega, rahvusvaheline imperialism ja oravad!
Vastuseks küsimus on riiklikus rahastamise vähendamises mittemeditsiinilistel juhtudel.21. märts 2019, 10:23
Ei imestaks, kui naistearst, kes teema käima tõmbas, kuulub ise Reformierakonda.
He21. märts 2019, 15:13
Just ,arvan sama.Tuleks vist asju rääkida veelgi selgemas keeles lahti .Puust ja värvida punaseks.Rohkem kuulata.See kolmik liit KEI on Eestile parim lahendus mis siiani on kunagi olnud.Härra Ratas on tugev juht.Soovin edu KEI !
ilmselgelt21. märts 2019, 10:20
on trallal kindel seljatagune, muidu ta nii teha ei saaks. ja see räägib nii mõndagi errist.
Simson, ära mõnita21. märts 2019, 10:19
nõus21. märts 2019, 10:17
tralla ja kiisler on õpikunäide halvast ajakirjanikust
vau!21. märts 2019, 10:16
ja kes räägib? osa valijaid hindab korruptsiooni-kriminaalerakondlasi liiga kõrgelt. eriti neid vorstimehenaisi, kes rail baltikut hoogsalt ajavad.
intelligentsed külmkapi21. märts 2019, 10:05
Vana kommunist21. märts 2019, 10:04
Reffide toetajad arvavad, et 3 numbrit väiksem ülikond teeb mehe šikiks ja targaks. Trallal on ka kukepüksid jalas ja kõigile näha, kuidas intelligents ajab üle ääre
intelligendid... 21. märts 2019, 10:03
keda on ka eesti poliitika roppsuudeks nimetatud? ha ha
poliitkorrektne kadri aga21. märts 2019, 10:02
antud juhul said arstid ise valesti aru, võite kõik teha aborte kasvõi kas korda päevas, küsimus on riiklikus rahastamise vähendamises mittemeditsiinilistel juhtudel.
daam21. märts 2019, 09:56
osa valijaid, suurem osa (loe: RE toetajad), hindab ainult intelligentsust ja tervet mõistust. Matsid ei vääri mingit tähelepanu.
21. märts 2019, 09:56
Tralla ei olegi ajakirjanik , ta on vasakäärmuslasest liberaalide propagandist.
...just nii ta oli! Tralla on musternäidis, milline ajakirjanik olla ei tohiks. 21. märts 2019, 09:48
Arvamus21. märts 2019, 09:46
Mina saan aru, et põhiküsimus maksud. Retoorika teisejärguline. Keskerakond sõdib ühtlasema jaotuse eest, see valus keskmisest natuke rohkem teenivatele inimestele. Keskerakonna ja reformierakonna koalitsioon ei ole hästi mõeldav, siis peab üks erakond põhiseisukohtadest taganema. Reform on parempoolne, tema liitlased oleks loogiliselt Isamaa ja EKRE. Keskerakond vasemal, tema liitlane sotsid. Parempoolsus rõhutab just inimese omavastutust. Vasempoolsus riigikesksust ja riigi abi. Meil keskendutakse teisejärgulistele probleemidele.
mudamaadleja21. märts 2019, 09:39
Kadri peaks tegelema nende distsipliinidega,milleks teda on koolitatud,aga KE enda ebaviisakused ning solvangud ja head tavade olukordades käitumine tuleks küll "KE TÕEKOMISJONIL" üle vaadata
to Hm ja Eks ta ole21. märts 2019, 09:38
Hindame solvanguid ja labasust, muud moodi oma seisukohti avaldada ei oska? Sellest ju jutt käibki.
Vana kommunist21. märts 2019, 09:38
Ha .Nagu ikka poolik jutt. Kadri ütles selge sõnaga, et mitte ainult- ka enamik rehfe on kuldsuud, solvajad ja ropendajad. Aga eputrillaTlalla on minu meelest ETV suurimaid häbiplekke. Musternäidis sellest, milline üks ajakirjanik ei tohi olla
Sedasi21. märts 2019, 09:37
Aga kuidagi peab hääli saama kui töötulemusi pole ja inimeste mõjutamine annab tulemusi. Reformierakondlastel on võim ja rahakott tähtsamad kui viisakas ja aus käitumine.
Kai21. märts 2019, 09:34
Mind paneb ka imestama, et inimesed ei vali töötulemuste järgi vaid lasevad end mõjutada valede ja laimuga.
Ott21. märts 2019, 09:33
Kahjuks nii see on. Reformierakondlased saavadki hääli laimu, solvangute, valede ja parimate inimeste süüdi tembeldamise eest. Suur jõud on meedial ja paljud ei teagi mis tegelikult toimub.
vares, kelle tukka tuul sasib21. märts 2019, 09:31
Jaajahh, osad valijad hindavad kahepalgelisust, ebaeetilisust ja rumalust, mille tõttu satuvad riiki valitsema ebakompetentsed ja omakasupüüdlikud saadikud-ministrid!!
21. märts 2019, 09:26
See , kuidas tralla saates Kadri Simsoni solvas ja proovis alandada on ennekuulmatu ! Kogu tralla jutt pöörles selle ümber , et miks kesk ei allunud reformi nõudmistele , kas siis oleks see võimalik , kui reform natuke tagasi annab ja kas kesk saab aru mida nad teevad . tralla nõudis ja üritas välja pressida nõusolekut KaKa valitsuse tegemiseks . Kuidas saab üldse RAHVUSRINGHÄÄLINGUS selline kallutatut vihakõnede pidaja töötada ? See mida tralla teeb ei ole ajakirjandus vaid propagandisti räuskamine .
Eks ta ole!21. märts 2019, 09:22
Varsti võetakse sitakas maha ja keegi normaalne pannakse asemele.
Hm21. märts 2019, 09:15
Järgmine potensiaalne juudavalitsuse poolt hääletaja on välja ilmunud. Aga selle peale seaküla miss ei mõtle, et tema elutöö (tasuta transport) hävitamine on kooperatiivi Kaka&Kiku esimene ülesanne.
rein21. märts 2019, 09:11
kas arstide solvanguks peab pidama seisukohta, et osadel juhtudel tuleks abordi eest oma taskust lisa maksta või et liikuda sellises suunas, et elu mugavusest tingitud aborte, mitte hädapärased, vähem oleks, siis pean ütlema et ka mina olen seda meelt ning solvan naistearste vist
Liiga kõrgelt hindamine.Kas 5 palli süsteemis..?21. märts 2019, 09:09
Huvitav kes need on ,kes pätlust 5-ga hindavad..Kuhu me jõudnud oleme? Õõvastav.