Blogid

MARILYN JURMANI BLOGI | Inimesed vist ei tea, mida tähendavad rassism ja vihakõne (238)

LISA KOMMENTAAR

AIR25. märts 2019, 08:56
Marylin tule ela natuke aega Soomes ja vaata mis siin toimub. Minu hea sõber kolis Helsingist ära, 500 km kaugusele, sest ta tahab, et tema lastele jäävad alles jõulud. Paljudes lasteaedades pealinna ümbruses enam jõule ei peeta, sest moslemi lastel pole ju jõule. Püütakse kogu aeg olla nende meele järele, aga mida tunneb oma rahvas ja lapsed. Soome on muutunud räpaseks, tänavad pabereid täis jne., kaubanduskeskused on täis inimesi, kes mitte kunagi ei kavatse Soomes tööd tegema hakata. Kui tullakse võõrale maale elama, siis tuleb austada ka selle maa kombeid, aga kahjuks nii ei ole.
S25. märts 2019, 08:10
Venelased on tulnud eestisse elama, arvates et ega eestis ei pea!, öppima eesti keelt könelema. See on vale. Kuhu maale riiki elama minna, tuleb öppida selle riigi/maa keelt ja kultuuri kohe. See on elementaarne.
Mis on vihakõne?24. märts 2019, 23:29
Vihakõne? Kas see polnud mitte 2014 või 2015 Saksamaal, kui grupp niinimetatud muhameedlastest "sõjapõgenikke" tegi kirjaliku pöördumise, nõudes kategooriliselt Saksamaa traditsioonilise Müncheni õllefestivali ära keelamist. Sest see solvavat nende usulisi tundeid. Kuna teatavaski keelas prohvet oma poegadele alkoholi tarbimise ära. Ja seetõttu pidavat ka kõik teisedki, ka selle maa põlisasuka kes nendega nüüd ühel maal elavad, samuti nende usukäskudele alluma. Lugu ilmus tookord meie meedias. Ja jäi mulle meelde kui kurioosum.
Mis on rassism?24. märts 2019, 23:19
rassism on see, kui mingid nheeghussed lähevad ilma kutsumata kuhugi võõrale maale ja sealse kultuuri ning traditsioonidega kohanemise ning sisse-elamise asemel hakkavad hoopiski õiendama, kamandama ja kohalikele ette kirjutama, mismoodi nemad omaenda kodus elama peavad. Peavad iseennast kohalikest paremaks, Ja jakkavad neid terrorifa hirmutama ning "õigele teele" suunama.
Õelus20. märts 2019, 18:59
Ida_ virus proovi rääkida eesti keeles. Heal juhul vahitakse sulle mõistmatult otsa, teisel juhul palutakse rääkida vene keeles. Nii et viharääkimine vähemuse vastu. Kus maal asub näiteks Kohtla_Järve? Geogràafiliselt Eestis, keeleliselt Venemaal
Lembit19. märts 2019, 00:11
Õhtuleht kardab rahva arvamust avaldada. Häbi!
MODE?!?!???18. märts 2019, 21:27
Jälle, kui hästi on näha TSENSUUR!!! Kõik numbrid on ära nullitud(arvan et nii mõnedki kommentaarid on kustutatud)! Kas me sellist tsensuurset Eeestit tahtsimegi?
Ene18. märts 2019, 15:59
Ühes kontekstis võib tegu olla vihakõnega, teises vihase kõnega, mis on lihtsalt labane ja hea maitse või kommete piire ületav. Internetikommentaarid kuuluvad enamasti vihase kõne alla. Vihakõne on suunatud otseselt kellegi- või millegi vastu.
Kriss18. märts 2019, 15:58
Üldiselt nõus,kuid Marilyn võiks tulla kasvõi üheks vahetuseks me tehasesse tööle,siis ta näeb eestlaste vastast kiusu...ühe eestlase kohta on meil tänaseks 9-10 slaavlast,alates vanadest olijatest,lõpetades uustulnukatega-kõik ajavad eestlastega suheldes rinna kummi:"räägi minuga vene keeles"...kui see pole teatud rassism eestlase vastu,siis mis see on?
18. märts 2019, 12:35
Marilyn Jurman , proovi oma isiklik mõtteorgan kuidagi käivitada, netist loetav liberaalne utopism on tervisele kahjulik. Kui sa iseseisvalt prooviksid mõelda , usu sinust võib tark tüdruk saada.
Hele18. märts 2019, 11:51
Eestlaseid??? Kas samuti ka taanlaseid, venelaseid, inglaseid ?
Just just konks ninnu 18. märts 2019, 11:47
Ja a van di m häbeneb kah eestlasi
Just just konks ninnu 18. märts 2019, 11:47
Ja a van di m häbeneb kah eestlasi
Teet18. märts 2019, 11:43
Jätsid lisamata vihakõne määratlusest ühe olulise osa. "Vihakõne on ründav kõne vähemuste vastu ja muud viha, mis tugineb sallimatusele, propageeriv väljendumine. EU määratluse järgi. Rõhutan: viha õhutav, sallimatusele tuginev väljendumine kellegi suhtes.
Ja jah 18. märts 2019, 11:42
Siin saadetakse moslem kes ei tea ööd ega jaga mütsigi ainult vahib l.. li näoga eestlastega /12a koos klassi.. Noh anna mõistust. Aidake eksinud koju
Teet18. märts 2019, 11:32
"Vihakõne on kõik väljendustasandid, mis levitavad, õhutavad, aitavad kaasa ja õigustavad etnilist viha, välismaalastele sallimatust, juudiviha või muud viha, mis põhineb sallimatusele." EU tõlgendus. Vihakõne on igasuguse viha propageerimine, mis põhineb sallimatusele. Võib olla ujujate, suusatajate, prillikandjate, vaegnägijate, samasugust maailmavaadet omava inimrühma ehk partei suhtes. Ei ole mõtet hakata grupeerima vihakõne sihtmärke oma isikliku nägemuse põhjal. See oleks sama kui väita, et teatud koduvägivald näiteks on OK aga muidu üldiselt taunitav.
Jüri18. märts 2019, 10:53
Jurmani suust tahaks pigem kuulda teemal:poodides olevast müüdavast alkoholist,kas piisaks näiteks ainult ühest poest väikelinnas ja suurtemates paar-kolm.
GLOBAALNE RÄNDERAAMISTIK (tsitaadid)18. märts 2019, 09:56
b) võimestame migrante ja kogukondi, et mõista hukka igasugused üleskutsed migrantidevastasele vägivallale, teavitades neid võimalikest heastamismehhanismidest /---/ c) edendame sõltumatut, objektiivset ja kvaliteetset meediaväljaannete teavitamist, sealhulgas internetipõhist teavet, tundlikustades ja harides meediaspetsialiste rändega seotud küsimustes ja terminoloogias, investeerides eetilistesse teavitamisstandarditesse ja reklaami ning lõpetades riigi rahastuse või olulise toetuse eraldamise meediaväljaannetele, mis korrapäraselt edendavad migrantide vastu suunatud sallimatust /---/
Jüri18. märts 2019, 09:52
Tuleb vist õhtulehega kohtuuksi kulutama hakata noo ei lasta arvamust avaldada,ainult mode äranägemise järgi,kus on minu õigus!?
Jüri18. märts 2019, 09:49
Nii tahaks teada ,miks ei sobinud minu üllatus?
Jüri18. märts 2019, 09:48
Arvamused ainult valikuliselt?!!
Jüri18. märts 2019, 09:47
Miks rahvas ehk riik peab näitlejaid ja lauljaid ülal pidama?Mina ise maksan siis kui tükk meeldib ja see on ka nende sissetulek,kui ikka ei meeldi pole vaja vaatajas konda süüdistada.Ja mida teeb praegult mode?!Lausa õõvastav.
Võib-olla18. märts 2019, 09:39
See intsident tundub vägagi selle kividega loopimise sarnane olevat. Tehniliselt pole ka keeruline teostada.
Matilda18. märts 2019, 09:35
to 06:56 Sina valetad ja õhutad siin viha!
Hmm18. märts 2019, 09:33
See täpselt ongi praeguse Eesti poliitkorrektsuse õõvastav olek - kui enamuse esindaja saadadab vähemuse esindaja kusagile, siis see on kriminaalkuritegu aga vastupidi on kõik normaalne. Vähemuse terror ei ole normaalne. Õnneks õigusemõistmine on üritanud ennast senini sellest eemale hoida, aga seda hirmsam on ühiskonna pidev häälestamine meedia poolt.
Matilda18. märts 2019, 09:32
to see seadus .......: See on totaalne info- ja propagandasõda, mille on vastasparteid lahti lasknud loodava koalitsiooni parteide, eriti aga EKRE vastu. Uskumatu, et see toimub enda demokraatiat ja liberaalsust deklareerivas Eestis, selle meedias. Jään huviga ootama uusi üllitisi ja paskville.
Matilda18. märts 2019, 09:32
to see seadus .......: See on totaalne info- ja propagandasõda, mille on vastasparteid lahti lasknud loodava koalitsiooni parteide, eriti aga EKRE vastu. Uskumatu, et see toimub enda demokraatiat ja liberaalsust deklareerivas Eestis, selle meedias. Jään huviga ootama uusi üllitisi ja paskville.
teine eesti kodanik18. märts 2019, 09:28
minu kommentaarides pole ka kunagi roppusi ega sõimu, ometigi on õhtuleht juba kolm korda mu ära blokeerinud. sõnavabadus on ikka sallijatele. kummaline on see, et minu mõtteviisiga inimesed olid 90ndal kangelased, nüüd tahetakse neist paariad teha. aja ikka muutuvad. eu-nõukogude liit saab olema hullem, kui nl oligi. saame veel näha tagajärgi. rootsis juba valged vanemad jätavad lapsi koolist koju, sest lapsed saavad koolis kogu aeg pe-ksa ja mõnitada kallite külaiste käest jne. lihtsalt nii kurb, mis euroopaga on tehtud.
see seadus eestis kehtib ainult sallijatele18. märts 2019, 09:20
sest konservatiive tohib küll taga kiusata nende poliitiliste vaadete pärast. ja kiusataksegi, mõnuga. sellist mõnitamist, mis ekre ja tema valijate suunas käib, on raske uskuda isegi.
Jüri18. märts 2019, 08:59
Mina sooviksin Jurmaniga ja ka temataolistega teha arvamusfestivali,et rääkida suud puhtaks,teemal:"mine kukele"teemal,saab saata läbilillede kui ka otse sõnaga millest kõik arusaavad. Seepärast peavadki seadused olema ühemõtteliselt lahti kirjutatud,või mis?
tibu18. märts 2019, 08:38
no kus nüüd tuli"ekspert" välja..haa, haa, haa
Urmas18. märts 2019, 08:23
Appi sa oled j2rjekordne tellis seinas muud midagi ! Eestlasi on tagakiusatud nende rahvuse p2rast aasta sadu ! Tuled siin r22kima et Eestlane ei tea mis on rassism ! Too endale siis yks must koju ja vabane oma meeletust syytundest kui teisiti ei saa
Urmas18. märts 2019, 08:20
Uskumatu milline propaganda k2ib igap2evaselt ! Etturid muidugi on selleks n8 kuulsused !
Mitte-üldistaja18. märts 2019, 08:09
Teeks selgeks ,kes on ,,pagulane" ja kes on tumedama naha-värviga Eestis elav või töötav või õppiv inimene.Eristaks ära ja räägiks!
ns18. märts 2019, 08:09
Vilja Kiisleri intervjuu Postimehes Jaanus Karilaidiga peaks olema õpikunäiteks ja abivahendiks ajakirjanduse õppejõududele näitamaks, milline ei peaks inervjuu olema.
sauna vihata ei lähe18. märts 2019, 07:40
Vihakõne ja rassism VS pea raiumine ja grupivägistamine. Kumb siis kumba üles kaalub nagu? Halloo! Äratus!!!
Hujallukas18. märts 2019, 07:07
Jalad üles poole polegi seekord? Kuidagi igav pilt on.
Aru ma taipa mitte möhkugi18. märts 2019, 06:55
juutiisraelased vöivad omaa naabreidnottidavägistadaterroliseerida 24/7 ja keegi eiköhi syyrlasi palestiinlasi liibalonlasi jne
kohutavalt porine on18. märts 2019, 06:44
ja ei pääse autoga abivajajateni - see on mure.
18. märts 2019, 06:37
Veel just selline suhtumine on paljudes inimestes tekitanud tunde et iga tegu on lubatav, Kui tohib Tarand, Kiisler, Kaljurand, Lauristin, Raud , Lobjak jne viha õhutada ju siis nii ongi normiks . See juhtum rabiga on meie riigis normiks oleva kahepalgelisuse tulem
18. märts 2019, 06:32
Veel näeme et piiramatu vaba eetriaeg on reformierakonna ja sotside poliitikutel kui soovitakse laus vale ja laimuga , külvates viha ja rahvustevahelist laimu eesmärgiga mustata koalitsiooniläbirääkimisi pidavaid osapooli Politseijuht Vaher olge usutavam ja tehke teile pandud ülesandeid mitte valikuliselt vaid telefonikäsu alusel
Sotsiaaldemokraat18. märts 2019, 06:29
Saage ometi aru, natsid, kui eestlast nahavärvi alusel diskrimineeritakse, on see võitlus fašismi vastu.
18. märts 2019, 06:27
Veel kaksikmoraalist. Avalik Õiguslikus TV kanalis sai vaba eetriaega sotsialist Marina Kaljurand kes esines otsese viha õhutava kõnega kuttsudes inimesi ülesse otseselt parikaadidele . Pidevalt näeme ajakirjanduses kellegi Lobjakas nimeks , üsna rõvedat valet ja vihkamist sisaldavaid kirjatükke. Telekanalis TV 3 esineb keegi reporter Kiisler ääretult vihkamist põlgust väljendavate interviuudega kusjuures ta esitab interviueeritavale küsimuse ja ise ka vastab küsimusele andmata interviueeritavale sõna. See on eetriaja kasutamine viha õhutamiseks.
18. märts 2019, 06:19
Väga õiged mõtted, kuid need kellel on kohustus reageerida ei reageeri või teevad seda väga valikuliselt. Riigis kehtib topeltmoraal Politseiülem Vaher nentis et süljepritsimine tuleb lõpetada kuna see on liiale läinud.Ka väitis ta et puudub praktika. Kuidas siis seda väidet nimetada kui mitte topelt moraaliks. Ilmselt enamusele on meeles Tarant kes temonstratiivselt käis T särgiga "kommarid ahju" see onju õhutamine vägivallale ja otsene. Taeme Tarandit kes lubas relva saades konservatiividele kuklasse augu teha, jälle otsene kutse vägivallale. Mäletame Tarandit piketil märatsemas ,
Minu arvates18. märts 2019, 05:32
Ebameeldiva juhumi on mõistnud hukka ka peaminister Jüri Ratas: "Eesti Vabariigis ei ole kohta kellegi diskrimineerimisele usutunnistuse, rahvuse, päritolu ega mistahes muul alusel. Vaenu ja vihkamise õhutamine on lubamatu ning sellisele teguviisile tuleb alati täie tõsidusega reageerida." Viha ei ole mitte rahvuse vaid nende pahde tegude vastu
Alguses oli Sõna ja Sõna oli Ju... juures18. märts 2019, 05:01
Kahjuks me ei tea kui suured vähemused on siia poole pagemas. Samuti ei te me, et mis r a s s i s t on kvoot.
Ülekasvanud koolipoiss18. märts 2019, 03:49
Mis maja põleb? Kus põleb? Miks põleb? Kes põletab?
Jüri Valgamaalt18. märts 2019, 02:45
Marilyn JurmanI blogi. Tema teab kõike nii nagu vaja ja peab. Suur rahvaõpetaja ja ilmeksimatu kõiketeadja. Blogi alla käib tõe ja õiguse ministeeriumi pitsat. Rassistid, vihakõnelejad ja teised pahad seda ei näe.
Arne18. märts 2019, 02:24
Selle rumala kommentaari mõte on , et laske kõik kes tahavad siia sisse ja minge ise eest ära, see tähendab ärge olge rassistid ja vihakõelejad kes neile takistusi teevad.
to:leo18. märts 2019, 01:40
no kordame siis veel kord üle: "Vihakõne on ründav kõne vähemuste vastu. Olgu siis vähemus määratletud rassi, rahvuse, soolise identiteedi, seksuaalse kuuluvuse või muu tunnuse järgi, aga kindlasti ei saa nimetada vähemuseks ühtki erakonda. Seega väljend “vihakõne selle või teise erakonna vastu” on väga veider." Kui aga ikka nii väga tahetakse ennast ohvrina tunda, siis olge lahked.
lühema keti otsa17. märts 2019, 23:28
ajakirjandus ei peaks ullikeste eneseeksponeerimise arvelt teenima - oleks nii mõnigi vihakõne olemata.
78,5 a.17. märts 2019, 23:26
Kui mina veel koolipoiss olin, siis meil polnud sõna "neeger"veel vihakõne, meil neid veel ei olnud. Meil olid jälle siia tulnud vabastajad ja neid me eriti ei sallinud ning salaja pidasime nendevastast vihakõnet. Ühe vabastja poeg lõi meie pärismaalast, eestlast siis, suusakepiga pähe! Meie õpetajas olid poissi peale väga pahased, miks ta oma pea vabastaja suusakepi ette jättis! Muidugi otseloomulikult karistati pärismaalast.
Eesti kodanik17. märts 2019, 23:25
Meil on sõnavabadus. Arvamus, mis lehekülje haldajale ei sobi, suunatakse modereerimisele. Arvamuses polnud viha ega sõimu, lihtsalt faktid möödunust
Aitäh!17. märts 2019, 23:20
Seda oli hea lugeda! (ja nüüd vaataks, kui ruttu ree kommentaar ilmub või kaob ... aga ei viitsi)
Villu17. märts 2019, 23:11
Vihakõne võib olla üksküik kelle vastu, ka enamuse vastu, ükskõik kui väike olend võib vihakõnet pidada terve suure riigi vastu.Rassist on meil ju momendil see, kes lihtsalt ise enda huve kaitseb, püüab sellega teed leida oma enda paremale elule.
Ene17. märts 2019, 23:09
Ene17. märts 2019, 23:09
Ene17. märts 2019, 23:08
Ene17. märts 2019, 23:08
Ene17. märts 2019, 23:08
Ene17. märts 2019, 23:08
Ene17. märts 2019, 23:08
lia17. märts 2019, 22:52
See tüüp kah ses kõigi eesti liikumises, kus suht mõttetud tegelased koos, kel kultuuriga miskit pistmist pole. Pealiskaudsete kultuurikaugete asjadega tegelevad tühikargajad rohkem.
e.17. märts 2019, 22:51
Kui G.uy Ver.hovstadt Euroopa Manifestis väidab, et rahvused tuleb lik.videerida (sisuliselt hä.vitada), on see vi.hakõne ühe väikseima Euroopa rahva - eestlaste - vastu. Ka käsitub vi.hakõnena nõue valgele inimesele (eriti blondile ja sinisilmsele) tervitada oma kodus lilledega maailma enamusra.sse - kollaseid ja mus.ti. Nii et jah, Jürmani definitsiooni järgi on eestlased vi.hakõne patust vaat et sünnijärgselt priid. :) (Sry, ma ei saa aru, millist sõna üritab ÕL modereerida.)
e.17. märts 2019, 22:48
Kui Guy Verhovstadt Euroopa Manifestis väidab, et rahvused tuleb likvideerida (sisuliselt hävitada), on see vihakõne ühe väikseima Euroopa rahva - eestlaste - vastu. Ka käsitub vihakõnena nõue valgele inimesele (eriti blondile ja sinisilmsele) tervitada oma kodus lilledega maailma enamusrasse - kollaseid ja musti. Nii et jah, Jürmani definitsiooni järgi on eestlased vihakõne patust vaat et sünnijärgselt pääsenud. :)
OB17. märts 2019, 22:43
. /Vihakõne on ründav kõne vähemuste vastu. / ja vähemus võib räusata, mis pähe tuleb? Istu -kaks.
Arvamus17. märts 2019, 22:38
ilma igasuguse vihata, arvan,et selle juudikooli võiks küll sulgeda.Ma olen võibolla teie arvates rumal,aga ma tõesti ei mõista,miks peab Eestis juutidel eraldi kool olema? Veneajal käisid kõik koos ühes koolis,mina näiteks ei teadnudki,et juudid on Eestis olemas,nüüd tuleb välja,et neil on midagi teistmoodi ja ei kõlba põlisrahvaga kooli jagada.Kas see ei ole ühiskonna lõhestamine? Eriti praegu tõstatub see küsimus üles,kui Reform välistas EKRE.Ma enam ei saa aru,mis riigis ma elan,kui eestimeelsed välistatakse??
neiuke17. märts 2019, 22:34
Keegi ütles, et neiu jurman (väikese tähega) kirjutas lollusi.Lõdvalt öeldud, sest ammu varem on see jutulind endast jätnud äärmiselt madala intelligentsitasemega inimese mulje.Praegune vaid kinnitab seda.
Peab ikka pühapäeva ära rikkuma oma lihakõnega,kuid se vist oligi eesmärk,kui vihatakse kõiki ja kõi17. märts 2019, 22:33
NN17. märts 2019, 22:27
Täiesti õige seletus. Neiu tundub olevat "kolli kapis pole" koolis käinud...
Ene17. märts 2019, 22:25
Eesti mees17. märts 2019, 22:23
USa-s oli kunagi reegel, et valida said ainult valged mehed kes omasid kinnisvara. See oli hea varjant, sest meeste IQ on keskmiselt naiste omast kõrgem ja see, et ainult kinnisvaraomanikud said valida välistas selle, et mingid väga madala haridustesemega inimesed said valimiskasti juurde. Jurman on mõlemat!
Mh17. märts 2019, 22:23
Miks teie pooldajad nii kurjad ja ebaviisakad on
Martin17. märts 2019, 22:19
MM17. märts 2019, 22:14
Neiu, hoopis Teie ei tea, mis on rassism. See on nimelt ühe rassi eelistamine teisele ehk siis inimese diskrimineerimine tema rassi pärast. See, mis Teie sinna kirjutasite, on ikka puhas lollus.
jaamaülem17. märts 2019, 22:09
Lugeja, hakka siis ise paremini kirjutama. Proovi lugejast saada kirjutajaks !
to lugeja17. märts 2019, 22:08
ma sinu nime ka ei näe? ja kui ei sobi, ära loe, miks sinu soovide järgipeaks inimestel sõnavabaduse ära võtma? nõukogude liidus juba elasime nii, nüüd elame eu-s juba peaaegu samamoodi tänu sinusugustele. ise oled ka siin s-aastaga üle valamas kommentaatoreid, aga no sina ju võid, eks?
to lugeja17. märts 2019, 22:08
ma sinu nime ka ei näe? ja kui ei sobi, ära loe, miks sinu soovide järgipeaks inimestel sõnavabaduse ära võtma? nõukogude liidus juba elasime nii, nüüd elame eu-s juba peaaegu samamoodi tänu sinusugustele. ise oled ka siin saastaga üle valamas kommentaatoreid, aga no sina ju võid, eks?
Rnx17. märts 2019, 21:51
Ah ära plära! Sul on õigus oma arvamusele, aga see ei ole kõigi arvamus.
muig17. märts 2019, 21:39
Eesti pärsimaalasi on vähem kui mustavärvilisi inimesi. Seega ei saa see kuidagi olla rassistlik. Pealegi on see oht reaalne ka geneetilisel tasandil, sest negriidsed tunnused on dominantsed. Pealegi võib arvata, et omal ajal visati valged Aafrikast välja kui paariad, sest ei sobitunud seltskonda.
lugeja17. märts 2019, 21:36
Õhtulehe toimetus-MIKS LASETE KOMMENTEERIDA ARTIKLEID,et inimesed saaksid üksteist saasta ja sopaga üle valada.Kui oleks vee oma nime alt siis vähemalt sellist pahna keegi ei tihkakas kirjutada.Siin on lugeda küll,ilma ühegi kommentaarita ka
oi oiioi17. märts 2019, 21:36
õudne. kas me tõesti asume baabeli hävituse äärel. võiksite nats lugeda ja siis ka mõelda, miks ikkagi hävitati soodoma ja komorra linnad,miks hävitati inimkond veeuputusega. LUGEGE. MÕELGE: ehk saate aru. hetkel tundub küll häving lähedal olevat. seekordne sõda ei tule eelnevaga sarnane. see on täiuslik häving. lugege. hesekiel räägib selgalt seekordsest sõjast.mõelge. ehk suudate mõista.
uksed kinni jah 17. märts 2019, 21:36
Tibi mis sa kohtla järvel vähemuse kooliga teed
Jupiter17. märts 2019, 21:35
midagi uut? Selle vanagagi nagu elementaarne riigi heaolu, sellegagi ei saada hakkama, mis see uus on? Vabapääse igale kosmosesse? Või näokujulised saiakesed? On ikka kapriisne rahvas :) kahju lugeda järjekordset eluvõõrast (suht rumalat) postitust.
Ei17. märts 2019, 21:25
sotsnoor kõne järgi.17. märts 2019, 21:21
Selge kõik valitsused siiani ja tuleviks on vihavalitsused
17. märts 2019, 21:20
mingist essu blogijast on staar tehtud !?
Mulk17. märts 2019, 21:15
Nàitlejana,oskad nalja teha kyll.Soovitan sinna liistude juurde jààdagi.Nii segane vihakône,taas ûhe erakonna pihta!!
kurb tõdeda17. märts 2019, 21:07
et häälekate liberralide käitumine on pannud mind soovima, et nad saaksid tunda, mida tähendab multikulti. ja valusalt. noh, üle euroopa on enamus neid, kes vigastatud või ta-petud mosIemite käe läbi, olnud just padusaIIijad. nagu meilgi, tunneslasega abiellunud naine sai sellesama mehe poolt ka ta-petud. sallija oli ja karma tuli. tegelikult kurb.
to vasikapuugis17. märts 2019, 21:05
väga tore ju, saabki teada, keda boikoteerida. olin näiteks siiani inese ja raadiku austaja, nüüdsest ei maksa neil minuga arvestada, ignoreerin. lennad ja muu taoline sallivkommude kamp ei olnud niikuinii valikus.
durababa17. märts 2019, 21:02
Jurman on ilmselgelt vaene ja soovib et keegi plahavataks siin kommides temal kohe siis kohtu tee jalge all.
ert17. märts 2019, 20:58
Ei saa käsk on antud tuleb kaagutada!
Kuna17. märts 2019, 20:57
juudilugu ei saa kommida siis tuletan meelde et just ekre on toetanud jeruusalema tunnustamist iisraeli pealinnana!!!
to kuule, daamike17. märts 2019, 20:55
just, las räägib, mis värvi rumiluse okse oli jms, tõsisemate teemade jaoks ei ole tal oidu.
Inksu17. märts 2019, 20:49
Mulle tundub, et korraga on neid arvamusliidreid kuidagi palju saanud... Siin väikses Eesti konnatiigis veidi ekraanil olnuna nii tähtsust täis...
oi ma arvan17. märts 2019, 20:48
et elmari raadio tuleks kinni panna, puhas rassism ju :D mõtleks, lastakse AINULT eestikeelseid laule, kuhu jääb avatus ja multikulti?
to ery17. märts 2019, 20:44
Ma loen peaaegu kõik artiklid alati läbi, sest ka vaenlast tuleb tunda. :D
eremiit17. märts 2019, 20:42
ilmselt on koik tsivilisatsoonid ja rahvad hävinud ss, kui selliste lumehelbekeste arv on saanud enamuse, juttu ennest ei hakka kommenteerimagi, nii rumal on isegi selles vanuses piinlik olla
liberaalne unetu17. märts 2019, 20:38
puhka pisut, sa ju magamatta
Vasikapuugis17. märts 2019, 20:31
pannakse südamekesi pildile..
leo17. märts 2019, 20:26
Blogijast geenius kirjutab, et vihakõne on ründav kõne vähemuse vastu. Järelikult siis igasugune rünnak Euroopa rahvuslaste vastu on vihakõne, kuna vähemalt valimistulemuste järgi otsustades on nad veel vähemuses
hulgus17. märts 2019, 20:25
väliseestlane17. märts 2019, 20:21
Ma loodan, et tolle persooni näol on tegemist mööduva/ajutise nähtusega Õhtulehe veergudel... Naiivsuse/jumal teab mille, eksponeerimine, täies mahus, lehelugejatele.
ei hakka sellisega vaidlema17. märts 2019, 20:20
sa merylyn oled lihtsalt 1oll
Pille17. märts 2019, 20:19
Arvamust võib ikka avaldada hoolimata vanusest. Ja tema tegi seda vähemalt viisakalt
reservist17. märts 2019, 20:18
Kui vähemuste kohta sõna võtta ei tohi, sest see on vihakõne, siis seda suurema jul.musega võib rünna.ta ree.tu.reid, kes eestlasi nende endi kodus tahavad teise sordi inimesteks muuta. Kogu frustratsioon tuleb ümber valada ree.tu.ritevastasteks jul.musteks.
kuule, daamike!17. märts 2019, 20:18
kirjuta ikka endiselt oma Rumist v Romistm, jäta rassismi teemalised manitsused ikka teadlikumate ja haritumate inimeste päralt.
Täname kogu südamest!17. märts 2019, 20:17
Rahva ema lasi lõpuks rahval teada, mis on mis ja kuidas olla tuleb.
jaamaülem17. märts 2019, 20:16
Keda nimeliselt kutsub Reform järgmisena oma lagunevatele barrikaadidele ?
pransusmaal17. märts 2019, 20:15
olevat mitu revolutsiooni olnud aga siis tuli savi mündid ka leitud 1779 kuni 1889 isegi 1962 täilik jama
Maarja17. märts 2019, 20:09
to miks Rabi: sest nemad on võrdsemad kui teised? Erilised? Isegi meie peapiiskop pidas vajalikuks kellegi mokaotsast öeldu pärast vabandada. Kui mind keegi tänaval solvab, kas siis ka meie peapiiskop vabandab minu ees?
Maarja17. märts 2019, 20:09
Erudiit Marilyn on rääkinud. Aamen.
ja lõpuks17. märts 2019, 20:08
kui poliitika tüütab saab pöörduda saidile kiimas emad ootavad
Eestlaseid17. märts 2019, 20:06
Eestlaseid....no, ma isegi ei saa aru, millises lauses sellist sõnalõppu oleks grammatiliselt korrektne kasutada.
oo fredaerik17. märts 2019, 20:06
ma olen su kumiirne robot
mees3517. märts 2019, 20:04
Rassism ei toimi tagasipööratult. Rassismi mõiste kehtib vaid tagakiusatud rasside ja nahavärviga inimeste suhtes nende nahavärvi tõttu. Irw. Toimib küll tagasipööratult. Ei ole nii et keegi teisest rassist võib mind solvata nahavärvi tõttu ja mina teda samal tasemel mitte.
needsamad naised17. märts 2019, 19:59
armsakesed astraalist mängivad mingit petturi rooli milleks üldse siis
Ja siis17. märts 2019, 19:54
Teeks nii, et ei võtaks sõna teemal, mida ei valda?
Grammatika17. märts 2019, 19:52
Eestlased, eestlaste, eestlasi, tütrekene, õpi emakeel korralikult selgeks...
noh krrat võtaks17. märts 2019, 19:50
tahaks teada mis emakeelega see vihakõneleja mupo püütud jotast trammijänes ka on , ega jälle mõni vovakene sarnaselt nendele mupokatele
Irf17. märts 2019, 19:49
Kes nimetatud njaiskodanikku ei tea, on rassist ja vihakõneleja.
yll17. märts 2019, 19:49
ekre ju ka vähemus ikkagi aga neid sobib siunata ja laimata!
ase jürman17. märts 2019, 19:44
armas tsik asi pole üldse temas
valetad jälle 17. märts 2019, 19:44
vihakõneks klassifitseerub mistahes sõimamine rahvusšovinistide esituses kes pole ka enamuse esidajad mitte. laps sai lapse ja peab ennast elukogenud täiskasvanuks ja kõigeteadjaks
Mida???17. märts 2019, 19:42
Europiidne rass on nonsenss? Anna abi...
und so sprach Zarathustra17. märts 2019, 19:42
Lõpetage voorussignaleerimine ja enda narratiivide lisamine. Lõpetage iga asja külge haakumine, põhjusel et see külgehaakimine võimaldab teil enda fantaasiaid-agendat edendada. Lõpetage lumepalli lükkamine lihtalt selle pärast, et te soovite sõna võtta enda isiklikus blogis, facebookis vms. Teised on enne teid juba ülehomme muidu ära sulama pidanud olematu lumerätsaka nii suureks palliks lükanud, et see just seetõttu ära veel ei sula ja te võtate ja lükkate seda edasi lihtsalt selleks et virtuesignaleerida ja enda ego mаsturbеerida? See ei ole Eestile kasuks. Ärge edendage mаssihullust.
Asi on põhimõttes17. märts 2019, 19:41
mitte juuksekarva lõhki ajamises. Põhimõte on, et mu.stadega kaasnevad väg.ista.mised ja tap.mised, pe.ded rikuvad oma domineerimisega inimsugu, seda enam kui seda lasteaedadesse tahetakse sisse viia, selliseid ei ole riiki vaja. Näha tuleb suuremat pilti, mitte kes EKRET siunab või kõik mustad vägistavad. Neid ei ole Eestisse vaja juurde, kes sigivad kui sitikad ja näha on kes erakondadest laimu ja viha õhutavad, Eestit pe.dest.ada ja mul.tistada tahavad, ikka Reform ja Sotsid. jne jne.
Pets17. märts 2019, 19:36
Kui valged peksavad värvilist, on see muidugi rassism, kui vastupidi - siis rassismivastane võitlus! :D
Pauka17. märts 2019, 19:33
Sa muidugi sellepeale ei tule, te need halvustavad ja solvavad kommentarid on siia meelega pantud. Kellegile ikka see kasulik on kui sellist asja siia tuleb. Nagu need vihakõne artiklid jurmani poolt - keegi saab sellest ikka kasu....
reede17. märts 2019, 19:33
Latseke kes elus õieti veel midagi teinud poleräägib asjadest millest tal õieti aimugi pole Mina mäletan teist aega Kui üks veidi kongus ninaga viisnurgamees külastas mu naabrimeest Pärast seda mu naabrimeest pole Ja nii tehti tuhandetega Kas peaksin neile Beria meestele andestama
rotwang17. märts 2019, 19:32
.17. märts 2019, 19:25
J-le lugemist https://www.ohtuleht.ee/909652/krista-aru-sokolaadist-keeldumine-solvas-uussisserandajatest-mehi
Rõõm lugeda17. märts 2019, 19:24
Et keegi on ka millestki aru saanud! Aitäh!
No-go17. märts 2019, 19:24
Seal saab nii, et pilt kaob päris pikaks ajaks.
mai lähe17. märts 2019, 19:24
politikasse ei näe juhtimise ja raha vajadust kui sõprust ja armastust pole tuleb vanadus ja surm
Need17. märts 2019, 19:24
EKRE pärast kirjutatud nö. paanika artiklid on täiesti mõtetu hüsteeria, tehke selle asemel midagi kasuliku või minge välja jalutama ja rahunege maha.
Ene17. märts 2019, 19:23
Kas teil piinlik pole nii öelda
Eva17. märts 2019, 19:20
Kes teisele ütleb, see ise on
Ene17. märts 2019, 19:19
Kurb neid kirju siin lugeda. Olen ikka alati arvanud, et eestlased on targad, toredad ja lahked inimesed. Aga need kirjad on lihtsalt kohutavad. Pole ju raske oma arvamust viisakalt välja öelda
ei usu oma kõrvu.17. märts 2019, 19:18
just äsja tele kahes nimetas politseinik vihakõnet "tati pritsimiseks", kas niisugune vulgarism ikka sobib teles kommenteerimisel.
siiber17. märts 2019, 19:17
siiber sellest, kas midagi muud enam pole, kes see on, et ennast esitleb- ma 76- tule- näpi
Eks valged17. märts 2019, 19:16
Ongi juba vähemus. Must karjub valge peale ja ei mingit rassismi
Mh17. märts 2019, 19:15
samuti nagu budalik17. märts 2019, 19:14
Me ei jõua vihkamisega mitte kusagile,vaid teeme sellega elu aina raskemaks!17. märts 2019, 19:13
No eks inimesed on erinevad ja me ei oska teiste mõtteid lugeda.Olgu selle rassismi solvamisega milline tahes.Ma peaksin selle peale ütlema,et mind on halva tervise,väsinud näo ja halvenenud enesetunde pärast päris palju solvatud.Viimase kolme aasta, esimese poole aasta jooksul on neid solvajaid ees oodanud palju jamasid.Kes on pidanud matustele minema,kes on saanud õiendada tegemata kohustuste pärast,kes on vahele jäänud taga rääkimisega,kiusamisega ja nii edasi.
miks Rabi17. märts 2019, 19:12
komme ei lase lugeda ja kirjutada .
lihtsalt noored17. märts 2019, 19:12
ei saa aru et okultne mässitud süsteem vaistlikult kusagile hoitakse
ja sina 17. märts 2019, 19:11
no tässa17. märts 2019, 19:10
https://youtu.be/77lj2E4qfYc
Eesti õiguses vihakõne mõiste seni puudub17. märts 2019, 19:10
Vihakõne ilmus õigusloomesse sügisel 2008 EL-i ülemnõukogul nn rassismi raamotsusega – Euroopa Liidu Nõukogu raamotsus nr 2008/913/JSK “teatud rassismi ja ksenofoobia vormide ja ilmingute vastu võitlemise kohta kriminaalõiguse vahenditega” (vt nr 2008/913/JSK, ELT L 328, 6.12.2008, lk 55–58) Samuti tegi vihakõne kriminaliseerimise ettepaneku 2008 Euroopa Nõukogu ministrite komitee. .
Mõhk17. märts 2019, 19:07
Ma ei imesta üldse, et naisel, kellel on komme alasti ekraanil sähmida, puudub igasugune sügavam arusaam sellest, mis on elus tegelikult tähtis.
ery17. märts 2019, 19:07
Aga ikka masohhistlikult iga kord loed, kirud ja siis üritad solvavalt kommenteerida, naeruvääristades veelgi rohkem ennast ja oma parteid
idavirulane17. märts 2019, 19:07
Meie elasime üle Venemaa "internatsionaalse tööjõu" voolu, elasime üle venestamislained ja ei muunud homo sovieticusteks. Olime omaenda maal teisejärgulised inimesed. Elasime KGB kontrolli ja tsensuuri all. Ja just seepärast oskame nüüd hinnata seda, mida hoida suutsime. Oma rahvust, oma keelt, oma kultuuri oma riiki. Need aated viisid meid Lauluväljakule, Toompeale, Balti ketti ning teletorni ette. Noor põlvkond pole seda õnneks kogenud. Kuid kahjuks seetõttu ei oska ka meie väärtusi hinnata ega hoida. Vaid hõiskavad globalismi, multikulti, ränderaamistiku, inglise keele ja pagulaste üle.
selguvad asjad17. märts 2019, 19:06
https://youtu.be/lt-udg9zQSE
Kui islami elanikud on enamus,17. märts 2019, 19:05
... siis võid sõimata, palju tahad - see on Jurmani teooria.
tark koolipoiss17. märts 2019, 19:04
minu kodu,on sinu kodu,sinu naine on minu naine,sinu söök,on minu söök.
briti pop17. märts 2019, 19:03
langenud apolloonlik tüüp leiab paar sexi tsibi sireenlik häma massidele
17. märts 2019, 18:57
Kati17. märts 2019, 18:55
Just, misasja ma just lugesin?? Mingit iba maakerast ja tulekahjus poitsest???
Oh üllatust17. märts 2019, 18:54
täiesti arukas artikkel, aga kel aru pole, need kukuvad nüüd sõimama.
no17. märts 2019, 18:53
igav liiv ja tühi väli,,,,
Kas seda on palju tahetud, kas see on vihakõne?17. märts 2019, 18:52
Ma ei taha, et ka siia tuleksid islamiradikaalide terrorirünnakuid. Kuulid, pommid või rammivad autod. Ma ei taha, et ka siin toimuksid kurikuulsad Kölni uusaastaööd. Ma ei taha, et me peaksime kartma vägistamist, pussitamist, röövkallaletungi või muud taolist. Ei taha vandalismi. Või mõnitamist, kui ma näiteks kirikus käin, veini joon või kodus sealiha praen. Siin on minu kodu ja kodumaa, ainus, teist minul ei ole. Siin on minu esivanemad elanud aastatuhandeid. Kes võõrsilt siia tuleb,, see peab kohanema meie kommete, keele ning kultuuriga. Aga kui talle ei meeldi, mingu tagasi kust tuligi.
umbes nagu17. märts 2019, 18:50
dziipidega matsid koos kes ei jaga maad ega mütsi aga on ringkaitse
kusti17. märts 2019, 18:50
Palun lõpetage rumalate ja tähelepanupuuduse all kannatavate hingede promomine! Tänan tähelepanu eest!
las lapsuke kasvab veel17. märts 2019, 18:49
vihakõneks loetakse tänapäeval seda mida expääminister roivas ütles...tegelikult ühiskonnakriitiline märkus on lihtsalt kriitika...aga roigasele tundus see ERITI vihakõnena..:p
rõivas17. märts 2019, 18:47
no17. märts 2019, 18:47
...17. märts 2019, 18:46
Eestis elavad venelased nimetavad meid natsideks, ainult nii meid kõiki kõnetatakse, aastaid. Jumalast OK! Eks?
saksa ajal17. märts 2019, 18:45
saadi asjadest aru oli film masoonidest ka
Hea näide, kuidas vähemused dirigeerivad enamusele kuidas olema peab.17. märts 2019, 18:45
Tölpa17. märts 2019, 18:44
Oleks seal siis vähemalt tuulgi...
Reisibüroo17. märts 2019, 18:42
Kallis Marilyn kas sooviksid tasuta reisi Rootsi teatud linnaossa. Ehk siis saaksid pildi ette.
oh darling pleez beliivmi17. märts 2019, 18:41
https://youtu.be/lt-udg9zQSE
Ah17. märts 2019, 18:41
et järsku viimase nelja aasta jooksul on eestlased muutunud rassistideks ja viha kõnelejateks.Ja need on kindlasti a prioi EKRE toetajad Ära sa ütle.
ma arvasin ,et see nädal17. märts 2019, 18:38
läheb ilusti mööda .aga kaks haiget rikkusid jälle nädala ,oma blogimisega ära .
ei saa aru17. märts 2019, 18:37
mis sel mimmil viga on,et kogu aeg liputab oma rumalusega,äkki rahuldamata?
A17. märts 2019, 18:35
Ah ,millest me üldse räägime - isegi ' Kolmeraudses ' vastanutest soovis 80-90 % EKRE -Keski -Isamaa liitu ! Teeme ära .EESTI EEST !
mh17. märts 2019, 18:33
Need on siin enamus ere näide vihakõnedest. Inimesed ise ei saagi aru mida nad suust välja ajavad. Rumalus, ebaviisakus ja labasus ruulivad ja siis on häda, et Ekresse suhtutakse halvasti.
Dr. Aadu Kadakas17. märts 2019, 18:31
Eino Taruk17. märts 2019, 18:29
"aga kindlasti ei saa nimetada vähemuseks ühtki erakonda. " Aga vaata, saab ikka küll ja kohe vägagi!!! Esindusdemokraatia tähendab just seda, et erakond esindab osa rahvast (näiteks vähemust). Valijate esindajate sõimamine ja sildistamine on just nimelt vihakõne. Aga noh, ega autoril ei ole demokraatiast vist õrna aimu, tema teab vaid mis on "liberaalne demokraatia"
A17. märts 2019, 18:26
Oh ää karda ,Evakene, meie oleme hangude ja harkidega ,ei meie tea mingeid Paljaid Porgandeid ja internetti !
K17. märts 2019, 18:25
"Vihakõne on ründav kõne vähemuste vastu." - ma saan aru, et mingi vähemus võib siis rünnata ja solvata enamust.
A17. märts 2019, 18:23
Milano linnapea kutsus selised vastuvõtule ja uuris ,mitu immigranti on võimalik neist igalühel oma perekonda vastu võtta
lia17. märts 2019, 18:22
Tibi ei hiilga just erilise tarkusega. Tean mõnda inimest, keda on aastakümneid mõnitatud nende imeliku oleku tõttu. Kui see ei kuulu vähemuse tagakiusamise alla, mis kuulub. Juu#did pole ainus vähemus. Aga Eestis nt. eestlaste seas antisemitism puudub. Ekre lausa toetas neid. Ehkki refid ja sotsid väljendasid teistsugust arvamust. Neile aga on vist palju lubatud. Mis inetu kampaania nüüd lahti on läinud. Halvasti planeeritud igatahes ja annab Venemaale kõik trumbid kätte.
17. märts 2019, 18:20
Miks see inimene kirjutab? Täiesti arulage .....
mh17. märts 2019, 18:13
see ongi tüüpiline vihakõne, mis erakonnale vaenlasi kogub
Kodanikke aja vihale...17. märts 2019, 18:13
et Eesti ei ole ennustatud heaoluriik ...vaid on reformide poolt räsitud ja sõltuvaks muudetud!
Martin17. märts 2019, 18:11
see on ka vihakõne, viisakas on öelda, et ma ei jaga Marilyn Jürmani arvamust
vot17. märts 2019, 18:08
JR17. märts 2019, 18:07
Terrorism on alati terrorism, vahet pole, kelle vastu. Christchurch, Nizza, Kabul - jah, mõmel pool on ohvriks vähmus, mõnelpool enamus, mõnelpool rahvuskaaslased. Kas pr Jurman hindab neid seetõttu erinevalt?
Trra17. märts 2019, 18:06
Titesita söömine ei mõju ajutegevusele hästi.
Teadjamees17. märts 2019, 17:57
Ega olegi võimalik teada, mida need sõnad tähendavad. Koolis selliseid asju ju ei õpetatud. Need sõnad on suhteliselt hiljuti leiutatud, seejärel meie kultuuri imporditud ning meil pole isegi nähtusi, mida nad peaksid tähistavad. Hetkel toimub paikaloksumisprotsess, nende sõnade tähendust tiritakse iga päevaga üha laiemaks.
Naine (50+)17. märts 2019, 17:55
nii on17. märts 2019, 17:55
ei hakka siin seda naist solvama,sest ta nagunii aru ei saa,et mingit jama ajab,kõige suuremad vihkajad ja rassistid on kes-need on sallijad ja mustad
Tee silmad lahti ..17. märts 2019, 17:53
Elasin Malmös ja seal nägin õiget rassismi .Kõik valged jooksid enne pimedat koju.
RS2 to no17. märts 2019, 17:52
Ma lihtsalt formuleerisin selle artikli mõte ühe lausega ära. ;)
H na17. märts 2019, 17:51
Vihakõne on see kui EKERE midagi ütleb,kui Ekrele midagi öeldakse siis see on asjakohane kriitika.
teadja17. märts 2019, 17:51
http://balder.org/judea/Richard-Coudenhove-Kalergi-Practical-Idealism-Vienna-1925.php
Martin17. märts 2019, 17:46
juba nõukogude ajal17. märts 2019, 17:45
nimetas üks vene vanamees meid, eesti lapsi, kui Leningradis metroos sõitsime, fashistideks.Selle taktika on nüüd ülevõtnud eestlased, kes tahavad, et ainult nende arvamus loeb.Kes arvamust ei jaga, on fashist, rassist , vihakõneleja ja kogu lugu.
vihane võib olla küll17. märts 2019, 17:41
kuid nende peale, kellele arvamusliidrid näpuga näitavad.Minu arvates on ka see rassist, kes eesti rahvast ei salli ja ja rumalaks nimetab
vihakõned ja vihateod17. märts 2019, 17:40
valgete inimeste (sh. eestlaste) on samuti rassism. Aga neiu Jurman seda vist ei tea.
Aadu 17. märts 2019, 17:38
Justnagu tark jutt küll aga pea nüüd tüdruk hoogu - kui mustad võtavad Lõuna-Aafrikas valgetelt maad ära sellepärast et maaomanikud on valged ja kui mustad tapavad valgeid farmerid sellepärast et nood on valged - kuidas seda siis nimetada ? Marilyni loogika alusel kirjeldatud kuriteod ei ole rassism . No vist ikka on ?
No- noh17. märts 2019, 17:34
Jah, Marilynike, räägi seda siis ka kui su lähedastel kõrid maha tõmmatud ja ise grupivägistamise ohvriks langenud nt " kallite armsate pagulaste " poolt. Räägi siis. Liberastid, uue maailma hukatus, rist, lollus ja naiivsus ning viletsus.
siin kirjutab nuud noor, naiivne inimene. Elu on paraku siin maamunal on paraku palju karmim.17. märts 2019, 17:33
xxxx17. märts 2019, 17:31
Tüüpiline lumehelbeke.
Sebija17. märts 2019, 17:31
Uskumatult narr on väita, et vihakõne saab olla ainult vähemuste vastu. Milline peab see ajuehitus olema, et selle peale üldse tulla.
Eva17. märts 2019, 17:31
kogu internet on Ekre toetajate vihakõnesid täis
xxxx17. märts 2019, 17:30
12 aastase tüdruku m õtteavaldus.
Eesti Mees17. märts 2019, 17:29
soovitan noorel naisel elada veel paar-kolmkummend aastat ja siis uuesti teema ulesse votta...
Mai Äss17. märts 2019, 17:29
Otsitakse tikutulega taga viimseidLolle, kes suudaksid midagi halba ütelda loodava valitsuskoalitsiooni kohta!
facepalm17. märts 2019, 17:27
https://www.youtube.com/watch?v=LQCU36pkH7c
Jan17. märts 2019, 17:26
nii kuidas mugav on - et kannatajaks jääks põlisrahvas. Et talt viimanegi ära võtta.
Artur17. märts 2019, 17:26
Heldur7217. märts 2019, 17:25
Lugesin ja peab ütlema, et see jutt on naiivne jutt. Ma imsestan, et seda arvamust üldse SLO avaldas. Aga noh, inimene sai oma võimaluse.
Offendi17. märts 2019, 17:24
Mine nüüd kööki ja tee mulle üks võileib!
Merruke17. märts 2019, 17:24
vihak;ne ja rassismon on see kui níteks k;igerohkem h''li valimistel saanud ekret ei taheta valitsust juhtima ja sotsid isamaa ;hutavat tema vastuvaenu
Ma ei ole EKRE pooldaja. Ja kui teisel pool on need õiged sallijad, miks te siis ei salli?17. märts 2019, 17:23
Anti Sots17. märts 2019, 17:22
Loogiline, et nüüd tuleb sotsidele ja reformile raske aeg, midagi varastada enam ei õnnestu ja riigipalgalisi kohti ka ei jagu nii palju, kui vaja oleks. Mine võta kinni, mida teha, äkki oleks tark kohe Ekresse astuda enne, kui ka teised selle peale tulevad.
Iff17. märts 2019, 17:21
EV10117. märts 2019, 17:19
Ilmselt olen ma rumal.aga nii mõttesegast teksti pole ennem lugenud.
idealist17. märts 2019, 17:18
Inimesed teavad väga hästi, teavad ka sinu soovi omada last.
Pandora17. märts 2019, 17:16
Ehk selgitad, mis asi on "agrgivahe"?
Jürka17. märts 2019, 17:14
Minu meelest on hommikust õhtuni igal pool ainult EKRE enesekiitmine ja ülbitsemine.
T6017. märts 2019, 17:13
Huvitav, pole kuulnudki, et inimene ei või enam vihastada. Mina olen vihane, maruvihane. Ma ei saa leppida sellega, et islamlased vallutavad meie Eesti ja kelle jaoks naine polegi inimene. Ma ei lepi, et mu laps ei julge enam ujulasse minna jne., jne. näiteid on lõputult. Tehke silmad lahti. Ja Eesti ei ole kõigi oma, nagu kodugi, sa võid külla tulla, kuid siis lähed oma koju.
no17. märts 2019, 17:11
sul pole ka selle artikli lugemisest tolku olnud!
oh17. märts 2019, 17:11
Väike soovitus noorele ninatargale: enne kui millestki kirjutama hakata, uuri natuke rohkem ja süvenenumalt selle kohta , millest tahad kirjutada. Meil Eestis pole kunagi rassismi olnud. Aga kui mõni kasvatamatu inimene teise kohta midagi ütleb, ei ole veel rassism.
Veel üks kõiketeadja17. märts 2019, 17:10
Kes üritab rahvast alavääristada ning peab end teistest paremaks. Tüüpiline liberaal oma vihakõnega!
Vana kommunist ei saa mitte vaiki olla17. märts 2019, 17:09
Jah tõesti- lillelapsed, lumehelbekesed ei hammusta läbi, kuidas üks erakond ajab lihtsalt jama suust välja. Hommikust õhtuni kaigub kõikjal reffideSeakisa....
mees17. märts 2019, 17:04
Miks genotsiid siit nimekirjast välja on jäetud? Genotsiid on see, kui Eestisse lubatakse palju sisserändajaid ja need võtavad lõpuks riigi üle, nii 50 a. pärast aga teevad seda kindlasti. Ühe sisserändaja poeg on sotsiaaldemokraatide erakonna esimees praegu ja viib hoogsalt oma poliitikat teiste sisserändajate sissetoomiseks Eestisse.
Eesti reaalsus17. märts 2019, 17:02
Vihakommentaare postitatakse ju piiramatult ja kartmatult...eriti EKRE suunas ja kohta. Juba on isegi näha ühtede ja samade nimede alt ilmuvad ühed ja samad vihaõhutavad postitused, solvangud ja mõnitused. Pärnu krat delfis lausa igapäevane "külaline" solvamas ja mõnitamas. Eestlasi solvatakse pidevalt, küll oleme natsid, fashistid...jne...see juba aastaid siin nii kestab. Ülalnimetatu kohta ei tunne ükski poliitiks muret...ei kutsuta ka meediat korrale. Nüüd leiti mingi nokast sõimleja ja kohe ilmusid võimurid lagedale!!! Milline silmakirjalikkus ja haletsusväärne suhtumine.
no ei saa aru 17. märts 2019, 17:01
selles kohas on pühapäeviti üldiselt olnud evelin vöi kersti uue marsruudi kava ? Nüüd on selle koha hõivanud mingi marilynn! See pole aus ju !
RS2 bIa-bIa-bIaa17. märts 2019, 16:55
Lühidalt. Kui arvustad sisserändajate kuritegusi, siis on see v i h a k õ n e, ja kui pistat neid selle eest veel ka pogri on see r a s s i s m. Ja polnud vaja terve pikka lehekülge IoIIi möIa ajada.
Inimene17. märts 2019, 16:51
tuli "rumalatele" selgitama, mis on õige ja mis on vale aga välja tuli nagu alati. Oleks vait olnud, oleks targem välja näinud.
Arts17. märts 2019, 16:51
Geenius ilmus taevast...
www17. märts 2019, 16:50
mis vihakõne koolipoiste aadressil? mingi feminismus?
Andres17. märts 2019, 16:46
_Vihakõne on ründav kõne vähemuste vastu._ EKRE pooldajad on Eestis vähemuses. Ise rõhutate seda kogu aeg.
Aga17. märts 2019, 16:42
mis sul põleb-agrgivahe!