Tele

PEDOFIILIDE REGISTER EESTISSE? „Kuuuurijas“ rääkis loo 13aastane poiss, kes sattus koduseinte vahel perverdi ohvriks (94)

LISA KOMMENTAAR

Ei tohiks27. veebruar 2019, 12:36
niisugust registrit teha, siis see nagu reklaam alaealistele, kes hakkaksid raha eest teenust pakkuma neile.
Käitus rumalalt ja saatis ühe pildi. Seejärel oli juba väljapressimise ringis. 27. veebruar 2019, 11:47
Sinu luukere27. veebruar 2019, 02:28
Gastriit on gastriit ja kastreerimine kastreerimine.
pedofiilia26. veebruar 2019, 19:50
on ravimatu haigus, isegi vangla ei aita, tulevad välja ja teevad jälle ehk siin nõustun Reinsaluga, et kolmanda korra ajal tuleb rakendada eluaegset, kui pole nõus gastreerimisega, mis lõpetab selle tegevuse. Aga nagu vägistajad, kupeldajad, inimkaubitsejad, mis pole haigus vaid eksimine õigelt teelt, kus ühiskond saab teda aidata ja selle eest eluaegne, oleks liiast. Nii võib 1/3 meestest kinni panna, sest keegi pole pühak, luukered on meil kõigil kapis.
Goya26. veebruar 2019, 15:32
Tasuta elekter sünnitab pedofiile.
kiki26. veebruar 2019, 15:12
oled sa kindel, et sul endal kalduvusi pole ? "Eks ikka huvi oli omal ka" (lapsel !?) on tüüpiline pedofiilide vabandus.
uus kannika staar 26. veebruar 2019, 15:07
varti tulemas vangimaia.
Vanemad...26. veebruar 2019, 14:58
..peaksid ikka kontrollima,kellega lapsed suhtlevad.Pervertide nimed avalikustada!
aastake jäi vanusest puudu26. veebruar 2019, 14:27
Vastavalt pedorastide riigi seadustele on näiteks 75 a vana mehe ja 14 a poisikese homoseksuaalne suguühe seaduslik ja normaalne, kui toimub vabatahtlikult
Kahju26. veebruar 2019, 14:15
"Juba noores eas tundsin, et mind tõmbab meeste poole ja nii minust ho mo saigi". Tüüpiline vabandus lapsepõlve eksimuste kohta (saan aru, et lapse süü selles puudub). Olen enam, kui kindel iga lugupeetud ge i kujunemise loo taga ongi mõni kooliõpetajast või muidu vahvast onust ped.fi.lsete kalduvustega vana ped.rast, kes ohvrile järeleaitamistundide ajal käe püksi ajas. Kuidas sa teisiti uut põlvkonda omaso.iharaid peale kasvatad.
kohtunik26. veebruar 2019, 14:07
Perverssused ühiskonnas on tõsine tõbi,ja vajab tõsist ravi- - leian,et see oleks kastreerimine ja kogu lugu.Karm,kuid vajalik.
uhh/ eile, 22:52-le26. veebruar 2019, 13:45
Vend tal teise perenimega!...
Kristiina/ eile, 23:18-le26. veebruar 2019, 13:44
"Kastreerimise puhul pooldan füüsilist."----Ma lugesin ühte raamatut perverslastest, kus üks sakslane laskis end kastreerida! Kaks aastat püsis vakka,kirjutas raamatu, sai isegi kõrgemal tasemel preemia... ja siis läks ja tegi midagi VEEL preverssemat!!! Ei aita see kastratsioon, ütles ta ise! Asi on peas!
Viola Albertini/ täna, 10:19-le26. veebruar 2019, 13:39
Loe aegajalt "Imelist Teadust", saad vastuse.
Vopsik/ täna, 11:32-le26. veebruar 2019, 13:37
Sa oled nagu karikaturist---räigelt ja selgelt!
Ei tea kas/ täna, 11:52-le26. veebruar 2019, 13:35
Ei tea kas sa oled pedofiilikalduvustega?
G26. veebruar 2019, 13:28
See kõik on puhtalt valitsuse poolt loodud tingimustest.
vanus mängib palju26. veebruar 2019, 13:25
selles vanunes poisid avastavad ennast ja kui keegi veel oskab ennast huvitavaks teha siis ei imesta kui keegi pubekas õnge läheb. Mingi huvi tekib kõigil vastavas kasvuaeas lastel selliste asjade vastu. Mäletan kui ise käime kambaga ühe eramaja saunakna taga piilumas kui pererahvas saunas käis. Seal küll midagi sobimatut ei toimunud kuid huvitav oli ikkagi vaadata paljaid inimesi. Ei hakka keegi lapsevanem sellistel teemadel rääkima, kõik loodavad et lapsed ise arenavad ja õpivad kusagilt.
sosdemmile26. veebruar 2019, 13:23
nulltolerants kes nende raiskadega pehmotavad
Oh26. veebruar 2019, 13:20
Facebooki kasutajaks saab end registreeriga alates 13 eluaastast. Nooremad rikuvad reegleid ja tuleks koheselt raporteerida lehe haldajatele. Nii nagu autoga liiklusesse ei tohi enne 18 eluaastat sõitma minna. Neil ei ole veel interneti ohtudest arusaamu. Vanemate hoiatused on kui taustamuusika, millele ei pöörata tähelepanu. Vanemad võivad ju rääkida, et sõpru tuleb päriselus tunda enne, kui sotsiaalmeedias "sõbraks" lisada. Hoolimatu on mitte uurida oma lapse tegemisi ja kui on märgata lapse käitumise muutumisi tunda rohkem huvi ja võtta ette tõsisem vestlus.
jubedik26. veebruar 2019, 13:19
võiks ju ennast meestele pakkuda ja neid samu asju ka küsida mis poisi käest tahtis
pervertidega 26. veebruar 2019, 13:16
tuleb teha nulltolerants
Kuidas koduseinte vahel,26. veebruar 2019, 12:10
kui nad ei kohtunudki? Sõpru saab ju FB-s kustutada, kui kogemata vale isik valitud. Kirjadele ei pea vastama ega ka muud tegema. Jne.
Ei tea kas26. veebruar 2019, 11:52
Reinsalu maksis Lustile ja söötis info ette? Igal pool Reinsalu enne valimisi aktiivselt kommenteerimas.
Kui ei näita on häda, kui näidatakse jälle häda. Seni kired kuni oma laps ohver.26. veebruar 2019, 11:48
ei saa arule-11.3026. veebruar 2019, 11:46
kui kaugele sina, oskasid mõelda, sellesises vanus
Ei saa aru26. veebruar 2019, 11:33
EI saa lihtsalt aru ,miks see alaealine siis ära ei blokeerinud seda perverti,kui ei teadnud sõnade tähenusi jne,Eks ikka huvi oli omal ka,mis edasi saab. Pedofiilia on nii hulluks ühiskonnas
Vopsik26. veebruar 2019, 11:32
Vaata, poiss. Homo on iga mees, kes kuskiltpidi normaalsusest erineda tahab. Näiteks kannab pikki juukseid, vaatab endast vanemaid naisi, ei taha käia sõjaväes, ei tunnista loodusseadusi ja tugevama õigust nõrgema üle.
facebook on saatanast26. veebruar 2019, 11:28
ise kontot ei kasuta aga olen küllalt näinud kõrvsalt kuidas selle kaudu halba tehakse, mitte ainult pe,ded, vaid ka majanduslikult, peresid lõhutakse jne jne
Nõuan ühinemisvabaduse rikkujate registrit! § 159 :D26. veebruar 2019, 11:24
kuri lapsevanem26. veebruar 2019, 11:22
pedofilile ei tohi anda mingit sõnaõigust, munad maha ja kogu lugu.
Kuušmuurija26. veebruar 2019, 11:17
Meil on ju karistusregister olemas - karistatud pedofiilid on seal ju kenasti üleval. Milleks hakata veel mingit eraldi registrit tegema ja riigi raha raiskama. Teeks siis äkki iga karistusseadustiku paragrahvi kohta omaette registri, raha peab ju kuskile panema, kui seda nii palju on. :D
Njahh26. veebruar 2019, 10:58
"lugupeetud" seksuaalvähemused, kappi tagasi ja uks lukku ja võti merre.
Mõtleja26. veebruar 2019, 10:54
Mõtle ise.....laps vastu täiskasvanud...oled ehk ise olnud varakult küps, kõik ei ole. Rohkem huvitaks mind see, ega mainitud täiskasvanu ole ise kunagi kellegi ohver võinud olla. Ja veel, kui isegi täiskasvanud inimesed vinguvad metoo kampanja auks, mida lastelt oodata.
Teadja26. veebruar 2019, 10:47
See kurjategija on juba enne saate eetrisse saabumist 16. aastaks vangi mõistetud.
to 10.1926. veebruar 2019, 10:37
mind pilastas oma "issi", ega ma sellepärast ise pedofiil ole. see ikka mingi ajuhälve.
26. veebruar 2019, 10:30
jätke homomees rahule,miks kiusate taga seksuaalvähemusi?!
ElDot26. veebruar 2019, 10:20
Tegemist ei ole väljamõeldisega.
Viola Albertini26. veebruar 2019, 10:19
Kust perverdid küll tulevad? Selle peale peaksite eriti palju mõtlema nn. "täiskasvanud inimesed"? Te mõelge, mõelge järele ....
Tiit26. veebruar 2019, 10:16
"Kuuuurija" on näidanud, kuidas nemad levitavad väljamoeldisi ja kuulujutte.
Viola Albertini26. veebruar 2019, 10:16
Kas nn perverdi arvamus on juba lisatud?
no tüüpiline26. veebruar 2019, 10:16
Ikka jah ohver süüdi, miks ta oli seal, kus oli, miks ta üleüldse olemas on jne.
elu on näidanud26. veebruar 2019, 10:08
Tavaliselt neil polegi vahet
nõiajaht26. veebruar 2019, 10:03
Ei õigusta kurjategijat kui kuritegu on toime pandud aga... Kuidas saab kedagi ilma kohtuotsuseta süüdi mõista, tema foto ja nime avalikult üles riputada? Eesti on väidetavalt vaba riik ja siin kehtivad väidetavalt seadused, sealhulgas süütuse presümptsioon. Lust tuleks seaduste rikkumise eest kohtu alla anda!
ema26. veebruar 2019, 10:01
huvitav, miks see poiss saatis endast sellele perverdile pilte. Kes teda selleks sundis. Kaks aastat on ikka pikk aeg, ju tal oli siis endal ka huvi sellise asja vastu. Ma ei nimetaks seda ahistamiseks, see oli vastastikune huvi. Aga selle perverdi laseks küll üles puu...a. Miks küll need ahistatud isikud (lapsed) ei pöördu oma vanemate või tegelike sõprade poole ja ei räägi sellest. Keegi ikka oleks kasvõi oma vanematele sellisest asjast rääkinud ja asi oleks juba varem päevavalgele tulnud. Facebook peaks olema alaealistele keelatud. Lastel on niigi koolis sõpru kellega suhelda.
Van Ames26. veebruar 2019, 09:39
Samas paneb imestama et need poisikesed kolavad mööda netti ja leiavad sealt tont teab mida ja keda, võiks peeglisse ikka kah vaadata. Pole vaja mööda igasuguseid kahtlaseid suhtlusportaale kooserdada ja on rahu majas, see ei tähenda et mingeid peedusi tolereeriks aga omal võiks ikka kah mõistust peas olla.
Vanus26. veebruar 2019, 09:38
Seda vaatasin minagi.Käisime ühes kutsekas.Peaks nii 34-35 olema.
Ei oska midagi öelda26. veebruar 2019, 09:10
Facebook pole ju kohustuslik. Eraelus võid ju ,, sõbra " , isegi naise maha jätta! Äkki on ikka nupuke, kuhu vajutad, kui ei soovi kellegagi suhelda. Pole kursis, sest saan ilma Facebookita hakkama . Tundub, et poiss ise oli nagu veits ka huvitatud. Ma ei vasta ju totakatele küsimustele, veel vähem saadan fotosid
rikutud elud26. veebruar 2019, 08:55
Hoiatus ja õpetus on vajalik aga milleks vaja hoogu minna peensustega .Internet on muudetud saatana saadikuks,kui vaadata seda aju pesu ,mis seal tehakse.Mis tunne on õhtu eel paaridel minna ühisesse voodisse sellist lugu vaadates,mis häirib õhustikku.Inimese ruum ja kodu on privaatne koht,mida tuleb igal ajal kaitsta.Lustile tänud,et riputab sellised perverdid häbi posti kõigile näha ja teeb ära töö teiste süsteemide eest.
vanus26. veebruar 2019, 08:52
ei ole Jaanusel mitte 28,ikka rohkem peaks olema 30 vähemalt
feissnbuuk26. veebruar 2019, 08:34
ongi lastele,,,kuid mis sinusugusel sinna asja??
Ei ole26. veebruar 2019, 08:28
mingeid sättumusi, on per.vers.sus ja see peaks seadusega karistatav olema. Kui liigitatakse, et homod on terved ja kaunid inimesed, pe.dofiil aga karistatav, niikaua ei tule lõppu sellistel olukordadel ja asi läheb hullemaks, sest tihti on pe.dofiil ka homo ja poeb oma sättumuse taha. Lihtsalt mõelge laiemalt seaduse tegijad.
Kahtlane juhus.26. veebruar 2019, 08:22
Mida asja on 11 aastasel lapsel feissbuuki? Miks vanemad ei vaata, mida laps seal feissbuukis mitme aasta jooksul teeb? Nii suur poiss ei saa aru, et sellised jutud võõra vanamehe poolt pole normaalsed? Tartus on selline tegelane lausa linnapea.
26. veebruar 2019, 08:19
Kas see närukael, keda haige ühiskond koos poliitikute ja meediaga (nende seas on palju perverte) , aina juurde toodab , Tomberg oli teismelisena õpilaslaagris, kus koos hüljatud lapsed ja üksikemade omas? Alatskivil . lapsed peadpidi arvutites saasta "uurimas" on samuti vanemate hoolimatus
Kahjuks hilja rääkis.26. veebruar 2019, 08:16
See pervert kutsus ta kodu lähedale välja.Oleks saanud talle varitsuse korraldada.
Juba ootasin.26. veebruar 2019, 08:13
Millal see tasuta elekter oma ajupuudulikkust näitama hakkab.
Lisaks need,26. veebruar 2019, 08:10
kes igatsugu erakondi apoliitilistesse teemadesse topivad.Nagu siin "erinevus rikastab".Ka vaimuhaiged.
nii26. veebruar 2019, 08:00
Kõigepealt tuleks tunnistada puudega inimeseks lapsevanemad ja klassijuhatajad, kes pole suutnud lastele selgitada, et võõratsega pole vaja suhelda, veel vähem neid sõbralisti lisada jne. Seejärel kaaluks ma ka lapse vaimse tervise kontrolli, normaalne intelligentne inimene ei astu dialoogi ega reageeri pakkumistele mis on kahtlased, tegemist võib olla down sündroomiga. Mis sunnib last vastama, kas see on meie vildakas koolisüsteem, mis käseb igal juhul vastata ja lapsele pole selgitatud, et ta võib mitte reageerida kui see teda ei huvita.
sa26. veebruar 2019, 07:58
ei tee ju homol ja pedofiilil vahetki aga kangesti tahad targutada.
To nii26. veebruar 2019, 07:58
Seda on ju mõttetu rääkida. Isegi täiskasvanud ei suuda ennast absoluutselt kontrollida, mis puudutab sotsmeediat. Sa arvad, et lapsed suudavad!
Traa26. veebruar 2019, 07:57
Ebakorrektne kommenraar. Pedofiil on see kes ihaleb alaealist mitte homo. Kui sa pole selgeks teinud omale, et mis vahe neil kahel on. Siis ole lihtsalt vait. Ära näita oma rumalust välja. Ole sellega üksi kodus.
Muretu26. veebruar 2019, 07:54
Nii me kasvatame juba alates lasteaedadest oma nokulauludega tulevasi pedufiile ja liputajaid.
,,A,,26. veebruar 2019, 07:46
Kommentaariumgi keelab selliste karistamist, täie rangusega. ,, Ei vasta nõuetele ,, millest siis veel rääkida?
,,A,,26. veebruar 2019, 07:42
Ollakse oma ülepiiride mindud demokraatia lõksus, kus kaovad võimalused igasugu jätiseid täies ranguses karistada!
sõna otseses mõttes ,neile ei tehta ju midagi26. veebruar 2019, 07:36
sest eesti seadused sellised .
Saada26. veebruar 2019, 07:29
Mnjah, loost jääb selgusetuks kus on Arturi isa ? Ema on üks neist stronk-independent-wahmen'itest ?
ab26. veebruar 2019, 07:28
IT mehe kohta ikka uskumatu, kas ta tõesti arvas, et jääb kätte saamatuks?
Meeca26. veebruar 2019, 07:22
Algus ju tehti sellele registrile. Miks peatatud.. Seda eitea. Mul kunagine ülemuski seal kirjas 6 sealt hakkas mu.. Raskem elu pihta. 🤔. Kirjutage googlisse pedofiilide register.
traküll26. veebruar 2019, 07:09
muudkui tahavad 1 teisetrasilimpsida arusaamatu maailm
26. veebruar 2019, 07:06
See inimkonnale on samasugune pervert nagu artiklis kirjeldatu, ta lihtsalt ahistab kõiki vanusest ja soost olenemata.
Minu arvamus26. veebruar 2019, 07:01
On jah siin paar parajat mula,aga ónneks pole pedofiilide massilisi kaitsjaid,mis oleks kordi hullem kui paar sogase kommentaari kirjutajat. Pedofiile kaitsevad vaid sama hàlbega inimloomad.
Mika ka mitte26. veebruar 2019, 06:56
Ma 26. veebruar 2019, 06:31
Vapustavad kommentaarid. Enamus mingilt tüübilt, kes laob sõnu ritta, aga kokku tuleb mingi seosetu müra, lisaks see jumalasulane, kes igale poole oma piiblitsitaate topb. Mõlema puhul ei ole aru saada, mis tema tegelik seisukoht on.
Minu arvamus26. veebruar 2019, 06:20
Sellised tulebki úhiskonnast eraldada elu lõpuni. Kastreerimine tóesti kohustuslikuks. Ei ole isegi kahju ei emast ega vennast. Kasvatuses on viga tehtud. See pole kaasasúndinud hàlve.
FB sõbrad26. veebruar 2019, 03:03
Lastele võiks selgeks teha, et sõbraks lisatakse ikka see, kes on ka elus sõber või keda vähemalt tuntakse. Tundmatuid toredaid sotsiaalmeedia sõpru ei kutsuta endale külla, kui vanemaid kodus pole. Ei minda ka kokku saama kuhugile. Täiskasvanuil endil on komme kõik sõbraks soovijad vastu võtta. Ma tean mõnd täielikku jobu, kelle sõbralist on täis tuntud tegelasi – kunstnikke, kirjanikke, poliitikuid jm. Mingi arvamus on vist, et kui sadu ”sõpru” on, siis oled ise tehtud inimene?
Kristiina - mis huvist sa räägid?26. veebruar 2019, 02:53
11-aastane poiss enne pool aastat niisama vestles selle "sõbraga"! Siis hakkas neid imelikke tekste tulema, laps ei saanud alguses arugi. Kui juba mingi pildi oli saatnud, siis tüüp hakkas ähvardama, et saadab kõigile tuttavatele. Õnneks oli mees juba välja peilitud, ja ametnik võttis vanematega ühendust. Laps ju kardab sellist asja ka teistele rääkida, arvates, et on ise midagi paha teinud. Vaat kus nüüd tuli psühholoog välja!
Bb26. veebruar 2019, 02:22
Kle kirjutasid et sind peksti 5 selt ja 9 selt,jääb arusaamatuks missugune su lähisuhe välja nägi sellises vanuses?sa võiks enne mõelda mida kirjutad,oled end piisavalt lolliks teinud juba
Bb26. veebruar 2019, 02:05
Muideks enne kui vastad tee endale selgeks kas küsimusest oled aru saanud,sinu vastus ühele oli et 14+ on ok et kasutab valesi andmeid ja valetab end vanemaks siis oled sa samasugune kes oma raskele lapsepõlvele soovib teisele jama tõmmata.teiseks tee selgeks kes on pedofiil,kui sina asjast aru ei saa ei saa teist nimetada pedofiiliks,pigem mõnele on mõistust rohkem antud kui sinule
Bb26. veebruar 2019, 02:00
Selle jaoks on arstid kuhu pead põõrduma,mitte mingit ila suust välja ajama
Kristiina26. veebruar 2019, 00:39
Ta oli 11 siiski ja huvi selle teema vastu on suur just selles eas.. Kui ei juhtu netis siis juhtub kooli taga.. Emad rääkige pigem varem kui hiljem neist asjust. Kooli minnes näiteks.
Kristiina26. veebruar 2019, 00:25
Ma ei näe sotsiaalmeedias ainult negatiivset poolt jah. Laste ja piiratud teovõimega inimeste õigus halvas kaasa rääkida on liiga nigelad. Mina udustada ei lubaks kunagi(teovõime alles)..
Kristiina26. veebruar 2019, 00:18
Reinsalu on ainus kel süda vähemalt õige koha peal. Lastekaitse liit on suur pettumus Samuti seaks ma peksmise ka sama rõlgeks,eriti kui on noorem kui 10-12 sest ei saa end kaitsta ema-isa,vanaema eest. Register igal juhul jah.
Kristiina26. veebruar 2019, 00:17
Oled nendega ühes paadis. hilisteismelisel keelata sotsiaalmeedia? Ei. Reinsalu on ainus kel süda vähemalt õige koha peal. Lastekaitse on suur pettumus ja üks Poopuu sees ju. Sama nimi mis viljandi tegijal. Samuti seaks ma peksmise ka sama rõlgeks,eriti kui on noorem kui 10-12 sest ei saa end kaitsta ema-isa,vanaema eest. Register igal juhul jah.
Kristiina26. veebruar 2019, 00:14
See nii tavaline,et popid esemed või raha on lõks 10-13 aastaste puhul.
Oehh26. veebruar 2019, 00:10
Võibolla kui sinu enda lapse vastu tekib täiskasvanul e........n siis ei ole enam inflatsioon nii suur probleem.Kurb kui palju on vaimust vaeseid.
Oehhh26. veebruar 2019, 00:09
Issand sa näed ja sa ei mürista, kui lammas üks inimene võib olla.Võibolla kui su oma laste peal pedofiil oma fantaasia käiku laseb, saad sa vaimust vaevatud , aru et inflatsioon on sulle puhas kingitus, mitte kellegi erektsioon...lammas.
Bb25. veebruar 2019, 23:32
Kristiina kui nii tark oled siis vasta mida teha nendega kes teevad oma kontosi valesid andmeid kasutades ja lisavad paljastavaid pilte,on sinu arust normaalne?
Nii25. veebruar 2019, 23:27
Ei tasu võõraid sõbrakasse lisada,kõik enda rumalusest tehtud,igavusest õpi või tee midagi kasulikku selle asemel et seal sotsiaalmeedias ei tea mida teha
Kristiina25. veebruar 2019, 23:18
Kastreerimise puhul pooldan füüsilist. Ravimid võivad nii sandiks teha,et ei jõua labidat või palke ka liigutada ning saame uue saritapja rentslis. Pedofiilide koht on lihtsal mehisel tööl kus lapsi ja psüühilise puudega inimesi pole. Riigireetmise asetaks ma kolmandale kohale siiski sest enamasti ei riku see kellegi kõrvalise elu kuigi sõjaoht mingi on. Tapmise ja pedofiiliaga kannatab alati ka kolmandad isikud ja piinlevad.
Kristiina25. veebruar 2019, 23:17
Ma ka ise ohver olnud(füüsiline vägivald lähisuhtes) ja haiglad koos füüsilise tervise kaoga ja ma oma nime all sest soovin mõistmist suurendada ja stigmade vastu töötada,olla tavaline. Kaksikelu pole mulle. Ma olen sots aga kriminaalpoliitikas mitte. See on üks väheseid valdkondi kus macho ja ohvreid ka julgustaks mitte varjama,eriti kui ei nõua ja 18 täis. See täisväärtusliku elu jutt oli küüniline. Möödunud nädal alandasite kogu eetri ees vaimuhaiget ja veel varjates. Mulle siiski tundus,et poisi näovarjamise otsustas jälle saatetiim mitte niivõrd ta ise/ema. Hoiakute järgi arvan nii.
Saadud rahalised kingitused25. veebruar 2019, 23:12
Osa asju jäeti saates ju rääkimata.
Bb25. veebruar 2019, 23:05
Peaks juba lisama ka registri lastest kes kasutavad valeandmeid ja valetavad end vanemaks et siis oleks ka kõik teadlikud nendest et mitte end jamasse mässida,või meil riigis kord kus lapsed teevad mis tahavad ja õigustame neid,see haige asi on tänapäeva e riik,lastele peaks keelustama sotsiaalmeedia ja samuti karistama neid et selliseid jubedusi ära hoida.kaua neid hellitatakse,aitab juba ehk.see reinsalu mõelgu loogilsemalt.ei ole alati need täiskasvanud süüdi,vaata palju pannakse paljastavaid pilte jne.ju see meie riigis normaalne
uhh25. veebruar 2019, 22:52
Mul on kahju pedo emast ja vennast...
Eve25. veebruar 2019, 22:44
Tubli julge poiss.Väga õieti tegi et rääkis.