Teater

VANA BASKINI TEATRI LÕPP | Näitleja Pille Pürg: see on vanameistri mälestuse kahekordne rüvetamine

Jaanika Vilipo, 19. veebruar 2019 18:20

135 KOMMENTAARI

m
Miks?/ 22. veebruar 2019 00:35
Milles viga? Ma pole elus nii palju vabakutselisi näinud, kui praegu on. Kas pole enam vastavaid teatritükke, mida saaks lavastada? Ikka need ühed ja samad tükid, mis ilmuvad jälle mõne aja pärast lagedale.
p
Paluks näidata uusi tingimusi/ 22. veebruar 2019 00:21
Millise aja tagant need plussid ja miinused kustutamisele lähevad ja miks? Kas tingimusi on muudetud? Kus on see muudatuse koht kirjas?
g
GGG/ 22. veebruar 2019 00:09
Tehke siis selliseid seadusi ka, milliseid tükke peab mängima. Näiteks rõveduste seadus. Baskini teatris ju tõesti head vanemad näitlejad. Ega nendel noortelgi seda lõikust ole, ikka võetakse jälle mõni reporter või saadete lugeja TV-st esinema.
u
Uurin/ 20. veebruar 2019 14:10
Kas keegi teab, mis teatris artiklis nimetet provva näitleja on/oli?
h
huvitav ametnik/ 20. veebruar 2019 13:04
hommikul Vikerraadiot kuulates ei olnud kult.min.ametnik oma sõnamulinas täpne: 1.kui raha teatrile antakse toetuseks,siis ei ole see enam nende asi,kas see kulutatakse palkadeks,üüriks jne.,aga kogu aeg oli kisa,et Baskini teater kulutas selle palkadeks,kas see oli vale? 2 .raha saamise 1 kriteerium - arendav? No Noo tegi suurte summade eest ikka tõesti arenevat tegevust.Hea ,et meie noored tänavatel paljastene poris ei pöherda!
h
hävitada/ 20. veebruar 2019 12:56
Saar püüab ihust ja hingest Baskini teatrit hävitada,aga kahjuks ei saa ta hävitada Baskini nime ja kuulsust!
p
Paskin/ 20. veebruar 2019 12:45
h
Huviline/ 20. veebruar 2019 12:43
ra kas sa oled mõni Indrek Saare lakei või, haised küll sotsi järgi

e
ehh/ 20. veebruar 2019 12:41
No selle raske töö on NO juba ära teinud.
t
to maakas/ 20. veebruar 2019 12:26
sel juhu peaks see käima ka kõikide teiste teatrite kohta, anna ka neile sama nõu. Miks siis teised ei peaks pileti hinda tõstma vaid ainult Baskini teater
t
to uudishimu/ 20. veebruar 2019 12:23
ratas on hetkel kummi pumpamas
r
ra/ 20. veebruar 2019 11:48
Ei tea kahjuks kedagi kes seda solki, mida igal pool teatril proovitakse nimetada, vaatamas käis.
t
toh-ohh,/ 20. veebruar 2019 11:45
mis puutub siia see "tasuta" bussisõit kui bussi ei käigi
k
kurb, aga/ 20. veebruar 2019 11:41
NO 99 sai vist ühe jabura ürituse ees möödunud veebruaris ainuüksi summa, millest vana Baskini teatrile oleks jätkunud terveks aasta
k
kui/ 20. veebruar 2019 11:38
saar sai ministriks tõusis NO69 toetus pea kahekortseks.
s
siia/ 20. veebruar 2019 11:34
lisaks ka robustse ja räige ropendamise

s
statistikat/ 20. veebruar 2019 11:31
http://statistika.teater.ee/stat/stat_filter/show/subsidiesFrom
k
Kultuuri inimene/ 20. veebruar 2019 11:20
See pole enam ainult kultuuri rüvetamine, vaid vana Baskini hauda sülitamine!
m
mina leian/ 20. veebruar 2019 11:20
et ka Baskini teatrit on vaja.ja pole see Linnateater niivaga hea midagi.ka nemad jooksevad teinekord lati alt läbi. mida rohkem on teayritest valikuid seda parem.ka rrahvamajades on tore esineda...
k
kuri vanamees/ 20. veebruar 2019 11:12
Minu arust on vana Baskini teatri vodevillid täielik teatrikunsti rüvetamine
l
lugeja ÕL-le/ 20. veebruar 2019 11:09
kui on antud võimalus kommenteerida ja panna plusse või miinuseid, siis küsimus ÕL-le, enne kui äranullida - mitu minutit on seda hindamist lubatud kommentaari all hoida. Mis on asja mõte?
k
Kade Uss/ 20. veebruar 2019 11:03
tavaliselt on eestias kombeks mõnitada eluajal ja siis peale surma järgi ohkida, aga Baskin sai täie rauaga juba enne... Mitte väike vaid väiklane rahvas- ise oleme valinud etteotsa need, keda väärime
õ
õiglane/ 20. veebruar 2019 11:02
aga LGBT ühingule eraldatud suured summad
u
uudishimu/ 20. veebruar 2019 10:57
Kas Saar on tõesti juba peaminister et riigi elu korraldab ? Kuhu siis Ratas on jäänud?

m
milleks teada/ 20. veebruar 2019 10:55
Just eile TTVs kuulsin isamaa mehelt ja hr.Mäggilt, et maapiirkondades olla elu veelgi etem kui linnades.
i
Idioodikütt/ 20. veebruar 2019 10:44
Huvitaval kombel kaovad miinused-plussid,aga kui te ei taha inimeste arvamust teada,siis öelgegi,et kõik ei ole lubatud.Ja ongi selge,kes!Ja ärge küsige arvamust.
k
20. veebruar 2019 10:42
Kui vaja siis tulebki teha ja ilma igasuguse valehäbita.
k
20. veebruar 2019 10:35
Kõige paremat huumorit tehaksegi lips ees ja pintsak seljas, igasugu paljaks kiskumine ja aelemine on viisakale publikule solvav ja alandav.
m
maakas/ 20. veebruar 2019 10:33
ma pole küll maal neid näinud. Aga kui jagada see 30 tuhat aastas kuu peale ära, siis see teeb kuus alla 3 tuhande, vaadake kui suured on saalid ja istekohtade arv, pangu piletihinnale sendid otsa ja saavadki raha kokku.
k
kojamees/ 20. veebruar 2019 10:32
Mälestustes elamine ei vii kaua edasi.Vaja tulevikku vaadata ja korralikke tükke teha.Küll jätkuks siis ka vaatajaid.Praegu paari aastaga vaatajate arv pea kaks korda langenud,milles iba?
m
Millal see Saar juba valitsust juhtima asus? Pole nagu kuulnud, et Ratas enam ei juhi ?/ 20. veebruar 2019 10:31
k
kes seda ütles/ 20. veebruar 2019 10:30
juba ammu enam ei imesta, sest juba aastaid otsustab kõige ja kõigi üle RAHA.

s
20. veebruar 2019 10:29
siin sarjatakse ühte , teist ja veel kolmandatki ministrit, ametkonda ja ametnikku , saamata ikka veel aru, et valitsust juhib (või äkki ei juhigi ) pea minister ja tema selja taga seisev k... erakond.
s
20. veebruar 2019 10:28
siin sarjatakse ühte , teist ja veel kolmandatki ministrit, ametkonda ja ametnikku , saamata ikka veel aru, et valitsust juhib (või äkki ei juhigi ) peaminister ja tema selja taga seisev k... erakond.
b
20. veebruar 2019 10:28
Baskini teater võiks toetusfondi teha, taotleda maksuvabastust annetustele ja anda võimaluse inimestel annetusi teha teatri püsikulude katteks.
m
mitte keegi ei keela/ 20. veebruar 2019 10:28
sel Pürgil edasi seda teatrit teha,viigu piletihind vastavusse kulutustega ja lasku käia,erateater nagu see on.
i
imelik/ 20. veebruar 2019 10:28
siin sarjatakse ühte , teist ja veel kolmandatki ministrit, ametkonda ja ametnikku , saamata ikka veel aru, et valitsust juhib (või äkki ei juhigi ) peaminister ja tema selja taga seisev keskerakond.
b
20. veebruar 2019 10:28
Baskini teater võiks toetusfondi teha, taotleda maksuvabastust annetustele ja anda võimaluse inimestel annetusi teha teatri püsikulude katteks.
i
imelik/ 20. veebruar 2019 10:28
siin sarjatakse ühte , teist ja veel kolmandatki ministrit, ametkonda ja ametnikku , saamata ikka veel aru, et valitsust juhib (või äkki ei juhigi ) peaminister ja tema selja taga seisev keskerakond.
s
saa aru!/ 20. veebruar 2019 10:26
Vaid keskerakond loob hooliva ja mõistva riigi !

õ
20. veebruar 2019 10:22
õige, kultminister saar, ongi aeg oma lolljänku mask ära tõmmata ja oma punarebase sihverplaat esile tuua, kaua kannatad...
s
20. veebruar 2019 10:21
Sa ilmselt ei tea, mis elu elatakse väljaspool Tallinna.
e
20. veebruar 2019 10:20
Elu läheb edasi reformide kilekottidesse, eliidi taskutesse, uude Danskesse ja multikultisse.
m
mai/ 20. veebruar 2019 10:20
kas teatris poriloopimine ja poris püherdamine ei ole jama
j
jaan/ 20. veebruar 2019 10:18
ka rumalamad tahavad elada, seda ilmselt tead enda käest
v
villu/ 20. veebruar 2019 10:16
aga mida te imestate ???? see on ju banaania.
n
20. veebruar 2019 10:15
Nad ei vii maale sotside heakskiidetud propagandistlikku meelelahutust.
v
vunts/ 20. veebruar 2019 10:11
Ilmne, et Saar paneb savipätsi- ammu aeg ta teele saata.

h
HELLEKA/ 20. veebruar 2019 10:11
INDREK SAAR EI HUVITA KUIDAS INIMESED MAAL ELAVAD VANA BASKINI TEATER VIIB JU NATUKENEGI SINNA MEELELAHUTUST.
v
vunts/ 20. veebruar 2019 10:10
Ilmne, et Saar paneb juba pikalt savipätsi- aeg juba ammu nelja tuule poole saata.
m
Mary/ 20. veebruar 2019 10:08
..Miks muidu kena inimene oma kulmud on maha ajanud ja miski õuduse asemele lasknud joonistada..?
i
Indrek/ 20. veebruar 2019 10:05
Ütleme nüüd kõik koos...Indrek, Saar, Indrek Saar, Indrek Saaaaar!
k
20. veebruar 2019 10:05
Kui Saar enne valimisi selliseid asju teeb, pole vaenlasi vajagi.Ise tehtud, hästi tehtud.
e
et siis/ 20. veebruar 2019 10:00
Ka kruus ja liiv tuleb lätimaalt. Samas tangivad ka veokid lätimaal. Letihinnas oli kütuse liitri vahe eile 0,20€. Mine selle viina jutuga.....!
s
sa mine proovi / 20. veebruar 2019 09:58
seda tasuta bussisõitu. Sõidavad küll, kuid mitte sinna heinaküüni või tantsuplatsile, kus teatrit tehakse. Mängukohad on tihti nii "eksklusiivsed" või eksklusiivsed, et kohale pääsed vaid isikliku kopteriga.
m
Mann/ 20. veebruar 2019 09:57
"Kena naine lillega" oli ka väga hea .

a
Anti sots/ 20. veebruar 2019 09:55
Keegi siin üritab probleemist rääkimise asemel teatritegijaid halvustada?
n
Nõus/ 20. veebruar 2019 09:55
Just eile leidsin oma raamatute vahelt vanad "Prügikasti" kavad. Ühel koguni Baskini autogramm. Meenud Nuteri mängitud piirivalvur: Lasta, aga kas maha või läbi? Sellist teatrit ei paku kahjuks keegi enam. Avandi ja Sukk jäävad kaugele maha.
e
Ebaõiglane kapitalism/ 20. veebruar 2019 09:43
...kus Baskini teatri aastane toetussumma on vaid siinsete pankade 13-minuti teenistus, mis paraku siia riiki ei jää :(
j
ja kindlasti/ 20. veebruar 2019 09:38
veel kakssada tuhat risti remondiks.
m
Milles probleem? / 20. veebruar 2019 09:25
Rüvetage see mälestus ära ja elu läheb edasi
m
muru/ 20. veebruar 2019 09:23
mis ta nyyd ryvetamine on.... Valmise seletamine täna hommikul vikerraadios oli segane häma ja keerutamine.
t
to maakas/ 20. veebruar 2019 09:10
Kas valitsus käsib Lätti viina järele minna? Valgevenes veel odavamad hinnad, ehk hakkate seal viina järel käima?
i
Indrek Saar/ 20. veebruar 2019 08:59

k
Kultuur/ 20. veebruar 2019 08:56
"Kultuuri"minister Sm.Saar oma hiilguses.Aga sots ju.Loodame, et sotsidele jääb valitsuse uks seekord kinni!
k
Kelle rahadest siis teatreid peetakse sinu meelest? Valitsuse ja riigikogu isiklikest taskutest või?/ 20. veebruar 2019 08:54
k
kalevipoja mõõk/ 20. veebruar 2019 08:54
Arvestade palju raha põletas NO 99 on 30-40 tuhhi kommi raha ja lihtsale inimesele näkku sülitamine. Väheseid teatreid, mis viis teatri maarahvale ja pakkus lihtsat meelelahutust, mitte haisvat- kriiskavat- morbiidset n.n kõrgkultuuri. Valimistel näeme Sotsid.....
m
maksumaksja/ 20. veebruar 2019 08:47
Ma arvan, et selle raha, mis nad seni said ja millega toime tulid, tuleks neile jätta. Sellise pika traditsiooniga kergema sisuga tükkidele on kindel vaatajaskod olemas ja kui see ka natuke vähenes, siis on see riigi üldise demograafia küsimus. Raha summa on ju väga väike, mis neile vaja on, aga tulemus seda ikkagi väärt. Selline formaat vajab ka rohkem raha - tantsuetendus, kus alasti inimene maas ennast liigutab ei vaja eriti ei kostüüme ega rekvisiite. Komöödiateater aga kõike seda vajab. Ja transporti kõige selle jaoks. Seega raha tagasi!
o
ootan,ootand/ 20. veebruar 2019 08:38
maakass,valitsus ei kandi.aakad kandivad.Kes kurat sul juua käsib?
a
Aga/ 20. veebruar 2019 08:34
erakondadele on küll maksumaksja raha lennutada. Kas maarahvas peab kotis elama? Kahju!
g
G/ 20. veebruar 2019 08:31
Siis toeta erateatrit oma rahaga, ära nõua seadusetust, toetudes rumalusele. Milleks rumalale teater???
v
vanamemm/ 20. veebruar 2019 08:31
Purustatakse kõik, mis eestlastele tähtis, samas hoitakse pooltühja Vene Teatrit nagu essu vee peal. See, mis sellest riigist tehakse Keskerakonna ja sotside "targal juhtimisel" peaks ka pimedale selge olema.

t
triin/ 20. veebruar 2019 08:31
Mäletan veel Vanalinna Stuudio etendusi "Unerohi". "Revident", "Füüsikud", "Kes aevastas" - olid ikka väga head etendused, rahvas jooksis tormi õpetajate majale. See ei ole enam see teater...
g
G/ 20. veebruar 2019 08:29
Varsti jõutaksegi kultuuriga nii kaugele, et hakatakse lausa nõudma rahva raha toetuseks erateatrile või ükskõik kellele! Tulge mõistusele!
s
särasilm/ 20. veebruar 2019 08:27
sellele jamale oleks ammu tulnud lõpp teha.see asi toimis nõuka kontekstis--tänapäeval oli see kõik üks suur pullšitt.
g
G/ 20. veebruar 2019 08:25
Naine nägi selgelt ka põhjusi, miks targutajad ei näe?
g
G/ 20. veebruar 2019 08:24
Teatrirahvas kes on tsirkuserahvaks muutunud teeb ise selle töö ära.
d
draamateatri vaataja/ 20. veebruar 2019 08:23
Draamateater teeb oma suveetendusi nagu Isamaa pääsukesed eelmisel aastal ülimenukalt ka väikestes kohtades.
g
G/ 20. veebruar 2019 08:22
Õnneks kesikud ei karda kultuuritusele viidata.
m
maakas/ 20. veebruar 2019 08:20
Ei ole enam raha, sest see praegune punavalitsus kandib meie maksuraha Lätimaale! Mis muud nüüd näitlejatel üle jääb - tuleb minna tootvale tööle?

t
Teatrisõber/ 20. veebruar 2019 08:20
Seda teatrit on VÄGA IKKAGI VAJA !!!
g
G/ 20. veebruar 2019 08:19
Võttis jalust nõrgaks, et nüüd peab tööle hakkama. Tglt on nad ise selle teatri kolmekordselt ära hävitanud. Riigi poolne tegevus on juba vaid kinnitus sellest.
l
Leenini surm/ 20. veebruar 2019 08:18
Juba Uljanoff Zaltzman tegi teatrit.
e
et siis/ 20. veebruar 2019 08:05
Kuna meil täna on tegemist puhtalt venelastele orjenteeritud keskkriminaalaerakonnaga aitaks äkki seda teatrit kui nad hakkaksid andma venekeelseid etendusi. Saaks veel haridusminni käest lisatoetustki.
v
Vana Baskini Teater peab lavastama presidendi vastuvõtu kava.Siis saab aastaid ja aastaid tegutseda./ 20. veebruar 2019 07:58
n
No/ 20. veebruar 2019 07:53
Bussisõit tasuta,võib ju igal pool maalt teatris käia. Mis vingumine. Ju otsustati õigesti.
a
Andres/ 20. veebruar 2019 07:42
Tsaar või Saar,aga vahet ei ole,tegi veelkord püksi.
v
20. veebruar 2019 07:39
Vanasti öeldi,et nagu odratolgus.

v
20. veebruar 2019 07:38
Valige aga sotse ja kesikuid, siis ei ole varsti enam ühtegi teatrit.
p
Piile on tubli ja aus/ 20. veebruar 2019 07:25
Pille Pürg on väga sümpaatne naine ja näitleja ja ajas v äga õiget juttu
ä
ätt./ 20. veebruar 2019 07:13
Kotitakse ka pärast surma edasi,suurepärane hr.Saar !
a
Aksiooma/ 20. veebruar 2019 07:07
Ei pea olema oraakel,et mõista kuidas Pille eile ühe lausega tõmbas kriipsu praegusele mõttetule "ministrile", Igale oma...
h
Holger/ 19. veebruar 2019 23:51
Ja sinu meelest on okei näiteks NO99 etendusele "Kõnts" peale maksta 36 euri per külastaja?
h
Holger/ 19. veebruar 2019 23:50
Ja sinu meelest on okei näiteks NO99 etendusele "Kõnts" peale maksta 36 euri per külastaja?
h
Holger/ 19. veebruar 2019 23:50
Ja sinu meelest on okei näiteks NO99 etendusele "Kõnts" peale maksta 36 euri per külastaja?
h
Holger/ 19. veebruar 2019 23:49
Ja sinu meelest on okei näiteks NO99 etendusele "Kõnts" peale maksta 36 euri per külastaja?

a
A/ 19. veebruar 2019 23:32
Süsteem vajab muutmist. Teater peaks muutuma näite- ja filmikooliks.
L
%/ 19. veebruar 2019 23:09
Lugu ehk järjekordselt selles, et seal töötavad ju vanemad (aastatelt) näitlejad, kes näitlevad , kuid ei püherda poris, ei karju ega ropenda. Sellest jääb puudu ja kui see on ära jäänud, siis ega midagi " ilusat" ju polegi vaadata. Nüüd võtke näitlejate asemele muud rahvast.
a
Annetust/ 19. veebruar 2019 22:00
a
Aga/ 19. veebruar 2019 21:56
h
Hea et Õnne sarja ei riku enam/ 19. veebruar 2019 21:51
Saar enam Õnne 13 ei osalegi...IRW....unustas vist raha eraldamata ja ei tilgugi enam seal uimerdamas
a
Aplaus ja kiiduavaldused/ 19. veebruar 2019 21:49
Kõige tähtsama saime teada...IRW..et küllike ei olegi sotside pooldaja. Sai kohe laialt irvitada
p
Punabande ongi selline/ 19. veebruar 2019 21:48
Sotsibande jagab ju raha nagu oleks riigikassa nende isiklik omand.Käppapidi riigikodanike taskus....nagu see sikut jagas raha mingitele haigekassa seelikutele...ikka tuhandeid.

s
sotsid ongi hävitajad/ 19. veebruar 2019 21:45
Sotsid ongi ju hävitajad läbi ajaloo ja jätkuvalt. See saar õnneks Õnne 13 ära kadunud....läbikukkunud "näitleja" näitab nüüd võimul olles NÄITLEJATELE rusikat.
v
Vaeseke/ 19. veebruar 2019 21:42
Vaatad peeglisse ? Mine ilulõikusele, siis saad kibestumisest lahti...IRW
j
jube/ 19. veebruar 2019 21:31
kommentaarid ei tule läbi. Sotsid ei salli kriitikat oma kultuurivaenuliku ministri kohta, kes püüab igati rahva mälust kustutada seda, kes andekam kui tema. Ei meenu see andetu poliitik aastate pärast kellelegi, kuid Baskin jääb rahva kultuurimällu alati.
t
tt-le/ 19. veebruar 2019 21:29
Aga see on ühe inimese ERAteater - miks peaks riik sellele raha andma?
k
Külli/ 19. veebruar 2019 21:24
Ja millistes lavastustes oled sa Pille Pürgi näinut, et teda tugevaks näitlejaks pead? Kogu respekti juures Pille vastu - oleks ta hea näitleja, siis ei peaks ta Vana Baskini lavalaudadel käima
m
mustronk/ 19. veebruar 2019 21:24
Lõpuks õnnestus sotsialistil saarel vana Baskini kirstu urineerida...
t
tjaahh/ 19. veebruar 2019 21:22
Kallis inimene, oled Sa käinud Linnateatri / Draamateatri lavastusi vaatamas? Oled sa Vana Baskini lavastusi näinud? Märkad ehk vahet? Kui ma otsustan asutada oma teatri ja valin mängukohaks küla, milles elavad 46 inimest on 50% rahvastikust, siis pean ma küll iseennast süüdistama, et ma mängimiseks sellise koha valisin - ja mitte riiki, et külaelanikud minu Anneveesaari ja Madismillinguid vaadata ei taha.
v
Vaido/ 19. veebruar 2019 21:13
Olen sm.saare lähedal olnud,väga ebameeldiv tegelane,hoidke saarest ja sotsidest eemale.Sotse ei tohiks küll ükski Endast ja Eesti rahvast lugupidav Eestlane valida.Ta andis ju mõista,et see Baskini Teater on ju üks teise Eesti Teater.No kes ta on,või mida on ta korda saatnud........kas tuleb kellelgi meelde midagi........vaevalt.Aga valimised näitavad talle kenasti koha kätte-Rakveres kojamehi ikka vaja.

t
To Tiit/ 19. veebruar 2019 21:12
Järelikult vale erakonda kritiseeris, kui praegu k ü n a juures olevad sotsid ja tema enda kodupartei lavka kinni panevad.
e
Ei elagi tihtipeale 46 inimest/ 19. veebruar 2019 21:05
h
Ho-ho-ho-hoo/ 19. veebruar 2019 21:04
Täpselt- kui tahate, et Eestisse ei tuleks pagulasi, siis hääletage sotside poolt
u
Uvitav/ 19. veebruar 2019 21:03
Kuidas küll Komissarov sellise tolguse üles kasvatas?
p
19. veebruar 2019 21:02
Pürg on päris tugev, pole mõtet segadust külvata. Anonüümselt on hea lõõritada, aga kui pimedamas kohas kokku saate, katsu sa Külli siis seda öelda.
t
Taat/ 19. veebruar 2019 20:56
Valimistulemused annavad hinnangu Saare tegevusele! Sotside järjekordne "ämber"!
r
Rainer/ 19. veebruar 2019 20:47
Kui rumal võib inimene olla - mine räägi seda draama, linnateatri jne juhtidele. Milleks neile riigi raha. Kui see 43 inimest on küla ekanikest 50% kuidas siis on.
m
Maie Orav/ 19. veebruar 2019 20:45
ära unusta siis ka Millingut mainida. kui riigikokku enam ei saa, siis hakkab jälle Valduriks

m
mulle meeldib / 19. veebruar 2019 20:42
k
Kuusik Kaasik/ 19. veebruar 2019 20:38
Mõtlemapanevad arvud- Elukunstnik Sm. Saar suurest heldusest eraldas Baskini teatrile aastas per iga külastaja 2 Eurot. Rusikakultuuri maaletooja Ojasoo NO poliit agiit brigaadile maksti peale aga 36 Eurot külastaja kohta...
s
Sinine/ 19. veebruar 2019 20:37
Punased on alati huumorit ja loomi vihanud. Puuduub neil empaatia võime ning mõista ja aru saada naljast. Nali ja huumor on neile solvang.
v
villi/ 19. veebruar 2019 20:31
Eks kunagi Eins on neile nii hästi öelnud et nad ei jäta teda ka teises ilmas rahule.hea reklaam sotsidele
j
19. veebruar 2019 20:24
t
tt/ 19. veebruar 2019 20:19
Ametnik on ikka ammendamatu oma põhjendamistega: me ei pane teatrit kinni, me lihtsalt ei anna talle raha. Sama, mis mõrva puhul õelda, et me ei tapnud teda, me lihtsalt peatasime tema hingamise või vereringluse.
e
eks / 19. veebruar 2019 19:55
see näeb päris veider välja - kaks korda tapetakse Baskini teatrit ja kaks korda on asja juures kodanik Saar
t
tjaahh/ 19. veebruar 2019 19:46
Selles mõttes nõus, et inimesed hääletavad jalgadega. Ehk kui sellel erateatril oleks piisavalt publikut, poleks neil riigilt raha vaja. Aga kui 46 inimest saalis, nagu Spriit ütles, miks peaks sellisele asutusele maksumaksja rahhi raiskama

k
Külli/ 19. veebruar 2019 19:40
Ma ei ole kindlasti mitte Sotside pooldaja, aga siiski on olukord veidi arusaadav. Ma mõistan, et mõned vabakutselised jäävad leivata, aga... 1. Tegemist on erateatriga. Selle hetkeomanik / asutaja Valmis ei saa ju luua eraettevõttet eeldades, et riik igal aastal toetaks või panustaks? Kui kultuuri maale viimine oleks eesmärgiks, siis ju riigi poolne toetus poleks tähtis ja elataks oma sissetulekutest? 2. Kas tõesti on riigil vaja toetada teatrit, mis ise aru ei saa, et tase on allapoole arvestust (labased komöödiad, nõrgad näitlejad Pürg, A. Eelmäe, Kirbits, Sarapson, Mets, Kirsipuu...)?
p
palju õnne/ 19. veebruar 2019 19:26
sotsid jagavad "kingitusi" eesti 100 puhul!
s
SKETŠ/ 19. veebruar 2019 19:23
Kui te ei taha, et siin pannakse kinni sajad tuhanded teatrid, siis hääetage sotside poolt.
S
!!! / 19. veebruar 2019 19:01
Selle 30 tuhat saab kokku iga kell!
t
Tiit/ 19. veebruar 2019 18:56
Eino Baskini nimi tuleb muidugi Eesti teatrist minema pühkida. Kujutage ette, tsiteeris Arkadi Raikinit. Kritiseeris tollast Reformierakonna valitsust. Praegune kultuuraminister ei mäleta enam, kes teda sooja koha peale soovitas. Mälu lühike.
m
Minister silub jälgi/ 19. veebruar 2019 18:53
Ta jumaldas no d ja egas baskinid meeltmööda polnud... Samas Baskinid olid riigi parimad! Puhaku “poisid”!
v
Valvesiil/ 19. veebruar 2019 18:47
Sotsid said oma. Saar suunas rahad Rakvere teatrisse.
e
Est/ 19. veebruar 2019 18:46

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee