Inimesed

Katrin Lust parteijuhtide boikotist: see on juhtivate erakondade tõeline kartellikokkulepe

Ohtuleht.ee, 19. veebruar 2019 12:09

189 KOMMENTAARI

n
Näe, / 1. märts 2019 23:18
ühtsuses peitub jõud, mida tõestati.
s
22. veebruar 2019 12:52
See on näkku sülitamine oma valijatele.
v
Vaataja/ 22. veebruar 2019 00:55
Oh Lustikene Lustikene. Ei maksa end üle hinnata. Ei boikotita sind ohtlikkuse pärast, vaid et oled tüütu.
t
tõega näkku/ 20. veebruar 2019 11:36
Kujunenud olukord vältida suhtlust rahvaga läbi Kanal 2, näitab et kardetakse mittestandartseid küsimusi talupoja mõistusest lähtudes, mis võivad pakkuda üllatusi ja kus poliitik jääb endaga hätta.Tuletame meelde et tegelik poliittsirkus käib tänavatel, kus jagatakse nänni ja lubadusi
a
ausalt/ 20. veebruar 2019 09:33
Aga miks siis kutsuda ainult karetellierakonnad?
e
ergo/ 19. veebruar 2019 20:24
ei saa aru mida hädaldad??
j
19. veebruar 2019 19:24
Ja kes.sa ise oled. Ei keegi.
n
No/ 19. veebruar 2019 19:19

p
Pankade kartellikokkulepe/ 19. veebruar 2019 19:15
Pankadel on kartellikokkulepe. Eile üritasin saada 6-e erineva panga kontorisse (suusamask peas ja kaheraudne õlal). Ma ei saanud sisse. Nad on kokku leppinud! Kartell!
n
19. veebruar 2019 18:29
Nii ütleb vaid see, kellele ta on kanna peale astunud. Või kellel on põhjust midagi varjata. Mis peaks ausal kodanikul Katrini vastu olema.
k
19. veebruar 2019 18:25
Kas on kedagi, kes teab kedagi, kes nende juttu tõemeeli usub.
t
To Tiit/ 19. veebruar 2019 18:23
Ei usu, et see bluff oli. Kas neid kinni mätsimisi vähe olnud.
s
seega/ 19. veebruar 2019 18:09
EKRE on sotside lõa otsas. Jokk.
k
koer/ 19. veebruar 2019 18:05
See, et igaüks loeb, tähendab tegelikult, et tuleb raamatuid lugeda. Häid ja tarku raamatuid!
v
Vasja/ 19. veebruar 2019 17:36
Miks poliitikud ei taha Jumalanna juurde pihitooli minna?
p
pole vist mõtet/ 19. veebruar 2019 17:31
ka mart ei tahnud saatesse tulla, niipalju ta siis eesti inimestest arvab

v
Valija/ 19. veebruar 2019 17:29
Igaüks loeb! Õiglane riik kõigile! Parem tulevik! -mida arvata küll nendest loosungitest, ei loe ju igaüks kui poliitikud selekteerivad valijaid, kellele ja kellega rääkida või mitte. Nüüd küll enam valima enam ei saa minna, nii alandav!
v
vastupidi/ 19. veebruar 2019 17:27
harimatu inimene ei läheks, haritu saab igale poole minna.Nt.Lennart Meri ei pidanud paljuks käia ka poe taga meestega vestlemas, ka alkohoolikute hulgas on haritud inimesi ning ega talupojatarkuski laita ole.Kuid seda mõistab vaid tark ja haritud inimene, valebakalaurustele jääb see kindlalt arusaamatuks, nende arvates teeb inimese targaks raha
k
Koll/ 19. veebruar 2019 17:24
See näitab meie poliitikute tegelikku palet!
e
E/ 19. veebruar 2019 17:24
p
poliitikud/ 19. veebruar 2019 17:24
hoiavad lihtsalt ausatest inimestest eemale, sest nende kõrval näivad nad mannetud
t
Tix/ 19. veebruar 2019 17:22
Kahtlemata kardeti sinu mittepoliitkorrektseid küsimusi!
k
Kahjuks jah/ 19. veebruar 2019 17:20
ei olegi enam tahmist isegi Mardi poolt häältada.Pean lihtsalt sedeli rikkuma, kuna väärikaid kandidaate ei leia
p
19. veebruar 2019 17:19
President peab kõik sundkorras Lusti saatesse saatma, sest muidu ei jõua me kommunismini

t
Tiit/ 19. veebruar 2019 17:18
Kui saatejuht on kuulujuttude levitaja, kes tahaks saatesse minna. See kohutav ahistamis, vägistamisskandaal oli bluff. Sellise saatejuhiga poliitik ei lepi. Mine tea, kuidaspidi mone ütlemise keerab.
l
Loomulikult/ 19. veebruar 2019 17:17
neile kõlbavad vaid matside hääled, et nende abil saada matside kukile elama
n
nemad nõudsid/ 19. veebruar 2019 17:16
saatejuhiks Urmas Otti, vähemaga ei lepi.Aga Otti ju ei ole enam - seda need valebakalaurused aruei saa.
e
ehk on asi prestiizhis?/ 19. veebruar 2019 17:14
Kunagi vastas üks KE naispoliitik, et ta ei saa kehvemat ja odavamat autot osta sest PRESTIIZH ei luba.Võib olla sama asi ei luba ka iga ajakirjanikuga vestelda? Tulevad nad ju kõrgelt ülevalt, peaaegu jumala juurest...
t
to "Kõrgeim amet:" / 19. veebruar 2019 17:12
Vot just sellistele "anna jalaga p*rse, küll on naljakas" inimestele nagu sina need saated meeldivadki, sellest "naine" räägibki :)
s
Sookoll/ 19. veebruar 2019 17:11
Kutsuge siis ainult Elurikkuse erakond kui teised ei taha tulla.
l
Lusti sõnavõtt 2013/ 19. veebruar 2019 17:10
Lust ütleb otse: "Ka mina ise olen biseksuaalne inimene, mis ei tähenda kaugeltki seda, et ma elaksin naisega koos või ahistaksin kuskil nurga taga väikeseid tüdrukuid.
p
19. veebruar 2019 17:02
Poliitikud vassivad nagu alati.

j
ju ei ole sa/ 19. veebruar 2019 16:55
oodatud ja tasemel saatejuht .
j
Juku/ 19. veebruar 2019 16:47
Jüri on rääkinud https://poliitika.postimees.ee/6526595/intervjuusari-juri-ratas-loodab-mitte-ulbeks-minna?_ga=2.165061690.462803112.1550587505-232779387.1550587500
k
Kõrgeim amet/ 19. veebruar 2019 16:42
To:Naine. Missuguses vaimuhaiglas sa oma soperdise valmis tippisid?
j
Juhan/ 19. veebruar 2019 16:41
kui ikka ei ole kinnitatud poliitkorrektseid küsimusi ette näidata, siis me ei osale. hakkab veel II Eesti omi arusaami peale pressima. kellele seda nüüd valimispäeva eel vaja peaks olema ?
r
Rott/ 19. veebruar 2019 16:31
Mina olen lihtinimene. Ma ei suuda taluda, et lust nö võitleb minu eest. Ma saan aru miks ei minda lusti saatesse. Ma ei talu ka poliitikuid kes valetavad varastavad (põlegu nende peas mütsid) ja võtavad kuu enne lahkumist kolme kuu hüvituse. Sama vähe talun ma aga ka vägivaldseid järeldusi, populismi, lahmimist ja nt peaministri kutsumist argpüksiks (halloo kas on vaja veel seletada miks ei minda ta saatesse) Ülbe ja rumal. Ise hääletan targa inimese poolt ja loodan, et ühel päeval on tarkadest kriitiline mass.
n
19. veebruar 2019 16:29
Naeruväärne põhjendus parteijuhtidelt. Just praegu on aeg, kus nad peaksid igale poole minema, kuhu neid kutsutakse ja igaühe küsimustele vastama. Millal siis veel. Aga vajate meie kõigi hääli, ka lihtsate inimeste ja meelelahutussaadete tegijate hääli. Milline ülbus ja häbematus! Samas ka rumalus ja mõtlematus!
a
arvaja/ 19. veebruar 2019 16:18
Saba jalge vahele ja mööda kaubanduskeskusi, kodu uste taha võidujooksule. Lähme valima, aga keda?
n
Nii/ 19. veebruar 2019 16:15
see pidigi minema.Kõik need suured"poliitikud"kartsid,et järsku Lust esitab neile ebameeldivaid küsimusiJa tagatipuks tuleb veel välja,et küsimuste esitaja on targem kui vastajad.

t
Teema/ 19. veebruar 2019 16:05
Kui saadet ei saa ära jätta ja teen ettepaneku kutsuda sinna Paide arvamusfestivali võtmeisikud ning alagatada rahvarinde moodustamine demokraatia kaitseks.
õ
õhtuleht.../ 19. veebruar 2019 16:00
...petab meid,kui nullib plussid-miinused,sest peale nullimist ei ole arvud enam õiged ja nii petab ja vassib ka muude arvudega.Seda lehte ei saa enam usaldada sest kõik võib vale olla.
m
mis kokkulepe/ 19. veebruar 2019 15:57
Lihtsalt polnud soovi coprofiiliga kohtuda
s
:-)/ 19. veebruar 2019 15:52
see oli nüüd mõttetu kommentaar, minu isa on viimane jobu aga ma usun et inimesed hindavad ikka mind minu enese järgi. mis muidugi ei tähenda, et ma ei võiks jobu olla
l
19. veebruar 2019 15:47
Lihtsalt ei mõista.Miks loobuti????????
m
Mina/ 19. veebruar 2019 15:42
Vaatan Katrini saateid ja ka Tallinna TV-st, mis meeldib. Üldse ei häbene.
p
pisike/ 19. veebruar 2019 15:37
hirm poliitikutel kuna ei antud küsimusi ette nagu teises poliit väitlustes.kõik on üks huumor mida nad teistes saadetes teevad küsimused ja vastused paberil ainult mängi kaasa.
l
Lihtsalt öeldes/ 19. veebruar 2019 15:33
Selle boikotiga need parteijuhid tegid oma margi täis. Lausa hämmastav lühinägelikkus! Katrinile teeb see tegelikult au. Ega igaüks seda tunnistada taha.

m
Mann/ 19. veebruar 2019 15:28
Erakondade juhid kardavad Lusti teravaid küsimusi, millele ei saa ümmargust päheõpitud juttu ajades vastata.
k
Katrini tööviljad/ 19. veebruar 2019 15:24
h t t ps:/ / www.youtube.com/watch?v=kkm082X8j5c&t=62s
j
Jah/ 19. veebruar 2019 15:18
Reformierakonna poliitikud on vaid veidi muutnud oma taktikat suuremaks. Aga nad on kogu aeg laimanud neid kes teel ees võimule,. Valesüüdistuste leidmine võtab ka aega. Sedasi nad saavad hääli mõjutades inimesi. Aga töö tegemisega nad pole ju aega raisanud ja selle tagajärjel vaesus aina kasvas.
s
Sibi/ 19. veebruar 2019 15:18
Enamusejaoks on see täiesti normaalne, et talle kaarega lastakse ja alandatakse ja siis kannatatakse st. mängitakse kannatajaid ja käiakse siin nutmas kui halb kõik on. Lust on ka ikka nii paha, et tõmbab saasta päevavalgele..
t
To ebaprofessionaalne / 19. veebruar 2019 15:14
Kes sa oled??? Kes Teie olete? Õhtuleht palun andke vastus, sest kustutasite minu objektiivse kommi ära!?
t
To ebaprofessionaalne / 19. veebruar 2019 15:14
Kes sa oled??? Kes Teie olete? Õhtuleht palun andke vastus, sest kustutasite minu objektiivse kommi ära!?
a
Ain/ 19. veebruar 2019 15:13
Lust ei sobi muidugi poliitilisi debatte läbi viima. Kuid mis puutub töösse, siis keskerkondlased teevad tööd ja annavad vettpidavaid lubadusi soliidselt ilma laimu ja teiste halvustamiseta, mida ei saa aga öelga reformierakondlaste kohta.
n
nipitiri/ 19. veebruar 2019 15:11
Lust oskab väga hästi küsida ja nii,et poliitbroilerid ei oska oskagi küsimusele vastata,nad on ju õppinud ümmargust juttu ajama kuigi oleks võimalus JUST oma partei reitingut tõsta!! sest Lusti saated on nagu Tallinna TV-gi..MITTE KEEGI EI VAATA seda "rämpsu", aga KÕIK TEAVAD MILLEGI PÄRAST,MILLEST SAADETES JUTTU ON...:)))))))

t
To ebaprofessionaalne/ 19. veebruar 2019 15:11
Kui ma räägin mina vormis, Kas siis Teie arvates peaksin ütlema Sina või kolmandas vormis. Katrin on väga veetlev ja põhjalik. Ta väga valib mida öelda ja kuidas öelda, sest iga sõna võidakse kurjasti kasutada. Tugev tegija! Kellel südametunnistus või juba närvikava sassis maksumaksjate raha eest reklaame tehes siis muidugi süda sees väriseb. Parem teha kana moodi ja öelda ei lähe saaresse. Kullakesed aga otsustus on ju valijate käes, kuidas see nii ruttu ära unustasite. Peale nende patuste on veel teisigi kes tuleksid hea meelega saates kas või üksik kandidaadid, nendest ei ole juttugi olnud
t
toto aju/ 19. veebruar 2019 15:04
Kus on see kirjas, et kõik kutsuti?
M
.../ 19. veebruar 2019 14:59
Ma loen neid kommentaare ja mõtlen kui rumalad võivad inimesed olla, et siin veel omakorda alandavad Lusti. Olen nõus ta pole teravaim pliiats karbis aga ta on selle sama riigi kodanik ja tal on õigus küsida nendelt kellele ta palka maksab mida iganes. Või möllavad siin tõesti vaid palgalised.
ä
Ärgu toppigu oma nina igale poole.Ta lihtsalt ei sobi sellist saadet juhtima.Igast saatest ei saa ju/ 19. veebruar 2019 14:53
S
.../ 19. veebruar 2019 14:53
Sa oled seeme mitte tavaline inimene!!! Isegi seda ei suuda mõista, mida selline ülbe boikott endast kujutab üritagu seda lbi viia kasvõi Oksmaa. Me oleme selle riigi kodanikud ja hääled!!!
k
kõik võib juhtuda/ 19. veebruar 2019 14:52
Enne valimisi poliitikud õiget tööd ei teegi,vaid käivad hääli kerjamas.Huvitav oleks teada,kas palka makstakse täis koha eest.President lendas ka kohale 2 nädalaga,nii et mitte keegi ei tea,mis mustade kardinate taga tegelikult tehakse.Lusti kardetakse sellepärast,et tema tõe relvad on tugevamad ,kui poliitikute jutustamis oskus ära või pehmeks rääkida.Valimistel on siht märk 4 aastat prisket palka ja hüvesid saada,seda tõestab ajalugu.Vajalik on uus ja ootamatu valitsus,kes püsib.
a
Alamrass/ 19. veebruar 2019 14:50
No mõõt hakkab täis saama ja nüüd sai kinnitust ja kõige ehedamal moel, et on valitud inimesed seltskonnad ja poliitikud. Ma olen täitsa tavaline inimene ja pean ennast selle riigi kodanikuks, ei pea ennast Lustist paremaks ega targemaks, seega... Olen ma ju samuti see alaväärne kellel pole õigust midagi küsida, rääkimata sõna sekka ütlemisest. Tunnen ennast väga halvasti, VÄGA sest alles käis mul uksetaga kodanik kes väitis malbe naeratus näol kui tähtis ma olen oma häälega... Silmakirjalikud, häbematud, ülbed ja moraalitud olete te kõik, kes te sellise alandava aktsiooni korraldasite!!!
v
v/ 19. veebruar 2019 14:46
Kahjuks ei suuda nad ühtse Eesti jaoks teha seda, mida rahvas ootab ja loodab. Lubadused on naeruväärsed, mida kaitsete , mida juurde panete? Manipuleerimise tase on jõudnud haripunkti. Kedagi ei kuulata ära, jutust valitakse välja sõna ja sellega luuakse isiklik tõde. Kuidas suudaksid nad maha istuda ja vastata küsimustele, kindel päheõpitud tekst ei lase vastata vaenlase küsimustele. Peab olema alati teisiti mõtleja , kes kindlasti tuleb hävitada. See ei kuulu enam uude ajastusse, seda kasutai hiljuti, et inimene õpiks kuuleksuse nimel midagi ohverdama, kummardama, lubama-kelle heaks?

e
ebaprofessionaalne / 19. veebruar 2019 14:43
Lustil igas teemas lause- MINA arvan, et...Saatejuht peaks olema neutraalne, mitte pidevalt ennast upitama, OMA arvamust peale pressima. Vaataja - lugeja kujundaks ise arvamuse loost, aga kus sa sellega, ikka mina , mina, mina, arvan....
1
13.57-le/ 19. veebruar 2019 14:43
Mis lõpptulemust sellel saabki olla. Katrin ütles loo moraali kenasti välja, et kui keegi endast häbistava ja alandava video üles laeb, ei saa teda pärast enam keegi kaitsta. Inimesed mõelgu, mida endast avaldavad, sest pärast on hilja. Mis siin arusaamatu on? Täiesti õpetlik ja vajalik lugu, eriti just noortele.
e
Elukoht puudub/ 19. veebruar 2019 14:42
Mida rohkem ta suud lahti teeb sel teemal, seda rohkem ennast sisse räägib. Demonstreerib, et ei saa sisust aru (ei keelduta ei inimestega rääkimast ega küsimustele vastamast, vaid ei sobi meelelahutuslik tabloid-formaat kellegi alusetult vägistajaks tembeldanuga), et on ülbe lahmija ("argpükside armee" - tulevane peaminister ja parteijuhid), et on sildistaja (poliitika ainult eliidile versus lihtrahvale st kanal kahe vaatajad on "lihtrahvas"). Vägivaldsed ja suvalised järeldused (kartell... no anna mõistust). Ohe.... kas ta arvab, et on jeanne d'arc?
n
19. veebruar 2019 14:40
no seda uudist kuuldes,et parteijuhid poikoteerivad Katrin Lusti saadet,arvasin ,et nali.Parteijuhid.kui olete nii arad ,et ei oska Lusti kusimustele vastata,siis paneb päris mötlema,mida te kardate? Vaevalt ,et esitatakse mingeid siivutuid kusimusi.Ehk möni juht selgitab ,mida ta kartis?
t
tavaline inimene/ 19. veebruar 2019 14:35
Kas Lustil on mingi Napoleoni kompeks vää, kujutab ette, et on suur ja võimas ja teda lausa kardetakse. Seekord (esimest korda) olen poliitikutega ühel meelel. Ikka väga mage oleks Lusti juhitud saates osaleda.
u
uss/ 19. veebruar 2019 14:33
Millise erakonna poliitbroiler oled Vonn Suss!
v
Vonn Suss/ 19. veebruar 2019 14:32
Lusti suguste pärast polegi enam tõsiseid saateid.
o
oli kord kolm venda/ 19. veebruar 2019 14:29
partedel sussipaelad sassis ja kaerajaanist tuleb kammajaa

t
tri rubljä../ 19. veebruar 2019 14:27
tegelikkus vastab avaldatule
ä
ätt./ 19. veebruar 2019 14:26
Lusti taolisi peaks olema rohkem siis saaks õhk puhtam.Muidugi on lihtsam ebameeldivate küsimuste asemel tuutuda päheõpitud teksti nagu papagoi. Kuid milles meie inimesed süüdi sest baca tase onngi niisugune !
a
Arad/ 19. veebruar 2019 14:26
poliitikud ei julge minna saatesse.Nemad peaks just igas olukorras hakkama saama.Ega Katrin seal ainuke saatejuht ole.Lihtsalt imelikud riiki juhtida tahtjad.
m
mis.../ 19. veebruar 2019 14:22
...see Lust siia puutub?Kui neile hädapätakatele on üks naisterahvas nii suureks probleemiks,siis kuidas nad mõtlevad riiki juhtida?
n
naine/ 19. veebruar 2019 14:21
Kõik "Lustikummuti" saated ongi keskmisest madalama intelligentsiga inimestele, kes armastavad klatši, räuskamist, labasusi jne - loogiline ju, et riigi ühe kõrgeima ja hinnatuima ameti poole pürgivad inimesed sellistes matsi-saadetes osaleda ei soovi.
n
Noo/ 19. veebruar 2019 14:19
Lust on olnud vaga suur pugeja nii Savisaare kui reformikate ees. Savisaarel oli ta ihuajakirjanik. Intervjuud toimusid nii, et Savisaar oli ise kysimused valja moelnud ja Lust kandis need pyydlikult ette.
a
Arvata saab/ 19. veebruar 2019 14:19
13:08 on üks neist poliitikutest
p
podagrahaige/ 19. veebruar 2019 14:18

m
Mõhk/ 19. veebruar 2019 14:18
e
19. veebruar 2019 14:18
Eks needsamad argpükstest poliittolkamid hävitavad....kardavad ju riigirahva arvamust
m
maalt/ 19. veebruar 2019 14:17
Kes see K2 ikka läheb? Kui, siis juba PBK-sse.
l
19. veebruar 2019 14:17
lust on väga pealiskaudne. ja kes enne tähtsat võistlust ikka viitsib energiat ja aega kulutada tühisuse peale
b
Boikott vaatas peeglisse...IRW/ 19. veebruar 2019 14:17
Jah, ega Lusti tasemele need petistest, korruptantidest, valetajatest jne. poliitparasiidid ei astu.....
m
Mart,.../ 19. veebruar 2019 14:15
....kas vajusid juba põlvili?Polegi enam kedagi valida?
t
to ma/ 19. veebruar 2019 14:15
kas sa ei saa aru, et kui on valimiseelne DEBATT, siis on debatt riigi valitsemise teemadel!Mitte ajakirja Kroonika stiilis küsitlus, et kes kellega käib või kui kalleid riideid sa kannad! Ja selleks, et sellist debatti juhtida, peab olema ka arusaam, millest seal räägitakse!
i
Irvitusega/ 19. veebruar 2019 14:15
Tiina, katariina, lugeja.....võta ometi üks nimi....IRW Mis inised järjepanu, poliittolguste talla all lömitamas

n
Narva sild ja puhvaikad/ 19. veebruar 2019 14:14
Katariina juba venemaale läinud?
n
Nojah/ 19. veebruar 2019 14:13
Mine siis poliitikuks...sinna sa sobiks
l
Loogiline meelsus/ 19. veebruar 2019 14:12
s
19. veebruar 2019 14:12
See on ringkaitse. Need "kuningad" näitasid sellega oma tegelikku palet. Iga vähegi mõelda oskav inimene saab aru, milles asi tegelikult on.
o
Ohooo/ 19. veebruar 2019 14:12
p
Poliitlödide valimine jääb ära/ 19. veebruar 2019 14:11
Enne valimisi heaks abiks otsuse tegemisel. Ühtegi neist haletsusväärsetest argpükslikest poliitlödidest ei vali. Kiunugu oma poliitkorrektset möla siis ERR 's edasi...vaatajatele irvitamiseks
l
19. veebruar 2019 14:10
Lust võiks oma Kuuuuurias uurida Delfi kommentaariruumi hävitamist . Kes on selle taga , et Eesti faktiliselt ainuke vaba kommentaariruum hävitati . +8 -4 Vasta Teata ebasobivast kommentaarist
k
kuivanud ja odavad/ 19. veebruar 2019 14:07
Nagu minu kokkuhoidlik ülemus oma kokkuostetud odavate ja kuivanud pastakate kohta ütles: pastaka otsik tuleb lahti kruvida ning siis imeda! Kui mainisin, et ehk ostan ise paremad ja toon tseki, siis kiunatas: Ei!

m
Myers/ 19. veebruar 2019 14:05
miks peaks tissimodellis saates üldse osalema? vaatasin juhuslikult tema eilset saadet, see oligi tõeline psk! Ega inimesed asjata ütle Kanal2 kohta et see on psakanal!
l
19. veebruar 2019 14:02
Lust on neutraalne, uuriv ajakirjanik. Ta ei ole kuskile poole kallutatud ja on väga julge. Ausal inimesel pole mingit põhjust teda karta. Kuid päris paljudele on ta pinnuks silmas.
m
maakas/ 19. veebruar 2019 13:58
need sellised olid juba kord valitsemas - Rasvaliit!
i
Iga Lust jäägu oma liistude juurde/ 19. veebruar 2019 13:57
no vaadates eilse Kuuuurija saate taset, kus purjus **** halas ekraanil ja lõpptulemust lool polnudki, ei ole siiski poliitika ja riigijuhtimine päris palagan (kahjuks kipub olema)
a
arvaja/ 19. veebruar 2019 13:56
ega meedia pea ka kõike saama!
k
19. veebruar 2019 13:56
Kas sa oled see Rakvere aferistist Matusebüroo pidaja või see väikeste poiste armastja , keda lust vahele võttis ?
j
19. veebruar 2019 13:55
Ju siis poliitika ongi vorsti tegemine. Topitakse maitseks sisse "E"-aineid ja muud rämpsu ning tulevadki letile Valla vorstid ja Pealinna vorstid, kus lihasisaldus ja maitse on olematu.
l
19. veebruar 2019 13:54
LEVEL ? Söör , te olete kas loll või mängite lolli ?

l
lai naer saalis/ 19. veebruar 2019 13:53
sinusugused EKRET ei vali, nemad müttavad mafioosodele elamislube vormistama.
p
põlis eestlane/ 19. veebruar 2019 13:49
tahaks ,et ekre võidaks ja viiks eesti õiglaseks ja õitsvaks riigiks.kui ei siis me oleme kõik juhtimis stiilid ära näinud .ja siis otsustame kas läheb löömaks või ei sest me ju vihkame üksteist.
l
loomulikult/ 19. veebruar 2019 13:48
Vat kui sina ikka ütled, no seda tahaks ikka ja jälle kuulata või lugeda ! Anna siis minna !
a
apoliitik/ 19. veebruar 2019 13:46
Üks väheseid kordi, kui ma olen nende poliitikutega ühte meelt.
t
Tüdinud/ 19. veebruar 2019 13:45
Ausalt öeldes on sellest lamedast lustist kõrini.
2
23/ 19. veebruar 2019 13:44
Reaalselt tekib küsimus: kas Lust on liiga tugevate intellektuaalsete võimetega ja teda kardetakse või vastupidi? Faktid näitavad viimast. Kõik. Head päeva. Baaaaa
k
Katariina./ 19. veebruar 2019 13:44
Lugupeetud Lust. Te peaksite minema kuhugile väga kaugele Eestist.Näiteks Venemaale. Sealt ei ole enam ka Hiina väga kaugel. Ja mine tea,võibolla saate seal õnnelikuks ja oma skisofreenilisi mõtteid avaldada. Äitähh!
t
Tiina/ 19. veebruar 2019 13:43
Ehk Lust vaataks ka ise ennast peeglist,keda kiidab keda laidab.Haritud inimene ei läheks iialgi tema saatesse!

b
Boikoti pooldaja/ 19. veebruar 2019 13:42
Katrin Lust, vaata peeglisse. Pole see mingi kokkulepe kokkuleppe mõistes, asi on ainult Sinus - Sa lihtsalt pole tõsiseltvõetav. Loogiline, et sellise tasemega inimesed ei soovi laskuda Sinu levelile. Loe uuesti parteide juhtide pöördumist ja mõtiskle.
i
inimene/ 19. veebruar 2019 13:40
Katrin Lustile ikka edu ja jõudu ja et tal kõik hästi läheks, väga meeldiv tütarlaps.
a
arvan/ 19. veebruar 2019 13:40
Nüüd on Katrinil mitme Kuuuurija saate jagu materjali, et saada selgusele, mis poliitmaastikul toimub.
t
To rott/ 19. veebruar 2019 13:37
Loe uuesti artikkel läbi, idioot. Lust ei arva, et lihtrahvas on kollane, vaid küsib seda nn "eliidilt".
j
Jürka/ 19. veebruar 2019 13:37
Kokku lepiti ju peamiselt selles, et Lust pole see isik, kelle saatesse tahetaks esinema minna. Ongi kogu lugu.
t
To Valija/ 19. veebruar 2019 13:35
Et sina ka seda teiste raha lugemist ei lõpeta. Endal vist seda vähevõitu!
t
To kommunist/ 19. veebruar 2019 13:33
Lust kutsus kõiki erakondi. Keeldusid juhtivad erakonnad. Kas su kommunisti aju ei saa aru või?
m
maakas/ 19. veebruar 2019 13:33
Mis siin ikka depatitada on. Siililegi selge, et meie riigi saatuse määrab see, kes etteotsa valitakse. Kas keskerakond - asustuskolonistide hääled või ainuke reaalne vastaline - reform. Need, kes ühtse venemaa parteirakukest ei soovi -- jääb ainult reform. Meeldib või mitte aga nii see on. Ei ole mõtet valida neid 0,1...15protsendilise toetusega erakondi. Vaatame USA või SBR jne olukorda - seal väga hästi toimib kahe suure partei süsteem. Kes keda?

j
Joodik/ 19. veebruar 2019 13:32
See intrigant on lihtsalt end täist einud
p
Pettunud EKRE-s/ 19. veebruar 2019 13:31
Tunub jah, et EKRE hakkab ka oma õiget palet näitama. Siiamaani olen olnud EKRE valija, nüüd hakkan mõtlema, kas ikka tasub. Ilmselt tuleb valida Isamaa liit.
k
Kommunist/ 19. veebruar 2019 13:26
Aga kutsugu need esinema kes ei kuulu juhtivate erakondade hulka. Näiteks tahaks Vasakparteist rohkem teada jne. Või pole Katrin Lusti jaoks piisavalt head :D
s
sina / 19. veebruar 2019 13:26
l
19. veebruar 2019 13:24
Lust võiks oma Kuuuuurias uurida Delfi kommentaariruumi hävitamist . Kes on selle taga , et Eesti faktiliselt ainuke vaba kommentaariruum hävitati .
j
Jätan sel korral valimata/ 19. veebruar 2019 13:20
Sest pole seda, keda valida! Kõik on korrumpeerunud!!!
t
tööl ei käi/ 19. veebruar 2019 13:20
naisi ei .iku, kärakat tarbin harva soojamareisidel käin suitsu ei tee... utši student

k
Katrinile!/ 19. veebruar 2019 13:17
Selle keeldumise põhjus vägagi arusaadav. Sinu saadetes ei ole küpsiste söömise- ega kätekõverdustega mingit seost. Hirm tuli nahavahele! Kui ikka minna saatesse kus lahatakse tavainimeste probleeme, siis võivad need lubatud pudrumäed ja piimajõed vastu taevast lennata. Parem juba pastakate ja plaastritega rahvast rõõmustada.P.S. sain ka pastaka,aga kodus selgus,et ei töötagi.Kontrollige oma "kingitused" üle!
l
19. veebruar 2019 13:16
t
Tiit/ 19. veebruar 2019 13:15
No, nüüd suur onnetus. Kui saatejuht on ebameeldiv, siis ei ole kellegil kohustust sinna saatesse minna.
r
raudmees/ 19. veebruar 2019 13:15
Erakondi juhivad arad tegelased Kartsid oma rumalusi kogemata välja puistata Muidu pudrutavad ekraanilt iga 5 minuti järel Jüri on isegi vene keele ära õppinud
v
Valija/ 19. veebruar 2019 13:14
Kas Lustil jääb nüüd suur raha saamata? Hädaldab nagu oleks keegi ta kakaga kokku määrinud
r
Raiko/ 19. veebruar 2019 13:12
Oleks kered kapis, oleks luts juba sellest kuupuurija eksklusiivsete teinud . Rõõm on näha, et poliitikud vähemalt milleski ühel meelel on ja sellist lolli eite poikoteerivad
k
Kanal 2 / 19. veebruar 2019 13:11
on ka eliidi kanal, kuna vaesed seda tasulist ei näe.
r
Ringkaitse/ 19. veebruar 2019 13:11
Kui enne veel ühte erakonda eelistasin, siis see boikott näitab, et kõik nad on ühesugused. Olen valijana väga pettunud.

m
Mart/ 19. veebruar 2019 13:10
Ära laima meid, me pole midagi niisugust kunagi teinud.
a
Alkohoolik/ 19. veebruar 2019 13:09
Võsa Pets on ikka popp poiss ja rahvamees, paneb joodikutega poe taga tina
l
lust ei/ 19. veebruar 2019 13:08
l
lust/ 19. veebruar 2019 13:07
j
jah, / 19. veebruar 2019 13:07
ta on ennegi avalikustanud laimu, et vaid sensatsiooni saada. Ma ka ei tahaks niisugusega tegemist teha.
r
rott/ 19. veebruar 2019 13:06
suht solvav kommentaar, et (era!!!)meelelahutuskanalisse mittetulemine tähendab, et "poliitika on eliidi teema". mida sellega mõtleb? et etv-d vaatab ainult eliit ja kanal kahte mitte-eliit? kas kanal kahe vaatajad ei tunne ennast solvatune, et lust neid lollideks peab? et lihtrahvas oskabki ainult skandaalitseda, jampsida, hüsteerilisi järeldusi teha ja loeb ainult lärmakat tabloid-ajakirjandust? mis õigusega arvab lust, et lihtrahvas on kollane?
e
elli/ 19. veebruar 2019 13:06
t
To valija/ 19. veebruar 2019 13:04
Just nimelt luukered kapis.

m
Malle/ 19. veebruar 2019 13:03
Poliitikud kardavad Katrinit, kuna Lustil kui uurval ajakirjanikul on kõigi kohta komprat. Kes kellega magab, kes kannab naistepesu ja kes vaatab pornot. katrin võiks avalikustada need nimed.
v
valija/ 19. veebruar 2019 13:02
Mida küll erakondadel karta on.Kas neil on mingid luukered kapis,mille väljatulekut kardavad.
v
Valijale/ 19. veebruar 2019 13:01
Äripäeva aasta ajakirjanik on Ratast intervjueerinud, vot see on tase
j
Juku/ 19. veebruar 2019 13:01
Pets ju ekssaadik ja puha ! Enamikul ei õnnestu künkale langeda. Pigem nähakse vaeva ja ronitakse.
j
Juku/ 19. veebruar 2019 13:01
Pets ju ekssaadik ja puha ! Enamikul ei õnnestu künkale langeda. Pigem nähakse vaeva ja ronitakse.
i
Iccc!/ 19. veebruar 2019 13:01
p
19. veebruar 2019 13:00
Poliitikud näitavad sellega suhtumist oma valijatesse.Kui tahame ,siis lubame,kui tahame,siis ei täida lubadusi.Ja egas see nende viimane tõmblemine ei pane ka minu otsuseid muutma.Lubama on meistrid,aga lubadusi täitma ..........
v
Valijale/ 19. veebruar 2019 12:58
Äripäeva aasta ajakirjanik on teda intervjueerinud, vot see on tase

v
Valijale/ 19. veebruar 2019 12:58
Äripäeva aasta ajakirjanik on teda intervjueerinud, vot see on tase
j
Juku/ 19. veebruar 2019 12:58
Üks asi on vastata eelnevalt kooskõlastatud poliitküpsetele küsimusele, teine asi vestelda teemadel, mis otsapidi puudutavad Teist Eestit
j
Juss/ 19. veebruar 2019 12:56
Rohelistega saab rääkida sellest, kuidas muuta Eesti banaanivabariigist kanepivabariigiks
k
kust sa selle võtad ?/ 19. veebruar 2019 12:55
Pole oluline kui palju inimesi valimas käib, peaasi et 101 kohal oleks, muidu jääb riigikogus koht tühjaks.
a
A/ 19. veebruar 2019 12:54
Reformi luulu -kõrgepalgalised on töökamad
v
Valijale/ 19. veebruar 2019 12:54
Äripäeva aasta ajakirjanik on teda intervjueerinud
v
Valijale/ 19. veebruar 2019 12:54
Äripäeva aasta ajakirjanik on teda intervjueerinud
v
Valijale/ 19. veebruar 2019 12:53
Äripäeva aasta ajakirjanik on teda intervjueerinud

v
Valijale/ 19. veebruar 2019 12:53
Äripäeva aasta ajakirjanik on teda intervjueerinud
m
ma/ 19. veebruar 2019 12:53
arvan,et Lust on väga julge tüdruk ja julgeb küsida midagi,mis rikub poliitiku populaarsust.
k
küll siis muutuvad kõik valjad vajalikuks./ 19. veebruar 2019 12:53
Neil valimistel peaks, lihtne ülesanne olema neil vaijatel, kes partei mulli kergesti ei omasta.Kogume rikutu häältega partei jagu hääli.
m
Möh/ 19. veebruar 2019 12:52
Ma pole rikas, aga mul on mitu töökohta, et normaalselt elatud saaks. Kui eelmise valitsuse lõpus tundsin, et lõpuks ometi jääb midagi natuke üle ka, siis praeguse valitsuse ajal ei enam midagi üle. Hoopis puudu tuleb. Alkoholi ei tarbi, suitsu ei tõmba, soojamaareisidel ei käi. Nii et tarbimisharjumustes ka asi ei ole.
k
Karla/ 19. veebruar 2019 12:51
Kui suured kardavad tulla, siis kutsuda saatesse Vabaerakond ja Rohelised. Nemad on kindlasti julgemad olema vestlusringis.
p
putsakova/ 19. veebruar 2019 12:51
No osaleda sellise molli saates,mida juhib "Öhtu" butsakov,no andke andeks,see ei ole isegi naljakas.
v
Võrtsjärvest/ 19. veebruar 2019 12:51
Tahad rikast, liberaalset ja Raamlepinguga riiki - vali keskerakond !
l
loviisa/ 19. veebruar 2019 12:50
neil on hoopis luukered kapis

m
miks/ 19. veebruar 2019 12:49
p
peipsi veerelt/ 19. veebruar 2019 12:49
kui kaua ja kellele on vaja KE ja tema idapiiri tagust toetavat lepingulist tegevust
t
tips/ 19. veebruar 2019 12:49
kas kanalid on ära jagatud eliidi ja lihtrahva vahel? teised kanalid küsivad ka küsimusi ja neile käiakse vastamas, ja usun, et vastatakse ka igaühele, kes tänaval niisama nööbist kinni võtaks. oma rumala avaldusega, kus eesti parteijuhte argpüksideks sõimas (kes neist veel kunagi annaks lustile intervjuu???) selle eest, et nood pole nõus kibedal tööajal erakanalis tabloidi tegema, tõestaski ju lust, et oskab ainult lahmida ja rumalusi rääkida. selle asja nimi oli tagaside sinu oma töö kvaliteedile. keegi pole keeldunud millelegi vastamast, on keeldutud skandaalitsejaga jantimisest.
a
Ajaloost/ 19. veebruar 2019 12:48
Alati lõpeb sellime "eliidi" arrogantsus sellega, et võetakse välja köied ja giljotiinid... Alati!
v
Valija/ 19. veebruar 2019 12:46
Ratas on rääkinud ja teised räägivad ka https://poliitika.postimees.ee/6526595/intervjuusari-juri-ratas-loodab-mitte-ulbeks-minna?_gl=1*1op8mnh*_ga*MTg3ODM3MDY1MS4xNTUwNTcwNjA5*_gid*OTgzNzM3ODgxLjE1NTA1NzA2MDk.
s
selles on küsimus/ 19. veebruar 2019 12:45
kellele on vaja meie valitud valitsejaid
o
Onu Kalmer/ 19. veebruar 2019 12:45
Katrin, saada küsimused tsenseerimiseks ette ja kogu tsirkus on kohal. Eks nad kardavad teemasid a'la Vakra, VEB fond, leping Ühtse Venemaaga jne. Kui vaid neid ei tuleks, nagu err-is, kus küsimused on ette antud
t
Tyuiop/ 19. veebruar 2019 14:48
Neid sinu küsimusi on aastate jooksul poliitikutele kümneid kordi esitatud. Mis vastuseid sa saanud oled? Peab ikka naiivne olema, et oodata vanadele ära leierdatud küsimustele nüüd kuskil Kanal 2 lusti saates ausaid vastuseid.
t
töökusest eliidi vaatevinklist/ 19. veebruar 2019 12:43
On jah eliidi teema. Vaadakem või valimisreklaame. Kaja Kallas, eliidi musternäidis, kuulutab, et TÖÖKAMAID karistatakse maksudega. Eliidi arvamus on, et mida suurem palk, seda töökam. Eliidi printsess arvab, et kui tema viib oma lapse lasteaeda, siis tema on töökas, aga lasteaednik ei ole, miks ta muidu sandipalka saab.
t
Tyuiop/ 19. veebruar 2019 13:03
Sandipalka saad sa mitte sellepärast, et sa kasvataja oled vaid sellepärast, et kasvatada ei oska. Roosad kajakallaseid ja siis inised läbi peanaha.

v
velts/ 19. veebruar 2019 12:42
Arvan, et viga on hoopis saatejuhis!
j
Juku/ 19. veebruar 2019 12:42
Seal ei pakuta isegi õlut ja ropendada ka ei tohi, kuidas sa siis vastad lihtsatele küsimustele tavainimese kombel
p
Poliitika on äri/ 19. veebruar 2019 12:40
Ükski partei ei tahtnud turgu solkida
r
Refi agent/ 19. veebruar 2019 12:39
Olematu tasemega saatejuhi saates pole mõtet aega raisata!
a
A/ 19. veebruar 2019 12:36
Neid debatte lihtsalt liiga palju ja osadest peabki loobuma !
j
Just Just / 19. veebruar 2019 12:36
Poliitikasektoris ja valitsussektoris tööpuudust pole ! Raha võetakse nii palju kui vaja . Aga ettevõtjad vaadaku ise kuidas hakkama saavad. Kui makse ei maksa siis pannakse võlavanglasse !
t
Tyuiop/ 19. veebruar 2019 12:59
Sa vaata mis su teenuse või toote hinnad on ettevõtja. Mida sa vigised?
t
tõega näkku/ 19. veebruar 2019 12:35
Praeguse näite puhul ongi poliitika justkui elliidi monopol. Ainult et unustatakse üks asi, et selle alavääristatud eesti inimese häältest sõltub elliidi edasine võim
j
Juss/ 19. veebruar 2019 12:35
Kardavad et Lust teeb kõigile kuuele otseeetris abieluettepaneku. Proovi siis valijatele seletada miks nad ei taha kuuluda haaremisse

a
A/ 19. veebruar 2019 12:34
Kui Lusti mõttelaadi edasi arendada ,siis ei tohiks ka Lust saadet juhtida ja küsimusi esitada ,vaid poliitikutelt peakski küsimusi küsima reaalselt saalis (lauluväljakul ) olev RAHVAS !
s
sina Lust/ 19. veebruar 2019 12:34
oled mitte keegi ja kohe kindlasti ei ole sa ajakirjanik
k
19. veebruar 2019 12:26

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee