Tele

Parteijuhid keelduvad minemast Kanal 2 valimiseelsesse teledebatti – Katrin Lust ei tea asjast midagi... (157)

LISA KOMMENTAAR

Ihihii26. veebruar 2019, 08:26
Uih26. veebruar 2019, 08:24
To 01.5119. veebruar 2019, 13:53
Nad arvasid endid häbist päästvat, kuid keeldumisega tegid endile veel suuremat häbi.
Lill19. veebruar 2019, 13:18
Kas lihtinimene ei võigi poliitikuid küsitleda , oma mätta otsast vaadatuna , poliitkauges keeles ? Kas poliitikutel ja valitud ajakirjanikel on mingi OMA keel , et rahvas aru ei saaks ;)?
vaike19. veebruar 2019, 12:49
Lust ei ole küll mingi küsitleja ega kommenteerija. See, et tal on terav keel ei tähenda veel et ta on kõigis valdkondades kompetentne arutleja. Riigikogu saadikute nõustamise ja otsuste tegemiseks nende võimete kohta on tal liiga vähe teadmisi ja kogemusi. Ta võib mõne ärimehe tegevust kritiseerida või paljastada aga riigi valitsemisse ei tasuks tal oma nina toppida.
Piiks19. veebruar 2019, 12:32
Lustil ju "piiks" puudub :), et see poliitik, kes sinna saatesse läheb, valimistel kindlasti edasi ei pääse. Eks seda tule peal vähkremist oleks vbl ka väga piinlik vaadata ja peale seda poleks vist valmistel ka enam mõtet. Et poliitikutel tuhandeid oma kampaaniasse pannes on vbl tõesti õige Lusti saadet vältida. Ses suhtes neile au, et õigust rääkida ju ei saa ja Lustile valetada ka raske.
Valija19. veebruar 2019, 12:09
Isegi presidendi vastuvõtule minekust loobutakse, sest ei taheta kohtuda sealsete inimestega
valija19. veebruar 2019, 11:27
Väga inetu käitumine selle kuue ,,kuninga ,, poolt , mind on juba lapsest alates õpetatud , kõik ei peagi meeldima ja loota ka vastu meeldimist ,aga viisakuse reegel nr 1 , ole ise viisakas ja ja käitu viisakalt , tereta ja räägi kõigiga viisakalt , aga mitte nagu lasteaias ,et mina sinuga eiii mängi , sina mulle ei meeldi !? viisakus on üks suur n u l l . saage ometi üle oma foobiatest , varsti pääsete ju oma vati sisse tagasi ...
tore pilt19. veebruar 2019, 10:54
kuidas Vana Helme istub korraga kahe tooli peal
Inimene19. veebruar 2019, 10:29
Minu arust topib lust oma nina liiga palju inimeste eraasjadesse.
ootame ära19. veebruar 2019, 09:34
Lusti aeg tuleb siis,kui valimised on ära olnud.Siis tuleb juhtide pommitamine,kas nad täidavad lubadused või on valelikud häälte vargad.Vale puhul tambitakse nad maa sisse .Lubaduste täitmise puhul kantakse kätel.
19. veebruar 2019, 08:40
Miks käib + ja- kärpimine
ab19. veebruar 2019, 08:30
Kui Lust teeb meelelahutussaateid, siis need kuus kuningat naeruvääristavad eesti riiki! Just sellega, et nad näitavad kui palju nad tegelikult oma riigist teavaad!
Valimised19. veebruar 2019, 08:18
on,või vähemalt peaks olema tõsine asi ja seega ei tohiks Katrin Lustil olla seal mingit naljasaate tegemise võimalust!
Kiku19. veebruar 2019, 08:04
Oled Sa kindel , et mind näha tahetakse-olen ju asja tundmatu.Kui poliitikud kahe saatejuhiga hakkma ei saa, kuidas nad mõtlevad tervet riiki juhtida..
Aga19. veebruar 2019, 07:51
Lusti hääl kõlbaks küll kõikidele parteidele.
19. veebruar 2019, 07:29
Samas oskab ehk poliitikast eemalolev inimene küsida selliseid küsimusi, mida ka lihtinimesed oleks küsida tahtnud.
Valija19. veebruar 2019, 07:19
Kui Europarlamendi saadik kandideerib Riigikokku ja ütleb,et Riigikokku ta ei lähe (sm.Paet), siis mida kuradit ta sinna kandideerib.Kas meeltesegadusest ? Nõmeduse tipp.Selliseid absurdsusi oleks vaja olnud just pr. Lustile seletada,aga näe... meie boikoteerime. Häbi !!!!
Poliitkorrektsed elukutselised toitumisahelate sõltlased19. veebruar 2019, 07:04
kardavad oma paljastajat juba enne valimistulemuste selgumist. Kas saab olla suuremat kiitust Katrin Lusti tegevusele ?
kanal219. veebruar 2019, 04:22
arrogantsed saarekavade vahetused, absurdne personalipoliitika, spordivaenulik kemplus Telia ja Soome Riigitelevisiooniga viivad teid paratamatult kanali sulgemisenit Miks te seda ise nii suure andumusega teete - jääb täiesti arusaamatuks. See ongi kontrollitud enesetapp.
Nad päästsid Lusti suurest häbist. 19. veebruar 2019, 01:51
mx3519. veebruar 2019, 00:23
Ma mõtlesin hääletada EKRE poolt.. peale seda sigadust enam nii ei arva...
Pole kedagi saata19. veebruar 2019, 00:13
Kui paned saatejuhiks koera, siis erakonnad saadavad oma koerad. Kui paned saatejuhiks K.L.-i, siis ...
kurb18. veebruar 2019, 23:37
Kurb kuulata erakondade katteta lubadusi, rahva lollitamist. Vaatasin ja kuulasin kokkuvõtet erakondade lubadustest, kus ainult 20 % on midagigi arvestatav alus, ülejäänud suur vaht.Nojah, kes enam mäletab aasta-nelja pärast mida lubati. Nii käib aastast aastasse. Reformierakond üks suuremaid udutajaid. Kardavad Lusti,neil mugav ERR saatajuhid, kellede küsimusi juba ette aimatakse.
18. veebruar 2019, 23:03
No-noh18. veebruar 2019, 22:57
Sellega tegid nad omale parajat antireklaami. Lausa imesta, peaks nagu sellistel meestel rohkem kavalust olema. Kas tõesti arvavad, et rahvas nii rumal on ja asjale pihta ei saa.
Ha-ha-haaaa!18. veebruar 2019, 22:52
No see vale on täiesti läbinähtav! Parteijuhid kardavad Lusti teravaid küsimusi. Siin te rahvale puru silma ei aja! Kuidas te, vennikesed, küll valijatega kohtuma lähete, nad on kindla peale vähem teadlikumad kui Katrin Lust. Lihtsalt naljanumbrid olete!
penskar- 6718. veebruar 2019, 22:42
Lust on tubli, tema teeb pättide kuritööd puust ja punaseks, iga inimene saab aru, millest jutt. Poliitikud muidugi värisevad, ümbernurga jutt neid ei päästa. Edu Katrinile!
ilus maa18. veebruar 2019, 22:20
Lähedased soovitasid taga rääkijatest täielikult eemal olla.Väga hea mõte! Nii peabki tegema!18. veebruar 2019, 22:10
Siinses elus tuleb kõik ära teha,mis vähegi on võimalik enne,kui on hilja.
si ta...18. veebruar 2019, 22:10
....varesed värisevad ja on ringkaitses.
Lähedaste soovitused on mulle hästi korda läinud.18. veebruar 2019, 22:08
Mis on lähedaste inimeste puhul hea on see,et nad oskavad sind ka kõige pingelisemast seisust välja aidata.
Lähedase soovitasid mul taga rääkijatest täielikult eemal olla.Noh,õige kah!18. veebruar 2019, 22:05
Ega vahet polegi mul jumala kama kaks ,mida keegi midagi räägib,arvab või mõtleb.Ja eks kuulujuttude edasi levitamine on küll väga inetu.Las olla nii,kuidas keegi tahab.Mida aeg edasi,seda rohkem asju ilmsiks tuleb.Kui ootamatult kusagile peale satud,siis on ehmatus kõigile üsna raske.Sellel asemel ma tegeleksin oma asjadega,mis on olulised.
Olid ajad18. veebruar 2019, 21:40
Onu Brežnevile meeldis ka televisioonis esineda ja oktoobrilapsi küsitleda
...18. veebruar 2019, 21:05
Lustiga ei saa loosungeid hüüdes hakkama...tuleb põhjendada jms...ha-ha
Alkohoolik18. veebruar 2019, 21:01
Ma võtsin selle hea uudise puhul läti viina
Ja18. veebruar 2019, 20:57
Langed lusti tasemele? Kahju. Siil õpetaks ,,Mõtle ikka oma peaga".
Aga18. veebruar 2019, 20:53
Pea peale on küll tugevasti kukkunud.
Point18. veebruar 2019, 20:50
Sinu rehvormi põhi on nii mäda, et laguneb ise koost. Sinna ei saa istudagi, rääkimata lebotamisest.
samuti on oht18. veebruar 2019, 20:42
et selgub poliitikute asjatundmatus, ootamatuste korral küsija-vastaja "kokkumängu" puududes, senised lõputud esinemised üsna mustrikohased - üksteise ründaminegi avalikkuse, st rahva ees. Ometi - andke "hääl" ja võim, eks koos rahaga... "Broilerikasvandus" tiivanukkidega nügides, kestab. Peale parteilise hariduse ja vastandumise suurt muud polegi, kulutamise "meistritel".
Lätlane.18. veebruar 2019, 20:28
Ilus jutt. Lustil jälle tühjad pihud.
koputaja18. veebruar 2019, 20:24
poliitik doktor Vassiljevi rahvatervise taastamise naljasaade sobib KE parterakukusele küll
18. veebruar 2019, 20:21
Eesti laulust võib teha palagani, kuid valimistest ikka ei võiks teha .Kui asjatundmatu tahab küsimusi esitada võib seda teha ilma telesaateta.
18. veebruar 2019, 20:16
Mina valima ei lähe,mul ei ole mitte kedagi valida,nii lihtne see ongi.
ruudi18. veebruar 2019, 20:12
Kahju sest Katrin oleks teinud lustaka saate kus Jüri oleks mõned kilod alla võtnud Kajakese suukene oleks päris kriipsuks veninud Poldrimehel oma sipelgad püksis ja see bussipeatuste spets oleks oma tarkusest tagurpidi käinud Juba Tammsaare arvas et mäe otsa mehed natuke narrikesed
reede18. veebruar 2019, 20:00
Arad ja ülbed vennikesed Ega te saatejuhiga pea vaidlema vaid üksteisega Ratta Jüri on juba nii õhku täis et on isegi vene keele ära õppinud Kohutav hirm end lollina näidata Muidu Ligi ikka kõiki sõimamas Ja mis ime intellektuaal see Kaja on See Narva daam ju puha õhupuhuja
O18. veebruar 2019, 19:53
Tegelikult on kandidaatide esinemistega oluliselt tõsisemad probleemid.Viimsis näiteks pole toimunud ühegi erakonna ühtegi koosolekut. Kas saadikud ei julge enam rahvaga kohtuda?
18. veebruar 2019, 19:51
Poliitikud saavad aru en nende saatejuhtidega ümarate vastustega ei saa Midagi tarka ja konkreetset nad aga öelda ei oska
vanaema18. veebruar 2019, 19:46
õhtulehele ei meeldi vaba arvamus...vat ei vali jah neid ja nede parteisid...
Meelelahutuslik saade pidi tulema18. veebruar 2019, 19:44
Riigivalitsemine keerata palaganiks, siis arvan, et on inimestel targematki teha.
vanaema18. veebruar 2019, 19:40
pane kohe kommentaar tagasi...
Just!Tahtsin sama asja ütelda.18. veebruar 2019, 19:39
vanaema18. veebruar 2019, 19:38
eeskuju, mina ei valigi neid kes ei julge eeldatavtele ebamugavatele küsimustele vastata, Helmelt seda valikut küll ei oodanud aga nagu selgus, lootusetud mullitajad kõik...
Tölpa18. veebruar 2019, 19:34
no18. veebruar 2019, 19:32
Alles Lust kaebles,et "Miks keegi minuga ühes toas olla ei taha?" Siin vastus! Ülejäänud arva ise!
Lust ja lillepidu18. veebruar 2019, 19:22
Kanal 2-l pole hetkel rahaliselt just kõige paremad ajad. Ja siis tuleb veel see Lufti-Lust ja hakkab keerama: saate ettevalmistusele on kindlasti kulutatud juba nii mõnigi kopikas, reklaami on kindlasti ette müüdud, millele nüüd tulevad ilmselt leppetrahvid. Ja siis kui peagi pankrott uksele koputab, siis imestatakse, kus küll see viga tehti. Palju õnne Kanal 2, saite mis tahtsite.
laane18. veebruar 2019, 19:20
perutavad,aga väärtus on teil null
hunt18. veebruar 2019, 19:19
poliitikud peavad olema igal ajal valmis vastama ja vastutama,aga põõsas on ohutum olla
ehh18. veebruar 2019, 19:11
pooldan poliitikuid. jäägu igaüks ikka oma liistude juurde, samamoodi võivad Juur- Oja või Sepp- krumm küsitlema hakata. et teeme nalja kah.
Mina läheks18. veebruar 2019, 18:55
Need parteide juhid on ikka arad küll, sest Kartin on väga tark ja põhjalik saatejuht. Vaat kus lops teevad kambakat ja arvavad, et nad on demokraadid, Oi-oi-oi!? Kas selline teguviis on ikka aktsepteeritav? Nüüd ei olnud erimeelsusi???
Külmking18. veebruar 2019, 18:53
Valitavale küsimus ja vastus pole kokku lepitud.Selleks Ässad ei taha.
18. veebruar 2019, 18:52
https://et.wikipedia.org/wiki/Trooja_hobune
to Naerma ajab18. veebruar 2019, 18:49
kui üks saade on debatt, siis teine on meelelahutus
ww18. veebruar 2019, 18:33
"Katrin Lust ei tea asjast midagi". Hmm. Valija ka enamasti ei tea. Kui tark küsib targalt, siis sõnum mitteteadjani ei jõua, sest jutt käib liiga kõrgelt. Kui küsib see, kes ei tea (kõike), saab kuulaja rohkem aru. Miks aga valijatega kohtumisi korraldatakse, kui need on veel vähem teadjad kui Lust? Ärarääkimiseks?
Valija st.hääletaja. Meil pole väimalik valida.18. veebruar 2019, 18:28
Ma ei oska arvata kuhu nad selle valimiste raha panevad? MA POLE VEEL PASTAKAIDKI SAANUD. Mõned õhupallid, paar väikest kalendrikest ja kõik. Nii odavalt minu häält te küll ei saa.
Noh18. veebruar 2019, 18:23
Argpüksid lõid põnnama?
Valija18. veebruar 2019, 18:21
Kanal 2 võib loodetud reklaamirahad korstnasse kirjutada
18. veebruar 2019, 17:52
Lusti nime ei tohi nimetada -see on vihakõne.
AJ18. veebruar 2019, 17:52
Reformil juba siis kaks debatikeeldumist.... TTV ja nüüd siis TV2.
Naerma ajab18. veebruar 2019, 17:43
see valimine.Suured saksad valivad kuhu neil kolbab oma lubadusi seletama minna.Ei usu et seal Lusti vastas istudes neil hullem olukord kui mujal.
Kari argpükse pürgib võimule18. veebruar 2019, 17:40
Poliittolkamitel püksid püülis. Nojah, eks seda solki ole juba üksjagu välja ka kerkinud ja nüüd neil hirm nahavahel, et kõik sigadused polegi veel rahva ette jõudnud.
Kuusik Kaasik18. veebruar 2019, 17:39
Järsku polegi asi Katrin Lustis. Nimetatud on samuti Juri Butšakovi. Vo. on boikott tema vastu? Peab tallegi helistama.
hakkasidki kõik lusti kartma,18. veebruar 2019, 17:30
mustad nagu nad kõik on
Tivo18. veebruar 2019, 17:29
Kuusik Kaasik18. veebruar 2019, 17:29
Kuhu peitis isa 10 milli, miks teie erakond Eestlasi vihkab, kas teie erakonnas on kõik sellisedOssid, miks on teie erakond kui tuulelipp, miks te nii venemeelne olete- selliseid Lusti küsimusi loomulikult peljatakse. Loomulik. Ühte ei saa ma aru, mida siis Mardil peaks karta olema?
Nipitiri18. veebruar 2019, 17:19
Mis juhid need on,kes kardavad Lusti aga riiki juhtida julgevad.Seega tuleks riiki juhtima valida hoopis Lust,kes ei karda kedagi ja kes pole võimu ja raha ahne.
Maiu18. veebruar 2019, 17:11
Tean et Katrinil oli kõigi kohta komprat eriti intiimelu kohta mida kinnitasid mitmed allikad. Nüüd me ei saagi teada kes kellega maganud on ja kes kellele molli andis ja püksi lasi.
Lugege18. veebruar 2019, 17:08
https://www.nelli.ee/sahin-kogu-tode-katrin-lustist
järelikult 18. veebruar 2019, 17:05
pole poliitkorrektne !!!
mis lootus 18. veebruar 2019, 17:04
su rehvil on nende jurast on juba rohkem kui kõrini ennem kui uus põlvkond rehve peale ei kasva ei vaataks nende poolegi
Kuule kallis inimene 18. veebruar 2019, 17:04
Üks ohoo võib rohkem küsida kui kümme uhuud vastata. Viide: vanasõna.
mis lootus 18. veebruar 2019, 17:03
su rehvil on nende jurast on juba rohkem kui kõrini ennem kui uus põlvkond rehve peale ei kasva ei vaataks nende poolegi
Kuule kallis inimene 18. veebruar 2019, 17:03
Üks lol võib rohkem küsida kui kümme taraka vastata. Viide: vanasõna.
Kuule kallis inimene 18. veebruar 2019, 17:03
Üks lol võib rohkem küsida kui kümme taraka vastata. Viide: vanasõna.
no18. veebruar 2019, 17:01
sinna see Lust ei sobi- tema on sopaloopija ilma faktideta mitte auväärne uuriv ajakirjanik!
no18. veebruar 2019, 17:01
sinna see Lust ei sobi- tema on sopaloopija ilma faktideta mitte auväärne uuriv ajakirjanik!
Ei karda18. veebruar 2019, 17:00
Seda lusti mitte keegi. Aga poliitdebatt pole mingi lusti naljanumber.
Siis on ilmselt pea peale kukkunud.18. veebruar 2019, 17:00
valija18. veebruar 2019, 16:54
Ometi üks õige samm,seda lustimist on seal palju.Samuti Kolmeraudses.
18. veebruar 2019, 16:51
Ta käis ju Edgarilt nõu küsimas
maakas18. veebruar 2019, 16:50
Debatt debatiks aga point on selles, et kas see samune kesikla või normaalsed valitsejad! tahame või ei taha - ainuke lootus on Rehvormil, kes selle praeguse punavalitsuse ajaloo prügikasti saadab.
Irwww18. veebruar 2019, 16:50
Järelikult ennem ei olnud ajakirjanik vaid propagandaoperaator, kes ei tegelenud ajakirjandusega vaid poliitikute reklaamimisega.
Siilionu18. veebruar 2019, 16:47
lust valimisdebatti juhtima,see võiks toimuda esimesel aprillil või komöödia žanris
muidugi kaRDAVAD 18. veebruar 2019, 16:42
JUBA EOS PÜKSID vedelat kraami täis
na läheks 18. veebruar 2019, 16:36
siis kui oleks see TRALLA saatejuhuks kes 10 kordapäevas pepu uppis Brüsseli suunas koogutab. siis oleks kõi poliitkorrektne !!!
18. veebruar 2019, 16:31
https://www.ohtuleht.ee/217457/eesti-staariajakirjanik-purgib-alastimodelliks Kus need võtted toimuvad? Kanal 2 võiks teha otseülekande
Mart18. veebruar 2019, 16:30
Täielik idiootsus! Muidugi, sest Roonemaa on tegi käpil ja Kärt teadagi, mis erakonnast. Kokkumäng, mis muud!
Katz18. veebruar 2019, 16:28
Minu arust Katrin Lust kohe sobib seda saadet tegema ,tegelikult ta on üks julge naine kes pole suu peale kukkunud .
Niuks18. veebruar 2019, 16:25
No ma ei tea...pigem pakun, et ei kardeta seda Lusti vaid lihtsalt ignoreeritakse teda, kui sopaajakirjanduse üllitajat.
18. veebruar 2019, 16:23
vidiit ei anna häält kummalegi
läbi aegade18. veebruar 2019, 16:21
on argust peetud üheks taunitavamaks inimese iseloomu omaduseks ja seetõttu kardetakse sattuda olukorda, mille puhul tavatsetakse öelda: ei ole raskeid küsimusi on vaid ebameeldivad küsimused. Parafraseerides Ansipit saab siin kasutada ütlust: no tule taevas appi! Kas tõesti tuleb minna tagasi tagasi nõuka aja juurde kus ajakirjanikule anti küsimustik ette või siis ajakirjaniku enda koostatud küsimuste puhul tõmmati mittesoovitavad küsimused maha. On see nüüd Brüsseli järjekordne ettekirjutus või hoopis nostalgia möödunud ajast NSVL-s?
vana kesik18. veebruar 2019, 16:18
Keskerakond on nõus minema . Nemad lubavad õiglast ja rikast riiki.
Kahju18. veebruar 2019, 16:12
Väga kahju Seesugune suhtumine,,,,, usun et lust on kompententsem kui mõni minister v riigikogu liige Rahva haälele vesi peale, ise loodavad veel rahva häältele
doh18. veebruar 2019, 16:07
kui Katrin Lust ei tea asjast midagi18. veebruar 2019, 16:07
siis ei ole asi ikka õige, ilmselt värbab Katrin kodutuid, kasse ja koeri valimisprotseduuri
18. veebruar 2019, 15:58
Täna toodi ju välja, kui palju erakondade lubadused maksma lähevad, kui nad neid täitma peaks. Sellist raha pole kuskilt võtta. Kõik parajad mullipuhujad
Palju neid inimesi võiks üldse olla,kes sooviks Lustiga debateerida?Ma arvan ,et väga vähe.18. veebruar 2019, 15:50
SP18. veebruar 2019, 15:42
Katrin Lust on praegu ainus saatejuht, kes julgeb asju avalikkuse ette tirida. Kui parteijuhid boikoteerivad, siis valijana ei lähe mina ka oma kohust täitma. Aitab küll.
18. veebruar 2019, 15:39
Oss oli see, kes bravuuritses ja kaagutas, et tema välistab igasuguse koostöö Ekrega . Nüüd on seoses fakraga asi hapu ja teevad, mida iganes, isegi Mardiga on nõus tegema ühisavaldusi!-
Katrin on nagu need rahanorijatest narkarid18. veebruar 2019, 15:37
kes kooserdavad sul pool linna järgi sammugi maha jäämata ja aina kordavad ühte ja sama lauset. Kusagil on mingi piir ja käitumiseetika. Vahel on piinlik ka Vikri päevaseid valimisintervjuusi kuulata, kus Arp oma semuga üritavad peedistada külalist. Ratas on rahulik mees ja alustab jälle otsast peale selgitava tekstiga ja nad hüppavad jälle turja nagu ei kuulnudki räägitavat. Elementaarne suhtlusoskus on vajaka.
kardavad paaniliselt küsimusi millele tuleb aus vastus anda.18. veebruar 2019, 15:35
Ainult ühte väravasse, igav.18. veebruar 2019, 15:33
Miks ainult sotsid Helmega? KÕIK tegid ju ühisavalduse.
valija18. veebruar 2019, 15:31
ju neil on meeles, kuidas M. Raud oma saatas Ratta tolaks tegi.
valija18. veebruar 2019, 15:28
Teen sellise otsuse puhul protestihääletuse üksikkandidaadile
ppp18. veebruar 2019, 15:27
see,et nad Lusti kardavad,tähendab,et midagi on mäda ja valesti...
Õiged mehed18. veebruar 2019, 15:26
Väga õige otsus.18. veebruar 2019, 15:12
Mina ka ei läheks.Sellel palaganil pole mingit mõtet.
ann18. veebruar 2019, 15:11
Kuidas ma saan neid "luuletajaid" valida. Nad ei tea üldse mis on riigieelarve. Kui veerandi usud, saad poole petta.
18. veebruar 2019, 15:10
Lust on oma eelmises saates astunud paljudele kelmidele ja petistele varba peale. Kui väljapeetult ta seda teeb on iseasi. Aga paljud petised on lagedale tiritud. Nende seas ka iluäris sahkerdav _Eesti ajakirjaniku sugulane K. Pruus koos oma juuksurist elukaaslase Naspsepaga, kes petttis heusklset tuttvalt 50 tuhat eurot välja ja jäi Kuu-uurijas pildile
18. veebruar 2019, 15:05
Katrin Lust teab asjadest nii mõndagi....... Hirmul on suured silmad......
18. veebruar 2019, 15:04
Lust on paljudele kelmidele ja petistele astunud varba peale. Kui väjapeetult ta seda teeb on iseasi. Kui ikka keegi K. Pruus koos oma juuksurist elukaaslasega tüssab tuttavat, iluäri võltsilt ajavat juuksurit Napseppa lihtsameelselt usaladanud inimest 50 tuhande eoroga "oma äri" ajamiseks. Siis Pruusi ja tema autute sugulaste jaoks on Lust muidugi ebameeldiv saatejuht . Kui ajakirjanike lähisugulased elavad kehtivatele seadustele vilistades...
Kommentaar.18. veebruar 2019, 15:04
Täna on moderaator eriti õel.
Juku18. veebruar 2019, 15:04
Manivald Juga18. veebruar 2019, 15:00
Madal- sm. Saadikud.lõite põnnama Lusti küsimuste ees Valimiste ajal teeme ÜHISAVALDUSE . Ps.ei ole Lusti eriline fänn.
Mnjah18. veebruar 2019, 14:56
Isegi Isamaa, keda ta pushib, lükkas selle tagasi. Läks vist tsut üle võlli ja meediagrupp kaotas usalduse.
rämps18. veebruar 2019, 14:54
Ainuõige otsus. Igasugu palaganiga pole vaja kohe kaasa minna.
vaatleja18. veebruar 2019, 14:53
Pilt on paljuütlev. Muigama ajab kohe. Aga minu omad naeratavad!!!
nii18. veebruar 2019, 14:52
Vaadake pildil olevate poliitikute kehakeelt! Kes on valimistel võitjad - kes on kaotajad!!!
Vana sots18. veebruar 2019, 14:52
Oss teeb Helmega ühisavalduse? Imelik, sotsid välistasid ju igasuguse koostöö Ekrega. Tuleb välja, et see oli järjekordne tavaline sotsialistlik möga, teevad võimu nimel koostööd kõigiga ja ei löö millegi ees risti ette. Selge see, et Lust küsib Vakra kohta ja muude vassimiste kohta, ega sotsid ei saa ju lubada sellisesse kohta minemist. Err-is on saatejuhtidele sobivad küsimused ette antud ja seal sobib!
Vikatimees18. veebruar 2019, 14:51
no eks need juht oinad lõid põnnama ,kui Lust neid liistule võtab,
Anni18. veebruar 2019, 14:51
Katrin Lust ei tea asjast midagi...? Ka lihtrahvas ei tea ka asjadest midagi ja peab teid valima. Kelle jaoks te siis üldse olete ja kuhu te tahate kandideerida, kelle hääli vajate, kes teid peaks siis valima? Liiga palju kardate, et asju võib välja tulla, selles on teil probleem.
ausat neiukest.18. veebruar 2019, 14:48
Vai,hullu,kuidas kardetakse
18. veebruar 2019, 14:48
oi. pole aega vastata. olen võtetel. nüüd peaks teda taga ajama hakkama ja küsima, mida ikka arvab. kus võtetel on jne.
18. veebruar 2019, 14:44
ohohoooo. vot see on tase. seda poleks uskunud. vähemalt ühes asjas on meie poliitikud ühel meelel. tubli
VT18. veebruar 2019, 14:41
Õige, kesikud kohtlevad võrdselt, aga kohtuvad valitutega.
VT18. veebruar 2019, 14:41
Õige, kesikud kohtlevad võrdselt, aga kohtuvad valitutega.
Kesikud ikka kohtlevad võrdselt, kohtuvad ainult valitutega.18. veebruar 2019, 14:39
võib-olla valija18. veebruar 2019, 14:38
Tundub, et Riigikogu on ennast ise naeruvääristanud, kui sinna julgevad kandideerida ja peavad ennest sobilikuks kõiksugu meelelahutajad ja kollase ajakirjanduse nn ajakirjanikud.
tore pilt !18. veebruar 2019, 14:38
üks mees istub ju lausa kahel toolil ?
Vaatleja18. veebruar 2019, 14:37
Kus on nüüd kesikute võrdne kohtumine?
kardavadki18. veebruar 2019, 14:37
sest ei tea kust luukere veel välja kistakse. puhtal poliitikul pole midagi väriseda.
õige otsus18. veebruar 2019, 14:36
mis debatt? lusti lustakad lood!
Loviisa18. veebruar 2019, 14:36
Katrin Lusti vestlus pole otsekohene, vaid häbematult üle seaduste ja võlli
Kah Tark18. veebruar 2019, 14:34
Oi Lusti! Luu püsti! katrinil pole poliitikast aimugi,seadustest seda vähem
-18. veebruar 2019, 14:33
Muidugi kardavad.Arvata on ,et Lust ei küsi selliseid lasteaia laste tasemel küsimusi nagu endast heal arvamusel "staarajakirjanik"I.Veideman".kas tead kes on "Nublu"
Kanal 2 on otsustanud valimiseelses teledebatis loobuda usaldusväärsetest saatejuhtidest18. veebruar 2019, 14:32
mida juttu, kas kardavad vähe teistmoodi küsimusi mida treenitud saatejuhid küsivad.tavaliselt need kogenud küsiad ei küsi teravaid küsimusi
Aga18. veebruar 2019, 14:31
Aga foto on hea, kaks lõbusat ja neli väsinut....ootamas valimispäeva.
Vaatleja.18. veebruar 2019, 14:30
Sulid lõid põnnama. Katrin poleks lasknud neil lihtsalt lubadusi anda, nagu nad on harjunud. Siiani pole keegi ühtegi lubadust täitnud, kui võimule saab. Nii juhtubki seekord.
tore18. veebruar 2019, 14:30
Nüüd saavad väiksemad erakonnad ennast tutvustada, keda suurtesse debattidesse ei lastud. Meeldiv oleks kuulata ka nende huvitavaid ideid.
Muha Haha18. veebruar 2019, 14:23
Oleks ikka nõme ka olnud kui preili oleks seda saadet juhtinud.
18. veebruar 2019, 14:22
Erakonnad kardavad teravaid küsimusi.
bondionu18. veebruar 2019, 14:21
Katrin Lusti otsekohesust vist kardetakse
Lust18. veebruar 2019, 14:20
Loodan, et ka kõik teised hakkavad loobuma.
Radar18. veebruar 2019, 14:19
See küll hea uudis, valin neid kõiki riigikokku, kanal 2 on lollidemaa.
hea point18. veebruar 2019, 14:17
Lust ei tea asjast midagi..
Imestan18. veebruar 2019, 14:14
Huvitav,et Mart Helmel ei kõlba ausa ajakirjaniku saatesse minna.Teistest veel võib aru saada,neile sobib saatejuhiks vaid oma jope,kelle küsimused on ette teada
va18. veebruar 2019, 14:13
vabakad saavad nüüd lustiga lustida