Üritused

Eurovisioni-ekspertide arvates Saara Kadak Victor Cronega lavale ei sobi (67)

LISA KOMMENTAAR

eesti naine19. veebruar 2019, 08:07
Saara on eestlane,kas sellepärast ei sobi? Rootsi noormees ja moslem? Kas sellist Eestit me esindaksime? Saara oli laval super!
miks Saara19. veebruar 2019, 07:30
üldse seal laval oli? . Ilmub korraks, selline sile ja kahvatu! ümberringi torm, temal aga ei liigu juuksekarvgi, mõttetu ja ebavajalik sellisel kujul, rikkus emotsiooni?
19. veebruar 2019, 06:31
kas hilja pole kaagutada.
Mats19. veebruar 2019, 06:01
Neitshajeva oli ka laval kaunis ja mis koha tõi?
Iccc19. veebruar 2019, 05:17
B19. veebruar 2019, 02:22
Stig oli see kutsuja, ütles Saara.
Maamiis19. veebruar 2019, 00:17
Ma arvan, et Benton tuleks panna , mis see valge plikadirts seal kalpsab niimoodi umbes.
nnn18. veebruar 2019, 23:39
kõik võiks jääda nii nagu oli finaalis. rohkem seda äikest ja tormi ainult. ma kardan ka et hakkavad lisama tantsuliigutusi, aga sinna loo juurde ei sobi. victor on nii loomulik ise ja pole vaja muuta. saara on ka kaunis
Fänn18. veebruar 2019, 22:58
Õnneks on tegu Stigi tiimiga, kes midagi võltsi ega ebasiirast ei tee, sama on Victoriga - nende trump ongi ehedus ( a'la Goodbye To Yesterday).
KT18. veebruar 2019, 22:43
Victori selja taha tuleb panna Uku ja Stefan! Aga siis prame hakkama ilmselt järgmisel aastal Eurovisiooni korraldama:)
Saaks18. veebruar 2019, 21:44
kuskilt lavale geisid laenata, eestis vist pole eriti neid.
Sanu aagim18. veebruar 2019, 21:42
Härrad tahaksid oopis ise saara asemel selle viktori selja taga olla.simpel
OÜ Laulumeister18. veebruar 2019, 21:31
Ega sobi vist jah! Viki võiks terve loo vältel Vilgatsi varjus olla ja siis aeg-ajalt õla tagant piiluda nagu Jüri Öö.
Mnjah18. veebruar 2019, 21:27
on olemas perdid ja eksperdid.
vaataja18. veebruar 2019, 20:46
pole vaja sinna kedagi Victori selja taga
Muskarella18. veebruar 2019, 20:45
https://muskarella.blogspot.com/2019/02/arvustus-eesti-laul-2019.html
jep18. veebruar 2019, 20:29
senna sobiks juurde meesterahvas.
nojaa18. veebruar 2019, 20:08
Ei sobi jah, üksi laval olla, see sobib Victorile.
Kutsuja18. veebruar 2019, 19:59
oli Victor Krohn isiklikult, ütles Saara intervjuus.
Jätke 18. veebruar 2019, 19:57
ometi see korraldamine Eurotiimile. Mais on näha, mida sellest välja koorub.
Sa Saara18. veebruar 2019, 19:55
miks sa kommenteerid näitleja nime all, see on eriti rumal ja nõme! Mis tähendab: igal pool? Näitlejal on ju ka elamiseks raha vaja. Ta ei saa praegu väikese lapse kõrvalt täiskohaga teatris töötada, kuid taolised sutsud kuluvad marjaks ära. Pealegi olen kindel, et teda kutsutakse projektidesse ja ta kas annab nõusoleku või ei anna, mitte ei käi ise uste taga kraapimas.
Võib-olla18. veebruar 2019, 19:50
peakski Saara laval rohkem laulma ja Victor kitarrisoologa tema poole pöörduma. Saara peaks avalikumalt ja teatraalsemalt lavalt lahkuma.
mina sain küll,18. veebruar 2019, 19:46
Saara oli selleks, et rõhutada Eesti laulu, imelik oli hoopis see, MIKS Stig Rästa selle mehe oma laulu esinejaks kutsus. See oli ju Stigi idee, kas kedgi sobivat tõesti Eestis polnud??
Kuule Kai18. veebruar 2019, 19:42
ära kommenteeri oma nime all, muidu mu tuttavad arvavad, et see on minu kirjutis, mis mulle -ka Kaile ei meeldi.
Aitab küll,18. veebruar 2019, 19:39
vaevalt et korraldustiim Õhtulehe kommentaare aluseks võtab. Rahunege maha, ja jätke see asi asjatundjate otsustada, neil kaks kuud aega selle laulu kallal nokitseda.
Vaataja18. veebruar 2019, 19:38
Väga hea, et keegi väljastpoolt Eestit sellele tähelepanu juhtis, sest ükski naine (sh Saara Kadak) ega ka mees tõesti ei sobi sellesse konteksti..
No muidugi, 18. veebruar 2019, 19:34
kes siis Tel-Avivi ei tahaks! Ka Uku Suviste ja Steffan olid päris pettunud.
18. veebruar 2019, 18:34
Jah Kadak tõesti ei sobi sinna korraks virvendama
Arvaja18. veebruar 2019, 18:04
No tõesti, meenub aeg kui meie taustalauljad ei sobinud 2002 aastal Eestit esindanud rootsi lauljale. Pea paarkümmend aastat möödas ja jälle sama lugu. See on solvav..
Arvaja18. veebruar 2019, 18:04
No tõesti, meenub aeg kui meie taustalauljad ei sobinud 2002 aastal Eestit esindanud rootsi lauljale. Pea paarkümmend aastat möödas ja jälle sama lugu. See on solvav..
...18. veebruar 2019, 17:30
Natuke arusaamatuks see Saara roll küll jäi. Kui taustavokaali vaja - ja ilmselt oleks vaja - siis neid meil ju valida väga heal tasemel ja ei ole vaja neid tingimata lavale viia, võivad taustal ollagi.
Victoril kitarr18. veebruar 2019, 16:28
oli tal käes ja kadus, see oligi Saara põhietteaste seda teha. Poolfinaalis Saarat ei olnud, aga oli näha mingi salapärane must vari liikumas, kes seda tegi.
an218. veebruar 2019, 16:24
Eesti finaalis tuli taustalaul koos muusikaga arvutist. Israelis on back samuti otse.
Maarja-Liis18. veebruar 2019, 16:20
Äkki tema aitab. Seal kontserdi intervjuus ta vihjas, et äkki teda võetakse Tel-Avivi kaasa
Eesti asi18. veebruar 2019, 16:20
Ekspertide arvates ei sobinud ka Eesti laulja ja eestikeelne laul. Kunda see Eesti tqüdruk siis sobib veel? Tõesti imelik!
saara18. veebruar 2019, 16:04
ah et Saara-nimeline torm on möllama hakanud?! Saara roll oli taustavokaal ja lisaks suure kaadritagune tegevus. Äkki pani mõni vinguviiul seda tähele? Saara-nimeline kallistaja? Miks tema siis-osa tiimist-ei võinud kallistada ja teised võisid? Muideks, kui korraldajariik on välja kuulutanud võitjalaulu, on laval olnud kogu tiim koos taustalauljate ja -tantsijatega. Vinguviiulid-vihake parem ennast edasi.
Vaataja18. veebruar 2019, 16:03
Nn ekspertidega nõus. Poolfinaalis oli Saara üllatuseks ja isegi meeldis, aga suurele lavale jäägu Victor üksi ja tugevad taustalauljad toetuseks lava taga. Ja jumala pärast, et miskit tehislikke nägusid või liigutusi talle ette ei kirjutataks - muidu on samasugune saatus kui Pootsmannil ja Verona laulul. Tormise taevalaotuse efektiga tuleks tegeleda, see on küll lahe.
18. veebruar 2019, 15:40
Saara ei puutu asjasse. Eurovisioni fännid on ju teada, mis orientatsiooniga. Neile ei sobi ükski naine. Guugel tõlkis Victori taani päritolu nime ära ja see on hoopis parem pirukas, mida närida. Crone olevat taani keeles vanaeit. Otse öeldes siis vanaeide võit.
Abiline18. veebruar 2019, 15:29
Aga kes siis Victori häälenatukesele kaasa aitaks? Tegelikult peaks kardina taha pistma terve unisex koori, et häälega väljä veaks. Vähemalt viis taustalauljat peaks olema, mis on maksimum reeglite järgi. Need wiwibloggsid ei taha oma suundumuse tõttu kena poisi kõrvale mingit naist. õnneks nad ei näinud seda punastes püksikestes drag queenile sarnast hüperaktiivset naisolevust. Ärge seda ainult lavale laske!
Suvistel sama.18. veebruar 2019, 15:21
Mulle Uku Suviste meeldis ja hääl läks ka temale,aga see mõttetu, käänlev ja väänlev naisterahvas ,rikkus kogu loo ära. Ebameeldiv oli vaadata.Milleks neid sinna topitakse,ei saa aru. Saaraga täpselt sama .
Helen18. veebruar 2019, 15:20
Saara võib jääda taustvokaali laulma, kuid laval mõjub Victor üksi paremini
18. veebruar 2019, 15:17
Nõus arvajatega. Kui Kadaku asemel ilmuks meeslaulja külge hetkeks näiteks ABBA tshikk, kes kaoks sama kiiresti kui ilmus, oleks asi teine:)
Ants18. veebruar 2019, 15:11
Victor sinna lavale üldse ei sobi...
Kai18. veebruar 2019, 14:55
Saara Kadak ei sobi kuidagi sinna, tõesti tundus nagu "võõrkeha" . See laul sobib ainult Victorile kitarriga ùksi laulmiseks. Saara oli ùldse oma olekuga väga esiletùkkiv vòitja kallistaja.
Jah18. veebruar 2019, 14:38
Tóesti sinna Saara Kadak kuidagi ei sobi. See oligi ainuke asi, mis seal väga häiris. Victor täidab ùksinda väga kenasti kogu lava, ja sellist mòttetust pole vaja teha.
Aga...18. veebruar 2019, 14:38
Vaataja18. veebruar 2019, 14:34
Väga òige, oli tòesti väga veider teda seal vaadata ja täiesti mòttetu asi järsku seal....seljataga..
18. veebruar 2019, 14:28
jäi töesti arusaamatuks ,kas Saara etteastel oli ka mingi möte vöi vajadus,Moment seal laval ja kadus,tundus ja juhuslik etteaste.Kogu taust ja lavakujundus peaks jääma samaks,köik see oli väga omal kohal,sinna pole vaja kedagi rohkem sest Victor täidab kogu lava ja möjub suurepäraselt ,sest tähelepanu on koondunud ainult laulule ja lauljale.
Dola18. veebruar 2019, 14:27
Saara on jumalikult ilus naine aga kui "ekspertidele" ei meeldi, siis pange see mis kõigile "ekspertidele" meeldib - n33ger
18. veebruar 2019, 14:26
Ei saand ka mina Saara rollist laval aru. Victor üksi on juba tugev ka võimas.
kadakasakslane18. veebruar 2019, 14:24
Ärme jah saadame lavale mitte ühtegi eestlast!
Kommentaar.18. veebruar 2019, 14:18
Need kolm naise peaga meest.......
eelu18. veebruar 2019, 14:14
TV-st vaadates tundus,et neiuke ei teadnud ise ka, miks ta seal laval oli.Korra nagu mõtles, et tulen, siis äkki mõtles et läheb ära ja tagasi vaadates, tundus näoilmest tõdemus,et ega ma liiga kiiresti ei lähe!!!Uus pilt ja äkki oli neiukesel mikrofon käes ja poisi selja taga???? Täitsa nõme! Ilusa loo ära rikkunud.
hanno18. veebruar 2019, 14:11
Saara on kaunis naine.Las laulab !!! Laulaks isegi temaga metsas telgis !!?
Lauri18. veebruar 2019, 14:08
No tõsimeelsetele eurofännidele meeldiks vast see ,kui ikkagi victoriga koos ilmuks kauni naise asemel hoopis, kaunis ja meelas mees
eelu18. veebruar 2019, 14:08
arvan ma18. veebruar 2019, 14:01
Tegelikult ilmuski Saara välja, ei kuskilt, jättes natuke naljaka mulje, oli hetkega lihtsalt Victori selja taga, nagu mõni kaitsekilp, lähenemine oleks võinud olla kuidagi sõulikum ja Saara näoilme ka kuidagi teisem jne. ta muidu tõesti kena ja tore naine, aga muus situatsioonis.
õun puu otsast18. veebruar 2019, 14:00
Hakkame jälle ja jälle Eestit ülistama, et kuskil viimaste hulgas olla lõpuks...?
Keegi18. veebruar 2019, 13:56
Ainult tausta on vaja rohkem huvitavamakd veel teha, taevas, pilved, tumedad , heledad, vàlku sàhvima ja siis see hurmur selle taustal, mingeid tibisid pole vaja keerutama, hööritama panna!
See ei ole minu nägu, selle teinud on ju kägu.18. veebruar 2019, 13:53
Eestlane Eurovisiooni võidulaulu kohta
Mai Äss18. veebruar 2019, 13:46
Experdid? Homoseksuaalid on diivani täitnud ja kiruvad naisi
Tõsi18. veebruar 2019, 13:41
Victor mõjub võimsalt ja täidab üksi kogu lava ära. Pole sinna kedagi teist vaja.
Saara18. veebruar 2019, 13:37
Jah, Saara oli nagu võõrkeha seal laval. Ja üleüldse on teda nagu igal pool liiga palju. Ka poisteansambli (nime veel pole - Koit Toome, Kalle Sepp, Juss Haasmaa, Tanel Padar ja Marko Matvere) koosseisus ta olemas. Samas saates "Su nägu kõlab tuttavalt" oli ta mu vaieldamatu lemmik!
õnne18. veebruar 2019, 13:32
Ja õnneks saab ju Saara eemaldada ka sealt ? Ärgu solvugu, nii on parem
Stakan K.Butõlkin18. veebruar 2019, 13:32
Mulle too Saara väga meeldib(eriti siis kui vait püsib ja naeratab) aga tõepoolest peaks ta sealt Victori lähedalt ära koristatama: ta on tõesti väga vales kohas :naistelevaatajad muutuvad armukadedaks ja jätavad hääled andmata, samuti homomehed. kui ta seal end vastu Victorit nühib. Ja ütlen ausalt: see lugu on nii hea , et ka heteromehed nagu mina-annaksid oma hääle enyway, kas Saarata või Saaraga. Nii, et olgu aga Saarata muidu jääb hulk hääli saamata.
Meeri18. veebruar 2019, 13:31
Saaral pole viga midagi, aga ta ei sobi sinna. Seal lihtsalt pole kohta kellelegi teisele. Victor üksi on efekt. Mõelda kui veel mingid tibinad peaks seal ringi aelema. jube oleks.
üks mees18. veebruar 2019, 13:21
Saara Kadak on täielik pettumus.