Üritused

Priit Pajusaar: kui tahame, et žüriilt tuleks adekvaatne vastus, tuleb kogu Eesti konnatiik välja jätta (67)

LISA KOMMENTAAR

to Lauri18. veebruar 2019, 17:59
Kullake, kas Sa ei tea - Eurovisioonil hindavadki Eesti laulu vaid välismaalased, eestlastel puudub selleks õigus!?
to Lauri18. veebruar 2019, 17:58
Kullake, kas Sa ei tea - Eurovisioonil hindavadki Eesti laulu vaid välismaalased, eestlastel puudub selleks õigus!?
to Ohjah18. veebruar 2019, 17:55
Valiti ometi Eurovisioonile minejat. Kas ka Eurovisioon kuulub kogu Eesti rahvale? Peaksid nõudma kogu Eurovisiooni hindamise muutmist, et hinnata saab vaid oma riigi lauljat. PS. Miks Sa solvad Eesti rahvast, kui kirjutad eesti rahvas?
To Piibe18. veebruar 2019, 15:00
Vaata seda Pajusaart, mida mees? Naerma ajab.
To Mannike18. veebruar 2019, 14:57
Stakan K.Butõlkin18. veebruar 2019, 13:10
Adekvaatsusest jäi asi kaugele kui sooviti sõeluda välja aasta parim Eestimaine meloodia või parima sõnumiga kvaliteetsim heliteos. Kui sooviti midagi muud siis nii öeldagugi aga ärgu mängitagu m..nni. Tänane Eesti Laulu konkurss on segu absurdist ja küünilisest kommertsist. Hindamine on absurdne. Rõhk muidugi kommertsil ja see täitis oma eesmärgi: saadi lauluke mis müüb.
eero18. veebruar 2019, 12:48
kes oskaks öelda,mis valemiga pingerida koostati
kakaduu18. veebruar 2019, 12:15
Kui ei ole konnasid täis tiiki, ei ole ka suursuguseid kõrgel lendlevaid kurgi. Lugupidamist konnade suhtes!
Eesti on väike küll18. veebruar 2019, 10:16
Jah, Eesti on väike küll, aga samas on sellel oma võlud. Ka žürii liikmed peavad järgmisel päeval teistele silma vaatama. Seega nad ei saa oma mainet valikute tegemisel e hinnete andmisel alla lati lasta. Väike sõbramehe eelistamine võib jääda, aga samas pea kõik ju sõbrad. Välismaa 7 inimest on lihtsalt suvalised 7 inimest oma arvamusega. Tore, et muusikast midagi jagavad, aga 4 ei aimanud, kuhu nad laulu valivad. Muusikast jagab ka ehk meie Laura P, kes pidas samas kõige paremaks Synne laulu. Peale poleks kusagil mujal, kui meie konnatiigis, tema laul finaali jõudnud.
Juku18. veebruar 2019, 07:55
Selle konkursi rõhuasetus ei vasta ju üldse eesmärgile - valida parim laul ! Võistlus käib ja hääli antakse esitajatele. See on ju üpris sarnane olukorrale kui vissikonkursil ei hinnataks mitte punikuid vaid neid, kes oheliku otsas seda neljajalgset rahva eest läbi veavad. Võitja ei saaks olla laulja vaid loo autor.
Mannike18. veebruar 2019, 07:07
Ega ta Eestit konnatiigiks pea, vaid seda muusikatsunfti. Oleme ausad - me muusikabisnis on liiga väike, et 100 prossa objektiivsust tagada.
Tiina18. veebruar 2019, 05:36
Parim oli Uku!Miks Victor siis oma kodumaal ei esine?Rootsis toimub just Melodij Festvalen igas suuremas linnas ja siis veel finalistid löpp Festivalil!Rootsi rahvusest mehed on ikka pikad ja heledapäised! Kas Crone on ikka rootslase perekonnanimi?Oleks huvitav teada?
Viimane jeestlane17. veebruar 2019, 22:49
Selle klouni võiks nüüd küll tiigi põhja saata. Eurovisioonil peaks Eestit esindama eestlase valitud, eestlase kirjutatud, eestlase lauldud ja rahvuskeeles laul. Muuljuhul võiks Eesti konnatiigi president olla Araab ning rahvuslind Boeing 747.
17. veebruar 2019, 21:02
Sandral oli väga ilus laul, imeilus hääl ja esitus. Kuidas see laul eurovisioonil läbi lööks, ei või kunagi ette teada.
et siis17. veebruar 2019, 20:46
Seltsimees rohekärnkonn on rääkinud, täitmiseks!
juku17. veebruar 2019, 20:28
Peale Elinat oli...nigu
Karukõrv17. veebruar 2019, 18:20
Kas olin ainuke hädaline, kes ei saanud eestkeelsetel laulude sõnadest aru? Neid polnud kuulda, diktsioon olematu. Mida see Inga laulis? Ja Sandra laulusõnadele sain pihta, kui lugesin neid guuglist. Ainult posiseti midagi mikrofoni.
õpetaja17. veebruar 2019, 18:16
Noh, südamel on hääl, nagu laulis Lepland, ja kaelakeel on ka hääl. Ja mõnikord kõlab nägu tuttavalt. Kõik on norm.
piibe17. veebruar 2019, 18:00
Väga ülbe väide Pajusaarelt. Eesti laul ongi selle tema põlastatud konnatiigi jaoks. Ja kui selle konnatiigi hääletajaid pole tarvis (hind on kõrgem kui õpilase koolilõuna ja EEstis on palju lapsi, kes ei saa kõhtu täis), pole ka võistlust tarvis.
Jaak17. veebruar 2019, 17:56
Võõraste sulgedega ehtimine, see on mandumine. Samamoodi laulud.
Küsimus17. veebruar 2019, 17:33
Aga Eplik ja välismaine zürii?
tt17. veebruar 2019, 17:27
Riiki peaks esindama ikka selle riigi kodanik. Spordis on küll nii, olgu olümpiamängud. ,MM või EM või maavõistlus. Lahtistel meistrivõistlusel nagu Eesti laul seda on lasku aga kõigil tulla-. Eesti asi võiks olla ikka riigikeeles või siis eraldi hinnata eestikeelseid laule.
Klaabu17. veebruar 2019, 17:05
Siis peaks need konnatiigi heliloojad ka sealt välja saatma. Las harjutavad Hundisilmal või Viljandi folgil, Enamus esinejaid võiks ka alustada Entel-Tentelis. Aga Viktor teenis auga oma koha ja oli ka kõigist peajagu üle!!!
Ainuõige otsus oleks ainult rahval lasta otsustada nagu Eurovisioonil. Muusikainimeste maitse on eri17. veebruar 2019, 16:44
Absoluutselt õige! 17. veebruar 2019, 16:41
Seekord läks viltu, ei valitud parimat laulu
M.P.17. veebruar 2019, 16:14
Laul kena, aga omas ajas, omas kohas jne. P.P: ärgu mängigu nüüd lapselikku solvumist.
17. veebruar 2019, 15:55
konnatiigist ei tea, ju PP teab seda asja paremini. Kuid seda enamus ei tea, kas välja valiti tõesti justnimelt see parim. Sest enamust konkursile esitatud lugudest rahvale kuulamiseks ei antud, kuigi esitajad on seekord oma lugude eest maksnud. Üsna raske on uskuda, et Eestis osataksegi täna teha vaid igavat ja surmigavat või siis plagieeritud muusikat! Avalikkusele tuleb anda võimalus kuulata KÕIKI raha eest esitatud lugusid!
lapsik,väga lapsik ! Halvustan kõiki, kes mu loomingut kõige paremaks ei pea. Solvununa ei peaks oma17. veebruar 2019, 15:53
Taat17. veebruar 2019, 15:40
Pajusaar ei ole küll Eesti rahva eest otsustaja! Mulle meeldis ka Uku laul,kuid aktsepteerin enamuse otsust.
ehk maksti17. veebruar 2019, 15:31
miks modaraator sellel artikli läbi lasi, terve rahva solvamine
laululaadne17. veebruar 2019, 15:30
olid Lordi, habemega naismees, siis kohtlane paks punnjuustega, mingid jubedused võidavad, mitte laulud,
laululaadne17. veebruar 2019, 15:30
olid Lordi, habemega naismees, siis kohtlane paks punnjuustega, mingid jubedused võidavad, mitte laulud,
vastan17. veebruar 2019, 15:25
näib nagu meie riigikogu valimine - hääletagu terve rahvas nt kod Kase poolt aga sisse saab ikka siim kallas. ja tema järel rittapandud poliitikud, suusatajad jne. laula kuidas tahes, hinnatakse ingliskeelset
mingu...17. veebruar 2019, 15:22
on ikka arvamus oma rahva ja maa kohta öelda konnad ja nende tiik, ise on sel juhul kärnkonn või? ikkagi üle kõigist
põhhh17. veebruar 2019, 15:19
misasi see "kaelakee hääl" on?
arno saar17. veebruar 2019, 15:01
Saime zürii valiku teada aga mis sellest muutus.Kulutati neile raha ja kõik.Konnatiigis" peaksid "lauljad ka välisriikidest olema.Esitajad ja rahvas ehk veel "eestist".
Ohjah17. veebruar 2019, 14:38
Eesti laul ei ole välismaalaste asi. Pajusaar ärgu solvaku eesti rahvast. See on meie võistlus, mitte ainult tema.
To mariann17. veebruar 2019, 14:36
Enamus naisi maalib ennast korralikult, et naise moodi välja näha. Nüüd oli üks tavaline ning meikimata tüdruk, kellele looduslikku ilu väga palju antud pole, ning kohe on lahti paanika. Jätaks äkki teiste inimeste välimuse rahule. Ebaviisakas on närida.
jälle üks17. veebruar 2019, 13:15
To pettunud17. veebruar 2019, 12:58
vaataja17. veebruar 2019, 12:34
Huvitav veel see et üle poole žüriist olid ameeriklased, tekkib küsimus milleks eurolaulu Ameerika?
Lauri17. veebruar 2019, 12:33
Milleks meile vaja olla kellegi välismaalase arvamust , me valime enda eest enda arvamuse järgi , omale eurolaulikut .
Kaotusvalu17. veebruar 2019, 12:29
on muidugi valus! Sandra laulab imeliselt,nii puhas ja lummav hääl ja esitada tuli laul,mis talle kirjutati. Oleme ju näinud,millised laulud eurovisioonil võidavad ja ma arvan,kogu lugupidamisega Sandra vastu,et seekordne laul oleks väga varju jäänud. Olulisemaks tulekski pidada mitte eurole saamist,vaid seda,et laul ja laulja on eestlaste poolt armastatud.
anosaar17. veebruar 2019, 12:21
Kõiki laule võiksid esitada välisriikide lauljad,laule võivad veel eesti laulukirjutajad esitada.
olisee nüüd iroonia17. veebruar 2019, 12:08
Eve Osa17. veebruar 2019, 11:59
Priit Pajusaarel on õigus. Näiteks KadIIAHi upitamisega mindi n-ö konnatiigis või siseringis (kes kuidas nimetab) ikka tugevasti liiale. Sisering kiidab mõõdutundetlt ja sisendab laiemale ringile ehk rahvale, et valge on must ja must on valge. Suht kesisest valikust tõusid lõpuks esile kolm tõesti arvestatavat tegijat. Mõtlesin tükk aega, et miks žüriis on ameeriklased. Aga tänu nele võitsid ka tõesti kõige paremad. Ise oleksin vaid esikolmiku omavahelist järjestust muutnud.
küsimus17. veebruar 2019, 11:40
Kust sa,Liana, tead, et Lotte pole rahvsvahelisel publikue mõeldus? Ja kui ta ongi meie oma koeraplika (sabatu!), siis miks Pajusaar teeb maha Eesti publikut? Konnatiik?
sinu konnatiik17. veebruar 2019, 11:36
Ei ole ilus eesti rahvast solvata ja konnatiigiks nimetada.
Sik17. veebruar 2019, 11:33
Mingu siis mujale lauluvõistlusele, kui siin konna tiik. Ega enam pole nõukaseg et raudneeesriie ees.
Liana17. veebruar 2019, 11:29
Kulle, Aureliano, mis puutub siia Lotte? See polegi rahvusvahelisele püublikule mõelduad, vaid ainult eestlaste oma koeraplika.
Habemega naise17. veebruar 2019, 11:25
nõus Marianniga 17. veebruar 2019, 11:21
ei selgunud enne, kui sündis
nõus Marianniga 17. veebruar 2019, 11:21
ei selgunud enne, kui sündis
Aureliano17. veebruar 2019, 11:18
Pajusaar ulbib ju ka ise siin konnatiigis. Lotte muusikalisedega saab head pappi küll kühveldada, aga kas need väljamaal ka laineid lööks?
oi-oi17. veebruar 2019, 11:17
Pajusaare pettumus on nii suur... Sandra oli kahjuks otsekui tulnukas minevikust. Lugesin laulusõnu ka -- täielik mannavahune eklektika. Aapo oskab ju paremini ka!
Kohtlasel tegelasel kohtlane arvamus...17. veebruar 2019, 11:06
Moderaatorile17. veebruar 2019, 11:04
Kas sobib pealkirjaks väljend Eesti konnatiik? Aga minu vastus ei meeldinud?
Mati tasku17. veebruar 2019, 11:04
Välja tuleb jätta ka kohalikud konnatiigis eesti keeles krooksujad,talendid jäägu koju,palgata tuleb välistööjõud,kasvõi mustalt
Pettunud konnake.17. veebruar 2019, 11:02
Et kohe nii halvasti siis? Mulle siin konnatiigis täitsa sobib ja samuti see,et PARIM laul on ikka Eestlaste valitud,mis siis et konnatiigis! Äkki tuleks kibestumise põhjust väljastpoolt tiiki otsida?
geena17. veebruar 2019, 11:01
järgmine aasta hääletati Aafrika rahvas.
ära pettu17. veebruar 2019, 10:56
eesti laul peabki sind rumalaks konnaks ja väljendab hinnangut oma tööle.
random17. veebruar 2019, 10:56
Ku17. veebruar 2019, 10:52
Miks peaks väljamaalane tahtma,et parim Eesti laul eurovisioonile läheks.Seda enam kui tema enda riik seal esineb.Konkurent tuleb ikka nõrgestada,kui mitte teadlikult,sis alateadlikut ikkagi tema teadvust see hindamisel mõjutab.
krt17. veebruar 2019, 10:49
Ega žürii neid lugusi paremaks teha ei suuda, s i t a s t saia ikka ei tee.
Erapooletu17. veebruar 2019, 10:47
Õige sõnum, kuigi mõnele ebameeldiv
muidu ilus laula, aga17. veebruar 2019, 10:46
kas siis oleks võitnud see unelaul?
Pettunud17. veebruar 2019, 10:38
Väga ülbe ja inetu sõnum