TV Uudised

Plagiaadikahtlusega Anastassia Kovalenko: kui leitakse, et ma olen eksinud, olen nõus parandused sisse viima, kasvõi uue magistritöö kirjutama! (38)

LISA KOMMENTAAR

kirikass16. veebruar 2019, 21:48
Kolmeaastase bakalaureuseõppe lõputöö saabki ju olla referaat. Ega ometi arvata, et selle aja jooksul saab inimene teha lademes eksameid, praktikaid ja põhjapanevaid avastusi ning "teadusloomet". Jätke soga ja silmakirjatsemine lõputööde suhtes. Tõepoolest vajab selle roboti tase natukene hindamist. Kasvõi sellepärast, et sellise formaalse võrdlemise järgi - ja milliste materjalidega võrreldakse (?) - toimub lausa inimese saatuse määramine.
rüüboot16. veebruar 2019, 21:36
Ega ülikoolilõpetajad julgegi varsti enam ühtki lauset kirja panna, sest kusagil Jumal üksi teab mis tekstis võib see lause kirjas olla ja kohe kohe plagiaat. N ii kujunebki jõputu viidete joru, sest töö kirjutamine tähendab ju robotiga võitlemist, kus inimene on ette kaotama määratud. Kõrgkoolide komisjonid peaksid seda robotit ja selle tegutsemisi natukene uurima.
pealtvaataja16. veebruar 2019, 09:27
-------------ja must kilekoti raha
Mitte isegi kottida , vaid ähvardada BLRT-d Ja Bermani. Issile oleks aeg kinga anda.16. veebruar 2019, 09:24
valija16. veebruar 2019, 09:08
Kes uuriks Lauristini küüditamises osalemist?
Krivostassia Analenko16. veebruar 2019, 09:07
Mingu ja proovigu kõigepealt kodus, Ukrainas asjad korda teha. Kindlasti on ka seal sotsialistlikud parteid olemas- seal on Lenini kujusidki igas linnas.
Jep16. veebruar 2019, 08:57
Netiavarustest sattus minu huviorbiiti magistritöö, mida oli üsna imelik lugeda, sest vähemalt töö esimeses pooles (rohkem ei lugenud) oli peaaegu iga lause taga viide ühele või paljudele allikatele. Näiteks isegi ühes tabelis esitatud andmed olid viidatud. Huvi pärast kuugeldasin mõnd lauset ja avastasin, et viidatud allikatest oli võetud terveid lauseid, mille sõnastust siis pisut muudetud. Heal juhul nimetaksin sellist tööd referaadiks mitte rohkem.
16. veebruar 2019, 08:33
Tsiklisõitja on ta vabast ajast. Üldiselt pani perekond raha kokku ja saatis ta poliitikasse, et BLRT-d ja Bermani kottida.
kas+v`õi, kas v`õi. Poeb kasvõi v kas või nahast välja. 16. veebruar 2019, 08:23
Kovalenkole annaksin teise võimaluse16. veebruar 2019, 07:15
Siin on ikka ise ka tööd tehtud.Samas tundub,et ka pettus on ilmne.Vakraga oleksin resoluutsem.Uuesti ülikooli!
16. veebruar 2019, 07:09
Ära jumala eest ühtegi raamatut läbi loe. Ajalehtedest sobivad Kuldne Börs ja Nelli Teataja.
mis16. veebruar 2019, 06:58
Mati tasku16. veebruar 2019, 06:43
Meest sõnast,härga sarvist,naispoliitikut nabani naljast
16. veebruar 2019, 06:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vshsh16. veebruar 2019, 06:33
Jah, mulle tundub, et puupea.
Nii on16. veebruar 2019, 04:18
Tõesti juhendaja ja retsensendid peaks märkama kui vigu sees, aga kui ei märka, siis see töö on ikka sinu kirjutatud mitte nende, seega peasüüdlane ikka sina. Antud juhul muidugi viitet ilusti olemas tundub ja ajakirjaniku poolik töö hoopis. Igatahes lisaks antud artilkile lugesin seda ka mujalt. Vakra puhul pole viiteid olnud nagu lugenud. Seega need tunduvad olevat kaks esi asja. Viitama peab samas, sest see, et sa ennast teiste sulgedega ehid pole õige. Kui ei viita, siis ka vastutad selle eest, kui vahele jääd. See on see risk mida võetakse.
.16. veebruar 2019, 03:56
See on näiteks umbes nii, et siiamaani sõitsin autoga ilma juhilubadeta, kuid polnud vahele jäänud. Aga kui vahele jäin, siis teen juhiload ära.
Shalom16. veebruar 2019, 02:05
Et, siis kui vargusega kaupluses vahele jään, maksan ära ja kõik on OK (unustame ära), olles samal ajal kandidaat riigi juhtimiseks. See on ju rõve, usun Bermani, selliseid ei saa iial usaldada.
Fakra seebiks16. veebruar 2019, 00:48
Kohe näha, et tegemist on intelligentse inimesega, mitte nagu fakra, kes hakkas valetama ja vusserdama. Kes teeb, sel juhtub.
vaatleja15. veebruar 2019, 23:49
tsitaat "olen nõus kasvõi uue magistritöö kirjutama" no nii lihtsalt need asjad nüüd ka ei käi... esmalt tuleb magistri kraadist ikka loobuda ja siis alles uut taotlema hakata
njah15. veebruar 2019, 23:21
Mis vahet seal on? Loomevargus ei ole lubatud niikuinii.
jah15. veebruar 2019, 23:18
Pole sa mingi Liina vaid pigem anna.
to lugeja15. veebruar 2019, 23:12
Jah, palgaline kommentaator, seda tehakse.
...15. veebruar 2019, 23:01
Aga küsimus. Mida teeb nooruke tsiklisõitja Riigikogus?
to lol 21. 2015. veebruar 2019, 23:01
Palgaline, ära kirjuta lollusi. Viited peavad olema.
imet tabamas15. veebruar 2019, 22:52
Võin viinapudeli küll tagasi viia, aga enne tagasi viimist olen selle juba tilgatuks joonud .
Enn15. veebruar 2019, 22:11
Miks just valimiste eel?
Ootame ära15. veebruar 2019, 22:06
See on ju õppejõudude hindamispraak! Räägitakse, et kahtluse all on suisa kümne inimese magistritööd.
Indrek T.15. veebruar 2019, 22:00
Ütlen sots, mõtlen valetaja.
OO15. veebruar 2019, 21:58
PIDUR15. veebruar 2019, 21:50
poevaras politseile15. veebruar 2019, 21:37
võin ju selle viinapudeli riiulile tagasi viia,mille ma ,,kogemata'' põue unustasin.
lol15. veebruar 2019, 21:20
Täiesti nahaalseks läheb see meedia juba. Enamus tudengeid ei viitsi neid viiteid panna, tööd on ju mahukad ja juhendajad ja retsensendid peaks märkama kui on viga. Hakata praegu näpuga vigu otsima puhas lollus..
kenake teine15. veebruar 2019, 21:12
lubaksin temal poliitikuna jätkata !
Jaan15. veebruar 2019, 21:01
Kullakene! Sa ju tegelikult ei oska! Unistamine pole muidugi keelatud.
lugeja15. veebruar 2019, 20:56
Lõpetasin keskkooli, ei lugenud ainsatki kohustusliku kirjanduse raamatut. Kõik kirjandid, mis vanem õde oli kirjutanud, kirjutasin uue pealkirjaga ringi ja sain häid hindeid. Kas nüüd võetakse lõputunnistus ära.
Liina15. veebruar 2019, 20:52
Minu arust peaks enne avalikku laimamist ära ootama vastavad hinnangud. Robot on väga primitiivne vahend plagiaadi tuvastamiseks. Antud artikkel nt isegi ei avalda, millisel määral kattuvat teksti avastatti. Robotid võivad vabalt 10-20% kattuvust tuvastada nii, et tegelikult pole töös peale mõne viitamise näpuvea mingit probleemi. Inimesed võiksid enne prahi loopimist natuke süveneda ja mõelda. Uurimustööd põhinevad väga paljudel teistel uurimustel ja see, kui parafraasidega on liiale mindud ja neid kehvasti viitatud, võib paljudel juhtudel lihtsalt olla tegemist kehva uurimusega.
Oh seda elu15. veebruar 2019, 20:32
Ükskõik mida...aga toompeale peab ju pääsema
sotsialistenko15. veebruar 2019, 20:31
Muidugi pole punased kunagi midagi valesti teinud. Siia sattusid nad niimoodi, et me ise kutsusime neid siia meid vabastama ja kultuuri tooma. Enne t!blade tulekut ei tuntud eestis tähestikkugi.