Üritused

Ivar Must „Eesti laulust“: Pajusaare loo kohta ütlen, et kurat küll, selliste lauludega tuldi välja eelmisel sajandil (29)

LISA KOMMENTAAR

No ei pea14. veebruar 2019, 14:51
DOKTOR14. veebruar 2019, 10:04
Ausalt öeldes, pole nii ausat ja õiget hinnangut Eesti laulu suhtes lugenudki. Ivar Must, tubli, et suu lahti tegite! Enamus asjaosalisi imetlevad ja kiidavad seda, et kuningas on puhta alasti.
Marge14. veebruar 2019, 00:14
Tahtsin lisaada et riikidevaheline ...Palun parndage ära
Marge Rättel14. veebruar 2019, 00:11
Eurovisioon pole lauluvõistlus...See on riikvaheline ...
mustale13. veebruar 2019, 17:08
Sel sajandil pole nn eurojamal ühtegi midagi väärt asja olnud. Viimased väärt asjad oli 1974 ja 1975 ABBA ja Teach-in! Võta rahulikult, vanur, osta jalasoojendus ja luni perearstilt viagra retsept!
Kata13. veebruar 2019, 00:37
Jes13. veebruar 2019, 00:13
Kui selle sajabdi muusikaime on mõminaräpp, siis ma tahangi tagasi minna eelmisesse sajandisse. Välismaalastele igatahes meeldib see "eelmise sajandi" toode. Aga mida on Ivan Mustovil vastu panna? Yks hitt eelmise sajandi vahetusest? Veel midagi?
kuulaja13. veebruar 2019, 00:09
Minule jättis mulje Inger omapärase tõelise stiilsusega ja ka Victor oma puhtalt vot-just-kommertsliku looga, mis meelde jääb. Ülejäänud lugude virr-varr on just see mittemidagi ütlev ümin ja kepsutamine, mida kogetud aastaid ja millega ka aastaid eurovõistlusel finaali ei pääse või paremal juhul finaalis viie viimase hulka saadud.
Tsuhnaa12. veebruar 2019, 17:18
Pole kunagi eriti neid balagane jälginud, aga seekord olin sunnitud naise kõrvalt vaatama ja sain sellest jurast psüühilise trauma, kui lame, kui haltuura, üks pidev ülistus laul, ülevoolav kiidulaulu, saatejuhid seisid kahe jalaga ämbris, ühtegi toodet millega võiks rahvusvahelisele turule minna ei näinud puhas kama ja mulgikapsad...
M.12. veebruar 2019, 16:17
Tänapäeva muusika on alla igasugust arvestust. Mitte midagi ei jää meelde sellest. Vanasti olin suur Euroka fänn,enam kahjuks mitte! Isegi 00ndatel oli parem muusika,vabandage väga.
´õpetaja12. veebruar 2019, 16:07
Viletsad laulud sellepärast, et enne kirjutasid laule heliloojad, nüüd treib neid iga nolk põlve otsas ja tulebki välja la la la ja lo lo lo. Mulle väga meeldib räpp, sest nende hulgas on väga tugevad sõnaseadjad, mida kahjuks tänapäeva luuletajate ega kirjanike hulgas harva kohtab, sest kõik vorbivad raamatuid ja elulugusid, ise pole veel elanudki.
Lätlane12. veebruar 2019, 15:21
Lehmategijaid oli palju enam kui pullitegijaid.
12. veebruar 2019, 14:54
mõtiskleja12. veebruar 2019, 13:48
Vana "mäger" räägib õiget juttu! Lihtsalt mõistetamatu on, kuidas mõned lood osutusid parimate hulka sattunuks? Live esituses põrusid enamus lauljaid - aga valituks osutusid ikka? Olematu dikstsiooniga ja lauluoskuseta trügitakse lavale...Inimestel prevaleerib edevus, ja kõrge saavutusvajadus, mis on mõistetav, aga paraku näitab see ka ,et peas valitseb olematu enesekriiitika. OK, eksisteerib teatud turunish ja hordide viisi rüblikuid... , kes hääletavad oma iidolite eest. Aga kas me valime külakarla bubi etlejat või siiski Eesti esilaulu? Zürii või asi?
jess12. veebruar 2019, 13:32
Näiteks Pajusaare loo kohta ütlen, et kurat küll, selliste lauludega tuldi välja eelmisel sajandil.“ 20 miljonit korda nõus!
jaan12. veebruar 2019, 13:06
tere, tere kullake kuidas läheb eluke, tuu tuut tuuu tuu tuut tuu
nii12. veebruar 2019, 12:45
Sellise laulutasemega saab Eesti viimase koha. Olid mõned üksikud laulud head,ülejäänud koolipeole sobilikud. I.Must räägib õiget juttu.
jo12. veebruar 2019, 12:32
valdav enamus lauluparemikust pärinebki möödunud sajandist, siis osati veel laule teha, praegusaja prääksumised ei saa ligilähedalegi, kahjuks!
KK12. veebruar 2019, 12:10
Ka saatejuhid said juba alguses oma koosa.
Kisa ja rütm pole ju muusika12. veebruar 2019, 12:09
...kui ükski laul meelde ei jää ega järelelauldav pole!?
Mitte eurovisioon....12. veebruar 2019, 11:31
....vaid pubekate show. Koolipeol võite selliste lauludega esineda. Olematu tase.
Eks me kõik tahaksime, et žüriis hääletavad inimesed oleksid meie maitsega täpselt ühel meelel.12. veebruar 2019, 11:20
aa12. veebruar 2019, 11:08
Terve see jura on paras Letosvet. Nii palju halba muusikat, kirjandust ja kunsti pole veel kunagi produtseeritud kui paaril viimasel aastakümnel. Valgust tunneli lõpus ei paista- aina hullemaks läheb!
uku12. veebruar 2019, 10:45
Rahvas nõuab: LETOSVET - LEEETOSVET - LETOSVETTT
Juba ajaloost võiks õppida12. veebruar 2019, 10:40
Saksast on ennegi selliseid timbu-limbu lugusid tulnud ja Saksa pole ka kuigi edukas olnud Eurovisioonil. Need pulli-lulli lood ei lähe läbi.
kogu see ettevõtmine12. veebruar 2019, 10:35
näide12. veebruar 2019, 10:29
Hea näide žürii ebapädevusest on see, mõelge kui mitu inimest pidi selle saksakeelse loo poolt hääletama, et see 24 sekka saaks.Nagu ma aru saan anti žürii liikmetele võimalusi lugusi kodus kuulata ja analüüsida.Sellise loo puhul peaks olema automaatne "skip", aga nagu näha väga mitmete reaktsioon oli hoopis, et "oh nii vahva, see saab kindlasti hääle".Ma saan aru, et showd võib ka teha ja pulli lugusid võib ka olla, see oleks täiesti okei kui selle kõrval oleks vähemalt 10 väga head lugu, aga neid paraku ka pole.Enamus on ülimalt keskpärased ja siis 2-3 on sellised mida võib ehk saata.
Ly12. veebruar 2019, 10:28
Täitsa õiget juttu räägib. Kuigi peaks mainima, et neid pullitegijaid on sel aastal ikka tublisti vähem, kui eelmistel Purga- Normeti aastatel.Võib olla mängib rolli ka osalustasu. Kuigi see on nii naeruväärselt väike.
nõustun12. veebruar 2019, 10:22
"Kahjuks pole ka laule valiv žürii nii pädev".100% nõus.See on hämmastav kuivõrd halva / arusaamatu muusikamaitsega inimesi sinna valitakse.Enne kui ei valita asjalikku žüriid, ei muutu midagi.Aeg on näidanud, et võibolla ei ole kõige targem valida žüriisse suvlaisi muusikuid ja dj-si.Valige vahelduseks inimesed kellele päriselt ka muusika meeldib, mitte ei tee seda töö pärast...