Tele

„KUUUURIJA“: matusebüroo endine töötaja paljastas, et lahkunuid transporditakse kui puuhalge, mis suvaliselt kaubikusse üksteise otsa visatakse (210)

LISA KOMMENTAAR

Aja kirjanikele23. veebruar 2019, 12:12
Tuleb panna uurivad autod matusekohast krematooriumisse sõitva matuseauto järele ja siis on selge, kuidas matusebürood toimivad.
16. veebruar 2019, 09:03
Need kes nyyd selle saate pärast valima ei lähe on tõesti väääga rumalad.Valimata jätmine tähendab seda,et oled kõigega rahul ning kõik jätkub vana moodi. Jube,kui rumalad küll oleme. :(
Lugeja arvamus14. veebruar 2019, 16:32
Õhtulehe ajakirjanik tehku nüüd lugejate arvamusest kokkuvõte. Kas juhtum jäetaksegi soiku, kus keegi pole süüdi ja toimuv oleks justkui normaalne? Kummaline, et kõik organisatsioonid (kirik, inimõiguslased, riigikogu, politsei, Rakvere linnavalitsus jne.) Eestis vaikivad.
Anonüümne13. veebruar 2019, 18:37
Kui SA midagi ei muuda, siis mitte midagi ei muutu. Palun mine ikka ja Anna vähemalt jõudu neile, KES tahavad muuta. Loomulikult ei maksa neid valida, kes 20 aastat on seal meid mõnitanud.
sekka sõna13. veebruar 2019, 14:30
Saates ju mainiti mitu korda, et teine pool ei soovinud selgitusi anda. Kas Katrin oleks pidanud kontoris ukse maha murdma?
13. veebruar 2019, 13:01
see oli kontor, seal surnuid pole,surnud viiakse külmast otse tuhastusse,ei viida kontorisse
13. veebruar 2019, 12:47
see on tõesti eesti anonüümsus, kui seda soovid, siis terve eesti tunneb sind,miks poliitikud seda võtet ei kasuta
13. veebruar 2019, 12:39
ei mahu sinna rohkem kui üks inimene
okei13. veebruar 2019, 08:43
Ja selline on eesti politsei. Ja sellised korrupeerunud politseinikud töötavad meil edasi sest terve Eesti riigi õigussüsteem on korrupeerunud.
Kirst on laenutatud 13. veebruar 2019, 08:35
ja sa maksad selle eest ,kui ma kirstu nägin siis tuli ahastus peale -heleroheline ja ikka kulunud küll.
Juhan.13. veebruar 2019, 08:31
Endine töötaja näitas kuidas ta töötas hoidis vist kokku kilomeetrite pealt ja firma ei tasunud kokkuhoiu eest tahetakse ka surnute pealt rohkem teenida.
Juhan13. veebruar 2019, 08:26
Miks pidi politseinik ukse koomale tõmbama ja varjama et auto tühi on.Seal pidi ikka keegi sees olema et niimoodi varjata, juba autojuht ei lubanud ust lahti teha miks peab keegi tühja autot varjama.Politsei sai selle varjamise eest kopsaka preemia eriti linnas kus kõik tunnevad kõiki.Televiisorist näidatakse kui korrupeerunud on politsei ja Eesti riigis on kõik okkei.
kus sa sellega13. veebruar 2019, 08:10
kõigepealt vireled hooldekodus siis lendad kui halg autosse ja ahju. ilus lõpp.
jah13. veebruar 2019, 08:01
veel üleeile olin kindel ,et lähen valima. nüüd ei. see mis eestis me elame on jälk. me pole inimesed vaid elukad.
13. veebruar 2019, 06:45
kui palju maksab korduv kasutatav kirst.
Asja peab hakkama uurima ja süüdlased saagu karistatud13. veebruar 2019, 01:29
Miks üldse Lätist surnukehasid samamoodi (auto laipu paksult täis) siia veetakse? Kas Lätis puuduvad veel krematooriumid? Kas Euroopa Liidu normid ikka sedasi tohivad teha? Ma ei imesta üldse, kui äri ja kasumi nimel inimliha kusagile hakklihasse segatakse. Iial ei tea, mida me sisse sööme. Vaadates riigi leiget reageerimist, siis tekib siin riigis elades juba hirm.
Jätan kodanikukohuse täitmata13. veebruar 2019, 01:19
Pärast sellist saadet otsustasin mitte valima minna! Kui riigis toimuvad sellised ebanormaalsused, ringkaitse ja kinnimätsimised. Masendav silmakirjakikkus ja korralagedus valitseb siin riigis.
13. veebruar 2019, 00:12
Ega neid ahjusid ka nii puhtaks ei roogita. Kui teedki dna proovi, siis igal juhul kajastuvad seal mitme inimese dna-d.
See ??????Ei tule see enam kellelegi ! !!!!!!!!!!!!!!!!!12. veebruar 2019, 23:26
Älbert Häll12. veebruar 2019, 23:09
Mulle jäi ka arusaamatuks, et kui kaubik oli tühi siis võib ju filmida?Et politsei pildistas tühjust? Kui nii lähedalt pildistas nagu saates näha oli siis pildistas tõesti tühjust.See on ju sama nagu pildistada libedust...Väga huvitav.
Wut?12. veebruar 2019, 23:02
Omakesed koduaeda Matta ei tohi, kuid raisakotkad võivad kõike politsei kaitse all????
12. veebruar 2019, 22:56
Aga Vigala Sass ju põletati kodus, mis pidi lausa lubatud olema.
Et nähtaks, kuidas liikmesriigis matuseteenus toimib12. veebruar 2019, 22:50
Seda saadet koos tõlkega võiks näidata Brüsselis saadikutele!
???12. veebruar 2019, 22:39
Aga sa pime inimloom pilte nägid? On see sinu arust normaalne? eetiline???lahkunut austav???Kui valus see oli mulle võhivõõrale inimesele vaadata.
EI USU12. veebruar 2019, 21:27
Teeline12. veebruar 2019, 20:04
Ja siis? Kui omanik ei luba, ei ole ka politseinikul õigust kolmandale isikule auto sisemust näidata.
12. veebruar 2019, 20:03
kui tuha urniga kätte antakse tuleb teha lasta dna lahkamisel toimub sama kole pilt
12. veebruar 2019, 19:53
Sorry midagi läks valesti selgitan edasi.Ühesõnaga need kaks inimest teevad kõik koos Kui on vaja surnuid autosse tõsta teevad nad seda koos.Kui viiakse surnud Jõhvi või siis Maardusse ei visata neid risti rästi nagu seal piltidel näidatud oli.See oli puhas lavastus.Kui soovite midagi teada mis jäi teile arusaamatuks siis vastan meeleldi teie küsimustele.Ärge lahmige nii sama.
12. veebruar 2019, 19:41
Rakvere politsei ei ole kindlasti ära ostetav.Kui on see omaniku soov et,autosse sisse ei tohi näitata siis peab politsei seda akspteerima.Kuna olen selle matusebürooga tihetalt seotud olnud siis tean ka sisekorra eeskirju ja võin teile kinnitada et,see oli üks suur lavastus inimese poolt kes väitis ennast seal autojuht olevat.Esimene vastu rääkivus....Sellel matusebürool ei ole sellist töö kohta nagu autojuht.Matuse auto peal töötab kaks inimest kes teevad mõle
ferda12. veebruar 2019, 19:11
Sellise surnu transpordi eest Rakverest Jõhvi küsis see firma 80.-€ ja vormistamise eest 5-€. Taksoga oleks odavam !
Kõige kõrgema sõber Üllar V12. veebruar 2019, 18:48
kõige kõrgem viskas pilgu peale ja ütles: pole vaja, nad pole pennigi kiriku kassasse maksnud
Ja-jah12. veebruar 2019, 18:21
Katrinil oleks vaja n.ö. oma erapooletut ja ausat politseinikku. Nagu näha, neid kohalikke ei saa usaldada.
16.24-ga nõus12. veebruar 2019, 18:19
Tõepoolest, miks? Kus nad nüüd on?
kk12. veebruar 2019, 17:59
Katrin on julge noor naine ja teeb head tööd. Saame teada Eestis toimuvatest jubedustest tänu temale. Miks püütakse kõike kinni mätsida, mis inetu ja jube? Ei usu mina ka Rakvere politseid, kes nii väga püüdis ukse varjus pilti teha ja siis teatas, et kaubik oli seest tühi. Kui oli tühi, siis oleks ta näidanud seda ka Katrinile. Petised! Eile vaatasin Kuuuurijat ja nutsin. Mõtlesin oma ema peale. Tema ei pidanud sõitma läbisegi laibahunnikus. Põltsamaal oli kõik inimlik ja armas. Inimesed ei peaks valima vist neid krematooriume, asjad saaksid ilusti aetud ka oma kodulinnas. Mõtlemise koht!
Kirst12. veebruar 2019, 17:17
Kuhu jääb kirst, kuhu surnu on pandud? Mõtlesin ikka, et surnu viiakse krematooriumi koos kirstuga.
12. veebruar 2019, 16:59
Huvitav, kas keegi selle Rakvere matusebüroo teenust veel kasutada tahab.
Üllar12. veebruar 2019, 16:58
Ärge mulisege nii palu, see kaubik võib teile järgi tulla
Üllar12. veebruar 2019, 16:44
Mul savi kui hästi maksate.
Rentslimehel on kah rohkem auväärsusst12. veebruar 2019, 16:38
tule taevast alla, ta ei olegi härra
ülo12. veebruar 2019, 16:36
palju sul on politseist abi olnud? mitu korda on otseselt sind aidatud kui sa helistanud oled? tavaliselt on kõik autod remondis, mundrid pesus ja relvad roostes, aga kui vaja kellelegi, kes ei ole just tuttav, trahvi teha...
ÜLLAR12. veebruar 2019, 16:31
SA VIST ELAD RAVEREST KAUGEL? KES SIIS VASERIKKU EI TUNNE?
Seotud surmaga12. veebruar 2019, 16:24
Miks kirikuorganisatsioonid nüüd oma suu kinni hoiavad ja ei kipu sellist ebainimlikkust hukka mõistma?
12. veebruar 2019, 16:16
Katrin oleks pidanud sinna koos usaldusväärse politseinikuga sõitma.
Kokkuhoid12. veebruar 2019, 16:05
Isegi üht korralikku kodulehte ei ole sellel Rakvere Kunder 6 matusebürool. Lihtsalt telefon ja aadress.
Meenub12. veebruar 2019, 15:55
Meenub üks nõukaaegne hirmulugu, kus üks kalmistuvaht kaevas värselt maetu öösel välja. Surnu riided viis komisjonipoodi ja surnu keetis sigadele toiduks. Sead läksid lihakombinaati. Välja tuli selline tegevus nii, et omaksed tahtsid lahkunu üleskaevamist ja kirst oli tühi. Oli see tõsi või müüt, aga nii räägiti.
12. veebruar 2019, 15:51
Mullegi tundus, et varjas kaubiku sisu. Kui see tühi oli, miks ei võinud Katrin sinna sisse vaadata. Kuidagi kahtlane!
ew.12. veebruar 2019, 15:22
on ikka häiriv ja õõvastav küll, kui laibaautos ühe kadunukese kand teise tädi suus on...Lusti fotolgi ilusti see näha. usun, et nii mõnigi tundis seal laibahunnikus oma kalli kadunukese ära - me veel kuuleme sellest!
tigedale12. veebruar 2019, 15:15
olen ka mõtisklenud, et mis saab sellest puusärgist, kust kadunuke ahju tõstetakse...? Tõepoolest- ainult kirstumatus turvaline, et õige surnu maetakse õige nimega ja omaste valitud kalmistule...
Meenutades12. veebruar 2019, 15:13
Alles mõni aasta tagasi selgus, Rakveres matustel, et matavad valet inimest. Õige oli juba teise perekonna poolt maha maetud
Meenub12. veebruar 2019, 15:11
Põletame ka neid siis ise või? Alles mõni aasta tagasi selgus, Rakveres matustel, et matavad valet inimest. Õige oli juba teise perekonna poolt maha maetud
Ei usalda seda riiki12. veebruar 2019, 15:11
Kui matuseteenuseks on kõik rahad makstud ja vahendajad suurema kasumi nimel transpordivad lahkunuid nii ebaeetilisel (surnud üksteise peal, kus osad lähevad lahkamisele ja osad grematooriumisse) kujul surnusid, rääkimata säästusurnukottidest ja olemata kirstudest. Ju põletatakse pisemaid inimesi ka mitmekaupa põletusahjudes, et saada vaheltkasumeid. Kui kaks kirstu ei mahu põletusahju, siis kaks kirstuta inimest mahuvad sinna küll! Kui jutud lekivad ja telekaamera tuleb kohale, siis näidatakse kõike nii nagu peab, aga pärast kaamera lahkumist jätkub kõik samas vaimus.
sõna sekka12. veebruar 2019, 14:47
Kallis maamiis , oled ikka tõeliselt blondiin !
Kui kõik maha vaikitakse12. veebruar 2019, 14:10
Siis on tegemist korrumpeerumisega ja ringkaitsega, kus märksõnaks on RAHAVÕIM -ja JÕUD!
Matsirahvas12. veebruar 2019, 14:07
Kultuurrahvaks ei saa küll ennast pidada.
sõna sekka12. veebruar 2019, 14:07
Mille põhjal saab öelda , et see lugu ei ole ühe endise kibestunud töötaja poolt lavastatud ? On ju ainult tema "tõde" , ning sealgi vastu rääkimisi. Lusti saadetest on jäänud arusaam , et kui tahad kedagi halvustada , siis võta ja helista Lustile -- küll tema juba orgunnib selle teostuse. Jüri Piheli poolt öeldu kehtib täiega.
Arvan ka samuti12. veebruar 2019, 14:01
Julge ja tubli, Katrin, tegutse energiliselt edasi!
12. veebruar 2019, 13:52
Kui nad pididki ennast elatama ja sellist tööd varem tegema, siis mõnel tärkab lõpuks ka südametunnistus!
12. veebruar 2019, 13:52
Kui nad pididki ennast elatama ja sellist tööd varem tegema, siis mõnel tärkab lõpuks ka südametunnistus!
lahkunu tee kodunt külmutusse12. veebruar 2019, 13:46
kui kodunt surnu ära viidi asetati kanderaamile ,peale pandi ukse peale kuivama pandud tekikott.Kästi otsida kedagi tõstma ,vana maja, keerdtrepp.Juba siis tundus kõik see kahtlane . Tuhastamise tulemus tundus mulle kahtlane .
vaataja 12. veebruar 2019, 13:42
kas see on ikka õige et politsei ei sekku sellisesse jubedasse segatusse jääb mulje nagu oleks politseid ise kambalised et siin võib teha mis tahes jubedusi ja see ei ole kellegi asi ka mitte riik ei sekku sellesse ja siis peavad kõik valima minema miks kui siin korda ei ole
see ei ole härra12. veebruar 2019, 13:41
kes midagi sellist korraldab
ja mulk12. veebruar 2019, 13:38
sellepärast mõelge enne mis firma teenust ostate mul oli Viljandis teine firma mis asub Tähe tävanas ja min jäin väga rahule
miks pidi sama olema12. veebruar 2019, 13:16
kunagi varem pildid tehtud
Soe12. veebruar 2019, 13:08
Sa oled ise paras lumehelbeke! Matuste eest maksavadki omaksed mitte riik.
Kui 12. veebruar 2019, 13:03
tuleb samas paigas edasi elada, egas ei tüki vist keegi väga sigadusi oma näo ja teoga kommenteerima. Vale hoopis see, et kui soovis anonüümsust, anti hoopis kõik faktid välja - küll "Kiire koolivend" jmt.
Kui on 12. veebruar 2019, 12:56
kremeerimine, on valik - kas ostad nn. päriskirstu või võtad nn . rendikirstu
Vilkjar12. veebruar 2019, 12:38
Huvitav miks eeomine kommentaar kustutai? Äkki siis seletad mis mul kahe silma vahele jäi, et minu väitega, et kaks erinevat bussi on loos nõustuda ei saa?
mis toimub12. veebruar 2019, 12:25
jah, googli ütleb veel, et ,valimisliit kodune Rakvere 2005 kandidaat nr.145, Riigikokku kandidaat nr.1015 2007, Rakvere Linnavolikogu kandidaat nr,196 2009
11:30!12. veebruar 2019, 12:04
Vot, selle võmmi nime tahaksid vist kõik teada! No mõni rakverelane peaks munadega olema ja välja julgema öelda.
Hea, et meil12. veebruar 2019, 12:01
Katrin Lust on. Aga siiski! Kas teie, rahvas, võite ka ise leida midagi Eesti elukorraldustest, mis ei ole pettus, ärapanemine, korruptsioon? Kas märkate, miks Katrin seda tööd teeb? Ära sina, lihtinimene solvu, aga meiesuguste, lihtinimeste valud ja võitlused ei lähe korda ei ärikatele, ei meid kaitsma loodud mundrimeestele, naistele. Meie ise peaksime ennast käsile võtma ja vastu hakkama. Ei ole lastud meil normaalselt elada, nüüd ei lasta väärikalt surragi.
Vilkjar12. veebruar 2019, 11:58
Mis mul nimelt vahele jäi?
Tulevik12. veebruar 2019, 11:56
Ja mis tunne on ennast selles virnas ette kujutada?
mis toimub12. veebruar 2019, 11:56
jah, googel ütleb , et 2007 kandideeris Riigikokku nr.1015, Rakvere Linnavolikogu kandidaat nr.196 2009, valimisliit kodune Rakvere nr.145 2005.a.
Kuusik Kaasik12. veebruar 2019, 11:30
Midagi siin haiseb.Rakvere rahvas- kes oli nimeliselt see politseinik, kes matusebürooga koostööd tegi, pildistas ja kiivalt valge kaubiku sisu varjas? Mida seal siis varjata oli?
nägime kuidas tehti katust... tänapäeval12. veebruar 2019, 11:22
need politseinikud olid laibarüvetaja kaasosalised, ilmselgelt oli kaubikus järjekordne laoibavirn, polnuks mingit põhjust mitte näidata tühja kaubikut
Bellini12. veebruar 2019, 11:13
Ja Rakvere kohalikus Virumaa Teatajas on vaikus,ei ühtegi artiklit ega vastuväidet selle matusebüroo sigaduse kohta.Selge ringkaitse.
to Vilkjar12. veebruar 2019, 11:04
soovitan saadet uuesti vaadata,et kõhklust ei tekiks.Kahe silma vahele jäi sinul,mitte saatejuhil.
kurb ja vihane ühteaegu12. veebruar 2019, 11:03
see pilt oli kõnekas küll, politseinik tegi ukse lahti ja jäi tühjust kohe jõllitama, tükk aega jõllitas, siis otsustas, et no ikka tühi jah see kaubik ja tõmbas ukse koomale, et katrin tühjust ei näeks. võtab veel tühjuse lindile ja näitab televiisoris, vot siis. täiesti kohutav mõelda, et niimoodi käitub meil politseinik. samas saate teises osas oli ju ka endine krim politseinik üks autovarastest. õudne ikka, õudne.
Kuusik Kaasik12. veebruar 2019, 11:01
Üllar Vaserik ja Robert Antropov( kes veel seda nime mäletab) olid vanad tuttavad juba tenniseväljakutelt. On sel siingi mingi seos pildistajaPollari ja valge kaubiku vahel -ei tea
Jürka12. veebruar 2019, 10:55
To: televaataja Kardan, et kommentaator Kristiina pole mingi kamba liige, kuna ta on nii kege vaimse kui ka raske füüsilise puudega, nimelt ratastoolis.
manfredile12. veebruar 2019, 10:47
See nn. "kristlik moraal" on väga veniv mõiste, mida annab igasuguse ebainimlikkuse õigustamiseks kasutada.
usun ka12. veebruar 2019, 10:45
väike linn, kõik tunnevad kõiki, ka politseinik tahab elada... umbes nii ma arvan.
Jahmmm Eesti kriminaalne juht toompeal12. veebruar 2019, 10:45
Ometigi on seaduse vastane Surnu mõnitamine ja rüvetamine Eesti riigis karistatav! Aga noh võtke teatavaks et sa võid 14 aastasega sugu astuda, see ei ole seaduse vastane. Annad paar head sõna et omastahtest temaga voodisse saada!
to Naine/ täna, 09:0812. veebruar 2019, 10:41
Õiglane12. veebruar 2019, 10:36
Pildilt oli selgelt näha, et politseinik sulges uksepoole, kui Lusti kaamera seda jälgis! Korrumpeerunud Rakveres nii need asjad käivad. Politsei mängis kokku rikkuriga, sest nii oli neile kasulikum! Auto läks kohe laipu tühjendama. Miks ei näidatud tühja autot???? Seepärast,et seal olid laibad ülekuti sees! Kas Raik paneb asja liikuma või nii jääbki? Politseinikud tuleb kohe kõrvaldada! Näe, Ekrel jälle õigus!
kaua võib12. veebruar 2019, 10:35
Politseinik ütles ,et kaubik on tühi,aga miks ta siis ei lubanud Katrinil vaadata?Selge ,et seal olid ikka surnud ja politsei tegi koostööd matusebüroo omanikuga
Vilkjar12. veebruar 2019, 10:27
Tegu on muidugi lubamatu ja pildid koledad,aga.... Kas olen ainus kellele jäi kohe silma, et laipadega piltidel polnud sama kaubik mida matusebüroo ees piirati ja filmiti ning seega anonüümne tegelane valetas kui Lust Talle auto numbri ja margi ütles ning mees kinnitas, et see on sama milles pildid tehtud. Väga kahtlane, et uurival ajakirjanikul selline asi kahe silma vahele jäi!!!
Ärikad seebiks12. veebruar 2019, 10:16
Kas kommenteerijad on kunagi pidanud kedagi matma? Lähedasi leinanud? Mind on ammu kummitanud küsimus, et kelle tuha ma tegelikult saan? Ma olen ammu lähedastele öelnud, et ma ei soovi enda tuhastamist. Soovin traditsioonilist matust, kuigi see on tunduvalt kulukam. Peale seda saadet olen selles veel enam kindel.
Ju oli.12. veebruar 2019, 10:15
Eks midagi analoogilist,nagu mõnes klipis näha oli.
maksumaksja12. veebruar 2019, 10:12
Laibarüvetamine ja seda on piltidelt näha on SEADUSEGA KARISTATAV. Politsei varjas midagi seadusvastast ja seda peab uurima-
mis12. veebruar 2019, 10:04
siia ratas puutub,see on ju ammu nii olnud. siia ratas puutub,see on ju ammu nii toiminud.
naanu12. veebruar 2019, 10:02
frau minister tegeleb valimistega - mitte segada!!!
kalle.12. veebruar 2019, 10:01
katrin lust on tore naine paneb kôik paika.
Midagi siin haiseb12. veebruar 2019, 10:01
Rakvere rahvas. Kes oli nimeliselt see politseinik, kes matusebürooga koostööd tegi, pildistas ja kiivalt kaubiku sisu varjas? mida seal siis varjata oli?
kalle12. veebruar 2019, 09:59
nui12. veebruar 2019, 09:58
tõesti üliabsurde, kuidas siis poltsei ütleb, et "SIIN KAUBIKUS POLNUD MIDAGI ?????, aga te ei tohi vaadata seda MITTE MIDAGIT, sest meie boss ei lubanud ...jõudu sm Raik, edu valimistel !!!
lugeja12. veebruar 2019, 09:58
selleks, et tõestada, seal polnud midagi. Kui poleks pildistanud, siis oleks öeldud - ei tahtnud tegelikku olukorda jäädvustada.
Aastal ca 198612. veebruar 2019, 09:57
TTP taksojuhina töötades tuli vedada arst Ravi tn morgi. Arst oli üle keskmise purjus ja kohale jõudes kutsus "laipu vaatama". Valitses sealgi hierarhia. "Omade" laibad olid "agregaadi all", nagu arst selgitas, kuid ülejäänud olid riidas kui halud, mehed-naised segamini, mõned ka riieteta. Midagi pole siis järelikult muutunud.
televaataja 12. veebruar 2019, 09:56
Googeldage Üllar Vaserikku, saate sellest inimesest selge pildi. Autot avanud politseinikud olid loomulikult omad joped, kui oleks tühi auto olnud või korralikult raamidel laibad olnud, poleks uksi suletud ja kehaga varjatud.Eile õhtul Lusti vastu kommenteerinud Kristiina on ka minu arust sama kamba liige. Saates olnule saab algatada mitu kriminaalasja. Rakvere rahvas peaks vaatama hoolega kus ja milliste inimloomade kõrval nad elavad.
vene omades12. veebruar 2019, 09:54
oli muide hulga hullem, sealt hitler ju shnitti võttiski. aga, et meil, praegu nii. õõvastav
marit12. veebruar 2019, 09:53
Ja12. veebruar 2019, 09:48
iga posti pealt võib lugeda:Parem tulevik.Kui praegu juba selline asi toimub mis siis tulevikus veel saab?Visatakse kõik surnud ühte auku,Nagu sõja ajal.
naanu12. veebruar 2019, 09:45
tsirkus politseinikega tuletab küll väga meelde itaalia maffiafilme , kus politsei täitis kuulejalt bossi tellimust...
marit12. veebruar 2019, 09:44
täitsa õige, Inimesse tuleks suhtuda inimlikult siis, kui ta elab. sotsiaaltuppa pannakse liikumispuudega inimene , poodi ei jõua minna - kaugel, hea kui naaber kõrval toast midagi toob, annetab. soojast toidust 3 korda päevas nagu vangidel võib unistada?
Mia12. veebruar 2019, 09:38
Politseist jäi küll selle loo puhul halb maik juurde. Omade ringkaitse????
Aleks12. veebruar 2019, 09:33
Noh.. nad tegelikult ongi nagu esemed! Muidugi peaks käitlema väärikult ja mitte nagu Koonduslaagrites 1936-1944 aastatel natsi saksamaa!
mul suva, kuidas mind 12. veebruar 2019, 09:33
surnuna veetakse, aga mitte neist inimestest, kes niimoodi teevad.Paadunud ja kalestunud.
Maksumaksja puutub küll, sest kui lahkunul ei ole omakseid, kes on kohustatud teda matma, peab selle12. veebruar 2019, 09:30
Ka televaatajale12. veebruar 2019, 09:30
Maksumaksja puutub küll, sest kui lahkunul ei ole omakseid, kes on kohustatud teda matma, peab selle eest tasuma vist omavalitsus.
RM12. veebruar 2019, 09:30
Sina maksumaksja küll vist ise pole ühtegi oma lähedast lähiminevikus viimsele teele saatnud. Esiteks puudub sul austus lahkunute vastu ja teiseks puuduvad sul teadmised, et kõik matustesse puutuva maksavadki kinni lähedased ise. Kaasa arvatud ka transportimise. Maksumaksja raha siin küll ei kasutata. Mõni omavalitsus võib olla nii lahke ja anda 100 eurot toetust, enamus ei anna sedagi. Matused ise maksavad aga keskeltläbi 2000. Kellel omaksed puuduvad, siis nende matmise võtab jah kohalik omavalitsus enda peale, aga see on hoopis teine teema.
12. veebruar 2019, 09:30
Maksumaksja puutub küll, sest kui lahkunul ei ole omakseid, kes on kohustatud teda matma, peab selle eest tasuma vist omavalitsus.
RM12. veebruar 2019, 09:29
Sina maksumaksja küll vist ise pole ühtegi oma lähedast lähiminevikus viimsele teele saatnud. Esiteks puudub sul austus lahkunute vastu ja teiseks puuduvad sul teadmised, et kõik matustesse puutuva maksavadki kinni lähedased ise. Kaasa arvatud ka transportimise. Maksumaksja raha siin küll ei kasutata. Mõni omavalitsus võib olla nii lahke ja anda 100 eurot toetust, enamus ei anna sedagi. Matused ise maksavad aga keskeltläbi 2000. Kellel omaksed puuduvad, siis nende matmise võtab jah kohalik omavalitsus enda peale, aga see on hoopis teine teema.
Surelik12. veebruar 2019, 09:29
Mina oleksin küll nõus. See, mis minuga pärast mu surma juhtub, on tegelikult ükskõik, kuid lähedastele on lõplikkust vaja.
Ka surelik12. veebruar 2019, 09:28
Veidi nö lumehelbekeste teema. Inimesse tuleks suhtuda inimlikult siis, kui ta elab. Meil aga on sellega suuri probleeme. Kui surnukeha (mis ei ole enam kes, vaid mis) selliselt transporditakse, siis hoopis olulisem kui see, mitu laipa ühes autos tuhastamisele viiakse, on see, kuidas neisse inimestesse suhtuti hooldekodus.
Muerto12. veebruar 2019, 09:24
Kui neil puudub vastaval kohandatud auto ja kottide pealt hoitakse kokku ,kuidas neil kūlmkambriga lood on?selle pildi järgi võib järeldada et kabeli nurgas on kadunukestest laotud puuriidad mis on kardinaga eraldatud .
to Ka Arvo, Putinlane Arvo / täna, 08:2912. veebruar 2019, 09:23
Kui inimesed surevad vanadekodudes, kellel pole näiteks omakseid, siis kes peaks nad oma autole panema ja ära toimetama? Kui meie linnades pakutakse matuseteenuseid ja inimesed maksavad, siis tuleks ikka austuse ja eetilisusega kõigesse suhtuda. Praegu pole sõjaaeg, mil pilluti laibad ühishaudadesse hunnikusse. Kui ma maksan, siis soovin ka igati väärikat ja kvaliteetset teenust ning AUSTUST! Siin pole isegi midagi arutada ja vaielda, sest asi peab olema nii ja mitte teisiti!
12. veebruar 2019, 09:23
kas sina oleks nõus, kui sind nii veetakse?
kl12. veebruar 2019, 09:22
eile ju saime teada, et Eesti Vabariik on 10 sõrme ja 10 varbaga ning õlgadeni ulatuvate kartulikooretooni juustega. Enamasti kohtab teda Aafrikat Antarktikani, korra oli ka Orissaare praami peal, siis oli kojhalikul rahval alles elevus :-)
Ka televaataja12. veebruar 2019, 09:19
Mis siia maksumaksja raha puutub? Ma kaldun arvama, et IGA lahkunu pealt kasseeriti lähedastelt transport krematooriumi ( üle 100 km üks ots ) ja tühisõit tagasi pluss teab mis veel sisse, selles pole kahtluski. Ei ütle sulle keegi, et ärge seekord makske, sest meil on plaan surnukehad kokku koguda ning siis kõik ühte bussi loopida ja ära viia... Ma pole veel kuulnud, et midagi tasuta tehtud oleks. See on ju kriminaalne raha ja kelle taskusse see on läinud? Mõelge ise. Miks mitte siis vassida. Uurijatele tööd küllaga.
to Kati12. veebruar 2019, 09:17
Igati nõus, et toimus suur vale. Miks lukustati uks? Miks põgeneti tagauksest? Miks ei lubatud kaubikusse vaadata? Miks varjati kaubiku uksega vaatevälja justsiis, kui avanes sealne pilt politseinikele? Miks sõitis kaubik kiiruga minema? Ei ole küll pahatahtlik, aga loodame, et ülekohus ja alatus saab kord sellistele tasutud.
Käsi peseb kätt 12. veebruar 2019, 09:16
Kohe näha,et omad joped. Sina mulle,mina sulle. Sõbra tuttava tuttava sõber ja tuttava sõbra sõbra tuttav. Vene aja suhtumine istub sees veel isegi järglastel.
tige12. veebruar 2019, 09:13
Me ostame kirstu, no nii kalli kui kellegi rahakott lubab, saadame oma kalli lähedase viimsele teele ja oma pühas naiivsuses usume, et nii ongi. Ja mis me üüd teada saime, kõik on üks suur pettus ja äri, mitmeid kordi, siis ühte ja sama kirstu maha müüakse tahaks teada. Iga loll sai politsei kehakeelest aru, et see auto polnud tühi.
?12. veebruar 2019, 09:13
Äh mis sa sogad. Muidu veel usuks, aga üks sinunimeline, kes ÕL is tavaliselt kommenteerib, peaks istuma koos Simmi ja Metsavasega vangitornis
??12. veebruar 2019, 09:11
Ja eriti võigas on Tartu ülikooli tegevus laipade mõnitamisel. Alatud inimsed annavad ka oma ema tema eluajal juba ülikoolile "teadus hüvanguks" Võiga äri on äri surnutega ja riigiametnikud ja seadused võimaldavad seda alatust. Edasi läheb võiga säri lahkunu varaga, ksu saamahimulis lendab parvedena kohale.
Moderaator 12. veebruar 2019, 09:08
on ka vist selle surnumatja palgal.Küsisin miks TÜHJA kaubikut ei näidata oleks kohe see ärimees puhtaks pestud
Naine12. veebruar 2019, 09:08
Vedage ise oma surnud, pole probleeme, isetekitatud probleemid, hiljem häda.
Paljastust polnud12. veebruar 2019, 09:07
sest politsei oli kõhuga TÜHJA kaubiku ees ja tiris uksed kinni et TÜHJA kaubikut ei näeks.TÜHI kaubik oleks olnud TÕESTUS,miks seda varjati???Laps saab ka aru et kellegi kallid olid seagi hunnikus koos.
riin12. veebruar 2019, 09:05
need politseinikud tuleks nüüd letti võtta. Rakvere maine on maatasa tehtud nüüd! Need matusebüroo töötajad ja autojuhid seal pole inimesed! See uudis võiks Eestist välja jõuda..las tunnevad meie seaduste tegijad nüüd end l.o.l.l.i.d.e.n.a. Aga...oodake oma karmat kes te nii vassite ja valetate!
Kuuuurijas12. veebruar 2019, 09:01
oli näha Eesti politsei tööd.NEED politseinikud küll usaldusväärsed EI OLE.PS.pole inimene kes kirub kõiki politseinikke.
Kati12. veebruar 2019, 08:59
Puudevedu on kordades odavam kui surnute vedu.Siis peaks olema .Sellel firmaomanikul pool eestit firmasid täis ja siis nöörib viimase sendisurnute pealt.valikuvõimalus.Kas austades surnut-praegune hind või siis puuveo hind.
mihkel12. veebruar 2019, 08:56
linnavalitsuse soosinguga
Kati12. veebruar 2019, 08:55
Saates ei lubatud Lustil kaubikut filmida.Kui see oleks TÜHI olnud miks siis ei näidatud.Ei usu isegi politseid kes selles poliitikuga ühes linnas .
1 naine12. veebruar 2019, 08:54
Lugege Putinlase Arvo kommentaari, väga asjalik kommentaar ja inimesed mõelge jäävad need omatehtud hädad ära. Häbi eesti ahvale.
CCC12. veebruar 2019, 08:47
Missugune maksumaksja? Matused maksavad ju omaksed kenasti kinni. Surnu transpordi eest esitatakse kopsakas arve ja põhjendataksegi seda sellega, et surnuid ei saa vedada tavalises autos, vaid külmutusega eriautos, kõiki veetakse ühekaupa jne. Aga tegelikult toimub kokkuhoid, visatakse kaubikusse riita ja ongi kogu moos. Iga surnu pealt võetakse transpordi eest mitusada eurot.
Kai12. veebruar 2019, 08:42
Väga hea küsimus. Ilmselt läheb mitmendale ringile.
ja kui nad12. veebruar 2019, 08:39
kes bussis olid kõik peale 40päeva selle büroo üle ujutavad. siis panevad selle maja töölised igaveseks ameti maha.
Krissukatz12. veebruar 2019, 08:38
Kui on kremeerimine siis ei olegi mingit puidust kirstu.On krema poolt papist kirst mis ongi just nii reaalne,et vahet ei tee puidu omaga.Ja see kirst lähebki tõesti korduskasutusse.Surnu jõuab kremeerimisele aga omaette.
Maali12. veebruar 2019, 08:36
Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna! Nägite ju ise kuidas käitus politsei, kehakeel reetis nad. Kinni makstud see politsei. Kui kaubik oli tühi, oleks autojuht selle avanud.Aga et politsei käitus nagu kurjategijate kaasosaline on hämmastav. Kõik said ju aru et politsei valetas. Ja see kuidas autojuht jooksuga autosse läks ja põhimõtteliselt põgenes... No andke andeks, keda te lolliks peate.
Me ei ole kristliku moraali alustaladega lääneriik või veel hullem, põhjamaa. Päris kindlasti ei ole12. veebruar 2019, 08:36
Kai12. veebruar 2019, 08:35
Tundus jah, et politsei aitas varjata, mis kaubiku sees on. Tühja auto ust poleks püütud nii kiivalt kinni lükata ja kibekiirelt ära sõita. Rakveres kui perofeerias, on kõik ühe mütsi all.
Mx12. veebruar 2019, 08:30
EKRE rääkis juba varasemalt, et meie õigussüsteem on mädasoos, millele järgnesid alati vastuväited, erakonda halvustavad arvamused - kõik see olla kohutav laim jms sõnavalingud. Ka meil oli väga halb vaadata, kui aralt selle kaubiku juures tegutses politsei ja tüüp lihtsalt tõmbas peatselt minema - kõik korras nagu Norras..... Ja saate II osa pajatas järellugu sellest toimunust Toyota saagast ning tuleb välja, et omanik polegi veel autot tagasi saanud, ärastanud tüübil on õigust ülegi ja politsei vaatab jõuetult pealt. Jõudu Katrinile! Aga meie pere hääled lähevad loomulikult EKREle.
armsakaks12. veebruar 2019, 08:29
seda riiki ammu ei nimeta. õudusjudinad tulevad peale. hooldekodus koheldakse kui viimast mittevajaliku. peale surma veel hullemini.
Ka Arvo, Putinlane Arvo12. veebruar 2019, 08:29
Mida te virisete, vedage ise omad surnud ei ole probleeme. Nüüd riik süüdi, politseid süüdi jne. Tulin Venemaalt sõitsin ühest Lõuna Eesti väikelinnast Tõrvast läbi.Tegime linna peatuse ühes kohas rahva siblib huvipärast läksime vaatama. Rahvas karjuvad nutavad ei saa surnud majast välja. Kõik vahivad pealt tegijaid kedagi.Seal oli kitsas taheti surnu aknast välja viia. Mina rabasin surnu sülle ütlesin kas viin oma auto peale. Vii jah vii jah, vot sellised on inimesed ja omaksed. Ei saa oma kallist inimet ( surnut ) austada. Üks jooksis raha pakkuma, tänasin ning ütlesin hoidke omale, Teil läh
Parask12. veebruar 2019, 08:27
Ilmselt põletatakse ka 2 tükki korraga, kuivetunud vanureid mahub pappkarbis üksteise otsas küll ahju, rääkigu mis tahavad. Kusagil väiksemas krematooriumis tuhastatakse isegi koos lemmikloomadega.
See....12. veebruar 2019, 08:15
...näitab,kuidas nn.suur ärimees käitub ja võib teha mida tahab.Teda seadused ei takista,mehel õigust,ülbust pealegi.Teeb inimestega,kes enam ei räägi,mida tahab ja kuidas tahab.Ääretult kurb,mis on saanud raha ahnuses inimesega.Nii ongi, oled vaene-oled aus,aga rikkad.ärikad mahhineerivad .
Arvo12. veebruar 2019, 08:11
Ei usu, vedajad ka ju inimesed. Või kui surnud oled mis siis, ongi hea saad enne tuhastamist veel mõne naise kõrval olla. See mees vast hea otsa pealt löödi minema ja nüü on järelkius.
Jah...12. veebruar 2019, 08:08
...kui kaubik tühi oli.miks ei näidatud Kuuuurijale,vaid öeldi autojuhile mine minema ja see pani jooksuga minema.Isegi 1.klassi laps saab aru,et valetati ja koostöö nn.suure ärimehega.Õudus,mida tehakse surnud inimestega,veetakse,kui puu halge edasi krematooriumi ja kohalikpolitsei vaikib....
viljandis12. veebruar 2019, 07:57
krematooriumis veetakse samamoodi, ei mingit raami ega lugupidamist
Alasti modell suurte lüpsikutega12. veebruar 2019, 07:57
Usun, et enam keegi ei soovi kuutõbistesse minna rääkima, eriti ananüümselt-kui sa lubad, et ei avalikusta, siis tüdruk, tee seda, mitte ära caleta inimesele. Mis nüüd juhtub selle Vaseriku klassivenna ja endise töötajaga? Ja ikkagi oli Pihelil õigus, kui pani nime sellele kooslusele, mis ümber kois
Tàhelepaneja..12. veebruar 2019, 07:56
Halb oli vaadata kuidas politsei kaubiku ukse kokku tômbas ja siis pildistas ja teatas,et kaubik on tühi....miks ta seda tehtud fotot ei julgenud nàidata,kui korras oli....vàike linn,omavahel vast tuttavad vôi sugulased seal koos...
pealtvaataja12. veebruar 2019, 07:51
Hirm tuleb peale kui korrumpeerunud on meie armas riik
Valve12. veebruar 2019, 07:47
sellepärast ongi sellist saadet vaja.Päris õudne selline alatu hoolimatus kergema raha nimel.Katrinile jõudu ja aitähh,et päriselu meieni tood.Ja tänud ka inimesele kes loo päevavalgele tõi.Parem hilja kui mitte kunagi.
Mis riigis me elame?12. veebruar 2019, 07:46
judinad jooksevad mööda selga. Kas me saame siis sellist politseid üldse usaldada. Olen ammu aru saanud, et prokurörid ja kohtunikud teevad sageli koostööd. Vaatamata sellele ei uurita nende tööd ja kannatajaks on ikka inimene, kes võib- olla ei olegi süüdi. Teen järelduse, et valin ikka EKRE. Ainus lootuskiir!
Vaatan "Kuuuurijat" ja12. veebruar 2019, 07:36
mõtlen, kui kauaks jätkuks Katrinile seda tööd? Vist elu lõpuni. Sest kuhu ka ei vaataks, elu Eestis ongi ainult korruptsioon ja ärapanemine. Katrinile aga edu!
paneb ikka imestama ,kui kiiresti ja profesionaalselt ikka12. veebruar 2019, 07:35
politsei selle auto varguse looga tegeleb .
Valija otsus12. veebruar 2019, 07:24
Kui see vaserik sisestada googlisse siis ainult jamad tulevadki, selge kellega tegemist.
Kes veel Katrinit12. veebruar 2019, 07:23
vihkab, võiks kaubikusse pikutama minna!
Arvamus12. veebruar 2019, 07:19
Ühishauad ja massipõletamine sõja ajal tavalised. Ei olla huvitatud järglaste poolt matustest ja hauakohast.
rait12. veebruar 2019, 07:10
põlva maja oü, vaatasin kunagi üüriarvet, millel oli black sees
Asi pole veel ull12. veebruar 2019, 07:09
Varsti hakatakse inimlaipukohtlema kui keskonnaleohtlik produkt ja köik saadetakseraipetehasesse kus kraana aututulebjalaibad haaratsigakasti töstab
NII KAUA KUI KÖIK ON ÄRI JA KÖIK KEERLEB PAPI ÜMBER12. veebruar 2019, 07:04
EI MUUTU SIIN MAAILMAS MIDAGI
Ei midagi erilist12. veebruar 2019, 07:02
Näiteks isisviskab nad ka ühte auku söjas see tavaline
Tulevane surnu12. veebruar 2019, 05:40
Kohtades kus sugulasi ja avalikkust ei ole ongi täiesti jabur oodata mingit kogu tööaja kestvat valveseisakut ja vaikuses marssimist? Kellele seda esinemist vaja oleks? Surnu teadupärast ei näe ega kuule. Õrnahinelistele kaastöölistele? Jumal hoidku otsigu teine töökoht kui surnut kardavad. Muide kui surnute solvamisest jutt siis surnud mind solvaks rohkem see et kõmuajakirjanik minu transporti kaameratega agendid nuhkima saadab.
See oli võgas, nagu NKVD hukatud.See vaserik , on lindprii nüüd Rakveres. 12. veebruar 2019, 05:32
Vanaema12. veebruar 2019, 05:10
Lihtsalt kohutav missugune on surnud inimese väärtus.tõesti ei taha mõeldagi et oleksin kuskil laibavirna sees pead jalad segamine inimlikkus täielikult ära kadunud.olen senini krematooriumis matust pooldanud
on12. veebruar 2019, 04:54
eetika on lähedastele12. veebruar 2019, 04:51
te ei tea, kuidas lahkamisel teie kadunukestega tegeletakse. ja ei tahagi teada. sigadel on tapamajas ka toredam. lihunikul on see töö. mugib hamburgerit ja nuga käes. ei midagi isiklikku. ja mis te arvate, et krematooriumis ei panda inimesi nagu halge ahju? päevast päeva. rutiin.
mõtlesin isegi12. veebruar 2019, 04:12
, milleks tühja autot pildistada.
err12. veebruar 2019, 03:24
Siseministrinnast pole aga kippu ega kõppu...
RT12. veebruar 2019, 02:56
Ärge unustage, et saates oli KAKS lugu. Mõlemas loos oli tegemist Eesti Politseiga. Teises loos veel prokuratuur lisaks. Selline on Eesti Vabriik !?
Kommentaar.12. veebruar 2019, 01:50
Paistab, et kõige õigem on kadunu toimetada perekonna poolt krematooriumi. Muidugi kui see on ENSV seadustega lubatud. Nüüd kullakallis arvatavasti haiglane moderaator, lase palun kommentaar läbi.
kiku12. veebruar 2019, 01:23
Kahjuks meil kõigil tuleb kord surra. Nii küll ei tahaks!
Ohh12. veebruar 2019, 01:16
Ei julge enam ära surragi
Kui tema sõnavara analüüsida12. veebruar 2019, 01:09
Arvan, et selle Kristiina nimelise nime taha varjub meesterahvas.
Saarlane12. veebruar 2019, 00:44
Kuressaares sama näinud ühe laibaga, lohistades kõrgemalt mats kongi.
Saarlane12. veebruar 2019, 00:43
Olen Kuressaares sama näinud ühe laibaga, lohistati kanderaamiga auto taha ja lohistati suure hooga kongi kopsti. Tasapind pole ühtlane olnud, nii et väike kukkumise mats käis ära.
Mart12. veebruar 2019, 00:42
Kasu12. veebruar 2019, 00:08
Ega see Kristiina äkki matusebüroo töötaja Tiina pole? Tavalise kodaniku kohta väga sõjakas suhtumine Kuuuurijast nähtu kommenteerijate suhtes. Kui ikka uksed nina ees lukku keeratakse ja tagaukse kaudu plehku pannakse, siis ju peab olema, mida varjata ja karta.
...12. veebruar 2019, 00:07
Reeglina ei tee politsei midagi, alati on põhjuseks kas eraisiku vara või muu. Nüüd äkki tormas lahingusse.
Naima11. veebruar 2019, 23:58
Kui hea kommentaari panid, selle kurva loo peale sinu kommentaar ajas mind sydamest naerma praegu.
to 6911. veebruar 2019, 23:53
mul tekkis sama tunne, kuidagi liiga üritas kaitsta kehaga, et midagi näha poleks, miks polkes tühja autot võinud näidata ja kohe? miks? ja juht pani ikka väga kiiresti jooksu.
Rakvere pole ainus kesmatab ja teenustab kindlasti leidub ausamalt teenindust ja inimlikkust!11. veebruar 2019, 23:50
Teen ise kirstu, kaevan haua ja matan lisaks saab ka peielauaga hakkama ja seejärel on mälestusnutt siiram ja elavad saavad rahus magada! Las Kunderi majarahvas riisub vahtralehti oma majaümbrusest!
Kristiina11. veebruar 2019, 23:46
Te saage aru. Tema saatega käib kaasas koguaeg uduloor mis on häiriv. Teised meediumid on lõpuks lahti saanud sellest moonutamisest aga tema tuleb ja rikub ikka ära. Lisaks sellele,et see on häiriv on ka ebausaldusväärne ja ei paranada ühiskonna julgust.. Radar on üle kõige.. Pealtnägija ka.
Juhan11. veebruar 2019, 23:44
Kas see surnuvedaja on sinu mees, hakkan Rakveres seda asja uurima.
Surnud ei räägi ju11. veebruar 2019, 23:44
Elavad teavad palju- Jaadla-Vaserik dandem mōllab aastaid, kuid keegi ei julge...Surnuaias saab platse kui vaja ja ikka krabiseva eest; on esinenud juhtumeid kus kadunukel valed riided seljas ja kirst pole ka see mis tellitud...
Tuleks vastutusele võtta!11. veebruar 2019, 23:41
Politseiametnik ei tohiks valetada! Olen kindel, et auto ei olnud tühi!
onujuhan11. veebruar 2019, 23:39
tavaliselt vist ostetakse lahkunule kirst ka, kuhu see siis pannakse?
RS211. veebruar 2019, 23:39
Väärikas matus on ikkagi kirstumatus. Aga kui nii kui nii ahju pistetakse ja tuha ilmselt suvaliselt laiali jagatakse, siis ju suht poh-hui kuidas neid veetakse. Või kuidas? Saan ma asjast valesti aru?
6911. veebruar 2019, 23:39
Olen kindel et auto, mida politseinik kontrollis EI ONUD TÜHI.
Vaserik ja jaadla on raudteejaama kopkate eest sahistanud ja matusepüroos Tiina juures on paberid segamini nagu pudru ja kapsad. Raha ikka Vaserikule ja kōik emainimlik no uurige Katrin!!!11. veebruar 2019, 23:38
Televaataja11. veebruar 2019, 23:36
Miks politseinik kähku "tühja" bussi uksed koomale tõmbas, kui bussijuht-surnuvedaja talle märku andis eemalt filmiva kaamera kohta ? Väga-väga inetu ja ebaproffessionaalne käitumine riigiametniku poolt. Või oli seal midagi karta ? Kuid kelle huvid seal mängus on või olid?
televaataja11. veebruar 2019, 23:36
Sinu kommentaarid on kohatud!
Kristiina11. veebruar 2019, 23:36
Ta valetabki. Ma tahtsin ka oma lugu esitada ja alguses võttis vedu. Päeval helistasin oli ka kõik veel hästi ning leppisime kokku,et hiljem peale viit räägime kuna tal jube kiire. Kell 17 läbi. No helistasin 4 korda tunni jooksul etteantud ajal ja ei võta ta vastu ega ei helistanud ka tagasi nagu viisakas teeb. Ta on manipulaator. Aspergeri inimesena uskuge mind sest nendel on valetamise ära tundmine juba veres..
Aala11. veebruar 2019, 23:34
Just nimelt, kas meie politsei ongi selline äraostetud või, see pilt oli küll kõhedust tekitav, varjas ja vaatas kõhklevalt selja taha, väga tahaks teada kas tuleb selgus???
Kui vaid surnud rääkida saaks11. veebruar 2019, 23:33
Väga masendav, pole enam sõnu!
11. veebruar 2019, 23:30
Vaevalt! Rahavõim ja ringkaitse teeb oma töö!
Aala11. veebruar 2019, 23:30
Huvitav,kes see Kristiina on,et minu teine kommentaar lendas uttu???
loodan väga11. veebruar 2019, 23:27
et nende laipade, kes olid tuvastatavad, sugulased pöörduvad õigusabi otsima. juristaitab.ee just reklaamis, et saab aidata ka tasuta, sinna tulekski pöörduda.
Aala11. veebruar 2019, 23:27
Kes sa ise oled,et kohe keelan käsen...vaata uuesti saadet!!!
Juulius11. veebruar 2019, 23:27
Kui see auto oleks tühi olnud, poleks politseinik seda ust nii kiiresti praokile lüksnud. Loodan ,et tehakse selgus majja.
Häbi õhtulehele!11. veebruar 2019, 23:26
Käib kõva kommentaaride kustutamine!
kristiinale11. veebruar 2019, 23:25
mis inimene sa küll oled, jube ikka, et selliseid on nagu sina. kui sul oma laps oleks näiteks surnud ja siis vedeleks seal teiste laipade all hunnikus, kas siis ka oleks "anonüümne kits"? või siis oigaksid igal pool, kus aga võimalik? kuidas saab inimesel olla nii vähe empaatiavõimet, lihtsalt nii raske uskuda. pakun, et sa piinad loomi :(
Aala11. veebruar 2019, 23:23
Aga see oli ju tõsi, kes sa selline oled, et nii nõuad kohe, kas kadunuke?
Kehakeel11. veebruar 2019, 23:20
Kui see surnuauto oli lausa tühi, siis oleks kardetud kaamerat. Vaadates autojuhi ärevat kehakeelt ja ka pildistav politsei oli kuidagi võpatava käitumisega, siis 100% olen kindel, et seal valitses sarnane olukord! Kahju, et sunutega niimoodi ringi käiakse ja Eestis toimib ringkaitse!
lihtsurelik, nagu teiegi11. veebruar 2019, 23:19
K o h u t a v ... Isegi LOOMI ei transpordita niimoodi ... Kuidagi järsku kadus kuhugi minu lugupidamine selle alles mõni aasta tagasi avatud leinamaja-matusebüroo vastu. Ja ees ootab raudselt üks (vähemalt..) magamata öö... A p p i , mis toimub, inimesed?
firmaomaniku11. veebruar 2019, 23:19
kohalt on kõik korrektne ja saab laiba koti pealt 4 eur kokku hoida per kärss, aastas tuleb see kenake summa juba. Kui surnud veel sigadele söödaks lähevad on kokkuhoid juba väga suur.
Õudne unetu11. veebruar 2019, 23:17
Täpselt minu mõte, undki ei tule enam sellise õuduse peale.
Kristiina11. veebruar 2019, 23:14
Ütle miks peaks üks endine büroo töötaja anonüümne olema kui eesmärk nii õilis on? Eriti veel meesterahvas. Järelikult on kaabakas.
õudne11. veebruar 2019, 23:10
Ei julge enam ära surragi
sõna sekka11. veebruar 2019, 22:47
Mingit paljastust küll näha polnud , järjekordselt Lusti poolt ebakorrektne saade. Mingit selgust ei saanud , kas toimus selline surnute vedu või mitte ? Jälle mäng ühte väravasse !