Tele

Saksa politoloogiadoktoriga raksu läinud odinlane valetas „Pealtnägijas“ (119)

LISA KOMMENTAAR

v28. veebruar 2019, 12:07
Politoloog ei saa peita ja vastutusest kõrvale astuda, et emotsiooni lõid välja, Ettekavatestud ja kindlameelsus ei vabasta inimeetika põhiseadustest. Kui ema last rünnatakse , siis loodusaateid vaadates, ema kaiteenergeetika on võimas, et keegi tema last ründaks? Aga kui see jutt oli tõde ,et ema filmis pealt ,siis emaksolemise põhimõtted on nii muutunud, siis oleme päris kuristiku äärel?
G8. veebruar 2019, 17:40
Mis ajast kriminaalid kellelegi kaitset andma on hakanud? Need oodinlased teevad suure hunniku püksi kui asi tõsiseks läheb ja pärisinimesega kokku puutub.
Sääsest elevant.8. veebruar 2019, 14:55
See on üle paisutatud nagu toompea eest! EKRE lased peaksid tarandit nii et kiirabi kohal jne jne. Kuigi tarand oli purjus ja teda nüksati.
ootegatega ikka pahandusi8. veebruar 2019, 13:33
Me öpetame noortele,et olge viisakad,austage teisi,käituge lugupidavalt ja soovige ikka head teistele.Aga selle meeskonnaga ei julgeks hämaraski enam välja minna.Kuidas saab usaldada erakonda,kelle hulgas nii suur hulk kriminaale,kes lennutab päid,laseb kultuuritöötajad lahti esimesel vöimalusel.Valmisnimekirjas pool suguseltsi,et saada rahakotti suuremaks oma pere heaolule möeldes.Isegi valimislubadused on absurdsed,mis näitab,et ei huvita valitsuse moodustamine vaid pere heaolu riigikogus.Kohe aga tekib kysimus,kuidas oskavad sellised koduperenaised ja kriminaalid teha meile seadusi??!!
Raivo Paas8. veebruar 2019, 13:02
Õhtuleht valetab. Võttes aluseks, et erineval ajal õedud ei lange kokku.
miks peaks8. veebruar 2019, 12:41
mingi fotograaf teisi katsuma minema, kas oli pe'de?
pole ju saladus,8. veebruar 2019, 12:39
et ekres oli palju pedofiile.
vaene penskar8. veebruar 2019, 12:37
ma pole küll selle Sorose käest sentigi saanud ega teda kunagi näinud.
Juku.8. veebruar 2019, 11:30
Kunas see oli?Kui on konkreetne väide ,siis täpsustage aeg ja koht.Muidu võib olla lihtsalt propagandalik vale.
see sakslane8. veebruar 2019, 11:10
hoopis 8. veebruar 2019, 10:57
kriminaalsed odinlased tuleb maalt välja saata, nagu Soome tegi
üks ekre teismeline sinisalklane imestas - Miks ekreid pidevalt küll kotitakse?8. veebruar 2019, 10:51
Mina küsin ka - Miks ekreid ei austata? Miks ekreid kogu aeg kritiseeritakse? Miks ekreist lugu ei peeta? Miks ekreid ei armastata, vaid hoopis põlatakse? Neid vastuseid teab ju iga koolilapski - Ekre vägivallatsevaid kriminaale, õelaid, tigedaid, pidevalt kõiki laimavaid, mõnitavaid, ainult kõigist halbarääkivaid ja halba kirjutavaid isendeid ei austa mitte keegi siin Eestimaa pinnal, ekrete lugupidamisest või armastusest ei saa juttugi olla.
See doktor8. veebruar 2019, 05:47
tuleb maalt välja saata. Kaasa anda eluaegne sisenemiskeeld.
tegelikult8. veebruar 2019, 04:01
doktori nime võib kanda ainult arst,aga see ,,doktor'' on tavaline šarlatan-valetaja ,kes ennustab kohvipaksu pealt .
juga8. veebruar 2019, 01:09
Ja saksa doktur ei valetanud?
Sinu nimi8. veebruar 2019, 00:46
Doktori mõõtu se junn küll välja ei anna, parimal juhul labane propakandist.
Aru tuli pähe7. veebruar 2019, 23:40
Ju ta oma esimeses intervjuus lihtsalt valetas, et talle löödi!
Ott7. veebruar 2019, 23:09
Need "retsid" käitusid üllatavalt vaoshoitult.
abn Ibn Abdullah7. veebruar 2019, 23:01
kui florist artleeb on politoloogiaprofessor siis mina olen Lehola Lembitu.Soovin sellele muulasele kõike seda,mida taevataat tema jaoks on varunud!Loodan,et mitte kõigehullemat.
Aitab küll7. veebruar 2019, 23:00
Palun lõpetage see Eesti 200 promomine.
Eino Taruk7. veebruar 2019, 22:39
Aga muidugi ajab ka sakslane puhast jama, et tahtis lihtsalt koju minna. Tahtis jah, otse lava eest läbi, keeldudes ringiga minemast. Troll mis troll!
Eino Taruk7. veebruar 2019, 22:38
Siit õppetund: ärge võtke korrahoidjateks retsidiviste! Palju raksem on ära määrida inimest kelle minevik on puhas.
Baieris võib vassismiga võidelda kui soovi on. 7. veebruar 2019, 22:33
Vaadake kuidas see ludumütsiga trotsi jünger välja näeb... On alles naistel maitset, sellise ebameheliku närvihaigega paaris elada. Ajage siit riigist välja kui ebasoovitav isik, mitte aga püüdke teda puhtaks pesta. Jõuametkondade praak kui mees siin oma ideoloogiad levitab.
Ott7. veebruar 2019, 22:06
Ilmselgelt oli vaja sakslane puhtaks pesta ja odinlasel keelati vastu hambaid saamisest rääkida
Aksel7. veebruar 2019, 22:05
Kes kõige enam vassib on see sakslane ise. Ja tõepoolest peab ikka jultumust olema, et minna oma puuduliku keeleoskusega, teadmata, kas isegi õigesti aru sai, õiendma. Doktorikraadiga tõsine inimene tänaval ei eputa. On minulgi PhD, aga minna tänavale teiste üritust segama ja oma kraadiga eputama... Mees peaks aru saama, et tema 200 ei ole õnneks veel võimul ja kõigil on õigus oma arvamust avaldada. Eriti veel riigis, mis oli 50 aastat okupeeritud ja kannatas Saksa ja NLiidu sobingu tõttu. Rääkimata rahvusvahelise õiguse vastasest koloniseerimisest. Paraku Tšeburaška seda on.
Mis seal vahet7. veebruar 2019, 21:53
sai ei saanud... Inimene tuli teiste meeleavaldust segama, sigatses, mis siin rääkida. Vastu hambaid, seda võib mõista ka ülekantud tähenduses.
20:447. veebruar 2019, 21:14
lolakasLillaPärnust sai delfist sule sappa. nüüd samasugune kisabSiin nagu jeeriku pasun
7. veebruar 2019, 21:07
kas muri on siis naisterahva nimi?see on pigem isase koera oma.
juta7. veebruar 2019, 21:02
Mis asi see odinlane on?
Saatke agent tagasi Euroopasse. 7. veebruar 2019, 20:41
Kutselise miitinguagendi trikid. Projektipartei on varustatud omaala spetsialistiga. Antifade kogemuste ülekandmine Eestisse.
baphomet7. veebruar 2019, 20:30
Eesti200 käitus nii salalikult, et loodetavasti neid keegi ei vali. Teinekord aga teavad demode korraldajad, et kontrollivad turvajate tausta paremini. Saksamaal nad kilkavad, et vaja kodumaad muuta ja migrade eest põgeneda. Antud situatsiooni valguses tekib kuss, et on neid lödipükse siia vaja.
Elagu korrarikkumised!7. veebruar 2019, 20:28
Õigem pealkiri oleks: Saksa politoloogia"doktorit" korrale kutsunud korravalvurit peedistatakse.
Muri7. veebruar 2019, 20:20
Kui minult oleks keegi lapsevankrit ära rebinud, siis ausalt öeldes, kui keegi oleks samal ajal õlale patsutanud, oleks arvanud, et rünnatakse kahelt poolt ning samamoodi reageerinud kui see sakslane. Ja mina olen ometigi nõrk naisterahvas. Täiesti imekspandav on see kuidas usutakse seda mida suunatakse uskuma.
Ei lastud koju minna7. veebruar 2019, 20:13
Odinlase tahtis ilmselgelt vankrit rõõvida, Hartleb seevastu püüdis kõigest väest koju jõuda aga oli sunnitud wabaduse kohvikusse rettu pagema.
Andke raha... 7. veebruar 2019, 20:09
Hartleb peaks nüüd valuraha nõudma kui on selgunud, et kedagi lõõnud polegi. Hartleb on tõeline eurooplane keda Ida Euroopas väga halvasti koheldud on.
küsimus/ täna, 17:08-LE7. veebruar 2019, 20:03
VAAT SEE ON TÕESTI KÜSIMUS! "Kas ta käib pidevalt oma lapse isa kannul ja filmib teda?" TA TEADIS, mida FILMIMA HAKKAB!
üks arvamus7. veebruar 2019, 20:03
Otsi üles "Fookuses" klipp selle kohta ja näed, et fotograafiga rüseluse alustamiseks unustab Hartleb isegi lapsevankri. P.S. Huvitav, kuhu kaovad hindam8se numbrid kommentaaride juurest?
Murile7. veebruar 2019, 19:56
"No ei rünnanud see sakslane kedagi!"---Ründas küll, vaata uuesti. Fotograafi!
7. veebruar 2019, 19:48
sorose meedia rääkigu mis tahab,aga seda saksa internatsi ja tema kaaslasi gruz200-st ei pese enam miski puhtaks.
........7. veebruar 2019, 19:47
Ah nii on lood, tundub nagu klassikaline odinlane.... aga naljakas lugeda ikkagi.
7. veebruar 2019, 19:44
200 eeslit7. veebruar 2019, 19:21
Kaua võib sel teemal jahuda. Mingi soodaks koolitatud nats tõmbles lapsevankriga eestlaste üritusel.Andke talle andeks .Ta ei tea mis teeb
Paraku nii on7. veebruar 2019, 19:15
Kahjuks Eestlased kipuvad valetama ja asja keeruliseks ajama!
on7. veebruar 2019, 19:15
mul ka meelest läinud, mis kaks kuud tagasi ütlesin, vähemalt halva püüan unustada kuigi meelest ei lähe...kui näidatakse ühelt poolt tehtud videot ja räägitakse ühte suunda unustades teised videod ja pildid, siis on eksitused varmad tulema...kui mees löömise kohta avaldust ei teinud, au talle, siis tahtis intsidenti unustada järelikult.Kui on asi antud politseisse uurida nagu Tarandi puhul, siis oleks hea ka kõik argumendid vaatlusse võtta, mitte ühel juhul ja ühe näite varal mõista õigeks või valeks.Kahju, et sakslane võttis asja oma maa kommetest johtuvalt, meil käivad asjad ikka teistmoodi
7. veebruar 2019, 19:11
Muri7. veebruar 2019, 19:07
Vaatasin seda rüselust video pealt. No ei rünnanud see sakslane kedagi!!! Odinlase jopes pikem mees haaras lapsevankrist kinni ja rebis seda nii, et vanker vingerdas. Miks valetatakse, et sakslane ründas?!
üks arvamus7. veebruar 2019, 19:05
Sellise pealkirja üllitamine on ise juba tõe väänamine. Igaüks võib videost näha, et Hartleb provotseerib ise tüli ja demonstratiivselt püüab lausa kõrvalepõigetega saavutada füüsilist kontakti mitmete osalistega. Fotograafiga see lõpuks ka õnnestub. Ja mis jutt see on, et Odinlased viisid Hartlebi kusagile? Ta oma elukaaslane tassis ta varrukatpidi minema kui nägi, et provokatsioon ei õnnestunud ja politsei hakkas kohale tulema.
Mann7. veebruar 2019, 18:55
Nii täpselt ongi. Nägin Tartus kampa odinlasi, kes räuskasid ja olid silmnähtavalt purjus. Sellistest tuleb kauge kaarega mööda minna.
Mis sellel fassisti sõimamisel nüüd nii uut on ? Venelased igapäevaslt sõimavad meid selleks.7. veebruar 2019, 18:54
Rudi7. veebruar 2019, 18:49
Süda pahaks ei lähe? Aga jah, ega sotsil polegi südant, on merkeli pilt seal! Arvad, et kui valet iga päev sadu kordi kordad, siis muutub see tõeks?
üks ekrepoisike küsis - Miks ekreid pidevalt küll kotitakse?7. veebruar 2019, 18:49
Mina küsin ka - Miks ekreid ei austata? Miks ekreid kogu aeg kritiseeritakse? Miks ekreist lugu ei peeta? Miks ekreid ei armastata, vaid hoopis põlatakse? Neid vastuseid teab ju iga koolilapski - Ekre vägivallatsevaid kriminaale, õelaid, tigedaid, pidevat kõiki laimavaid, sõimavaid, ainult kõigist halbarääkivaid ja halba kirjutavaid isendeid ei austa mitte keegi siin ilmas, lugupidamisest või armastusest ei saa juttugi olla.
Ohoooo7. veebruar 2019, 18:47
Olid ka vanglas, et tead?
Clat7. veebruar 2019, 18:46
See Hartleb valetas ja vassis nii kuis jaksas. See mees ei ole politoloog vaid Merkeli käsilane, kes püüab siin Eesti riiki kahjustada ja lähestada.
umbes nii7. veebruar 2019, 18:41
sotside õigus kui sa nii ei räägi paneme selle või selle asja käiku
sry peab olema 7. veebruar 2019, 18:40
Six7. veebruar 2019, 18:36
No on see vast leht, hullem kui nõukaajal. :) Ilmuvad ainult meeldivad kommid.
Paaddam7. veebruar 2019, 18:34
Päris haige, EKRE valetab Odinlased valetavad ja on joodikud.... Aga ega Ref-d, Sotsid, jne. ometi ei valeta ega tee ka midagi muud valesti. Vaimupuue on sel lehel, iga päev meeleheitlikult Ekret või selle pooldajaid mustates. Valin kiusupärast just EKRE.
v7. veebruar 2019, 18:34
Aga kas see teine tegelane ei valetanud? Valetedektor või hüpnoos aitaks julgel mehel oma siinviibimist ja heatahtlikust tõestada! https://www.youtube.com/watch?v=K2CIq6ODVQs see mees põgenes sealt riigist .Vaadake ka seriaali 5 PLUSS.
Kuusik Kaasik7. veebruar 2019, 18:26
Krt. Õhtuleht on ise suurimaid udujutu ajajaid. Eriti osavad ollakse pealkirjade pastakast välja imemises. Kui lehe oma tibinatel on aju tühi, siis tehakse referaat võõrast väljaandest. Uus kõmuline pealkiri ja voi laa- päev jälle kirjas. PadaSõimab katelt. Ja Hartleb on provokaator! Raisk.
7. veebruar 2019, 18:23
Poolemeelsed, jätke logoga jopes olnud vaegvalged MEHED rahule. Nad käitusid professionaalselt, seda enam, et see poolemeelne saks sõimas nõukogude liidu taustaga noort MEEST faschistiks. Suuremat solvabgut oleks võimatu väljamõtelda. K. Kallas on ise nõukogude liidu taustaga haritlane ja teab seda hästi. Burak, olgu tal siis ükskõik milline minevik, on antud olukorras ainult AUSTUST VÄÄRT.
Koit7. veebruar 2019, 18:18
kommunistile, kogemata läks +1 sulle. Istu sisse oma nõukogude liit. Burak mi. "marusakslane" on lihtsalt kloun. Õnneks see provokatsioon ei läinud läbi ja teeb end veel lollimaks koos 200-jaga.
See doktor...7. veebruar 2019, 18:17
võiks ennast kokku rullida oma kodumaale sõita ja Saksamaal fašiste otsida. Endisi ja praegusi. 50-60 aastat on tiblunnid meid fashistideks sõimanud, nüüd juba sakslased ka :) Omadest kodukootud globaalpoliitekspertidest rääkimata.
oehh7. veebruar 2019, 18:15
saksa provok aatorist neom arksisti demag oogilist jura kus polnud sõnagi tõtt, ei lahata, küll aga pikalt ühe turvamehe mõningast liialdust.... ÕL robottsensorit kadestaks isegi orwell
ei huvita7. veebruar 2019, 18:14
saksa türklane ja eesti venelane kisuvad omavahel...
Hahaelli I äi7. veebruar 2019, 18:14
juhib siiani mängu läbi Hahaelli. Marvel Riik võiks häbeneda oma olemasolu.
oehhh7. veebruar 2019, 18:14
saksa provokaatorist neomarksisti demagoogilist jura kus polnud sõnagi tõtt, ei lahata, küll aga pikalt ühe turvamehe mõningast liialdust
7. veebruar 2019, 18:07
See inimeme on kõlbmatu Eestis elama, sest solvab kohalikke nimetades neid faschistideks, nõukogude liidu päritolu noored teavad, et Nõukogude Liit on AINUVÕITJA faschismi üle ja nad ei ole seda nõus jagama saksa kommunistidega ka mitte.
...7. veebruar 2019, 18:06
...7. veebruar 2019, 18:06
...7. veebruar 2019, 18:05
...7. veebruar 2019, 18:05
...7. veebruar 2019, 18:05
valin EKRE7. veebruar 2019, 18:03
Saksa kommunist valetas terve saate ju täis aga jutt on ikka korrakaitsjast.
vaba kodanik7. veebruar 2019, 18:03
Mulle on pr. Kallas täiesti vastuvõetav, kuid ekrekatest kehkenpüksid ja eriti veel nn. odinlased on täielikult vastunäidustatud.
d7. veebruar 2019, 18:03
Venelased sõimavad fasistideks, sakslased sõimavad fasistideks...Äge tõesti. Ja ajast ning arust. Praegu on kõik ammu teisti. Lihtsalt osadel valgetel läheb pikemalt aega, et aru saada- muid rahvaid on oluliselt enam, varsti on nad sama targad ja kindlasti vastupidavamad ning näljasemad. Ning neid ei huvita meite üllameelsus suurt üldse.
vaba kodanik7. veebruar 2019, 18:02
Mulle on pr. Kallas täiesti vastuvõetav, kuid ekrekatest kehkenpüksid ja eriti veel nn. odinlased on täielikult vastunäidustatud.
näritud kont7. veebruar 2019, 18:01
E-Z00-ga seotud inimesed otsisid konflikti ja rikkusid korda. Aga tegeldakse korrakaitsja tümitamisega. Mis parata 50% Eesti Meediale kuuluva ÕL-ga üritatakse endise Eesti Meediale kuuluva PM-i peatoimetaja ja praegu E-Z00 esinumbri üritust jätkata.
ehh7. veebruar 2019, 17:54
Poolemeelne, mis see EKRE siis puutub? Egas see EKRE üritus olnud.
Vello7. veebruar 2019, 17:52
Üle poolte Eesti 200 liikmete eesnimi on Vello
jaanipäevani7. veebruar 2019, 17:51
ei vaata ma enam pealtnägijat. Mida siin jahuda on? Videod on kõik nähtud. Isagi lapse ema rahumeeli filmis, selle asemel, et minna last päästma.....
Vello7. veebruar 2019, 17:39
Olen nõus. Kuid see ei muuda fakti, et jutt on millestki muust. Tüüpiline propaganda. Räägime muust ja juhime tähelepanu põhifaktist eemale. Aitaks juba! Tõenäoliselt suudad Sina iga teema pöörata liberasmi ja LGBT peale.
Vello7. veebruar 2019, 17:38
Olen nõus. Kuid see ei muuda fakti, et jutt on millestki muust. Tüüpiline propaganda. Räägime muust ja juhime töhelepanu põhifaktist eemale. Aitaks juba! Tõenäoliselt suudad Sina iga teema pöörata liberasmi ja LGBT peale.
Kristiina7. veebruar 2019, 17:36
Sakslane Hartleb ja venelane Burak läksid kaklema õiguse eest Eestit kaitsta? Mitte miski siin ilmas ka ei muutu.
Vello7. veebruar 2019, 17:36
Miks aiaaugust räägid?
Vello7. veebruar 2019, 17:36
Miks aiaaugust räägid?
Vello7. veebruar 2019, 17:35
Miks turvavad selliseid üritusi sellised inimesed?
,,A,,7. veebruar 2019, 17:34
Möla maha! Vaadake eesti laulu ja hommikul tööle, KES POLE VEEL ARU SAANUD. Mida süsteem, oma lollustega taotleb!
Vello7. veebruar 2019, 17:34
See kõik ei muuda fakti, et Mina loen siit välja seda, et naisepeksjast ja tapjast Oodini sõdalane valetas. Miks teemat kõrvale kallutad!?
Näritud kont7. veebruar 2019, 17:33
Parandasin vea: E-Z00-ga seotud inimesed otsisid konflikti ja rikkusid korda. Aga tegeldakse korraKAITSJA tümitamisega. Mis parata 50% Postimehele ehk Eesti Meediale kuuluva Õhtulehega üritatakse endise Postimehe peatoimetaja ja praegu E-Z00 esinumbri üritust jätkata.
Parnadasin vea:7. veebruar 2019, 17:32
Näritud kont7. veebruar 2019, 17:32
E-Z00-ga seotud inimesed otsisid konflikti ja rikkusid korda. Aga tegeldakse korrarikkuja tümitamisega. Mis parata 50% Postimehele ehk Eesti Meediale kuuluva Õhtulehega üritatakse endise Postimehe peatoimetaja ja praegu E-Z00 esinumbri üritust jätkata.
Vello7. veebruar 2019, 17:31
Mina loen siit välja seda, et naisepeksja ja tapja, kes oli antud ürituse turvamees (MIDA!!?) valetas.
Ehhehehee7. veebruar 2019, 17:29
Ja mida sakslane valetas, pole nagu juttugi. No milleks selliseid artikleid vaja
Põliseestlased7. veebruar 2019, 17:26
Pless lugu igatahes valetamisega nii moodi lindile jääda. Igatahes odinlaste nimi on nüüd määritud selle Buraki poolt.
Ss7. veebruar 2019, 17:26
See ju ei tähenda seda, et üks osapool peaks sulaselgelt valetama hakkama. St, see odinlane, kui ta Õhtulehele esialgu väitis, et sai temalt vastu hambaid, kuid Pealtnägijas nüüd ütleb, et tema midagi sellist mitte kuskil pole öelnud, kuigi Õhtulehel selle kohta isegi tõend olemas. Ilmselge ju, et sellises situatsioonis sel juhul Õhtuleht kaitseb ennast.
ta ütles7. veebruar 2019, 17:25
seda siis, kui käru kallale kiputi ja teda ennast takistati liikumast
oli kõige ehtsam ekrelane7. veebruar 2019, 17:24
aga see fotoaparaadiga tegelane
7. veebruar 2019, 17:23
Karjääri alustas juba nõuka-ajal noortekoloonias, kus pani toime tapmise. Vargused tulid hiljem, peale vabanemist.
Aki7. veebruar 2019, 17:23
7. veebruar 2019, 17:22
Karjääri alustas juba nõuka-ajal noortekoloonias, kus pani toime tapmise. Vargused tulid hiljem, peale vabanemist.
Elagu Oodini poisid7. veebruar 2019, 17:21
Ärge laimake siin midagi meie oma poisse,hoidkem omi
Vaatleja7. veebruar 2019, 17:18
Paras jama on kogu see intsident. Aga praegu tundub, et mingi teisejärgulise nüansiga soovitakse keerata sündmuse põhiolemus vastupidiseks. Intsidendi põhiolemus on siiski selles, et sakslane põhjustas konflikti. Mitte selles, kuidas ta seejuures teist isikut togis.
Kuusik Kaasik7. veebruar 2019, 17:16
Krt. Õhtuleht on ise suurimaid udujutu ajajaid. Eriti osavad ollakse pealkirjade pastakast väljaImemises. Kui lehe oma tibinatel on aju tühi, siis tehakse referaat võõrast väljaandest. Uus kõmuline pealkiri ja voilaa- päev jälle kirjas. PadaSõimabKatelt. Ja Hartleb on provokaator! Rsk.
küsimus7. veebruar 2019, 17:08
Miks filmis Teele Holmberg seda,kuidas ta lapse isa koju läheb? Kas ta käib pidevalt oma lapse isa kannul ja filmib teda?
Pealtnägijas7. veebruar 2019, 17:08
Mida ta valetas, kui tal pole lubatud politsei poolt rääkidagi?
lisa7. veebruar 2019, 17:07
kärus istuvat last? Kas Teile, pr Kallas, on vastuvõetav, et selle sama lapse Eesti 200 kontoritöötajast ema seisab eemal ja filmib oma lapse isa poolt teostatavat provokatsiooni mobiiltelefoniga, samal ajal kui laps on vägivaldseks kiskuva ja plahvatusohtliku intsidendi keskmes?
Need PÄTID ----elavad EUROOPAS IGAL POOL ,,SEST kodumaal on kõik.7. veebruar 2019, 17:01
MIS DOKTOR -selline SAKSA setu om::::
jobik7. veebruar 2019, 17:00
sündinud 1979, nagu Wikipediast selgub, seega millal jõudis 20 aastat istuda? Ei tähenda, et õigustan tegu.
jobik7. veebruar 2019, 17:00
sündinud 1979, nagu Wikipediast selgub, seega millal jõudis 20 aastat istuda? Ei tähenda, et õigustan tegu.
POLE SINA TUHKAGI PAREM --- esined siin nagu keerutaja SAKSA SETU ?7. veebruar 2019, 16:58
Kuule SINA SAKSLANE `? KUIDAS ODINLANE SIIS VALETAS --KAS SEDA Filmimist ka ütled valetamiseks ?
mh7. veebruar 2019, 16:54
200-l ja doktoril oleks targem nende populaarsust hävitavast teemast eemalduda...aga no kui madal reiting ongi eesmärk, siis go on!
ja7. veebruar 2019, 16:53
kuidas sattus sama oodinlane Burak nüüd Rootsi?! Kobigu kodumaale tagasi, labidas kätte ja tööle!
kanister7. veebruar 2019, 16:51
Armetu... väga armetu katse Pealtnägija poolt pesta saksa politruk ja 200-ga puusse seltskond puhtaks.
pealtvaataja7. veebruar 2019, 16:50
Kõige huvitavam oli ühe odinlase omajopelik käeviibe, et kutsuda politsei...
See sakslane pole mingi doktor7. veebruar 2019, 16:49
Istus vanglas 20 aastat . Lisaks veel naisepeksja. Mingu tagasi Saksasse.
leo7. veebruar 2019, 16:48
Kas keegi on kunagi arvanud, et inimene kes liitub Odinlaste grupiga on adekvaatne?
Rudi7. veebruar 2019, 16:40
Ja kommid kustuvad ja kustuvad.... Nagu ka stalin ei kannatanud "teistsugust" arvamust.....
Soome need odid leiutasid tänavatele7. veebruar 2019, 16:38
no siin jopskeid ei ole näha,kui eestikeses
Rudi7. veebruar 2019, 16:36
Odinlane valetas.... See saksmann läks ju lausa oma partei (Eesli 200) juhtide valvsa pilgu all (vaadake videot!) otseselt provotseerima üritust! Nagu aastal 1940 lauristinid, anveltid, oviirid, nestorid, kallased, ilvesed..... Otsene seos selle "doktori" ja kommunistide töö meetoditega!