Üritused

Juhan Paadam „Eesti laulu“ poolfinaalidest: „Ilmselt ei oleks vaja nii pikka ja igavat saadet teha, võib-olla saaks lühemalt?“ (63)

LISA KOMMENTAAR

中国网中文站内检索6. veebruar 2019, 04:30
Raffina la tua ricerca | MeteoAM.it - Servizio Meteorologico Aeronautica Militare překlad z angličtiny do češtiny - Seznam Slovník
Juhan.5. veebruar 2019, 08:32
Ainuke laul mida võiks kuulata oli Oja Petsil.
Mannike4. veebruar 2019, 21:17
Pole parata, Ott haakub Märdiga paremini. Nende kahe vahel siin laval puudus igasugune sünergia.
Mannike4. veebruar 2019, 21:15
Professionaal suudan ka s-a teksti usutavalt ette kanda. See sin meenutas ... koolitaidlust selle kõige kehvemas mõttes.
Mannike4. veebruar 2019, 21:11
Issake! Ise kirjutas vä? Tase!
Mannike4. veebruar 2019, 21:09
Mind ka häiris see, et õhtujuhid, eriti Piret, nii palju kisendasid ja karjusid, kusjuures see ei tulnud loomulikult (võrdle näiteks Tarmo Tiisleri kossireportaažidega), vaid mõjus eriti võltsilt ja punnitatult.
Mannike4. veebruar 2019, 21:05
Jah, kuigi esineti lives, oleks tõlge subtiitritena ikkagi võimalik ja vajalik.
ma4. veebruar 2019, 16:50
Nagu ÕL-s ikka! Kõik miinused ja plussid kustutatakse,ju kellegi korraldusel,kellele midagi ei meeldi!
PILVI ANTTILA4. veebruar 2019, 16:38
NO NII JAMAD SAATEJUHID....
99% tõde oli siin artiklis4. veebruar 2019, 15:48
nu4. veebruar 2019, 14:30
eks jah vanadus tee oma tööö..tükib teleka taga magama jääma
Väga Lihtne4. veebruar 2019, 13:23
Muigega4. veebruar 2019, 11:59
Parim moodus aja ja raha kokkuhoiu mõttes on, et Eesti Laulu vedaja ütleb, kelle laul esindab Eestit Eurovisionil, ja kogu moos.
ns4. veebruar 2019, 11:53
Vahelduseks võiks kuulata midagi itaaliapärast, näiteks "Dicitencello Vuie" Mario Lanza esituses, kelle surmast möödub tänavu sügisel 60 aastat. https://www.youtube.com/watch?v=7aIsi3vsaBc
Jäi arusaamatuks4. veebruar 2019, 11:31
miks Sepp kogu aeg lisas märkusi,et tema Tallinnasse saadet juhtima ei lähe.Nali?Annaks jumal,et ei ole nali ja samuti oleks võinud seda Krumm öelda,siis saaks ehk finaali paika. PALUN leidke uued SAATEJUHID ja ärge laske saatesse neid nn. "koomikuid". Kui saatejuhid ei oska omavahel nalja teha,siis jätku see osa vahele,sest see muutus nõmedaks!
vaataja4. veebruar 2019, 11:26
Mind näiteks ei häirinud mitte midagi.
vanaema maalt4. veebruar 2019, 11:03
Ikka vaatan saadet koos plusside ja miinustega. Tore olla kursis noorte tegevustega. Suurim mure ses asjas on ja ühtlasi ka palve korraldajatele: Palun eestikeelset tõlget sõnadele ja pealkirjale, riigikeel on meil veel eesti keel. Laulus peituv sõnum on mulle väga oluline. Olen 72-aastane, valdan vabalt vene keelt ja enamvähem saksa keelt (õppisin koolis), inglise keel on null. Loodan, et minu mõtte toetajaid leidub. Edu finaalis kolmele toredale poisile!
mina4. veebruar 2019, 10:37
Sai natuke vaadatud ainult hääletamist kuigi ka selle juures liialt palju pläma! Oli hääletajaid....................23 000! Ka see näitas,et rahvast ei huvitanud eriti see Euroopa või Eesti Laul! Vähemalt hea meenutada kunagisi MEIE LAULE!!!
saate tempo on paigas???4. veebruar 2019, 10:31
sa seda netis levivat videot oled näinud, kus vanamees oma taksikoeraga "kihutab"?
:-/4. veebruar 2019, 10:29
ja iga lause ette on kirjutatud: karjudes, kõvemini karjudes, ülikõvasti karjudes, natuke puterdamist ja karjume jälle
no4. veebruar 2019, 10:27
see väänlev tädi oli küll mingi saatejuht aga näis veidi taserit saanuna tõmblemas
huviline4. veebruar 2019, 10:19
Kommentaarid kirjutatud juba õhtul aga plusse-miinuseid polegi kirjas ega näha!! Ju siis taas kõik maha kustutatud!
4. veebruar 2019, 10:14
Väga hea ja huvitav saade oli Euroopa laul 2019. Eestiga küll eriti tegemist ei olnud.
4. veebruar 2019, 10:02
Räägime eestlusest ja Eesti kaitsmisest, aga ise muutume üha rohkem Ameerika pärisrahvaks. Keel näitab rahvust. "Jumaldatud" räpp sobiks inglise keelsena. Aga võimeid (haridust) vist pole!
mati4. veebruar 2019, 10:02
jaa4. veebruar 2019, 09:47
Saatejuhid olid lasteaia lõpetamise peol,sellised näitlejad ei sobi küll õhtut juhtima. laulude valik ebaõnnestunud,mõnede laulude puhul aeg venis nagu kummipael. Kas tasub maksumaksja raha kulutada,mida arvavad ETV juhatuse liikmed?
poolik vaataja 4. veebruar 2019, 09:45
kui oneestilaul miks siis lauldakse inglis keeles mis eesti laul see on
saarlane4. veebruar 2019, 08:53
Ei suutnud lõpuni vaadata,nigelad laulud ja veel viletsamad õhtujuhid. Milleks raisata sellise venimise peale maksumaksja raha?????
4. veebruar 2019, 08:53
kes siis kirjutas Piretile selle Tartu rahu teksti, küüniline ja labane.
Miks 4. veebruar 2019, 08:40
Uku oskab tõesti laulda, aga polnud laulukest, mida laulda. Lisaks põrandal väänlev neiuke, kes tähelepalu Ukult kõrvale juhtis. Miks küll nii?
tom4. veebruar 2019, 08:08
Kõige katastroofilisem osa oli õhtu "juhtimine". See oli ausalt piinarikas. Sisutu loll iba. Hale, ebameeldiv ja absoluutselt mitte naljakas.
maali4. veebruar 2019, 07:29
Pikk ja iga võis see tundud pealinnast vaadatuna. Tartus tiksub ka kell aeglasemalt.
Lätlane.4. veebruar 2019, 06:59
1234. veebruar 2019, 06:49
tõsi.juhaniga sada prossa nõus!
kuskil oli kirjas4. veebruar 2019, 01:59
et piret olla olnud uhke, et sellised tekstid kirjutas
noorem toriseja4. veebruar 2019, 01:58
mis põhjusel siis rohkem lootsid? mina ei lootnud grammigi rohkemat sellelt perelt.
Kes oli stsenarist? 4. veebruar 2019, 00:51
Ega nii labase teksti autoriks vist keegi julgegi ennast tunnistada. Ja milleks neid kolme klouni vaja oli? Kas Piret lastakse ka finaalsaadet labastama ja rikkuma?
Public enemy4. veebruar 2019, 00:47
Igav ja punnitatud oli kogu see värk. Minu eriküsimus: miks paari normaalse laulu ja laulja kõrval ülistati peaaegu hääletut lauljannakest sünninimega Kadi, esinejanimega IIAH? Kelle meeldiamull see on? Kas TV3 on sama sandis seisus kui Kanal 2?
Saina3. veebruar 2019, 23:34
Oh sa taevake, sul on nupuga telekas hahaaaa, mul on küll telekal pult.
3. veebruar 2019, 23:27
vana toriseja3. veebruar 2019, 23:25
Juhan Paadam viis Eesti Eurovisioonile ning korraldas suurepäraselt ka lauluvõistluse Tallinnas 2002.a. Kõva käe ja sõnaga mees. Isiklikult lootsin sel aastal rohkemat perekond Rahulalt aga läks nii nagu läks.
on, aga3. veebruar 2019, 23:04
Jama oli kaheosaline. Laule tahtsin kuulata/vaadata, seda Kolki ma loomulikult ETV-2-st ei vaadanud. Seppa oleks ka tahtnud vältida, Krummi samuti, aga nii palju ma selle teleka nupuga jantida ei viitsinud.
Rosin3. veebruar 2019, 22:52
Tahaks väga kuulata neid 180 laulu, mis välja jäid. Tundub, et zhürii oli lati all. Saksa laul oli ikka selle sajandi superfault.
naisuke3. veebruar 2019, 22:50
Mitte niivõrd pikka ja igavat, vaid suures osas nõrkade lauludega saadet.
aga...3. veebruar 2019, 22:46
Siin kirutakse saatejuhte ja nende nalju ning tegevust. Saatejuhtidele kirjutatakse tekst ette, nemad ainult esitavad.
Palun vastust?3. veebruar 2019, 22:31
Mina pole tänase päevani aru saanud,millist rolli mängivad need koomikuteks nimetatud noorhärrad.Kuidagi piinlik hakkas! Koridoris mingi mõttetu sagimine Aaslaiu ja tema "õega",pikem koomik ei teinud suud nagu lahtigi,manas ette mingit nägu! Olen neid kahte ka varem näinud,ei midagi uut.Küsingi,et millist rolli need kaks seal saates etendasid ja kuidas meeldis?
mro3. veebruar 2019, 22:27
Neid poolfinaale poleks üldse vaja vaid kohe alustada finaaliga.Rahval ka huvutavam ja põnevam,kui läheb kohe andmiseks...Kaks pikka igavat ja mõtetut poolfinaali ja mingeid tulemusi,keda see huvutab!!!
to Olev3. veebruar 2019, 22:23
see haigus võib ka sind ükskord tabada.Meil on sellised lood,et kui tuleb hädale minna,siis saame teleka pausile panna,järjekorras pead ilmselt sina seisma!
Vaataja ja kuulaja3. veebruar 2019, 22:21
Ilmselt on saatejuhtide leidmine kõige raskem töö,sest nendest sõltub kogu õhtu nägu.Igal oma lemmik,aga sel korral mina neid ei näinud.Ma ei taha solvata kedagi,aga O.Sepa naljad on kulunud ja kuidagi ülepingutatud.Osaliselt mängis kindlasti rolli paarilise valik.Mõnel hetkel tekkis tunne,et näevad laval teineteist esimest korda.Mõttetuid venitamisi! Jäi mulje,et kangesti taheti nalja teha,aga naerukohad puudusid! Seekord siis niimoodi,kahju!
Vaataja ja kuulaja3. veebruar 2019, 22:21
Ilmselt on saatejuhtide leidmine kõige raskem töö,sest nendest sõltub kogu õhtu nägu.Igal oma lemmik,aga sel korral mina neid ei näinud.Ma ei taha solvata kedagi,aga O.Sepa naljad on kulunud ja kuidagi ülepingutatud.Osaliselt mängis kindlasti rolli paarilise valik.Mõnel hetkel tekkis tunne,et näevad laval teineteist esimest korda.Mõttetuid venitamisi! Jäi mulje,et kangesti taheti nalja teha,aga naerukohad puudusid! Seekord siis niimoodi,kahju!
Tinks3. veebruar 2019, 22:00
Jah, saatejuhid... Näikse, et Sepp saab saatejuhtimisega hakkama küll, kuid Krummile see töö nüüd küll ei sobi, kohe üldsegi mitte. Proovigu kätt muul alal, ehk tuleb paremini välja. Ja milleks oli vaja palgata 3 n.ö. koomikut-narri ??? Ja kas neile selle täiesti mõttetu-tühja tuututamise eest veel tasu ka makstakse? Kohutav, kuhu me jõudnud oleme...
ekstrasenss3. veebruar 2019, 21:57
Peagi ka sul see aeg käes OLEV
Hiiumaa mees3. veebruar 2019, 21:57
Ma ütleks veelgid enam. Söukest saadet üsna polegi vaja tehja.
Mage Värk3. veebruar 2019, 21:32
Jutt jumala õige, lõbus ja tore oli vist ainult neil kes seal askeldasid. Telekast vaadatuna oli asi mage, väga mage aga eks nemad saavad oma palga ikka lepingu järgi, sepal ja tema kaaslasel suht poogen mis välja tulì... Selliseks juraks raha on, aga spordiülekanneteks, siis hakatakse kukalt kratsima.
O3. veebruar 2019, 21:26
Üldiselt on saade paigas, tempo ja kujundus oluliselt paremad. Mis aga ei meeldi, on saatejuhtide ilkuv kòneviis.Ikka mingid haigevõitu küsimused. Äkki on asi selles, et põlvkond on koolikiusamise vaimus üles kasvanud ja küünilisus ning ebavàärikus on OK. Jään ootama lauljat toetavat programmi.
saakski lühemalt3. veebruar 2019, 21:13
Saatejuhid ja need nn. koomikud olid igavad. Laulud nagu laulud ikka.
vaataja3. veebruar 2019, 21:09
Nõus3. veebruar 2019, 21:08
Õnneks on teleril nupp, ei pidanud seda jama vaatama
DD3. veebruar 2019, 20:59
Paadam on veits salty ikka veel :D
oi3. veebruar 2019, 20:54
Saatejuhid ajasid lihtsalt appikarjuma. Mis tase ????Paar laulu olid päris kuulatavad aga Uku oskas ainukesena laulda.
kass3. veebruar 2019, 20:51
üks laulja ja üks laul paadum otsustab
Woodstock3. veebruar 2019, 20:41
Muusikaga pole neil poolfinaalidel midagi pistmist, saaks asja ära õiendada ehk sotsiaalmeediaski, palju raha säästaks...
Juku3. veebruar 2019, 20:39
Juhan, olen täitsa nõus, aga mis teha, kui ETVel nii palju maksumaksjate raha laristamiseks käes on?