Üritused

Olavi Pihlamägi: „„Eesti laulu“ poolfinaalid olid väga pikad, kannatusrohked ja piinarikkad!“ (63)

LISA KOMMENTAAR

jah5. veebruar 2019, 10:53
oli tõesti piinarikas selliseid laule kuulata...
Mart U4. veebruar 2019, 17:05
Arusaamatu oli üksikute nõrga häälega ja ilma igasuguse isikupärata noorte naiste rohkus. Vägisi tükib mõtteisse, kas ehk nad on žüriiliikmete beibed?
4. veebruar 2019, 15:51
Mida te vingute saatejuhtide üle. See on ju Euroopa Laul 2019 ja nad täidavad euro nõuandeid, kuidas õhtu läbi viia. Kuidas te sellest aru ei saa?
Hahaa4. veebruar 2019, 13:14
Uut ja omapärast??? Guugelda: "Girl from Ippanema".
vanem inimene4. veebruar 2019, 12:15
Just esimeses pooles olid tugevad, teises vast ainult Synne.
vanem inimene4. veebruar 2019, 12:13
Just Krumm on vahva, tal on särtsu, esineja julgust ja mis peamine, inimene oskab võõrkeeli ja saab ka sellest aru, mida välismaalased räägivad. Las aga konfereerib, noor ja normaalse välimusega.
vanem inimene4. veebruar 2019, 12:11
No mida vingu! Mis sel Tartu linnal siis viga on, et kõik peab Tallnnas olema. Kes ei taha ei vaata.
oirukana4. veebruar 2019, 11:46
Midagi nii maitselagedat ja ebakvaliteetset pole ammu näinud. Mida aega edasi, seda hullemaks see europalagan muutub, nagu tükike päris elust. Ja no andke saatejuhte... See segaste kärnatamine on labane ja tüütu. Vahetage välja juba need Avandid ja Otid. Aga noh.peaasi, et papp jookseb.
Jaan4. veebruar 2019, 10:37
Ärge Rummi küll saku suurhalli juhtima pange.selline vanainimeste kleitja rääkida ka ei oskanud.
Vaataja4. veebruar 2019, 09:45
Oleks võinud jah kella 19-21- ni olla. Saatejuhid olid alla igasugust arvestust, eriti Krumm karjus nii, et tõesti oli piinarikas. Laulud olid nagu olid, vau efekti ei tekkinud ühegi puhul, et vot see lugu tõesti meeldis. Kahju muidugi.
Ave4. veebruar 2019, 00:38
Mulle meeldis,et otse lauldi.Kuulis kohe ära kas saavad hakkama või mitte.Kindlasti oli ka nende 200 seas häid laule.Lihtsalt selline valik siis.Soovide puu kummitab,Viktor,Uku ja veel mõned.
Jap3. veebruar 2019, 21:18
Selline3. veebruar 2019, 21:16
Lugu on ju olnud Ma saadaks leto sveti pigem
Aga3. veebruar 2019, 21:14
Jätkupidu3. veebruar 2019, 17:37
ERR-i saatejuht kasutab kümmekond korda sõna "äftekas". Nii äge ja nunnu...
jansa3. veebruar 2019, 16:49
Monika3. veebruar 2019, 16:43
Polnud neil finaalidel viga midagi. Teises pooles olid palju tugevamad lauljad, tundus mulle, ehkki ma pole eriline muusika tundja. Kuid, mis häiris väga, olid saatejuhid. Eriti Piret, kes ei osanud üldse juhtida seda üritust, ainult karjus mikrofoni. Mis nüüd Sakus saab kui ta seal üksi veel karjub? Kui tore oli muusikaauhindade juhtimine Ahvena ja Lepatriinu poolt. Asendage Piret hoopis nendega, tuleb palju meeldivam üritus, arvan mina koos oma tuttavatega.
l3. veebruar 2019, 15:35
Sissi ja Inger oleksid pidanud koos laulu esitama, see duo oleks Euroopale väga vastuvõetav olnud.
Kus oli nali?3. veebruar 2019, 15:25
Räägite siin vahenaljadest, aga mina ei saanud üldse aru, kus see naljakoht pidi olema, sest mitte midagi saatejuhtide tekstis naljakat polnud - ainult lame ja labane. ETV2-s see kolmik pidi ka koomikutena esinema, aga jälle - milles nende nali seisnes?
Kus on plussid ja miinused3. veebruar 2019, 15:06
Kus on plussid ja miinused?????
3. veebruar 2019, 15:01
Kahjuks on jah see eurovisiooni pinge kadunud.See vöistlus on töesti meie uued laulud,kuid pinget pole ja saatejuhid tegid nömedaid nalju ja liiga pikalt.Hääletuse ajal löpus oleks vöidud nalju heita,mitte iga laulu vahel.Muidu näitlejatena vahvad
To õnneks.3. veebruar 2019, 14:16
Teleri väljalülitamine ei ole lahendus. Lahendus asjale tuleb siis, kui saateid hakkavad tegema kvalifitseeritud tegijad, mitte mingid isehakanud
To lihtinimene3. veebruar 2019, 14:09
Saate formaat tuleks ümber teha. Saatejuhid võiks olla kenad, pikakasvulised ja saledad. Praegused on täielik fopaa. Puudub see miski, X-faktor, karima või mis iganes. Venitamine ja mittemidagi ütlevad "naljad".
jah3. veebruar 2019, 13:46
lugeja3. veebruar 2019, 13:26
Juba öösel olid esimesed kommentaarid,sai hommikul ka loetud aga..................nüüd kõik + ja - kadunud!!! Kas ÕL-le ei meeldinud taas kommentaarid? Viimasel ajal pidevalt + ja - kaovad!
693. veebruar 2019, 13:05
See Sünne on ju süldilaulja, Eurovisioonile tal asja ei ole, imestan et ta finaali sai.
ANNE3. veebruar 2019, 13:03
Ma vabandan....ikka INGER!
to: minu jaoks/ täna, 12:123. veebruar 2019, 13:01
eks ta ole - kanadalanna Celine Dion võitis öirovišuuni Šveitsi esindajana. Eesti muidugi sellise tasemega talente mujalt maailmast enda nimel esinema ei suuda meelitada...
Halleluuja3. veebruar 2019, 13:00
HALLELUUJA Ameerikast ja kassid Saksamaalt, no tule taevas appi!
lihtinimene3. veebruar 2019, 13:00
Pihlamägil õigus! Venitamine oli häiriv. Saatejuhtide riietus eeldaks soliidset ja natuke nöökivat juhtimist, aga ega viga ka ei olnud. Võidavad Uku 1 ja Victor 2 ja Synne 3. Tited peaks ikka veel laulmist õppima. Liialt lõhkuda pole ka eriti meeldiv vaadata - ma mõtlen Singersid. Normaalne laul on ikka kõige ilusam asi. Kui laulu ei ole, no siis võitu ei tule.
O. Pohlamägi3. veebruar 2019, 12:59
Ei saa aru, mida see vana pugeja viriseb, mis ta siis ise paremaid laule ei kirjutanud, kui need nii kehvad olid.
to: jaa/ täna, 12:403. veebruar 2019, 12:59
kui palju neid tänavu tasulisi lugusid esitatigi? Miks ei ole antud publikule võimalust ka neid kuulata, mida edasi ei valitud - kuidagi raske on uskuda, et Eestis osataksegi teha vaid igavaid ja surmigavaid lugusid, ja nagu nüüd tasapisi selgub, ka - plagiaate, mida needsamad valivad spetsialistid äragi ei tunne...
ANNE3. veebruar 2019, 12:58
Saatejuhid mulle kindlasti ei meeldinud, eriti see karjumine ja enne võitja väljakuulutamist see .....mina tean, mina tean! Parimad laulud olid Ingridil ja Ukul.
jaa3. veebruar 2019, 12:40
Olen ka O.Pihlamägi arvamusega nõus,et seekordne "Eesti laul" on üks kehvemaid, valik kesine,saatejuhid mitte tasemel. Kõige paremad Stefan,Sissi, Uku Suviste ja mõned üksikud veel,eks finaalis on rahvas targem.
Vaataja.3. veebruar 2019, 12:22
Pihlamägiga nöus - jätsin vaatamise pooleli...
sonja3. veebruar 2019, 12:05
minu küsimused: kes olid žüriis kui valiti võistlema see kassilaul; eilsed laulud nr.2 ja nr.11 ps. laul Jaan Pehki peaga, täielik tsirkus ja muidugi saatejuhid alla arvestust
to Maamutike3. veebruar 2019, 11:55
Mis tähtsust sel on, kas oled maalt või linnast - võiks veidi kõrgelennulisemalt asjasse suhtuda. Me teame ju kõik, et antud konkurss ei ole eestisisene "Horoskoop". Eesmärk on saata Iisraeli sarmikas laulja mõnusa fiilinguga lauluga, mis jääks meelde esimesest silmapilgust alates ka teistele eurooplastele. Vastasel juhul on ju raha ilmaasjata raisatud. (P.S - vanasti oli isegi "Horoskoobi" laulud 10x kõrgema tasemega, kui seekord üle poolte poolfinaalis kõlanud laulud).
kroon3. veebruar 2019, 11:54
...to Õnneks: teleril on ka nupp... Täitsa nõus Sinuga - õigesti arutled. Kui veel ja ka veelgi ausam olla, siis "Wo sind die Katzen ?" ajal - puhul kasutasingi mul käepärast olemasolevat võimalust s.t. teleri väljalülitamise nuppu kanali vahetamiseks. Lühidalt: palagan, mitte "Eesti laul" (... räägiti, et valikus, millede hulgast valida poolfinaliste pidi ju olema üle 200 laulu),... see selleks.
Stakan K.Butõlkin3. veebruar 2019, 11:53
Piinade ja kannatuste vältimiseks on Telial salvestamise nupp. Hakkad saadet vaatama paar tundi hiljem ning saad rahulikult reklaamid ja Oti mõmina ning preili Rummi nõmedad kilked vahele jätta. Pihlamägi võiks selle asemel, et niisama lamiseda omale korraliku sidepaketi sebida, seda jaksavad ka penskarid osta tänapäeval., arvan
Kuulaja3. veebruar 2019, 11:49
Oleks mõne teisel konkursil edukas, aga Eurovisiooni jaoks veidi keeruline ja ülepingutatud. Teame vägagi hästi, mis juhtub selliste esitustega Eurovisioonil. Koheselt meeldejääv laul ja sarmikas esineja on edu võti. Üleprodutseeritust Eurovisiooni vaatajad ei armasta.
to ja3. veebruar 2019, 11:49
Eks need valinud, kes eilsed blondidki finaali upitasid!
Vaataja3. veebruar 2019, 11:48
Nõus Pihlamäega- selline venitamine aga eile kasutasin off nuppu selle saate puhul. Täiesti ajaraisk ja saatejuhid -See Karisma kati tütar ikka emasse môlemad imetlevad ennast. Oh õudddduu!!!!!
nõus3. veebruar 2019, 11:48
Ja see lapsiku häälega kiunuv Kadiah, aga noh, maitsed on alati erinevad olnud, kuid on kahju, kui ebaproff valik meile saatuslikuks saab.
Ainuke lugu mida kõlbab Euroopas turundada on Storm . Vahet ei ole kes laulab. 3. veebruar 2019, 11:45
merike3. veebruar 2019, 11:44
Liiga palju lauljakesi on turule tulnud ,lausa üle ääre ajab, igaühest ei saa lauljat ,ikka peaks õppima lauljaks saamist ja olemist ,seda oli seekord võistlusel näha ja kuulda.
Lôuna poolt3. veebruar 2019, 11:40
Kui muidu Pihlamãe arvamus on nagu on, siis arvamus, et ei oleks pidanud Tartus toimuma, vaid ikka Tallinnas, et pealinlastele mingitki lisastressi ei tekitaks. No Eesti ei ole ainult Tallinn, kuigi Tallinnas olijad nii arvavad. Ûlejäänud Eesti peab mãrksa rohkem Tallinna vahet sõitma. Kóik niigi tallinnakeskne.
Irja3. veebruar 2019, 11:24
Olen Pihlamägiga täiesti nõus - nii kehva Eesti laulu just laulude poolest ma küll ei mäleta. Mis parata kui ilma teevad nii noored tegijad. Oli tõesti 4-5 laulu, millised olid enam-vähem, aga ülejäänud. Kas tõesti saadeti võistlusele üle 200 laulu sellist jama või on väljavalijate tase vilets. Mis puutub rahva hääletusse, siis lõviosa on ju "Lasteaed" ja teismelised. Valiku peaksid tegema ikka oma ala eksperdid, kes muusikast ikka midagi teavad. Ju soovime Euroopas olla jälle viimaste seas.
Ja3. veebruar 2019, 11:15
Kohutavad laulud Kui räägitakse et laule oli 200 ringis mille seast need valiti...... Kurb
to Ja3. veebruar 2019, 10:59
Kuule,Ja - kas sinu arust eurooplased, kes peavad "Eesti laulust" parimaks Stigi ja Victori koostöös valminud "Stormi", on ka siis kõik raugad ...? Mine mängi oma liivakastis edasi ... - ei oska muud kosta sellise lapsikuse peale.
anne talber3. veebruar 2019, 10:55
Kerli oli kindlasti väga, väga nõrk esineja, seega mina teda konkurentsis ei näe. Kuid eraldi tahan esile tõsta saatejuhte, kelle esinemine oli pehmelt öeldes eriti ebaprofessionaalne, vahenaljad lamedad ning piinlikud, küsimused mõttetud, vastused neile samuti. Jäi mulje nagu oleks kontsert ülejala tehtud, proffide abi ei ole üldse kasutatud ja kogu mulje väga halb. Kas poleks tark mitte oma publikut alahinnata, rohkem läbi mõelda lavastus, saatejuhid ning mitte venitada saadet jõuga pikemaks kui see olla võiks. Nii halba kontserti polegi meie ajaloos enne olnud.
lilli3. veebruar 2019, 10:54
ainukesena Inger võiks minna Eurovisioonile, on midagi uut ja omapärast, ülejäänud lauludel mingit vahet polnud, meeles on ainult Parmude lugu, kuigi oli imelik, kari kasse on ka meeles veel. see on ühe võhiku arvamus.
OHOO3. veebruar 2019, 10:53
Ott sepp ei sobi saatejuhiks.väga lame oli kui ta jalaga tagumikku lõi Seppot lavalt lahkudes ja see yhe lause korrutamine KOGU aeg pidi see nali olema?
lugeja3. veebruar 2019, 10:49
Eks see ,,lauluvõistlus,, oli plaaneeritud teatud aja peale ja seega oli ka vaja tühja loba ajada aga hea,et ka olemas teisi kanaleid kust sai vahelduseks muud meelelahutust vaadata! Võttis tükk aega enne kui järgmine finalist välja loeti,tühija mula,sain vahepeal niikaua Kanal 12-st jalgpalli vaadata kui järgmine finalist välja öeldi! Olid ajad,kui olid ikka meie tipplauljad,züriis ikka muusika spetsialistid,....................,jah,mis teha, aeg on oma töö teinud ja huvi vähenenud!
Hale ja tühja venitatud etendus3. veebruar 2019, 10:48
Saatejuhtide tegevus oli ikka väga armetu.....kui ikka nalja teha ei oska ja pidevalt paberitest peab järge ajama, siis ei peaks saatejuhi kohale minema.
3. veebruar 2019, 10:33
Mina ka vaidlen vastu. See oli tühi, igav tümistamine, sh Sissi ja Uku, Valteri laul oli mitte rootsilil, vaid slaavi tümps.
Õnneks3. veebruar 2019, 10:30
on teleril väljalülitamise nupp. Juba Ott Sepa esimesed sõnad tõotasid palagani. Eesti laul ja välismaistelt esitajatelt ja mitte eesti keeles? Nonsenss!!!
Üle pika, pika aja said kõike laule vaadata ja kuulata nii , et endal häbi ei hakanud. 3. veebruar 2019, 10:22
Tegemist on proffi arvamusega. Paistab,et tänapäeva noortel pole üldse ambitsiooni saada proffideks.3. veebruar 2019, 10:10
Muhv3. veebruar 2019, 09:34
Pikk ja lohisev tõesti ja pidevalt näha uuesti kelle poolt hääletada. Ja siis valime ühed välja ja teeme uue hääletuse. Pappi vaja ju koguda!
Ja3. veebruar 2019, 09:23
Kuulge pihlamägi on juba vanur ja võik jätta noorema põlvkonna kallal targutamise.Elagu oma elu,tema arvamus ei lähe kellegile korda.
Maamutike3. veebruar 2019, 09:07
Täiskalkunid ikka need tallinnakesksed tüübid
wiwi blogi3. veebruar 2019, 04:42
ka välismaised eksperdid mainivad ainsa kuulatava lauluna Victori esitatud laulu
Kuulaja3. veebruar 2019, 01:51
100% kogu Pihlamäe arvamustega nõus. Loodetavasti jätkub publikul kõrgelennulist ja samasugust kainet mõtlemist ning ikka hääletatakse finaalis. Ära arva, et küll hääli jagub ilma sinu panusetagi. Nii laul ise, kui esitaja peavad olema meeldejäävad. Kui oled otsustamisel kahevahel, siis ehk aitab parimat valikut teha teiste eurooplaste kui ka asjatundjast Pihlamäe kommentaarid.