„MERIVÄLJA“: Sarja tavaline võttepäev, võttegrupi üks tähtsamaid liikmeid on operaator Madis Reimund (keskel). Tavaline on seegi, et sarja stsenaristi Indrek Harglat võtteplatsil ei näe –  stsenaristid kurdavad, et nendega ei arvesta keegi.Foto: TV3
Keit Paju 2. veebruar 2019 00:01
 „Mind koheldi „Nukumaja“ esimese hooaja puhul üsna halvasti, eriti kui arvestada, et sarja idee tuli ju minult ja suuresti ise selle ka kanalile maha müüsin. Ma ei olnud kursis, et nii julmalt võibki keegi minuga üldse käituda. Et võtab mu suure unelma ja teeb sellest minuga nõu pidamata nii oma asja, et ma ei tunne paljusid enda ettekujutusi ekraanilt ära. Ega tahagi tunda!“ räägib Kanal 2s jooksnud seriaali „Nukumaja“ stsenarist Katrin Pauts. Teisedki Eesti sarjade stsenaristid on hakanud pead tõstma. 

 „Mind koheldi „Nukumaja“ esimese hooaja puhul üsna halvasti, eriti kui arvestada, et sarja idee tuli ju minult ja suuresti ise selle ka kanalile maha müüsin. Ma ei olnud kursis, et nii julmalt võibki keegi minuga üldse käituda. Et võtab mu suure unelma ja teeb sellest minuga nõu pidamata nii oma asja, et ma ei tunne paljusid enda ettekujutusi ekraanilt ära. Ega tahagi tunda!“ räägib Kanal 2s jooksnud seriaali „Nukumaja“ stsenarist Katrin Pauts. Teisedki Eesti sarjade stsenaristid on hakanud pead tõstma. 

Stsenaristid on hakanud avalikult rääkima sarjade tootmisel esinevatest probleemidest ja vigadest, mille tõttu nende käsikirjast tootmisprotsessi käigus õieti midagi alles ei jäägi. Arutluse all on olnud seegi, kuidas kodumaist seriaali kvaliteetsemaks teha. Hiljuti toimus Balti filmi- ja meediakoolis kodumaisele seriaalitööstusele pühendatud konverents, millel keskenduti just stsenaristide töötingimustele. 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad