Inimesed

Kiirmoefirmat Zara nahutatakse logomuutuse eest  

Toimetas Triin Tael, 2. veebruar 2019, 12:00
Foto: Twitter
Fännid pole sugugi rahul Zara uue logoga, kirjutab Briti leht Daily Mail.

Hispaania kiirmoefirma esitles uut logo, kus kaubamärgi nimi on saanud uue välimuse: varem hõredalt paiknenud tähed on nüüd üksteise otsas. Daily Maili teatel nurisevad paljud fännid Twitteris, et uut logo on halb lugeda. Üldine arvamus paistab olevat: miks parandada midagi sellist, mil midagi viga ei ole? Paljud kurdavad tühikute puudumise üle. 

Üks naljahammas pilkas, et Zara uus logo meenutab moefirma kitsukesi rõivaid. "Nagu nr 14 (Euroopa mõistes suurusnumber 42) üritaks end nr 8 riiete sisse pressida." Ühe kommentaatori sõnul tekitab uus logo temas klaustrofoobiat. 

Vana logo oli pärit 2010. aastast. Uue logo looja on disainiagentuur Baron & Baron. Mitmed kommentaatorid on märkinud, et luksreklaamide firma asutaja Fabien Baron kasutas sellist kirjatüüpi juba 1990. aastail ja seda peetakse tema lemmikuks. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee