Üritused

INIMESED PAHASED: miks ei saanud „Eesti laulu“ esimeses poolfinaalis säutsuda ja kuhu kadusid laulude tõlked? (72)

LISA KOMMENTAAR

KilGAS!2. veebruar 2019, 20:14
2. veebruar 2019, 17:29
su nägu kõlab tuttavalt oleks ok.
elektritsaabtasuta2. veebruar 2019, 16:02
Miks lauljad nutavad ? Nii kurvad laulud teevad meele kurvaks. Kas maamunal on elu nii vilets,et isegi lauljad ei suuda pakkuda lõbusat etteastet ?
2. veebruar 2019, 13:38
ja2. veebruar 2019, 12:58
vaegkuuljatele täiesti välistatud!
Vaataja2. veebruar 2019, 10:12
Järgmine kord paluks teha "EESTI LAUL"(eestikeelsete lauludega) ja "EUROLAUL"(vahet pole mis keeles). Hiljem saatke esindama neist kahest parim. Kui keegi arvab, et kulukaks läheb, siis ka praegu tehakse mitu saadet.
Vaataja2. veebruar 2019, 09:54
Mis tõlkeid eesti laulul vaja? Ega see eurovisioon ei ole!
2. veebruar 2019, 08:05
tahaks vaadata öhtust laulusaadet,aga saatejuhid ,olete oma tekstid pähe öppinud ja ärge karjuge ,olge löbusad ja vabad.See eelmine saade oli päris hirmutav,nagu algklasside klassiöhtu,mitte eesti laul,Kui köik laulud ingliskeeles ,siis vöiks olla inglismaa laul.Kui uks laul pääseb eurovisioonile,siis tölkige see ingliskeelde,miks peavad köik eestimaal laulma ainult ingliskeeles.Mida me sellega näitame,et me ei austa oma rahvast,oma laulu ja oma keelt.
lubati kõva pidu ja möllu,2. veebruar 2019, 07:49
aga mis oli!? uimane rahvas ja ilmselt sellest, et pidu ei suudetudki korraldada.
arvamus2. veebruar 2019, 01:12
mõni nali2. veebruar 2019, 00:28
ongi selline, et mitu vinti peale keeratud, et lõpuks on tulemuseks paus ja mõtle ise edasi oma naljasoone tasemel, kui seda on. On meeles kunagine lavalaudadel olnud ansambel ja kas Lunge sattus vastama: "kes teisele auku kaevab... SEE ISE ON! - Nagu näha, siis siiamaani meeles see vastus. Piret on nii omapärane ja ilus (nagu meie Natalie Portman), et temale võib anda palju andeks, nagu anti ka Audrey Hepburnile jpt. Kas mul siin just õnnestus paralleele tuua, kuid midagi sinnakanti ju ometi oli ja kõik võissid siiski end mugavalt tunda ja mitte kohmetuda niigi ärevas õhkkonnas.
Mina2. veebruar 2019, 00:20
Lisaks veel, et heli on äärmiselt kehv, saatejuhid tegid meeletult palju vigu, kogu saate korraldus oli nagu puder ja kapsad ning loodan siiralt, et te võtate midagi oma saatetiimiga ette. Sellist asja ei kannata lihtsalt vaadata ja mul on tõesti häbi. Soovitan soojalt vahetada saatejuhid välja, teevad endal lihtsalt Eesti rahva ees margi täis.
Mina2. veebruar 2019, 00:17
Kogu saade oli tõeliselt kehva kvaliteediga ning ausalt öeldes minul kui pikaajalisel ürituse jälgijal on väga häbi sellist saadet ning korraldust vaadata. Imestan, et inimesed kuskil kära ei tõsta ning praegu tuleb välja ainult mingi säutsude või tõlgete temaatika. Saatejuhtidel polnud tekst peas, nad ei vaadanud esinejatele silma, viskasid väga labaseid ja kohatuid nalju, olid kogu saate ülinärvilised, ei teadnud kuna nende kord on rääkida, kas üldse on, ei kuulanud esinejaid, umbropsu mõtlesid kohapeal mingeid ebalevaid asju välja. Väga ebaviisakad küsimused olid Krummilt Kadakule.
willy1. veebruar 2019, 23:54
Mis sellest Laulukarusellist nii suurt numbrit teha. Laste kohta ju isegi hästi korraldatud ja tehtud.
pole1. veebruar 2019, 23:33
kunagi eesti laulu enne näinyd ega muul ud. igal aastal olen olnud sel ajal komandeeringus. esmakordselt ootasin ja sain nalja...kas TÕESTI see ongi see mille ymber selline kisa ja promo? kyla kultuurimaja tase iga kandi pealt...1 laulja oli ära eksinud-Rubina- dilletantide sekka. talle juhatati vist vale uks..kes meil seal err i eesotsas nyyd oigupoolest on. kas kultuuriinimesed voi parteide funktsionäärid?
selle saate1. veebruar 2019, 22:59
naissaatejuhi hääl oli eemaletõukav karjumine
saage juba1. veebruar 2019, 22:14
sellest säutsumisest üle, laskem peeru ja las asjad lähevad omasoodu.
viiul1. veebruar 2019, 22:02
Palju siis neid laule seal oli , oli vaid üks laulja (Sofia Rubina) , seega ka ainult üks laul. Ülejäänud esitused olid ehk õllesummeri sumin
Mandumine1. veebruar 2019, 21:37
Saatejuhid olid nagu külalaadal.
Jäi vaatamata1. veebruar 2019, 21:35
sest saatejuht P.Krumm oli nii häiriv.
Lugeja1. veebruar 2019, 20:55
Kõla nagu tõrrepõhjast, või nagu pidu naabertänaval rikub ka parema laulu ära. Kui sellise heliga muusikat edastatakse, siis võiks see vähemalt mingi rütmiline tümps olla, mille puhul poleks väga vahet. Järgmises poolfinaalis võiksid saatejuhid oma mikrofoni lauljate suu juures hoida, kuna nende jutt ja intervjuud kõlasid normaalselt.
pagan1. veebruar 2019, 20:47
vahetage see erri juht ometi välja. kaua võib seda jama kaeda.
S.t. 1. veebruar 2019, 19:44
Et siis suurema raha eest saab vähem
mulle ka1. veebruar 2019, 19:33
saatejuhid meeldisid, polnud pingutamist ega tühja rabamist.
Siiri1. veebruar 2019, 19:07
Laulge palun eesti keeles,oleks ilusam,helisevam.
Siiri1. veebruar 2019, 19:00
Eesti keel on nii armas,helisev keel, miks ei taheta laulda emakeeles ? väga halb Ma ei poolda võõrkeelseid laule,selle esitaja näitab oma suhtumist emakeelesse.
Juku1. veebruar 2019, 18:57
Eesti laul ?? Kui eesti laul siis ikka eesti keeles ,mitte inglise keeles või mis ??
see1. veebruar 2019, 18:37
Ingeri laul on kui koopia USA talendisaate võitjalt!
tõlgetega1. veebruar 2019, 18:35
on nii ETV kui ETV2 täiesti puusse pannud! Ei vaata enam filme ETV2 programmist: subtiitrid vilksatavad vaid korraks - ei jõua lugeda ja niisama pildi vahtimise peale pole mõtet aega raisata!
sonja1. veebruar 2019, 18:05
ikka ei saanud aru sellest, miks hind kerkis 64 sendi võrra?????
Arvan ka/1. veebruar 2019, 17:11
Mõni laul on lastele mõeldud,ÕED.Ka Ingeri laul on üks ulgumine,jama.Soovitage kes sobiksid õhtujuhtideks järgmine kord,need küll ei sobi, vahetage välja, jõuab veel.
Mu arust 1. veebruar 2019, 16:59
Mind säutsud ja tõlke puudumine ei häirinud. Mind häiris see naissaatejuht. See oli mega imelik lihtsalt. Ta nagu tegi need imelikud pausid oma jutus ja siis kui ta midagi vastas artistile, siis see ei läinud teemaga üldse kokku :D ta nagu ootas kõrvamonitori juhiseid või nalju, et mida öelda ja siia kui ütles, siis "oih see ei tulnud üldse välja nii nagu pidi". Enamikel juhtudel ei sobinud kontekst ta jutt Ta oleks ise palju loovamad vastused suutnud luua kui et oodata kõrvamonitori vastuseid.
To Eeem1. veebruar 2019, 16:51
Kui on Eesti laul siis laulgu Eesti keeles.Kogu lugu.
Luoma1. veebruar 2019, 16:46
"Ajakohastasime hinna" miks peab see tähendama alati hinnatõusu?
1. veebruar 2019, 16:44
miks klounidel ei olnud ümaraid punaseid ninasi.
Leon1. veebruar 2019, 16:34
Ei saa probleemist aru, kas Twitter pandi saate ajaks kinni või? Kes neil keelas säutsuda? Tõlke puudumine mind ka ei häirinud, aga mis häiris, oli HELI KVALITEET, see oli kohutavalt halb. Huvitav, kas laupäevase saate ajaks suudetakse sellega midagi ette võtta või ongi spordisaalis kontserdi korraldamisel heli teisejärguline, sport on tähtsam?
Ilmar1. veebruar 2019, 16:26
Mine metsa ja säutsu seal.
savi pole või?1. veebruar 2019, 16:15
Ei vaadanud eile, ja ei ütleks et millestki üliolulisest ilma.oleks jäänud..
1. veebruar 2019, 16:14
ja sul on võimalus oma hambaid ise ravida.
on saatejuhtide vestluses kadumas. Kurb, et just ETV seda vaba keelekasutust lubab. 1. veebruar 2019, 16:12
Duell1. veebruar 2019, 15:40
Polnud saatejuhtidel midagi viga. Esinesid vabalt ja isegi Ott ei tundunud nii eemaletõukav kui koos Avandiga. Krumm oli täitsa hea ja vaba. Minule kostus Elisa heli ka hea. Ainult laulud ei kannata kriitikat. Ainult 4 laulu oli selles voorus. Arvan, et finaalis läheb Rootslase ja Uku vahel duelliks.
Eeem1. veebruar 2019, 15:35
Sul on võimalus ise kirjutada eestikeelseid laule ja saata võistlusele nii kuis jõuad ja oskad. Artistidele jäägu siiski nende endi õigus ja vabadus laulda just selles keeles nagu nad ise heaks arvavad.
1. veebruar 2019, 15:18
Saatejuhid äärmiselt nõrgad ja kohati isegi labased . Punnitamine ja tahe igati originaalitseda kukkus haledalt läbi . Eesti Laulul sooviks ikka kuulda eestikeelset laulu . See ju riikide lauluvõistlus. Miks häbeneda oma keelt? Eriti veel maailmas paljukiidetud eesti keelt? meie keel on väga kaunis ja laulus kõlav Mõned lauljahalatised punnitavad inglise keelt,mida on hale vaadata ja kuulata. Olgem ikka uhked oma maa ja keele üle!
ewd1. veebruar 2019, 15:17
Laulu tõlked... Kas õhtulehe toimetus on nii rumal, et ei saa lauludest aru? Ei ole tõlked üldse vaja.
saate vaataja1. veebruar 2019, 15:14
Kes küll selle teksti õhtujuhtidele tegi? Täiesti tühi plära.
kahjuks on nii1. veebruar 2019, 15:09
et kui õhtujuhte ei vahetata, siis meie pere teist osa ei vaata. paraku oli see vaataja alandamine selliste õhtujuhtidega, umbes sama tase nagu hensu-püksi-kusta.
to siiski1. veebruar 2019, 15:05
nõus, täielik ämber need nn õhtujuhid, vahetasin kanalit pärast teist lugu juba.
Rasvatihane1. veebruar 2019, 15:01
Mida te säutsute, ega te tihased ole !
siiski1. veebruar 2019, 14:59
Lauljad tublid ja igati rahul finaalijõudnutega, aga õhtujuhtide omavaheline jutt oli üks ärapanemine ja kekutamine, et mul on niipalju ja Sul ei ole jne jne.....ning sedagi vaadati pidevalt paberi pealt....Kas poleks viisakas olnud Eesti laulu väärikalt juhtida?
1. veebruar 2019, 14:49
sellest säutsumisest küll puudust ei tunne! milleks seda punnitatud vaimustsemist levitada?
k1. veebruar 2019, 14:43
twatter1. veebruar 2019, 14:39
kes need "säutsajad" olid? eestis kasutab aktiivsest internet kasutajaskonnast twitterit 0.7%... sellise vähemuse pärast ei pea mingit X lahendust hakkama tegema… koomikud
Aaa1. veebruar 2019, 14:37
Õhtujuhid täielik p......... ja häbi
närv1. veebruar 2019, 14:36
su kommentaar on liiga lühike, pöördugem elektrikute ja korvpallurite poole
njaa1. veebruar 2019, 14:35
olen nõus. täpselt need lood mis väärisid edasi saamist, ka said. nii et asi seegi.
telekasse tuli heli1. veebruar 2019, 14:29
ebaühtlaselt, teiseks, õhtujuhid mõnitasid üritust, oleks võinud pidulikumalt ja sisukamalt oma nalju teha.Seekord kõva haltuura mekk mann.
Kus on järelkontroll?1. veebruar 2019, 14:25
Kui pole tõlkeid riigitelevisioonis, siis rikuti ju seadust! Saatejuhid oleks tõesti võinud paremad olla!
Ainult Mina1. veebruar 2019, 14:24
oi lumehelbekesed1. veebruar 2019, 14:23
säutsuda ei saanud... ja kui laul oli vöörkeeles.. siis ei oskanud vöörkeelt. nutan lahinal. no mis generatsiooni oleme sünnitanud ja kasvatanud. kari abordijäänuseid.
vaataja1. veebruar 2019, 14:08
Tõesti head laulud said edasi, kuid saatejuhid? Kas tõesti selline väga nadi ja nõme tögamine ning ärapanemine ongi suure ürituse juhtimine....Piinlik oli lausa vaadata nagu teismeliste omavahelist palagani....Loodame väga, et teises poolfinaalis sellist labasust enam kuulama ei pea.
Robi1. veebruar 2019, 14:07
Miks lubati omaaegsest kuulatavast-vaadatavast kontserdist punnitada laadamulin?Keegi pidi selle eest TV juhtkonnast vastutama. Aga tänapäeval vastutusest ainult räägitakse, ja kõlaval häälel!Samasugust teist osa ei taha nähagi. Võiks proovida üldse ilma saatejuhtideta! Laulud tahaks ikka ära kuulata, kuigi...(ei rutta ette)
nõuteoreetik1. veebruar 2019, 14:03
see oli eelkatsetus E-hääletusele-miks ei saanud säutsuda?Säutsuda ei saa ka pärast valimisi peale keskööd.Tundub,et kõik sujub ootuspäraselt,peab veel vaktsiine rohkem süstima inimestele ja varsti on kõik peavoolu meedia poolt.
Igatahes1. veebruar 2019, 14:02
minu lemmikud Sandra Nurmsalu ja Victor Crone said edasi! Aga palve, vahetage need saatejuhid välja. Oma tobedate naljade ja karjumisega rikuvad saate üldmuljet.
inimrstel on alati õigus1. veebruar 2019, 14:02
õhtuleht võiks vastata sellele teemale või kuidas
Mina1. veebruar 2019, 13:54
lauljana annaksin sisse apellatsiooni ja laseks poolfinaali uuesti teha! Antud juhul mõjutas saateheli kvaliteet paljude tulemusi.
1. veebruar 2019, 13:54
Ma ausalt ei saa aru, miks arvatakse, et kui õhtujuhid üksteisega räägivad nagu lärtsuvad teismelised, siis see on lõpp lahe ja vahva. Mis eeskuju me anname, kui pidevalt käib teiste kallal mingi nõme ärapanemine... no jah, sa oledki selline... vaata ennast... ega te pole ju sellised nagu see ott. vms. ma täpselt ei mäleta neid nõmedusi, aga seda ei ole vaja. Õpetaks inimestele lugupidavat suhtumist ja suhtlemist. Lamedat labasust on liiga palju, et seda veel teleri kaudu juurde toota. Mul on hea meel, et head lauljad said edasi.
kangutati küll, aga tühja1. veebruar 2019, 13:53
Laulud lauludeks, aga nalja ei saanud üldse. Nii mõttetu oli see huumoripool. Olematu.
M.1. veebruar 2019, 13:42
See Eesti Laul on nii alla käinud üritus,ei mäleta sellest hiljem enam midagi. Laulud on nagu pastakast välja imetud,mitte mingit meeldejäävat meloodiat.
aadu1. veebruar 2019, 13:36
miks see sepapoiss ott koguaeg karjub ja kas tõesti pole kedagist paremat peojuhti valida, mõtetu mees.
aadu1. veebruar 2019, 13:36
miks see sepapoiss ott koguaeg karjub ja kas tõesti pole kedagist paremat peojuhti valida, mõtetu mees.
irw1. veebruar 2019, 13:12
Tõlked? Kas eesti laul siis eesti keeles ei olegi vä?
tõlked?1. veebruar 2019, 13:10
mis neist tõlkida, üks-sama mulin et arrrmassstan ja beliivin ja sina mind mina sind elu lõpuni juhhaidiii, Eesti laul peab olema võõrkeeles, nt ungari keel oleks etem, kõik ühesugused laulud