BTS Ameerika muusikaauhindade jagamisel 2017. aasta novembris.Foto: AFP
Katrin Helend-Aaviku 26. jaanuar 2019 00:01
„BTSi lauljad räägivad elulistest asjadest, rõõmudest ja kaotustest, millega me kõik kokku puutume. Nende peamine sõnum on, et inimesed ennast armastaksid. Nad panevad oma südame laulude sisse ja seepärast see jõuabki paljudeni,“ räägib teismeline fänn. Temaga on sama meelt miljonid fännid igas vanuses üle kogu maailma. 

„BTSi lauljad räägivad elulistest asjadest, rõõmudest ja kaotustest, millega me kõik kokku puutume. Nende peamine sõnum on, et inimesed ennast armastaksid. Nad panevad oma südame laulude sisse ja seepärast see jõuabki paljudeni,“ räägib teismeline fänn. Temaga on sama meelt miljonid fännid igas vanuses üle kogu maailma. 

Igal ajastul on oma iidolid. Praegu vallutab muusikamaailmas südameid K-popp ehk Korea räpisugemetega popmuusika. Selle kuulsaim ja armastatuim esindaja on Lõuna-Korea seitsmeliikmeline poistebänd BTS, kes tegi debüüdi viis aastat tagasi lauluga „No More Dream.“ Et Korea poisid on ka Eesti vallutanud, näitab fakt, et täna Coca-Cola Plazas ekraanile jõudva BTSi kontsertfilmi „BTS World Tour Love Yourself in Seoul“ kõik piletid olid juba päevi varem välja müüdud. 

Lapsevanematel pole aga vaja muret tunda, et nende võsukesed oma iidoleid matkides ja järgides halba eeskuju saavad, nagu seda varasemate staaride puhul on sageli juhtunud. BTSi laulud kannavad positiivset ja innustavat  sõnumit, mis tiivustab noori nii teistest kui ka endast rohkem hoolima.

„I purple you,“ ütlevad bändipoisid ja fännid või kasutavad lillat värvi südant, kui tahavad edasi anda sõnumit „usaldan ja armastan sind“.

Edasi lugemiseks: