Inimesed
Tarmo Urb: „Toivo Kurmet oli Eesti jaoks liiga suur. Talendid koju ja kohe vangi – see on siinne poliitika!“ 

SURMA-AASTAPÄEV | Suure unistaja armetu lõpp: Toivo Kurmet veetis elu lõpuaastad vanglatrellide taga (117)

LISA KOMMENTAAR

Aikku16. juuli 2019, 15:13
14. juuli 2019, 21:17
https://jyrilina.com/eesti/toivo-kurmet-heliplaadid/
Juhani14. juuli 2019, 17:05
doora14. juuli 2019, 14:38
Puhka rahus!Järel hüüded-kommentaarid osutuvad mõtetuiks,kui elavana teda ei hinnatud!
annejaana14. juuli 2019, 14:25
Tovo Kurmet ei sündinud hõbelusikas suus, tema väga hea meloodiline muusika elab edasi, kes vähegi oma eneseteadvust on tõstnud ja hindab head muusikat , teab , mis on ilus
annejaana14. juuli 2019, 14:19
Inimesed võiksite eneseteadvust tõsta, kes julgeb Toivo Kurmeti kohta ühtegi halba sõna öelda, tegu on/oli legendiga, kes kirjutas väga head meloodilist muusikat ja kes ei sündinud tõesti hõbelusikas suus, Toivo elab paljude inimeste südames edasi, tema muusikat kuuldes mul hing heliseb
Aadu14. juuli 2019, 22:10
Mis asi see eneseteadvus on? 😀 See on ikka piinlik, kui rumalad inimesed hakkavad sõnu kasutama, mille tähendus on ebaselge.
To Ehh14. juuli 2019, 11:58
Artikkel on tasuline, seega pigem ei toimu ülistamist.
14. juuli 2019, 11:47
Ärimehena oli ta tavaline püramiidihuijar kellesarnaseid kümnete kaupa vangi läks. Lauljana võib-olla , kui kolleeegid kiidavad. Kas ta oli samas pundis kus Kõmmari pärast mängis?
No ja mis siis?17. juuli 2019, 05:11
Reformide majanduspoliitika oli kah püramiidskeem!
Kiire tõus ja veel kiirem langus13. juuli 2020, 20:19
Reformaritest "riigivara ärikate" kõrval oli Kurmet algaja. https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/
Ehh14. juuli 2019, 09:44
Kas midagi lepajõega sarnast, et oli kurikael ja ülistatakse?
Skeem14. juuli 2019, 09:00
Sai laenu, mida poleks pidanud saama, et ehitada hoone, mida poleks pidanud ehitama.
Iga kindsepp jäägu oma liistude juurde!14. juuli 2019, 04:12
Äri on suuresti õnnemäng, et kes kelle üle trumpab. Võidab targem ning jultunum. Alustavad väga paljud, kuid rikkaks saavad vaid üksikud. teised kaotavad oma raha. Nii töötab rahamaailm. Ilmselt pidanuks mees jääma ikka selle juurde, mis oli talle jumalast antud. Heliloojaks. Kui näiteks Mozart oleks hakanud õukonnavarustajaks või valitseja toidumaitsjaks, Beethooven proovinuks kätt sõe- või kangakaupmehena, Valgrest saanuks kolhoosi partorg, Oidist näiteks taksojuht või baarimees, siis oleks meie muusikaelu ju palju vaesemaks jäänud. Seega, tuleb tegelda ikka sellega, milleks on annet.
Olen kuulnud,et surnutest ei ole viisakas halba rääkida,see võib endaga kaasa tuua ebameeldivusi!14. juuli 2019, 01:20
No mina kohe ei tea.Minule ei ütle Toivo Kurmet midagi.Ma ausalt öeldes ei teagi temast midagi.Aga noh,puhaku ta siiski rahus.Tegi mis ta tegi,las jäädagi see ajalukku.Elame edasi,kuna aega me nagu nii tagasi keerata ei saa.Elame 21.sajandil ja meie ülesanne on igal aastal mälestada kõiki neid,keda meie hulgas ammugi ei ole.On sünni aastapäevad,leinapäevad ja hingedepäev.
olev14. juuli 2019, 19:11
kuula you tube st Virmaliste Suvehääl t.
14. juuli 2019, 00:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mees14. juuli 2019, 00:33
Oled sa kukkunud vms? Kustkohast sa selliseid lambifakte võtad?? Toivo Kurmet suri Rapla haiglas soolevähki. Ja ta polnud mingi rahariisuja, ta pole päevagi Eesti pangas töötanud. Kustkohast küll sinusugused ajukad tulevad, aru ma ei saa..
Reinvest14. juuli 2019, 02:09
Raha riisumiseks on vaja olla pankur ja võtta nõukogusse poliitikuid, kes teeksid finantsiliselt kasulikke otsuseid. Näiteks vabastaksid paljudest maksudest!
Tean14. juuli 2019, 08:48
Nii vale infoga küll ei ole mõtet esineda!
oh ja13. juuli 2019, 23:03
sisestage otsingusse Henri Sepp, ettekanne "Eesti rahapoliitika ja korruptsioon Eesti Panga näitel perioodil 1990-2000″
Toivo Kurmeti vaim13. juuli 2019, 20:47
1994 oli Eesti Panga president meie Siim-Aabraham Kallas.Teadagi,mis ta kõikidele teistele raha omistajatele tegi-kohe vangi!
ruudi13. juuli 2019, 20:38
Teadusliku kommunismi loengud olid huvitavad sest seal vaeti põhjalikult kuulsate utopistide elu Kõik need päikeselinna usku mehed lõpetasid elu traagiliselt EL viljeleb praegu kommunismi ehitamist Kreeka Suurbritannia kui liberialismi kants hüppas selle komõõdia pärast EL välja kuigi vanake Juncker tirib neid kuuehõlma pidi tagasi Unistada ju võib aga selle nimel elu anda ei tasu
Kristiina13. juuli 2019, 20:34
Mul ka unistused puru kuid ma ei kavatsegi teha midagi sellist mis kinni viiks. Ise põgenes ja tõmbas jama kaela. Tüütu on pättide heroiseerimine.
rumpumpel13. juuli 2019, 22:06
Rita13. juuli 2019, 20:08
Ehk oleks õigem öelda,et ta oli lihtsameelne ja idealistlik, mitte tema unistused ei mahtunud Eestisse ära...
tuleviku ideaalmaailm.13. juuli 2019, 18:42
Vaat selle üheainsa keelega oleksid kohe maailmatuma suured probleemid. Läänemaailm näeks meelsasti inglise keelt. (aga näiteks paljud prantslased väldivad sihilikult inglise keelt). 1968.a. mõeldi siinmail, et ühiskeel peaks olema vaid "rahvaste vahelise suhtlemise keel" - vene keel. Islamiusulised on veendunud, et see peaks olema araabia keel - prohveti enda ja koraani keel. Hiinlased ilmselt näevad selles rollis hiina keelt. Ning lõuna-ameeriklased leiavad, et hispaania keel on hea küllalt. Ühisreligiooniga küsimust ei tekksi. Kristlased on usuleiged. Seega - ühisusuks saaks islam
vovtshik13. juuli 2019, 21:54
Keelt sa välja valida ei suutnud? Usu panid kohe paika? Miks mitte ateist? Usk on ikka väga mõttetu teema..... Ma saan aru, et usud Savisaart või Kaja Kallast! Selle asemel tuleb robot - Kersti Kaljulaid ja kogu lugu! :P
to vovtshik13. juuli 2019, 23:33
Kristlus on maailm rahvarohkeim religioon. Kuid see on tänaseks juba killustunud. Tuhandeteks sektideks. Ja tublisti üle 90% suhtub oma religiooni leigelt, formaalselt. Hea kui jõulute aegki kirikusse läheb. Arvukuselt järgmin on islam - umbkaudu miljard moslemit. Aga nende suhtumine on hoopis teine, tõsine ning fanaatiline. Kus surmajärgset paradiisi tõsiselt võetakse, usunõudeid ja palvekordi täht-tähelt täidetakse. kus ollakse valmis ka oma elu usu eest ohverdama. Ja tapetakse usutaganejaid ning lahtiütlejaid. Seega on nemad märksa fanaatilisemad ja kindlameelsemad. seega ka tugevamad.
to vovtshik14. juuli 2019, 19:14
kuigi kristlaed on arvukaimad, ei ole neist oma usu kaitsjaid. Üle 90% käivad heal juhul ehk jõululaupäeval kirikus. Usuleigus! Ja peale selle on kristlased killunenud mitmeks tuhandeks erinevaks sektiks. Moslemeid on küll veidi vähem, nii miljardi ringis. Kuid nemad on oma usu eest väljas. Muretsevad tõemeeli paradiisi saamise pärast, palvetavad 5 korda päevas, peavad oma paastu. Ja hukkavad oma usutaganejad. Ei lase oma maale misjonäre ega ristikirikuid. Nemad on märksa elujõulisemad. Seega - võit jääb ilmselt nendele.
13. juuli 2019, 17:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas13. juuli 2019, 18:11
Paulsi meloodiad on ikka kõik tema meloodiad?
kunagi oli üks muusikasaade13. juuli 2019, 18:54
Paulsi muusikutee on ka Eestiga tihedalt seotud. Nimelt tegi hiljem Poolasse läinud eesti näitleja ja muusikamees Bruno Oja noorest peast Riias oma estraadibändi. Aga tal oli puudu klaverimees. Ja seda otsides ta ühe äsja konservatooriumi lõpetanud klimberdaja, kellegi Paulsi otsa sattuski. Ja seal see Pauls oma sõrme viisiloomingule andiski.
Või oli midagi teisiti13. juuli 2019, 16:33
Üks ainuke keel, üks ainuke idee. tuleb välja, et SUURE KODUMAA patrioot
aga13. juuli 2019, 18:12
nii ju tegelikult lähebki, ainult et meie ei näe seda
Mulle13. juuli 2019, 16:33
ei oleks selline ülemaailmne riik kuidagi istunud ja kindlasti ei oleks seal räägitud üht keelt-eesti keelt!Selline rumalus,nagu ta unistas,ei oleks iialgi võimalik ja juba selle algete tekkimisel peaks neile vastu töötama!
aga13. juuli 2019, 18:13
miks see peaks olema eesti keel?
oh ja13. juuli 2019, 22:48
see kõik ju lääne tsivilisatsiooni kontseptuaalse ideoloogia alustalaks olevas piiblis kirjas ning on kristluse tuleviku eesmärk seega siis peaks olema võimalik mingi aja jooksul
Mantra13. juuli 2019, 16:27
Kas nüüd jäädaksegi tema elulugu igal surma-aastapäeval meelde tuletama?
mõtleja13. juuli 2019, 16:04
Enamus inimesi tahab ühel päeval koju tagasi tulla. Seda ei saa küll kellelegi ette heita.
tundub nomenklatuuri kättemaks13. juuli 2019, 15:11
pole siin mingeid sulisid vangi pandud se vist ainuke
Pealkiri13. juuli 2019, 14:52
Kuidagi vastik. parastav või ma ei saa aru.
nõus13. juuli 2019, 15:38
Eino Taruk13. juuli 2019, 14:12
Elu ja kaasinimesed materdasid teda rohkem kui väärt oli. Suuremad vargad meil praegu vabaduses, aga temale anti pool aastat täiesti ülekohtuselt (Rootsis istutud poolt aastat ei arvestatud karsituse hulka). Siis tulla suurte lootustega välja ainult selleks, et noorelt vähki surra.
Eino Taruk13. juuli 2019, 14:13
Või suhtleiselt noorelt, et keegi tähti närima ei hakkaks...
lol13. juuli 2019, 16:04
ise sa neid vargaid ja kolhoosnikke ju valid pidevalt
13. juuli 2019, 13:51
kui inimest tõmbab kriminaaluse poole, siis tõmbabki. ma vaatan oma lapse pealt. ainult halvad asjad pakuvad huvi. mitte midagi pole teha. ainult pahed. ja ju on vaja.
mis sul praegu siis toimub. Veel hullem aeg on praegu.27. jaanuar 2019, 10:51
Kurmeti laulud on super. Ei ole ühtki laulu veel tänapäeval kuulnud, mis vastu saaks. Kahju!27. jaanuar 2019, 10:49
10:49-le!13. juuli 2019, 17:32
Nii ongi! "Virmalised" olid omal ajal Eesti teistest puntidest peajagu üle.( Lootsin, et tuled kasvõi kordki, kuid ma näen, et miski on muutunud......)
Juhan.27. jaanuar 2019, 08:57
Vanasõna ütleb ka et kala hakkab mädanema peast aga rookima hakatakse sabast.
mx3526. jaanuar 2019, 23:34
raal võib juhtida küll kui algoritm ei sisalda venemaale omast impeeriumiihalust ja sõda nagu Gruusias Ukrainas ..Krimmis
oh ja13. juuli 2019, 22:52
Hiinas toimib tehisintelekt väga hästi nõnda, et minge kogemusi omandama
26. jaanuar 2019, 21:23
Muusikuna väga hea, aga praktilises elus naivist- üks riik ja üks keel ja elu juhib arvuti- globalisti unenägu
oh ja13. juuli 2019, 22:56
ilmselt näib, et globalism on sisuliselt ristiusu piiblis kirjas ning uskujaid on väga palju
Odin/ täna, 10:26-LE26. jaanuar 2019, 19:31
Ei saagi ju kuulda, see oli Venemaa raha!
Kurmetite kooliõde Tallinna 39.keskkoolist-le26. jaanuar 2019, 19:23
Taevake, kas ta käis selles koolis Pihlaka tänaval? Minagi sealt, aga ei mäleta, olen noorem.
Vale valik26. jaanuar 2019, 19:15
Aga see valik siin suurärimeest mängida oli tema enda otsus ning valik. Kahjuks, nagu näitas aeg, mitte just kõige õigem ega geniaalsem. Aga üle 40-ne mees otsustab oma asjad juba ise.
ätt.26. jaanuar 2019, 18:17
Täiesti Eestlaslikult üks nutulaul teise otsa-õnnetu aeg,pätid valitsejad ja üdini ausad Eestlased !
mutt. 13. juuli 2019, 21:12
Täiesti venelaslikult väsimatu vihkamine ja halvustamine, suur vene hing lipuks ja valelikkus juhiuks. Venelased !
Da zdravstvujet13. juuli 2019, 21:14
Õige, ätt., lubatud on ainult nutulaul Suure Isamaasõja ülistamisest!
Parafraas13. juuli 2019, 21:18
Täiesti Venelaslikult üks nutulaul teise otsa-õnnetu aeg,pätid valitsejad ja üdini ausad Venelased !
Arv 26. jaanuar 2019, 17:43
Appi, paari lauset kodumaast m o d e r e e r i t a k s e!
14. juuli 2019, 03:09
Nimesid ei saa kirjutada,tee vahed sisse.
to 16.0326. jaanuar 2019, 17:20
sellel ,,jubedal nõuka ajal'' tehti geniaalset muusikat,seesama Kurmet,Grapsi igasugused koosseisud,Fix,Radar,Proov 386,Mahavok ja siia võib laduda veel kümneid nimesid.Just lõppes R2-s tund,kus lasti tervet ,,Ewert .......'' selle aasta plaati-ei meloodiat ei rütmi,üks vaikne jauramine-soiumine ja homme ei mäleta enam mitte keegi seda nime..
Kudasiisnii13. juuli 2019, 14:43
Kudasiisnii?!???àsja lugesin et teil seal ràpiisa....
Mõtleja joosep26. jaanuar 2019, 17:15
Olen targaks õppinud. Ei topi nina kuhugi. Vegeteerun vaikselt ja mõnulen seltskonnas. Eestis pole kunagi nii hää elada olnud
Kurmetite kooliõde Tallinna 39.keskkoolist26. jaanuar 2019, 16:36
Oli au olla tema kooliõde,tema vend ülo käis minuga ühes klassis.tookord terve kool fännas neid,mäletan,kuidas me nende pilte omavahel jagasime.aga tõeliselt sain aimu Toivo geniaalsusest,kui soetasin tema plaadi The visions.See oli ikka tõeline shokk.Olles ise ka klaverit õppinud,ma lausa naudin tema kirjutatud klaveripalu!!!
kahju26. jaanuar 2019, 16:03
kahju miks ta siia tagasi tuli,aga see on juba olnud ja seda ei muuda, siia kus venevõim ja haiglane kahtlustamine,j oli loomingu surm.jube nõuka aeg ja mentaliteet äärmiselt nüri
to hm26. jaanuar 2019, 15:50
Internetist võib seda ka ilma rahatagi leida ning kuulata.
Ei maksa kõike mune ühte korvi panna (vanasõna). Ja tules tuleb hoida ikka mitut rauda.26. jaanuar 2019, 15:46
Mitte kõik. Mina unistan näiteks Eurojackpoti peavõidust. Aga ega ma sellepärast siis miljonitevõidule lootes seni kiirlaene ei võta, luksautot ei liisi. ümbermaailmareisile ja hotellide presidendisviite ei broneeri. Ma saan väga hästi aru, milline on peavõitude tõenäosus ja et seda saada, peaksin vähemasti nii miljon aastat kindlatele numbritele mängima. nii et unistamise asemel olen pigem realist ja kulutan lotodele iga nädal vaid 2-3 eurot, mitte rohkem. Ei tee miljonivõidule plaane, kuid ei välista ka üliõhkõrna lootust, et mõni kopsakam võit võib imekombel tulla ka enne miljonit aastat.
to 12:5826. jaanuar 2019, 15:33
Suurepärane meditsiinispetsialist oled, kui igaühele nii täpsed diagnoosid paned! Talent ning meditsiinikorüfee! Sina ei peaks siis mitte siin labases kommentaariumis aega raiskama vaid sellise ande ning teadmistega soliidsetes ülikoolides meditsiiniteaduskondades tegutsema ja õpetama. P.S. Paljud on meil siin aastakümneid stressides ja tagakiusatud, aga elavad veel sellegipoolest. Mõni lausa kõrge vanaduseni.
Meedia sirvija26. jaanuar 2019, 15:23
Millal see suur plahvatus siis seal Raplas käis ja tulesambad ning tükid lendasid? Ma ei mäleta nagu. Seega toimus see "õhkulaskmine" siiski kaudses mõttes, piltlikult, sümboolses tähenduses. Mitte füüsiliselt, tule, suitsu ning suure kõmakaga.
Raplakas 13. juuli 2019, 16:14
Hollywood l6hati Raplas t6epoolest. Minu meelest 2002.
14. juuli 2019, 03:13
Arvatavasti ti blad lasksid õhku nii kuis nad ta ps id saksa mundris eestlase kes Raplamaal(Marjamaal ?) korraldas paraadi.
tegelik rahaallikas26. jaanuar 2019, 15:03
näiteks lätlaste Raimonds Pauls läks oma lauludega hoopis ida poole,Venemaale ja teenis sellega miljonid ja elab siiamaani rahulikult rikkuses oma uhkes majas.
puhkus jah. nagu ka Beebilõustal oli. Beebilõust kogus ka mõtteid. sai välja. tegi beebi valmis.26. jaanuar 2019, 14:44
hm26. jaanuar 2019, 14:20
Kurmeti muusikat saab kuulata ja osta siit. jyrilina.com/eesti/toivo-kurmet-heliplaadid/
heh26. jaanuar 2019, 14:17
Kurmet unistas kommunismist? Kus te sellist jama ja otsest laimu võtate? Kurmet tegeles muide nõuka ajal põrandaalustes liikumistes CCCP vastase tegevusega.
14. juuli 2019, 03:15
NSVL-i hakati reorganiseerima Ko mm u nist liku par tei poolt alates 1960
Lapsepõlveta26. jaanuar 2019, 14:06
Meil puudus lapsepõlv sest meil polnud nututelefone ja muid tilulilusid, pidime jalkat taguma ja suvel kolhoosis raha korjama, rattaga väntamisest rääkimata....:) :)
naisuke13. juuli 2019, 16:15
siis just lapspõlv oligi. Või arvad, et nüüd on lapsepõlv neil, kel kaheaastaselt nutikas taskus ja tahvel põlvedel? Pealekauba kuularid kõrvas. 30 aasta pärast on pooled kurdid ja veerand vaegnägijad...
mis siin imestada26. jaanuar 2019, 13:14
Eestis on seadused vaeste, mitte rikaste jaoks.
Eino Taruk13. juuli 2019, 14:38
Nagu ämblikuvõrk: Kärbes jääb kinni, aga herilane läheb läbi
14. juuli 2019, 03:17
Kurjategijate ja vaimuvaeste tarbeks ,rikkaid polegi
olen nõus26. jaanuar 2019, 13:14
kuid sõna "oli" on vale.See aeg ei ole veel möödas.
26. jaanuar 2019, 12:58
Mehe viis vähk tõesti, kuid millest vähk alguse sai? Eks ikka immuunsüsteemi kulumisest teda kiusanud pahalaste poolt. Edasi mõtleb igaüks ise oma võimete kohaselt.
26. jaanuar 2019, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jäg Ub13. juuli 2019, 16:16
vanasõna.26. jaanuar 2019, 12:51
Suured sulid sõidavad tõllas ja väikesed ripuvad võllas!
to kellele tagasi?26. jaanuar 2019, 12:47
Aga lõpuks ilmus ikkagi rahale pretendent. Ja mida ütleb seadus leitud vara omastamise kohta? Leidjal on õigus vaid ühele osale, mis eri riigiti on aga üsnagi erinev. mõnes riigis ei saa leidja mitte midagi.
mine valima26. jaanuar 2019, 12:46
saavad mehed-naised pappi edasi rullida.
õige26. jaanuar 2019, 12:45
Just seepärast tänased poliitikud nii andunult ja kül ma kõh uga rahv ast üle sõidavadki. 40 selt peab palju pa ppi tas kus olema.
õige26. jaanuar 2019, 12:44
Just seepärast tänased poliitikud nii andunult ja külma kõhuga rahvast üle sõidavadki. 40 selt peab palju pappi taskus olema.
kellele tagasi?26. jaanuar 2019, 12:41
Sellel rahal puudus ju omanik.
Eino Taruk13. juuli 2019, 14:41
91 sai raha, mõisteti süüdi peaaegu kümme aastat hiljem riisumises riigilt mida enam polnud olemas.
Teeline26. jaanuar 2019, 11:50
Kui praeguste ärikate-miljonäride lapsed välja arvata, siis tollal oli kindlasti lastel parem lapsepõlv.
Kas ma olen artiklist valesti au saanud või?26. jaanuar 2019, 11:34
Nii et ta üldse ei omastanudki seda 189 miljonit ja ei kulutanud ega ei löönudki seda läbi? No miks ta seda siis tagasi ei maksnud, kui seada lõpuks nõudma hakati? Nii palju pahandust oleks ära jäänud.
???26. jaanuar 2019, 11:30
Noorses? Mees oli tol ajal juba üle 40-ne. Seega juba küpses eas keskealine. Kuidas see ütlus täismehe mõistuse, vara, karjääri ja mõnede muude asjade kohta nüüd oligi? Et kui seda 30-40 -selt veel ei ole, siis seda ei tulegi.
!!!26. jaanuar 2019, 11:24
Andekas mees oleks pidanudki selle juurde jäämagi, milleks tal tõesti talenti oli. Aga mitte pea ees riskantsetesse äridesse sukelduma, ärihaiks saada üritama. Sest buumiharjal äriedu on väga sarnane kasiinovõiduga. Algul võidad tõesti kuid lõppkokkuvõttes mängid ikkagi kõik maha satud ikkagi pankrotti. Püsivat äriedu on vaid vähestel, ehtsatel ärihaidel. Või väga üksikuil eriti õnneliku käega saatuse pailastel. Ma tundsin 90-ndatel vähemalt poolt tosinat hasartset üritajat. Kes mindi kampa meelitada üritasid. Aga nad kõik lõpetasid puruvaestena ning võlgades.
joh26. jaanuar 2019, 11:13
Kui teemat ei valda, pole mõtet sõna võtta.
70-ndate noor26. jaanuar 2019, 11:06
Kurmet lõi ca 300 laulu ja mitu rocksünfooniat.
26. jaanuar 2019, 11:02
väga lahe ju. suurepärane. milleks igas uues asjas hirmu ja paanikat külvata. nagunii tuvastatakse sind dokumendi alusel. miks ei võiks siis seda süsteemi ka kasutusele võtta. ja ma arvan, et tegelikult näotuvastus on juba ammu kasutusel ... ainult me ei tea sellest midagi.
e. 26. jaanuar 2019, 10:38
Nooruses oleme kõik unistajad aga mõnes punktis võime suurelt mööda panna. Nt arvuti abil riigivalitsemisega. Hiinas on see reaalsuseks saamas. Objektiivi kirjeldus kõlab küll väga karmilt: http://objektiiv.ee/tallink-kaalub-naotuvastussusteemi-kasutuselevotmist/
Odin26. jaanuar 2019, 10:26
Kui mingi firma raamatupidaja kellegile "ekslikult" rahaülekande teeb, siis vastutab selle eest raamatupidaja, mitte see kes raha sai. T. Kurmet mõisteti süüdi teo eest, mida ta ei teinud, aga pole kuulnud, et raha ülekandjat oleks karistatud!
Kui26. jaanuar 2019, 10:19
Kui teda vangi poleks pandud, oleks ehk Raplas korralik kultuurihall praegugi püsti. Ametnikud oskasid selle üksnes õhku lasta. Miks neid vangi ei pandud?
Kahju, et andekas mees vale karjääri valis!26. jaanuar 2019, 10:18
Mees oli suur, andekas muusik. Ja selleks oleks pidanud ta ka jäämagi. Oma annet kasutama ja omas vallas karjääri tegema. Edukaks bisnesmeniks ning ärigeeniuseks ta kahjuks aga ei sobinud. Tema ärid lihtsalt paisusid tollase buumi laineharjal, kuid et rikkaks ning edukaks jäädagi, see nõuab nii ärilist annet kui ka tublisti õnne.
Töö on edu alus13. juuli 2019, 16:02
Edu äris nõuab suurt tööd!!!!
vanasõnad26. jaanuar 2019, 10:12
1. Iga kingsepp jäägu ikkagi oma liistde juurde! 2. Enne mõõda 9 korda, alles siis lõika! 3. Suur tükk ajab suu lõhki! 4. Mis kergelt on tulnud, see on ka kergelt läinud! 5. Tahtmine on taevariik!
idealiseeritud lugu ja loogiline lõpp26. jaanuar 2019, 10:08
Mehe viis ikkagi vähk, mitte vangla. Teiseks, ta ju ikkagi pani selle ripakil olnud 189 miljonit rubla võõrast ja kahtlast raha pihta. Ja lõiselle ka läbi. Vaja on ikkagi ka ärilisi teamisi, oskusi, kindlameelsust, seaduste tundmist, situatsioonide äratundmist, asjade arengute prognoosimise võimet ning tublisti ka õnne. Vaid soovist, hasardist ja mütsigalöömisest miljardäriks saamiseks ei piisa. Mees võttis ette asju, mis talle ilmselt üle jõu käisid, riskis ja lootis heale õnnele. Nii et krahh oli kahjuks loogiline. Üritavad ju paljud, kuid multimiljonärideks saavad vaid väga üksikud.
Just26. jaanuar 2019, 09:46
Vähemalt keegi oskab näha "suuremat pilti"...
Poleks jah pidanud tagasi tulema26. jaanuar 2019, 09:08
Jälle üks nõuka okupatsiooni aja ohver,kus materdati üliandekaid loomeinimesi
Mäletaja26. jaanuar 2019, 09:08
Need tema "Kuldse ringi" sertifikaadid ülemaailmse multimeediakeskuse rajamiseks Raplasse oli kõige tavalisem püramiidskeemi tüüpi pettus. Sellised petised peavadki maailma läbi trellitatud akende vaatama. See, et ta nooruses kommunismist ja globalismist unistas ei muuda tema kriminaalkuritegusid väiksemaks.
..........26. jaanuar 2019, 09:04
Okupatsioonivõim represseeris andekat muusikut ja naastes kodumaale represseeris taas alusetult süüdistatuna "riigivara omastamises" nõuka ajast pärit kohtusüsteem muusikut. Pole tema ainuke keda möödunud saj. 90 endised kameelionitest kommud kohtusüsteemi abil represseerisid. See süsteem toimib siiani ja vajab kardinaalset puhastust.
26. jaanuar 2019, 08:44
Ta oli inimene, kes mõtles suurelt.
Mina26. jaanuar 2019, 08:44
Väga andekas muusik-oli.
Mina26. jaanuar 2019, 08:44
tema sellistest mõtetest küll vaimustust ei tunne,et maailmas on üks riik ja kõik räägivad ühte keelt.See ongi see,mida nimetatakse globaliseerumiseks.
Riks13. juuli 2019, 19:35
Sa ei tunne vaimustust, aga nii see lähebki. Muidugi see üks keel mida hakatakse rääkima ei ole eesti keel. Me ei saa sinna midagi teha, aga õnneks meie ja ka meie lapsed seda veel ei näe.
kahju ja veelkord kahju26. jaanuar 2019, 07:37
Noormehel on nii väga hea nägu,tõepoolest sellel inimesel olid ilusad ja head mõtted peas,väga kahju temast.aga tigeda ja kuratlikul ajal oli palju ohvreid
®26. jaanuar 2019, 03:26
Tal oli ikka pisut rohkem kui paar lugu. Väga paljud neist muide üsna head...