Tele

Šveitsis abistatud enesetapu sooritav eestlanna: ma mõistan, et paljude jaoks on see patt, aga ei ole eetiline lasta mul lamatistesse surra (186)

LISA KOMMENTAAR

Eli25. jaanuar 2019, 17:01
Tean ka üht viimases staadiumi vähihaiget inimest kelle aju ja kogu keha oli vähki täis võttis viimse jõu kokku ja tegi sama garaažis
skay-le25. jaanuar 2019, 16:04
sinusugustele võiks küll mingi selline koht olla.
skay25. jaanuar 2019, 10:39
siin pole kedagi kes tegeleks sellise asjaga. mõni eraisik pandaks vangi kui teeks sedasi
skay25. jaanuar 2019, 10:39
siin pole kedagi kes tegeleks sellise asjaga. mõni eraisik pandaks vangi kui ta teeks sedasi
skay25. jaanuar 2019, 10:39
siin pole kedagi kes tegeleks sellise asjaga. mõni eraisik pandaks vangi kui ta teeks sedasi
siin pole kedagi kes tegeleks sellise asjaga. mõni eraisik pandaks vangi kui teeks sedasi25. jaanuar 2019, 10:38
skay25. jaanuar 2019, 10:34
kusjuures ma teeks sama valiku kui oleksin samas olukorras. enemast laske mulle kuul pähe, kui piinlen surmani. vähemalt saaks kõik kohe läbi, ei peaks enam piinlema
ogra25. jaanuar 2019, 09:59
Ma tahaks nendelt, kes ise oma või teiste elu külge käe paneb, küsida ühe väga lihtsa küsimuse. See küsimus on nii lihtsamast lihtsam, nimelt: Kas sa oled iseendale või kellelegi teisele elu andnud? Me võime arvata, et me võime oma eluga teha mida ise tahame või mida heaks arvame, aga kas meie oleme endale elu andjad? Mõni võib küll hakata siinkohal ütlema, et kui munarakk ja seemnerakk said kokku, siis nii ma siia ilma tulingi. Aga meie ei ole saanud seda protsessi mitte kuidagi mõjutada, takistada või sellele kaasa aidata.
soovitaja24. jaanuar 2019, 23:41
Leningradis on uurimisinstituut,kus ravitakse ja otsitakse ravivõimalust haruldlastele haigustele.Tean haiget,keda ei suudetud siin diagnoosida.Tal oli haigus samade tunnustega.Seal avastati tal harknäärme talitluse häire.Siis oli ta 25 aastane,nüüd 73.
Tylio Chimontzini24. jaanuar 2019, 21:41
(Itaalia arst) ravib inimesi vähist terveks,aga jällegi seda varjatakse üldsuse eest? Miks??
Arvan24. jaanuar 2019, 21:12
Häda on selles, et seda a l u m i i n j u m i pole kuskilt võtta.
Oletatavast tervendvast ravist24. jaanuar 2019, 19:05
mis kirjutasin päeval on komentaar kustutatud???Pakkusin ette 1950a Wilheim Reichi alumiinjumiga voodertatud kappi ja 2016 generaator cinyca Aleksander Mizin ravi võimalust?? Miks varjatakse selliseid??
Maria24. jaanuar 2019, 18:08
Kui inimene teeb oma otsuse, olles täie mõistuse juures on sellise haiguse juures ainu õige otsus. Kes meist tahaks jääda lamajaks voodi külge, lootes lähedaste abile ja hoolele. Ootama ainult surma. Kes meist tahaks olla sellises olukorras? Väikesel Eestil on suur samm astuda ja lubada inimestel, kes sellises olukorras ise otsustada ja ise seda teha. Tean inimesi, kes on teinud sulsiidi, teada saades oma diagnoosi (näit. vähk)
Teele24. jaanuar 2019, 17:20
Kõik eestlased on oma muredega ja haigustega.Usun,et 100% tervet inimest ei olegi.Isegi kui 2-3 aastat veel elupäevi antakse,siis selle nimel tasub elada ja pingutada kasvõi laste nimel.Lapsed saavad praktilise kogemuse halastusest ja ligimese armastusest.
palvetan sinu eest24. jaanuar 2019, 15:26
Janele soovin kohtumist elava Jumala ja tema Poja Jeesuse Kristusega. Palvetan siiralt, et sa ei peaks hukkuma. Oma ego peab kaotama, et Jumalat leida. Enesetapjad, kes tahavadki elust lahkuda, teevad seda tseremooniateta. Sa otsid lahendust. Selleks ei ole surm. Selleks on Jumal, kes on elav. Ta on Sulle leitav.
Maiu24. jaanuar 2019, 15:25
Ja k6ik need meie armsad kommenteerijad siin on igavese eluga surematud, kellele ykski häda ega haigus kylge ei hakka. Proovige yks päev tema nahas olla ja tulge siis arvustama.
Kati24. jaanuar 2019, 14:42
Ma mõtlesin näiteks kuidas pisike tüdruk sai abi hirmkallist vähiravist.Annetasin sinna ja polnud kahju.Ma usun et tüdrukust saab täisväärtuslik eesti kodanik.
Kati24. jaanuar 2019, 14:42
Ma mõtlesin näiteks kuidas pisike tüdruk sai abi hirmkallist vähiravist.Annetasin sinna ja polnud kahju.Ma usun et tüdrukust saab täisväärtuslik eesti kodanik.
teate mis/täna,13:25-le24. jaanuar 2019, 13:51
Õige ettepanek. Lugege palun rõõmsameelsest, positiivsuse kehastusest,1968.a.reesuskonfliktiga sündinud,varvastega maalijast, Meelis Luks`ist,kes ei saa rääkida ega kõndida ja kes abiellus 2016.a.Marilou`ga - Filipiinidelt.
mart24. jaanuar 2019, 13:45
Milleks raisata 10000 eurot ja sõita Shveitsi kui sama asja saaks korraldada hea tahtmise korral ka siinsamas.
Reet24. jaanuar 2019, 13:40
Lamatistesse muidugi ei sure piisava hoolitsuse korral. Aga haigus lõpeb jah surmaga. Oma pereliikmel oli see haigus. Ta pidas vapralt lõpuni vastu. Aga lähedastele on see samuti ränkraske katsumus näha inimese hääbumist. Ka endal hakkas juba tervis jukerdama. Selles olukorras teeks ise sama. Aga kas ei kiirustata praegu? Inimene suudab veel ennast üsnagi liigutada. Pereliige oli umbes pool aastat voodihaige (osa aega kodus, osa hooldushaiglas), enne kui lahkus. Jõudu ja jaksu tervele perele. Eks Eestis ole paljugi haigeid, kes peavad kurvalt ja kannatades oma lõppu ootama.
Siku24. jaanuar 2019, 13:38
Väga kohatu võrdlus. Üks asi on end mootorrattal 135 km/h sandiks kihutada, teine asi on see, kui haigus organeid ühekaupa välja lülitab.
12:37-le24. jaanuar 2019, 13:30
to aeg antud elada24. jaanuar 2019, 13:27
vii end asjaga kurssi ja siis kommenteeri
to aga24. jaanuar 2019, 13:25
sellepärast tulebki tervena igakuiselt säästa, sest ei tea meist keegi ette, kuhu raha lõpuks vaja...mõnest kallist soojamaareisist võiks ju loobuda!
teate mis24. jaanuar 2019, 13:25
ajakirjandusel oleks aeg pigem hakata pajatama imelugusid inimestest, kes oma tahtejõu ja positiivsusega on välja tulnud väga rasketest haigustest. Ka Eestis on neid küllaga. Üks näide abiks : Rain Suursaar jt
Vulpster24. jaanuar 2019, 13:22
Kanep ei ravi selliseid jamasid. Kanepi väidetav ravitoime on lihtsalt narkarite poolt haibitud jura, et saada õigustus olla kogu aeg pilves.
Vulpster24. jaanuar 2019, 13:20
Noh. maistest piinadest pääsemiseks on inimene valmis kõigeks ja ta ei usu siis su möla igavestest piinadest. Vähesed kristlased tunnistavad ausalt, et tegelikult on põhjus omanditeemas - kristluse põhimõtete järgi ei kuulu inimese keha inimesele, vaid taevavanale ja inimese hing on selles kehas vaid üürnik.
Vulpster24. jaanuar 2019, 13:15
Kristluse põhimõtete järgi on inimese keha selle müütilise taevavaimu omand, hing on selles kehas vaid niiöelda üürnik. Eks üürnik saab omandi kahjustamise eest karmima karistuse, kui mõrvar võõra hinge kodu lõhkumise eest. Selline veider händikäp.
Teet24. jaanuar 2019, 12:59
Loomulikult leiab see pere jõudu ja ka aega kalli ema eest hoolitseda, aga ema ise ei taha jääda kellegi hoolitseda. Ema ei taha oma täiesti terve ja toimiva mõistusega jääda oma keha vangiks, kus sa ei saa ise mitte midagi teha, isegi mitte rääkida. Ja siis lasta perekonnal ennast hooldada, ise samal ajal surres piinarikast surma. Mis elu see on?
Või varem lihtsalt ei avastatud ?24. jaanuar 2019, 12:57
Tundub nii ,,et Eesti arstiabi magas ja viivitas -- midagi olulist ja tähtsat maha ? Naine 47.telekas ka mainis ---meie meditsiini halvast abist .. Ja terviseametist ja pole ka mingit kasu olnud
On võimalus olemas ---lahkuda kirstus :24. jaanuar 2019, 12:51
KALLIS 47, naine ---Kahju on sinu lastest !
olge ise ka tublid24. jaanuar 2019, 12:46
Tõde ALS-ist ja kuidas seda ravida: http://www.medicalmedium.com/blog/truth-about-als
Ära anna veel alla24. jaanuar 2019, 12:15
Võiks proovida Hiina rahvameditsiini. Vajadusel sõida Hiinasse.
Loojaga pahuksis24. jaanuar 2019, 12:11
Kss looja lõi ka kõik haigused? Ja kui, siis miks ise ei tule oma loodut aitama, potitama ja valu võtma? Miks?
kahju, et on olemas selliseid haiguseid mida ei anna ravida24. jaanuar 2019, 12:05
arvamus24. jaanuar 2019, 12:03
jah, oleneb mis põhujstab sellist seisundit. halvatus võib tekkida paljude haiguste tägajärjena ning tõsti juhtub imesid kus inimessed hakkavad uueasti liikuma. kuid momendi juhtumi puhul on tegemist väga raske RAVIMATA haigusega. on vahe vahel mis on ravimata ja ravitav ja mida annab ravida suure tahtejõu ja abiga. ALS on haigus mis ei allu ravile. on vahendeid mis ehk pikendavad protsessi kuid kindlasti see ei ole taskukohane tavalisele inimesele. See mis see perekond on otustanud, on puhtalt nende asi. Nad ei reklaami ennast kui selle teo tegijat vaid kui et ka meil võiks olla see võimalus
Austus ja lugupidamine Uku Kuudi abikaasale!24. jaanuar 2019, 11:48
Ma ei kirjutaks ühtegi kommentaari ja ei avaldaks oma arvamust, kui perekond ei oleks ise probleemi avalikkusesse toonud. Minu arvamine on ,et ellu ei või nii kergekäeliselt suhtuda.Olen kogu elu kokkupuutunud ja aidanud-hooldanud lähedasi ja töötanud hooldekodudes, siin ja piiritaga.Kolmest halvatud inimesest on kaks täiesti paranenud ja üks haige paraneb jõudsalt. Ma ei austa argpükse ja manipulaatoreid.Minu mõistusesse see ei jõua, kuidas nii suur pere ei leia endas jõudu,et oma kalli ema eest hoolitseda?
Môistan JP otsust, kuid alati jääb kahtlus, kas poleks saanud teisiti24. jaanuar 2019, 11:47
Iga haiguse puhul on mingi seaduspärasus. Kuid iga juhtum on siiski ka individuaalne. ALSi kulg on üldiselt kiire - keskmiselt paar aastat, mis panebki imestama Hawking'i juhtumi. Kas tal ikka oli ôige diagnoos…? Küllap on J.P. piisavalt uuritud ja diagnoosi erinevate spetsialistide poolt kinnitatud. Kui tôesti on tegemist ALSga (tôenäoliselt on), siis on ikkagi väga kahju, et ta nii vara lahkub, sest vaatamata kôigele oleks ehk veel veidi aega…Aga kui ei olegi ALS…? Ka borrelioos sarnaneb vahel ALSga, teatud sümptomid lausa kattuvad.Ühe haiguse jaoks ravi pole, teise jaoks teoreetiliselt on
VOL3224. jaanuar 2019, 11:38
Leian, et see naine on teerajaja. Jah, praegu tundub ta tegevus mõnele ehk kerjamisena (tähelepanu, raha), aga tal on julgust ja isegi jultumatust parandamatult haigetest ja surmast rääkida. Ta on tabudemurdja ja au talle selle eest.
raisakotkad24. jaanuar 2019, 11:37
Raha nimel paisatakse TV kaudu rahvale vapustavaid lugusid,et teisi üle trumbata.Milleks süstitakse rahvale surma mõtteid ühe juhtumi põhjal.Miks aga ei näidata botaanika aeda,kus kasvavad ilusad roosid.
Siiri24. jaanuar 2019, 11:35
Probleemi mõistavad need, kes on selle teekonna läbinud, oma ema vm lähedast ise hooldanud, kui vaeseke ei saa rääkida, sülge neelata, keha katvad lamatised haisevad nagu leprosoorium... Milleks? Ostame aga peeneid mähkmeid, kreemitame, toidame sondi kaudu, räägime haigele positiivset juttu.. kas see on see, mida ema või muu lähedane tahaks? Ei, ta tahaks siit vaevademaalt ära, aga süda töötab millegipärast...
to kunstnik24. jaanuar 2019, 11:29
head paranemist sullegi rumalusest.
to to M24. jaanuar 2019, 11:28
Hawking oli ateist, küll spekuleeriti sel teemal pärast kohtumist paavstiga, elu lõpul jne. Aga see polegi oluline. Igatahes ALS oli tal juba noorena, aga ta elas. Ja oma haigusest olevat rääkinud väga harva.
to m24. jaanuar 2019, 11:28
to kati24. jaanuar 2019, 11:22
need väga haiged lapsed, keda suure vaeva ja rahaga elus hoitakse- mis neist tulevikus saab? oma lapsi saada on riskantne, haiged geenid.. ei tea, kas tööjõulisedki on. vanemad jäävadki lõpunu hooldama ja toitma. haigete ühiskond kasvab peale. väga vapper naine oli saates.
mina24. jaanuar 2019, 11:17
Sulle 10:58 Oled õnnelik inimene, sinu ümber on ilmselt terved, õnnelikud lähedased. Mina olen põetanud oma ema, lõppfaas oli suured mädased lamatised ja sisuliselt surnuks nälgimine, minu jaoks kestis see terve igaviku... mu ema kes rääkis alati, et annaks taevaisa et lamama ei jääks... 100 korda enne oleks ta valinud vabasurma tee, kõigile oli meeletult raske aeg, vaimselt... Kaasaarvatud minu väikestele lastele, kellest vanem vajas isegi psühholoogi abi. Olukord oli selline, valikut ei olnud, ta omi minu Ema. Surmahaigetel võiks olla vabadus ise otsustada, see on fakt.
toetan24. jaanuar 2019, 11:17
Nii südametu môtteavaldus! Teil puudub ettekujutus, mida tunneb, môtleb nii raske diagnoosiga inimene. Jane Paberiti julge avalikkuse ette tulek ja oma haigusest avameelselt rääkimine on uus etapp Eestis, mis tôenäoliselt viib sammukese edasi ALS haigete patsientide elukvaliteedi ja palliatiivse ravi tasandil üldiselt. Väga austusväärne samm.
.....24. jaanuar 2019, 11:13
Uku Kuudil oli sama, lihaste kärbumine, siis on see sama lihaste kokkukuivamine, tal läks siiski aastaid, kuid sel naisel avastati eelmine aasta alles,miks peaks lahkuma 4-5 aastat varem,viimane hull aeg on vaid poole aasta ringi.
Dr. Aibolit24. jaanuar 2019, 11:10
Eesti meditsiin aitab samas küsimuses edukalt iga päev. Kui inimene arstile ei pääse, siis selmoel aidataksegi ta kenasti ja organiseeritult siit ilmast minema.
----24. jaanuar 2019, 11:09
kuid nii lähedal see surm loomulikul teel poleks, sest lihased peavad seljuhul ennem olema täiesti kadunud, järele jääb vaid nahk ja kont, niiet selline kui hetkel suure lihaskonnaga püsiks veel aastaid ennem kui raskesse seisu jääks.
to to M24. jaanuar 2019, 10:59
Hawking elas enamuse oma elust selle haigusega, ju tal siis oli mille nimel elada. Ta oli ateist ja ütles umbes midagi sellist, et igaüks võib uskuda, mida tahab. Aga keegi ei loonud universumit ega juhi meie saatust.
*****24. jaanuar 2019, 10:59
Kangelane on Kertu, kes Ukut hooldas ja ei jätnud kuni lõpuni
Arukas24. jaanuar 2019, 10:50
Ära aja oma religioosset pläma. Need kõik on su oletused, mis baseeruvad muinasjuturaamtutel ja nende inimeste programmeerimistel, kes tahavad, et sa seda usuks.
usun24. jaanuar 2019, 10:47
Nii nõme jutt, sa ei tea sellest haigusest midagi. Miks õpetad, kui see ei puutu sinusse.
kindel veendumus24. jaanuar 2019, 10:43
Samas kas enneaegsete ja mõnesajagrammiste väljaarenemata laste elule putitamine on üldse õigustatud ja eetiline? Ja kui terveid järglasi nad tulevikus saada võivad? Inimese elu on ainult tema oma ja otsustada. Paljuski on kristlik kultuur oma jälje jätnud. Enesetapja oli suurem patune, kui mõrtsukas. Maeti surnuaia müüri taha. Kus on loogika?
kah naine24. jaanuar 2019, 10:39
Invaliidsustpensionist ja noore tütarlapse kasvatamisest jääb sul jah üle 1000 euri. Täiesti uskumatu ... - ehk aitaksid järelaitamistunnid liitmise ja lahutamise meelde tuletada ..
kah naine24. jaanuar 2019, 10:36
Invaliidsustpensionist ja noore tütarlapse kasvatamisest jääb sul jah üle 1000 euri. Täiesti uskumatu ... - ehk aitaksid järelaitamistunnid liitmise ja lahutamise meelde tuletada ..
Lubaja24. jaanuar 2019, 10:33
Isiklik asi, luba pole tarvis
rmp24. jaanuar 2019, 10:31
Väga raske on arvamust avaldada, kuid siiski... Oled väga armas naine, ei jäta Sind lapsed hätta. Saaksite hakkama. Mina hooldasin oma vähihaiget abikaasat, samas käisin tööl edasi. Iga 3 tunni tagant jooksin koju, hea, et olin ise tööandja. Väga raske oli, kuid olin lõpuni ta kõrval. Kui asi läks päris halvaks, palusin õues kiirabi, et ma kardan, võtke haiglasse, kuid ei võetud. Nutsin õues, kuid elasime edasi. Siin ongi koht, kus peaks olema mingi asutus(mitte hooldekodu), kus sellised haiged saaksid hooldatud ja tasuta. Riik on saanud meie makstud maksud, perearst on saanud pearaha...
...24. jaanuar 2019, 10:31
Paraneks? Seda haigust ei ole võimalik ravida.
Lahkuja24. jaanuar 2019, 10:31
Eutanaasia võib päris kallis olla, sest eelnevalt kõikvõimalik bürokraatia ning vajadus selleks kohandatud asutuse järele. Miljonäridelt võib selle korraldaminseks isegi astronoomilisi summasid võtta.
Lahkuja24. jaanuar 2019, 10:30
Eutanaasia võib päris kallis olla, sest eelnevalt kõikvõimalik bürokraatia ning vajadus selleks kohandatud asutuse järele. Miljonäridelt võib selle korraldaminseks isegi astronoomilisi summasid võtta.
Kummas, Tav24. jaanuar 2019, 10:30
Eutanaasia võib ju päris kallis olla, sest eelnevalt kõikvõimalik bürokraatia ning vajadus selleks kohandatud asutuse järele. Miljonäridelt võib selle korraldaminseks isegi astronoomilisi summasid võtta.
Kummas, Tav24. jaanuar 2019, 10:29
Eutanaasia võib ju päris kallis olla, sest eelnevalt kõikvõimalik bürokraatia ning vajadus selleks kohandatud asutuse järele. Miljonäridelt võib selle korraldaminseks isegi astronoomilisi summasid võtta.
Oho24. jaanuar 2019, 10:28
Kõik EV. vaesuses elavad isikud ja pensionärid peaksid saama õiguse minna riigi raha surema, aitab küll!
Jaja 24. jaanuar 2019, 10:28
Kust sa seda lugesid, kiviaegsetest ürikutest?
Enese eluküünla saab tahtlikult lõpetada vähem kui 100 Eroga. Enne tuleb jätta juriidiliste segadust24. jaanuar 2019, 10:24
Hakka siis...24. jaanuar 2019, 10:19
...ravima inimesi,kui nii oskaja oled.
Appikene24. jaanuar 2019, 10:19
Soovid head paranemist? Päriselt? Üldse ei kuulanud ega saanud aru, mis haigusega tegemist?
valikuvabadus24. jaanuar 2019, 10:18
inimene teeb oma välja teenitud rahaga täpselt seda, mida ta heaks arvab. kui sa formuleeriksid oma soovituse ''võiksite annetada'' oleks kõik korrektne. paraku aga jääb kommentaarist selline maik, nagu sa pooleldi sunniks inimesi oma unistuse heaks (mis on haiged lapsed) annetama. kust sa tead, et need inimesed seda juba ei tee näiteks? ja kui ei tee - oma valik.
Tiina24. jaanuar 2019, 10:16
Toetan. Teeksin sama, kui asi väga hulluks läheb.
Riina24. jaanuar 2019, 10:14
Annetage haigetele lastele ,kes tahavad ELADA.Surra saab ka odavalt Eestis.
Kas kuulsid halamist? Tegemist ikka väga vapra inimesega. 24. jaanuar 2019, 10:14
Kati24. jaanuar 2019, 10:13
Annetage ikka elude päästmiseks ,mitte lõpetamiseks.Mõnigi LAPS vajaks raha paremaks raviks.Elu saab lõpetada ka eestis ja odavamalt.Küllalt on aineid ,mis aitavad surra.
Aga24. jaanuar 2019, 10:10
kuidas peakski tänapäeva invaliidsuspensionär, kelle kuusissetulek jääb 200 - 400€ piiresse, seda raha saama???
Aeg antud elada, aeg antud surra!24. jaanuar 2019, 10:09
Miks nii palju negatiivsust? Inimesel on küüned lakitud ja kõrvarõngad kõrvas. Juuksed värvitud ja naeratus näol! See on tõesti ju armas, võibolla surm tuleb alles aastate pärast. Palvetagem kõik üheskoos, et naine paraneks ja suudaks olla armastatud ema oma neljale lapsele.
Maie24. jaanuar 2019, 10:08
Kangelane ei ole mitte see kes sureb, vaid kes seda kustumist pealt peab vaatama
Maie24. jaanuar 2019, 10:07
Kangelane ei ole mitte see kes sureb, vaid kes seda kustumist pealt peab vaatama
Maie24. jaanuar 2019, 10:07
Kangelane ei ole mitte see kes sureb, vaid kes seda kustumist pealt peab vaatama
No Tõesti24. jaanuar 2019, 10:07
Saades 400 euri kuus on raske 1000 kõrvale panna
No Tõesti24. jaanuar 2019, 10:06
Saades 400 euri kuus on raske 1000 kõrvale panna
No Tõesti24. jaanuar 2019, 10:06
Saades 400 euri kuus on raske 1000 kõrvale panna
24. jaanuar 2019, 10:02
looja lähedusele:te jeebuse järgijad kannatage kui tahate,piin ja valu on teie usku juba sisse programmeeritud,aga ei ole vaja omi keskaegseid arvamusi teistele peale suruda.mis inimesi peale surma ees ootab,seda ei tea meist täpselt keegi,on vaid oletused.lihtsalt inetu on siin inimesi hirmutada mingi looja karistusega.aga eks valik ole vaba:mina igal juhul vilistan looja peale ja toimin vajaduse korral samuti kui antud loo peategelane.
kodanik24. jaanuar 2019, 09:59
Kui loomad päästetakse piinavatest haigusest,siis peaks ka inimesel olema õigus lahkuda elust humaansel viisil aga mitte lasta piinelda ja kulutusi teha hinge sees hoidmiseks.Uku Kuudil oli sama haigus ja nii,nii valus oli vaadata kuidas ta piinles oma kehas
24. jaanuar 2019, 09:59
no mingu mida vaja ennast reklaamida voi
Väga hea mõte24. jaanuar 2019, 09:56
Šveits on imeilus maa! Surra on seal ilus ja elada on ilus. Taskus peab olema kõlisevat, muidu pole seal võimalik elada ega surra. Proua oleks pidanud panema iga kuu €1000-2000 kõrvale ja võibki Šveitsi ilu nautida.Aga kerjata raha suremiseks Šveitsis, on juba liig
Tavaline inimene24. jaanuar 2019, 09:50
Miks mitte aidata, kui inimene seda ise soovib. Samas tapetakse süütuid inimesi, kes iseenesest vägagi tahavad elada. Mis rahasse puutub, siis antud juhul see on kellelegi teenimise võimalus. Peale selle, kui väga heades kätes me haigetena tihti oleme. Ise ma surma küll ei karda, aga teiste armule jääda küll.
VANA JA TARK24. jaanuar 2019, 09:46
Minu arvamine on, et selliste pöördumatute haiguste puhul on selline lahendus siiski inimese enese valik, keegi ei saa siin olla parem otsustaja või kohtumõistja.Oma lähedase kustumist vaadata on ikka õudne..
kurbusega24. jaanuar 2019, 09:44
kulla armas naine,mul on Sinust kohutavalt kahju ja mina pole Sinu hukkamõistja,ometi soovin Sulle kõike mis on hea.
to oma elu24. jaanuar 2019, 09:42
Ega vägisi ju ei sunnita raha annetama. Mõni nii kade, et teiste inimeste rahast ka kahju?
vanaema24. jaanuar 2019, 09:39
võib olla ma olen natuke julm ,aga see surm on väljpääs õudsast lõpust.kui see lõpp venib veel väga pikaks,siis sellest väsivad kõik,nii omaksed kui ka hooldajad. õudne on vaadata kuidas inimene piinleb ja samas sa ei saa teda millegagi aidata.ma ei ole õige inimene,kes võib teiste eludega toimetada,aga ka minu jaoks oleks see väljpääs õudsest lõpust.
Siku24. jaanuar 2019, 09:36
Seda ei teegi keegi teine, võid rahulik olla. Inimene peab sellega ise hakkama saama.
to kunstnik24. jaanuar 2019, 09:35
Ma ei tea, kas konkreetse haiguse puhul on see võimalus, aga inimised sellel lingil toodud pildil tunduvad väga rõõmsad ja õnnelikud.
@Nõus24. jaanuar 2019, 09:33
Minu ema suri 1971.a. samasse haigusesse.Ei suletud haiglaid,oli arste.Ema oli mitmetes haiglates,ka Leningradis mingis spets uurimisinstituudi haiglas.Kasu polnud midagi.
to kunstnik24. jaanuar 2019, 09:31
Enne kui targutama hakata, võiks selle haiguse kohta lugeda.
On ainult 2 valikut24. jaanuar 2019, 09:29
Keha on nagu ümbrik, milles hing asub. Surmaga pääseb hing selle köidikutest ja läheb kas taeva või põrgu. Enesetapp lukustab taeva
@kunstnik24. jaanuar 2019, 09:29
Sellest haigusest ei paraneta.Mu ema suri samuti sellesse haigusesse.Sai ravi mitmetes haiglates,aga ei aidanud miski.Kurb oli ta vaevu näha,teades,et kuidagi aidata ei saa.
to M24. jaanuar 2019, 09:27
Hawkins oli ateist.Ja täiel rinnal ta oma elu kohe kindlasti ei elanud.
Saab vaevadest lahti.24. jaanuar 2019, 09:27
to kunstnik24. jaanuar 2019, 09:26
Ma ei tea, kas konkreetse haiguse puhul on see võimalus, aga inimised sellel lingil toodud pildil tunduvad väga rõõmsad ja õnnelikud.
to kunstnik24. jaanuar 2019, 09:26
Ma ei tea, kas konkreetse haiguse puhul on see võimalus, aga inimised sellel lingil toodud pildil tunduvad väga rõõmsad ja õnnelikud.
to kunstnik24. jaanuar 2019, 09:25
Ma ei tea, kas konkreetse haiguse puhul on see võimalus, aga inimised sellel lingil toodud pildil tunduvad väga rõõmsad ja õnnelikud.
ilmalikkus24. jaanuar 2019, 09:23
vabal maal on inimesel õigus ise otsustada oma elu üle vastavalt võimalustele
Mari24. jaanuar 2019, 09:19
to 01:08 Aga mille poolest surmava rohu manustamine parem või ilusam on?
24. jaanuar 2019, 09:19
Kuidas sina selle teispoolsusega nii kursis oled? Minul veidi teitsugused arvamused.
Arvaja24. jaanuar 2019, 09:18
Varem küsiti raha vastsündinutele,nüüd eutanaasia jaoks!Kes annab elamiseks raha?
M24. jaanuar 2019, 09:16
Hawking oli kristlane, kas ta ikka pooldas seda? Pole kusagil silma hakanud selline mõtteavaldus. Haigestus noorena ja elas 76-aastaseks. Tema elas oma elu küll täiel rinnal koos oma haigusega.
Mina24. jaanuar 2019, 09:14
Kahju aga ma ei poolda sellisel kujul eutanaasiat!Varem küsiti raha vastsündinutele,nüüd küsitakse raha suremiseks!Kes elamiseks raha annab?
Looja lähedus24. jaanuar 2019, 09:09
Mida Looja asjast arvab? Tema on elu andnud elamiseks. Enesetapja hing jääb igaveseks piinlema. Kui teispoolsus on olemas, siis kui kohutav löök on hingele see, et ta ei pääse oma kallite juurde vaid peab piinades terve igaviku kannatama. Ka need hinged, kes teda ootavad, saavad petetud. Maal oleks kannatuse aeg olnud üürike, aga sealpool ... See vaev, et oled oma kallitele lahkunutele pettumuse valmistanud ning ei pääse seetõttu nende ja Looja lähedusse, noh, seda ei kujuta ettegi. Väga riskantne otsus. Minna siit kergemat teed valides ja teispoolsuses teada saada, et oled kõik kaotanud ...
kunstnik24. jaanuar 2019, 09:09
Miks ei võiks see inimene kirjutada raamatut või pintsliga maalida? Eestis on harrastajaid, kes maalivad isegi oma jalgadega! Inimesel peaks siiski olema mingi eesmärk, et elada, kasvõi siis vaeveldes. Ei saa aru, miks peab ainult surmale mõtlema?. Miks pidi kõik see nüüd eesti rahvale ette kantama, et inimene tahab surra , kuid raha ei ole suremiseks? Soovin ilusaid mõtteid tema hinge, head paranemist ja rohkem armastust oma perega! Ühtlasi pöörduda psühholoogi poole!
Mari24. jaanuar 2019, 09:05
to 8:47 Kõhnaks jäädakse selle haigusega kui juba liikumatu ollakse. Siis lihased kõhetuvad, nad ei saa närvidelt enam impulsse.
Mõtlemis koht riigil!24. jaanuar 2019, 09:02
Ma teeks täpselt sama. Pole mõted kellegile koormaks olla.. veel vähem,kui teada et terveks ei saa. Eestis võiks ka olla see vabatahtlik. Igastahes reskpekt selle naisele. Kindlasti on teisel pool parem ja mugavam olla.
to nonoh24. jaanuar 2019, 08:59
5000 tuleb omal maksta, ülejäänud maksab šveitsi "haigla"...väga kummaline see raha kerjamine antud juhul- siis ei peaks suremist nii suurelt ette võtma, kui vahendeid napib!
Mari24. jaanuar 2019, 08:54
to Kati: Jah, inimene kõnnib isegi veel toe najal, siis ehk aega veel elamiseks. Minu isa oli enne lõppu umbes pool aastat liikumisvõimetuna voodis, enne kui läks. Haigus võib muidugi ka erinevalt kulgeda.
24. jaanuar 2019, 08:53
Mulle Teie kirjutatu meeldib. Neis on täielik tõde sees.
mina24. jaanuar 2019, 08:50
ka nii arvan, ükski ema ei mõtle oma vaevustele selle asemel, et tahta lastega koos olla. kui surm siis surm, kõik me sureme ühel või teisel moel. mis mõte see lamatistesse suremine veel on???
Kikile24. jaanuar 2019, 08:47
Kikile, ka mina tean ja näen, et sellise diagnoosiga on inimesed luukered.
24. jaanuar 2019, 08:40
Teate, läbi oma töö hooldan alakeha liikumatu ja kirjutamisvõimetut inimest. Ja uskuge, sellised on ka üpris tihti õnnelikud ja soovivad väga elada. Lihtsalt nende elu on selline poolik, kuid ta võtab elult selle, mis talle kuulub. Nii mitmedki diagnoosidega saavad lapsi, kuigi ei kujuta ette, kuidas nad neid teevad. Kas avustajate abil? Ja lihashaigeid näen ma oma töös ka, sõidavad eltoolis ringi, reisivad, laulavad karaoket ..., samas ei jõua kätki tõsta lusika suhu tõstmiseks ... Pigem nõrk on terve inimene tema kõrval, jaksamaks seda kõike näha ja vaadata kõrvalt.
Kati24. jaanuar 2019, 08:38
Väga kahju haigest ja tema lähedastest.Kuid on ju võimalus enesetappu korraldada mingite unerohtudega või midagi sellist.Tema elu-tema otsus aga kui vähegi jaksu ela kevad-suvi veel.Tulemas on ju ilus aeg.Järsku jaksad veel! Saad lastega koos olla.
Meedik peab siis mõrvar olema24. jaanuar 2019, 08:37
Sest sa ise ei viitsi asju läbi mõelda.
sa24. jaanuar 2019, 08:34
mine ja patra kuskil mujal, ebanormaalne.
Nõus24. jaanuar 2019, 08:20
Riik meil inimestest ei hooli Suletakse haiglaid, raskete haiguste raviks pole raha, rahvas peab annetama et osta haiglale aparatuuri Arste pole
24. jaanuar 2019, 08:14
ei suuda kull annetada raha inimese surmamiseks,see jääb kummitama elu löpuni,kuidas näevad seda arstid, kui temal see haigus väga kiiresti suveneb,ehk tuleb siis löpp kiirest,polegi vaja kaua kannatada.
Suits, Iid24. jaanuar 2019, 07:11
Piisab elementaarsetest teadmistest lihtsatest ja odavatest ravimitest, et ise enda piinad lõpetada. Maades, kus uetanaasia on seadustatud, kaasneb sellega ka paras ports bürokraatiat.
ma mõtlen sama24. jaanuar 2019, 07:08
ametlikule allkirja vastu käest kätte tuua doos ja teha oma kodus. selleks peaks olema riikidevaheline seadus ja kokkuleppe.
nonoh24. jaanuar 2019, 07:00
10 000.. . Kalleid asju saab see, kellel on küllalt raha. Kellel seda ei ole, peab oma-enda mõistuse tööle panema. Laenatud raha, annetatud raha. Suitsiidi jaoks.
Loe selle haiguse kohta ehk räägid siis teist juttu 24. jaanuar 2019, 06:57
astu mõnesse24. jaanuar 2019, 06:54
hooldekodusse sisse. mine hoolda kasvõi ühte vabatahtlikult ja siis oled elu lõpuni vait nagu kult.
to 03:1624. jaanuar 2019, 06:50
kas rumalamat küsimust annab veel esitada?
kahju24. jaanuar 2019, 06:50
kui oleks raha... kui raha napib, ei saa panna rahvast raha annetama suitsiidiks. Tee kõik ise kui selleks on veel jõudu või ära tee.
aga24. jaanuar 2019, 06:46
millal Allekõrs enne normaalset kommentaari on kirjutanud.Ainult ennast topib igasse olukorda.
kes24. jaanuar 2019, 06:45
kes oskab tunda teise inimese haigust. Kahju vaid, et lahendust ei saa meie oma riigis, et selleks on vaja tavainimese jaoks meeletu summa. Kes saavad seda endale lubada . Küsimus on, miks kadunud inimesi otsitakse ja leitakse lõpuks surnutena? Lähevad metsa ja lihtsalt surevad ära. ..
no24. jaanuar 2019, 06:39
päris peast põrunud oled sa.
sa Jaan, jäta loba24. jaanuar 2019, 06:37
mõtle vahelduseks ka, mida kirjutad. Ikka riik ja riik. Tõesti, milline riik on suuteline ravimatust haigusest terveks ravima?
24. jaanuar 2019, 06:37
Mõelgem korraks ,kas ise olete rõõmsad sellises seisundis olema.Kerge on kedagi halvustada,aga kui ise olete raskesti haige ja ravi pole.Alati on inimesed valmis siin targutama ja õpetussõnu jagama.alati teadjamad ja teisi mõnitama,
Väga pooliku mõistusega inimesele 05:5724. jaanuar 2019, 06:33
Sa külasta esimesel võimalusel ühte teatud eriala arsti.
jahm24. jaanuar 2019, 04:50
Ja tegelikult kujutangi ette, et see surm ei ole nii raske läbi elada sugulastel ja tuttavatel, kui kõik on selleks valmis, kõik saab veel viimast korda hingelt ära rääkida ja kõik oskavadki seda oodata ning see ei tule ootamatult. Tunduvalt raskem on elada lähedase surmaga, kui see tuleb ootamatult. Mida kõike jäi veel ütlemata, mida kõike oleks tahtnud veel teha jne. Praeguses seisus lihtsalt tead, et sa ei näe teda enam kunagi, aga sa saad teda väärikalt ära saata.
Eino Taruk24. jaanuar 2019, 03:59
"mis see sinu asi on, kas see on mugav võ iainus lahendus. inimese elu kuulub talle. kui ta tahab sellest loobuda, siis on see tema õigus. ükskõik, mis põhjusel." Depressiivse emo loogika
to Arvamus24. jaanuar 2019, 03:47
Ma ei saa aru, miks lootusetult haigete eutanaasia teemades sageli Jumal mängu tuuakse? Kas lootusetult haigete vägisi elushoidmine tänapäeva meditsiini võimaluste juures ei ole Jumala tahte vastu astumine?
muidu24. jaanuar 2019, 03:31
Keegi teine ei tapa,. seda teeb tema ise
24. jaanuar 2019, 03:28
las piinleb, sul palju rõõmu
24. jaanuar 2019, 03:27
noh siis aita, ära targuta ja viivita
to Teerull24. jaanuar 2019, 03:16
Ja miks seda ravimit siia Eestisse ei saa saata konkreetsest asutusest? Ravimi annab isik.
...24. jaanuar 2019, 02:58
mis see sinu asi on, kas see on mugav võ iainus lahendus. inimese elu kuulub talle. kui ta tahab sellest loobuda, siis on see tema õigus. ükskõik, mis põhjusel.
Eino Taruk24. jaanuar 2019, 02:49
"Hawking kusjuures pooldas eutanaasiat inimeste puhul, kes põevad surmavat ja elukvaliteeti vähendavad haigust." Kui eutanaasia esimest korda legaliseeriti, siis naerdi välja need kes ütlesid, et see on slippery slope. Täna antakse luba eutanaasiaks tervetele kes on lihtsalt elust tüdinud. Hoiatajatel oli 100% õigus!
Tiiu24. jaanuar 2019, 02:20
ANDRES24. jaanuar 2019, 02:04
MA POOLDAN SEDA KUI INIMENE ON RASKESTI HAIGE KUI EI OLE RAVI SELLELE HAIGUSELE.
Teerull24. jaanuar 2019, 01:50
Suur osa ravimeid on suuremas annuses surmavad. Mõned ravimid on kogemata surmavad (nt kõrvaltoime mõne haiguse puhul). Iga haiguse puhul on ravimite kogused ja manustamise ajad vastavalt haiguse kulule paika pandud. Antud juhul on ravimeid välja mõõdetud ja kaalutud selline kogus, et miski ei jääks juhuse hooleks ja inimese piinad saaks läbi.
Arvamus24. jaanuar 2019, 01:39
Aga kas me teame mis saab peale surma? Me ei tea isegi seda,kuidas sai eimillestki tekkida Universum, kuidas sai aatomist väiksem osake mahutada endasse kogu Universumi energia ja millest see osake iseeneseslikult tekkis? Kuna me ei tea,kas meil on õigust meile antud elu üle ise otsustada? Mina ei riskiks,isegi kui ma kahtlen Jumala olemasolus. Ma ei riskiks. Ma kannataksin selle õudse lõpu ära,kui see on minu saatus.
Aga24. jaanuar 2019, 09:33
Me teeme selliseid otsuseid iga päev ju. Kui sa lähed kodutust mööda, kas sa pakud talle oma kodus kohta? Kui ei, siis sa samamoodi võtsid vastu otsuse lasta tal surra külma kätte.
Teerull24. jaanuar 2019, 01:24
Just seda ju arutataksegi - miks ei võiks siinsamas oma kodumaal Eestis seda "ravimit" kätte saada. Ja nagu näha, on inimesed eriarvamusel (mis on ka loomulik) ja arvatakse, et me polevat selleks valmis.
Jaanus24. jaanuar 2019, 01:23
24. jaanuar 2019, 01:12
Suur osa tugevatoimelisi ravimeid on liialt suures koguses surmava toimega.
Varajane00724. jaanuar 2019, 01:09
Eestis võiks tõesti olla lubatud abistatud enesetapp... Miks vaja inimestel piinelda lasta, kui saaks rahus minna!!!
Kui sa suures koguses rahusteid manustad, siis kas see pole surmav? Kas rahusti on ravim? Nii...?24. jaanuar 2019, 01:09
Mida ometi te räägite. Mida mõtlete ? Sellel naisel on lapsed ja te soovitate midagi sellist???24. jaanuar 2019, 01:08
Ravi kahjuks ei ole olemas. Perspektiiv on vaid lõputu kannatamine ja surm.24. jaanuar 2019, 01:07
immuunsüsteem lülitub millegipärast ümber sisemise kahjurluse programmile ja asub vähehaaval omaenda keha närvisüsteemi ründama ja likvideerima. Aga närvid on organismi juhtiv ning koordineeriv sidesüsteem. Ja nii need organismi osad kontrolli alt välja lähevad ning rivis välja langevadki
M24. jaanuar 2019, 01:06
Hawking kusjuures pooldas eutanaasiat inimeste puhul, kes põevad surmavat ja elukvaliteeti vähendavad haigust. Kerge on käsi rinnal taguda, et alati saab paremini, aga reaalsus on see, et me ei tea, mida haigust põdev inimene tunneb.
Arvamusele24. jaanuar 2019, 01:02
Muuseas, sedasama haigust põdes ka kommunistlik kirjanik Ostrovski, kes kirjutas autobiograafiliste sugemetega meuraamatu "Kuidas karastus teras". Kuigi, raamatus püüdis ta väita, et tegu olevat lahingus Varssavi all mürsuplahvatusest saadud selgroovigastuse tüsistustega.
Teerull24. jaanuar 2019, 00:51
Ta teebki seda ise....lihtsalt vajalik ravim ei ole apteegi ega poeletil, selle väljastab talle volitatud isik. Inimesel on võimalus jääda rahus igavesse unne.
Teerull24. jaanuar 2019, 00:49
Teie sõnavõtte selle teema all on igal lehel, aga ükski ei haaku antud teemaga. AINUS ühine sõna on ratastool. Jane ei kaalu ju oma väärikat lahkumist ratastooli pärast ja mitte keegi kuskil (peale Teie) pole ka seda väitnud ega üritanud väita.
Teerull24. jaanuar 2019, 00:44
Ja ta ei peagi ootama, mil on nii halvas seisus, et ei saa enam midagi öelda, tema otsustusvõimes kaheldaks ja ta ei saa enam teha viimast vajalikku liigutust. Ma kardaksin selles olukorras väga, aga valiksin kindlalt sama tee - lahkuda nii halvast olukorrast nii väärikalt kui vaid saab.
Aadu24. jaanuar 2019, 00:37
Kütuseaktsiis nõnna kõrge et maksab ikka...
Väärikas surm24. jaanuar 2019, 00:31
See on sama haigus, mis oli Marju Kuudi pojal, kes on tänaseks juba lahkunud meie seast. Kahjuks ei ole sellele haigusele ravi. Organid lülitavad ennast järgemööda välja ja sa ei saa selle peatamiseks mitte midagi teha.
Kristiina24. jaanuar 2019, 00:23
Eestis on kõik nii mäda veel,et ei saa lubada enesetapule manipuleerimist. Sellepärast ropendangi. KÜ ei lase kaldteed teha Kivimurru 7 Tallinnas ,hooldekodus ei kohelda inimlikult, bussid pole madalapõhjalised,elektrirataastolid ja kohandatud korterid pole kättesaadavad nagu köhimisaparaadid. Haigekassas on küünik kes lõpetas laste aspireerimisaparaadi soodusrendi tänavu. Vat enne kui need asjad pole Sveitsi või Soome tasemel lahendatud on selline meediategevus natslikult julm. Selle Jane sõbranna saadaks küll haiglasse vms. Nii imelik jutt. Lastest saan veel aru. Ebanormaalne olukord.
Arvamus24. jaanuar 2019, 00:14
Mina olen selle vastu,et KEEGI TEINE tapab inimese.Ühegi inimese hingele seda tapmise pattu panna ei tohi.Veel kohutavam,kui riigis on äriettevõte-Surmakliinik,kus inimeste TÖÖ ongi raha eest surevaid inimesi tappa!See on kohutav.Jah,ma olen usklik,kuid saan aru kui paljud ei ole, ja see on OK et ei ole. Kuid,mõelge korraks,KUI on kasvõi 1% tõenäosus et Jumal siiski on olemas- kas te kujutate siis ette et teiselt inimeselt elu võtmine ei saa karistatud? Kas soovite sellega riskida? See õnnetu naine ei tohiks eeldada et keegi teine ta tapab.Ta peaks ikkagi ise...või kannatama lõpuni.
Tänapäeva teadus?24. jaanuar 2019, 00:05
Mis asi on surmav ravim?
Daamil23. jaanuar 2019, 23:59
On ju lapsed! Kas nad ei jõua oma ema matta. Aga igal juhul tahavad, et Ema sureks! Maja saab ju maha müüa, keegi ikka €5000 ostab.Plaan tundub hea , aga raha ei jagu, siis tuleb edasi elada!
Iive23. jaanuar 2019, 23:51
Jah'ile Võiks enne kommentaari ära saatmist ikka veenduda, et õiget saadet/artiklit kommenteerid 🙄
ehh23. jaanuar 2019, 23:37
et siis, palun õhtul aga andeks ja homme uutele pattudele? evangeelium äkki selle tähendusega, et põõa mitte teha? mitte, et teed ja muudkui palud andeks. silmakirjalikkus.
ANNE23. jaanuar 2019, 23:35
Valutult siit ilmast lahkuda on humaansem kui tänapäeva Eestis hooldekodus mädaneda, valudes piinelda, janu tunda ja oma rooja ja uriini sisse uppuda.
Kes ei oleks pattu teinud?23. jaanuar 2019, 23:32
Selles ongi evangeeliumi sõnum, et on võimalik patud andeks saada.
ALS23. jaanuar 2019, 23:28
ja23. jaanuar 2019, 23:19
kahjuks selliseid, 21:53 sarnaseid inimesi, meie seas on, eriti liiguvad nad kommentaariumides. Ise nad kahjuks aru ei saa, et midagi valesti ütlevad.
Raido-le23. jaanuar 2019, 23:02
Risk. Võid ellu jääda. Invaliidina.Liikumatuna, nii et vaid unistad edaspidi nöörist...
...23. jaanuar 2019, 22:56
Naine 4423. jaanuar 2019, 22:44
Nii ilus naine... Ma ei taha, et Sa sured
Raido23. jaanuar 2019, 22:38
Mina mõistan seda naist. Kuid ma ei mõista väga seda,miks seda lahkumist keegi 10 000 või 5000 euro eest peab abistama kusagil Šveitsis? On palju mooduseid seda ise teha. Mu viimases staadiumis vähihaige onu pani lihtsalt garaaži uksed kinni,auto mootor käima ja seal autoistmel uinuski viimsesse unne. Valutult. Vingugaasiga kaotad kiiresti teadvuse ja enam kunagi ei ärka. Mingeid valusid ei ole. Ja see ei maksa mitte midagi.
mmm23. jaanuar 2019, 22:34
Räägi siis, kui oled oma rumalusele ravi leidnud.
kurb23. jaanuar 2019, 22:14
23. jaanuar 2019, 22:14
Mina mõistan Janet! See on ikkagi suur julgus niisugust otsust teha. Nägin oma ema kokku kuivamas ja südamest oleks nii ema, kui ka mina soovinud, et see lahkumine oleks olnud inimväärne. Paraku polnud. Näha oma ema kokku kuivamas, abituna, voodihaigena, samas särava mõistusega- see on kohutav. Oma lemmikloomadel saame lasta väärikalt surra, inimestel kahjuks mitte.
21:59-le23. jaanuar 2019, 22:11
17 Parem surm kui kibe elu, igavene puhkus on parem kui pikaldane haigus. ***Novot, no vot!
Juku23. jaanuar 2019, 22:03
Vot siin võiks riik oma käe ulatada, mitte tasuta tühje busse sõidutada. Riigi isad ei peaks oma suuri feisse ülesriputama vaid käima lükata süsteem millest arst saates rääkis.
Jah23. jaanuar 2019, 22:01
Eelmises saates olnud naine vajas kindlasti seda muutust! Minu lapsel oli ka suur tulekahju märk, ikka v suur. Aga onneks see läks aastakümnetega heledamaks(mida ma ise ei uskunud).Sellel naisel i kindlalt abi vaja. Aga need , kes ennast hambutuks ja paksuks söövad -maksu ikka ise! Aga noh eks saade on reklaam ja ehk mõni vanainimene võtab pärast saadet laenu , et ka kortsud ära silutakse. Midagi siin ilmas ei ole tasuta
šveitsi abi23. jaanuar 2019, 21:55
Miks ei võiks kohapeal ,,ravimeid" kätte anda?!