Tele

Eeva Esse saate „Vihkav Eesti“ järelkajast: see pani vähemalt ühe mõtlematu sopaloopija oma tegude üle järele mõtlema

Jaanika Vilipo, 23. jaanuar 2019 20:02

162 KOMMENTAARI

r
Radar kui peavoolu hääletoru/ 25. jaanuar 2019 07:30
Kuni selle saateni mõtlesin, et Eeva Esse on üks meeldivamaid intervjueerijaid seal Radaris. Kui ajakirjanik nii kallutatud loo teeb, siis diskvalifitseerib ta end ise.
j
juga/ 25. jaanuar 2019 01:13
Sellise saasta vältimiseks jälle ainus võimalik variant- valida EKRE.
r
Rain/ 24. jaanuar 2019 23:37
Täiesti juhuslikult, eksole, on Radari peatoimetaja sots Kärt Anvelt, keda mäletan lohutamas üht meeleavalduse provokaatorit Kadri Nabritsoni, E200 organisaatorit, tema seinal, kui nende provokatsioon oli avalikuks tulnud, selmet taunida nende tehtut.
r
Rain/ 24. jaanuar 2019 23:37
ekreiidid, targurlased, vihaerakond (seda nimetust kasutas muideks Taagepera ühes ERRi uudistesaates), demokraatiavastased, naistevihkajad jne jne. Selline vihkav sõim ei ole muidugi vihakõne. Tagatipuks, miks näidati ainult meeleavaldust saboteerinud Tarandile antud pepulaksu, aga ei näidatud Eesti200 organisaatorite provokatsioonrünnkut teisel meeleavaldusel - nn lapsevankri aktsiooni, kus sõimati miitingulisi fašistideks, rammiti neid lapsevankriga ja togiti õlgade ja küünarnukkidega.
r
Rain/ 24. jaanuar 2019 23:36
Manipulatiivne on, kuidas vasakpoolsete/sotside ja immigrantide vastane sõim oli pandud ühte patta suvaliste inetute kommentaaridega artistide ja tuntud inimeste pihta, kuigi viimseid leidub kõikide erakondade valijate hulgas. Ja miks ei ole kaasatud neid sõimajaid, kes sõimavad rahuvslikku rahvast natsipasaks, immigratsioonivastaseid rassistideks ja islamofoobideks, LGBT ideoloogia vastaseid homofoobideks. Kas nad ei leia ülesse? Sõimunimede nimekiri, mida konservatiivide suhtes kasutatakse on ju lõputu: äärmuslased, radikaalid, putinistid, katoliiklikud fundamentalistid, populistid, trollid
r
Rain/ 24. jaanuar 2019 23:36
- Miks käistleti saates ainult sotside pihta tehtud ähvardusi. Miks mitte parempoolsete vastu tehtud ähvardusi, tapmisähvardusi kaasaarvatud, mis on selgelt juba kuritegu - Miks oli ohvripoistsioonis sots Jevgeni Ossinovski ja mitte mõni parempoolne poliitik, kes on ähvardussõnmeid saanud. Miks aruandja positsioonis on Jaak Madison ja mitte Ossinovski ise, kuna üks äärmussots ähvardas tappa EKRE naispoliitkut Kadri Vilbat.
r
Rain/ 24. jaanuar 2019 23:35
Kahjuks ei pruugi tavaline inimene arugi saada, et tegu oli poliitiliselt väga manipulatiivse ja propagandistliku saatega. Saadet teevad sotsid. Peatoimetajagi on sots Kärt Anvelt. Seepärast on Radari saated alati vasakpoolse kallutatusega. Eriti kui poliitilistel teemadel jutt. Antud saade oli kahjuks taas väga väga tendentslik ja kallutatud , vaskpoolsetele omaselt püütakse parempoolseid mingi abstaraktse viha mõistega silidstada. Eriti räigelt tehakse seda USA-s, aga nagu näha on sealsed vasakpoolsete meetodid jõudnud ka meie õuele. Järgmises neljas kommentaaris selgitan miks:
k
Kustkohast/ 24. jaanuar 2019 23:05
on saanud see haige inimene sellised andmed,kes ja mida EKRE liikmetest kunagi korda saatnud on?Üle ühe kommentaari on ta neid asju kirja pannud ja selle eest tuleb tal ilmselt kohtus vastust anda nende andmete päritolu kohta.Mul ei ole nimetatud parteiga midagi ühist ja ei kavatse oma alatisest eelistusest loobuda neid valides,kuid selliseid saastu ma ei salli,nagu see kirjatark!

m
Margus/ 24. jaanuar 2019 22:22
g
Gunnar Stahl/ 24. jaanuar 2019 19:58
Kulla Eeva, ei pannud see teie saade kedagi mõtlema, küll aga sadu võibolla isegi tuhandeid veel enam teiesuguseid vihkama. Ma ei saa aru , mis enesehävituslik instinkt teil küll on, et selliseid saateid vorbite. Ega inimesed ei ole asjata endast väljaviidud, kõigel on põhjus.
t
Tõnu/ 24. jaanuar 2019 18:53
Mida mõtles Eeva Esse saate lõpus oma sõnumiga -„häštääg äravihka või häštääg vihkaüksi“? Ekraanil olid sümbolitega kirjed # ÄRAVIHKA ja # VIHKAÜKSI. Ilmselt vihkab ta ka meie kaunis Eesti keelt ja ei sobi enam sümbolite kohta öelda - „trellid ÄRAVIHKA“ ja „trellid VIHKAÜKSI“ Viide https://www.postimees.ee/6505866/tuntud-eestlased-uhinesid-vihakone-vastase-protestiga
e
Eeva Essele/ 24. jaanuar 2019 18:39
millegipärast sa Eevage ei räägi, kuidas ekrelasi sõimatakse, facebookis on lausa selline kommoon nimega Ekre tõpraste klubi
s
Sulev/ 24. jaanuar 2019 18:35
Kas Eeva Esse kirjutab ka sellest et ta kasutab Katariina Edu nimelist libakontot ja jättis meelevaldselt olulise videolõigu Jaak Madisoni õeldust saatest välja , just seda mis puudutab inimkaubandust. Räige vasakpropaganda, muud iseloomustust Radari kohta ei oska anda! Kui Martin Kattai sai kolmekuulise vanglakaristuse Taavi Rõivase tapmisähvarduse eest siis Riigikogu liiget Madisoni võib sotsiaaldemokraat tapmisega ähvardada ja ei alustata menetlustki?
t
to Kaua võib ?/ 24. jaanuar 2019 17:34
Ilmselt kratt on kinnimakstud kommentaator. Vaevalt kratt tasuta neid vihkavaid inimväärikust solvavaid komme kirjutab.
ä
ädine/ 24. jaanuar 2019 16:26
Kas tõesti ei saanud seda sõimajat siis ekraani ette vedada või üles otsida? Selle asemel lasi saatejuht tal veel sõimata nii kuis jõudis. Üldiselt hädine saade ja mõnel ühel nn solvujal on tõesti selline nägu, et seda ekraanil on valus vaadata.
k
Keskealine naine/ 24. jaanuar 2019 15:37
Seltsimees Essel soovitan lugeda eestlasest jälitaja alt Ekret mõnitavaid komme, kuigi Ekre ei puutu üldsegi artiklisse. Kas Esse peab selliseid laimavaid ja ka otseseselt inimeväärikust solvaid normaalseks, kuna tegu ju isamaaliste mõnitamisega ? Et nagu Ekre tümitamise puhul kõik vahendid lubatud. Hämmastav on, et selliste kommentaaride eest veel makstakse. Ulme, mis toimub.

v
vanaema maalt/ 24. jaanuar 2019 15:27
Esse oli kena tüdruk, kahjuks küll ainult tänaseni, kui ennast sotsidele maha müüs ja liitus tõeliste vihkajatega. Mida oligi radarist enne valimisi oodata, propagandat ja süüdistusi. Et lapsuke ei tea 1940.a.sotside olemust, on muidugi kahetsusväärne, ajaloo tunnid jäid arvatavasti vahele. Ajalugu kordub, kõik on niisugused ja naasugused, sotsid ja maailm.Süüdlaste otsing on käivitatud, tea, kas vagunid ka ette aetud?
k
Keskealine naine/ 24. jaanuar 2019 14:35
Tõsiselt huvitab, kuidas suhtub seltsimees Esse igapäevasesse isamaalise Ekre mõnitamisse. Kas plaksutab kohusetundlikult käsi või on üldse vait ? Või Pärnu kratti, kes ei varjagi, kui väga naudib oma rahvuse pärast mures olevate inimeste üle irvitamist. Olen korduvalt vajutanud " ebasobiv kommentaar ", aga delfi ei kustuta krati komme mitte iial.
k
Keskealine naine/ 24. jaanuar 2019 14:05
Juba 4 aastat käib netis isamaaliste ja Ekre mõnitamine ja otseses mõttes tagakiusamine. Selleks on palgatud lausa kommentaatorid, kes inimeste mõnitamist silmnähtavalt naudivad. Sellist tümitamist peab seltsimees Esse aga millegipärast täiesti normaalseks. Kusjuures rahvuslaste kommentaarid on reeglina viisakad, aga multikulti pooldajate omad sageli vastaspoolt alandavad ja vahel ka laua ropud. Seltsimees Esse arust kõik õige, milline silmakirjalikkus ja kahepalgelisus. Nagu nõukogude ajal.
j
ja veel.../ 24. jaanuar 2019 12:16
...vihkan kogu hingest Yana Toomi, kes ootab nagu mürgine "must lesk" eestlaste väljasuremist (Venemaal ruumi vähe!), vihkan M. Kõlvartit---kui vene keele pealepressimise jätkajat ja toetajat, vihkan jah peaministrit, kes seda võimu nimel laseb teha. Mida te siis minuga peale hakkate? Armastan väga oma pisikest kodumaad, armastan kõiki eestlasi, kes südant valutavad. Armastan Sissit, armastan kõiki neid lauljaid, näitlejaid, kuid enamus meist on tundnud seda sama. Saatega seda välja ei juuri, kui viha põhjust välja ei soovitagi juurida.
.
#ei vihka #vihkan üksi sots...../ 24. jaanuar 2019 11:57
...Ossinovski "võitleb joomarluse" vastu---viies ligi 3 miljonit maksuraha naaberriiki ja seda riigis kus üks mure ja kitsaskoht ajab teist taga. Sots Ossinovski-:-----"Rahvusriik on düstoopia.!" ---seega unustage, et olete eestlased, võtke avasüli vastu kõik, kes tahavad siia tulla, vormige ennast nende tahte järgi, mitte vastupidi. Lauluväljakul võite ju laulda omakeeli, kodus teki all ka oma keeli rääkida, kuid ühisruumis ikka "rahvusvahelise suhtlemise keeles".. Oma provokaatoreid ei näe, oma kuritööle kaasaaitajaid samuti-----ja siis kuulutab see inimene ennast #ei vihkajaks.
s
Soovitus/ 24. jaanuar 2019 11:04
Sina võta ja loe sotside erakonna koosolekul ettekantud kõne teksti....see ainult sõimust ja mõnitustest ja sildistamistest koosnebki
k
Kaua võib?/ 24. jaanuar 2019 11:02
Miks seda "kratti", kes delfis kuude kaupa sadade postitustega teisi mõnitab, solvab ja labastab, vastutusele ei võeta? Isegi delfi moderaatorid ei kustuta tema mõnitusi?
0
09:14 /Ehk vaataks ise/ 24. jaanuar 2019 11:01
Külvab sotsmeedia oma igapäevaste trollide suuläbi ja pole vale see kala mädanemise algpunkt.Ikka meie riigi peadest ongi alguse saanud enesekaitse, mis väljendub ebaõigluse vihkamises. Nii lihtne see ongi. # Vihake vähem meid, lumehelbekesed# ja kõik saab korda.

v
Võiks teha/ 24. jaanuar 2019 11:00
Ma ütleks, et üks tõsisem viha, vaenu ja intriigide külvaja ning lihtsalt haigete kommentaaridega konflikide külvaja ja selle nautija kõikvõimalikes kommentaariumites on keegi Krat Pärnust. Temast võiks televisioonis saate teha.
t
to Ei ole te keegi enam/ 24. jaanuar 2019 10:42
Ma ootan ka muigega, millal siis president analoogselt Ojasoo juhtumiga Tarandi tagumiku masseerijale ordeni annab.
e
essu/ 24. jaanuar 2019 10:34
külvas oma saatega jälle viha. täpselt sellisena tuleb seda võttagi.
k
kahjuks/ 24. jaanuar 2019 10:33
on inimesi ,kes kohe taotluslikult püüavad teiste viha ja seda toetab oskuslikult meedia! Ainult üks näide:Anu Saagim!Ta kohe peab pildis olema vahendeid valimata !
m
Marta/ 24. jaanuar 2019 10:30
m
Marta/ 24. jaanuar 2019 10:30
e
Ei ole te keegi enam/ 24. jaanuar 2019 10:30
..nii lapsed, et mitte endale tunnistada, kust see kõik alguse sai. Ilvese, Rõivase Vao põlengust, kui kogu Eestist sai rassistide osariik. Sellest hetkest sai vastupanuliikumine alguse, mis pole tänaseni vaibunud. Tänaseni käib see kampaania korras edasi nii presidendi kõnedes, kui tegudes.Ühtäkki on kõik naistepeksjad ühte parteisse läinud aga tõelisele naistepeksjale ja roolijoodikutele riputatakse ordenid rinda. Ja Teie räägite vihkamisest, mis tulebki ebaõiglusest. Vaadake peeglisse, päris #vihkajad
k
kas/ 24. jaanuar 2019 10:29
essut ennast ka. ajakirjandus on see, mis kõige rohkem vihkamist ja lõhestamist soovib. see on peavoolumeedia unel, et rahvaga manipuleerida.

s
See/ 24. jaanuar 2019 10:23
s
See/ 24. jaanuar 2019 10:22
u
uus trend/ 24. jaanuar 2019 10:09
Ise külvame päevast-päeva viha ja vahtu, siis mängime lumehelbekesi ja nutame nagu titad nurgas-tema tegi, tema tegi. Treime laule valitsuse rõõmuks ühest ja teisest persoonist, oh kui äge, et meeldida sain. Kui keegi lubab ata-ata anda, lähen isakesele kaebama.Hullem, kui lasteaed.
e
Ei/ 24. jaanuar 2019 10:09
See saade ega ka Vilipo artikkel ei kustuta tulekahju lõõma! Põhjus peitub sügaval. On vaja minna juurteni
k
Kristo/ 24. jaanuar 2019 10:06
Tegemist on ühe pseudo teemaga. Inimestel ei ole elu ja liiga palju on vaba aega. Siis teeme saate "Vihkav Eesti" no mida iganes. Kui sa midagi teed siis on alati 2 poolt, ühtedele meeldib ja teistele mitte.Saa üle sellest. Kui tahad ,et keegi sinu kohta midagi ei kirjutaks siis ära tüki areenile. Tegemist ei ole veel vihkamisega, kui keegi kirjutab delfis sinu kohta, et oled sitt laulja ja tapa ennast ära. See oli võibolla hetke emotsioon inimesel kui seda kirjutas. Minu isiklik arvamus on selline ,et alati tuleb püüda jääda viisakaks. Kui ei ole midagi positiivset öelda siis ole parem vait.
k
KH/ 24. jaanuar 2019 09:55
Miks Teie, Elina siin anonüümselt kommenteerite?
r
raul/ 24. jaanuar 2019 09:54
kui meie staarihakatised iga ananüümse kommentaatori sõnu nii südamesse võtavad siis ei ole nad ka mingid staarid,see on ju loomulik kui sul on nii jumaldajaid kui ka vihkajaid
T
to Punavalitsus on rahvale/ 24. jaanuar 2019 09:30
Te ei oska näha asju sügavuti. Praegused maksud on hädavajalikud reformidega untsukeeratud majanduse reanimeerimiseks (päästmiseks).

n
n/ 24. jaanuar 2019 09:26
Ropendamine ja solvamine on taunitav aga meie televisioonid alustasid ise selle levitamisega. Eriti halb oli väikeste lastega vaadata osade kanalite uudiseid. Siis umbes 10-15 aastat tagasi oli meil veofirmades ja meie teenindavates suurfirmadega suur tüli töötingimuste üle. Meid suruti täiesti nurka ja lahendust ei tulnudki välja arvatud, et mõned juhid suunati TIP-i juurde just loodud käitumis kursustele. Ja tõesti aitas, juhid ei ropendanud enam. Enne oli ropendamine talumatu. Kahjuks kohtasin seda ropendamist alusetut kanaliseerimis firmas, jälle väga kuulus. Ma tänan kõiki kes julgevad ..
e
Ei pea./ 24. jaanuar 2019 09:23
r
Raivo Paas/ 24. jaanuar 2019 09:21
Mina ei vihka vihkamist ja vihkajaid. Kõik inimese tunded on tema kui inimese õigus nagu ka õigus neid avaldada. Igaüks võib mind vihata, mind kaltsakaks arvata ja oma arvamist oma võimete ja kultuuri kohaselt väljendada. Ma vihkan sallimist sallimise pärast.
t
to punavalitsus/ 24. jaanuar 2019 09:20
Sooviks selgitust, et kuidas see on nöörimine, kui varem oli tulumaksuvaba nendel samadel pensionäridel mingi 180 eurot ja nüüd 500. Kui inimesed ei suuda õiges kohas avaldusi teha ja aru saada, et 500 on rohkem kui 180 ja vahet pole, kas see läheb palgast või pensionist, siis on ikka halvasti küll.
m
Ma/ 24. jaanuar 2019 09:14
Ka vihkaja Mida teha pean ju edasi elama
n
No/ 24. jaanuar 2019 09:13
Vihkamine on emotsioon nagu armastus jne See inimlik tunne
e
Eikeegi/ 24. jaanuar 2019 09:12
Just valin ekre ja mitte teps pole ma vàgivaldne. Ekre on ainus keda valida. Mida rohkem ekret tümitatakse.seda rohkem on huvi neid valida.
m
Maie/ 24. jaanuar 2019 09:11
Suurimad vihkajad on sotsid.Jàtke Ekre alusetu sùùdistamine.

A
-/ 24. jaanuar 2019 09:06
Arvan, et Marta point on see, et inimesed ei peaks kõike nii isiklikult võtma. Kui nii väga vaja viriseda millegi üle, mingu kuskile, kus seda virinat vaja on.
n
n/ 24. jaanuar 2019 09:01
Midagi head saksa keeles https://www.youtube.com/watch?v=_QNQAqa6LQM
t
to Marta/ 24. jaanuar 2019 08:56
Et nagu solvamist ja kiusamist peakski olema, sest see on normaalne, aga selle vastu võitlemine ei ole?
m
Marta/ 24. jaanuar 2019 08:47
Lumehelbekeste teema. Ei ole tõesti kõik inimesed "ilusad ja head", nagu ehk lumehelbekesed on eeldanud. Inimesi solvavad ja türanniseerivad ka haritud ja kõrgel kohal töötavad isikud. Tean riiklikku asutust, kust omal ajal lahkus hulk töötajaid direktrissi kiusamise tõttu.Aga direktriss sai ministeeriumist aukirja tubli töö eest. Solvamise vastu peab muidugi võitlema. Aga peab arvestama,et kui oled roninud püünele, siis ei pruugi kõik kommentaarid olla kiitvad. Otsene laim on muidugi karistust väärt.
a
arusaamatu/ 24. jaanuar 2019 08:39
telesaates võib saatejuht sopaga loopida palju tahab, pole probleemi. Probleemid ei ole ühepoolsed. Peab olema ikka kahepoolne, et üldse kommenteerima hakatakse. Miks pole probleemiks EKRE sopaga loopimine?
j
Jerry Wheel/ 24. jaanuar 2019 08:35
Radar on tugevalt kaldu. Ja kuhu? Ikka sotside poole. Eva Rsse fännas Raadio2-s sotse, Anvelt on näpud sahtlivahel sotsi abikaasa, eelmine toimetaja Karell puges lauristinile jne jne. Vähemalt seegi hea, et saade pole tehtud rahva raha eest. Aga võigas sellegipoolest. Sotsid on suurimad provokaatorid ja seega vihaõhutajad, minu meelest.
v
vanamemm/ 24. jaanuar 2019 08:27
Vihkamine on inimlik emotsioon, nagu ka armastus. Vihkaja võib olla väga hea inimene oma lähedastele ja samas #eivihka...külm, arvestav vamp. Saade oli teadlikult kallutatud ja kandis järjekordselt # vihkaüksi--sotside solgist kuvandit. Kas eestlastest soovitaksegi nüüd aretada tunneteta "rõõmuhullumaja" patsiente, kus kõik lollakalt naeratavad, sihitult ringi karglevad, õnnest pilvedel hõljuvad---ja alluvad vastuvaidlemata salakavalatele "niiditõmbajatele". Sunnitud õhkkond Eestis (Prantsusmaa peaks olema viha etalon siis või?) lämmatab. Eks negatiivset ole kogenud enamik inimesi, kuid......
o
Okas/ 24. jaanuar 2019 08:22
Eeva Esse on tubli, Radar on suures osas vaadatav tänu temale.

v
Vihaselt/ 24. jaanuar 2019 08:21
t
to kõigepealt/ 24. jaanuar 2019 07:59
just minu mõte.Võtaks nüüd ajas tagasi ja tuletaks meelde, millest sai alguse see nn, viha, kui seda nii nimetada võib. Ikka sellest rahva tahtest üle astumisest ja süna otseses mõttes neile näkku sülitamisest, olgu selleks vastu võetud seadused mis rahval kopsu üle maksa ajab. Ei ole mõtet ju süüdistada ei kommentaatorei, ei fb sõnavõtjaid vaid Eva võtku kõigepealt uurid miks asi nii hapuks läinud on. Ühesuunaline kütmine ja süüdlaste otsimine lisab ainult hagu tulle
e
elastik/ 24. jaanuar 2019 07:46
Väga kurb oli seda vaadata.
i
Ilus/ 24. jaanuar 2019 07:39
k
Kahju, et tekib vastandumine./ 24. jaanuar 2019 07:37
Valitsus on oma käitumisega tõmmanud käima inimeste "vihasema" poole. Pagulaste sisse toomine ja igati lubamine valitsuse poolt on rahvale vastuvõetamatu ja Euroopa Liidu direktiivide täitmine "ületades sakslaste täpsust" ajab inimesed nõrdimust väljendama. Rahvast ja konkreetseid inimesi ei kuulata ja nad väljendavad selle tõttu oma nördimust nagu Teie avaldate nördimust saatega "Vihkav Eesti"
o
ottile/ 24. jaanuar 2019 07:27
õige. aga parem paberil kui tänaval. inimene vahutab siin ennast välja ja ehk rahuneb maha. kui see ära kaob tullakse tänavatele . hea kui ainult protestima või streikima. kui aga viha suur siis lõhkuma.
k
Kõigepealt/ 24. jaanuar 2019 07:26
tuleks aru anda, kes tegelik sopaloopija on. Kas sotside pe.rve.rsne poliitika, mis inimesed vihale ajab või siis EKRE pihta loobitud sopad. Otsite süüdlast väikse inimese sõnadest, kui te suured olete ise eeskujuks. Ei kiida heaks tuntud inimeste pihta loopimist aga poliitikud on midagi muud, need ajavad riigi ja rahva asja ja kui seal mõistus loojas on ja ainult soppa tuleb siis vaadake ikka ennast enne, kui otsite kommentaatorite soppa.
k
24. jaanuar 2019 07:23
Kõige suuremad vihkajad ongi nn sallivad.

s
seda küll/ 24. jaanuar 2019 07:23
aga ma ei soovi ,et minu teenitud rahadega kriminaalid sahkerdavad. ükskõik mis erakonnas nad poleks. tahan arukaid ja ausaid inimesi riiki valitsema.
p
Positiivsele/ 24. jaanuar 2019 07:21
KUHU need vihased ja vihkavad lapsed ikka lähevad , ilma vanemateta? Võibolla see, et vanemad on juba läinud ja pered lagunenud, ongi laste üks VIHA PÕHJUSEID?
j
jah/ 24. jaanuar 2019 07:19
küsitlusi tehakse tavaliselt tallinnas ja tartus. piiriäärne naine seletas kui raskeks on läinud valdade ühendamine inimestele peale seda. kas riigiisad sellest hoolivad. ei. mine poodi 5kilti, kooli 25kilti. kurb aga nii tehti.
t
tore et/ 24. jaanuar 2019 07:18
kõik on nii tore nii tore,tehke riigi valitsemine inimlikuks ja inimestega arvestavaks siis küll näete asjad muutuvad
l
lagrits/ 24. jaanuar 2019 07:11
See viib ühiskonna tasakaalust välja. Siis saavad solvata vaid essed ja co, eesti rahval enam võimalust oma arvamust välja öelda või end eurosaasta demagoogia eest kaitsta pole. Palju on sorose peavoolumeedia avaldanud võimusse kriitiliselt suhtuvate kirjutisi? Null korda on võimaldatud avaldada omi seisukohti!
65:aastane ja pension on 301€ kuu .Kas jätkub kuu lõpuni leiba osta ?/ 24. jaanuar 2019 07:00
Kui räägib Kodanik oma haigusest ,Puudest ja vaeselt elamisest ! SIIS saate siin sõimata --et kuidas vaene omab lauaarvutit Siis saad kommenteerides enda elust -- sellise pasa kaela ? : Üks on kindel ---kÕIK POLIITIKUD TEAVAD VAESTEST ---AGA VALIMISTEST --VALIMISTENI LUBATAKSE KA MÄRTSIS KÕIKE ! ! ! VOT SELLEST INIMESE VAESUSEST --TULEKS KIRJUTADA IGA TUND RIIGIKOGUS ISTUVATELE INIMESTELE ,,,KES PEAKS NAGU AITAMA
p
Positiivne ja rahulik/ 24. jaanuar 2019 06:59
Alustame kõigepealt iseendasse vaatamisega, miks ollakse nii negatiivne..Tegelikult leiab väga palju head meil siin ja tasub mõelda, millist elu me elame,tahame elada ja kes seda meile siis peaks võimaldama..Kui siin ei sobi. ..Tuleb minna siis sinna, kus siis ootavad "pudrumäed" ja " kullajõed"... Jõudu!
l
Lihtne/ 24. jaanuar 2019 06:53
Alati on lihtsam kohe lajatada selle asemel,et leida midagi positiivset Kommenteerijatel endil asjad sassis ja eks leiab ka kohe kellegi,kes võiks süüdi olla, peaasi,et ikka keegi teine. Mitte ise.Inetute sõnade loopimine näitab mõtleja madalat taset..

a
Anu/ 24. jaanuar 2019 06:35
Saade oli vihastest kommentaaridest, mitte sissetulekutest.
t
Tunnused/ 24. jaanuar 2019 06:33
Palun, mis asi on isamaalane? Mida isamaalane oskab, tahab, suudab? Tehke nimistu isamaalase tunnustest, et oskaks neid muust inimkonnast eristada ja selle abil hellemalt kohelda.
n
Ninasarv/ 24. jaanuar 2019 06:30
Eestis on meeletu hinnatõus. Oleme muutumas üheks kõige kõrgema maksumääraga majanduskukkujaks riigiks Euroopas. Ettevõtte tulumaksu reform on võimaldanud välisfirmadel maksuvabalt välja viia tohutult puhaskasumit.
a
Anu/ 24. jaanuar 2019 06:27
Kuidas on EKRE pooldajate enda kommentaaridega? Need on ju vägagi teisi vihkavad ja alandavad. Kõiki, kes oma arvamust avaldada julgevad, nimetatakse sotsideks. Mis valu on neil teisi sildistada? Aga muudkui halatakse, et EKRE-le tehakse liiga.
e
Eve Osa/ 24. jaanuar 2019 06:22
See saade oli ilmselgelt sotside ülistus. Eeva Esse on sportlasena parem kui saatejuhina.
s
Sallivate rünnak/ 24. jaanuar 2019 06:15
"Sallivate otsitud vihapurse normaalsete inimeste vastu
m
Mäts/ 24. jaanuar 2019 06:14
Edgarit loopides üritati üle mätsida tema paljastusi eliidi-rikkurite kohta. https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/
p
Päss/ 24. jaanuar 2019 05:52
Mitte Eesti ei vihka vaid teie vihkate Eestit mis ei ole teie meele järele.

k
Kas hooliva riigijuhtimise asemel saadetakse kõik kodanikud viharavile?/ 24. jaanuar 2019 05:50
Rahvas on depressioonis, sest reformid on võimaldanud meie jõukuse riigist välja viia. Radar peaks olema julgem ja lahkama ka meie vaesuse peamisi põhjusi.
u
Udo/ 24. jaanuar 2019 05:40
No imestama paneks pigem ülistamine meie poliitikute suhtes
k
Kes sa oled?/ 24. jaanuar 2019 03:35
Kes sa niisugune oled? Kus on kirjas, et EKRE on vastu eesti keelele üleminekut?
o
Omen/ 24. jaanuar 2019 03:33
See viha õhutamine algas vasakäärmuslastest kui need hakkasid kõiki eid sildistama ja mõnitama, les nende arvamusega sama meelt ei olnud. Praeguna rahva voha on reaktsioon vasakäärmuslaste viha õhitamisele. Ja see kôik on allea alguses. Praegu pole veel vägovallanigi läinid aga küll vasakvihkjad selle ka välja provotseerivad. PS! Kuidas sellised Esse sarnased iseloomustaksod oma vasakäärmuslike Antifasid kes kutsivad sõna otseses mõttes inimesi vägivallale ja tänavatele laamendama
v
Võrdsuse mõttes./ 24. jaanuar 2019 03:30
Kas võtame sotsid, Ref, KE ka ette? Kui võtta liikmete arvu aluseks, siis paluks anda ka teiste nimekirjad.
s
seltsimees Essele/ 24. jaanuar 2019 02:15
Kas oled lugenud igapäevaseid sotside palgaliste komme, kus käib pidev robustne rõvetsemine kõikvõimalike solvavate ja nilbete sõnadega Ekre mõnitamine, lisaks pidev valetamine, musta valgeks rääkimine ja seda iga jumala päev ? Palgaliste kommentaaorite sõnavara paneb ahhetama, loen ja mõtlen, mis inimesed need küll on, kes niimoodi isamaa pärast muretsejaid mõnitavad ? Lisaks veel robustne rahvuslaste alandamine ja ilkumine. Kas peate sellist ropendamist ja sõimamist normaalseks, seltsimees Esse ? Milline kahepalgelisus.
t
to Omen/ 24. jaanuar 2019 02:04
Küll Esse saab kõigest aru, aga teda ei huvita lihtsalt. Tänapäeval ju moodne vihata ja taga kiusata isamaalasi.
t
to ott/ 24. jaanuar 2019 02:01
Kui kommentaariumid kinni pannakse, millest peavoolu palgalised kommentaatorid siis elama hakkavad ?

k
kuule seltsimees Jesse/ 24. jaanuar 2019 02:00
Aga Ekre ja üldse kõikide isamaaliste inimeste pihta võib soppa piiramatult loopida ja see on lausa ametlikult heaks kiidetud. Milline topeltmoraal tolerastidel, neile ju kõik lubatud.
o
Omen/ 24. jaanuar 2019 01:53
Kusjuures paljud ei taha vägisi aru saada sellest, et viha on reaktsioon ebaõiglusele ja kuritegudele. Sellsed Eva Essed on ilmselt sellised, et kui näevad mõnda sandiks pekstud ka vägistatud tegelast siis asuvad teda süüdistama, et mis sa vingid siin. Need vihased inimesed on enamuses Eesti riikliku kuritegevise ohvrid ja küsida tuleks hoopis, et MIKS on inimesed nii vihased ja siis tuleb tegelema hakata selle viha tekitavate tegelastega, sest memad on tegelik probleem. Viha on ainult reaktsioon probleemile. Kohtud meil inimesi riiklike kriminaalide eest ju ei kaitse.
o
ott to hmm/ 24. jaanuar 2019 01:30
ära arva , et ca 100 ( ma arvan , et neid võiks kogu eesti peale niipalju olla ) pooletoobist kogu eesti rahvast esindavad .
o
ott/ 24. jaanuar 2019 01:26
see virtsaloopimine kommentaariumites tuleb lihtsalt ära lõpetada ja asi ants - kommentaariumid kinni . üks näide ka siia , Helsinkis antakse välja ajalehte Metro ja seal ei ole mingit kommenteerimise võimalust kui saadad sõnumi.... siis võibolla avaldatakse see paberlehes viimasel lehel . Teiste solvamine ei ole inimõigus !
p
Pseudoprobleemiga / 24. jaanuar 2019 00:56
tegelete. Pole vaja igasugu kahtlastes internetiurgastes kolada. Ja kuulsusel (nagu paljudel asjadel) on ka oma negatiivne külg. Ükskõik kui palju lumehelbed nutavad, ei kao see mitte kuhugi.
k
kahjuks/ 24. jaanuar 2019 00:36
Iluga pole uurivas ajakirjanduses midagi teha. Esse pole veel aru saanud, mida tähendab neutraalne teemade kajastus.
h
Hämmelduses/ 24. jaanuar 2019 00:20
Hmhm...ma ei sa ühes asjast praegu aru. Nimelt Luisa V. teemast. See, et tema rinnahoidja harmoneerus mille iganesiga, tegi "uudiseks" mingi ajakirjanik. Niisiis, kas äkki ajakirjanikud tahaks osa vastutusest endale ka võtta? Oleks aus. Ise toodate soppa ja annate inimestele ainest selle sopa loopimiseks. Ja nüüd näägutate ning targutate. Enne ikka vaadake peeglisse! Oma klikiihaluses olete viimsegi väärikuseraasu kaotanud. Häbi ka teile. Ühiskond ja tema meelsus on suuresti teie endi peegeldus. Teie olete need kes päevast päeva inimesi üksteise kallale ässitatavad. :)
t
to lugeja/ 24. jaanuar 2019 00:14
kui andmed nii kergesti saadaval, siis võiks võrdse kohtlemise eesmärgil ka teiste erakondade kriminaalid letti panna.

s
see/ 24. jaanuar 2019 00:06
peaks eelkõige ajakirjanikke ja poliitikuid mõtlema panema. on ju nemad, kes ühiskonda lõhestavad. see, mis hiljem toimub, on pelgalt tagajärg. niiet vaata peeglisse naine, näed seal saatanat.
e
e. / 24. jaanuar 2019 00:02
Plakatitega keeras Eesti200 vindi üle, sest just bussipeatused on ainuke koht, kus eestlased ja venelased seisavad reaalselt läbisegi. Muus osas elame paralleelmaailmas ja tegelikult oleme sellega rahul. Pole vaja segakoole, lasteaedu ja punnitatud 'sõprus' Eesti röövvallutamise tähistajatega.
s
Sōnavabadusel on ka piirid. See et kui sul on halvasti ei tähenda, et teiste kohta vōib öelda mida t/ 23. jaanuar 2019 23:57
v
Väga hea, et sellest kurjusest ja vijast inimeste sees saade tehti. Ammu oleks aeg sellest rääkida. / 23. jaanuar 2019 23:55
h
hmmm/ 23. jaanuar 2019 23:54
Mind tegelikult huvitab, kustkohast selliseid andmeid saab? Kas need ripuvad kuskil üleval või peab spetsiaalselt küsima nimeliselt või mis? Kas ma saan su juttu kontrollida kuskilt?
e
e. / 23. jaanuar 2019 23:45
Kui Eesti elanikest on kriminaalselt karistatud iga teine, siis EKRE liikmetest iga 40-s. Milline on ülejäänud erakondade põllekeste puhtus, selle jätab 'uuriv ajakirjandus' targu uurimata.
e
e. / 23. jaanuar 2019 23:40
Saates ei räägitud ka sellest, kuidas Ossinovski on selgesõnaliselt väljendanud soovi kaotada eesti rahvas maamunalt. Miks peab rahvusele näkkusülitaja imestama, et talle soovitakse nt. Saddam Husseini saatust, mille üle ju ükski lääneriik ei protesteerinud. Järelikult peeti enesestmõistetavaks.
t
teadlik/ 23. jaanuar 2019 23:40
Tõeliselt rumal saade ja tõeliselt rumalad üldistused Esse poolt. teadus on juba vist sadakond aastat selgeks teinud, kuidas mingi teemapüstituse ja selle iseloomu puhul inimesed reageerivad. See on suht sama selge kui Maslow püramiid. Esse või Eesti ajakirjandus pole ilmselt viitsinud seda endale selgeks teha või siis eiravad seda ja näitavad inimesi ajakirjandusliku huvitavuse asjus konfliktsematena.

s
Sinep/ 23. jaanuar 2019 23:27
Kustutatakse sellepärast et tõde varjata. Terve meedia on rahva vaenlane. Sul on õigus, see saade oli väga selgelt propaganda.
s
Sinep/ 23. jaanuar 2019 23:24
Korralik ajupesu jälle, nagu ikka. Inimesed lihtsalt vaadake peavoolumeediast korraks kaugemale ja võibolla hakkate te suuremat pilti nägema. Pagulaskriis on tekitatud euroopa hävitamiseks. See mida ekre teeb ei ole kuskilt otsast hirmutamine. Lihtsalt lugege islamist ja koraanist. Soovitan 100% uurida muslimite inbreedimise probleemi kohta ka. Ma pole kunagi rassist olnud, ja tean et minust ei saa kunagi rassisti. Aga kaks täiesti erinevat ühiskonda lihtsalt ei saa koos hakkama. Rootsi hakkas massiliselt inimesi sisse võtma 20 aastat tagasi. Nad on nüüd õnnelikumad kui kunagi varem (͡° ͜ʖ ͡°
s
saade oli erakordselt rõlge rünnak normaalsete vastu/ 23. jaanuar 2019 23:23
Liberastid lammutavad ühiskonda ning kütavad viha üles ja siis imestavad, et rahvas on vihane!?
h
hmm1/ 23. jaanuar 2019 23:22
Ja hoolsalt kustutatakse mõistlikke kommentaare. Miks ei või keegi küsida, millest tekib viha? Miks ei või nimetada seda saadet propagandaks? Seda see saade ju oli. Ilmselgelt soovitakse müstilise "vihakõne" abil rahva enamust vaigistada. Selleks ka see propaganda.
v
Viha sotsiaalne alge/ 23. jaanuar 2019 23:01
Põhjus ei olegi ei rassis, poliitilises kuuluvuses ega seksuaalses orientatsioonis... me oleme kõik oodanud (vene ajastu lõpust siis) seda roosamannat, mis pidi kohe-kohe saabuma. Mida ei ole, on roosamanna. On lõputu poliitiline pläma, mis paisub enne valimisi üüratuks ega tunne piire. Keda siis uskuda? Teeb ju tigedaks..
s
Skeptik/ 23. jaanuar 2019 22:54
Probleem ongi selles , et kes hakkab määrama mis asi on "vihakõne ". Tõeministeerium ! Tõekomisjon ! Kui ütlen kellegile ,et tal on inetud jalad,paks,lamedad rinnad vms on vihakõne ! Kas see vihakõne seadus pole mitte trepp autokraatia ja ühe partei igavesele võimule ??
m
marksistide ulgumine/ 23. jaanuar 2019 22:41
n
n/ 23. jaanuar 2019 22:39
Noor kena näitsik Eeva, kas Teie suudaks elada ära 300-ga kuus? Selle juures olla rõõmus, lõbus, nooruslik, seltsiv ja meeldiv kaaslane? Näete meie suudame ja vahel heiskame lipu ka veel. Mis meid veel elus hoiab? Lapsed ja lapselapsed, mitte Teie kiidulaul ega vihakõned. Need ei oma üldse mingit tähtsust. Me hoidsime ka nõuka ajal oma hinges väärtusi aga sellest Teie noored saate aru alles siis kui meid enam ei ole. Miks muidu noored valitsuse selliseid otsuseid teevad? Anname andeks ehk, võib-olla!!!!!

u
usun, et oli vilets/ 23. jaanuar 2019 22:37
aga põhimõtteliselt ei vaata sotside saateid.
t
to elina/ 23. jaanuar 2019 22:36
aga ise oled anonüümselt mingi "elina" :D kui silmakirjalik, pannud enda täisnimi siis välja.
P
/täna,22:28/ 23. jaanuar 2019 22:35
Parandus:mitte ahistamine vaid (vihaõhutamine rahvuse pinnal)
a
arvamus/ 23. jaanuar 2019 22:32
Kas see klaperjaht EKRE-le polegi vihakõne, kuidagi väga kaldu on meedia, kedagi peab materdama Savisaart enam sõimata ja uurida pole põhjust, uus ohver leitud.
k
kommar/ 23. jaanuar 2019 22:32
Eks ta üks sotside propaganda saade oli. Ma ei ole suur vihakõnede austaja kuid kogu see saade pani mind vanduma. Saatejuht peaks endale teadvustama seda, et kala pidavat roiskuma hakkama peast see tähendab praegust situatsiooni arvestades seda, et riigi valitsemine ja eliit ongi põhjustanud vihakõnede sellise laiaulatusliku tekke.
n
n/ 23. jaanuar 2019 22:31
Ma olen ka politseis tööl olnud.
o
oh ei :D/ 23. jaanuar 2019 22:30
kui sots loobib soppa, on see ilus ja lubatud, ainult rahvuslaste puhul loetakse pahaks.
n
n/ 23. jaanuar 2019 22:30
Mulle on tööandjad koju tulnud ja kasti tahtnud lüüa!!Mitte keegi ei aidanud, politseist abi ei saanud. Kui töökohta vahetasin siis üks ütles, sind ma tööle ei võta saa annad mind maksuametile üles?????Esse selline on elu ja oi missugune sõim töökohtades on??? See on ikka rõve, mis rõve aga rahvas kardab ja kannatab. Tegelik eesti on selline.

t
to mis sa teiste..../ 23. jaanuar 2019 22:29
soperdis? ja näita mulle nüüd üks grammatikaviga? ega sa ometigi stiilipuhast läbivat väiketähte kirjaveaks loe? see, kui sa ise põimlauseid jms funktsionaalselt lugeda ei suuda, ei tee veel minu kommentaarist soperdist. sulle peab vist lihtlausetega kõik kirja panema?
e
et siis:/ 23. jaanuar 2019 22:29
vaikige, voonakesed, las hundid teevad, mis tahavad
k
küllastunud/ 23. jaanuar 2019 22:28
Mul on nendest pseudoprobleemidest , väljamõeldud kannatajatest ja nende"traagilistest"lugudest küllastumiseni. Alles see oli,kui mehed ahistasid naisi. Nüüd see teema on vaibunud. Nüüd on ahistamine rahvuse pinnal.Ei tea mis järgmiseks? Ma ei julge enam kodunt välja minnagi,sest ma ei tea, keda ma oma olemisega häirin või ahistan.
ä
23. jaanuar 2019 22:20
r
Raptor/ 23. jaanuar 2019 22:17
Minule Eva meeldib, ilus sale!
n
n/ 23. jaanuar 2019 22:14
Kui ilusti meil kõik palka maksid kõik need aastad ja mitte keegi tööandjatest meid ei sõimanud. Meil oli kuldne elu uues vabariigis ja nüüd saame suurt suurt pensioni??
n
novot-le/ 23. jaanuar 2019 22:13
"Ei uuritud millest tekib viha nende inimeste vastu".----Kas vajab uurimist, miks on viha Sissy või Kristeli vastu?
t
Tartust. to EKRE/ 23. jaanuar 2019 22:06
Mida ma vaatan. Oravapoisid nagu PRILLIKIVID, ühed Autorollutajad võtsid igal kolmapäeval Pirita Selverist 10 000 krooni ja ehitasid oma isiklikku maja, takkaotsa tehti riigikogu arvutitest veel rahalisi ükekandeid ja kuidas neid inimesi küll pärjata? Missuguste tiitlitega?

M
ń/ 23. jaanuar 2019 22:05
Ma sain vabas Eestis transpordis ausalt tööd teha ainult mõned aastad kui meid viidi Eesti au ja uhkuse firmas pooleldi ümbrikupalgale. Mitte ühtegi kobinat ei saanud olla. Kui lahkusin siis järgmine firmajuht ütles telefonis,SIND MA TÖÖLE EI VÕTA SA OLED AUS JA ANNAD MIND MAKSUAMETILE ÜLES. Mis peab tundma mees, kes õpetas firmas noori juhte töö kõrvalt välja????? Eeva kas Teid on alandatud tööl kui nõuad seaduste täitmist aga vastus on järjekord on Männikuni. Saatus viis hauda selle firma juhi noorelt, liiga noorelt aga teised elavad ikka ja ütlevad samamoodi ausatele töömeestele. Kas see on
p
Pauka/ 23. jaanuar 2019 21:58
KUi negro mulle ütleb eestimaal, et sa uskumatu peni - tapan su ära - on nagu kõik okey. Aga kui eestlane ütleb omal maal midagi on kohe kisa lahti ja rassistiks sõimama...
m
Mis Sa teiste hariduse pärast muretsed? Loe alustuseks oma soperdis läbi ja siis vutt-vutt kooli!/ 23. jaanuar 2019 21:55
n
n/ 23. jaanuar 2019 21:53
Mitte keegi ei too välja põhjust miks selline olukord on tekkinud. Kõik moosiriiuli juures olijad on solvunud ja tunnevad end alandatutena. Kuid ei suuda teemat mõista allasurutud ,õiglusest ilma jäänud kodanike eluvõitlusest oma hinge sees hoidmisega. Kui iga päev ajakirjandus paiskab uudiseid järjekordsetest maksude tõusudest, jälle mingid määrused alates kilekotist tahma doktori kaalu normi anduri saaste ja ei tea mis värki seadusest, kus mustikaid maksuametile tuleb loendada aga miljonid lendavad siia sinna vabalt ja mitte üks jesse aga esse isegi saadet sellest teha ei julge siis mis meil
v
võeti aga jälle modele mu komm/ 23. jaanuar 2019 21:51
ei tohtinud öelda, et kui aIaarenenud mõtteviisiga kähmaka kan.nikallega paIja taqumendi väIkudes voodisse ronid kõige rahva ees, siis ole valmis, et rahvale see ei meeldi ja saad kuulda, mis nad sust arvavad. arvan, et see on õiglane. pigem peaks karistama selle eest ülikoole, et sellisel isendil on võimalik tasuta kõrgharidust saada, ma näiteks kohe üldse ei soovi maksta sellistele haridust, millest mingit kasu pole.
j
Jaak/ 23. jaanuar 2019 21:49
See esse ise pole nüüd sopaloopija või?
b
Birgit/ 23. jaanuar 2019 21:47
Aitäh, Eeva. Seda saadet oli hädasti vaja. Peame vastu!
o
ole mureta!/ 23. jaanuar 2019 21:45
delfi on lubanud järjest kõik erakonnad välja tuua, vaatame, palju on sotside ja kesikute ja refide hulgas kurjategijaid. ei lähe kaua, kui saame teada.

k
kummaline/ 23. jaanuar 2019 21:44
Erakond 200 pani bussipeatusesse plakatid üles, kus on eestlaste ja kus venelaste koht.Miks?Suhtlen venelastega tööl.Läbisaamine on normaalne.Mul ei tule pähegi vihkamine.Kas erakonnale 200 oleks kasulik, kui eestlased ja venelased üksteist vihkavad? Vao`s pandi p.a.g.u.l.a.skeskuse sein põlema ja kästi otsida ekre sidemetega meest ja kui selgus,et ekre ei puutu asjasse,siis oli kõigil ükskõik , kes põlema pani või mis seal juhtus.
t
tiinale/ 23. jaanuar 2019 21:44
sellise fakti ees pigistab radar silma kinni. või selle ees, kui i. tyrand kirjutab avalikult, et laseb rahvuslastele augu kuklasse või teatab nimeliselt, et vooglaid jne tapetakse. seda esse ei näe ega saagi nägema, sotsi nägemine on selektiivne, ega kotkas kotka silma noki ju. pahad on ainult ekrelased :D
n
nägija/ 23. jaanuar 2019 21:42
Lugedes kommentaare ja näinud otseküsitlusi meedias siis rahvas on suuresti üle propagandast kuid propaganda, koos pool emisaaridega töötab siiski täis tuuridel.Huvitav küll keda nad esindavad ja kelle huvides seda teevad kuigi peaksid ju rahvast teenima
o
ohh/ 23. jaanuar 2019 21:42
sotside loodud uue maailmakorraga ei hakka enamus (ostetud) lapsi kunagi teadma, mis on kooskõlas emaarmastus või isaturvalisus, neil on kaks ema või kaks isa
e
essele/ 23. jaanuar 2019 21:40
tegelikult pani see mõtlema, et kas see on raha või miski muu, mille eest saatejuht end maha müüb ja haledat nägu teeb moslemi probleemi peale, kuigi eestis näljas olevad lapsed ja vanurid ei pane teda silmagi pilgutama, need jätavad ta külmaks. loodan, et ka edaspidi ütlevad inimesed välja, mis nad arvavad, jah, tõsi, viisakas vormis, sellega olen nõus. aga siiski tõde ja tõde on tihti valus.
ü
ühiskonna kakakihile/ 23. jaanuar 2019 21:34
Aga ütle, m i k s on eriliselt välja toodud Ekre, MIKS? Sellistest kubisevad pea kõik erakonnad!!!
h
Huvitav kaua see erarahade eest reklaami ostmine jätkub? Said endale reklaami, vägevv 5+. / 23. jaanuar 2019 21:30
p
PÕHJUS_ TAGAJÄRG/ 23. jaanuar 2019 21:25
MIKS? MIKS? MIKS? Sest ühiskond on haige! Mitte miski ei sünni iseenesest! Kurjus tuleneb lagunenud perest, ema armastuse puudumisest ja isa andmata turvatundest. Kurjus tuleb elementaarsete vajaduste puudumisest ning igapäevasest ots otsaga toimetulekust iseendaga. Ju neid põhjuseid kokku on ikka väga palju, kui see KURJUS ühiskonnas SÜVENEB. Kas selle taustal need SÜVAPÕHJUSED TÕESTI EI JÕUA TEIENI, EEVA ESSE, et te lähete EKRE poliitikutelt aru pärima, kust saab alguse VIHA ja KURJUS? Põhjusteni on vaja jõuda, aga mitte käia ja halada, kuidas VIHA ja KURJUS Eestis süveneb !

n
nagu tahaks esse pärast valimisi teisele tööle minna....../ 23. jaanuar 2019 21:20
t
Tiina/ 23. jaanuar 2019 21:16
https://uudis/eesti/aarmussots-ahvardab tappa-ekre-uht-juht-poliitikut Äärmussots Raiko Aas ähvardab.
j
ja kuidas/ 23. jaanuar 2019 21:13
sinu mõtlemisvõimega on? vihaõhutaja.
k
kuulasin/ 23. jaanuar 2019 21:10
Kuku raadios autorit ühte vihaepisoodi kirjeldamas, kus Stroomi rannas kedagi välismaalast eesti keele mitterääkimise pärast olevat kirutud, aga pigem liigub sealkandis palju neid, kes eesti keelt ei valda, kas see ikka oli eesti keel, võib-olla sai sarjatud vene keele mitteoskamise pärast, nagu seal kombeks
t
Tom/ 23. jaanuar 2019 20:49
Naisterahvas võiks süveneda teemasse ja leida vastuseid mitte teha poliitiliselt kallutatut seepi.
o
Oma viga, et neid solvatakse, vaadaku peeglisse!!/ 23. jaanuar 2019 20:48
Mind ei solva miskit pärast keegi, kuigi samamoodi liigun tänaval ringi.;) Tesisõnu, kui ei suuda avalikusele meeldida, siis ära sinna avalikkuse ette roni ja ära para si teeri avalikuse rahakoti peal. ;)
P
#arvan/ 23. jaanuar 2019 20:47
Poliitikud ja pastor saavad asja eest. Teiste suhtes jätke oma viha enda teada
k
Kas/ 23. jaanuar 2019 20:43
keegi seletaks mulle,mis on selle kirjatüki mõte?Seda teemat on eile õhtust saadik kedratud ja tulemuseks oleme ikka samal kohal.Panen pahaks nii mõnegi persooni materdamist kommentaariumis,kuid sotsid on alati igasuguse sõimu ära teeninud ja üksikisikutest arvan mõne kohta sama!

n
nuuskur/ 23. jaanuar 2019 20:42
Saade oli ainult mõtlema panev,kahjuks mitte erapooletu. Miks ei helistatud sellele sotsist seltsimehele,kes EKRE liiget tappa lubas ? Miks ei räägitud sellest kuidas meie "auväärt"seltsimees euruvolinik ,Tarakan lubas näoraamatus rahvuslasi kuklalasuga hukkama hakata ?
e
Elina/ 23. jaanuar 2019 20:41
Ühest saatest on vähe. Seda teemat peaks käsitlema igas TV-kanalis, igas ajalehes, sotsiaalmeedias jne. Kommentaarid on läinud ikka üle igasuguste piiride. Ära kaob selline sopaloopimine ainult siis, kui kaob anonüümne kommenteerimine. Anonüümselt on need tegelased kõvad tegijad, aga avalikult oma nime all, vaevalt.
L
.../ 23. jaanuar 2019 20:41
Linna peal liiguvad jutud,et lubas mootorit poleerida.
i
Inimene/ 23. jaanuar 2019 20:40
Kui soki ja rinnahoidja sobivust ajalehe veergudel lahatakse, siis pole midagi paremat oodatagi. Kui ühed võivad ennast sündsusetult eksponeerida, siis teised võivad sündsusetult ka arvamust avaldada.
v
veel/ 23. jaanuar 2019 20:38
inimesel peab olema võimalus väljendada mis teda vihastab, seda viha õhutama ta. tahan elada eestis, kus kõikjal oleksid eestlased ja kõikjal kasutusel riigikeel, usun siiralt, et mul on selleks õigus.
l
Lisaks/ 23. jaanuar 2019 20:36
tuleks ka otsida põhjust, miks rahvas vihkab. Kuulsate inimeste vihkamine on inetu. Aga see mis poliitikas tehakse rahva tahte vastu, on teadlik viha õhutamine kogu riigis. Palju põhjusi tuleb just sealt.
t
Tegelikult/ 23. jaanuar 2019 20:34
tuleks teha vahet vihkamisel, vihal ja tõel, tegelikkuselt. Meedia robotid sellel vahet ei tee. Teksti ei lasta siis ka üle kui normaalselt kirjutada aga südametunnistusele koputab. Küll aga ära vihka ja valeta, siis lastakse ka üle. Otsige tegelikke vigu ka.
l
lihtsalt / 23. jaanuar 2019 20:33
inimesel on tunded, ka viha on tunne, riik ei saa tundeid Ära keelata.

v
23. jaanuar 2019 20:27
Vaatasin. Sitavõitu saade oli.
M
?/ 23. jaanuar 2019 20:22
Mida hirmsat see härrasmees Väino siis saatejuhile kirjutas?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee