Ken SaanFoto: Jaanar Nikker/ Erakogu
Keit Paju 31. jaanuar 2019 08:18
„Kui ma oleks 2002. aastal läinud Kanal 2 juhi Olle Mirme juurde ja öelnud, et mul on mõte võtta saatejuhiks juutuuber, keda palju jälgitakse, ja kirjutada talle ette humoorikad tekstid, poleks tol ajal keegi seda tõsiselt võtnud,” räägib pikaaegne teleinimene Ken Saan Kanal 2-s toimuvate muutuste kohta. 

„Kui ma oleks 2002. aastal läinud Kanal 2 juhi Olle Mirme juurde ja öelnud, et mul on mõte võtta saatejuhiks juutuuber, keda palju jälgitakse, ja kirjutada talle ette humoorikad tekstid, poleks tol ajal keegi seda tõsiselt võtnud,” räägib pikaaegne teleinimene Ken Saan Kanal 2-s toimuvate muutuste kohta. 

Saani sõnul on tal teletöötajana põnev jälgida, kuidas ühe kanali muutumisega ka telemaastik muutumas on. Tema sõnul on telemaastik justkui baar, ning iga kanali juht baarmen, kes katsetab eetriprogrammi loomisel erinevate komponentidega – kui tuleb maitsev kokteil, joob telepublik seda hea meelega. 

Kanal 2 julged muutused on teleinimeste ringkonna kihama pannud. Nii mõnegi arvates on Kanal 2 puhul nüüd tegu säästuprogrammiga, kus tuntud telenägude ja korralike produktsioonide asemel on saatejuhtideks pandud sotsiaalmeediastaarid, kes praktiliselt nullkuluga saadet teevad. Seetõttu on Kanal 2 võrreldud omaaegse Pimp TV-ga, mille loojaks oli Ken Saan. 

 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad