Tele

Jevgeni Ossinovski helistas teda võllaga ähvardanud mehele ja sai jõhkralt sõimata: sa oledki haisev limukas ja kogu muusika! (219)

LISA KOMMENTAAR

max30. jaanuar 2019, 21:51
oss on padukommunist,kes tasapisi Eestit hävitab.Küll te ükskord näete seda.
emane30. jaanuar 2019, 13:40
Valige mind!!24. jaanuar 2019, 22:07
Sellise pappi eest olen nõus Teie kõikide käest enda aadressil vihakõnesid ja solvanguid kuulama. ;)
vaata Rivo Sotsid elavadki meie maksudest ja väga hästi aastaid ja niiongi24. jaanuar 2019, 11:52
Viiakse Eestist rahad Lätimaale ---ja SIIS KA OSSI POLE SÜÜDI ? MEIL ENDIL RIIGIS ---ON LAPSI NÄLJAS 1X PÄEVAS ON SOE KOOLILÕUNA ,,,JA POLE SOTS OSS MIDAGI VALESTI TEINUD ? VANAD OOTAKSID PENSIONIT --MITTE KOORIKUID NÄRIDA?
SOTSID 24. jaanuar 2019, 11:47
juga23. jaanuar 2019, 23:51
Aga nimetamegi asju, nagu nende nimi on.
tarand23. jaanuar 2019, 22:36
sõnum ossile #vihkaüksi
Et valige23. jaanuar 2019, 21:27
vasakud ja libedad. Küll siis läheb riigis tru.kki.miseks ja mus.tade massiline sisenemine, siis olete omale head juhid saanud. Nii või? Mis te siin sõna võtate üldse vihaõhutajad. Tülgastav.
EKRE valija23. jaanuar 2019, 21:23
Mõtleks! On ikka haledad tegelased küll püünele roninud- ei kannata kriitikat ja mõnda kangemat kommentaari välja! Inimene, kes on enda teinud avalikuks inimeseks- vanamoodsa nimega rahvakunstnik, ei tohi mõne kriitikanoole või kommentaari peale solvuda. Ka meie- tavainimesed saame teinekord sõimata ja solvume aga ometi ei leia me, et oleme kuidagi eriti ülekohtuselt koheldud või et seetõttu oleks kogu maailm hukas, et meiesugust toredat inimest solvata julgeti. Julgesid poliitikuks ja sotsialistiks hakata, siis talu ka kriitikat.
tsaar191823. jaanuar 2019, 20:57
väga õiged sõnad ossile.
Antikommunist23. jaanuar 2019, 20:31
Kuidas siis jääb vihakõnega "Natsionalistidele kuklalask " (ITarand) ,"Kõik rahvuslased on poolharitlased "( M Lauristin ) Uuriks veidi ikka ka vasakradikaalide vihakõnesid. Tasakaalustava ajakirjanduse pärast .
Kas muud tekstist ei jõudnuki kohale kui üks kirjaviga, ega sina ju kunagi ei eksi?23. jaanuar 2019, 20:23
Tiiu23. jaanuar 2019, 19:31
Räuskamine, solvamine, ähvardamine ei ole sõnavabadus.
Ma ei tea, miks; Äkki ikka seletad.23. jaanuar 2019, 19:29
Mida tähendab sõna VIIAD?
o a-u23. jaanuar 2019, 18:36
Ma ei tea miks23. jaanuar 2019, 17:41
sõimatakse tuntud inimesi, seda ei peaks tegema ja on inetu. Aga riiki hoiavad üleval ja arendavad ikka poliitikud ja kui riiki juhivad id.ioodid, per.ver.did, siis nendele vihakõne saatjatel on õigus. Riigi ree.turid ja põhja viiad ei ole midagi muud väärtki.
teenitult sai23. jaanuar 2019, 17:39
Haisu kohta ei oska kommenteerida aga muus osas pole küll mehe ütlemisele midagi ette heita.
Ega tea ju ette23. jaanuar 2019, 17:36
Ehk tõesti ei poodagi vaid kasutatakse tulirelva, nagu Kingissepa puhul.
kõik võib olla23. jaanuar 2019, 17:32
Ehk tõesti ei pooda, vaid kasutatakse tulirelva nagu Kingissepa puhul.
Laine23. jaanuar 2019, 16:47
Eesti on sõnavabadus. Täiskasvanud, poliitikud ja noored lauljadjne..tunnevad end solvatuna, aga mida õpetajad peavad tundma ja tegema, nad ei tule ju telekasse kaeblema, et mis küll minuga tehti. Istute riigikogus, olete meie poolt valitud, aga õpetajaid te ei oska kaitsta kiusavate õpilaste eest. Ootan seaduste vastuvõtmist õpetajate kaitseks ja alaealiste mürsikute karistamiseks.
imelik tõesti23. jaanuar 2019, 16:46
Miks neid arvamusportaale siis üleüldsegi vaja on? Just põnev vaadata ju, kui paljud arvamused plusse ja missugused miinuseid!?
Zoj Kos23. jaanuar 2019, 16:44
imelik, et nii intelligentset finantsmiljonitega tegelejat isikut ei ole idapoolse naaberriigi juhtkond märganud ja enda ametnike hulka kutsunud.
Zoj Kos23. jaanuar 2019, 16:40
Kell 8.31 eestlase? poolt mainitud isik J. on nii intelligentne, et ma olen kogu aeg imestanud, et kuidas ja miks ei ole meie sõbraliku idapoolse naaberriigi juhtkond selle isiku J. intelligentsust ja finantsmiljonite asjanduse tarkust märganud ning enda riiki ametnikuks kutsunud.
Zoj Kos23. jaanuar 2019, 16:39
Kell 8.31 eestlase? poolt mainitud isik J. on nii intelligentne, et ma olen kogu aeg imestanud, et kuidas ja miks ei ole meie sõbraliku idapoolse naaberriigi juhtkond selle isiku J. intelligentsust ja finantsmiljonite asjanduse tarkust märganud ning enda riiki ametnikuks kutsunud.
Pplaaan23. jaanuar 2019, 16:29
ja planeeritult njing kooskõlastatult
Naki23. jaanuar 2019, 16:18
Kui meil peaks olema samuti nagu jaapanis siis Toompea plats jääb väikseks
röövel23. jaanuar 2019, 15:06
valige neid,kellel ei ole lubadusi,ärge laske oma häält põllule rändama
vintraud23. jaanuar 2019, 15:00
arenenud ühiskond,kus kõik on isiksused ja kõrvalseisjast alati paremad,kuidagi peab eristuma
S.23. jaanuar 2019, 14:53
Oh sa vaene Ossinovski, tehakse liiga...See aga mis ta eesti rahvale teeb, polegi oluline siis või!
R23. jaanuar 2019, 14:20
Keegi ei tegele Eesti asjaga,kõik siblivad oma asja-kuidas pääseda kraani juurde.
Ronja23. jaanuar 2019, 14:18
Ma ei vali kedagi. Võta üks ja viska teist. Iseenda jõukama elu nimel antakse ulmelisi lubadusi ja antakse vastastele vastu lõugu. Räpane värk ja ahned tõusikud.
kisakõri23. jaanuar 2019, 13:35
Nüüd on siis nii ,et kõike võib teha ilusate lubaduste ja sõnade saatel,raisata maksja raha nii palju kui kulub ilma vastutamata .Aga otse sõimata nägu täis roppude sõnade saatel,et kaitsta rahva raha,ei tohi,sest see pole viisakas.Kumb on neist targem.
mõisamees23. jaanuar 2019, 13:18
mida te siin teete,see ei aita teid enam.....
6923. jaanuar 2019, 13:17
Nagunii plusse ei näidata, siis kirjutan siin e t panin plussi.
Naine23. jaanuar 2019, 13:04
Kui vihakõne keelata ei võta see ära viha. NS VL olid ka paljud mõtted keelatud egas see ei pannud inimesi teisiti mõtlema, vanemad eestlased mäletavad seda. Uuem põlvkond jah soosib keelamist. Keelamist pigem enda kasuks. Mina ei leia, et Radaris kajastatud just nimelt hala oli mõttekam kui nn kasutu vihakõnest kommentaar. Iga päev avaldatakse arvamusi ja arvamustele leidub igasugust vastukaja. Inimene peab ise suutma vastukaja analüüsida. Mis puudutab juhtumisse, et arvamust avaldatakse ka negatiivset mitte ainult positiivset siis see on täiesti loomulik, et kõik ei saa kõigile meeldida.
valijatele23. jaanuar 2019, 12:58
ärge valige neid, kes aastaid on oma LUBADUSED TÄITMATTA JÄTNUD.
to tõnu23. jaanuar 2019, 12:36
tegi kűll ju.tahtis, et sa vähem jooks ja tervem oleks, aga sina t umba ei tajunud seda, ikka jood viina ja tood seda kasvõi lätist
to kari23. jaanuar 2019, 12:33
vaene sina.nűűd pead lätist oma igapäevased viinad tooma
kes ütles23. jaanuar 2019, 12:29
et ekre ei ole kartellipartei?
Clat23. jaanuar 2019, 12:25
Oss ja sotsid ongi Eesti riigi kraavi tüürija.
ah et TERVE Eesti rahvas, irw23. jaanuar 2019, 12:12
minu pere ja sugulaste käest ta arvamust ei ole küsinud
Kari Muuni23. jaanuar 2019, 12:09
Tegelikult ongi ta kurjategija kes töötab riigi vastu, aitas sadu miljoneid riigist välja viia. Kallase 10 milj.on kuki muki selle kõrval
Mann23. jaanuar 2019, 11:05
Oli küll! Sisuliselt võib ju igaüks arvata mida tahab ja oma arvamust väljendada, kuid seda tuleb teha haritult.
lihtsale eesti mehele23. jaanuar 2019, 10:55
kulla inimene, ära võta isiklikult.Kas sa esimest päeva ÕL kommentaariumi külastad, ammu juba teatudaja tagant nullitakse kõik miinused ja plussid ning kommentaarid reastuvad ajalisse järjekorda.Nii et kui kirjutad kellelegi vastuseks kommentaari siis on see mõne aja pärast hoopis vales kohas ja mõttetu. Ei ole sa kõige tähtsam ja "õiglasem" kommenteerija, et ainult sinu omad nullitakse.
23. jaanuar 2019, 10:54
ole õnnelik, et su kommentaari ära ei kustutatud
Alar23. jaanuar 2019, 10:48
Julge mees, sõimata julgeb ,aga nägu näidata ei julge .
minister 23. jaanuar 2019, 10:36
kui tahan siis olen, kui enam ei taha siis ei ole minister ja vastutuse veeretan järgmisele ministrile . täiesti ebariigimehelik ja vastutusvõimetu käitumine sm ossinovskilt, ei mingit usaldusväärsust enam selle inimese suhtes.
-t-23. jaanuar 2019, 10:35
Ma soovitan kasutada pigem sõnastust "osa rahvast", sest on ka väga palju inimesi kes ei ole nii negatiivselt meelestatud. Varsti saab valima minna ja eks siis paistab mis see "rahvas" tegelikult tahab...ahjaa teenimatult palju saab meil valitsus mööda päid-jalgu aga ahned kaupmehed on nagu õiged mehed kunagi...vaadake turumajanduses ikka ka suurt pilti.
-t-23. jaanuar 2019, 10:30
Aga mõtle nüüd, kui keegi sind, sinu ema/ise/õde/venda/last selliste sõnadega kutsub...lihtsalt,et on sõnavabadus ja tundub,et ta paistab selline?
Haha23. jaanuar 2019, 10:23
Kommentaaride kustutamine täies hoos, plussidest ja miinustest pole mõtet rääkidagi
DA23. jaanuar 2019, 10:23
Selle stiiliga loodetavast jõudis Ossile kohale, et tema teod ei ole aktsepteeritavad.
Tõnu 5523. jaanuar 2019, 09:54
Sotsid st Ossinovski õhutab viha.Mulle ei meenu,et Oss midagi Eesti heaks oleks teinud. Mina isiklikult oma nahal ei tunne.Riigi on kraavi juhtinud ja nüüd õhutab vaenu.Inimesed elavad vaesuses aga sotsid teevad teatrit.Selleasemel,et erakonnad koostööd teeks,tegeletakse tühja-tähjaga.Ilmselgelt oli sõim lavastatud,eelnevalt kokkulepitud.Häbi,häbi-sotsid!
kl23. jaanuar 2019, 09:53
ma ka natuke imestan, et kokutaja või aktsendiga saatejuht imestaks, miks ta ei saa olla saatejuht. No igale ametikohale on oma eeldused, eesti keeles kuulaks ka ilusat eesti keelt. Ei väida, et tema saadetel puuduks sisu aga kas seda ette lugema ei saaks diktorit, kelle hääldust poleks nii raske kuulata? Mulle ei meeldi vaid vihakõned, mis inimese sünnipärast välismust arvustavad, kui meil on nina, suu ja silmad õige koha peal, siis ei tohiks neid arvustada et kas on liiga suured, väiksed või lähestikku.
Lea23. jaanuar 2019, 09:36
Kui riigil raha vähe, siis alandage valitsuse ja ametnike palka, mitte ärge mõnitage INIMEST
Sina Eestlane23. jaanuar 2019, 09:28
Kas teil mõistusega ikka on kõik korras ?
Oi, siit saaks terve uue telesaate teha23. jaanuar 2019, 09:18
Siin ju terve pikk rida sotse ilmunud sõimama ja laimama ja mõnitama teisi. Äkki saate tegijad võtaks nendega ka ühendust ja tooks meile teleekraanile näha. Küsime saate tegijatelt otse....ja ootame vastust. Huviga
Lühidalt23. jaanuar 2019, 09:16
Kairole: ehe näide on sotside erakonna koosolekul etteloetud VIHAKÕNE. Vaat sealt tuleks juba Euroopa tasemel kohtulugu.
sa23. jaanuar 2019, 09:14
mhh, just nimelt oledki rahva osa, mitte rahvas. Siis väljenda enda arvamust, mitte ära pea end rahva eestkõnelejaks.
Punapartide tegemised avalikuks23. jaanuar 2019, 09:13
sest siis tuleksid ka sotside endi solvangud ja mõnitused päevavalgele
Kairole23. jaanuar 2019, 09:09
just, just, sinusugustest jutt ongi, ehe näide.
aga23. jaanuar 2019, 09:08
Miks ei anna Ossinovski seda meest kohtusse?
just23. jaanuar 2019, 09:07
intelligentne inimene jääb igas olukorras intelligentseks . Labane räuskaja jääb labaseks räuskajaks ja ta ei oska oma arvamust mitte iialgi normaalselt väljendada.
Atsile23. jaanuar 2019, 09:04
sa oled see kolmas variant, selgelt. Võin ju oma arvamust avaldada?
düsgraafik23. jaanuar 2019, 09:00
Ei vali enam neid sadiste kes võtsid töötavatel pensionites tulumaksu. See närune naeruväärne pension on nagu hauka välja teenitut milles ei tohiks ühtegi tulumaksu maha minna see valitsus on vaenulik töötavate pensionääride suhtes. kurad
Andres, pole ühegi erakonna liige.23. jaanuar 2019, 08:55
Vale puu all haugute. Alustage valimisseadusest. Kõrgeima võimu kandja ei saa valida (otse) oma esindajaid. Kõrgema võimu kandja ei saa tagasi kutsuda limukaid. Ja seda nimetame demokraatiaks euroopa väärtuste pakendis. Inimesega aga tuleb rääkida nii, et ta seda mõistab.
to Ats23. jaanuar 2019, 08:50
aga kes sa iseoled? millisesse kategooriasse sa ennast iseliigitaksid? need eelpool loetletud kuuluvad ka kindlasti mõnda sinu enda kategooriasse.
vaatan23. jaanuar 2019, 08:42
ja mulle meeldivad väga.
Eesti keel on tõesti ilus keel 23. jaanuar 2019, 08:37
Inimestel ei ole mitte midagi viga ! Viga on neil küljes , kes on pääsenud meid valitsema . Rumalus , ahnus , ülbus , mis nende poolt tuleb selle rahva suunas kes neid valis on viinud rahva meeleheitele .
naanu23. jaanuar 2019, 08:35
vaata jaapanimaal osatakse rahva viha maha rahustada vägagi ilusti, pannakse ettevõtte värava kõrvale direktori näoline suur kumminukk, ja töölt ära minejad saavad seda puuslikku kaikaga peksta, rahustab viha maha... me peaks panema toompea lossi juurde sellise kuju, küsimus on ainult kelle näolise?
Eestlane.23. jaanuar 2019, 08:31
Jevgeni on haritud ja intelligentne inimene.Imetlesin tema kannatust.Ta võidab selle vahejutumiga valimistel palju hääli. Tema vastas oli labane räuskaja.Piinlik oli kuulata.
random 23. jaanuar 2019, 08:30
Just Ossik kui kardad mine ilvese manu Lätti.
random 23. jaanuar 2019, 08:29
Just Ossik kui kardad mine ilvese manu Lätti.
random 23. jaanuar 2019, 08:26
Ennem valimisi ja raha põud kanal 2, kallutavad. Aga kellele müüakse k2 kas Telia?
random 23. jaanuar 2019, 08:23
Mis vahet on anonüümne või mitte, sõna on vaba. Ja mis teed kui tead inimese nime?
random 23. jaanuar 2019, 08:21
Eesti keele ilu23. jaanuar 2019, 08:21
Mis teil inimesed viga on???????????? Sööme üksteist koos karvadega, uriseme, ulume ja tahame kõik kõige targemad olla. Nii läheme ajalukku kui kõige kiiremini ennast hävitanud rahvus. Palju õnne! Ikkagi naabrist milleski paremad!
Nimel. Ja tapmisähvarduse eest krimaalvastutusele23. jaanuar 2019, 08:20
Inetu ja absoluuutselt öigustamatu on sellist söimu kellelegi öelda. Ja seejuures veel kogu rahva ni23. jaanuar 2019, 08:18
appikarje23. jaanuar 2019, 08:12
Need ,kes teevad riigile kahjulikke seadusi ja need ,kes neid läbi mõtlemata seadusi vastu võtavad ei tohiks üldse valitsuses olla.Raha jookseb Lätti aga keegi seda ei takista,sest ollakse argpüksid.Nende ainus huvi on säilitada koht ja hüved.Rahvas on õigustatult vihane,ilusad sõnad ei mõju siis väljendatakse teisiti.Radar ainult võimendas seda roppust,kas see oli parem.Õhutati viha mitmekordseks.
planet23. jaanuar 2019, 08:12
viha pole põhjus vaid tagajärg. Oma osa on sel ka meedial, mis kujundab inimeste meeleolu ja võib ka jõuetu vihana väljenduda. Või kollaste vestide mölluga, nagu Prantsusmaal praegu.
23. jaanuar 2019, 08:10
Kelle nimel sina sõna võtad ?
23. jaanuar 2019, 08:08
Rahva suu pühib tee puhtaks.
23. jaanuar 2019, 07:59
See on küll naljakas , et jumalasõna rahvale kuulutaja tegeleb isetegevusega .
To lugeja23. jaanuar 2019, 07:58
ja ega teiesugused ju ei levita vih.akõnet? mis see praegu on? ise lai.mate ja siis hädaldate kuskil Radaris, kui paha on rahvas. Olete ju ise kõige san.dimad.
taadu23. jaanuar 2019, 07:58
23. jaanuar 2019, 07:56
Aga Ossinovski on ise kõik selleks teinud , et temasse on selline suhtumine . Astugu tagasi . See on see , kui inimeste arvamusi mitte ainult ei kuulda , vaid naerdakse kui rumalate üle .
Anton23. jaanuar 2019, 07:56
Ootaks, et igale tegelasele (poliitikule) pandaks ette tiitel ex, ai kui palju oleksid tiitliga exkommunist!
Jah23. jaanuar 2019, 07:51
Radaris, eile hä.daldavad poliitik Ossinovski ja sa.ata.nlik kirikuõpetaja Laats. Millist sa.ast.a levitab Oss, mismoodi te.otab Jumalat Laats. Kui pühakirjas on sa.mas.oolised su.rmap.atused, Laats raiub vastu Jumala seadustele. Ossinovski levitab rä.past rahvast rik.kuvat ideoloogiat. Mis te tahate rahvalt? paremat suhtumist või? Vaadake ennast ikka.
23. jaanuar 2019, 07:48
Tapmisähvardused on siiski liig.Kui need inimesed võimule saavad, kas siis tulevadki võllapuud?
Küll23. jaanuar 2019, 07:41
On ikka õudne, et selliseid vihkajad ja agressiivsust välja elavad inimesed elavad vaikselt meie ümber ning enamus kommenteerib ju anonüümselt. Kõiges on süüdi valitsus ja riigikogu ehk inimesed, keda me valime. Tehke tööd ja nähke vaeva, saate ka parematele jahimaadele. Vihkamine teeb haigeks.
mhh23. jaanuar 2019, 07:40
Kuidas ei ole :D igaüks meist on rahva osa ja õigus oma arvamusele . Kes oled sina ,et tuled mind keelama ? Samamoodi on ka sul õigus oma arvamusele.
kebige kirikusse õelused23. jaanuar 2019, 07:40
Ärge laimake EKREt nende sõnapruuk on olnud alati viisakas,ärge trollid valetage,aga mis teist tahta ongi. Inetu muidugi ,et Ossinovskile selliseid helistajaid on ,aga inimesed on ni erinevad.Saage ometi paremaks..
23. jaanuar 2019, 07:36
Saade oli kokku pandud siiski materjalist mida ekre ise toodab.
23. jaanuar 2019, 07:35
No vaja ju enda olematu maine eest seista
23. jaanuar 2019, 07:33
See oli ju ekrelane. Nende kõnepruuk ongi selline labane ja rõve. Madison nimetab seda kunstiks.
to 06:5723. jaanuar 2019, 07:32
tohoh, ei teadnudki, et "rahvas" ei saa poliitikute tegemisi kommenteerida. Mida te siin siis iga päev ja eriti mahlakal viisil teete?
to Carl XII23. jaanuar 2019, 07:32
aga "seltsimees" kes kunagi Eesti ilma vastuhakuta venkudele "maha müüs" oli ju ka sots...või kuidas?
Aga23. jaanuar 2019, 07:32
Kahju,et ka "Radar" on muutunud kallutatud poliitsaateks. Ja millise klubi pikad kõrvad paistavad ?
sa mhh23. jaanuar 2019, 07:30
jäta juba kord rahva nimel esinemine, me ei ole sind palunud. Sina, ja teised sinusugused kirujad, ei ole veel rahvas.
Ei pea ainult valu ravima.23. jaanuar 2019, 07:18
Valul on mingi põhjus. Ja see põhjus on poliitikud, kes nagu üks mees alandavad rahvast. Rahva keeli, lasevad pähe. Nii ongi rahvas, haavatud loomana, hakanud küünte ja hammastega vastu. Näiteks: Mida teeksite tolle lugejaga, kes kommenteeris 07:08?
joh23. jaanuar 2019, 07:17
Ossinovski pilt on üleval - näete halb inimene, keda tuleb vihata. Aga kuna me oleme eriti mõistvad, siis ei pane me välja ähvardaja, tapmiseks valmis inimese näopilti ja nime. Kui inimesel on vähegi raha, et tasuda kohtukulusid (kohtuotsused võivad ju olla ettearvamatud) , siis peaks alati pöörduma kohtusse selliste ähvarduste peale. Tavalisel inimesel ei ole selleks raha. Aga Ossinovski suudaks küll maksta. Võibolla sõimaja saab arstilt tõendi, et ta oh haige ja ei vastuta, siis võibolla tasub kohtukulud ajaleht, internetitegelased... ?
K23. jaanuar 2019, 07:17
Vihakõne keelustamise algus. Eilne saade oli nagu viha õhutamine ühe konkreetse partei vastu. Peenelt vormistatud saade, kus kuulsuste pisarad peaks me südamed murdma, ja unustama selle, milliseid väljaütlemisi ja tegusi on teinud Oss ja Laats. Laats võttis kogu kristliku kogukonna nimel sõna nagu kõik nad soosivad homoseksuaalsust. Kas Laats sai tookord oma sõnade eest, st valetamise eest karistada? Jah, eesti inimestel on raske ja inimesed on pahased. Segada saates omavahel kokku inetute sõnadega kuulsuste pihta lahmijad ja teatud maailmavaadet propageerijate kommentaarid - pettus!
mhh23. jaanuar 2019, 07:15
No tõesti Ossinovski on nagu väike poisike kes on nüüd solvunud , et teda kiusatakse v ? Mida sa siis ootasid ? Et eesti rahvas kannatab ikka veel kõik ära v ? Nüüd on kõik ja lõpuks on Eesti rahval tugi kuhu toetuda ja selleks toeks on Ekre .
Lätlane.23. jaanuar 2019, 07:12
vaadake23. jaanuar 2019, 07:11
meie ministreid??????Ratas.Reps.Simson.Saar. jne???????
o6:1323. jaanuar 2019, 06:57
Poliitikud räuskavad samamoodi kui rahvas. Aga katsu sa seda kommenteerida! Ei tohi. Poliitikud teevad seda vaid rafineeritumalt. Mõte on aga sama.
vaatleja to jobust ekrelasele 00:3923. jaanuar 2019, 06:38
mulle küll tundub, et mitteekrelased on palju rohkem labased sõimajad ja mõnitajad, kui ekrelased.. ja siis mingid "intelligentsed ja haritud" süüdistavad ikka ekrelasi..
Ma 23. jaanuar 2019, 06:29
Need rä Suuga teevad suure linna, käega ei kärbsepesagi. See vanasõna käib nende räuskajate kohta, pole nad mingid tegijad ega toitja.
Hei, poliitikud!23. jaanuar 2019, 06:15
Kas hakkate kõiki "räuskajaid" vangi panema? Aga palun! Ainult, et kes siis teid toitma hakkab?
AK23. jaanuar 2019, 06:15
Kusjuures Andmekaitse Inspektsioon peaks järgmised kõned tegema, aga siis juba Ossile, ning uurima, et kust ja kuidas levisid ininese kontaktandmed, kes need väljastas ja kas seda tehti seaduslikult. Vôi poliitikutele ja ametnikele ei kehti seadused nûûd juba täitsa avalikult või?
Kommentaar rebiti maha! 23. jaanuar 2019, 06:13
Sest poliitikutele ei meeldi, mida rahvas neist arvab. Kuigi kommentaar oli palju leebem, mida Tarand Toompea väljakul ütles.
Kirjutame siis nii:23. jaanuar 2019, 06:10
Rahvas paugutab otse välja, mida mõtleb. Poliitikud on rafineeritumad. Neil on aega peenemaid lauseid vorpida. Aga rahvas näeb läbi, kuidas neid peenemate sõnadega lausa pikalt saadetakse. Kas Tarandi räuskamine või lapsekäruga inimeste rammimine on kultuursemad võtted kui rahva otse väljaütlemised? Teadke, poliitikud! Rahvas näitab otse välja kui palju ta teid vihkab.
Marcus Aurelius23. jaanuar 2019, 06:01
Nii aga kas Oss selgitaks oma parteikaaslase Tarandi seisukohta, kui see ûtles, et tahaks kõikidele rahvuslikele inimestele kuuli kuklsse lasta. Sotsid Tarandist sellise sõnavõtu pärast ei distantseerinid ega osegi ei mõistnid sellist juttu hukla, seega tunnostasid sotsid seda oma ametliku seisukohana. Seega küsin Ossinovskilt siis selle sotside seisukoha kohta, et moda silmas pidsite kui avaldasite soovi rahvuslastele kuule kuklasse lasta?
Tõnu23. jaanuar 2019, 06:01
Võtke üks pluss maha - kogematta läks
Carl XII von Kalkun23. jaanuar 2019, 05:52
Eesti Vabariigile alusepanijate hulgas oli ka palju sotse. Nii, et ei tasu siin sõimelda.
Tõnu23. jaanuar 2019, 05:52
Täpselt sama siin-ma ei saa aru, miks eesti keelt ei osata? Saatejuht püüdku vähemalt arusaadavas keeles suhelda vaatajatega Eesti Vabariigis riigikeeles ? Kahju!
kalev23. jaanuar 2019, 05:47
kogu saade oli kallutatud ja ekre maha tegemiseks, ebaprofessionaalne. Lihtsalt inimesed võiks rohkem huvi tunda nt sotsiaaldemokraatide vastu...tyypiline näide...marianne mikko, Pilvre ja teiste SOTSDEMOKRAATIDE diskussiooni ja argumeteerimisvõimelisust näitab ilmekalt antud video (tuleb otsast lõpuni vaadata, siis saab ilusa ülevaate. Mikko hakkab juba saatejuhti vihast süüdistama). nedele meeldib, kui nende arvamusele kaasa plaksutad, kui vastu argumenteerid, siis hakkavad viha pritsima. https://www.youtube.com/watch?v=7WrQNeTFBJI&feature=share
kalev23. jaanuar 2019, 05:43
kogu saade oli ekre maha tegemisesks. Ebaprofessionaalne, sest polnud erapooletu. Lihtsalt inimesed võiks rohkem huvi tunda nt sotsiaaldemokraatide vastu...tyypiline näide...marianne mikko, Pilvre ja teiste SOTSDEMOKRAATIDE diskussiooni ja argumeteerimisvõimelisust näitab ilmekalt antud video (tuleb otsast lõpuni vaadata, siis saab ilusa ülevaate. Mikko hakkab juba saatejuhti vihast süüdistama) https://www.youtube.com/watch?v=7WrQNeTFBJI&feature=share
Sotside alatusel pole piire23. jaanuar 2019, 05:40
Lenin, Stalin olid sotsid. Karmavõlg kõigil,kes sotse pooldavad.
Rahvas23. jaanuar 2019, 05:39
Eesti rahval hakkab loodetavasti juba kannatus oma mitte adekvaatsete poliitikute ja poliitika osas otsa saama. Kui poliitikud oma rahvast ei austa, ei austa ka rahvas oma riiki!
Olen kolmandat põlve --eesti kodanik ( Lembitu)23. jaanuar 2019, 05:15
22:: 46 Palun avalda oma nimi ja aadress kuhu täna peaks külla tulema ?
mine siis pese --ossinovskite varbad ka puhtaks !23. jaanuar 2019, 05:12
22:54 Sinul pole sedagi antud ?
See on õige ,et kodanik on valmis Eestit kaitsma just punasotside eest23. jaanuar 2019, 05:10
Tõesti tõsine mees ,,vastas telefonis Ossile otse ja ausalt
Lihtne eesti mees23. jaanuar 2019, 05:09
Naivismi tipp ! Kes maksab, tellib muusika ! Kelle käes meedia on ? Mida lähemale valimised seda enam provokatsioone korraldatakse ! Päevalehes ilmub EKRELastest ,,suurkurjategijate nimekiri`` , esitatakse mingi labane lavastus TV-s . Näeb kui räigeks need rünnakud lähevad? Loodab siiski et kedagi tapma ei hakata võimu ahenemise hirmus! Kole kartus on ikka EKRE sirgjoonelisuse ja ausa elukäsitluse ees, oli juba EKRE loomisest ja see nõiajaht ja hüsteeria kõikse aeg!
TEHKE SILMAD LAHTI , KÕIK SAADE OLI PROVAKATSIOON 23. jaanuar 2019, 05:07
Üks on kindel __-Kaua tehtud "Radari saade valmis selleks ,,et MART HELME MEESKOND HÄVITADA EESTIST(PUNASED TÖÖTAVAD EDASI
Raiko23. jaanuar 2019, 05:02
Kiusamise saate nime all tehti lihtsalt ossidele valimisreklaami. Kiusamine on jah paha paha paha paha. Miks võeti ette ainult ühe "kiusaja" EKREst kommentaar ja seda siis sügavuti lahendada üritati? Oleks võinud ikka reaalse kiusaja ja ametlikult ekraanile laiaks tõmmata.
VANEM EESTI MEES::23. jaanuar 2019, 05:00
SEE RADARI SAADE --OLIGI EKRE MEESTE VASTU TEHTUD ! KUIDAS KEEGI ARU EI SAANUD ?
Jõudu ja edu kannataja Eesti rahvale-25+ aastat aetakse RAHVALE MÖGA? 23. jaanuar 2019, 04:52
On aeg ---võidelda lõpuni ,nagu Prantsusmaa kodanik seda teeb
23. jaanuar 2019, 04:51
Huvitav, miks nad nii ahnelt neid kommentaare loevad? Nagu ma aru sain, üks oli lausa spordiajakirjanik. Kirjutatakse mingi artikkel ja siis hakatakse õhinapõhiselt kommentaare lugema, et oma vererõhku üles kütta. Või on see tööandja poolt antud kohustus, et kui kiitvaid sõnu ei ole, ei tule, siis palgale boonust ei saa?
00.3923. jaanuar 2019, 04:49
Sotsid --TEIE poliitikaga ja Rahaliselt Inimesi põhja (On asju -mida Kodanik 23. jaanuar 2019, 04:47
EI ANDESTA KUNAGI ::! ! ! POLE RAHA HAIGETE RAVIKS ? --EGA ÕIGLAST PENSIONI MAKSTA ??? TEIE TEE JEVGENID ja Ossid ON VENEMAA --Otsige omale uus Kodumaa ,,Pihkva järve taha -- Vot seal saate tunda ,mis on tegelik elu..... KAS RAHVAS ON TÄNA PIME JA RUMAL --ET TEIESUGUSED ELAVAD KA TALLINNA LINNAVALITSUSES ? Kuradi soojad töökohad ?
23. jaanuar 2019, 03:57
23. jaanuar 2019, 03:56
tundub, et osssotsid on hullunud, aga ega see reitingut tõsta...😁
to iv 23.2523. jaanuar 2019, 02:11
Ossinovskil üllas idee ? Ära tee rumalat nalja. Ossinovskil on eestlastet ükskõik.
Heiki mahasalatud NLKP pilet23. jaanuar 2019, 01:26
Tarand, Raik ja Padar tõestasid EKRE üritusel kogu eesti rahvale oma olemust. Siin ei saa neist enam positiivset midagi arvata.
Lumememm23. jaanuar 2019, 00:29
Tean, et ma pole siin enam teretulnud. Võib-olla täna on üks väheseid kordi, kui saan midagi öelda, kuna moderaator on hetkeks valvsuse kaotanud :) Olge julged ja võidelge oma arvamuse eest! Hoidke oma peret ja lähedasi. Ärge uskuge kõike, mis teile räägitakse.
mõtlik23. jaanuar 2019, 00:25
Huvitav kokkusattumus,Ossinovski kohe teadis kellele helistada ja oh seda imet,oligi Ekre liige,nagu tellitud.
Kannatlik eestlane23. jaanuar 2019, 00:13
Ega Ossi solvamisest kasu ei ole,ega ta ei muutu.Olge targemad ja ärge valige sotse.
23:51'le23. jaanuar 2019, 00:13
Tuleks saate tegijatel ka sinuga ühendust võtta...siis saate pajad ja katlad vastastikku sõimata
Nii vähe oskaski 00:04 sõimata...natsiks ja fashistiks ei tulnudki lajatust23. jaanuar 2019, 00:11
Ühel hakkas kohe konnasilm valutama.....aga kas peale vää ja äää ei oskagi rohkem osatada? Kas viinaralli korraldajast pojuke ei õpetanud paremini, eestlaste sõimamine läheb sotsidel tavaliselt hulga ladusamalt ja pikemalt.
et siis23. jaanuar 2019, 00:08
Selle asja nimi on: teen üks kõik mida peaasi, et pildil olla. Odav poliitik.
valija23. jaanuar 2019, 00:07
Sotside reiting nii madal,igasugu trikid kõlbavad,et konkurenti madaldada.See ju nii läbinähtav.Kokkulepitud värk.
Rääkides sõimamisest23. jaanuar 2019, 00:07
Soovituseks lugege selle sotside ladvanumbri kõne teksti erakonna koosolekul. Kõne muust ei koosnegi kui ekre sõimamisest
Njahh23. jaanuar 2019, 00:05
Vaatasin saadet, kus lõpus öeldi et tuleks toksida mingi HÄSCTÄSS või mingi taoline võõrmonstrum ette, mis see eesti keeles võiks tähendada? Olen õppinud saksa keelt ja seal seda sõna pole
kes?23. jaanuar 2019, 00:04
IRW irw irw ää vää. Aga ausalt nüüd, tegelikult ka või?
to rauno23. jaanuar 2019, 00:02
jah, Rauno.. See kehtis 100 aastat tagasi. Tänapäeval sõidetatakse sellisetest lihtsameelsetest lihtsalt üle.
Lumememm22. jaanuar 2019, 23:53
Solvata ja ähvardada ei ole muidugi viisakas. Aga mis viisakusest me siin räägime?Tavainimesed on viidud viimase piirini. Ütle mulle, mida peaks tegema 76-aastane inimene, kes proovib oma haigele abikaasale saada Tartusse arsti aega ? Ta helistas 31 korda. Kord on ajad juba välja antud, kord pole järgmise kuu aegu veel tulnudki. Ta ütles telefonineiule, et kulla laps, ma saan aru, et Sina pole süüdi, aga Jumala pärast: mida ma tegema pean! "Ma saan teist aru. Saatke meie juhtkonnale e-kiri."
No,22. jaanuar 2019, 23:51
Lugege, millised on selle ossinovki erakonna esindajate sõnavõtt22. jaanuar 2019, 23:47
Kopeerime parima punasotside esindaja kõnekultuuri.... _ rasvaliidu jäänused / täna, 22:46 Enamus ekre valijaid om madalalaubaline põhjakiht.
Rauno22. jaanuar 2019, 23:46
Mind on kasvatatud sedasi: Sul on õigus kuni selle hetkeni,kuni säilitad inimliku viisakuse ja väärikuse. Hetkest kui kaotad närvid,laskud roppuste ja sõimuni või lähed eriarvamusel olevale inimesele kallale- sellest hetkest on Su oponendil õigus ja Sinul enam mitte.
Aplaus22. jaanuar 2019, 23:46
Punasotsi keelekasutus...kohe näha, et sotside erakonna esindaja.
pole22. jaanuar 2019, 23:45
vist tükk aega sul vaheltharimist tehtud.
Saade oli nagu 1980-ndate punasotside reklaamiklipp22. jaanuar 2019, 23:44
Saade ajas irvitama.....punasotside põhjavajumise viimased ponnistused. Saatetegijad oleks võinud sinna ka kingisseppade ja muude punasotsidest ajaloouhkuste IRW.. vaheklippe lisada, oleks rohkem irvitada saanud.
Hale saade22. jaanuar 2019, 23:41
Mis sina rahvusest siis tead? See sots sõimas ja mõnitas eestlasi nagu jaksas.
Ei usu,et juhuslikult.22. jaanuar 2019, 23:41
Ehk on Kristo Saarmann provokaator?Sellepärast astuski EKRE liikmeks,et seestpoolt õõnestada erakonda.Nüüd kui aeg küps,siis lavastas sellise etteaste.
Valija22. jaanuar 2019, 23:26
Ei me vali ekretiine, nendest ainult tüli, viha, vaene. Need ähvardajad, räuskajad tuleb panna kinnimajja, et järgmised sihukesed näeksid, et nendega ei tehta nalja.
iv22. jaanuar 2019, 23:25
Kritiseeri sotside tegusid ja ideoloogiat, mitte ära ropenda ega mölise inimese isiku kallal. J.Oss. on ju kena inimene ja pereisa. Aga ei meeldi mida ta poliitikuna koda saatnud on ha saadab. Ning käitub ametis nagu ei saa aru ka mida tegi- et niipalju.maksuraha Lätti lasi viia. Inimesel võib olla üllas idee, kuid ei pruugiks olla naiivne, vaid võiks õppida ajaloost et viinapahe piiramine ja kuivad seadused pole kunagi kellelgi veel õnnestunud vaid toonud kaasa vastupidise sahkerdamise.
sosnovõi bor22. jaanuar 2019, 23:21
kiunuge end sajaga täisteinud sotsialistid :)
Jutu mõte on õige, aga selline roppustest nõretav kõnemaneer on tohutult mage ja nõme.22. jaanuar 2019, 23:19
to No mida22. jaanuar 2019, 23:17
Palgaline, ära valeta, sa pole Ekres kunagi olnud. Ikka sinu sotsid rõvetsevad, kommides näha ju igapäevaselt.
I.E22. jaanuar 2019, 23:13
Ei ole ma kummagi partei programmiga kursis, aga seda on piinlik lugeda, mida täiskadvanud inimesed Eestis suust välja ajavad. Selle mehe emal on vist uhke tunne küll, et sellise « munadega mehe» ( kellegi kommentaaris nimetati teda nii) üles on kasvatanud. Ma isiklikult annaksin oma lapsele sussiga kui ta sel kombel ennast üleval peaks( sõltumata lapse vanusest). Kõiksugu kriitikat saab ja peabki andma, aga konstruktiivselt ja lugupidavalt. Siit järgmine tee on Eesti koolidesse. Kui ma kuulen, mida lapsed Eestis koolis endale lubavad ja milline kõnepruuk neil on siis...
Vihalambale 22.1222. jaanuar 2019, 23:11
Mida puutuvad siia teised riigid maailmas, meie elame euroopa liidus ja siin oleme viimased. Kas peaksime olema maailma viimaste seas, enne kui sinusugused hakkavad taipama kuhu me jõudnud oleme?
ppp22. jaanuar 2019, 23:10
🇪🇪22. jaanuar 2019, 23:08
Teie pehmod kardate, et lumehelbekeste lapsed ei saa võimule jah? Kui EKRE t poleks, siis oleks Eesti nagu Rootsi jt riigid varsti.
to Nonii22. jaanuar 2019, 23:06
Palgaline, kuidas sul oma sotside pideva labase, robustse sõimlemise pärast piinlik pole ?
Napsitrall.22. jaanuar 2019, 22:50
Kõnnivad kaks vanameest mööda linna ja näevad, et igal laternapostil ripub ühe ja sama kandidaadi portree. Õks siis vaatab, et ennäe iga posti otsas ripub. Teine: paras, ta on selle ärateeninud. :-)
t.22. jaanuar 2019, 22:48
Pime ja kurt peab olema, et mitte näha, kuidas ühele erakonnale püütakse ära teha. Mul on sõnum saate autoritele: kulla Eeva, Kärt ja ka telekanal, : #vihkaüksi.
to kuule vihalammas22. jaanuar 2019, 22:46
et kuna teistes riikides on osadel inimestel veel hullem, siis peaks laskma lam-ba moodi pea norgu ja nõus olema? no tänan, ei. ei ole eestis hea elada kõigil, mine räägi seda vanuritele ja lastele, kes näljas on.
jj to televaataja22. jaanuar 2019, 22:46
lisan veel, et "tülgastav.. ekrelase sõimamist" .. ei ütle keda valin või pooldan (arva, et ekret) aga kuidas teha inimesele veel konkreetsemalt selgeks [peale füüsilise vägivalla(tarand oleks võinud rõvedamalt sisse saada (ei ole vihakõne)], et sinu ja sinu erakonna maailmavaade, ei ole see mida pooldab Eesti (vastupidi ~12 protsenti pooldab) ? Ütle kuidas? Vägivald?? Ei? Europoliitik kohe telekas nutmas seljuhul. Sõnadega? kui kurat sa aru ei saa, et sots on haigus kelle valikuid ei poolda üle 80% eesti inimestest (kaastunne pooldajatele), siis ütle veelkord, kuidas teha selgeks?
reservist22. jaanuar 2019, 22:45
Maili, ole tänulik nendele vihkajatele. Nemad säästavad sind Rootsi, Soome ja Saksa naiste saatusest.
Oma arvamus22. jaanuar 2019, 22:41
Ekre ongi ainus keda valida. Mind ei huvita kooseluseadused. Seda teemat ei peaks poliitikud puudutamagi. Peaasi et EU-st minema saaks ja pagulastest ka lahti.
Maili22. jaanuar 2019, 22:39
Tänapäeval on selline arulage vihkamine üha rohkem hinnas. Mida rohkem kedagi vihata saab, seda kõvem see inimene enda „tegijatest sõprade“ ringkonnas on. Vihatakse kõike, mis liigub ja siis poogitakse vihaobjektile külge kõik maailmahädad, milles ta „süüdi on“, süvenemata sellesse, kas on tõsi see, mida arvatakse või mitte.
on22. jaanuar 2019, 22:39
jah senini 7 kordselt juurde tulnud, või st. vihkajaid 7 kordselt vähem kui mõistusega klikkijaid...asi ongi sotside poliitikas-kõik rehabilitatsioonid on keerulisteks aetud ja praktilist ravi enam ei saa sa ei liigestele ega muule hädale aga palgad on kõrged neil kes kirjutavad su ravi paberile millest sulle kasu kopka eest ka pole, nii on...kui rahvas on haige, näljas, tööta, suur osa külmaski, siis pole muud kui re vo luts ioon tulekul, valimised näitavad.
to keskealine naine22. jaanuar 2019, 22:39
Onju... Selline vaga ja jumalakartlik viha sotsi vastu on igati õigustatud! Kes veel meie kultuuri kaitseks, kui mitte sellised mehed, kes omaenese tarkusest igasugused nö "inteligendid" paika panevad...
To saa targemaks.22. jaanuar 2019, 22:38
Saingi targemaks, kuna kelleg vastu hääletada ei saa, aga poolt lihtsalt pole siis ei saagi valimma minna. Sest valida venelaste/ahvrikalaste või peenhäälestajate vahel? Ha-ha-ha-ha-haa
Nonii22. jaanuar 2019, 22:36
Piinlik on olla sellise suuvärgiga inimese rahvuskaaslane. Kahju, et tal endal piinlik polnud. Ossinovskile jõudu! Selliseid hulle ei maksa südamesse võtta. Ta esindab ainult iseennast, aga kujutab ette et on suurte rahvamasside hääletoru. Hullumajja saata!
No mida22. jaanuar 2019, 22:36
olles olnud mõnda aega EKRE sõprade klubi liige, võin kinnitada, et taoline kõnepruuk ongi nendel tavaline - ärge imestage!
Keskealine naine to ekrelane22. jaanuar 2019, 22:35
Nüüd üllatas Madison mind ka. See näitab seda, et tunneb hirmu Ossinovski ja peavoolu ees.
Õige nimega22. jaanuar 2019, 22:35
Tegu oli järjekordse sotside lavastatud provokatsiooniga mille lihtsameelsed rõõmuga alla neelasid. Püstijalajoodik Tarand ainult itsitab pihku kui nüüd EKRE-t tümitatakse.
To kahjuks22. jaanuar 2019, 22:34
Miks siis EKRElased peavad teistest erakondadest erinema? ;)
Re1n22. jaanuar 2019, 22:31
See on EKSKREMENDI arvamus.
ekrelane22. jaanuar 2019, 22:27
Madison hakkab pehmoks muutuma... Et mitte öelda rängemini. Tõelist patriooti nii arvustada...
no22. jaanuar 2019, 22:25
kõigepealt tuleks ossil peeglisse vaadata ning mõelda, millega on tema ja sotsid koos oma provokaatoritega rahva viha ning sõimu välja teeninud, ja kui ikka üldse aru ei saa, siis helistagu uuesti ja küsigu targematelt täpsemalt järele ning tehku vastavad järeldused!
on22. jaanuar 2019, 22:17
sul näe kolmekordselt rohkem õigus, vast hakkab valitsusklikk ka rahvaga arvestama ja sotsid peavad oma poliitikat kardinaalselt muutma oma rahva poole, muidu on varsti võllapuud tänaval...
televaatajale22. jaanuar 2019, 22:16
Seda sa ütlesid küll õigesti, et sotsid on põhjakiht, kes õhutab kogu aeg vaenu rahva hulgas.
khm?22. jaanuar 2019, 22:14
28 aastat tagasi polnud Eestil millegiga katlamaju kütta ja keskmine pins oli vist 32€
kahjuks22. jaanuar 2019, 22:13
ekreiidid manipuleerivad lihtsameelsetega
A,22. jaanuar 2019, 22:13
Jääb arusaamatuks, mida see mees valesti ütles!?
kuule vihalammas22. jaanuar 2019, 22:12
mõtlesid et paradiisi sündisid v? Elu eestis on nagu on aga see on kõvasti parem, kui suures osas maailma riikidest.
Meelile.22. jaanuar 2019, 22:11
Ilmselgelt on sotsid midagi väga valesti teinud, et nende vastu selline viha on tekkinud ,kas Meeli selle peale pole mõtelnud? Genofondi pärast pole ka vaja muretseda, sest sotsid on selleks kõik teinud, et neid "geeniparandajaid" ikka rohkem eestisse tuleks.
ekreiitlik ajupesu22. jaanuar 2019, 22:10
hullukestele valetamine, hullukestega manipuleerimine ja hullukeste ärakasutamine lõpeb kurvalt
munk ( μοναχός )22. jaanuar 2019, 22:05
Nende ähvardajatega ei ole vaja arvestada. Nad ei oska midagi teha peale kisa.
Peter22. jaanuar 2019, 22:01
Kristo Saarmann on üks äraütlemata munadega mees.. Muidu kõik ainult viinaklaasi taga sõimavad...
nii ta on, et 22. jaanuar 2019, 22:00
ega eestikeelne pole veel eestimeelne, oss on ehe näide.
to lugeja22. jaanuar 2019, 21:58
tüüpiline ossinovski, kes ei saanud isegi sellest aru, et mõeldud oli, et kui sotsialism eestis ära lõppeb ja võimule saavad parempoolsed, siis õiglane kohus tõmbabki võlla. tapmisähvardust polnud küll kuskil. sotside liige tarand ähvardas aga küll kuklalasuga ekrelased tap-pa, tegi lausa nimeliselt põlluaasale jne tap-misähvarduse. loodan, et ekrelased annavad selle kohtusse ja läheb kinni nagu see läks kuueks kuuks, kes rõivast ähvardas. tookord ütlespolitsei, et loeb see, kas ähvardatav tunneb reaalset ohtu.
Joel Reinaru22. jaanuar 2019, 21:53
Vaata, mis viin ka maksab siinpool läti piiri. Saab ka niisama. Peab saw a.
kus sa sellega!22. jaanuar 2019, 21:53
sotsidele on ju lubatud! oleks võinud helistada mikserile ja küsida, et miks riigikogu liikme karuperze saatsid, aga ei saa, ei vasta agendale. on vaja näidata, et ekre on paha, jube alatu ja kahepalgeline, aga no kui saatejuht on suurekaliibrilise sotsi, kommunistisuguvõsa võsu naine, siis mida paremat võikski oodata?
lugejale.22. jaanuar 2019, 21:53
LoIIpea, see oli kõigest sotside valimiseelnbe reklaamitrikk. Ja sinusugune ullike läkski õnge, ha-ha-ha-ha-haa
ET ülekohus ja vaesus tuleb hävitada ,,mitte oodata veel 20+ aastat22. jaanuar 2019, 21:52
Üks on kindel ,et Ossinovski on saanud õige Eesti mehega kokku.. Need mehed --nagu täna saates -- võitlesid ka Meie maatüki verega vabaks : Ja küll ajalugu kordub ..Tunda juba seda on :::
Joel Reinaru22. jaanuar 2019, 21:50
No jah, aga ta ei teadnud ju numbrit ja keegi ei öelnud ju ka.
aga kust see viha tulnud on?22. jaanuar 2019, 21:49
see on tagajärg, äkki otsiks hoopis põhjuseid? raharaiskamised üle maailma, savisaarte-rollotajate-sadamasidrunite keisside puhul rahva õiglustunde rikkumine, mittevastutamine ossi ja valitsuse poolt, mis maksurahad on läinud lätti, oma riigi nälgas lapsed ja virelevad hambutud vanurid, puudega lähedase hoidjate armetu raha, tundmatu rooIij00diku presidendiks surumine, eesti rahva süüdistamine vaos asjas, kuhu peamin kohale ruttas, mur-ja-nite toomine, kuigi rahvas on selgelt vastu, sama ränderaamistiku läbisurumisega, meedia valetamised a la anu kaupmehe eetrist maha (ei lase rohkem kirjut..
To 21:3122. jaanuar 2019, 21:49
Too mõni näide ajaloost, kus oleksid SOTSID võimul ja sama aegselt oleks see VABA MAA.
22. jaanuar 2019, 21:48
Sest Lätimaale viidud summasi --ükski kodanik sellisele ei andesta ::22. jaanuar 2019, 21:47
miks oss --peaks tagasi astuma ?
21:34 Vale vastus!22. jaanuar 2019, 21:44
Sallijad ongi kõige suuremad vihkajad.
Ei saanud aru,22. jaanuar 2019, 21:43
mida siis valesti öeldi??
Sigrid22. jaanuar 2019, 21:43
See küll mingi ajakirjandus pole.
õigesti öeldud ju22. jaanuar 2019, 21:42
Kui sotsid on sadu miljoneid riigi raha tuulde lasknud, siis see pole probleem? Probleem on hoopis see kui rahvas julgeb selle kohta midagi öelda? Mees ei öelnud Ossinovski kohta midagi valesti, pigem jättis nii mõndagi veel ütlemata.
Meeli22. jaanuar 2019, 21:41
Ilmselgelt on sellel sõimleval "härral" elus midagi väga valesti läinud, õnnetu inimene, kaastunne. Tahaks loota, et tegelane pole vähemalt genofondi rikkunud
hmmm oss hmmmm22. jaanuar 2019, 21:41
väga ebaånnestunud saade ,vägisi prooviti midagi välja imeda ...aga låpuks oli aint paar lapsikult råvedat kommi ja mingid tegelased yritasid probleemi sama labaselt lahata . välja ei jåutud kuhugi.
Aamen.22. jaanuar 2019, 21:40
Kuniks provokaator Tarand on meie ajakirjanduse kangelane pole leppimist oodata.
T.Mets22. jaanuar 2019, 21:39
Usun sotsidele valimistel kõva põrumist, aga nad on selle tões ja väes ära teeninud
arvamus22. jaanuar 2019, 21:35
Ossinovski oleks võinud sellele parteikaaslasele helistada,kes opositsioonisaadikule tapmisähvarduse tegi.
vihkamist küll ei salli22. jaanuar 2019, 21:34
Sallijad proovivad vihkamist ära keelata.
Jõudu meedia!22. jaanuar 2019, 21:34
Nii kallutatud saade tekitab ainult uusi vihaseid mehi juurde.
Riho 22. jaanuar 2019, 21:33
#Mina olen Jevgeni Ossinovski". Head uut aastat . kas tõesti Jevgeni ei tea ,et peal kolmekuninga päeva ilma pudelita ei soovita enam
jj22. jaanuar 2019, 21:33
haha tehke veel selliseid saateid. naljakas aga samas ka kurb on vaadata, kui nõrgad on inimesed.
Johhaidiii22. jaanuar 2019, 21:26
vastab 22. jaanuar 2019, 23:35