Inimesed

JANA KASK KÄIB EKSIGA KOHUT: mees nõuab kinniste uste taga avalikku vabandust ja lähenemiskeeldu

Kroonika, 14. jaanuar 2019 14:42

14 KOMMENTAARI

a
anti viil/ 15. jaanuar 2019 13:04
t
To 08:01/ 15. jaanuar 2019 08:40
Mis sa öelda tahtsid? Tõlgi oma tekst lahti.
a
arusaamine on meie eesti meestel/ 15. jaanuar 2019 08:01
imelik tõesti. naised ju ei ütle. et kõik mehed sõidavad joobes. kuidas saab üldistada ? konkreetne inimene on loo keskmes. aga mehed hakkavad kohe oma me too ja feminismi jura ajama. mehed võiks seda elementaarsetki teada. et ka mees saab olla feminist . feminism on maailmavaade. mitte sugudega seotud.
h
Hujallukas/ 15. jaanuar 2019 07:20
Tunnen psühhopaadist naise näoilme järgi ära naksti.
p
Panomees/ 14. jaanuar 2019 20:37
Ehk nõuab seda valelt mehelt?
j
Just/ 14. jaanuar 2019 19:25
Pole vaja keelt niipalju peksta . Ilmselgelt Jana luiskas vägivalla kohta ja feministid siis üritate kuidagi seda jama ilusaks siluda v?
h
Huvitav asi/ 14. jaanuar 2019 18:35
Avalik vabandus kinniste uste taga?
n
nõuan suhtlemiskeeldu/ 14. jaanuar 2019 18:24
ime küll kui ammu lahus, või ei tagastata vanu rinnahoidjaid mis voodi alla unustatud

Ä
!!!/ 14. jaanuar 2019 17:43
Ära keeruta ja ütle otse ning selgelt välja, et naisterahva seisukoht peab alati peale jääma ja punkt!
s
Sindi vanake/ 14. jaanuar 2019 17:41
Kinniste uste taga on väga raske avalikult vabandada! Tavaliselt on ikka nii, et kui selliste asjadega avalikkuse ette tullakse, on mõlemal poolel peas mõni oluline mutter puudu.
n
Naisõiguslane/ 14. jaanuar 2019 17:40
Arusaamatu protsess! Sest solvajad, ebaõiglsed ja ahistajad on ju alati mehed, Aga kõik naised on teatavasti alati ohvrid ja süütud kannatanud. Sest see on aksioom.
o
ohh/ 14. jaanuar 2019 17:22
b
BB/ 14. jaanuar 2019 16:42
k
Kristiina/ 14. jaanuar 2019 16:13
Kas Jana käest küsiti avalik või kinnine? See on suur probleem me kohtusüsteemis ja peletab kohtust eemale ohvrid kes pole introvertsed. Mina küll ei taha kinnist ja kurjategijate/pahade ülbikute soovi täitmist. Kui üks tahab ühte ja teine teist siis ohvri seisukoht loeb ehk kaebaja oma.