Teenindajalt nõutakse seda ja toda aga kas ettevõte ise midagi teeb selle heaks? Koolitab spetsialistide poolt? Pakub väljaõpet, juhendab, näitab ette? Või mugavalt eemaldub pingutust nõudvast ettevõtmisest ja loodab, et järjekordne uus teenindaja on natural born teenindaja?
Ma imestan , et miks inimene läheb teenindajaks tööle-kui tal teenindaja geen puudub!miks ta vahib väsinud näoga kuskil teeninduses. Need tuleks kohe saata tehasesse 1kindlat liigutust tegema, sest 2 asja korraga nõuda on neilt juba liig.Särada nad nagunii ei viitsi.Mulle meeldib itaallaste teenindus-super.just sind ongi ta viimased 12 h oodanud!Ei väsimust, ei nukrust...nii teenitakse jootraha!
Kommentaar kadus, kui vits vette! Olen 30+aastat töötanud teenindussfääris- minul pole olnud ainsatki halva tujuga klienti! Küll aga on kuhjaga halva tujuga klienditeenindajaid . Noh need, kes ise pole suutnud äri püsti panna ja kõiguvad tööl oma tunnid ära
Teenindajatel kontsaking ei ole mitte teisejärguline, vaid out! Ei soovi kohata ühtegi teenindajat, kellelt kuuleb kõige enne kontsaklõbinat ja alles siis ilmub ta ise nähtavale, tantsides kankaani. Teenindajatel olgu vastavad jalatsid ja vastav teenindusriietus, mitte varietee garderoob. Vastasel juhul lõhnab selline teeninduskoht rohkem "prostitutsiooni" järele, kus klienti peibutatakse miniseeliku, avatud dekoltee ning klõpsivate kontsakingadega.
KOMMENTAARID (11)