Inimesed

Arst Mare Liiger: „Surmalähedane kogemus, valguse nägemine tunneli lõpus, ei saa olla kõigest aju vingerpuss.“ (213)

LISA KOMMENTAAR

Gert15. jaanuar 2019, 01:11
Jutt jumala õige sest olen ise näinud ja kogenud
X14. jaanuar 2019, 20:45
Mis selles artikklis veel räägitakse?? Tundub jube huvitav, aga kahjuks tasuline
Valgus ja Pimedus14. jaanuar 2019, 11:20
Eks Taeva ja Põrgu vahe selles olegi, et kes näeb tunneli lõpus valgust kes pimedust.
riho14. jaanuar 2019, 00:17
riho14. jaanuar 2019, 00:14
mis on must auk ja mis siis on.....
riho14. jaanuar 2019, 00:13
vabad oleme siis,kui kellegile haiket pole teind ja veel üks asi,et me teeks siin ilmas head
riho14. jaanuar 2019, 00:10
riho14. jaanuar 2019, 00:08
riho14. jaanuar 2019, 00:03
riho13. jaanuar 2019, 23:59
kahjuk me teeme kurja,aga enne surma tuleb andeks paluda ka kiisude ja kärpse käest
riho13. jaanuar 2019, 23:52
riho13. jaanuar 2019, 23:49
siiski on maailmas olnud taas-sünde....nii on....
riho13. jaanuar 2019, 23:47
meil on valu,kui sureme,hingevalu,kui valesti eland,vot nii
riho13. jaanuar 2019, 23:43
tean ootamise tunnet,sinu kiri on kaunis
riho13. jaanuar 2019, 23:38
tubli oled ja su jutt on õige
riho13. jaanuar 2019, 23:36
kisud koerad ka nutavad......................seda ikka tead
riho13. jaanuar 2019, 23:34
riho13. jaanuar 2019, 23:27
oleneb sellest,miks vabasurma läksid.........
riho13. jaanuar 2019, 23:22
riho13. jaanuar 2019, 23:19
jah,aitab,aga kuidas see on nii...jääb arusaamatuks
riho13. jaanuar 2019, 23:17
vara on veel ja suunatakse maapeale tagasi....
riho13. jaanuar 2019, 23:16
kes sulle ütles suure pugu teoorjast midagi,kes ütleb must auk....j
riho13. jaanuar 2019, 23:10
kõigil elul on tunded.kiisud kutsad ja nii edasi
riho13. jaanuar 2019, 23:09
mis on must auk,mis sööb kõikk ära.....
riho13. jaanuar 2019, 23:03
jumal,kui on siis sinu hinges,ei kirikus
riho13. jaanuar 2019, 22:59
riho13. jaanuar 2019, 22:58
tervis oli tugev,et minna arsti juurde
riho13. jaanuar 2019, 22:56
nii on,elus ja tean mis on sekunti surm
riho13. jaanuar 2019, 22:54
riho13. jaanuar 2019, 22:53
aga kaalu kirp peale surma ära,kui kaal on
riho13. jaanuar 2019, 22:51
kirbul on minu teada ka süda......
riho13. jaanuar 2019, 22:48
lihtsalt lähed,kus on sinu koht,nii minulgi
riho13. jaanuar 2019, 22:46
käi korra ära ,minut aega
Aru Kaabits13. jaanuar 2019, 21:23
Jumal on andnud tõotuse, et kõik inimesed peavad kord tema ees kummardama. Siin maa peal kui inimene on lihakehas, siis on tal vabadus teha, mida tahab. Kui aga saabub aeg kehast välja minna, siis on inimese ülbusel, targutamisel ja muul säärasel kiire lõpp. Jumala ees vaadatakse läbi kogu ta elu, ka mõtted ja muu säärane. Inimesed, kes on käinud teispoolsuses räägivad seda. Nii et võib julgelt öelda, et vähem kui 100 aasta pärast saavad kõik selle kommentaari lugejad teada kuidas asi on, paljud muidugi oluliselt kiiremini. Igatahes pole kaua oodata.
js13. jaanuar 2019, 20:39
Inimene ei ole, kuid jumal on.
Urmas13. jaanuar 2019, 16:40
Millessegi uskuma peab, inimene ei ole maailma naba!
viilma urr13. jaanuar 2019, 15:22
Ma teadsin kogu aeg, et seal peab midagi olema, me ei saa ju kaks tuhat aastat ainult pada ajada. Õnneks tohtritädi aitas välja...
Mann13. jaanuar 2019, 15:02
Karin sa räägid mida teadus on tõestanud ja wifit sa näed tänu oma telefoni või arvuti kaudu eksole .
js13. jaanuar 2019, 14:57
Suht õige! Usust on tehtud kõige tavalisem äri. Seda võitlust "ristisurmaks" ja valgustuseks peab iga inimene ikka ise pidama ning oma pärlid" kokku8 koguma. Surma saab kõige lihtsamalt seletada peegli abil, mida on näidatud ka Bondi filmides. Vaatame materiaalses maailmas peeglisse ja ei näe peegli taga olijaid. Peegli taga olijad (vaimne maailm) näeb ja tunnetab iga meie tegu ja mõtet. Meie teame ainult minevikku ja olevikku, nendele on teada ka tulevik. Kui räägime õnnetustest, siis paralleelmaailmas on see juba juhtunud; vahe on kusagil 5-6 päeva.
Raadiohääl13. jaanuar 2019, 14:26
To: Telekapilt Väga lahe lähenemine asjale!! :) :)
rästas13. jaanuar 2019, 12:34
Dr. Liiger ongi arst, muuseas väga tark ja rohkem surmaga silmitsi seisnud ja sellele vastu hakanud kui meie kõik kokku. Palun elementaarset viisakust arstide vastu
Jason13. jaanuar 2019, 12:14
Tuule olemasolu saab väga lihtsalt demonstreerida. Vali mõni muu näide
Jason13. jaanuar 2019, 12:12
Jason13. jaanuar 2019, 12:10
Oskavad ikka küll. Tuleb end lihtsalt värskemate publikatsioonidega kursis hoida.
Jason13. jaanuar 2019, 12:08
Kust sa seda nii täpselt tead?
Jason13. jaanuar 2019, 12:06
Ei. Asi pole üldse nii, et kui teadus ei suuda seletada, siis on võimatu. Sedasi arvavad vaid rumalukesed. Küll aga on nii, et kui mingi asi pole hoolimata pikast uurimisest teaduslikku kinnitust leidnud, siis pole väga mõtet sellesse uskuda.
Jason13. jaanuar 2019, 11:59
Rumal on hoopis see, kes usub taolisi asju ilma tõenditeta.
Jason13. jaanuar 2019, 11:58
Teadus teadis juba 2200 aastat tagasi, et Maa on ümar.
Jason13. jaanuar 2019, 11:57
Teadus teadis juba 2200 aastat tagasi, et Maa on ümar.
Jason13. jaanuar 2019, 11:57
Teadus teadis juba 2200 aastat tagasi, et Maa on ümar.
Jason13. jaanuar 2019, 11:57
Teadus teadis juba 2200 aastat tagasi, et Maa on ümar.
Dame Ali13. jaanuar 2019, 11:30
Dame Ali13. jaanuar 2019, 11:30
Dame Ali13. jaanuar 2019, 11:29
NAINE13. jaanuar 2019, 11:10
Ma küll ei taha taevasse minna,ma kardan kõrgust.
Ja kui tahate piiblist teada13. jaanuar 2019, 10:10
Jumal ütleb: mõnedel on hing ainult ninas, mis ei ole elus. Ja veel: Inimene on kui rohi, ta pole mitte midagi Jumala silmis. Kristlased on nii vale informatsiooni Jumalast loonud et täitsa kohutav mis asja nad ajanud on, eks nende palk on ka tulemas
to 13:1413. jaanuar 2019, 10:04
Siin sa eksid. Jumalatele ei ohverdatud mitte väärtusetut, mingit vana ja liigset, tarbetut träni. Vaid vastupidi, midagi eriliselt väärtuslikku. Et nende heatahtlikkust ja soosingut võita.
13. jaanuar 2019, 10:00
Ei kahtlgi, et naerab. Sinusarnane materialist naerab ehk ka välja radioaktiivsuse, tuumaosakesed, teised galaktikad, viirused j-n-e mida ta ei saa oma silmaga näha ega oma käega katsuda.
sa pole vaimukas13. jaanuar 2019, 07:51
miks sa sellist lollust kirjutad ja ma ei saa aru,see on,lihtsalt lame
Andres13. jaanuar 2019, 03:41
Aldano Bundy paneks sulle sellise jura eest kümnesse. Teaduslikult tõestatud. Hale kloun.
nii on,, see on kaal millevõrra inimene surres muutub kergemaks.12. jaanuar 2019, 23:46
Hei12. jaanuar 2019, 22:35
Imelik, hakkasin mõtlema, et kui surmajärgset elu ei ole, sel juhul on iga inimene kui biomass. Kõrvahark on ju ka biomass. Seega pole me neist etemad ega paremad.
Lugeja12. jaanuar 2019, 22:12
See mis kehast lahkub on informatsioon, mis ei ole materiaalne, ega oma mingit füüsilist kaalu. Eks proovige näiteks ära kaaluda oma arvuti enne ja pärast Windowsi ja muude programmide sisselaadimist. Mõõta saab seda küll, mida ka tehakse. Inimese kliiniline surma fikseeritakse ka nn ajulainete mõõtmise järgi, kusjuures füüsiline keha võib veel pärast nende kadumist aparaatide toel ka veel elus olla.
21 grammi.12. jaanuar 2019, 21:45
Jah12. jaanuar 2019, 21:39
teine asjaolu on arst kes teeb aborti.
"ära" käinu12. jaanuar 2019, 21:36
ei olnud mingit tunnelit...
Kuuuurija12. jaanuar 2019, 21:25
See on unistus Helsingi tunnelist...
rahunege maha12. jaanuar 2019, 21:14
igal meie planeedil elaval amööbil on oma puuslik.Ei ole neid primitiive mõtet torkida.Kulub enne triljoneid aastaid enne kui nende areng saavutab mingisugusegi taseme.
Teine Meelis12. jaanuar 2019, 20:50
Tule ma teen sul tsakrad lahtri, näed rohkem!
Toomas12. jaanuar 2019, 20:46
See ei ole sonimine, ei ole ka mingi piibli muinasjutt. See on valdkond, mida ei suudeta veel seletada. Muideks: MU KADUNUD EMA ELAS SARNASE OLUKORRA ÜLE PEAME MINU SÜNNITAMIST SÜNNITUSMAJAS. NII ARSTIDE TEGUTSEMIST, ELUSTAMIST, KUI VALGUSTUNNELIT...! Pole vaja plõksida asjatult kui ei tea sellest midagi!
elavad surnud12. jaanuar 2019, 20:44
ei tea ise ka, kas olen elus või surnu, kaisin arsti juures j ta ütles, minusugusel pole siin elus mingt misjooni, kuigi tunnen, et olen elus,kuid arst ütles, et na olen poolsurnud
ehh12. jaanuar 2019, 20:37
kusjuures näevadki. mu onu nägi, et väike kurat oli ta voodiotsa peal.
to roberta12. jaanuar 2019, 20:35
arsti töö ongi inimesi aidata.
kas ennekuulmatu lugu12. jaanuar 2019, 20:35
isiklikult võütan asja dünamiidina, kuid igasugugused nurgatagused KIVILA tänavalt on asjaga kursis ja soovivad mitte abistamise järjrkorrda, ELU ON EALATU JA KONDID SAADAB ravimise asemel kalmistu väravate taha
hehh12. jaanuar 2019, 20:35
nagu ma ütlesin, mõne hääle ikka saab. nii ongi
pragma12. jaanuar 2019, 20:30
maakera on ka lapik, kui ära surete, siis näete..
Ära muretse12. jaanuar 2019, 20:29
Jumal on meid loonud ja saatan saab meid pärast endale ja see kaota kogu ebaõigluse.
Usun küll!12. jaanuar 2019, 20:25
Meelis Pai on ka avalikult rääkinud surmalähedasest kogemusest. Jah! Meie siin ei mõista aga kunagi kogeme kõik!
17.0112. jaanuar 2019, 20:23
Olen juba lapsest saati unenägudes ette näinud ega pea seda sugugi imelikuks.
Ju tal on kokkupuudet olnud12. jaanuar 2019, 20:13
Kas need toitumisterapeudid ja muud õhkajad on sinu meelest normaalsed?
Tõde12. jaanuar 2019, 20:13
See mida sina või mina usume ei muuda Tõe e. Jumala eksistensi. Küsimus on ainult selles, kas me soovime seda üles leida ja kuidas. Ammu teada viis tõe olemasolu kinnitamiseks ja tõestamiseks on faktid millele 'otsitu' peab vastama (sarnane kohtu protsessile). Me ei usu kedagi voi midagi lihtsalt pimesi. Kahjuks enamus inimestest oleme me väga primitiivsed ja laisad tõe välja selgitamiseks ja pigem teeme otsuse enda puudulikust seisukohast, et seda ei eksisteeri. Uurides Piiblis kirjutatud sündmuste ajaloolisele tõesusele on rohkem kinnitatud uurimusi kui mistahes muudele teooriatele.
Eelnevad elud!12. jaanuar 2019, 20:06
Soros ei luba sellesy raakida, aga Lina Jurka kunagi ütles välja süvatõe, et meil kõigil on vähemalt 5000 elu. Tema on tark mees.
tõde12. jaanuar 2019, 20:06
See mida sina või mina usume ei muuda Tõe e. Jumala eksistensi. Küsimus on ainult selles, kas me soovime seda üles leida ja kuidas. Ammu teada viis tõe olemasolu kinnitamiseks ja tõestamiseks on kategooriad millele 'otsitu' peab vastama (sarnane kohtu protsessile). Me ei usu kedagi voi midagi lihtsalt pimesi. Kahjuks enamus inimestest oleme me väga primitiivsed ja laisad tõe välja selgitamiseks ja pigem teeme otsuse enda puudulikust seisukohast, et seda ei eksisteeri. Uurides Piiblis kirjutatud sündmuste ajaloolisele tõesusele on rohkem kinnitatud uurimusi kui mistahes muudele teooriatele.
Tlteek12. jaanuar 2019, 19:52
Et saada elusasse inimese vormi maakeral, on vaja läbi teha ca 1000 sündi erinevaates galaktikates. Probleem on aga selles, et siia sündides on üks aga. See aga on see, et maal olles kustutatakse ligipääs mälestustest eelnevataest eludest. Kohati on see hea, kuna see ei sega praegust elu, mis on meil egopõhine ja loob inimesel samastumise oma füüsilise maailmaga. Kõik inimeste suuremad probleemid pärinevad eelmiste elude tehtud tegudest. Kannatustega seonduvad teemad tuleb kiiremas korras antud kehastumises ära lahendada, kuna selleks sa siin oledki.
12. jaanuar 2019, 19:38
Jason,ole rahulik pimeloom ka isegi sina saad seda teada aga seda et kehast lahkub surres midagi on mõõdetud palju kordi,palju inimesi on surnud kaaludel,teadus on karm
12. jaanuar 2019, 19:35
ka arst võib haige olla
elo12. jaanuar 2019, 19:34
kes lähemalt teavad- ravimitega annab asja korrigeerida. tagasilöök käib umbes 6 kuu tagant, kui inimene tunneb ennast jälle hästi, jätab rohu ära, siis jälle valged tunnelid, rääkivad abordid jne. otsige eelmist sõnavõttu, see täpselt 6 kuud tagasi. nagu näga, vaatamata tablettidele, osad valmis järgima midaiganes.
montana12. jaanuar 2019, 19:33
_aga kui elad ausa, tööka ja tubli inimesena, oled ristimata ja ei usu >Jumalat, siis lähed põrgu. nii mulle kirikus seletati ja millega ma nõus ei ole._ Nii said sulle seletada protestantidest väljaõppimata inimesed. Kasulik on end siduda õpetusega, mis on kirja pandud õpetatud, elukogenud ja pühitsetud inimeste poolt, kes samas alluvad vastutuse tähenduses Kirikule, selle järelvalvele ja võimule. Vastasel juhul ei suuda mitte ükski algne otsija aru saada, miks ei ole võimalik kuiva jahu kokku üheks koogiks liita. Jne.
Jason12. jaanuar 2019, 19:22
Ei lahku surres kehast midagi füüsikaliselt mõõdetavat.
Jason12. jaanuar 2019, 19:20
Ei saa olla, sest sina arvad nii?
Al Bandy12. jaanuar 2019, 19:09
maailmade e.dimensioonide paljusus on teaduslikult tõestatud ja tõestatud on ka see et surres lahkub kehast miski,miski millel on kaal ja mis on füüsikaliselt mõõdetav kuigi jah seda mis see on ei osata vist väga defineerida,piiripealt tagasi tulnute kogemusi on tuhandeid on need siis hapniku puudusest tingitud aju vingerpussid või reaalsed meile teadmata uue eksistentsi olemus aga meil kõigil on võimalus see teada saada,kõik omal ajal muidugi :)
Mann12. jaanuar 2019, 19:09
Aga teadlased ütlevad, et universum (Maa) tekkis suurest paugust. Ja kunagi kaob ka päike ja ka maa. See on teaduslikult selgitatud. Ja seda ma usun. Miks siis jumal oma loodu hävitab või hävida laseb???
Marta12. jaanuar 2019, 19:01
to 15:03 Inimesel on tunded. Sellepärast ta võibki nutta ja naerda. Keha ei puutu asjasse.
Iks12. jaanuar 2019, 18:59
Uskumatu, et arst sellist juttu ajab.
12. jaanuar 2019, 18:58
See arst on ise paras tunnel !
Elu pole alati nii lihtne12. jaanuar 2019, 18:49
Abort ei sõltu alati mehest-naisest vaid on ka teisi asjaolusid.
to to teistsuguseed12. jaanuar 2019, 18:45
Kahtlen, kas koomas olles ikka unenägusid nähakse. Unenägusid näeb pigem ikka oma voodis ja painajalikke veel eriti siis, kui ollakse õhtu ülesöönud.
vibratsioonisagedus12. jaanuar 2019, 18:40
läheb joomisest sellele tasandile avatuks
to Mannile12. jaanuar 2019, 18:38
Aga vahel põrkavad need ülitäpsd planeedid ka oma vahel kokku. Asteroidides ning kometidest rääkimata. Kokku põrkavad ka tähesüsteeemid ning koguni galaktikad, seda võib sulle tõestada iga astronoom. Metsade ja linnukeste hävinemisest ma parem ei räägigi.
Td12. jaanuar 2019, 18:33
See on sinu tulevik. Loe tähelepanelikult! https://olevaba.wordpress.com/kallis-sober/
to 17:2312. jaanuar 2019, 18:33
Ja kus tudeerisid sina? Kas makrsismi leninismi ülikoolis või?
to arvamus12. jaanuar 2019, 18:30
miski materiaalne, sealhulgas ka aine ning aatomid ei saa olla lõputu. Seega on ka univrsumi kogumass arvudes väljendatav. mMhtu ei saa muidugi nimetada, sest universum paisub juba 13-14 miljardit aastat ja teeb seda veel sadu miljardeid. see lõputu-jutt tuletab mulle meelde NSvL aegseid akadeemikuid-propagandiste. Kes pasundasid püüdlikult, et inimelu oń NSV Liidus hindamatu, et meie suur kodumaa on ääretu ja selle loodusvarad lõputud.
"Ära mine tunnelisse" loogika surmalähedases olukorras ei toimi12. jaanuar 2019, 18:30
Asi on selles, et seal kõik tahavad valgusesse minna. Tagasi tulla ei taha keegi.
kui12. jaanuar 2019, 18:29
kk12. jaanuar 2019, 18:26
küünlast ei piisa et rahu südamesse saada
kk12. jaanuar 2019, 18:25
rumal jutt. on unenägusid mis on teisest ilmast et sind mõtlema psnna oma elu lörtsimise osas
kk12. jaanuar 2019, 18:22
miks on vaja aborti teha? abort on tapmine. tapmine on patt ja kuritegu. sellepärast jooksiski palatist välja et oli süüdi.
se 6000a12. jaanuar 2019, 18:22
on mingi populaarteaduslik tuletatud arvestus praegu arvatakse isegi et 1000 või 150
Ibragim12. jaanuar 2019, 18:21
Kahjuks ei tohi täpsemalt kirjeldada hüvesid, mis islami eest langenud märtreid nende paradiisis ees ootab. Sest siinsed kommentaarid on kahjuks hüvede kirjeldamisel veidi üldsõnalised. Aga meie moderaator on ilmselt kade ja ei luba seda ees ootavat õndsust kirjeldada. Kuigi see pole vihakõne vaid hoopiski õndsus kirjeldus, mida mullad ja imaamid omadele tõotavad.
kk12. jaanuar 2019, 18:21
kuule pagan. eesti ei ole ateistlik riik. see mingi pseudo väljamõeldis. Eestis on mingi kommunistlik ateismi igand mis on vaja prügikasti heita. inimene on vaim kes igatseb osadust Jumalaga
Õige12. jaanuar 2019, 18:20
Mõni inimene funktsioneeribki ainult viie meele najal, mõistusest pole raasugi.
muide12. jaanuar 2019, 18:16
Eletromagnetilise maailma väikseim osa on aatom, nii et räägime pigem aatomite kolooniast. Ka bakterid koosnevad aatomitest.
Ibrahim to Viiking12. jaanuar 2019, 18:15
Seejuures on moslemiparadiisi neitsid Allahi armust need erilised, sest pärast iga seksuaalset vahekorda taastub nende neitsilikkus, s.o. et kasvab asemele uus neitsin a h k! Seda on targad mullad ja imaamid kinnitanud pühasse sõtta minevatele noortele meestele juba üle tuhande aasta. Et mis neid sõjas usumärtrina langemise korral autasuks ees ootab. Ja kuna seda on õppinud pikahabemelised targad õpetlased juba nii kaua kinnitanud, siis peab see ka õige olema.
to uss12. jaanuar 2019, 18:13
enne surma palud patud andeks, saadki ja oledki varsti taevas, sinu patuteod justkui kustutatakse. aga kui elad ausa, tööka ja tubli inimesena, oled ristimata ja ei usu >Jumalat, siis lähed põrgu. nii mulle kirikus seletati ja millega ma nõus ei ole.
realist12. jaanuar 2019, 18:10
Kõige hullem usk on usk teadusesse.
Tõde vs Sience12. jaanuar 2019, 18:09
Teadus/science on alati muutuv protsess ja mitte iialgi LÕPLIK tõde. Ainus mille kaudu saame lõplikku tõde leida/kinnitada on ajalooliste faktide ja sündmuste uurimistega, olgu need siis 20 a või 2000 a tagasi juhtunud sündmused. See aga nõuab suuremat pühendumist, intellektuaalsust ja keelte oskust. https://www.intellectualtakeout.org/blog/world-famous-scientist-god-created-universe?fbclid=IwAR1xway2VXK2zk6bV9ClCWobnVJPrFOtEb-1UC0K7ubdhvdDIKsoE6TQBU4
12. jaanuar 2019, 18:06
Pole olemas ei muusikat ega ka värve. On vaid inimese ajus tekkiv, kujutelm, meelepete, mille tekitavd kas õhuvõnked või valguslained.
Setu12. jaanuar 2019, 18:04
Miks üldse vaja minna tunnelisse, näed koguaeg valgust. Tunnelisse ei lähe ei juhtu midagi.
Kas ikka on?12. jaanuar 2019, 18:02
Millisest jumalast räägid? Kas sellest kes lõi meid e. homo sapiensi?
to 17:3412. jaanuar 2019, 18:01
Pole õige! Üsna pea oleme pigem hoopiski islamistlik riik. Nagu muu Euroopagi.
mozart12. jaanuar 2019, 17:55
Teadlased on ära seletanud ainult selle, et nad on jumalad. Kõige muuga on neil probleeme.
DP12. jaanuar 2019, 17:38
Mina ei nuta, aga piinlen küll...
tüüpiline12. jaanuar 2019, 17:38
Nad võtavadki. See on mingi kummaline segu kristlusest, kummituste uskumisest, kristalliteraapiast, torusiili joomisest, vandenõuteeoriatest ja natsismist. Vaheldumisi koogutatakse kirikus, kallistatakse puid ja suheldakse esivanemate vaimudega. Enamik neid libausklikke pole kunagi piiblit avanud ega tea, mida seal hukka mõistetakse või heaks kiidetakse. Harimatus lokkab, sest tubli ekreiit arvab, et eluylikool on kõva tase.
Maria12. jaanuar 2019, 17:01
Sa oled tubli ja räägid õiget jutte ja mul on sellest väga hea meel,tubli oled.
...12. jaanuar 2019, 16:51
https://i.bimbolive.com/smiley/03/12/gtc.gif
santiago12. jaanuar 2019, 16:32
Patu all pidasin ma silmas eksimust või tahtlikku tegu üldises tähenduses, sisusse laskumata eli konkreetse inimese patususe üle targutustesse laskumata. Mõte siis selles, et a'la juhul, kui ... siis andesta ja juhata igavesse ellu, kus siinse jätnu saaks selle, ja enamgi veel, millest ta siinses elus ilma jäi. Olge lahked ja suuremeelsed!
Uje12. jaanuar 2019, 16:11
Enesetapjad eralduvad ise, sest nende hingeenergia on kahjustunud ja vajab tervendamist, nii energeetilist kui eneseanalüüsi. See ei ole ei karistus ega hukkamõist ja nad saavad abi.
santiago12. jaanuar 2019, 16:08
Teine küünal pange kõigile sellesse kirikusse või/ja surnuaeda maetutele, asetage see kirikus ettenähtud kohta, surnuaias selle müürile, kaevuluugile vm sobivale kohale ning paluge, et Kõiksuse Looja annaks kõigile neile andeks nende patud ning kingikjs neile kõik selle, millest nad jäid ilma siinses elus.
santiago12. jaanuar 2019, 16:08
Kõik on kena või vähemasti nii ja naa. Selge see, et mitte keegi meist ei tea kogu tõde (igaüks teab või usub üksnest osa sellest, mida me üldises tähenduses ei tea). Milleks püüelda täieliku eli liialt suurte teadmisteni? Minge parem kirikusse või surnuaeda, kuhu on maetud vähemalt üks, kellega teil on või kellega teil olla võib emotsionaalne side, ning pange neile küünal, palvetage (oma sõnadega, südamest ehk ausalt oma tegeliku usu kohaselt) või mõtisklege, mõelge heatahtlikult lahkunud inimestega seotud ajaloole. /järgneb/
12. jaanuar 2019, 15:50
oi kui vaimukas,milline kalambuur,sotside hulgas on lausa luuleanniga inimesi.
ruhnu12. jaanuar 2019, 15:33
Liblikaefektile. Kas teile endale on see tõlge arusaadav või mõtlesite te selle teile arusaamatu teksti ise välja?
mõtet pole..12. jaanuar 2019, 15:33
kes ei usu see ei usu, kuid ükskord tuleb meil kõigil minna teiselepoole, siis saab selgeks, kuigi hilja, et JUMAL ON OLEMAS
Raido12. jaanuar 2019, 15:26
Kas Sinuga on keegi vaielnud? Inimene,kes siiralt Jumalat usub, ei hakka kunagi sellega vaidlema, kes ei usu. Veel vähem peale suruma midagi. See oleks väga vale.
Mannile12. jaanuar 2019, 15:21
Ära kasuta sõna Jumal. On olemas Kõrgeim Intellekt. See on Mõte, mis Loob. See on Kõige Looja. Vaata aknast välja (loomilikult loodusesse), linnukest näed? Metsa näed? Päikest tänases taevas? Vaat see ongi Looja Looming. Planeedid liiguvad oma orbiitidel ülitäpselt. Jällegi Looja töö. Looja on alati olnud ja tema teod on kõigile nähtavad. Samuti meie Temale. Nii et ole aga hea laps edasi:) Usu sidumine kirikuga on juba inimolendi väljamõeldis.
.12. jaanuar 2019, 15:10
para-web.org on see koht, kust vastuseid leiab. Kasutage otsingut. Põnevat nädalavahetust.
hingede maailmast12. jaanuar 2019, 15:09
"Ja kui on igavesti elavad hinged, siis kuidas neid jagub plahvatuslikult kasvavale inimkonnale maailmas, " Budismis saatuse rattas on kirjeldatud erinevaid maailmu. Kaks on inimmaailmast kõrgemad, teised madalamad, midagi põrgu laadsed ja loomade maailm. Hinged võivad liikuda ühest maailmast teise ja seepärast pole tarvis muretseda, et äkki mõnele beebile ei jätkugi:)
inglile12. jaanuar 2019, 15:06
Ei imesta, et keskaegses rahvaerakonnas nii palju soodasid on, kui juba riigikogu kandidaadid sellist soga ajavad. Usu, mida tahad, aga ära sekku ilmalikku elu, arsti külastamise asemel mine kirikusse ja arvutis passimise asemel loe piiblit. Oma põrgu jutuga võid ise põrgusse käia.
+12. jaanuar 2019, 15:03
Ja miks inimene nutab? Füsioloogiliselt saame aru miks inimene nutab, a mis tekitab selle energia, tunde, mille tulemusel tekivad pisaras? Kord üks inimene olla üteld, et inimene nutab, kuna emotsioon on võimsam, kui millega keha suudaks hakkama saada. Piltlikult - emotsioon on suurem kui keha.
Raido12. jaanuar 2019, 14:57
Kui Jumal oleks silmaga näha ja n.ö. tõestatud,ei oleks millelgi mõtet. Mõte on just selles,et inimesed oma vabal valikul elaksid oma elu õigesti. Kui kõik teaksid,et Jumal on olemas, siis ei oleks see vaba valik enam. Kõik käituksid puht ratsionaalsest hirmust "nii nagu peab". Ja see oleks hirmu ning kurbuse ühiskond. Inimene peab ise jõudma vabatahtlikult selleni,ilma kindlaid ümberlükkamatuid tõendeid nägemata.
Uss12. jaanuar 2019, 14:57
Nemad peavadki hirmu tundma. Südametunnistus, mis koletegude ajal alla suruti, siiski toimetab omasoodu. Kui lihtne oleks täita kümmet käsku ja kogu maailm elaks rahus. Miks me seda ei suuda? Oleme ikka uskumatult napakad:)
hingede maailm12. jaanuar 2019, 14:56
Hing tuleb kohale eostamisel. Rakukobar o tema tulevane keha ja väikelaps on tema olemasolev keha. Aju ja teadvuse arengujärk hinge olemasolu ei mõjuta. Hing on ka vegetatiivses seisundis autistil. Jumal ei määri kellelegi midagi pähe ega tema ju tapa, sina teed seda ja kui tegid, siis ka vastuta. Ehk need, keda vastsündinutena ohverdatakse, on eelnevas elus sellise saatuse oma tegudega ära teeninud ja lunastavad seda sellisel viisil. Hukkajad, kui tööriistad, on ka oma saatuse sellisena ära teeninud. Järgmine kord siia tulles antakse nii ühele kui teisele uus võimalus teha õigeid valikuid.
inimene12. jaanuar 2019, 14:40
Muusikat ka ei näe ega saagi käega katsuda,aga see on ju ometi olemas,samuti on olemas nähtamatu maailm ja Jumal samuti,ükski teadlane ega inimmõistus seda lihtsalt kinni ei võta.
Ferdinand Viiualdaja, veel Katuselt12. jaanuar 2019, 14:39
Liblikaefektile. Juttu on muide mõnus puhuda (selge see!), aga tegelikkus ei pruugi selle jutuga alati haakuda. Näide. Kui õhtul jooksul tõmmata sisse teatud arv gaseeritud õllet ja kui keha sealjuures üleliigsed gaasid öö hakul või öö jooksul väljutab, siis 1) kes on väljutajaks ja 2) kas ruumis, kus väljutamine toimus, leidis aset ka mõni erakorraline sündmus, nagu maalide seintelt mahakukkumine, kappidelt aasta jagu mahapühkimata tolmu haitumine jms???
Raido12. jaanuar 2019, 14:36
Ma olen lugenud surma mõistetud mõrvarite päevikuid, mis nad on enne surma kirja pannud. Ja kõigist neist kumab läbi ikkagi HIRM. Isegi,kui nad midagi ei usu, peavad nad ikkagi õõvastust tekitavaks isegi 0,1% tõenäosust et hukkamisega nende kannatused veel ei lõppe..
ingel12. jaanuar 2019, 14:34
Eks te uskumatud,siis kunagi näete ise, et see jutt on õigus
Selles ilmas nimetu12. jaanuar 2019, 14:33
Sinu kirjeldatud pilt on nii ilus, et ajab nutma. Enne uinumist lapsepõlvele mõeldes tunnen taas neid tundeid ja lõhnu, mis siis olid. Mäletan vanaema köögikapist tulevat hapukat leivalõhna ja hundihirmu õhtuse võsa poole vaadates. Vanaisa lauasahtlis oleva kustukummi lõhna, sooja piima lõhna. Petrooleumilõhna, elektrit ei olnud. Emaigatsust ja hingematvat rõõmu, kui ta nagu haldjas mööda metsaäärt nädalavahetusel tuli. Me igatseme seda ilusat ja süütut, muredeta lapsepõlve ja sinna me lähemegi, sestap on hirm surma ees mõttetu. Surm on parem sõber, kui elu sellel planeedil.
liblikaefekt12. jaanuar 2019, 14:33
Wikipedia: Liblikaefektiks nimetatakse mittelineaarse dünaamilise süsteemi tundlikkust lähteandmete suhtes. Selle väljendi võttis kasutusele ameerika matemaatik ja meteoroloog Edward Lorenz. Praktikas avaldub liblikaefekt selles, et keerukate süsteemide käitumist on raske prognoosida, sest iga piiratud mudel, mis üritab säärast süsteemi simuleerida, peab jätma arvestamata osa informatsiooni algseisundi kohta. Kui näiteks simuleeritakse ilmastikku, ei saa arvestada iga liblika tiivalöögist tekkivat õhukeerist. Kaootilises süsteemis iga taoline viga ajapikku võimendub.
kahju-le12. jaanuar 2019, 14:27
Kui loeksid lõpuni ilma sõnu vahele jätmata, siis sa ei kirjutaks oma jura.
Skeptik-e12. jaanuar 2019, 14:26
Kõik religioonid jutustavadki ühesugust lugu...Kõige paremini võtavad asja kokku teosoofid---usku on vaja inimese toetamiseks ja eluga toime tuleiseks ilma liigsete emotsioonideta.Et inimene oleks TERVE, oma vaimu poolest.
olgem ausad-le12. jaanuar 2019, 14:24
KUVILAt tänav---kus see asub, vabandage?
Viiking/ täna, 13:01-le12. jaanuar 2019, 14:23
No aga mõtle, mis veel moslemitele lubatakse---neitsid, karjakaupa ja alasti!
wagner, valge12. jaanuar 2019, 14:15
_Teadlased on selle nähtuse ammu ära seletanud, aga Eestis Tartu ülikoolis hariduse saanud arst seda muidugi ei usu._ Milles seletus seisneb, paluks viidet teadusallika(te)le!
Andres12. jaanuar 2019, 14:12
Mis haridus sel "arstil" on? Tohib retseptiravimeid kirjutada? Ei tohi. Arst? Ei ole.Jutupaunik. On. Kuulate sellist.
...12. jaanuar 2019, 14:03
mina nägin oma Ema surma pealt. Mitte mingit jubedust.Ta oli noor inimene. Käis kirikus. Sel külmal talvehommikul olin kogu öö tema toas. Ta kallistas mind (elus esimest korda) , panin ta pea padjale ja kivistus. Selline ongi surm. Ma olen väga palju surmaga kokku puutunud. Alati on surm ilus . Nii nagu me sünnime , nii ka sureme.Ma uppusin 4 aastaselt , aga saadieluvaim sisse. Ei ole mingeid tunneleid... Samuti olin ma pisikese tüdrukuna(3,5) isaga kaasas, kui ta surma sai. . Ka mehe surma nägin pealt, olles vaid 25aastane . Surm on ilus ja vaikne.
El, Amon jne12. jaanuar 2019, 13:33
_Mõned väljuvad siit puhastatutena, mõned tulevad aina uuesti. Mina ja teie ka:)_ Eksite, see pole nii! Mingit tagasitulekut pole ega saa olema! Usus tuleb selget vahet teha faktil ja jutustusel, millega fakti tõlgendada/selgitada üritatakse. Igaüks vastavalt enda südametunnistusele või selle puudumisele. Ülejäänud osa teie kommentaarist on ok, st selle kallal irisemine oleks liiast (sest tuumikmõte on ok).
Piinlik12. jaanuar 2019, 13:31
Teadlased on selle nähtuse ammu ära seletanud, aga Eestis Tartu ülikoolis hariduse saanud arst seda muidugi ei usu.
tõestus on minu sees, vaimusilmas12. jaanuar 2019, 13:24
Olin raskes seisus, peaaegu surnud, kui nägin pilti, mis iial ei tuhmu: mu ees avanes roheline välu nagu Alpi aas. mäe tagant tõttasid mulle vastu ema ja koerake, meil oli nii hea nagu preili Marial "Helisevas muusikas". Toona olid nii koer kui ema täiesti elus, mina vaakusin hinge nakkushaiglas. Ei teatud, kas mul on botulism (sõin seisma jäänud hernesuppi) või seenemürgitus (olin söönud ka seeni, mida oma arust tundsin). See helge kohtumine roheluse keskel on mind 30 aastat aidanud. Tean, et mind oodatakse.
Raido12. jaanuar 2019, 13:20
Võimalikult vähe kurja ja õnnetust tehes, vabandust sõnastuse eest:)
To teistsugused12. jaanuar 2019, 13:20
Aeg-ajalt näeb iga inimene unenägusid, kust virgudes on siiralt hea meel, et see uni oli. Ja reaalne tundus ka kõik. Nii juhtus ka sinuga. Pole vaja iga sündmust müstifitseerida.
To surijal12. jaanuar 2019, 13:17
Just! Surm peaks igale usklikule olema elu kõige rõõmsam sündmus. Kui vastsündinu saab juba sünnitusmajas jumala juurde, siis peaksid vanemad ju peo korraldama. Ometi ulutakse nutta, kuna peas teab isegi iga usklik, et mingit surmajärgset elu pole.
12. jaanuar 2019, 13:17
Kuna me ei tea, tasuks nautida igat hetke elus ja elada see elu võimalikult vähe teistele kurja ja õnnetust tegemata. Igaks juhuks..
nii ongi12. jaanuar 2019, 13:15
Selge see , et Jumal on olemas,oli on ja jääb.
Viiking12. jaanuar 2019, 13:01
Valhallas pidi olema jälle nii,et seal on võlusiga,mida süüakse ja millel kasvab iseenesest liha selga tagasi,paljaste rindadega naised teenindavad ja valavad õlut välja,aga enne pidusöömaaega näeb päevakava ette sportlike sõjamänge,vigasaanud sõjamehed ravivad Valküürid jälle terveks,et kõik saaks koos korda läinud päeva tähistama hakata:)
olgem ausad12. jaanuar 2019, 12:57
KUVILAt tänava PEREARSI KESKUS ON KÄTTESAAMAU TELEFONI TEEL, milleks sellistele nurgatagustele ültse arsi tegevisluba antakse
arvamus12. jaanuar 2019, 12:54
kõikvõimalikud asjad on universumis olemas pelgalt juba sel põhjusel,et universum on lõpmatu,seega ka asjad on lõpmatud.Kogu mateeria on loodud mõtte jõul egregorite abil.Mõned mõtted on materialiseerunud,mõned veel mitte.Kõrgem vaim võib igal hetkel väljuda oma materiaalsest kehast.Kõrgemad vaimud ei vajagi materiaalset keha.
Skeptik12. jaanuar 2019, 12:48
Seal, kus algab usk, lõpeb teadus ja usutakse igasugust jura. Kui usutegelaste poolt räägitus oleks kübetki tõde, siis poleks maailmas erinevaid religioone ja kõik jutlustaksid täpselt ühesugust lugu. Kirjeldatud kokkusattumusi võib leida hulgaliselt ja reeglina on need aju süntees ja kokkumontaaž kogetud, kuuldud ja nähtud sündmustest.
kuidas12. jaanuar 2019, 12:45
selliseid lihtsaid asju ei teata?Jumal valmistati universumi keskel olevas jumalate valmistamise vabrikus nr.1!
nii12. jaanuar 2019, 12:43
Armas Mare Liiger! Edu! Räägite nii nagu asjad ON! Ei keeruta ei vassi! ! Alati ausalt! Aitäh!
vihane vanamehenäss12. jaanuar 2019, 12:34
usun imesid ainult siis, kui saan seda artiklit tasuta lugeda. Aga noh, saaangi lähen esmaspäeval raamatukokku. nii et imed on olemas
Lana12. jaanuar 2019, 12:11
Kas kellelgi saab sellest kergem, kui ta muinasjutte, jumalat, reinkarnatsiooni, hinge, mitte midagi sellist ei usu? Mis talle jääb? Maine teekond ja tühjus
to help12. jaanuar 2019, 11:57
vahet pole - eks me olnud ka seda...
Mann12. jaanuar 2019, 11:42
to Maausuline: aga kuidas ja millal jumal tekkis tahaks ma teada.
Mann12. jaanuar 2019, 11:41
to ve: Palun tõestust! Ma näen igasuguseid unenägusid, halbu ja häid, nagu ilmselt iga inimene.
aga12. jaanuar 2019, 11:38
kus on tõendid, et kogu universum oli aatomist väiksem?
help12. jaanuar 2019, 11:38
Õige tõlge on - vaesed vaimus.
12. jaanuar 2019, 11:34
Ka raadiolained ei näe, radioaktiivsust ei näe
urraaa!12. jaanuar 2019, 11:25
Millest selline kõikidele alkohoolikutele omistatav väide? Kui ainult üliväike protsent alkohoolikutest näeb kuradeid, siis poleks aus väita, et et kõik alkohoolikud neid näevad. Muidu, vastasel juhul, võib mõnel tekkida eksitav arusaam sellest, kes üldse on alkohoolik, st milised on need tunnused, mille abil kedagi alkohooolikuks tembeldatakse.
nii ja naa12. jaanuar 2019, 11:16
kuidas tuul tekib, seda on võimalik tõestada katseliselt, isegi kodustes tingimustes, kui vastavad teadmised olemas.
nii ja naa12. jaanuar 2019, 11:16
kuidas tuul tekib, seda on võimalik tõestada katseliselt, isegi kodustes tingimustes, kui vastavad teadmised olemas.
a12. jaanuar 2019, 11:12
Materialistlik inimene ei suudagi aru saada, talle on vaja kõike katsuda. Katsuda ei saagi asju, mis meile on kättesaamatu, aga päike on ju olemas ja katsu seda, keegi läks ja võttis sealt oma liiklusvahendile energiat, teadus aga kohe tuli välja oma ideega , et päiksel toimunvad muutused ja meie tsivilisatsiioon hukkub. Kellel ajus palju negatiivi ,see on uskumatu ja usub kõike , millest ta aru ei saa. Kui on algharidus , keskkool tundub ulme, nii ka edasine areng igal tasandil. Üliharidus võiks anda teadmisi, mis annaks vabaduse, aga meie kuulekalt vaidleme imehästi, mis seiskab ajutegevuse
a12. jaanuar 2019, 11:11
Materialistlik inimene ei suudagi aru saada, talle on vaja kõike katsuda. Katsuda ei saagi asju, mis meile on kättesaamatu, aga päike on ju olemas ja katsu seda, keegi läks ja võttis sealt oma liiklusvahendile energiat, teadus aga kohe tuli välja oma ideega , et päiksel toimunvad muutused ja meie tsivilisatsiioon hukkub. Kellel ajus palju negatiivi ,see on uskumatu ja usub kõike , millest ta aru ei saa. Kui on algharidus , keskkool tundub ulme, nii ka edasine areng igal tasandil. Üliharidus võiks anda teadmisi, mis annaks vabaduse, aga meie kuulekalt vaidleme imehästi, mis seiskab ajutegevuse
hehh12. jaanuar 2019, 11:11
valimised on tulemas ja nii räägivadki kõik kandidaadid misiganes soga, et aha pildile pääseda. see proua kandideerib EKRE ridades. ju siis muuga pole lagedale tulla kui kollijuttudega pooletoobistele. nagu siit näha, mõne hääle ikka saab
ab12. jaanuar 2019, 11:05
sellest räägiti juba ca 35 a tagasi1
to: mida me/ täna, 10:1712. jaanuar 2019, 11:03
tegelikult just teaduspõhisena teame üha rohkem, on hulgaliselt uusi uurimismeetodeid ja oskusi, ka ravimisega on asjad järjest parem. Ja just teaduse arengu tõttu! Soolapuhumine on paraku tõepoolest veelgi kiiremini arenenud ning harimatus peavooluks muutunud. Muide - kuidas kirjeldab seda tunnelit ja valgust pimedana sündinud inimene? Ja kui on igavesti elavad hinged, siis kuidas neid jagub plahvatuslikult kasvavale inimkonnale maailmas, kus suurem osa biomassist ei ole üldse mitte inimesed. Inimene ise on aga sisuliselt osa tohutust ja kirevast bakterikolooniast.
Roberta12. jaanuar 2019, 11:03
Mare Liiger on arst, kes päästnud palju elusid! Hari ennast!
Promill12. jaanuar 2019, 10:56
Mis see jumala kehtestatud piirkiirus tänapäeval ka on?
Elle12. jaanuar 2019, 10:52
Siin tarvitseks meelde tuletada tõsiasja: nähtavad asjad on ajalikud, nähtamatud aga igavesed
Miia12. jaanuar 2019, 10:50
See ei ole sonimine, ei ole ka mingi piibli muinasjutt. See on valdkond, mida ei suudeta veel seletada.
eks me12. jaanuar 2019, 10:46
teisest küljest olnud jällegi need "vaimust vaesed", kes on õndsad...
Tuult ei ole olemas. Või kui oled ikka väga veendunud, et tuul on olemas, siis näita mulle teda.12. jaanuar 2019, 10:42
Teadus12. jaanuar 2019, 10:39
avastab ainult neid asju, mis juba olemas on. Ehk kõik see, mida teadus avatab on enne avastamist olemas. Seda, et me oleme hingedena surematud ja, et see üks kehaline kogemus , mis meil hetkel on ei ole veel kõik - seda teadus veel "avastanud" ei ole. Sest selleks on vaja peenemaid instrumente - inimtunnetust, selgeltnägemist, teadmist südames, või ükskõik, kuidas sellist info hankimist nimetada. Igal juhul saab adekvaatet infot inimese tegeliku olemuse kohta vabalt ilma teaduseta.
haigete 12. jaanuar 2019, 10:39
sonimisi tõlgendada, tundub, nagu oleks tegemist piibli muinasjutu või lenini teostega, seal oli ka 24/7stenografist kõrval, kes ühtegi sõna kaotsi ei lasknud minna ja koheselt kõik ajaraamatusse üles märkis
ehh12. jaanuar 2019, 10:35
sealpoolsuses on kõik sejge ja arusaadav. need nn abordilapsed pidid teadma, miks ema tegi nii, pole vaja küsida. kui Jumal on kõik loonud ja teab, mis juhtuma hakkab, siis pole vaja neid õnnetuid naisi nii palju rasestada, et pärast nad piinleks. ja hing ei ole veeväga väikese loote sees.
Miks?12. jaanuar 2019, 10:33
Alkohoolikud näevad kuradeid.
Maausuline12. jaanuar 2019, 10:32
Niikaua kui teadlased ei suuda ära seletada, mis oli ennem universumi tekkimist ja mis veel ennem seda kuni ajas lõpmatuseni tagasi, ja kuidas on võimalik universumi lõpmatus ruumis, tuleb jumalaid uskuda.
ehh12. jaanuar 2019, 10:28
miks kogu aeg hirmutatakse?? küll väävlijärvedega, küll surnud hingede etteheidetega..?!? kas arengumaades on siis "taevale" sobilikumad inimesed, kes iga aasta saavad lapsega maha? mis neist nälgind olevustest edasi saab, see pole juba "taeva asi",
oijah12. jaanuar 2019, 10:27
aga mina nõukaajal insuliin"ravi" käigus tunneli lõpus valgust ei näinud. mitte keegi meist ei näinud. vbl sellepärast, et tehniliselt viibisime põrgus?
Heh12. jaanuar 2019, 10:24
Jumalat pole olemas. Kui nii veendunud oled, siis näita teda. Aga oma muinasjuturaamatud unusta ära.
teistsugsed muljed12. jaanuar 2019, 10:20
Valgust kirjeldavad paljud. Aga seda teist võimalust mitte. Mina olen ilmselt üks vähestest, kes taolises situatsioonis allkorrusel ära käis. Ja see e vasta sugugi piiblis kirjeldatule, ei ole väävlijärve, katlaid ega kolmikharkidega kuradikesi. Aga on ääretu hingeline piin ning kahetsus. Mitte füüsiline valu. Küpsetamine omaenda hingelistes piinades. Erinevalt valgustunnelist sealt niisama tagasi ei saadeta. Selleks peab ise pingutama. ja leidma maise elu ning sinna jäänutega ühendava niidikese.
Raido12. jaanuar 2019, 10:03
Maailmas on väga palju asju,millest me aru ei saa ja mida me seletada ei suuda. Nagu näiteks Universumi tekkelugu. Ei oska ükski teadlane seletada,kuidas sai eimillestki tekkida miski, kuidas sai aatomist väiksem osake mahutada endasse kogu Universumi energia ja millest see osake iseeneseslikult tekkis ja miks??
surijal on liinid rohkem lahti12. jaanuar 2019, 10:03
midagi muud polegi. imelik, et elujärgset eksistentsi usutakse meelsasti, aga surma peljatakse kui tuld. ebaloogiline.
Kui inimese12. jaanuar 2019, 10:02
teadvus ringi uitab nõrga keha puhul, nähes, kogedes mida iganes, ei ole see veel kaugeltki su.rm. Su.rm saabub, kui energiakeha lahkub, siis kogete midagi, mida pole enne olnud ja keegi seda ka ära ei seleta, ning see ei ole enam ilus, see on tundmatu, sellega kohtute surres. See ei klapi mitte millegagi, mis siin olete omandanud, kogenud.
12. jaanuar 2019, 09:52
Kui inimese kvaliteeti ei ole siis ei saagi tajuda maailma inimese moodi, puudub vastav osa inimesest, mis biorobotist teeb inimese.
12. jaanuar 2019, 09:45
Liiga rumal lihtsalt, kuna neid inimesi on väga palju uuritud.
Klassika12. jaanuar 2019, 09:44
Biokemist Erwin Chargaff tõdes: “By the late 20th century, fueled by its success, science was becoming big, arrogant, and dogmatic. And because of this was planting the seeds of its own downfall.“
Tead hehh...12. jaanuar 2019, 09:37
...kui teemat ei valda või oled liiga noor ja puuduvad kogemused , siis palun ära kommenteeri. Arvates , et ainult sinu uskumus on õige on kõige suurem rumalus , palun õpi nägema kaugemale kui ego.
12. jaanuar 2019, 09:28
kas kõik see, mida teadus ei suuda põhjendada on sellepärast võimatu ja olematu? kuidagi piiratud maailmapilt on sul. ega ilmaasjata öelda, oluline on silmale nähtamatu. ja see, mida silmaga ei näe, see just loebki. sellest sõltub, kui avatud sa tegelikult oled, kui lahti on sinu kanalid ja meeled. mul on tegelikult kahju sellistest inimestest, kes suudavad ainult silmadega näha. kui palju vaesem on teie maailm.
gulnar12. jaanuar 2019, 09:24
Teil endal rohud võtmata jäänud. Rumal on see kes usu Jumalat ja igavest elu peale surma. Ja vastutust tegude eest mis ta siin maisuses teinud on.Te vöite ju kiirust ületada ja olla önnelikud, et keegi ei näinud aga Jumal näeb.
Andres12. jaanuar 2019, 09:20
Mare Liiger- arst?? Natuke mööda vist. Mis arst selline on?
Aira12. jaanuar 2019, 09:18
Osa iniesi elab, nagu silmaklappidega hobune ja usub ainult seda, mida ise näeb. Õnnetuseks on nägemine üsna kehvake. Isegi kass näeb rohkem, aga inimene usub ikka, et teab ja näeb kõike. teadus ütles mõned sajas aastad tagasi, et maakera on lapik. Palju on veel avastada, aga see ei tähenda, et seda pole.
Jan12. jaanuar 2019, 09:03
Elu vaid loeb (on oluline), mitte aeg.
a.t12. jaanuar 2019, 09:03
ükskord sured sinagi ja siis saad teada ka tõe .
Jan12. jaanuar 2019, 08:59
Õppige tundma, teadma, KES on inimene ja te saate aru, et see mida te kuulete või kogete ei ole miskit erilist - lihtsalt Inimene on eriline ... kui ta elab-tunneb ennast inimesena. Näiteks ka teadvus on üks inimese osa. On mitmeid eri tasandeid. Teadvus ei ole vaid inimeses seda on terve universum täis ja inimene sellega ühenduses. See on inimesel võimalik kuid kui ta elab roboti, masina, ametniku, statistika, tootena see tähenadab mitte elusa inimesena (kontaktis looduse ja oma tegeliku olemuse, armastusena) siis ta ei koge seda ka kogu elupäevade jooksul.