Tele

Katrin Pauts | Kvaliteetsem ja huvitavam: kas Kärmas tegi Savisaare-saatega Kersnale ära? (114)

LISA KOMMENTAAR

Victoria11. jaanuar 2019, 11:54
Mõlema saated olid mittemidagi ütlevad ja mõttetud.
töötaja11. jaanuar 2019, 11:15
Keda see Savisaar,vana varas ,enam huvitab.Meie riigis on nii,et kui oli vaja varastada siis selleks oli tervis piisavalt hea ,aga kui on vaja vastutada ja varastattu tagasi maksta ,siis on tervis kõigil varastel nii kehv ,et kohut pidadagi ei saa.Sama kehtib Sarapuu kohta.Eks kohus on toiduahela tipus ja kõik vargad samas ahelas.Väidetavalt on meil õigusriik,aga välja kukub nagu hullumaja- kegi ei vastuta millegi eest.
11. jaanuar 2019, 09:33
No11. jaanuar 2019, 09:30
Katrin Pauts, kas ise ka aru saate, et Kärmase saade oli poliitiline tellimustöö. Selleks, et KE patte seoses Savisaarega enne valimisi uuesti meelde tuletada. Neid asju ei saagi omavahel võrrelda! Naiivne olete või. Soovitan lugeda Päevalehe kommentaare. Seal on targemad inimesed asja n.ö. puust ja punaseks lahti seletanud.
to vaataja10. jaanuar 2019, 20:53
Savisaarel ei jäänud tookord muud yle kui rahvast appi kutsuda. Ta oleks seal Toompeal muidu venelaste poolt ära lintsitud. Hiljem on ta ikka vääääga venelaste keelne ja meelne olnud.
einoh10. jaanuar 2019, 20:48
täitsa soe peast. Nyyd on jutustamine ka patt.
in sickness and...10. jaanuar 2019, 20:43
tuletan meelde, et kallis abikaasa pani oma naise aastakymneid tagasi silma pilgutamata tanki kui lindiskaldaaliga vahele jäi. Paras usurpaator, kes endale kahtlaste vene maffia rahadega mausoleumi keset lasnamäed pystitas
Völur Oz10. jaanuar 2019, 20:36
Huvitav millega see mees köik vanemad naised on ära tinistanud, et köik kooris talle halleluujat laulavad? Kunagi vist jagati Tallinnas tasuta kartuleid enne valimisi.
Undu10. jaanuar 2019, 20:27
Peder tegi etsi ära, jätke sandike rahule!
****10. jaanuar 2019, 18:27
Elukutselise setuga nõus. Filmiks seda tõesti nimetada ei saanud.
10. jaanuar 2019, 18:08
mis valimisi? eilane oled ve?
Elukutseline Setu10. jaanuar 2019, 17:37
Ühte TV saadet (või lausa filmi, nagu reklaamiti) peaks ikka arvustama AV meedia ja filmikeeleseisukohalt. Kas siis siin oli mingit tugevat ajakirjandust? EI OLNUD? Me ei saanud midagi uut teada ja muudus ka autoripoolne sõnum. Filmi müttes? Puudud dramaturgija ja puudus lugu. See kõik kokku oli nagu vanade lehtede/ajakirjade sirvimine. Seega täielik läbikukkumine. Kärmas suutis sirge seljaga lati alt läbi joosta.
kuhu jäid plussid?10. jaanuar 2019, 16:13
miinus ilutseb edasi, plusse oli mitu, isegi lisasin ühe... oh, mingi mõttetus on võimust võtmas :(
kuhu jäid plussid?10. jaanuar 2019, 16:10
miinus ilutseb edasi, plusse oli mitu, isegi lisasin ühe... oh, mingi mõttetus on võimust võtmas :(
kuhu jäid plussid?10. jaanuar 2019, 16:10
miinus ilutseb edasi, plusse oli mitu, isegi lisasin ühe... oh, mingi mõttetus on võimust võtmas :(
Aga 10. jaanuar 2019, 15:57
Miks oli Kärmase saade eetris just enne valimisi. Kas tellimustöö nagu omal ajal Kadriorgia Rüütlist? See huvitab oluliselt rohkem kui siin saatetegijate omavaheline võrdlemine.
10. jaanuar 2019, 15:55
Täiesti erinevad lood, erinevatest inimestest. Head saated, kuid neid ei saa võrrelda.
Eda10. jaanuar 2019, 15:47
Ega Edgari saateski midagi olnud, mis avalikkusele teadmata.
Mulle10. jaanuar 2019, 14:51
Mõlemad saated olid huvitavad. Miks neid peab üldse võrdlema? Ja kas saabki kõike alati võrrelda.
Zorro10. jaanuar 2019, 14:29
Eesti teeb eestlastele pidevalt ära.
Qwert10. jaanuar 2019, 14:24
Kärmas ja Kersna esindavad kõige ehedamat ajakirjanduslikku prost...tutsiooni. Ja sellega on kõik öeldud.
Tagavara Ratas10. jaanuar 2019, 14:08
Sellist küsimust esitades peab ikka eriti juhm olema...kas öö tegi päevale ära, kas suvi tegi talvele ära, kas puu tegi põõsale ära...need on kaks erinevat lugu mis ei saagi omavahel võistelda...
Mare10. jaanuar 2019, 14:04
Ei teinud. Kindlasti mitte.
Jah10. jaanuar 2019, 13:35
suur kurjategija kes sõidab lõpuni tõllas
Noh10. jaanuar 2019, 13:34
kuuuurijal on ikka südametunnistus, tema teeb tõelist uurivat ajakirjandust, mitte pärast kaklust rusikatega vehkimist nagu poliitkorrektsed Kersna ja Kärmas.
Noh10. jaanuar 2019, 13:31
aga muud ju ei olnudki, kõik selle ümber ju keerles?!
Jah10. jaanuar 2019, 13:30
Savisaare tagumik oli just puudu
JOKK JOKK JOKK10. jaanuar 2019, 13:29
tegi kindlasti10. jaanuar 2019, 13:28
igal juhul, et tegi. Kärmase saade kajastas ühe vana poliitiku elu ja saatust. Ja ilma, et keegi ennast saate lõpus paljaks kooritult uttu oleks tõmmanud. See oleks minu jaoks saatele vee peale tõmmanud nagu juhtus Kersna saatega, seal oli liiga palju, no ütleme ei olnud eriti midagi vaadata
küsimine10. jaanuar 2019, 12:58
Miks ei osalenud olümpiavõitja Salumäe, tuntud poliitik ja Eesti kehakultuuri edasiviija? Ta muidu nii lahtise suuga, nüüd aga vaikib
to Jah!10. jaanuar 2019, 12:52
Loe ette süüdimõistev kohtuotsus, va tühikargaja! Kas tõesti veel külvatakse lolluste seemet?
to lugeja10. jaanuar 2019, 12:45
Kas tead kindlalt, et seljataga tehti?
kummaline10. jaanuar 2019, 12:31
Selle saate näol oli tegu järelhüüdega inimesele kes pole meie seast veel lahkunud.
Kersna saate pealkiri oleks olnud ,,Kes tappis Savisaare?,, muud vahet seal poleks vist.10. jaanuar 2019, 12:29
maamammi10. jaanuar 2019, 12:28
Üldiselt õiglane kriitika saate kohta.. Tõepoolest, Evelyn "ületas ennast ja pälvis oma kuulsuseminutid" aga KAS see ikka on hea kuulsus. Kärmasele kiitus, esialgu arvasin, et saade kujuneb viimase naela poliitlaiba kirstukaande löömiseks. Pettai puhul mõtlesin aga , et MIDA siis tähendab õieti see Koostöö prokurattuuriga, mille tulemusel ta süüdistus "unustati" Olen sageli mõelnud, KAS sellisel juhul siis inimene muutub kohe süütuks või "poolsüüdlaseks" Kas tehtu ei ole enam tehtud või kuidas?Vargus pole enam vargus, pettus enam pettus?Ei tea, ei tea ja ei saa ka aru.
Lukašenka staatus jäi Savisaarel vaid unistuseks10. jaanuar 2019, 12:16
kõik muu ei vääri mainist, noh nikerdas rahadega, naistega ja oma poolehoidjatega, ei enamat.
vana ja tark10. jaanuar 2019, 12:13
No selline pealkiri on ikka provakatiivne nii, et paneb vastama- Kersna Kersnaks , aga seda pr Ilvest ei taha küll vaadata, ei ole nii huvitav inimene minu jaoks, kuidagi liiga palju on seda naisterahvast igal pool..Savisaar- samuti selline persoon, kes tegi oma tegusid millalgi ja nüüd ei taha tema suurt hääbumist ka nn imetleda...Nii et , AITÄH, ei huvita sellised saated!
Miks peab10. jaanuar 2019, 12:12
alati kellelegi ära panema? Olid erinevad persoonid, erinevad arusaamad. Meil Eestis on alati vaja kedagi võrrelda, kedagi nimelt hukka mõista. Miks ei leita neist kahest midagi head?
Loviisa10. jaanuar 2019, 12:06
Igatahes, ilmtingimata.Kuigi ega seal midagi uut ju polnud,aga ega olnud ka Evelyni loos.kahtlemata on SAVISAAR suurkuju,aga Evelyn väikekuju, upitatagu teda palju tahes, suurmehe kõhu alt läbi käinuna ei muutu veel ise suureks.Mina ju tean, magasin 10 aastat väga targa mehega,aga ise ei saanud targemaks mitte mehe, vaid ikka raamatute kaudu
On10. jaanuar 2019, 12:06
sul oma idee kohta tõendeid ka või? Ilmselt oled niisama põhulõug sest Savisaar oli taasiseseisvunud Eesti esimene peaminister. Ei mäleta, et oleks taodeldud venemaa alla minekut.
tule eile meile10. jaanuar 2019, 11:55
kes selles süüdi on, et ta nüüd üksi? Miks peaks Vilja või esimene abikaasa taluma üleaisa löömist? Et nüüd peaksid minema Edgarit hooldama? Mine ja hoolda, kui Edgar sulle jumalus on.
kuuldavasti10. jaanuar 2019, 11:53
Ei vaadanud eile Pealtnägijat, ei tahtnud seda koledust ja ülistamist vaadata, mis omavahel ei ole tasakaalus. Erakond ise mõistab kohut, kuna kohus selleks võimeline ei olnud. Erimeelsused erakonnas annavd tunda ka kindlasti valimistel ja kajastuvad valimiste tulemustes. Kas saab öelda õiglane erakond?
täiesti erinevad asjad10. jaanuar 2019, 11:52
savisaare "peksjad-nahutajad " saavad alati peavoolu kiidu ja isegi auhindade osalisteks, kui samamoodi oleks eveliniga käitutud - ilmselt ei oleks siis see eetrisse jõudnudki. Milline luuramine käis/käib pidevalt savika järel , isegi tema iga punks on ilmselt lindistatud . Kui aga evelin julmalt enamus huvivat rääkimata jättis siis saade saigi igavavõitu ja vahur ei julgenud eriti teda pinnida ka .
Sümboolselt-tegelikult10. jaanuar 2019, 11:51
Aga sa mõtle, kuidas teda aastaid lahti riietuti, nüüd lihtsalt säästis kokku nn rahva vaeva.
Vanaemale10. jaanuar 2019, 11:46
Küsi ise, ära ole saamatu, vanust juba piisavalt iseseisvumiseks.
Jabur10. jaanuar 2019, 11:45
Miks Pauts arvab, et selline oli saadete eesmärk?
Vanaema10. jaanuar 2019, 11:42
Kas keegi saadakski või kutsukski Pautsi luurele? Kersna saatest jäi puudu küsimus Evelinile tema praeguste sportlike tegevuste kohta peale alasti vettekastmise. Kuhu jäid rulluisud, ratas, jõusaalid, toitumiskavad jne.?
jah10. jaanuar 2019, 11:42
sina eemaltvaatajana tead kindlasti paremini kui need, kes kõrval seisnud aastaid ja näinud ka suletud uste taha... Eesti vabakssaamine oli üks suuri Savisaare valearvestusi. Vähemalt sellisel kujul vabanemine. Idee kohaselt oleksime jäänud siiski Venemaa mõjualasse ainsa ja õige valitseja ehk tema endaga. Ülejäänud poliitiline karjäär oli kibestunud tagasitegemine ja Tallinnaga manipuleerimine.
Tegelikult10. jaanuar 2019, 11:36
Selja tagant pildistatud vees olles ja selgelt terve selja pilt. Ei saa öelda, et tagumiku pilt. Aga miks see lõik saate lõpetas, tahaks teada saatejuhilt?
vaataja ja lugeja10. jaanuar 2019, 11:36
Te unustate, muide, et Kärmas ei olnud saate ainuautor, vaid kaasautoriks oli Anne Raiste - sageli meil naisi endiselt ei märgata, kuid Anne Raiste roll ei pruukinud selle saate puhul väike olla. Meenuvad mitmed tema teravad intervjuuküsimused asjaosalistele läbi aastate.
Aja Lugu10. jaanuar 2019, 11:34
Savisaare suurim kuritegu seisnes selles, et ta jäi selle maailma vägevaimatele jalgu.
see läheb ajalukku nagu Eesti 10010. jaanuar 2019, 11:32
no kas tõesti10. jaanuar 2019, 11:31
tema mõrtsukad? Aga ta ise? Viskas kõik üle parda, kes kasulikuks ei osutunud või oma arvamust omasid.
10. jaanuar 2019, 11:31
Pole Savisaar Musta alati sõbrana võtnud. Ta on Musta eiranud mitmeid kordi ja pikalt.
Mileedi10. jaanuar 2019, 11:29
pealiskaudsed olid mõlemad saated. Kumbakiski polnud täisväärtusliku uuriva ajakirjaniku käekirja tunda!
lugeja10. jaanuar 2019, 11:27
Elavast inimesest seljataga sellist saadet teha - madal.
jah10. jaanuar 2019, 11:26
Kersna saates lõpus oligi saate kõige parem osa- suur ja laia nagu leivaahi
noh10. jaanuar 2019, 11:21
Evelini tagumikku näitas ikkagi Kersna, kes otsustas, mis saatesse läheb ja mis mitte. Küsimus on selles, miks ta seda tegi, võib-olla öeldes, et kes ise on ilma patuta, see visaku esimene kivi, aga patustele paljast peed :)
Liiale10. jaanuar 2019, 11:15
Mul tekkis sama mõte, et miks peab vastandama ja ühte teisest paremaks pidama. Küsimus on vaid selles, kas meeldis või ei meeldinud, mitte kes oli õige ja kes oli vale. Siret Kotka oli muidugi lahe frukt, pisarad ja puha, väga sujuv üleminek tõelt valele ja Ratase suurte ümmarguste silmadega "mina olin puu kui pauk käis", :))))
no10. jaanuar 2019, 11:11
no kuulge10. jaanuar 2019, 11:10
millest üldse räägime kui osa inimesi peale tagumiku nägemise midagi muud ei kuulnud ega näinud.
to Liia10. jaanuar 2019, 11:03
Suurem osa vaatajaid ei mõtle ega analüüsi, saaks aga kõmu ja intriige ja pärast kõigest hingest tampida ja halvustada nii saates osaleejaid kui saatejuhte. Millestki aru saada või midagi analüüsida, teist inimest mõista, seda esineb harva. Vähemalt kommentaatorite hulgas.
Jaan10. jaanuar 2019, 11:02
Huvitav, et " avamus 10.55 süüdistab Viljat aga seda, et Edgar elas aastaid kahte naist pidades ei pannud nagu tähele. Nüüd tahaks teada milline neist truudustvandunud naistest peaks teda hooldama? Sellisele mehele on üksindus parim , saab rahulikult oma tegusid vaagida. Karma on selle asja nimi.
to sarnased naised10. jaanuar 2019, 10:59
Mehed ei teadnud muidugi asjast midagi, kui naised salaja nende abielu lõhkusid? Järgnev lahutus oli ka juba salajase abielulõhkumise ajal planeeritud? Ja kui ühe mehega magad ja teistega räägid, siis see on kaksikelu?
mnjah10. jaanuar 2019, 10:56
Ei olnudki nii nõme vaadata, sest see roll oli üks paremini välja mängitud rolle selles saates.
Arvamus10. jaanuar 2019, 10:55
Hea saade, tuletas sündmusi meelde. Saatest võiks õppida, kui tähtis elus truudus. Edgarile oleks vaja abikaasat, kes tema eest hoolitseks haigena. Kunagi antigi vanne , et jäädakse truuks nii heas kui halvas. Haigena võimalik veel abi korral üht-teist teha. Haige inimene vajab kahtlemata armastust ja hellust. Edu Edgarile ja suur tänu saate tegijatele.
Mina küll Kersna saates rohkem sähvatusi ei näinud kui lõpus.Kõik eelnev ammu teada ja leierdatud!10. jaanuar 2019, 10:54
kas10. jaanuar 2019, 10:54
ei lootnud sellist lõppu nagu kersnal? Sellepärast ei vaadanudki lõpuni
Pealtvaataja10. jaanuar 2019, 10:53
Jah, päris põnev saade, kus Kotka ja Ratas jäid valetamisega haledalt vahele. Ratas ei teadnud midagi Vene rahast- ha,ha,haa!. Selline tohmakas soovib valimised võita? Ja no arusaadav, et Kotka ei saanud nüüd üles tunnistada, kuidas asjad tegelikult omal ajal olid. Päris naljakas, Kotka ostis Savikale pileti Hispaaniasse, kuna ta vajas ravi. Huvitav, mitu korda päevas dr. Savisaar Kotkale süsti tegi? Väga õpetlik lugu, ainus asi, mis oli Kärmase saates puudu- Savikas demonstreerinud rahvale oma paljast peed. Seda tegelikult on ju Savikas läbi aastate teinud.
Minumeelest10. jaanuar 2019, 10:52
Siret oli väga siiras ja empaatiline. Millest küll kommenteerija põlgus?
sarnased naise10. jaanuar 2019, 10:51
Evelin ja Vilja on väga sarnased.Mõlemad lõhkusid meeste perekonnad teadlikult ja salaja ja said läbi voodi mesimagusat elu nautida,reisida ja lõpuks said kopsaka tasu lahutusel.Nüüd mõlemad magavad uue mehega.Vilja aga elab endiselt kaksik elu ühega magab,teisega jutustab.
Aitäh,Katrin!10. jaanuar 2019, 10:50
Nii tabavat ja põhjalikku arvustust ei olegi varem nautinud. Vanasõna ütleb,et ütle kes on sinu sõbrad ja ma ütlen,kes oled sina. Selles loos tuligi välja,et Savisaarel peale hr.Musta ja Lenki neid ei olnudki.Kõik teised tema ümber olid kogunenud ainult omakasusaamise eesmärgil,nagu saates selgus.Õudne! Mõni küll poetas pisara ja hea sõna,aga see ei tundunud usutavalt. Kui Kersnat ja Kärmast värvidena võrrelda,siis minule näib et Kärmase puhul ei ole kõik must ja valge,aga Kesna on üleni kollane! Kärmasele uusi leide!
juss10. jaanuar 2019, 10:35
Saates ei olnud mitte midagi uut, sireti nutmist ja valetamist oli lihtsalt nõme vaadata.
jah10. jaanuar 2019, 10:32
ega kersna saatest üldse midagi teada ei saanud, lame ja igav värk. nagu ka evelin ise. itkusaade.
Liia10. jaanuar 2019, 10:27
Jääb mulje, et saatejuhte hakatakse vastandama. Milleks? Kersna jääb Kersnaks ja Kärmas Kärmaseks, neil on erinevad stiilid ja lähenemised. Kahtlemata on mõlemad HEAD! Pealegi - võiks Evelini-saatest ikka midagi muud ka märgata kui paljast tagumikku ja aru saada, miks see lõik saate lõpetas. Väga eelarvamuslik suhtumine ja viitsimatus süveneda.
tunnetuslik10. jaanuar 2019, 10:26
kes kellele tegi ära?Hetkel ei ole see üldse tähtis.Sisu on täiesti erinev,üks riigitasandil kuritegelik jõuk ning teine eraelu sähvatused
Saade Edgarist oli kordi parem.10. jaanuar 2019, 10:11
vaataja10. jaanuar 2019, 10:09
igal juhul parem ja huvitavam! Väga hea saade!
nõus10. jaanuar 2019, 10:08
Kaks täiesti erinevat saadet. Võib- olla Pauts on harjunud, et pidevalt peab keegi kelllegoi ära tegema... Kas Pautsil pole teemasid või püüab nimelt tühjast tüli üles kiskuda?
10. jaanuar 2019, 10:06
Palun selgitage, kuidas tänu Savisaarele? Ei ole nõus.
Tõesti nõme10. jaanuar 2019, 09:53
Katrin tehku endale ära.
Ä10. jaanuar 2019, 09:52
Kindlasti oli asjalikum saade. Ja neid kahte isikut ei saa ka võrrelda. Savisaar on suur isiksus vaatamata kõigile kriukadele! Evelin oleks nagu presidendi abikaasa, kuid selle tagumiku ja t...de näitamisega häbistas ta seda tiitlit ja tegi endast labase tavanaise, kes on lõhkunud vähemalt kaks ilusat peret.
kulla pauts10. jaanuar 2019, 09:44
no on ikka pealkiri!Järgmine kord keskendu peategelase ,mitte kes kellele ära tegi! Nõme!
Halliki10. jaanuar 2019, 09:38
Miks eestlased peavad kogu aeg nn.ärategema". JUa seda propageeritakse meedias. Väiklane
oh ja10. jaanuar 2019, 09:36
ilmselt ei teinud, sest Kersnal on võimalus teha saade Savisaare endaga
Piibe10. jaanuar 2019, 09:34
Hea ja informatiivne saade. Just selline peab TV olema. Savisaar võib mitte meeldida, isegi vastik tunduda, aga seekord avati tema inimlikum pool. Jah, ka team on inimene.
Millisel10. jaanuar 2019, 09:34
eesmärgil vastandad, Pauts? ?
vaataja10. jaanuar 2019, 09:33
Miks küll osa inimesi ei mõista ,et tänu Savisaarele saime vabaks ilma vere valamiseta? Aga Vilja rääkis oma endisest abikaasast ainult negatiivseid asju
Anne10. jaanuar 2019, 09:32
Kärmase saade palju parem!
Mina10. jaanuar 2019, 09:31
Jäin lihtsalt vaatama ja pean ütlema, et vaatasin tõesti ära ega läinud kööki võileiba tegema. Jah Kärmase saade oli kordades parem ja hästi üles ehitatud. Evelini saade oli täitsa mõttetu
MAI10. jaanuar 2019, 09:28
MIlleks üldse selline võrdlus??? Kersna on Kersna ja Kärmas on Kärmas,milleks nüüd neid võrrelda,pole ju mõtet,iga inimene on ju isemoodi.Mulle MEELDIB KERSNA VÄGA.
Jorma10. jaanuar 2019, 09:22
Kärmas oleks võinud Vahurilt ka midagi küsida. Oli ju see mees ka üks osaline. Aga üldiselt oli saade mitte midagi uut. Kõik vanad vaenlased said sõna ja muidugi eriti Muuli oleks tahtnud kõvasti rääkida. Kahjuks see mees ju esimese viie päevaga hakkas omale tasku kühveldama. Kui ta oleks aastaid saanud riigis laamendada, siis oleks riigist varemed järgi. Mina ei uskunud kellegi juttu selles saates sest kõigil oli omakasu mängus
tiit10. jaanuar 2019, 09:21
ja JA kunagi olid nad ühes PUNDIS aga kersna ´´söödi VÄLJA,,,,,MÕLEMAS iva olemas...
Kas sa ETV10. jaanuar 2019, 09:21
nägid Evelinis isiksust? Siis on sul nägemisega probleem. Tegu oli lihtsalt olendiga. Savisaar on isiksus, vaatamata tema sigadustele.
oh jumal10. jaanuar 2019, 09:21
saa nüüd juba üle sellest tagumikust.
Ants10. jaanuar 2019, 09:19
Kaks erinevat saadet. Ühes oli peategeleane Evelin, kes ISE rääkis. Teises MÖMM Savipäts, kes ei julgenud kaameragi ette tulla. Need kes kommenteerivad, et saade oli adekvaatne/objektiivne ilma peategelase kommentaarideta on pehmelt öeldes tiba lambad :)
Ei10. jaanuar 2019, 09:18
raisanud aega , et tuhnida teiste musta pesu pesemises.
To Eda10. jaanuar 2019, 09:18
natuke "lihtne" oled või?
arvamus10. jaanuar 2019, 09:13
Kärmas oli objektiivne ja huvitab.Kersna labane ja odav
.10. jaanuar 2019, 09:03
Tõesti,Eda,selliseid läbielamusi nagu Evelinil,annab ikka otsida.Kõik ei jõuagi kümneid ameteid proovida ja ennast pidevalt pildile upitada.Kas saates oli mõni teema ka ,mis poleks ajakirjandusest läbi lahatud?.Ei.Kehavõlude ja katuseterassid jäävad tõesti tema läbielamusteks.
maire10. jaanuar 2019, 08:59
Mitte10. jaanuar 2019, 08:36
Midagi uut, imestasin vaid kuidas vilja rääkis nii rahulikult sellest kuidas oma lapse maale pagendas, mis vanemad pol mängude pärast käituda tütrega nii,,,,,,
naine10. jaanuar 2019, 08:34
Ei10. jaanuar 2019, 08:33
Kindlasti mitte, ei vaadanud isegi lòpuni Kersna saade oli parem
Vaataja10. jaanuar 2019, 08:26
See saade oli nagu viisakas nekroloog. Vaid paar veidi särtsakamat arvamust (Muuli ja Hundimägi), aga üldiselt formaalne ja teadaolevat kordav.
lagle10. jaanuar 2019, 07:48
Kärmas on ise ka inimesena vähem esiletükkiv ja meeldivam persoon.
Väga mage-Kersnat see ei kõiguta10. jaanuar 2019, 07:45
kuid eesti tv tegi keskerakonna reklaami ja mõjutas valijaid. Sama saate võiks teha ERSP, Viimane viis poliitika sinna et Moskva oli sunnitud kedagi rahvarinnet looma.
Mart10. jaanuar 2019, 07:45
Keegi ütles saates, et lõpuks ümbritsesid Savisaart vaid pugejad. Tegelikult oli saates esinejad, kõik peale Lengi, tema mõrtsukad. On aastaid oodanud vaid tema surma, et nende enda palju suuremad patud kaoksid unustusse.
Eda10. jaanuar 2019, 06:55
Ma ootasin sellest saatest rohkemat, eelkõige viimase kohtusaaga süüdistuste valguses. Ei meeldinud see kaks tundi fakte ja elulugu presenteerides. Kersna Evelini saade oli nauditavam, seal vaadata inimese hinge ja läbielamistesse.
Mare10. jaanuar 2019, 06:40
Hästi tehtud saade,meeldivalt olid valitud mõttekaaslased kes kommenteerisid Savisaare tegusid rahvarinde loomisel ja edasised võitluskaaslased. Saate õlesehitus meeldis.
ETV10. jaanuar 2019, 06:22
Kindlasti mitte, need saated olid väga erinevad, kui Savisaare puhul huvitas mind tema sigadused(milles ma koguaeg olen kindel olnud) siis Ilvese puhul aga inimese mitmekülgsus ja tema varjul olnud isiksus(ei pidanud pettuma, huvitav naine-väga)
Oi10. jaanuar 2019, 04:40
aga nende asjade võrdlemine meenutab veidi ämbri kolinat, Katrin. Tundub, et sa ei viitsinud hästi mõelda enne, kui kirjutasid.
Vaataja10. jaanuar 2019, 02:52
Professionaalsel tasemel saade.
pesto10. jaanuar 2019, 00:35
Peaaegu 100% nõus loo autoriga! Rahulikult ja samas teatava pingega laetud professionaalne töö Kärmaselt.