Ja nii need saated seal edetabelis muudkui platseerusid ja kui pole ära platseerunud, siis platseeruvad veel praegugi... Erinevad numbrid tulenevad ilmselt järelevaatamise lisamisest.
“Seltsimees laps”, mida vaatas 254 000 inimest, selgub Kantar Emori uuringust. 9. jaanuar 2019, 07:34
Eile ilmunud artiklist: „Seltsimees lapse" tele-esilinastust vaatas 1. jaanuaril ETV-s Kantar Emori andmetel 229 000 Eesti elanikku.
Kes valetab, tellitud uuring või avaldate umbropsu laest võetud arvusid?
on endale nii palju sopa sisse ostnud, et mõtetu on sealt midagi tarka vaadata. rõvedad 1000seeriaga filmid, pooleks reklaamidega. kvaliteetfilmi näed mõnda üksikut jõulude ajal.
Erakanalid jooksevad oma rahahädas ka kõige madalamale asetatud lati alt läbi. Mul ei ole midagi vaimukate, hästi tehtud reklaamide vastu, kuid primitiivsete kaubanduslike teadaannete vastu on allergia. Kanal 2 on ka saadete sisuvaliku poolest maitsetuse tipp, TV3 siiski pisut parem.
KOMMENTAARID (11)