Inimesed

Jüri Lina: algab rahvusriikide võitlus elu ja surma peale (301)

LISA KOMMENTAAR

Aare 24. mai 2019, 18:28
EKRE ainukene EESTI lootus on EKRE
19. mai 2019, 03:27
Pole salanud, teles tunnistas Mart Helme seda avalikult, ja vbl enamikul targemail on teiste rahvuste geene, eestlaste targemaid on vaid tapetud kahjuks.
27. detsember 2018, 06:43
ajaloolane27. detsember 2018, 05:23
Mis siis omakorda lükkab ümber ametliku müüdi nn. "mongoli - tatari" pikaajalisest ikkest. Teaduse vastu ei saa!
ajaloolane...27. detsember 2018, 05:19
Venelane ei ole päris kindlasti ugrilase/mongoli ristand! Näiteks tänastel eestlastel on mongoliidsete geenide hulk tunduvalt suurem, kui tänapäeva slaavlastel. Absurdne aga tõsi!
Lisaks juurde, et antud persooni õige nimi kõlaks, ilma venepäraste veidrusteta M.S.Gerber. 27. detsember 2018, 05:15
Rahvuselt idajuut, muideks.
27. detsember 2018, 04:07
Venelane on mutatsioon geneetikaga soomeugriturkislaavigermaanijuudi ja keel on lähisidast pärit. albaania, süüria, iraak, armeenia, kopti, jordaania qatari ja taziki, summeeride kirja ning. Puhas slaavide keel on poolas, tšehhi, leedu, veidi kreeka.
ka...26. detsember 2018, 23:05
...õhtulehe lugeja on tarbija ja kui valetatakse et plusse ja miinuseid on null,kuigi see nii ei ole,siis õhtuleht petab lugejad ja kommijaid ja see peaks olema karistatav.
ka...26. detsember 2018, 23:05
...õhtulehe lugeja on tarbija ja kui valetatakse et plusse ja miinuseid on null,kuigi see nii ei ole,siis õhtuleht petab lugejad ja kommijaid ja see peaks olema karistatav.
dollarowich26. detsember 2018, 22:40
http://www.voltairenet.org/article204453.html The United States refuse to fight for the transnational financiers.
Progressi päästeplaan26. detsember 2018, 22:17
Merkel on progressiivne evolutsioonist kes inimkaubanduse progressi tõõriistaks on muutnud. Kui uus Euroopa moslemi ja neegrite domineeriva segarahvastusega valmis on saanud, on see mõjukas vastujõud ebademokraatlikule Hiinale ja USA ambitsioonidele maalimas.
mongrel26. detsember 2018, 21:12
Pan-Euroopa liikumise plaan. EW ajal vedasid seda liikumist Kaarel Robert Pusta ja Ants Piip. Linnart Mäll oli Paneuroopa Eesti Ühenduse taasasutaja ja president alates 1992. aastast. http://balder.org/judea/Richard-Coudenhove-Kalergi-Practical-Idealism-Vienna-1925.php https://www.darkmoon.me/2016/the-coudenhove-kalergi-plan-white-genocide-by-design-part-1/
planeerija26. detsember 2018, 20:47
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1179902/Revealed-The-secret-report-shows-Nazis-planned-Fourth-Reich--EU.html Revealed: The secret report that shows how the Nazis planned a Fourth Reich ...in the EU.
to mait26. detsember 2018, 20:39
Aga umbes 80 000 on Eestist lahkunud ja töötab nüüd Euroopas! Sama palju lahkus ka 1944. aastal...
to suhh26. detsember 2018, 20:34
Näiteks ukrainlased ei pea venelast slaavlaseks, vaid soome - ugrilaseks, kes on ristiusustamise käigus läinud üle ka mingile vana - bulgaria keelele.
šotlane26. detsember 2018, 20:31
https://uueduudised.ee/uudis/maailm/suurbritannia-asub-uurima-kristlaste-tagakiusamist-maailmas-viimaks-ometi/
?26. detsember 2018, 20:20
lehekülje numbrit paluks.
Teadjamees26. detsember 2018, 20:14
Au "Õhtulehele", kes julges nii nii "nõukogudevaenuliku" loo terves mahus avaldada! Veel kord müts maha!
26. detsember 2018, 20:07
See on hea et Õhtuleht selle Aleksi kommentaari ära tsensuuriti.
Aleks tuleks luku taha panna ja terve SDE sinna samma 26. detsember 2018, 19:27
Hea et selle Aleksi kommentaar ära tsensuuriti, see hakkas jubedusi välja ajama.
Peremees peab ikka otsustama keda ta oma kodu laseb26. detsember 2018, 19:19
Sa Aleks tahad hagu juurde panna valge euroopa genotsiidile!
Hei! "Õhtulehe" toimetusele!26. detsember 2018, 18:30
Jumala pärast, las need plussid-miinused olla pealegi. Inimesed loevad ja mõne arvamusega oled nõus ning plussitad. ÄRGE KUSTUTAGE plusse ja miinuseid!!!
Hei! "Õhtulehe" toimetusele!26. detsember 2018, 18:30
Jumala pärast, las need plussid-miinused olla pealegi. Inimesed loevad ja mõne arvamusega oled nõus ning plussitad. ÄRGE KUSTUTAGE plusse ja miinuseid!!!
26. detsember 2018, 18:29
1987. aasta 1. juulil esitles Mihhail Gorbatšov perestroika raames Euroopa ühiskodu ja Ühtse Euroopa projekti. Perestroika ei alanud mitte NSV Liidust, vaid Euroopast, kui 1986.a. kuulutati Euroopa ühiskodu (Euroopa riigi) loomise protsess alanuks. Sellele järgnes elav süstikdiplomaatia USA ja NSVLi vahel ning kolme riigi (lisaks Saksamaa/Kohl) üksmeele alusel käivitatigi 1987. aastal ühisprojekt "Evropa naš obštši dom". http://euro-med.dk/?p=25543 Gorbachev is a 33. degrees Freemason. His mediator was the Rothschild-Agent, George Soros.
arno.26. detsember 2018, 18:25
See oleks siis mõeldav, kui neil sõimlejatel oleks mingisugunegi enda arvamus või maailmavaade ... seda aga pole, nad on lihtlabased palgalisedtoksijad ja teevad palehigis oma "tööd", et peremehed nendega rahul oleks ja ikka mingi kondikese viskaks ...
prioriteet26. detsember 2018, 18:24
Bilderbergide Klubi kohtumisel Saksamaal 1991. aasta juunis teatas David Rockefeller, et maailm on valmis maailmavalitsuse loomiseks. Maailma intellektuaalse eliidi ja maailmapankurite rahvusteülene võim on eelistatavam kui rahvuste õigus enesemääramisele, mida on siiani sajandeid järgitud. President Clintoni meeskonda kuulunud Strobe Talbot kirjutas “Time Magasine’s”, 20.07.1992: “Järgmisel sajandil on rahvused nagu me neid tänapäeval tunneme, iganenud mõiste. Kõik riigid tunnustavad ainult üht, globaalset valitsust. Rahvusliku iseseisvuse idee pole kõigest hoolimata hea”.
26. detsember 2018, 18:22
https://velesova-sloboda.info/rhall/bestuzhev-nemezkiye-plany-obyedineniya-evropy.html Euroopa ühendamise plaan aastatel 1939-45.
arno.26. detsember 2018, 18:22
Huvitav oleks teada, kui palju teietaolisele kribajale sellise paskvilli eest ka peo peale laotakse?
26. detsember 2018, 18:20
Huvitav asjaolu selgub ka riigikontrolör Karl Soonpää kirjapandust 28. aprillil 1940, kui ta koos president Konstantin Pätsi ja Saksamaa saadiku Hans Frohweiniga ühte söögilauda oli sattunud. Nimelt rääkis president Päts lauavestluses, et pärast ilmasõda sünnib ühine Euroopa. «Praegune sõda loob vist Euroopa ümber – Pan-Euroopa suunas. Väikesed riigid näevad, et neutraliteedikinnitused ei suuda midagi päästa – ainult Union.»
ajalugu26. detsember 2018, 18:19
Londonis asuva Emalooži Grand Orient filiaal Grande Oriente d'Italia suurmeister Giuseppe Mazzini tuli 1848. märtsis välja Euroopa ühendamise kavaga - Euroopa Ühendriikide ehk Merovingute impeeriumi loomiseks. Mazzini peaeesmärk oli monarhiate kukutamine Austria - Ungaris, Venemaal ja Osmani impeeriumis. Soovis ühendada riigid Balti merest Egeuse ja Musta meredeni. Venemaale soovitas anda Baltikumi asemele kompensatsiooniks territooriume Aasias. Kuulutas natsionalismile kadu juba XX sajandil.
taustauurija26. detsember 2018, 18:14
http://www.relay-of-life.org/en/2016/10/the-nazi-roots-of-the-brussels-eu/ The Nazi Roots of the ‘Brussels EU http://www.segodnia.ru/content/122342
to Sula26. detsember 2018, 18:07
Näiteks Hitler alustas sotsdemmina ja läks üle natssotsiks.
26. detsember 2018, 18:06
Ka Siim Kallas on kompartei veteran. Aga Helme töötas pärast ülikooli lõpetamist kirjastuse Eesti Raamat marksismi-leninismi osakonnas.
to nunuh26. detsember 2018, 18:01
Kalifaat on läänelik väärtus.
to see26. detsember 2018, 18:00
EV aegu on ligemale 80 000 eestlast lahkunud majanduspõgenikena Eestist!
26. detsember 2018, 17:58
Ka Frankfurti koolkond "paneb hästi"! https://www.darkmoon.me/2013/satans-secret-agents-the-frankfurt-school-and-their-evil-agenda/
valedel on lühikesed jalad26. detsember 2018, 17:56
Täpselt samuti, nagu Mart kom.parteisse kuuluvuse maha salgab, salgavad Helmed ju maha isegi oma venelastest esivanemate Jekaterina Zimarjeva, Sergei, Vassiili jt Zimarjevite olemasolu. Ja kohus oleks siin päris vajalik.
26. detsember 2018, 17:55
Kõik see mahub üldnimetuse alla - läänelik väärtus!
ohhoo, puhas vale ja laim, 12:0726. detsember 2018, 17:53
Kui keegi arvab ja usub, et Nõukogude Liidus KGB alluvuses olevasse asutusse võeti leninismi sh raamatute keelustamise osakonna juhatajana tööle üks lihtlabane, ilma NLKP piletita mees, siis see uskuja on kas peast soe või ta ajud asuvad marksismi- leninismi propagandisti sahtli vahel.
26. detsember 2018, 17:50
Aga miks on umbes 80 000 eestlast EV aegu kui majanduspõgenikud välismaale lahkunud. Nüüd pakutakse aga ülemaailmset Schengenit!
26. detsember 2018, 17:46
Ja oli Vene NFSV tähtsusega personaalpensionär. https://vapsid.weebly.com/paumltsi-diktatuur.html
Arne26. detsember 2018, 17:33
Heiki herman seletaks äkki, kuidas see on võimalik, et prantsuse ülikooli haridusega ja vabamüürlase taustaga tegelased võtavad KAMBODZAS võimu ja hävitavad 3 miljonit inimest. Või Ho Shi Minh vietnamis, prantsuse kooliga mees. Prantsuse vabamüürlased on koolitanud suurepäaseid veriseid diktaatoreid. Ka Iraani diktaator Homeini, kes ei pidanud paljuks ka eelmise reziimi tegelaste laste tapmist. Need on faktid. Keegi on mures vabamüürlaste renomee pärast- kui see on probleem, siis miks te teete nii.
aga 12:0426. detsember 2018, 17:20
venelammas ei oska isegi eesti keelt.
15:01 26. detsember 2018, 17:14
mis imeloom see ``Mein Kamph`` küll veel on?
see 26. detsember 2018, 17:11
Lina on tõesti majanduspagulane Rootsis, kes niimoodi koos teiste samasugustega pagulastega lagundab ja hävitab rootslaste rahvusriiki.
kas Linast 26. detsember 2018, 17:07
on saanud nüüd ekre hirmulaule laksutav ööbik, viha- ja vaenuõhutav propagandist? Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde, nii ka see Rootsi hüvesid nautiv Linajürka.
hm26. detsember 2018, 16:54
aga26. detsember 2018, 16:47
Asi aetakse eriti hulluks, anarhiaks. Ja siis ilmub päästja, üleni valges ja lubab korda. See, et ta terve maailma valitsejaks saab ei huvita selleks hetkeks enam kedagi.
Joss26. detsember 2018, 16:18
Valetad!Ja üsna palju.Lina on olnud kaua ja andnud palju head materjali välja.Aga sina,kui oled rumal ja kiuslik,siis kaua,väga kaua.Inimesed hakkavad juba aru saama.Pigem sa oled hiiliv vend.Üks sandimaid inimloomusi.
no ja siis?26. detsember 2018, 16:07
Ka Konstantin Päts ei istunud vangis,vaid luges loengud Kaasani ülikoolis marksismi teemadel,kuna oli oma maailmavaatelt sots!
Ära nüüd sellist pada ka aja26. detsember 2018, 16:03
Hirmutada võib ka sellega, et meil on head ajad eest. Küsimus on ainult selles,et keda? Hr. Lina on väga väikene tegija sellel alal maailmas aga algatuseks kõlbab küll.
tõepoolest järg26. detsember 2018, 16:02
tõepoolest26. detsember 2018, 16:01
Rahvuslased raiskavad asjatult energiat.Meenutagem,kuidas rahvas "tänas"eelmise vabariigi ajal vabadusvõitlejaid!Sellise rahvaga ei ehita rahvusriiki,sest enamus on amoraalne rämps.Juba Hitler noma "Main Kamphis"kirjutas,et õilishingi on ühiskonnas ainult 10%.Sama palju on lurjuseid.Ülejäänud on ajudeta lambad,kes ei saa aru üldse ,mis maailmas toimub.Enamusews on nad müüdav rämps.Parem oleks rahvuslastel kõrvale astuda ,ning lasta riiki totaalne kaos elektroonilise koonduslaagri tekkimiseks.Valijad peavad saama karistatud oma valikute eest.ees on ootamas hammaste kiristamine ja issanda poole
milleks koju? Mida siin tegema hakata?26. detsember 2018, 14:58
"Heiner Tilk 7 tundi tagasi Eesti rahvas võib oma riigi maha kanda, pole meil poliitikuid kes võimule saades ei hakka teda maha müüma. Kesikud olid nii kaua RB vastu kui võimule said. Kiiresti jagasid ära palju selle ehitamiselt pappi kukub ja poole sõna pealt võetu uus laul üles. Ja küll on enne valimisi seltskondi kes tahavad ka meile õnne tuua. Siiani oleme saanud 300 tuhat vaest ja karja sante kelle jaoks tuleb raha koguda, et nad ei kärvaks, ehk jätkub sellest õnnest?" Juba on alustatud ka vaestemajade ehitamisega.
Ega sinna 26. detsember 2018, 14:58
NLKP-sse ka ikka igat ühte ei võetud. Ikka sorditi paremad ja targemad välja.
start26. detsember 2018, 14:05
aga alustame endist: kõik eestlased koju! puhtuse nimel...
nahad26. detsember 2018, 14:01
to muhahahaa26. detsember 2018, 13:36
kõige suurem Tolgus oled sina ise
to huvitav26. detsember 2018, 13:17
ja palun väida nüüd tõsise näoga, et praegu ei ole nii, et kõrgamalt tulnud käsk on seadus, isegi siis, kui seadus saab rikutud (nagu ründeraamistikuga)? väida ja ma irvitan su üle.
nunuh26. detsember 2018, 13:14
kalifaat tuleb ja üle euroopa, saad veel näha (kui elad veel ca 30 a)
aleksile võin vastata26. detsember 2018, 13:13
ikka seepärast, kui sa ise pole veel tajunud, et paraku tumedama nahavärviga on isIamiideoloogia jüngrid enamasti. valgeid on harva. aga sina ju aru ei saa sellest, ega ju? tee või puust ja punaseks, aga sulle kohale ei jõua.
to ira26. detsember 2018, 13:12
kas eta ronis ka igasse rahvusriiki parasiteerima? pole nagu meeles, aitad äkki?
to kabel26. detsember 2018, 13:10
paraku võib suures plaanis siiski öelda, et nahavärv = kultuuriruum. enamasti nii on, erandeid on alati, aga suures plaanis on nii.
lisaks26. detsember 2018, 13:09
ei nõua nad täit ülalpidamist, erinevalt aafrika ja lähis-ida s.aastast.
kaldasiimuke26. detsember 2018, 13:09
enamus ei tea, kes on simeon goldberg ja et ta on tuntud hoopis eestistatud nimega, müts peas põleb, aga surub tütart peaministriks.
to ...26. detsember 2018, 13:07
puhas vale ja laim, loodan, et helme annab su kohtusse. helme pole kunagi olnud NLKP liige, küll aga on olnud ansip, tarand, nestor jne.
haha26. detsember 2018, 13:04
lam:as soome on mä:ginud
lammas soome on määginud :D26. detsember 2018, 13:04
heiki herman soome26. detsember 2018, 13:03
eelmise kirjutise jätk kontrollimatult! kui ka täna kuskil on mingi vabamüürluse pseudoorganisatsioon, siis on see tekikinud tänu Jüri Linale ja tema taolistele, millised on järeleandmatult pasuneerinud ja teinud lausa propagandat taolisele organile nagu vabamüürlus jne... kahjuks kunagisest noorest ja andekast, vaimsust, tarkust, propageerivast Jüri Linast on saanud madala kvaliteediga inimene, rahvast hirmutav ja eksitav agressiivne spekulant - ärikas...
heiki herman soome26. detsember 2018, 12:59
Jüri Lina eksitab endiselt rahvast... / heiki herman soome / kus on Jüri Lina varem olnud? kunagi hirmutas ta kogu rootsit, et nõukogude liit tulevat kohe kallale! nõukogude liit varises hoopis kokku! kuna nõukogude liiduga enam hirmutada ei saanud ja raha teenida, siis leidis Jüri Lina uue võtte ja teema - vabamüürlus... ja see on ju haruldane teema, et pidada loenguid, kirjutada raamatuid, kokku vassida filme, eksitada inimesi, sest see on sama nähtamatu teema ja kauge rahvale, kui kosmos, ufod ja tulnukad, millistest võib kirjutada tonne raamatuid ja manipuleerida ning spekuleerida kontr
Imelik26. detsember 2018, 12:59
Enamus trolle tundub pigem EKRE vastu võitlema, iga viies on pooldaja.. Vähemalt jääb selline mulje siin kommentaariumis. Ise pole ei toetaja ega vastane, aga mõnigi EKRE seisukoht paistab suht mõistlik. Selle sõimlemise asemel võiksite korra kokku saada ja ühist keelt leida üritada, oleks ehk kõigile kasulikum?
IRA26. detsember 2018, 12:47
on juba meelest läinud? ETA oli ka olemas, praeguseks küll mõlemad vist kaine mõistuse häält kuulma hakanud.
raha ei haise26. detsember 2018, 12:28
Rahvusriigid on üks ajupesu kolle kus rahvast lollitavad kohalikud narrid ning kus on hea ajusid loputada väiksemal grupil korraga. Igas riigis on p....e täis parteisid, kes kõik koos moodustavad tõelise tsirkuse(nagu eestiski näha) , et täita ühist eesmärki - rahvast lollitada.
Teateid tegelikkusest26. detsember 2018, 12:22
Sula26. detsember 2018, 12:06
Tõesti tasub Jüri Lina juttu tõsiselt võtta ja on ikka lausa ime, et selline artikkel veel peavoolu meediasse jõuab. Suur lollus on kuidas valijaid hakatakse praegu meelitama igasuguste šmigunnide, barutode ja näitlejatega. Lisaks sellele Raivo E Tammele kandideerib nüüd ka riigikokku Tõnu Oja ja veel sotside ridades. Lugesin viimasest Naistelehest, kus austatud näitleja juba kõiketeadjast poliitiku soga ajades sotsiaaldemokraatliku maailmavaadet propageerib.
muhahahaa!26. detsember 2018, 10:51
ekretolgused on püstimarus, oma poistele pandud massilised plussid ja teistele laotud massimiinused kustutatakse... oo, milline ülekohus!
MIS SIIN ENAM26. detsember 2018, 10:50
SETSEENID JUBA OTEPÄÄL
...26. detsember 2018, 10:46
16:59 mis sa selle Merkeliga siin kekkad! Aga voot, meie Mart Helme, endine komsomoli ja hilisem KomPartei marksismi-leninismi üliaktiivne propagandist, kes hea propatöö eest ülendati siis kgballuvusse Glavliti Eesti Raamat Leninismi osakonna propagandatöö juhatajaks, oli ikka 10 korda etem kui see Frau Merkel FDJ-i väike käbikene.
17:02 paistab, 26. detsember 2018, 10:25
et sinu kremlitiss annab sulle liiga lahjat piima.
Eestlastest väljarändajad ei nõua välismaal eriõigusi, ei nõua moslemi riikides sealiha jne26. detsember 2018, 10:12
Kabel26. detsember 2018, 10:08
Mitte nahatoon pole oluline, vaid kultuuriruum millest nad pärinevad. Loomulikult sulandub eurooplane paremini meie ühiskonda. Kultuur laias laastus sama kogu euroopas.
Offendi26. detsember 2018, 09:42
Ära ei väsi selle venemaa kaardiga vehkimast?
!!!26. detsember 2018, 09:29
Tähtis pole mitte nahavärv, vaid tulijate kultuuritase ning ideoloogia. Kui see on agresssiivselt religioosne, vallutajalik ja vägivaldne, siis neid pole meile tarvis. Samuti ka mitte l00dritest parassiite,
kusta26. detsember 2018, 08:01
ei taha vastutada väljarändajate eest.
Tähtis on usk ja kasvatus. Valged ei hakka nii kergelt pomme panema.26. detsember 2018, 07:40
Rossia aegu oli ikka eesti 26. detsember 2018, 07:09
Rossialased teatsid riigi piiri tuleb kaitsta köige hoolikamalt lääne poolt ,terve lääne eesti oli turvaliselt kaitstud ja saarlased elase nagu paradiisis a rumaladeestlasedehitavad tara hoopis idapoole
rääkida lõimumisest26. detsember 2018, 05:59
pideva rahatrüki , inflatsioonimaiguliste hinnatõusude ja suurenevate palgavahede õhkkonnas onsama mis urineeride vastutuult ja mitte märjaks saada.
Paneme ükskord punkti:26. detsember 2018, 02:22
kui lõimumine jms. oleks jätkusuutlik, siis oleks meil juba ammu üksmeelne inimkond.
to ma kah25. detsember 2018, 23:07
inimene on kes, produkt on mis.
palju teid seal25. detsember 2018, 22:58
purjakil oli? esinemised ja käitumine jätsid mulje, et kõik
noh25. detsember 2018, 22:57
siis pole sinule pandud kaks plussi mõeldud kiituseks. õige kah
tundub jah25. detsember 2018, 22:56
aga meil on endi hulgas kordades rohkem neid, kes ootavad võimalust lõhkuma, laamendama, purustama ja lõhkama hakata. ahistamine on juba toimunud.
ma kah25. detsember 2018, 22:55
olen nõukaaja produkt. mind küll keegi prügikasti ei ole viskamas. sa võibolla oled homo sovieticus?
nii armas25. detsember 2018, 22:53
must katk hoiatab nohu eest! miks peaks nato soovima lõpule viia venelaste alustatut?
Ja ometigi elab25. detsember 2018, 22:53
see Lina rahumeeli ja õnnelikult selles sotsialistlikus Rootsis, ega kavatsegi tulla kodumaale eestlust edendama.
massoonide arusaam.25. detsember 2018, 22:50
Just ühte, liitev keel, kultuur ja rahvustunne sundis 1918-19 aastal eesti koolipoisse relvihaarama ja oma riiki looma. Vajadusel end ka ohverdama. Kuigi esmapilgul näis eesmärk, omariiklus lootusetuna. Jõud polnud võrreldavad. Rahvuslus ja keel liidab ja koondab. Nii sünnivad vabadussõjad ning mässud ja revolutsioonid. Emakeeletu, kultuuritu ja eri rahvusest mehhaaniliselt kokku pandud multikulti on aga amorfne, kus igaüks seisab vaid iseenda pere eest ja ei mõtlegi kellegi teiste eest oma isiklikku nahka turule viia. Sellist massi on aga lihtne vaos hoida, valitseda ning ekspluateerida.
huvitav25. detsember 2018, 22:42
et nsvliidus oli maailma demokraatlikeim konstitutsioon. samas oli käskude hierarhia selline: kõige kõrgem oli ülemuse käsk, siis ministri määrus, siis seadus ja kõige tühisem oli seesama konstitutsioon. enamus programme maailmas (mis pole arvutiprogrammid) on kirjutatud lausetest, mis koosnevad samadest sõnadest. aga enamasti on sõnade järjekord erinev ja vahel ka sisu. aga sisuni jõudmiseks on vaja sõnade taga olevast aru saada
moderaator peab seda millegi pärast vihakõneks. Või täidab plaani.25. detsember 2018, 22:40
Kahjuks ei tohi selgitada, kuidas eri vallutajate ning impeeriumite vahetumise käigus kujunes 2000 aasta jooksul välja praegune albaania rahvas ja kuidas kujunes nende kaasaegne keel. Samuti nende kultuur, tavad ja võeti vastu islami usk.
loomulikult25. detsember 2018, 22:39
siis hakkab valimsitulemus olema võrdeline sellega, mis erakonna totajaid rohkem valimisjaoskonna lähedal elab.
tuu ahah25. detsember 2018, 22:38
isand on ammu selge ja ilmsemast ilmsem. miks trollid ekre eest võitlevad? miks senjoor nimetab venelasi tsivilisatsiooniks, millest uimased eestlased aru ei saa?
ära muretse25. detsember 2018, 22:37
siis lõpetavad kõik kirjutamise. algab ümberkirjutamine kui ainus lubatud eneseväljenduse vorm.
meri25. detsember 2018, 22:35
ülistas väsimatult ka enda isa ja sinist verd, kuni läks liikvele jutt teatud kuuluvusest. pärast seda oli meri väga vihane iga kord, kui tema isa mainiti.
väga väheusutav väide25. detsember 2018, 22:32
kui teise maailmasõja oleks võitnud eurooplased, oleks venemaa eurooplaste juhtimisel täna olnud arenenud, rahuarmastav ja tsiviliseeritud maa. ja mis veelgi tõenäolisem: eurooplastel poleks oma perestroika ja vaimse vabanemiseni jõudmine kindlasti võtnud poolt sajandit.
jah25. detsember 2018, 22:28
keegi tõesti arvab, et oleks hea, kui eestlased õnnetusest katastroofi marsiksid. senjooride juhtimisel.
mine lase uurida25. detsember 2018, 22:26
kui palju sinus on "eestlase verd", kui palju venelase, sakslase või kelle tahes. kas sa ei ole eestlane? bentoni tütar on rohkem eestlane kui ükskõik kes ekre tipust.
oleks hea25. detsember 2018, 22:24
oleks hea, kui vasakliberaalidele tasakaalustajaks oleks paremkonservatiivid. aga on äärmuslased, kellele tegelikult pole ei paremat ega vasemat külge, on äärmuslik külg. ja ühte väravasse mängiv paremvasak äärmuslus teenib venemaa huve ning saab üle euroopa sealtsamast ohtralt premeeritud.
Keskturu erakond25. detsember 2018, 22:21
Server hetkel keskturuerakonna käes, sellest ka selline mõnulev heakskiit e valimispettusele. Uus valem on EKRE - 50% ja Kesk + 50% EKRE häältest. See pettuse valem on selles serveris, mis kolme päeva pärast hävitatakse! NB! Hävitatakse, et keegi kunagi ei saaks tõde teada. Ja saab alustada Eesti Riigi suurima altkäemaksu afääriga reipeldikuga. Seda pettust teevad refi ja keski pätid koos.
tõesti või?25. detsember 2018, 22:21
et venemaa koosseisus, või vähemalt täielikus rüpes peitub rahvusriigi tulevik ja õnne?
Tegi serveris pisiparanduse riigieelarvest kulutati selleks ligi 2 miljonit eurot, mis läks enamjaol25. detsember 2018, 22:16
ahah25. detsember 2018, 22:04
EKRE meetodid iseseisvuse säilitamiseks on nagu üritaks harkadraga suurt põldu künda v lähed ragulkaga karujahti. Teravamat pliiatsit sellest pundist otsi aga tikutulega ja kui leiad, siis pole ka kindel, millist isandat viimane tegelikult teenib
poliitik25. detsember 2018, 21:10
https://parnu.postimees.ee/2351907/palestiina-umbsolm-kas-iii-maailmasoja-pohjus Esimene maailmasõda pidi hävitama kolm keisririiki (Venemaa, Saksamaa ja Austria-Ungari), mis olid salaseltside suurimad vastased ega suutnud nende mõju ohjeldada. Sõja lõppedes pidi Venemaast saama kristlusevastane jõud. Teine maailmasõda pidi puhkema juutide ja äärmusliku rahvusideoloogia konfliktist, mille tagajärjel tekiks juudi riik ja kasvaks illuministliku poliitika eesmärke täitva Venemaa mõjuvõim. Kolmanda maailmasõja pidi põhjustama juutide ja islamimaailma vastasseis.
Hahahha25. detsember 2018, 21:06
Ohtuleht kustutab + ja - 🤣🤣
Ilüürlased ehk albaanlased elasid seal ennem slaavlasi ....25. detsember 2018, 21:02
25. detsember 2018, 21:01
https://en.wikipedia.org/wiki/Socialist_International
25. detsember 2018, 20:55
http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
25. detsember 2018, 20:55
http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
25. detsember 2018, 20:51
NATO vägede ülemjuhataja Kosovos kindral Weseli Clark tunnistas CNN-i saates juulis 1999: "Moodsas Euroopas pole homogeensetel rahvusriikidel kohta. See oli XIX sajandi idee, XXI sajandil aga viljeleme me multikulturalismi, rajades multietnilisi riike." 2004. aastal avaldas George Soros ajakirjas Foreign Policy suurema tähelepanuta jäänud artikli riiklikust suveräänsusest. Ta kirjutas, et riiklik suveräänsus on anakronistlik kontseptsioon.
25. detsember 2018, 20:26
„ Stalini oponent Trotski nõudis rahva täielikku orjastamist tööarmeedes. Vahe sunnismaise teo-orjusega seisnes vaid selles, et talupoeg töötas osa ajast mõisniku, osa aga enese heaks. Kuid marksistlikes-trotskistlikes tööarmeedes kavandati ainult käskija kasuks töötamist. Teo-ori võis end mõisniku käest vabaks osta, kuid trotskistid püüdsid säärast võimalust vältida, nad tahtsid täielikult kaotada eraomandi ja raha.“ – Viktor Suvorov, Puhastus, Tallinn 2000, lk 112–113.
vot tak25. detsember 2018, 20:20
http://epl.delfi.ee/news/martinson/raamatublogi-kuidas-laaneriigid-ka-eesti-tegid-koik-et-lenin-voimule-tuleks-ja-jaaks?id=84608147
Tõelemb25. detsember 2018, 20:15
Vastus: EKRE tegevus ja programm
25. detsember 2018, 20:15
Rootsi sotsialistide häälekandja “Aftonbladet”, 14.11.1994: EL-i puhul on tegemist trotskistliku idee teostumisega. USAst koos Hans Pöögelmanniga saabunud “permanentse revolutsiooni” pooldaja Lev Trotski oli juba 1917. aasta oktoobris sel teemal sõna võtnud. Nõukogude Liidus nimetati ka teatud sioniste trotskistideks. Hitleril oli kava teha III Reichi auaarialasest sefard Trotskist võidu korral Venemaa asevalitseja. See näitab sedagi, et neil olid ühed ja samad peremehed. http://tayni.info/20140/ http://www.trueinform.ru/modules.php?name=News&sid=46567
25. detsember 2018, 20:12
Londonis asuva Emalooži Grand Orient ( Grand Lodge) filiaal Le Grand Orient de France häälekandja "Humanisme" 11/1982: "Mõisted nagu rass, riigipiirid, sotsiaalsed klassid jne tuleb kaotada, et jääks ruumi ülemaailmsele lõimumisele. See tähendab meie ajastu suurt revolutsiooni, ehtsat revolutsiooni, mis on meile ülesandeks tehtud". Le Grand Orient de France oli nii Prantsuse revolutsioonide kui ka Suure Oktoobrirevolutsiooni üks läbiviijatest. Kommunistide võimu Venemaal nimetati “kehastunud vabamüürluseks”, Tsaari - Venemaad nimetati "Euroopa häbiplekiks".
Tõelemb25. detsember 2018, 20:11
:) enne 6 saj. elasid seal illüürid ja sekka ka daaklasi ja veel. Moslemid-albaanlased on turgi vallutajate(Islami II invasiooni) järeltulijad 17-19.saj.-st
25. detsember 2018, 20:10
Timohty Snyder lükkab tagasi levinud ettekujutuse Hitlerist kui marurahvuslasest – natsionalism oli vaid instrument masside mobiliseerimiseks ja võimu kindlustamiseks. Hitleri tõeline siht oli luua riigita tsoonid, milles rassisõda kui ainus tõeline loodusseadus saaks puhtal kujul realiseeruda. Juudid kui mitterass rikkusid rassisõja loomulikku kulgu abstraktsioonidega nagu riik ja eetika, mille varjus nad taotlesid üleilmset võimu. Maailma ökoloogilise tasakaalu huvides tuli nad hävitada. Hitleri poliitika oli järelikult sisuliselt bioloogiline ja mõõdult kogu planeeti hõlmav.
---25. detsember 2018, 20:08
kui isa on must, enamasti on seda rohkem kui musti naisi, laps on must, siis pole ju eestlane järglane
25. detsember 2018, 20:07
Üks mis on kindel on see, et sõda tulemata ei jäe , aga mis pole kindel on see, et kes selle sõja võidavad - kas Eurooplased või võõrad. Ja mida rohkem neid võõraid siisa tuleb ja mida kauem me ootame, seda halvem meile, sest hetkel oleme me veel enamuses. Inimesed võiks juba aru saada, et Euroopa Liit ei ole meile hea.
Tõelemb25. detsember 2018, 20:06
Valged on Lõuna Aafrika esmaasutajad 17.saj., kes tühjad tasandikud asustasid. Põhjapiiril oli väiku hulk bušmaneid. 18.algas bantuneegrite invasioon, mis on täna genotsiidi läbi jõudmas oma eesmärgini...
25. detsember 2018, 20:04
Aastal 1930 reklaamis Saksa finantsist ja hilisem Hitleri valitsuse majandusminister Hjalmar Schacht teistele rahvusvahelistele finantsistidele Hitlerit kui rahvusriikide likvideerijat ja vabaturu tekitajat Euroopas. Toetades Hitlerit, luuakse Euroopa suurune Veneetsia. Veneetsia omapäraks oli keskajal põhiliselt see, et seal puudusid vasallsuhted kodanike vahel. 1945. aasta 25. veebruaril ilmus ajalehes "Das Reich" Goebbelsi artikkel " Aasta 2000 ", milles teatatakse, et aastaks 2000 on Euroopa ühendatud liitu.
25. detsember 2018, 20:02
1940. aasta 10. mail väljus Berliini ligidalt Zossenist erirong Reini suunas. Kui maavägede kindralstaabi ülem Franz Halder järgmisel hommikul Godsbergis perroonile astus, sõnas ta: ” See sõda on niisama vajalik kui see, mida pidasime 1866. aastal (Austria – Preisi sõda). Kui see on läbi, on meil Euroopa Ühendriigid… Saksa pealetung “Fall Gelb” raames oli juba alanud ja seda mitte ainult Prantsusmaa, vaid ka neutraalsete Luksemburgi, Belgia ja Hollandi vastu.
Tõelemb25. detsember 2018, 19:53
wikipedia ei ole usaldusväärne allikas, kuna sinna võib igaüks kirjutada, mida siis liberaalsed meoderaatorid enda vaadete järgi muudavad. See korraga väljaastumine võib ka illusiooniks loodud, et ei saaks genotsiidiga seostada hiljem...
Tõelemb25. detsember 2018, 19:50
eesmärk on teadlikumast osast vabaneda. Mustade vastu pole valitsejatel midagi.
25. detsember 2018, 19:49
Googelda: Merkel ein Stasi Spitzel.
25. detsember 2018, 19:47
Sündmused Ungaris. https://news-front.info/2018/12/18/komu-meshaet-viktor-orban/
mait25. detsember 2018, 19:12
...kui Tese maailmasõja oleks võinud "Eurooplased" oleksime meie Teiega Jüri kas tallimehed, veskimehed või vallakirjutajad. Läks tsutsu teistmoodi , mõni Eestlane on nüüd ka käinud "Leningradis".
rumalus iseenesest ei tee paha25. detsember 2018, 18:53
aga kui rumal on hüperaktiivne ja temale on antud võimalus ka riiki juhtida , siis on küll kuri karjas.
toosama25. detsember 2018, 18:51
Kui nii edasi läheb, et ajaloolased ehitavad raudteed ja filosoofid juhivad majandust , siis ei maksa enam isegi selle üle imestada kui Kuu Maa peale prantsataks.
hea vastupidi25. detsember 2018, 18:48
mida peaksin tähele panema kui sa midagi ei ütle?
300ni penskar25. detsember 2018, 18:47
miks alles siis`Mina näen ja tunnetan seda näguripäevade imet juba täna kui meid keskerakond õnneriiki juhib .
Selge see25. detsember 2018, 18:44
et, siis toimub kiiremini rahvastiku vähendamine
to / eile, 23:49 Vastan25. detsember 2018, 18:42
las saavad valitsusse, eks siis näe kuidas ja mis moodi asjad edasi arenevad.
elukunstnik25. detsember 2018, 18:40
Ikk tuleb suure naeru peale ja pisarate merre võib isegi uppuda !
Aga astusid 2017 Euroopa Internatsionaali . Seega ainult kosmeetiline nimemuutus .25. detsember 2018, 18:40
Lina?25. detsember 2018, 18:38
Kiä tuu om? Mudakogrõ imä veli?
p25. detsember 2018, 18:38
kelle mõjuruumis on täna hääletus-server ja miks on keskerakond E-hääletuse kui suunatud hälbeid võimaldava hääletusmudeli, kritiseerimise lõpetanud ?
meri ju kobises samuti,25. detsember 2018, 18:35
margo turro25. detsember 2018, 18:20
ei, sellele jurale tuleb vastu seista ja liituda visengardi riikidega....ning, kellele ei meeldi, siis piir asub lõunas, lennukid lendavad ja laevad sõidavad ka. MInge sinna, kus on multikult, terror, aumõrvad ja vägistamised.
juudid25. detsember 2018, 18:20
Kommentaar on liiga lühike!(must)25. detsember 2018, 18:07
nii väidab ÕL peale minu paari lauselist kommi.Kommid ei ilmu,plusse ja miinuseid kustutatakse,jne
oehh25. detsember 2018, 18:05
Peavoolu palgalised lopetavad kirjutamise; kui rahvusriike enam pole;
sorose nisa küljest25. detsember 2018, 18:02
teisi ju muidu lahti ei saagi.
Võitmatu frau25. detsember 2018, 17:59
Frau Merkel, nooruses endine aktiivne FDJ-lane (Saksa DV analoog nõukogude komsomolile) ja Leipzigi ülikoolis õppimise päevil kohaliku FDJ organisatsiooni propaganda- ning organiseerimistöö sekretär, saab praegu lausa mängeldes hakkama sellega, mida ei suutnud 70 aasta jooksul ka kõige targemad ning elukogenenumad NLKP peasekretärid ning vilunuimad poliitbüroode koosseisud. Et hävitada ning lastapõhja Lääne-Euroopa võimsus ning nende tugevad kapitalistlikud riigid.
Andres25. detsember 2018, 17:54
Wikipedia ütleb, et ka Eesti sotsiaaldemokraadid on 2017 Sotsialistlikust Internatsionaalist lahkunud. Kas Lina ei ole asjadega kursis või on miski muu mäda.
xxx25. detsember 2018, 17:53
Jõudu EKRE-le!25. detsember 2018, 17:52
Hea ja vajalik artikkel aga kommentaarid oleksid nagu kõik ühe lolli kirjutatud. Tegelikult räägivad numbrid enda eest.EKRE-l on suur toetajaskond,sest EKRE on ainuke reaalselt Eesti suveräänsuse ja rahva tahte eest seisev erakond.
mati25. detsember 2018, 17:43
Kust see teave pärineb?
Brunn25. detsember 2018, 17:34
Huvitav et nazi saksamaal ja eu on sama lõpuprogramm.
njah25. detsember 2018, 17:32
Valijameesteks olid kohalike omavalitsuste esindajad, kes valiti sinna eelmiste valimiste ajal, siis kui Ekre oli alles uus erakond ja toetus paar protsenti. Kui valimisseadusega pole kursis, siis pole mõtet targutada.
11:55 oli nalja ja naeru!25. detsember 2018, 17:24
presidendivalimistel oli Mardil tõesti suur ülekaal - Mardi 16 häält ves teiste kandidaatide 120-123 häält. Sai aga vägevalt naerda siis selle suure ``ülekaalu`` üle! Seda naeru jagub veel tänapäevani...hahaahaa!
jah25. detsember 2018, 17:24
ma ka NL lagunemist. See oli ajalooline viga .
Barbarossa 2,025. detsember 2018, 17:12
Ptin on demokraatia ja liberaalsuse kaotamiseks terve masinavärgi tööle tõmmanud ja siis hakkab keegi rahvusriikide hävitamisest jahuma?
trollrobot25. detsember 2018, 16:53
Isegi läks hästi, kui ainult nuuti said, sest paljudes maades on mõistuseta märatsejatest anarhistid ja muidu lutiidid võrdsustatud marodööridega ja kasutatakse tera valusamaid võtteid. Putiniztanis aga on hoopis vastupidi, et rahumeelsed demonstratsioonid joostakse Ohmoonide poolt külili ja pekstakse vahel haiglasse, vahel invaliidiks ja kes veel omal jalal lahkuvad-nood naabitakse kinni ja tassitakse plate peale.
klassika25. detsember 2018, 16:43
valige ekreiit valitsusjuhiks ja saate veel imet näha, mida lihtsameelne tola suudab ja oskab, Siis on näguripäevad käega katsuda
Õhtuleht...25. detsember 2018, 16:42
...erinevalt teistest globaalroosadest (nagu õnnetuseks ka Ekspress viimasel ajal) julgeb vahel harva tõelisi/tõsiseid teemasid ka puudutada...
25. detsember 2018, 16:32
Vastupidi. Pane mu sõnu peale valimisi tähele!
to 16:0325. detsember 2018, 16:27
üldiselt tõsi, aga see-eest on meil neid rumalaid inimesi hästi palju. sellepärast ongi tulemus ette teada.
25. detsember 2018, 16:21
Noortele tehtav ajuloputus algab juba sellega, et ässitatakse neid eelkõige oma vanemate vastu et nad oma sidemed katkestaks, sest nood on ju üdini "patused". Selline käitumine noorte hulgas hakkab levima katkuna ja muutub lausa omavaheliseks võistluseks kes kui pikalt on oma vanematega "vaikimispüha" pidanud. Mark Manson oma raamatus kirjutab, kuidas paljud "psühhoterapeudid" kaevati hiljem kohtusse, sest ilmnes et needsamad "terapeudid" oma rahaahnuses surusid klientidele peale valemälu, mis hiljem ei osutunudki tõeks.
RS2 to arno25. detsember 2018, 16:16
Vaheta plaati, vana on katki.
RS2 to pole25. detsember 2018, 16:14
Sinule on vene roheliste mehikeste poolt hävitada saada meeldivam?
Valu 25. detsember 2018, 16:07
pole25. detsember 2018, 16:06
siin midagi võidelda enam,kogu riikja iseseisvus juba lahkelt ära antud.nato armee ootab veel käsku millal põlis-eestlasi võib hävitama akata.
Põhimõtteliselt25. detsember 2018, 16:06
25. detsember 2018, 16:01
Vanemat põlvkonda ei nimetata isegi mitte enam inimesteks, vaid (nõukaaja) PRODUKTIKS, mida saab hooletu viskega prügikasti visata.
!!!25. detsember 2018, 16:00
Jah, lõhkumine, laamendamine, purustamine, vägistamised ning plahvatused on tõmmud pagulaste prioriteet.
25. detsember 2018, 15:58
käsk on pidevalt kustutada + ja - sed.
to 14:0725. detsember 2018, 15:57
Sinul on ilmselt vist midagi märksa hullemat kui absurdne ropp sõim. Nimelt vastalised vaated ja loogilised mõtted, mis loetakse nii nakkusohtlikeks, et neid ei või avaldada.
25. detsember 2018, 15:57
Selle eest aga kustutab Õhtuleht lolli järjekindlusega kommentaaride alt kõik positiivsed hinnangud.
Suurim autoriteet25. detsember 2018, 15:54
Aga eriti ülimuslikud on veel frau Merkeli teesid ning nägemused.
Demokraatia, arvamuse ning sõnavabadus meie moodi25. detsember 2018, 15:50
Referenumeid või rahvahääletusi sisuliselt enam ei eksisteeri. Igasuguste petitsioonidega kokku kogutud allkirjad lähevad ise teate kuhu. Võimalus on vaid tänavameeleavaldusteks. Aga siis tulevad segama vindise palgalised provokaatorid. Ja sotsiministri all olev politseiaparaaat kuulutab, et kõik on korras ja et niii peabki olema. Või tuleb mingi lapsevankiga inimesi rammiv saksa provokaator. Emakese Merkeli hüüdlauseid kuulutama ning koosolijaid fašistideks sõimama. Ja taas on võimude arvates kõik normaalne!
oh ja25. detsember 2018, 15:47
teatavasti maailmas ja universumis pole miskit igavest kõik on pidevas arengus ja sellest tingitud muutumises
Üks taktikatest25. detsember 2018, 15:41
Noortele tehakse intensiivset ajudeloputust. Ka kõrgkoolitasandil. Kujutades rahvuslasi mahajäänud ning taipamamatute l u b jakatena. Misjärel esitataks retooriline küsimus; Et kes oled sina, kas kah mingi vana rumal l u b ja´kas? Vastus on loomulikult instinktiivne, et muidugi mitte! Et mina olen ikka lõimumise ning multikulti poolt, seega edumeelne.
Novus ordo seclorum25. detsember 2018, 15:34
Mind pigem paneb imestama, et taoline eluterve artikkel, üleüldse Õhtulehes ilmus... Samas on täiesti võimalik, et ühte-teist on nn. "poliitkorrektsuse" huvides ka välja jäetud. Kui keskvoolu ametlikku massimeediat jälgida, siis on ilmselge, et kätte on jõudnud vaikiv ajastu, segatud stagnatsiooniga. Ja seda järjest kiirenevas tempos. Muideks, Lina on tänase päeva Euroopa sündmusi ette prognoosinud juba aastakümneid tagasi... Niiet tasub lugeda/kuulata/vaadata, mis sel mehel öelda on.
fakt25. detsember 2018, 15:34
Kommentaarium jälle puhap...s. Milleks oli vaja uuendada asja, mis töötab? See käib ka Delfi jt grupilehetde kohta.
arno25. detsember 2018, 14:38
kui teil oleks nägemisvõime, siis te näeksite KUI PIME on teie enda viha kõigi nägijate vastu ...
arno.25. detsember 2018, 14:34
teie enda sõnavõtust õhkub pimeda inimese pime viha kõigi nägijate vastu ,.. nii lihtne see ongi.
No25. detsember 2018, 14:29
See on umbes sama tark arvamine, nagu peatuks ka liikide teke. Loe rohkem Darvinit ja vähem relgiooni.
arno.25. detsember 2018, 14:28
Tänu sellisele vaikusele ja alandlikkusele võib meile ka rahulikult küünal p.... toppida, meie vaid vaikselt pomiseme endile habemesse ei rohkemat.
25. detsember 2018, 14:27
Rahvusriikide kadumist ergutatakse traditsioonide kaotamisega ning põlvkondade sidemete lõhkumisega. Loodus aga tühja kohta ei salli ja nii ujutataks meid üle massidega, kus need on au sees.
25. detsember 2018, 14:26
Rahvusriikide kadumist ergutatakse traditsioonide kaotamisega ning põlvkondade sidemete lõhkumisega. Loodus aga tühja kohta ei salli ja nii ujutataks meid üle massidega, kus need on au sees.
to lastetute25. detsember 2018, 14:23
Kas on planeedil maa laste puudus, piisavalt neid kellel 10+ ja uhkustatakse arvuga. Egiptlane väitis, et neid juba 115 miljonit, varsti samapalju kui Venemaal.
to lastetute25. detsember 2018, 14:23
Kas on planeedil maa laste puudus, piisavalt neid kellel 10+ ja uhkustatakse arvuga. Egiptlane väitis, et neid juba 115 miljonit, varsti samapalju kui Venemaal.
to oh jah25. detsember 2018, 14:20
Ka sina oled määratud kaduma ja kaod kindlasti mõne aja jooksul.
to küsin kell 23.49 (vasta-nupuga ei lase vastata see "imeline" uus kommentaarium) 25. detsember 2018, 14:18
ja milline sinu väikese mõistuse arvates oleks opositsioonierakonnal muu võimalus midagi ette näidata? nad ju pole valitsuses, vaatame ära, kuidas siis asjad on, kui nad saavad. aga seniks räägi parem meile, mida on ette näidata neil, kes ON valitsuses. 300 000 vaest? 45 000 tühja kõhuga last? haiqed, kes peavad ravimeid ker.jama? üIbed ametnikud, kes ise oma paIkasid tõstavad? ja veel tuhat samasugust asja. või sinu meelest on asjad eestis kenasti? kohtud on õigIased? mikser just annetas 200 000 pak.istanile, on see su meelest õiglane, kui rahvas ham.butu? (juba läkski modele, proovin veel)
kikile25. detsember 2018, 14:17
Asi pole ju selles, kuidas sa valid vaid kuidas hääli loetakse, e- annab hulganisti võimalusi ja puudub igasugune kontroll.
kikile25. detsember 2018, 14:16
Asi pole ju selles, kuidas sa valid vaid kuidas hääli loetakse, e- annab hulganisti võimalusi ja puudub igasugune kontroll.
to küsin25. detsember 2018, 14:14
ja milline sinu väikese mõistuse arvates oleks opositsioonierakonnal muu võimalus midagi ette näidata? nad ju pole valitsuses, vaatame ära, kuidas siis asajd on, kui nad saavad. aga seniks räägi parem meile, mida on ette näidata neil, kes ON valitsuses. 300 000 vaest? 45 000 tühja kõhuga last? haiged, kes peavad ravimeid kerjama? ülbed ametnikud, kes ise oma palkasid tõstavad? ja veel tuhat samasugust asja, ei viitsi siia üles lugema hakata. või sinu meeles ton asjad eestis kenasti? kohtud on õiglased? mikser just annetas 200 000 pakistanile, on see su meelest õiglane, kui rahvas hambutu?
keda huvitab õhtusa.astalehes enam EV põhiseadus?25. detsember 2018, 14:09
euroopalikud väärtused on ülemuslikud.
just nii25. detsember 2018, 14:08
pakun, et pärast neid valimisi mõlgutab see mees mõtteid eralennuki ostmisest - raha pole kuskile enam toppida.
sõnavabadus on ainult sõnakõlks õhtulehe jaoks25. detsember 2018, 14:07
minu kommid ka kustutatakse, kuigi ma ei kasuta kunagi roppusi, mitte kunagi.
kahjuks nii on25. detsember 2018, 14:05
ja erakondade kokkulepe valis meile aktiivse globalistist roolijoodiku.
to jura25. detsember 2018, 14:02
kui sa oma emakeelt tunneksid, siis sa ei küsikski. kas ÕSi avamine tekitab raskusi? arvasid, et eesti keeles on ainult moslem? aga panid puusse. ÕS: m`uslim islamiusuline, muhamedlane
to õnnelik kesksooline25. detsember 2018, 14:00
see makroon on lihtsalt õnnetu ped.o.fiilia ohver, kel stockholmi sündroom oma ärakasutaja suhtes ja seetõttu võttis ta ka naiseks. maksoon oli 14, naine aga 40 ja abielus, makrooni õpetaja, kui neil suhe tekkis ja last ära kasutati. ameerikas oleks selline naine pikkadeks aastateks vangi läinud, prantsusmaal sai esimeseks leediks.
nii on25. detsember 2018, 13:57
pea kõik suured tegelased on seal lastetud, neid ei huvita ka, mis neist maha jääb siia maakerale, kui nemad lahkuvad.
saavutasid ju,25. detsember 2018, 13:57
paljud vihkavad ekre vägivallatsejaid.
ma pakun25. detsember 2018, 13:56
kas see ikka vesi on, mis neil pähe lööb. si on lõpus küll, aga ees vast k ja u.
kuidas sellest25. detsember 2018, 13:56
lõhest siis lahti saada? Peame uuesti okupeeritud saama, taastama nõukogude korra ja kõik on korras :). Võib ka teie hoiatatud kalifaati proovida :).
kui vaadata youtubest videoid, kuidas prantsusmaal politsei massirahutusi maha surub25. detsember 2018, 13:54
see jõhker väqivaId, mis toimub naiste ja vanurite kallal, kuidas politseinikud naudivad lihtsalt suvaliste inimeste p.e.ksmist, kes kollases vestis tänaval seisavad, see on lihtsalt nii jube, et ei saaks nagu olemas olla. aga on. kahjuks. saab olema ka meil.
Andres25. detsember 2018, 13:54
Ma tundsin tõsist heameelt kahe saksa taasühendamise ajal. Nüüd ma ei jõua enam ära sajatada seda ajaloo käiku.
videod ei valeta?25. detsember 2018, 13:52
Kas ei vaadanud dok. filmi, kuidas venelased teevad võltsvideosid?
kahjuks25. detsember 2018, 13:46
inimesed ei viitsi linke avada ja vaadata, mis tegelikult toimub ja millest meedia ei räägi. videod ei valeta, vaata ja mõtle!
järeldus25. detsember 2018, 13:46
meie pooldame rahu, vaikust ja alandlikkust. Meie ei taha selliseid rahutusi nagu täna Prantsusmaal. Meie vaene rahvas ei jõuaks sellist lõhkumist ja laamendamist kuidagi kinni maksta.
to oleks ammu aeg aru saada25. detsember 2018, 13:45
hea iroonia :D suurimad venestajad on kindel kants, jeah, muidugi :D
to appikene - mu kommentaar läks modele, miks? aa, v.a.n.did ei tohi öelda :D25. detsember 2018, 13:44
keskkriminaalerakond on alati olnud eestivastane erakond, juura on vedanud neid veel sügavamale sohu. keskerakond ei ületaks ilmselt valimiskünnist, kui va.n.did neile oma häält ei annaks. see on alati nii olnud ja jääb, eestlasi on vähe, kes venestamise poolt on.
eksid rängalt25. detsember 2018, 13:43
Meie tänane valitsusjuht on rahvuslane ja ei kuulu mingisse salaorganusatsiooni ! Tema peale võib iga ilmaga loota, sest tema oli ka raudselt Raamlepingu vastu
to appikene25. detsember 2018, 13:43
keskkriminaalerakond on alati olnud eestivastane erakond, juura on vedanud neid veel sügavamale sohu. keskerakond ei ületaks ilmselt valimiskünnist, kui vandid neile oma häält ei annaks. see on alati nii olnud ja jääb, eestlasi on vähe, kes venestamise poolt on.
vastuarvamus25. detsember 2018, 13:38
Tervik saab kujuneda vaid tuuma ümber, aga kui tuum ise on lõhki või lükatakse kõrvale, siis on ka terviku lagunemine paratamatu – siis pole enam millegi ümber koonduda. Ühiskonnas ja kultuuris saab muutusi taotleda tuumsete tõekspidamiste ja ideaalide hoidmise, kaitsmise ja tugevdamise kaudu, mitte neid kõrvale heites, lahustades või eitades.
teie loogika lonkab kõiki jalgu korraga25. detsember 2018, 13:36
aga keskerakonnast saigi homse päeva mootor just sellepärast, et nad on eestlusevastased.
oleks ammu aeg aru saada25. detsember 2018, 13:34
et just täna valitsust juhtiv Keskerakond on meie rahvuslike väärtuste kindel kants !
appikene25. detsember 2018, 13:33
Meie homse päeva mootor Keskerakond on selle mehe poolt samuti eestluse vastaseks kuulutatud ???"Lina hoiatab, et sotsiaaldemokraatide eesmärk on rahvusriigi hävitamine. „Nende kuritegevuspartner Eestis, Keskerakond, on samuti marksistlik."
A25. detsember 2018, 13:28
Unustage vasak- ja parempoolsus klassikalises tähenduses - võitlus saab tulema rahvuste ja rahvuste hävitajate vahel .. ja mida varem see hakkab ,seda väiksema verega me pääseme
A25. detsember 2018, 13:25
Segunemine ja globaliseerumine ongi möödapäsmatud -ja mis siis !? ... Surm on ka möödapääsmatu ,aga ega sellepärast normaalne inimene seda ise kiirendama ei hakka !
See on vaid ilustatud teooria25. detsember 2018, 13:23
Sajandivahetuseks on üksnes Nigeerias ÜRO-prognoosi kohaselt 900 miljonit musta ja Euroopa pole selle kõrval sugugi ülerahvastatud. Moslemite kultuuriks on aga kristlaste hukkamine nagu juhtus viimati Marokos.
Kui veel aru pole saanud25. detsember 2018, 13:22
https://www.youtube.com/watch?v=CjWhYOqoPUc
vastuseks25. detsember 2018, 13:20
Sotsioloog Ülo Vooglaiu hinnangul on Eesti ühiskond on rängalt lõhestatud õige mitmel alusel: - sügav lõhe maa- ja linnarahva vahel, kes elavad suuresti justkui erinevates maailmades. - sügav lõhe jõukuse alusel. Väike osa ühiskonnast elab jõukuses, samal ajal on kaks kolmandikku väga suurtes raskustes ja sellest suur osa lausa vaesuses. - lõhestatud rahvuslikul pinnal. Eestlased ja venelased elavad kõrvuti, aga enamasti ilma kokkupuutepunktideta. - ühiskonna lõhestatus maailmavaatelisel alusel, mis aina süveneb. - lõhe rahva ja võimuringkondade vahel.
Papp25. detsember 2018, 13:20
Miks siis kohe isiklikku, kõik vihkavad sotse. Ja sotsid vihkavad kõike, mis ei ole nendemeelest koššer, nii lihtne ongi. Tänane riigivalitsemismudel annetatakse ajaloo prygikasti, algab Eesti aeg!
Arvamus. 25. detsember 2018, 13:10
Rahvaste ränne segab inimesi, mis teatud määral geneetiliselt kasulik. Segunevad teatud määral kultuurid. Võib kaduda Euroopa Liit ja tekkida uued ühendused. Riigid ei kao. Igale jõule tekib vastumõju, mis tasakaalustab protsessi. Euroopa on üleasustatud, sinna juurde eriti palju ei mahu.
Tsensor25. detsember 2018, 13:08
Igal juhul kiitus Linale ja ka Õhtulehele! Peameedia rahastusega agitaatorid poleksid selleks võimeline.
Bildenberg25. detsember 2018, 13:04
Vabamüürlaste taga on rikkurid ja need salaseltslased võivad tõepoolest sündmusi kahjulikult juhtida. Kohalikud massoonid tuleb avalikustada!
Ell25. detsember 2018, 13:00
Lina traktaadist õhkub isiklikku pimedat viha sotsdemokraatide vastu. Pigem kasvab maailmas vastuseis eliidi võimutsemisele, millest annavad tunnistust sündmused Prantsusmaal, Poolas, Ungaris ja ka Eestis. Isegi Trump kiusab eliiti.
Olulised ei ole valimised vaid kuidas tulemusi muudetakse25. detsember 2018, 12:55
Mäletatavasti saavutas Mart viimastel presidendivalimistel suure ülekaalu aga avalikustatud tulemused olid vastupidised!?
vastan25. detsember 2018, 12:49
sotsist tolgus, tõlgi, mis tähendab sotside keeles -vastutöömise
Jyri teab,25. detsember 2018, 12:33
kes on ekre leivaisa ja usub slaavlastesse.
Hooliv25. detsember 2018, 12:33
Minge kõik valima ja andke oma hääl EKRE-le. Juba seepärast, et teiste valesid oleme juba tunda saanud.
Edgar.-le25. detsember 2018, 12:33
Õnneks ka sai! Jõulude ajal on seda äratust vägagi vaja!
tean küll25. detsember 2018, 12:30
kõik need erakonnad seisavad oma jutu järgi, tegelikult kõik on ühesugused, otsivad vaid oma gruppi, kelle abil haljale oksale pääseda.
Fdr25. detsember 2018, 12:27
Aga Presidendiks upitatud euroametnik ütles et lõhet ei ole, kõik on hästi ja olge üldse õnnelik et me teil siin pagulastele mõeldud riigis veel elada lubame?!
minu omad25. detsember 2018, 12:27
algul lähevad, aga varsti ekre tsensori poolt kõrvaldatud.
noh25. detsember 2018, 12:25
Putinilt pole abi loota - venemaa ägab ise moslemite suure protsendilise osakaalu all. Putin üritab neid Kadõrovi klanni abil ohjes hoida, aga kunagi pole teada millal see moslemi--pomm venemaal plahvatab
no aga25. detsember 2018, 12:25
niisugused käivadki valimas, arukale inimesele pole sobilikke kandidaate ja saavad aru, et see näitemäng on mõttetu.
Tajuja Ilona25. detsember 2018, 12:24
Selle maailmavallutusplaani taga on JUUDIILLUMINAADID,JUUDID, lisaks Blinderbergi Grupp,(kuhu kuulub 5% Maa rikkamatest inimestest,kelle käes ON RAHA).Lisaks toetab neid madala musta energia võrgustik,mille eesmärgiks on hoida Maa elanikke hirmu all,allutatuna ja orjastatuna,pimeduses ja illusioonides ning tagada SAATANALE JA TA TONTIDELE energeetiline toit inimeste kannatuste ja madalate tunnete näol.Jüri Lina väljendab end väga leebelt,MUSTA ENERGIA MÕJUTUSVAHENDID inimesele on väga otsesed, räiged manipuleerivad ja rõhuvad inimhinge kõige nõrgematele kohtadele.KARTA POLE VAJA,OLETE KAITSTUD
adventist olen25. detsember 2018, 12:21
Tarand ja see eestisaksa pere tahtsid oma provokatsioonidega midagi saavutada,aga õnneks kõik luhtus,massoonid kaotasid seekord õnneks.
adventist olen25. detsember 2018, 12:18
Kõikide Eesti ja mujal riikides parteide tippjuhid on massoonid ja nende omavaheline vastasseis on ainult näidend lihtrahvale,kulisside taga aga ollakse ilusti vendluses.
Putin25. detsember 2018, 12:17
see misile: vaestele slaavlastele tehakse jälle liiga, nüüd peame oma asustust laiendama.
Hinajaana 25. detsember 2018, 12:16
Kui mulle see Lina varem isegi meeldis, siis nüüd olen ma temas pettunud. Selline vastik üldistamine on ebaprofessionaalne. Lisaks on see artikkel täis sulaselgeid valesid. Rääkigu asjast, aga rääkigu siis ausalt!
psühhopaadid valitsuses 25. detsember 2018, 12:13
Reinsalu tahtis lükata läbi seaduse, mis lubaks eestis viibivatel võõrvägedel suruda maha massirahutusi. Teheke oma järeldus.
püha putini vägi koos ekreiitidega25. detsember 2018, 12:12
on maailma demokraatial ja liberaalsusel kõris kinni ja samas on see surmavalt ohtlik ka rahvusriikidele
Hullumajas25. detsember 2018, 12:10
on veel huvitavamad loengud, seal igasugused maailmakuulsused koos :).
juku25. detsember 2018, 12:07
See kõik on asja nähtav külg, kuid kes on siis see suur organisaator, kes tahab rahvusriike kukutada? Kas tal oma rahvust siis pole? Vat sellest ei saa hästi aru, tundub nagu oleks kommunism jälle võidule pääsenud, kõik kiruvad venelasi, kuid pea süüdlased on hoopis mujal.
EKRE valija25. detsember 2018, 12:06
Varsti tulevad JL uued loengud Eestis. Minge kuulama ja saate teada, mis tegelikult maailmas toimub!
Tõde on ikka valus kuulata.25. detsember 2018, 12:05
mic25. detsember 2018, 11:52
Valged polnud Lõuna-Aafrika põliselanikud. Nad on seal samasugused sisserändajad nagu asiaadid Euroopas
mic25. detsember 2018, 11:47
Metsad ei ole kaugeltki kõige hullem variant .
Annikene25. detsember 2018, 11:40
Jah, metsad ja sood-rabad on eestlasi ikka päästnud, aga nüüd metsad poolenisti maha saetud.
dr. Mõngel25. detsember 2018, 11:37
Oskar.25. detsember 2018, 11:33
Jah ka meil Eestis hakkas inimeste koondumine suurlinnadesse, kus on nendega kergem manipuleerida, kui elanikega maakohtedes, sellega tegi juba algust M, Laar ja teised jätkavad seda tententsi jõudsalt.
madalalaubaline:....25. detsember 2018, 11:24
....huvitav kuidas pealtnäha norm.inimesed on jõudnud arusaamisele et kui astuvad rehvi,-keski,või sotsi erakonda,siis nende laup venib ja neist on saanud kõrgelaubalised.Tgl.aga on ehk hoopis vesipead,kel mõistust endiselt napib.
sinu25. detsember 2018, 11:22
taip paistab olevat nii kõrge,et palja silmaga kohe kuidagi ei näe
Taarausk25. detsember 2018, 11:14
Võitlus ,viha vaen ,surm-need need viivad kaoseni. Aga mõtlev inimene on suurim hirm neile ,kes elatuvad teie negatiivsest energiast. Iga sõna on energia ja kujundab teie maailma . Arengutaseme tõus päästab teist hirmust ja siis saate mõelda paranemisele. Kellegi suur tahe hävitab inimest, ehk selle üdini negatiivsusse kalduv arvab, pahaaimamata , et ta tahab inimesele head. Meie aga ei saa aru nende headatlikusest, mida meile pakuvad. Teine variant, selgeks teha, et märkame ja aitab meie maaaluse kaevandamiset, metsa lageraiest ja vaimsest orjusest. Akki reisite omasuguste juurde tagasi!
lastetute maffia25. detsember 2018, 11:06
Huvitav, et "jewroliidu" otsustajate ja visionääride hulgas on väga palju lastetuid. Paneb mõtlema, eksole? Kas sellistel on üldse muid huvisid tuleviku suhtes peale iseenda heaolu?
***25. detsember 2018, 11:04
Üldiselt kipub olema nii, et kui tõeseid tendentse täieliku jamaga segada, siis mingi osa publikust hakkab ka seda täielikku jama uskuma ja mingi teine osa ei usu enam ka eelnimetatud tendentside tõesusesse... Halvad on mõlemad arengud.
see mis 25. detsember 2018, 11:00
puudutab kosovot ja serbiat on tõsi. sellest ei taheta siiamaani rääkida enam. kui poleks seal ise käinud ei võtaks sõna. nad väldivad teemat ja süngus tuleb näkku kui küsitakse. muideks kuuliaukudega majad meenutavad seda siiamaani.
Peeter.25. detsember 2018, 10:58
Hr.Lina juttu ei saa kõike võtta tõena kuid siit võiks teha mõtlemapanevaid järeldusi. Muidugi õige Eestlane ei hakka ka siis ujuma kui vesi suuni vaid loodab ikka suurte sõprade abile !
oh ja25. detsember 2018, 10:57
ilmselt eksisteerib pikaaegne projekt nii umbes 1000 aasta peale ette mida siis tasapisi viiakse ellu korigeerides tingituna x-faktorist vastavalt vajadusele ettenähtud lõpliku eesmärgi saavutamiseks vajalikul määral
Kiki25. detsember 2018, 10:51
Minge siis paberil valima.Ärge istuge kodus ja soiguge .me ei saa midagi teha.Väga paljud minu tuttavad.Vähemalt proovime--mitte istume arvutis ja nutame.Kui on meeleavaldus --on vaja tuhandetel kohal olla.Võtta või vaba päev.Balti keti joks sai vaba päeva.Nüüd on meie vabadus veel suuremas ohus.
Vello25. detsember 2018, 10:49
RAA25. detsember 2018, 10:48
ka mina ei meeldi modedele.
Kuusik Kaasik25. detsember 2018, 10:47
Ilusaid pühi praegustele ja tulevastele EKRE valijatele- seega KÕIGILE!
Täpselt nii. Urjäää!25. detsember 2018, 10:47
Varsti25. detsember 2018, 10:47
on EESTLASI 30 prossa--Siia mahub 7 miljonit muulast soojalt maalt.Arvutused on kõrgemalt poolt juba tehtud ja avaldatud.Pole minu mõte.
Vello25. detsember 2018, 10:47
Veidi musta huumorit vahele ;) See oli nagu Jüri Lina aastahoroskoop... Aga üks rumal küsimus targematele, et milleks on vaja massoonidel pagulasi, kes tööd ei tee ja abirahadest elavad? Ok... rahvusriigi hävitamine... kuid mis juhtub siis peale seda, kui kõik on pekki keeratud ja märatsevad? Kas praegust süsteemi pole lihtsam kontrollida? Milleks kogu see jama? Kas AK47ga ringi jooksvat harimatut getomeest on siis lihtsam ohjata, kui praegust laenuorjuses olevat eestlast?
jura25. detsember 2018, 10:45
Varsti 25. detsember 2018, 10:45
peab Õhtulehe lugeja kirjutama hieroglüüfides et arvamus modest mööda pääseks.
Põllud25. detsember 2018, 10:44
ei muutu metsadeks .metsad raiutakse.Kasvab võsa ja umbrohi.Huvitav kas need sõnad on keelu all sest eelmine sama kommentaar ei sobinud.
Põllud 25. detsember 2018, 10:43
ei muutu metsadeks.Metsad raiutakse--kasvab vaid väärtusetu võsa või umbrohi.Kes jaksab kiiresti paljunevaid prussakaid toita.??
info25. detsember 2018, 10:41
ja selle usaldusväärsus, sh Wikipedias. Moonutamise, manipuleerimise, eksitamise eesmärgid eri allikate kerge tehnilise kättesaadavuse ajal. Teadvuse ja mõtlemisvõime väärtus... massistamise käigus. Vastuhakuvõime säilimise võimalikkus... Huvid, nende vastandamine... Konfliktid, soovimatud lahendused... Pandora laegas.
to tulevik25. detsember 2018, 10:41
Oled sa kõrbes metsa näinud, metsad saetakse või põletatakse maha, mets ärritab isegi stepirahvast...
info25. detsember 2018, 10:39
ja selle usaldusväärsus, sh Wikipedias. Moonutamise, manipuleerimise, eksitamise eesmärgid eri allikate kerge tehnilise kättesaadavuse ajal. Teadvuse ja mõtlemisvõime väärtus... massistamise käigus. Vastuhakuvõime säilimise võimalikkus... Huvid, nende vastandamine... Konfliktid, soovimatud lahendused... Pandora laegas.
info25. detsember 2018, 10:36
ja selle usaldusväärsus, sh Wikipedias. Moonutamise, manipuleerimise, eksitamise eesmärgid eri allikate kerge tehnilise kättesaadavuse ajal. Teadvuse ja mõtlemisvõime väärtus... massistamise käigus. Vastuhakuvõime säilimise võimalikkus... Huvid, nende vastandamine... Konfliktid, soovimatud lahendused... Pandora laegas.
info25. detsember 2018, 10:36
ja selle usaldusväärsus, sh Wikipedias. Moonutamise, manipuleerimise, eksitamise eesmärgid eri allikate kerge tehnilise kättesaadavuse ajal. Teadvuse ja mõtlemisvõime väärtus... massistamise käigus. Vastuhakuvõime säilimise võimalikkus... Huvid, nende vastandamine... Konfliktid, soovimatud lahendused... Pandora laegas.
oh ja25. detsember 2018, 10:34
üks on kindel nimelt rahvusriigid on määratud kaduma ning nad kaovad kindlasti mõne aja jooksul kuna globalismi ei ole võimalik võita ja selle aluseks on lääne tsivilisatsiooni ideoloogia mis kirjas piiblis
unenägude seletajale 25. detsember 2018, 10:26
Nii ongi, ei saa EKRE üle 15- 20% isegi siis, kui saaks 80% häältest.
unenägude seletajale 25. detsember 2018, 10:26
Nii ongi, ei saa EKRE üle 15- 20% isegi siis, kui saaks 80% häältest.
Loe ajalugu,Lina25. detsember 2018, 10:17
Lina valetab Kosovo kohta. Seal maal elasid inimesed (albaanlaste esivanemad) ka enne seda, kui slaavi hoimud sinna 6.sajandil imbuma hakkasid. Peale esimest Balkani soda, kui Serbia Kosovo endale sai, toimus seal muslimite (albaanlaste, turklaste, bosniakkide) massitapp ja piirkonna etniline puhastus Serbia riigi poolt. Sama uritas Miloshevic 1990-ndatel, aga ei onnestunud.
Ei tohtinud 25. detsember 2018, 10:12
sõna ne.eger mainida kohe läks modereerimisele, panin punktid vahele siis läks üle.
Jah aga25. detsember 2018, 10:10
Ne.egr.eid veel ei ole piisavalt.
kas eesti25. detsember 2018, 10:05
on rahvusriik? siin muulasi üle 30 prossa
Juku25. detsember 2018, 10:05
Kas Lina tahab väita et keskmisest madalama taibuga inimesi tuuakse massiliselt valima?
Näiteks25. detsember 2018, 10:00
Kes soovib näha tulevikku, mida eurooplastele planeeritakse, see vaadaku tänapäeva Lõuna-Aafrikat, kus valgetelt poliitiline võim 1994 ära võeti. Praegu on juba kahes Euroopa riigis, Iirimaal ja Portugalis, peaministri ametis indialased. Suurbritannias, Saksamaal, Rootsis on Aasiast ja Aafrikast pärit ministreid.
rp25. detsember 2018, 09:54
Presidendivalimiste puhul pole meil üldse valimisi - on erakondade kokkulepe.
Enn25. detsember 2018, 09:52
Ratas meil ka vabamüürlane ja juutide Habbst liikumise sabarakk.
Ikka25. detsember 2018, 09:45
Rohkem sallivust ja täielikult aitame!
planet25. detsember 2018, 09:36
viimasel ajal ükski minu kommentaar läbi ei lähe. Proovin. Muidu on mul ka väike vandenõuteooria.
v25. detsember 2018, 08:58
Rahvust võib vahetada sellel, kelle reptiiliajuga saab manipuleerida. See psühho on kõige suurem relv . Kui vaimse tasandil Lakkab mees või naissenergia muutuma , võtab keegi juhtohjad üle ja teeb kiiresti temast sõltuva... Jama on siis kui ta ärkab ülesse ja tahab täisväärtuslikuks saada. Vaadake ennustajaid-keda usute. vähestel õnnestub oma ajuga iseseisvalt ,ilma võõraste mõtete koosmõjuta tegutseda, teadmised on selleks , et suudad alustada mõtlemist. Kui see on samuti tugevalt miinuses, aga veenmisoskus suur, langed nagu äblikuvõrku ja vabaned siis kui ise tahad vabaks saada ja aju aitab.
Definitsioon25. detsember 2018, 08:21
Wikipedia: Rahvus, ka natsioon on etnose arengustaadium, mida iseloomustab keelel, kultuuril, usul või muudel teguritel põhinev identiteet. Rahvust eristab etnosest tavaliselt rahvuslik eneseteadvus: rahvus nimetab ja piiritleb ennast ise, etnos ei pruugi seda teha. Rahvusse kuulumine ei ole iseenesestmõistetav: rahvusse ei sünnita, rahvusse kasvatakse ja õpitakse. Rahvust on võimalik vahetada.
Kommentaar.25. detsember 2018, 07:42
Hästi ja targalt kirjutatud artikkel. Ainult nõme ja Eesti rahvavaenulik vaidleb sellele vastu.
25. detsember 2018, 06:05
Tead sa mõnd teist liikumist mis seisab Eesti iseseisvuse ja rahvusena säilimise eest? Kui ei tea siis hoia oma suumulk koomal!
Heh25. detsember 2018, 12:24
Ekreiitide unistus - kui saaks sundida kõik teistsugused ja teisel arvamusel inimese vaikima. Tigedate vanade meeste märg unenägu ...
25. detsember 2018, 06:03
Eesti võim hakkab selles võitluses elu ja surma peale osalema hävitajate poole peal. Ta on seal juba praegust.
Unenägude seletaja25. detsember 2018, 00:47
Jossif ütles, et hääletajad ei otsusta midagi, otsustavad häälte lugejad. Võtmekuju on valimiskomisjoni teel olev mees, kelle taskus on mälupulk valimistulemustega. Senini oli ta lähedalt seotud.... Teate isegi kellega.
T.Mets--20augusti klubi liige25. detsember 2018, 00:25
No täna on tsensor tõesti segane, minu komm oli igati korrektne, aga kohe läks tsenseerimisele, mis on vastuolus meie endi põhiseadusega
arvamus25. detsember 2018, 00:08
Lina vist unustanud, et meil on e- valimised, ei maksa nii naiivne olla...
Küsin24. detsember 2018, 23:49
Millised on lähteandmed, mille pealt Jüri Lina ennustab, et EKRE on ainuke erakond, mis Eesti iseseisvuse eest suudab seista. Seni ei ole neil ju peale kõva kisa ja riigile vastutöömise ning naeruvääristamise veel midagi ette näidata.