Majandusteadlane | Kes tahaks loksuda Rail Balticuga 13 tundi Berliini? (39)
Tegelikult on vaja kiirusele 160 km/h vaja rekonstrueerida olemasolev 1520 mm rööpmevahega raudtee, mingit uue laiusega Rail Balticut ehitada paralleelselt Via Balticaga ja olemaoleva raudteega vaja ei ole!
Ükski autokoorem Via Balticalt raudteele ei koli, kuna autoga maksab ühe konteineri vedu Muugalt Kesk-Euroopasse 1500 eurot ja raudteel (ka Rail Balticul) 3000 eurot.
Ajakaotus reisijatele, kui me ei ehita Rail Balticut, vaid liigume Tallinnast Pärnusse rekonstrueeritud olemasoleval raudteel, on 22 minutit. Kas selle nimel on vaja kulutada 1,6 miljardit eurot ja ehitada kehand mahuga 17 miljonit kuupmeetrit läbi põldude, metsade ja rabade?
Kas Salomets ise sõidaks Tallinnast Berliini 13 tunniga ja piletihinnaga 130 eurot ühe otsa eest, nagu plaanid ette näevad?
Kaupu Rail Balticule saabuma ei hakka, kuna sellel puudub konkureerivate teedega konkurentsivõime. Siin paluks Salometsal tõsta võtta konsultatsioone Eesti transiidiettevõtjatelt.
Kommentaarid