Tele

Varro Vooglaid kaebas ERRi kohtusse: ETV2s väideti, et ma olen „heteromees, kes mõtleb geiseksile kolm korda rohkem kui tavaline homoseksuaal“ (113)

LISA KOMMENTAAR

Kodanik20. detsember 2018, 15:32
Kindlasti on väga palju neid kellele saade meeldib! Need kellele ei meeldi, need ei pea ju vaatama?
klassikud19. detsember 2018, 03:20
Kunagi pimedal keskajal v veidi varem, süüdistati ka ühte meeskodanikku liigses mõtlemises ja tariti teine suure kisa ja käraga kohtuherrade palge ette. Aga suure lärmiga alanud teema vajus visisedes kokku, kui süüdistav avaldas oma suurima saladuse, et ta üldse ei mõtle. Päeva jooksul ei liigu peakolus ühtegi mõtet, ei geidest ega heterodest, nimelt on ta lollina sündinud ja ka selleks jäänud. Oligi kogu moos.
Tema alandamine on Tema ülendamise tagatis.18. detsember 2018, 20:25
Patt on muutunud teaduseks ja ülekohut austatakse kui usundi osa.Patu pettus on jõudnud kulminatsiooni.Inimhinge rikkumiseks on käiku lastud kõik jõud.Inimesed on valinud endale peremehe,kes aheldab neid kui vange oma vankri ette.Petetute sünge rongkäik liigub igavese hukatuse poole-igavesse öösse,millele ei järgne hommikut. Inimese aistingud,närvid,impulsid ja organid on üleloomulike jõudude mõjutusel pühendatud jälgimate pahede teenistusse.
Elame huvitaval ajal18. detsember 2018, 18:07
Näiteks Kristina Kallas on meil õppinud Budapestis Sorose tuleviku ülikoolis
Pets18. detsember 2018, 14:48
Absoluutselt nõus; tõepoolest, milleks ?
Err-le18. detsember 2018, 13:52
Err-i poolt võiks tulla selgitus, miks taoline saade eetris.On see haridus-,kultuuri-, teadus-,majandus-, poliitika-või meelelahutussaade? Kui meelelahutus, siis kas me tunneme sellisest meelelahutusest puudust? Te kasutate maksumaksja raha ja kas selline saade on ikka meelelahutus?
teeme, mis tahame18. detsember 2018, 13:09
Eks proovigu see suur Koik ära tõestada, et tal on õigus. Õigus nalja pähe produtseerida nilbusi ja mõnitusi. Ah, et politsei hakkab uurima, kas ehk vasakradikaalide vihapurskeid esmajoones? Oh ei, ikka isamaalaste alalhoiu tahet, mis pole uues ilmas sünnis.
Keskealine naine18. detsember 2018, 12:22
peavoolu kaitse, mitte peavoolu kaie
Keskealine naine18. detsember 2018, 12:20
Sotsidest ja reformist kedagi Koik kardab mõnitada. Mida ta kardab ? Arg ka veel. Ainult isamaalised eestlased on Koigil hambus, nende kallal ju hea julge tunne ilkuda. Alatu tegelane. Ainult siis julgeb omaarust kõva mees olla, kui peavoolu kaie on seljataga.
Miks sa ei vaata teisi kanaleid? Närvid oleks terved ja meel rõõmus. 18. detsember 2018, 11:39
ok :D 18. detsember 2018, 11:23
Kohtunik: Kui tihti te mõtlete geiseksile? Varro: Ma ei mõtle iialgi geiseksile Kohtunik: Aga te just ütlesite ju geiseks Varro: Ma ei mõelnud sellele Kohtunik: Te ei mõelnud, mida te ütlesite? Varro: Ma ei kujutanud seda ette Kohtunik: Ei kujutanud mida ette? Varro: Visuaalselt, noh, mehi seda tegemas Kohtunik: Aga te just kirjeldasite praegu geiseksi Varro: No see on nagu .. jumala ette kujutamine, abstraktsemalt Kohtunik: Teie kaebus põhineb vääral faktiväitel, mitte abstraktsioonil Varro: No see ERRi väide kolmest korrast rohkem oli igal juhul otsene vale Kohtunik: Kui palju siis tavaline
Mofo18. detsember 2018, 11:19
Progressiivsed inimesed ju võivad, sest nii on õige!
Usk õiglasesse Eesti kohtusse?18. detsember 2018, 10:57
Õigesti tegi, vasakäärmuslik meedia peab õppetunni saama, kuigi Eesti kohut me ju teame, mida see endast kujutab.
Olen Veidemanis väga pettunud18. detsember 2018, 10:42
sest ta on käitunud nagu Pilatus,kes tahab säilitada oma ametit ja valib pigem süütu surmasaatmise kui ilmaliku au kaotamise.Selle asemel,et riskida oma ametiga,andis Pilatus nõusoleku Jeesus risti lüüa. Hoolimata ettevaatusest,tuli Pilatusele kätte see,mida ta kartis.Ta kõrvaldati kõrgelt kohalt(Rooma maavalitseja kohtukojas)ning solvatud uhkus ajendas varsti pärast Jeesuse ristilöömist lõpetama omagi elu. Vool tõmbab vales suunas,ja see,kes läheb kokkuleppele kurjusega,neeldub patupimedusse.
Parro18. detsember 2018, 10:29
Ei eksi. Mõlemad osapooled peavad oma väiteid tõendama. Olen nõus, et kõigepealt peab ERR tõendama oma väidete õigsust. Kuid see on imelihtne, sest on üldteda fakt,et Varro vooglaid pidevalt homoteemadel sõna võtab ja kirjutab. Ta ei saa seda teha, ilma seejuures sellele mõtlemata. Seega on saates tehtud järeldus igati loogiline.. Nüüd on Varro kord vastupidist tõendada...
!!!18. detsember 2018, 10:14
Tellimustöö kellelegi ära panna.
18. detsember 2018, 10:10
Need sõnad hoidke endale, loevad ka need , kes teie sõnad mõjuvad hävitavalt. Teile ei ole mingit õigust peale suruda vastu teiste tahtmist sõnavara ja veel hullem kui teie reaalne elu on sellest sõltuv, siis tegelege suures õmnes oma tagatoas millega tahate. Iga tasakaalutusest kujuneb välja haigus. Ka sõnades on see jõud , kui korrutate kogu aeg oma lemmiksõna, võtab see teid oma mõjuvõimu alla. Aga iga mõte ja organ peab olema tassakaalus, seda kool ei õpeta. Kõrvalkalle peatab vaba tervendava mõttevoolu ja hakate kalduma kuristikku kus valgus väheneb. Kas olete uued pooljumalad , kes tõde
Nipik18. detsember 2018, 09:43
Kus see nali selles saates on? Jaburus kuubis!
Kummaline teleloogika18. detsember 2018, 09:35
töötasin üle 16 aasta prokuratuuris, esinesin kohtus enam kui tuhandes kohtuasjas ja saatsin trellide taha väga palju kurjategijaid. Nüüd selle teleloogika järgi peaksin siis äkki ma isegi kurjateggija olema, et ma sellest nii palju mõtelnud ning sellesse süvenenud olen olnud.
Nipik18. detsember 2018, 09:35
Nii labast "huumorit" ei peaks riigitelevisioon kultiveerima! Kõike ei pea välja ütlema, mida sülg suhu toob, enne tuleb kriitiliselt mõelda ka.
Berthold18. detsember 2018, 09:02
ERRi poliitiline tellimus. Saate tegijad on täielised diletandid.
Absoluutselt õige nõue.18. detsember 2018, 08:49
Maksku trahv ära või mingu kappi tagasi.
Varro on väärikas pereisa18. detsember 2018, 08:48
Ja ta teeb õigesti, et oma au kaitseb !
Indrek218. detsember 2018, 08:34
Selle hälbe PROPAGEERIMINE on ohtlik mitte nad ise
hahaha18. detsember 2018, 08:33
Sellised saateid on terve maailm täis, Soomest Saksamaani, Venemaast Ameerikani ja kõik mõistavad seal nalju, küll saab saab Saksmaaal Merkel, Soomes, Timo Soini, Ameerikas Trump ja nii edasi ja nii edasi, aga ainult kes teeb järjekordselt draama ei millesgist, on Varro. See on nii tüütuks läinud, et Varro kohta ongi õigesõna-lumehelbekene. Ise jahub koguaeg, et meil on arvamusvabadus, ja nüüd kui tema kohta kasutatakse arvamusvabadus on ta nagu väike lumehelbekene. oh sind varro, mõtle tõesti oma enda pereprobleemidega ja vähem geiseksile. Täielik lumehelbekene
to arvan18. detsember 2018, 08:18
Olen sinuga nõus ja siit võib pigem järeldada, et tellimuse taga ongi nn. grupp kelle esindajaid on terve err täis, sealt ka need haiged mõnitavad näljad ja muu säärane moraalitus. Aga, et Veidemanni teadmata sellised asjad eetrisse jõuavad, siis kõigepealt tulebki tema vastutama panna ja seda sõna otseses mõttes.
Arvan18. detsember 2018, 08:11
Sellise saate koht pole ERR-i telekavas. Ükski erakanal poleks sellist saadet eetrisse lasknud.Ei ole seal huumorit karvavõrdki vaid mõnitused inimeste üle. Kas ERR võtab ka vastutuse ja kas on tegu tellimusega mingilt erakonnalt?
Isik, Lik18. detsember 2018, 08:07
Kui oleksin avaliku elu tegelane, siis ei lepiks ka mina solvavate siltide külge kleepimisega.
to 01.2518. detsember 2018, 05:33
Varro ei pea kohtus midagi tõestama,tema võib kogu istungi aja lausa vait olla,oma sopasaate juttu peab tõestama see juudas Koik
Keskealine naine18. detsember 2018, 02:51
Vaatasin videot, kuidas Koik mõnitas kohe mõnuga Kristiina Ojulandi. Väga ilge oli vaadata. Kes see Koik endaarust on ja kust võtab õiguse oma isamaast hoolivate eestlaste üle ilkuda ? Väga labane ja madal. Kõige rohkem huvitab, mis rahvusest ta on ?
pesto18. detsember 2018, 02:35
Kolesaade koleda saatejuhiga, üle aegade mõttetuim saade. Poliitikud lasevad ennast vabatahtlikult mingitel jõmmidel ennast mõnitada, satiiri, huumorist rääkimata pole seal sentigi. Jõudu Varrole!
Paraku18. detsember 2018, 02:35
Huumorit on saates vähe, puhas ühekülgne propaganda ja palju valesid
Keskealine naine18. detsember 2018, 01:27
Kuidas Koik küll armastab eestimeelseid eestlasi mõnitada. Kes Koik ise rahvuselt on, kas keegi teab ?
Lugeja18. detsember 2018, 01:25
Aga see ju sulatõsi. Mida ta kohtus tõestada loodab?
tont seda teab18. detsember 2018, 00:54
üks asi on kuiv teooria, teine asi päris praktika e kehalised katsed. Kuidas kohus tõe selgitab? Igatahes kinu hakkab saama
ikka parem18. detsember 2018, 00:50
kui allavoolu solgitorust
SÖÖB AGA SALGAB18. detsember 2018, 00:13
juumorivaeste nõrganärviliste püüdlemine arvamusliidriteks ja poliitika tippu teeb veitsa ärevaks. Las pigem maadlevad oma ülevõimendatud luupainajatega koduseinte vahel, kuiet pärast kukuvad ajupesuga masside ajusi siledaks timmima
oehh18. detsember 2018, 00:11
Peavoolu palgalise komme kommentaarium täis eri nimede alt.
Hmm18. detsember 2018, 00:10
Ei olegi heteromees või?
... 19. detsember 2018, 20:45
On küll hetero.Aru ei saa või:) Kui küsimus jälle päevakorda tõstetakse, siis teeb vajadusel kohe ka 8nda lapse valmis (tõestuseks)..
to eestlane17. detsember 2018, 23:56
Palgaline, jäta järgi ükskord ja lõpeta eestlaste mõnitamine.
to eestlane17. detsember 2018, 23:54
Palgaline, vaatan sulle teeb nalja eestlate mõnitamine.
See pasameedia tuleb paika panna.Toetan Varrot 1000 euroga.17. detsember 2018, 23:32
Iseenesest õige et Varro pani märgi maha.
kes?17. detsember 2018, 23:27
To: kus see nali siis on Mine vaata klassikokkutulekut edasi. See sinu huumori kõrgeim pilotaaž ;)
meediategelased17. detsember 2018, 23:07
märt koik ei ole Arnold Oksmaa peeru ka väärt.
et kui mõtleb kriitiliselt17. detsember 2018, 23:03
siis ei mõtle üldse? noh, vooglaiu puhul on ka see mõeldav muidugi
hageja17. detsember 2018, 23:02
peab tõestama enda hagi õigsust. ja SEDA hagi vooglaid küll võita ei saa
kui vooglaid17. detsember 2018, 22:59
tõestsab kohtus, et ta ei mõtle homoseksi peale, siis tõestab ta samas, et ta valetab ja ajab lihtsalt leivateenimise mula suust välja. ei saa mitte mõtelda teema peale, mille oled valinud oma vastutegevuse objektiks. halturštšikud muidugi saavad.
jah17. detsember 2018, 22:57
ka venemaal jäetakse lapsed jubedatesse lastekodudesse selle asemel, et lasta neid ameeriklastel lapsendada. kahtlemata on lastekodulapse elu kaunim kui kahe inimese juures, kes armastavad teineteist viisil, mis võõrastesse pükstesse piilujatel viha keema ajab.
ilusti mandub17. detsember 2018, 22:56
ja vooglaiu kohta on see kindlasti tõde. kuidas oleks võimalik tõestada, et mees, kelle võitlushüüdeks on homoviha, ei mõtle oma "töös" homoseksi peale? kui ei mõtle, siis pole ta loba üldse midagi väärt. noh... tegelikut ei olegi.
Sina nn."eestlane" oled pelgalt vasakpoolse pasameedia ohver.17. detsember 2018, 22:54
Mina olen nõus Varrot aitama nn. kohtukuludes.
veera17. detsember 2018, 22:52
ei teadnudki, et selline sade on olemas, praegu vaatan- täielik saast. Mida Varro põeb üldse?
17. detsember 2018, 22:43
Kus see huumor seal on? KUS SEE HUUMOR SEAL ON?
Vaimse tervise huvides17. detsember 2018, 22:36
Just maksumaksja ongi see, kelle huvides on sopameedia taltsutamine. Nii, et laske rahakotid avada ja taltsutagem lollmeedia.
tomm17. detsember 2018, 22:29
Enamus lihtsameelsetest ei tabagi asja tuuma. Mina oskan (ja ka VV oskab) küll vahet teha geipropagandal ja geiseksil.
maksab kaotaja17. detsember 2018, 22:22
mees4817. detsember 2018, 22:08
Err mandumine on masendav.. kuidas see võimalik on.. kunagi oli täiesti vaadatav kanal
Seks17. detsember 2018, 22:04
seksiks,aga lapsendamisõigus tuleks homodel ära keelata.Abiellugu kirikus või kiriku taga,kedagi ei koti,aga jätku lapsed rahule.
Mida siis ei paista UU-s ja Objektiivis17. detsember 2018, 22:01
"400 ületundi,"! Keegi ei räägi tasuta tundidest. Eestis ja Ungaris on ületunnid tasustatavad. Uudis on uus ja vähe kajastatud. Kes Ungari keelt ja olusid tunneb võiks täpsemalt rääkida. Meil on peaameedias uudised Ungarist liiga lühikesed ja pigem Orbani vastase hoiakuga.
vanasõna17. detsember 2018, 21:35
Mida siis ei paista UU-s ja Objektiivis17. detsember 2018, 21:20
Selle vähese ja värske uudise järgi protestitakse Ungaris 400 ületunni pärast. See teeb 50-nädalase aasta korral 8 lisatundi nädalas ehk 48-tunnist nädalat. Vaatame kuidas on olukord meil. Töölepingu seadus: "... Tööandja võib töötajalt vastavalt hea usu põhimõttele nõuda ületunnitöö tegemist..." ja "§46. Töö tegemise aja piirang. (1) Tööaeg kokku ei tohi ületada keskmiselt 48 tundi seitsmepäevase ajavahemiku kohta kuni neljakuulise arvestusperioodi jooksul, kui seaduses ei ole sätestatud teistsugust arvestusperioodi." ????? Millest me räägime?
17. detsember 2018, 21:06
Mul on tunne et enamus inimesi ei saanud naljast aru. Nali ei ole Varro salajaseks geiks kutsumises. Selle naljaga pole seda vihjatud. Nali on selles et ta võtab gei teemadel nii tihti sõna ehk siis "mõtleb gei seksist" See on täpselt samasugune nali kui õelda et ateistist usuvastane aktivist mõtleb ja räägib jumalast tihedamini kui mõni kord aastas kirikus käiv usklik.
ww17. detsember 2018, 21:04
Põhimõtet "Kristliku kultuuripärandi üheks ilusamaks viljaks ja ühtlasi traditsioonilise ühiskonnakorralduse üheks alustalaks on elukestvale abielule toetuv perekond kui mehe ja naise vahelise armastuse ning nende ühendusest sündivate laste kasvamise loomulik keskkond." Seda põhimõtet on SAPTK ja hr Vooglaid pidevalt järginud ja sellealast selgitustööd teinud.
kes17. detsember 2018, 20:35
Jah:D on küll suht lustakas vaadata,et kõigile peab meeldima-seal ikka korralik Lauristini koolkond tegutsemas! Hästi koolitatud "koerad":D
Imestan17. detsember 2018, 20:19
Mida on VV-l kurta, kui ise tõepoolest päevast-päeva geidest räägib: mis meelel see kellel. Mind küll ei huvita, mis geide magamistoas toimub, liiati pole nad ühiskonnale ohtlikud.
unlike17. detsember 2018, 20:08
Samas17. detsember 2018, 20:08
....võiks mees ikka ka naljast aru saada!?
to rain 19. 5217. detsember 2018, 20:03
Ja palgaline kommentaator rain on tark või ?
pragma17. detsember 2018, 19:59
tema ei väidagi midagi.. tõestama peab see, kes väitis, et mõtleb..
pragma17. detsember 2018, 19:56
kas se Koik juba sai nipli pihta oma lapsesuu eest? või oli see reklaamitrikk? aga küsib küll usinasti..
ww17. detsember 2018, 19:55
Vooglaidi on pilgatud üle igasuguse mõõdu. Kui geid on solvunud igast väiksemast märkusest nende kohta, siis paistab, et teistsugust orientatsiooni, täpsemalt järelkasvuga pere väärtusi toetav inimene nagu ei kuulukski nö kaitsekategooriasse. Arvata võib, et Koigi lauset tõlgendatakse järgmiselt: aga, hr Vooglaid, Te ju tõstatate nimetatud probleemi pidevalt amoraalsena. Kuna te seda teete, siis Te sellele ka mõtlete. Mis sellest, et V. Vooglaid mõtleb kriitiliselt, talle omistatakse aga hr Koiki poolt alltekstina perversne mõte.
appi17. detsember 2018, 19:51
Jaan 18.26, 18.23 ja 18.44 on ju peavoolu palgaline kommentaator.
to 18. 2617. detsember 2018, 19:47
See on ju palgaline kommentaator, kes raha eest Ekret sõimab. Peavool maksab.
morbet17. detsember 2018, 19:37
Võbla seisneb laim selles, et tegelikult polegi heteromees?
.17. detsember 2018, 19:31
Teine maailmasõda käis sotsialistide vahel: stalinlikud sotsialistid ja natsionaalsotsialistid. Oleks ka kolmas maailmasõda sotsialistliku riigi poolt ehk lahti läinud, kui poleks vähe pidurit tõmmatud: https://www.ohtuleht.ee/136167/miks-beria-tappis-stalini
k17. detsember 2018, 19:31
Tegemist on huumorisaatega, mistõttu on loomulik eeldada, et kõik, mis sealt tuleb, on lihtsalt tegijate arvamus. Arvamuse avaldamine ei ole meil keelatud. Eriti piinlik on lugu sellega, et Varro Vooglaid on ise aastaid palehigis kujundanud saates väljendatud avalikku kuvandit. Mida on Vooglaid teinud traditsiooniliste pereväärtuste edendamiseks? Mitte midagi. Ainult homodest ketrab. Ometi oleks paavstist katoliiklikuma tegelase (paavst näiteks pooldab rändepakti) jaoks ju tööpõld lõputu - rasestusvastased vahendid, abieluväline seks jne.
Terje17. detsember 2018, 19:25
Ei, osa inimesi räägib sellest kogu aeg, aga ei mõtle üldse.
... 17. detsember 2018, 19:24
Siis ta ei mõtle. Vaatab ainult...
Marta,le17. detsember 2018, 19:23
Mina olen jälle Teist palju kuulnud.
17. detsember 2018, 19:07
Mu meelest on põhiprobleem hoopis selles, et inimeste suid püütakse üha rohkem kinni panna. Aga kuidas astuda rumalusele vastu, kui enam midagi öelda ei tohi?
Jüri17. detsember 2018, 19:06
Aga see võib ju õige alla. sest kui tavahomo mõtleb geiseksile kogu ärkveloleku aja ehk üks kord ööpäevas, siis heteromehele topitakse seda "uusnormaalsust" nii uksest kui aknast, nii et päevas võid vihastada ja mõtelda sellele päris mitu korda.
Niisama17. detsember 2018, 19:02
Haha.. hinnangut andes ju peabki kõik asjaolud mõttes läbi mängima. Kes meist poleks tööd ka nö. koju kaasa võtnud jne. Kohe kui mingi jama, siis hakkab oma perekonna taha peitu pugema (.. 7—8 tulekul jne. ). Kui keegi räägib ja mõtleb, siis on ka teisi mõtlejaid ja rääkijaid st. üks prääksub ja teine piiksub ning elu läheb edasi!
eu17. detsember 2018, 18:58
Lp. jaan 18.26 Teie maailma tunnetus ja arusaamine on piiratud, nagu suurel osal ossiparteilastel!!!
Aga kes on juht?17. detsember 2018, 18:46
Peale seda kui ERR Nõukogu esimeheks sai R Veidemann (KE) on see kontor mühinal mutta vajunud.
Jaan17. detsember 2018, 18:44
Martin Helme rõhutab, et pole kujundlik. :) "Mina küll tahan, et siit puldist kõlaks ähvardus. /.../ Tahan, et kohtunike Virgo Saarmetsa, Maret Altnurme ja Kaire Pikamäe pead veereksid." -- Martin Helme
Toivo17. detsember 2018, 18:42
Hinnang homoseksuaalsusele ei ole sama mis homoseksuaalset tausta kasutades mõnitamine.
ks17. detsember 2018, 18:38
KOhtus on tõesti raske tõestada, et Vooglaid pidevalt homodest mõtleb.
err17. detsember 2018, 18:37
Uskumatu kui labaseks ja kallutatuks on rahvusringhääling viimastel aastatel muutunud.
Tom17. detsember 2018, 18:35
Miks nüüd ajakirjanikud ei küsi,et kes õhutab vaenu ja viha???? ERR on ju nii nunnu ja tore?
Jüri17. detsember 2018, 18:34
Miks peaks? Pead emaha võtmine on kujundlik. Helme pole mitte kusagil mitte kunagi nõudnud kohtunike giljotineerimist. Mida kohtunikud saaks Helmele inkrimineerida? Seleta lahti oma kommentaar!
Jaan17. detsember 2018, 18:26
Kurjus, mida usu- ja rahvusäärmuslased külvavad, on viinud mitu korda suurte jamadeni. Seksuaalvähemused on vähemused, ja pole kunagi algatanud veel ühtegi sõda ega massirepressiooni. Rahvuse ja usu nimel on säärast tehtud küll ja veel.
Järsku selle kohtuasja jaoks Varro kogubki / koguski seda 40 000 eurot? :)17. detsember 2018, 18:19
Jaan17. detsember 2018, 18:17
Vaadates kommentaariumi... paneme kõige pealt ähvardajad maksma, siis hakkame solvamisega tegelema. :D
Jaan17. detsember 2018, 18:16
perestroika.pw on vasakäärmuslaste kanal punamust on (oli?) vasakäärmuslaste kanal ETV2 ....um ...hihii... :D eih. :)
Jaan17. detsember 2018, 18:15
Oi, parema ülanurga lumehelbeke, kas sinu ähvardamise tuju läks ära? Ma mõtlesin, et parem-autoritaarsed tüübid olid maailma meistrid ähvardamisel? :) Nii kui vasakule vaatad, lubatakse kohe reeturid võlla ja seebiks ja kõikjale ajada. :) Miks täna ei lubata? Kas on korraldus nunnu ja süütukene olla, et Varro imidž ilusam saaks?
ak17. detsember 2018, 18:13
Mõtteavalduste arvu saaks internetiotsinguga kokku lugeda. Seksiga on tegelenud 15 aasta jooksul seitse korda (katoliiklasena ilmselt mitte rohkem). Edasi on aritmeetika. Kohtul on, mille üle aru pidada.
Muri17. detsember 2018, 18:13
Nonii. Nüüd on siis avalikult teada, et inimene, kes on üks tuntumaid geivastaseid Eestis üldse, ei ole mitte kunagi sellele teemale isegi mõelnud. Kui aus olla, siis seda on tema kirjutistest ka näha. Kuidas see vanasõna nüüd oligi - enne mõtle, siis ütle.
Erna17. detsember 2018, 18:13
Keegi Varro Vooglaid on ise avaliku elu tegelane, kes on pidevalt kõnelenud ja andnud hinnaguid homoseksuaalsuse teemal. Selleks peab küll mehel väga nõrk närvikava olema, et satiiri peale solvuda. Ma ei ole kuulnud, et satiir( siin ei aruta, kas tegemist on hea või halva naljaga) peab olema kaetud fakitidega, vastaval juhul oleks nali täiesti keelatud. Keelatud oleks kõik koomilised poliitlised tegelaskulujud, kuna nende kujutamsel ei ole faktid, oletused ja kujutlused eristatud. Katoliiklus sama väärastunud ideoloogia kui teised, miks Vooglaid ei tegele kirikumaffia probleemidega.
Jaan17. detsember 2018, 18:11
Uued Uudised, mida Objektiivis ei paista: perestroika.pw/2018-12-16-uued-uudised-mida-objektiivis-ei-paista.html Täpsustame siis: Varro puhul on 2 võimalust: a) ta kas mõtleb hoolega ja püüab mõelda strateegiliselt - geidest, lesbidest, abordist, Iirimaast (mis on tema jaoks kohati olemas, mitte siis kui iirlased abordi legaliseerivad), Poolast ja Ungarist (eriti neist meeleavaldajatest, kes Sorose palgal 15000 kaupa ületunnitööna protestivad) b) ...või ta ilmselgelt ei mõtle piisavalt ja kirjutab, mida laes näeb :) Ma arvaks, et ikka A, kuid kohtus selle tõendamine võib hea teater olla!
nii et valid sotse, noh, siis tule ikka parem kapist välja ka.17. detsember 2018, 18:10
Jah17. detsember 2018, 18:09
see on selleks, et sina ei oleks tulevikus jõuetult vihane pinges ja lootusetult kibestunud.
naanu17. detsember 2018, 18:03
mida inimene mõtleb võib öelda ainult tema ise, mingi kõrvalolev tolgus seda küll ei või teada ega öelda, kui leiduks selline teiste mõtete lugeja oleks tegu maailmaimega, mida teatavasti ERR is küll pole mõtet otsida...
üritasin vaadata17. detsember 2018, 17:59
see ongi koik on kõige nürimeelsem saade mis eales ekraanil olnud oma üliedeva id ioo dist saatejuhi ja paari teise tolaga.... no ei ole naljakas ega vaadatav
Siinkohal eksid17. detsember 2018, 17:57
Varro ei pea midagi tõestama- ERR peab tõendama, et tema saates väljaöeldu vastab tõele. Sa pole tsiviilprotsessiga arvatavasti üldse kursis?
Parro17. detsember 2018, 17:51
Mismoodi kavatseb Varro kohtus tõestada, et ta ei mõtle kolm korda rohkem... kui.... Üksnes tema sellekohasest väitest ei piisa ju...
Neh17. detsember 2018, 17:49
Millal kommunistid kedagi segamata on jätnud ja kellegi mõttevabadust ja inimõigusi austanud ?? Laimamine pole inimõigus. Kommunistid on meid kogu aeg hirmutanud, et sõnade eest tuleb vastutada ja las nüüd teevad seda ise.
Räägib ja kirjutab, aga ei mõtle?17. detsember 2018, 17:44
Kas see väide on siis vale?
Vot nii17. detsember 2018, 17:38
maailm ja telekanalid on puhta hulliks läinud. Mulle Vooglaia arutelu meeldib.
Nägin seda saadet17. detsember 2018, 17:38
Kogu see "uumorisaade" ongi mingi liberastide tellimus. Halvustatakse kõike, mis vähegi mõistlik.
tubli17. detsember 2018, 17:37
Hea17. detsember 2018, 17:30
Süda17. detsember 2018, 17:25
Mis selles halba on, kui mõtleb. Las mõtleb. Selles ju kogu inimõiguste point ju ongi. Üks teeb lapsi, teine ei tee. Üksteist ei sega.
Sassis tüüp.17. detsember 2018, 17:25
Mulle Vooglaia arutelu meeldib. MeToo ajal raiutakse päid tõestamata tegude eest eelmisel sajandil, miks nüüd selge ja konkreetse asja korral ei peaks ERR vastutama. Kompensatsioon peaks tulema siiski "satiiriku" taskust, mitte ühisest maksurahast. ERR on poliitilise suundumuse pealt vasakliberaalne ja päris elust võõrandunud. MulliTV.