Tele

VIDEO | „Suud puhtaks“ külalised läksid nokulaulu peale raksu: milleks sellist laulu üldse vaja on? (127)

LISA KOMMENTAAR

Lapsevanem27. juuli 2019, 12:34
Koolis 5. klassis näidatakse lastele videot, kuidas seksida, joonisfilmina. Minu laps sai sellest trauma, ei tahtnud kooli minna kui oli inimeseõpetuse päev, sest tal ei olnud veel küsimusi. Iga lapse areng on väga erinev. Ei ole olemas, et PEAB massiliselt kõikidele samaaegselt infot jagama. 5.klassi lapsed ei hakka lapsed seksima. Jah on lapsi kes seksivad selles vanuses, kuid neid on ikkagi vähe. Ja väga palju sõltub sellest, kes ja kuidas seda teemat käsitleb, milline keskkond on loodud.
Paak27. veebruar 2019, 23:26
Sven27. veebruar 2019, 20:41
Midagi nii jubedat pole ammu näinud.
Kole.18. detsember 2018, 22:47
Jumal kaitse meie lapsi selliste eest!
Kole.18. detsember 2018, 22:47
Saarlane16. detsember 2018, 10:42
Arvan sama! Ja kui sama laulu lauldaks nö.öigete nimedega nagu näiteks Vigala Sass rääkis ja nagu enamus täiskasvanuid, siis pandaks kohe kinnimajja .See on ilus lastelaul, milleks see nüüd ära rikkuda.Nüüd kui kuskil Sepapoisid kölavad,tuleb meele kohe see koleduslugu...Lasteaias on ikka vara veel seukest asja öpetada .
Mann12. detsember 2018, 21:11
No isegi mul oli piinlik seda laulu kuulata... Idiootsus..
Mar12. detsember 2018, 20:54
Appi12. detsember 2018, 19:36
No kuule, "mul seal all on midagi...". Günekoloog saab ainult selle järgi aru, et juu sa siis vist räägid oma suguelundist, kui günekoloogi juurde tulid, mitte pärakust või reie siseküljest. Täiskasvanud inimene võiks ikka olla adekvaatne ja see ei ole kohe kindlasti arsti probleem kui sul on kompleksid.
Mofo12. detsember 2018, 16:48
Jajah, Euroopas on ju kõige enam sündivust piirata vaja, EUs kestab juba pikemat aega demograafiline plahvatus
Keegi ei keela12. detsember 2018, 14:44
8 aastaselt ütleb sulle laps--emme sa oled ikka päris loll!
see inimene on haige!12. detsember 2018, 14:38
väga masendunud olemusega nn spetsialist!
???12. detsember 2018, 14:32
Miks ebameeldiv? Tripper/glamüüdia/süüfilis kallal? Mine siis kontrolli! Sama ebameeldiv kui hamba arst ??? Kuhu ei julge minna!
No ma ei tea12. detsember 2018, 14:28
Käi lapselapsega (6 aastane) saunas nagu mees mehega! Naised käivad naistega. Poiss juba targem kui ... aga keegi mingit noku juttu pole ajanud! Kui õega väiksemad olid/3-4 polnud saunas koos olemisel neil mingit vahet ja ka vannis sulistasid koos! Ju siis saabus aeg kui paljalt ikka eraldi käivad/ või kui rätik ümber siis ka koos! Aga see naisterahvas on mingi kibestunud maailma parandaja! Ehk nais pervert kes tahab ennast nähtavaks teha!
Kui seda oleks laulnud mees!!!!?12. detsember 2018, 14:20
Kui nn ,,kuivanud ,,naine--siis spetsialist ja pedagoog!
Aru ma ei mõista!12. detsember 2018, 14:10
Oleks keegi mees sellist laulukest laulnud--- istuks juba kinni!
Vanavanaema12. detsember 2018, 12:52
Olen teiega täiesti nõus! Ja huvitav, et ühtegi plussi ei ole :D
Vanavanaema12. detsember 2018, 12:45
Märkasin seda sama12. detsember 2018, 12:17
Kui minu kommentaarile vahepeal kaks plussi tekib, siis varsti on read jälle nullis.
Nokulaulust12. detsember 2018, 12:08
Kui seda kasutada preservatiivide müügiks, siis ehk isegi toimib.
kommenteerid12. detsember 2018, 11:20
Teadja812. detsember 2018, 10:54
Aga tõesti, mis siin üldse häbeneda! Teeme laule pissist, kakast, oksest, rögast ja tatist- need ju inimese keha eritised! Minge õige p...sse!!!
Bolger12. detsember 2018, 10:54
Piripill oled. Ma vahtisin selles eas naiste mistahes kujuga rindu väga suure huviga ja katsusin, kui võimalus anti.
Bolger12. detsember 2018, 10:49
Vähemalt jääb siis mõni naine vägistamata :)
50+12. detsember 2018, 10:45
Nonii, nüüd siis ongi minu eelmise kommentaari plussid ja miinused nulli jooksnud :D
12. detsember 2018, 10:35
Kelle probleem see on kui tervishoiutöötajad ei saa aru tavakeelest? Äkki on hoopis meditsiinitöötajatel suhtlemisoskuste puudus, millega inimesed nii sageli kokku puutuvad? Nad ei oska õigesti küsida, et saada vastuseid, Kui ise oma diagnoosi ei tea siis olud juba ette loll.
50+12. detsember 2018, 10:29
Huvitav/vastik on vaadata kuidas kommenteerijate plussid ja miinused (eriti plussid) ajas muutuvad (loe: vähenevad) Mis mõte on sellel, et mulle mõned kommi´d meeldivad kui mõne aja pärast saab 14-st plussist 4 ja siis 2 jne. Vastik ja häbiväärne
Uskumatu 12. detsember 2018, 10:27
Tõesti jaa, mind pani ka see vanaldane kibestund näoga tädi jutt imestama, et kõik kehaosad on võrdsed, nii käed jalad, nina, noku, tussu...ja et ME EI PEA HÄBENEMA! Tule taevas appi! Kas tädi siis võtab avalikus kohas püksid maha ja tunneb end vabalt, ei pea ju häbenema!
propastop12. detsember 2018, 10:18
Selle asja eesmärk on hakata lastele tegema ajupesu. Algul tehakse selgeks suguelundid ja siis hakatakse propageerima , et sa ei pea olema mees vaid võid olla ka naine.
Piip ja Tuut seksist12. detsember 2018, 10:14
Möödunud aastal etendasid Piip ja Tuut seksikasvatuse teemal "Pimedas ja teki all", mis oli nende poolt mõeldud lastele alates 5.eluaastast ja peredele. Samas vaatasid seda lasteaiarühmad, kus lapsed ilmselgelt ei olnud selleks valmis ja tekitas lastele liiga varast huvi ja küsimusi seksi kui sellise vastu.
Tissid-tussud ja paar nokut oli ikka ka. Näosaate lauluõpetajal oleks sellelt laulutussutädiltädilt 12. detsember 2018, 10:06
Nõus 50+ga 12. detsember 2018, 10:00
proua Holm peaks lasteaialapsed rahule jätma.
ikka skandaali vaja et müüks12. detsember 2018, 09:58
No seni kui klikke tuleb on rumal rahvas üks tänuväärt rahvas
H12. detsember 2018, 09:57
Üsna mõttetu teledebatt, kaagutamine, millest ei selgu mingit tõde ega lõppsõna. Selles saates oli eriti sümpaatne kuulata Tiiu Kuurmet. Aga tolle nn nokulaulja või siis ehk seksuaalkasvataja hoiaksin oma lastest küll kaugel eemal. Vabandust, aga täiesti napakas naisterahvas.
braavo12. detsember 2018, 09:57
Vanaema12. detsember 2018, 09:52
Nüüd ju ilmaelu sassis ja seletada keerulisem, sest õnel lapsel seda traditsioonilist ja NORMAALSET erinevate suguelunditega ema ja isa ei ole...
per versne saade oli12. detsember 2018, 09:52
see oli üks kallutatumaid ja rõv edamaid saateid mis ETV-s nähtud, kui sihuke pel etis tuleb ja käsib nok ut näidata siis on kindel, et olen impot ent kogu eluks
Vanaema12. detsember 2018, 09:49
Nüüd ju ilmaelu sassis ja seletada keerulisem, sest õnel lapsel seda traditsioonilist ja NORMAALSET erinevate suguelunditega ema ja isa ei ole...
terviseõpetus koolides.12. detsember 2018, 09:47
Koolides on terviseõpetuse tunnid -5 klassis sooline areng.8 klassis rasestumisvastased vahendid .Paljud lapsevanemad leiavad ,et vara ja sobimatu.Lasteaialaste sooline kasvatus jäägu lapsevanemale.
tt12. detsember 2018, 09:28
Õpetamine käib täiel rindel- Delfis lausa seksi rubriik, kus käitletakse isegi anaalseksi võtteid. Kuhu edasi_ kas sooneutraalsuse poole meeste kastreerimisega või naiste steriliseerimisega? Meestest saaksime siis suurepäraseid tenoreid, naistest lelusid.
NN12. detsember 2018, 09:28
Eesti keele seletav sõnaraamat: t u s s u ‹6› ‹s› lastek tagumik
50+12. detsember 2018, 09:19
Loen siin kommentaare ja leian, et 95% kommenteerijatest ei ole nõus pr. Holm- lauluõpetajaga. Olen põgusalt näinud seda saatelõiku Pealtnägijas. Tõepoolest, minule tundus see valena, selline teema käsitlus väikelastele. Eilses saates oli pr. Holm- lauluõpetaja üks väga pahur tegelane, kibestunud vanaprovva. Minu isiklik arvamus on, et sellise suhtumise ja käitumisega (vanaldane) naisterahvas EI SOBI seksuaalteemat üldse käsitlema. Jätke tõepoolest lasteaialapsed rahule. Õpetada tuleb teemat koolis ja ärge laulge laule vaid nimetage "asju" õigete nimedega.
ivlis12. detsember 2018, 09:15
Ütlen sama,piinlik oli vaadata,vahetasin kanalit.Me läheme oma tahtmiste ja soovidega täita lolliks.Teeme mitte mingisugust kasu toovaid töökohti.Mis riigis küll toimub???Telest tulevad sellised filmid,mida lapsed vaatavad,sotsmeedia samuti igasugust jama täis,kui kodus ei jõuta seda asja selgeks teha,siis ei jõua ka keegi teine.
12. detsember 2018, 09:09
Kuna väikesed lapsed on väga vastuvõtlikud siis on nad hea "kaup" igasugusele lollusele. Lasteaia üks-kaks-kolmele järgneb nutilembus, vanavanematest võõrutamine ning ongi tulevased zombid valmis.
AAA12. detsember 2018, 09:06
naljakas,et12. detsember 2018, 09:06
lasteaias võime neid sõnu kasutada, aga siin kommentaariumis ei lähe läbi.:DD
12. detsember 2018, 09:06
Toimubki taandareng. Isegi praegused 30+ aastased on oma mõtlemiselt nagu puberteedikud. Ühed veavad meediat ja teised võtavad meediast eeskuju. Oma isiklikku mõtlemist enam ei olegi, vaid pime massi järgi käitumine.
meeta12. detsember 2018, 09:03
Su mõttemaailm on HAIGE ja sa saad vist rahulduse, kui nii kirjutad ja ära kasuta piiblisõna AAMEN
Mina12. detsember 2018, 08:49
vahetasin kanalit. Piinlik oli.
wat12. detsember 2018, 08:36
tore multa aga naised ei pissi vagiinaga ju.
jepp12. detsember 2018, 08:32
Kinno pole ka enam asja - kõik filmid on justkui lastele.
ka üks vanaema12. detsember 2018, 08:32
Pole imestada, see on ERR tase. Kui teemasid pole, siis see pole ka teema mida nii laialdaselt käsitleda. Tundus, et justkui alles äsja on Eesti inimkond ahvist arenenud?!
Ema 5012. detsember 2018, 08:30
Need kallid lapsukesed on ammu targemad, kui see mutter mammi! Tänapaeval löö sõrmega lahti ipad( iPhone) ja sisesta vaid sex ja koik lapsed on sellega kursis ja 5 /6/7 a on targemad kui NSVL ajal sündinud vanaemad( kelledel laps leiti kapsalehe alt) Tänapaeval teab 10 a laps seksist koik- ja küsib pigem kas see voi teine poos on hea
Igas12. detsember 2018, 08:24
otsas rikub emaste kiun kõik ära
õudne12. detsember 2018, 08:21
kari kiljuvaid eitesid oli koos.
hgxc12. detsember 2018, 08:19
raadiost ka reklaame kuulates on selline tunne nagu mingi totaalne lasteaed ja taandareng toimub.. haiglaseks muutunud see elu
On mida12. detsember 2018, 08:18
jõulutaadile laulda jälle kingituse eest
vanakonnale12. detsember 2018, 08:05
see kileda häälega ja kanalit vahetama panev tädi on Anna Pihl .
Kui tahate12. detsember 2018, 08:01
tahate et ühiskond aina hai.gemaks läheks siis rikkuge lapsed juba lasteaias ära. Aga hinge ja vaimu ei hari keegi, no.ku ja tus.su on esmatähtis, kõik kaduva liha heaks aga mitte sentigi vaimu ja hinge heaks. Tül.gastav.
reku12. detsember 2018, 07:47
Alko puhul ikka räägitakse, et lapsed võtavad õppust, kui näevad reklaame ine. Nüüd kui öeldakse, et noku käib vahest tussus, ka lapsed tahavad järgi proovida.
Kle sina pedagoog12. detsember 2018, 07:41
Sa tunned perversset huvi noorte poiste suguelundite suhtes. Äkki käid igaks juhuks Paldiski maantee Selveri kõrval ühest asutusest läbi.
12. detsember 2018, 07:24
See on virtuaalne nutipõlvkond, kes ei leia riigi abita nokut ka üles. Laps käib ju mitu korda päevas pissil ja iga kord peab rihtima, et potist mööda ei lase. Varem küsiti "kusele", nüüd üteldakse, et õpetaja vii noku "kusele", siis saad näha, kus noku on.
Arutleja:12. detsember 2018, 07:12
Võtke anatoomia õpik, kasvõi paar-kolm joonist ja tehke asjad selgeks. Ja seda juba lasteaias ja algklassides. Kas te tõesti peate lapsi nii rumalateks ja usute, et nad ei saa aru mis on mis? Isegi kui te ütlete mõned kehaosad ladina keeles, ei tee selle mõistmine lastele raskusi. See ninnu-nännutamine, et lastega on vaja rääkida, oli lihtsalt primitiivne ja rumal!
12. detsember 2018, 07:05
Lastest koolitatakse liputajad-näita, kus mu/su noku on- ja siis imestatakse, miks nii palju liputajai avalikus ruumis on. Koolimajade ümbrus neid täis. Kas keskkoolis õpetaja ei küsi, et näita kus su noku on? Mis vahet seal on, noku on noku nii lasteaias kui gümnaasiumis.
12. detsember 2018, 07:05
Muidugi emmed ninapidi telefonis, aega lastega rääkimiseks, tarvis mingi jorsiga sms vahetada, eile paide grossi poes nągin ühte lehmaehmatist!
12. detsember 2018, 06:54
egas midagi,elu ja kultuur on niipalju arenenud,et nuud tuleb jöululaulu asemel köigepealt selgeksöpetada nokulaul.Päris huvitav ,kuidas sajandeid on elatud ja nuud järsku on sellist saadet vaja, kas need öpetused ei tule bumerangina tagasi. Köik vötame ule mis kusagilt tuleb ,kas hea vöi halb ,see on ebanormaalne,meil ei ole enam omi tarkusi,ikka mis ameerikast ja soomest ja kullap varsti ka see mis tuleb araabiast.
Jeah12. detsember 2018, 06:41
12. detsember 2018, 06:34
Seda haiget värki saime me oma silmadega näha, kui käisime Soome peretuttavatel külas. Peale sauna istus soomlane trepile, hommikumantel seljas ja ajas jalad laiali, nii et kerad ja kellatorn pidid ilmtingimata just külaliste suunas paistma.
tartlane12. detsember 2018, 06:33
Häbi on loomulik ja vajalik; isegi loomad häbenevad, vist. Häbitu inimene arvati minu noorusajal seltskonnast välja. Häbitunde puudumine kajastub koolis (kus lapsed ropendavad õpetaja kuuldes), poliitikas (kui pole häbi avalikult ahnitseda ja valetada). Aga noh - avalikus meediaruumis on kolmandik pornograafilise sisuga artiklid ja fotod.
12. detsember 2018, 06:27
Eeva Holm ja Rita Holm on omavahel vastakutel arvamustel. Üks väidab et intiimseid teemasid tuleks käsitleda individuaalselt ja teine väidab et laulame kõik koos no.ku ja tu.ssu laulu, üks-kaks-kolm. Järgmisena tuleb tan.traõpetaja ja ütleb, et lähem kõik koos paljalt ujuma, üks-kaks-kolm. Hiljem koos voodisse, üks-kaks-kolm. Ning ongi häbi läinud, mis asi see veel on.
kus on piir?12. detsember 2018, 06:20
teiste ees onaneerimisest täieliku kombelõtvuseni, kas häbitundmine on paha?
naine12. detsember 2018, 06:20
Ebameeldiv ja ennastületav on täiskasvanul minna günekoloogi juurde. On elu jooksul probleeme nii naistel kui meestel. Kui sul on püksis probleem, siis naised üldjuhul ikkagi lähevad günekoloogi juurde, aga meeste puhul on see veel , raskem, satutakse lausa paanikasse, mõeldakse ennast haigeks, aga enamasti on see ainult probleemikene... Miks me oleme sellised, kui keha on tervik ja ükski kehaline probleem ei tohiks meid hulluks ajada enne kui on asi selge.Õpetust on vaja puberteediea alguses, tüdrukutele tark naismeedik ja poistele tark meesmeedik. Koolis, targa õppeprogrammi raames
alustada oleks tulnud12. detsember 2018, 06:16
lastevanematest mitte lastest.
Youtube12. detsember 2018, 05:25
Vaatasin ka seda videot. Tahaks nüüd siis teada mida laps sellest videost täpsemalt õppima peaks. Täiskasvanud inimesena võin vaadata mingeid jooniseid jollerid ja august aga mida minu laps sellest videost täpsemalt peaks endale selgeks tegema . See point jäi ikka väga lahtiseks. Tundub pigem nagu mingi pervert tegi video ,et leida enda vajadustele rahuldust
Tõesti12. detsember 2018, 05:21
.....12. detsember 2018, 05:16
Sellised eluvöörad ja lapsi mitte tundvad nn. " seksiloogid "kellel pole eeldavasti omalgi lapsi hoidku näpud, sõnad ja laulud lastest eemal.
to 00.5212. detsember 2018, 04:56
juba ammu-ammu,nõuka ajal tegi ema paari lausega asja selgeks -palja pepuga väljas ,inimeste keskel ei olda,ei mingit juttu häbitundest ega hüsteeriast,tehti selgeks,et nii on viisakas ja kõik,me ju ei noki nina ka inimeste keskel,ega lase kõhutuult.
Con12. detsember 2018, 04:16
Laulus ütles ka, et vanamuti tutt on väga elegantne, no milleks on lapsel vaja seda teada ? Vanaema on täitsa pandav!? Või mängitakse seda laulu ette vanadekodudes, samal, n.ö kaardistamise eesmärgil. Tmv
Jaanika12. detsember 2018, 03:59
Vahe on selles, kas seda seksuaalkasvatust õpetatakse 6aastasele või 10+aastasele. Miks peab lasteaialaps selliseid laule teadma. Keegi seletas et kõik kehaosad on võrdsed ja ei pea häbenema. Nu kuidas bad vürdsed on, kui paljult ringi käia pole sünnis ja mõned kehaosad on ikka privaatsed. Pigem peaks lastele õpetama, et on kehaosad mida võõrastele ei näidata ja võõrastega ei arutada. Sellised asjad jäävad ainult emme issi ja või arstiga läbirääkimiseks. Me räägime siiski lasteaia lastest. Tänapäeval leiavad vanemad lapsed juba väga lihtsalt ise ja väga vara kõik üles.
eit12. detsember 2018, 03:04
see on ju laste ahistamine .
SWEDEN YES!12. detsember 2018, 03:02
https://youtube.com/watch?time_continue=10&v=kBiAUdnLfpE
eit12. detsember 2018, 03:01
Isa ja vanaisa keda lapsed ja lapselapsed jumaldavad12. detsember 2018, 02:53
Nägin ka seda pseudokoolitajate saadet. Suurem osa seltskonnast olid lihtsalt eluvõõrad ja julgen öelda lausa hai..ge mõtlemisviisiga inimesed. Elage nii nagu seda on tehtud meie maakodudes, hetkel ka veel saksas, kus puudus ja puudub perekeskselt alastuses salahäbi. Saun ühendab mehed ja naised ja ka lapsed. See kus on nookkuuu ja kus on tuussuu, teadsid kõik lapsed. See mis täna toimub on haige värk. Kuulge kallid ema pseudo koolitajad-tulge maapeale! Pole ime, et rahvas selliste peale viha välja valas.
Moderaatorile12. detsember 2018, 02:49
Kuidas ei vasta minu kommentaar tingimustele? Kas see kui ma räägin sellest, et antud teemat üpropageerivad naised käitucvad valesti ja eluvõõralt on tingimustele mittevastav? Kas pseudokoolitaja, elu..võõrad, lausa hai...ge mõtlemisviisiga inimesed, laulus olevad tuussuuu ja nookkuu minu tekstis on teile sobimatud aga lastele võib ette laulda?
Ats12. detsember 2018, 02:41
Minul poisslapsena ka jube kogemus naistesaunast. Mäletan kuidas naisterahvad istusid saunalaval rinnad soki sees ripakil nagu õudusfilmis, öääk!
vanakonn12. detsember 2018, 02:06
Kolmandaks sellesse nimetatud punti paneksin veel ühe blondi neiu, kes oma kileda häälega paneb kiiresti kanalit vahetama, on esimeses stuudios saatejuht, nime ei tea. Ebameeldiv hääl, diktsioon ja vastik maneer, kuidas küsitleb
Aamen12. detsember 2018, 02:02
Hoidku jumal mind sellise mõttemaailmaga mamma ja vanaema eest! Väga vinged sünonüümid - kui suguelundid, siis perverdid ja geid, kui pagulased, siis terrorirünnakud. Jumal auta selle madalalaubalisuse ja kitsarinnalisuse eest!
55 ja 5 lapse isa12. detsember 2018, 01:49
Lisaksin siia juurde veel natuke. Käisin 4 aastase tütre ja 5 aastase pojaga ujumas. Loomulikult läbi dushiruumi. Pesta tuleb ju ennast enne. Meeste poolepeal ei tekkinud sellest mingit probleemi. Kuu aega hiljem ei saanud ise minna. Emme läks nende samade 4 aastase tütre ja 5 aastase pojaga naiste poole peale enne ujumist pesema. Naine rääkis, et kaks emmet olid sihukese teema üles võtnud dushiruumis, et anna olla. Lapsed olid selle kisa peale nutma hakanud. No andke karistust! Mida see 5 aastane nüüd vaadata oskas? Emme oli ju ka alasti. Pesi ennast ja lapsi.
55 ja 5 lapse isa.12. detsember 2018, 01:24
Lapsevanemad peaks kõigepealt tegema endale selgeks mis on häbi ja mis on valehäbi. Sealt hakkab kõik peale. Lasteaia lapse jaoks peaks aga seksuaalkasvatus piirduma väga lühidalt. Poistel on noku, sest nad on poisid ja tüdrukutel seda pole, sest nad on tüdrukud. Punkt. Lisa küsimustele saab vastata, et isal on ka noku ja emmel pole. Igaljuhul lasteaed pole küll mingi seksi algkool. Pole ka vaja 4 aastasele selgitada kuidas venna, või õde emme kõhtu sai.
lol12. detsember 2018, 01:20
nende uudiste valguses https://www.err.ee/575734/uus-oppeprogramm-soome-koolides-ei-kutsuta-lapsi-enam-poisteks-ja-tudrukuteks http://epl.delfi.ee/news/arvamus/mehed-naised-tudrukud-ja-poisid-kaovad-soomes-minevikku?id=80981693 ei ole tal soomes oma paberitega enam midagi teha :) aga laulda ju tahaks. (seda laulu saab laulda ka kaanonis)
suu puhtaks12. detsember 2018, 01:15
No minuarust oli kõige kõvema ja kriiskavama häälega tildo laulu autor ise! Kui kõik ei laula koos kooris, nagu vanasti kolhoosikorra ajal, siis oli hääletoon eriti kriiskav. Olen nõus, lastele tuleb õigete nimedega õpetada nimetama oma kehaosi, aga kas just lauluga ja hoogtöökorras, see on küll küsitav
LM12. detsember 2018, 01:11
Soome kassikooli paberitega nokulaulik viidaks soomes lastekaitse poolt tapiga lasteaiast minema.
kas12. detsember 2018, 01:07
Ikka tobe saade oli küll! Lastele peaks olema ikka lapsepõlv omas ajas aga mitte mingid ettekirjutised Euroopa Liidust,Igal sammul peavad olema vastavad paberil kirjutatud seadused, kas tõesti,kahtlen?
hullunud vanem12. detsember 2018, 01:05
see oleneb ju sellest kuidas seda teha. ma tahan, et minu lapsed teavad seda laulu kui sepapoisid mitte kus on noku.
To hmm12. detsember 2018, 01:02
Sa oled ka üks nendest helbekestest kes iga asja peale solvub "Issand ta julges ainult ema öelda.. Issand milline diskrimineerimine."" Ja kui see nüüd oleks öelnud ema isa, siis oleks sa kohe kallal olnud et miks ainult ema või isa, miks mitte näiteks neeger või homo. Või kommionu. Sinu suvised ongi need kes kunagi pole millegagi rahul ja sellised üks kord maailma hukutavadki.
oh ja12. detsember 2018, 01:02
nõnda varajase kasvatuse propageerimise eesmärk tegelikult ilmselt on suunatud kaugemas tulevikus sündivuse piiramine ehk maailma ülerahvastatuse vastu võitlemise üks meetod
oh ja12. detsember 2018, 00:57
paraku on kahjuks nõnda, et põrgutee on kaunistatud lilledega ning ilus täpselt nagu see kasvatuski kuid selle tagajärjed paraku on sellised, et tahtsime paremat aga kahjuks juhtus nagu alati
Ka üks ema12. detsember 2018, 00:52
Sedapuhku näitab see massihüsteeria seksuaalkasvatuse puudulikkust ja häbitunnet, kui inimesed mõne sõna pärast nii leili lähevad. Siit moraal - ja ongi vaja maast madalast kasutada ka suguelundeid puudutavaid sõnu ja anda lastele veendumus, et need on samasugused kehaosad nagu teised, ei midagi erilist. Ainult mõned neist kuuluvad privaattsooni. Ja lugupeetud haritud juhataja peaks hullunud vanemate hüsteeriat jahutama, mitte üles kütma. Uskumatu kaader töötab meie kasvatusasutustes. Kõige rohkem koolitust ja õpetust vajas selles saates nii mõnigi kõvahäälne külaline.
on12. detsember 2018, 00:42
need nokutädid vaja kolooniasse saata.
on12. detsember 2018, 00:41
selline saade täispervessne
on12. detsember 2018, 00:39
siis nende süül nüüd mu lapselaps tahab papa nokut muudkui katsuda ja...krt oleks andnud neile lastekasvatajatele vitsa omal ajal aga no ei puutund kokku , selliseks kõiketeadjaks ei saa lasteaias ega ka koolis, see on elukooli aeg, mis algab peale 18. eluaastat ja kui hakkavad teismelistest kooruma inimesed, siis alles on õige aeg tutvustada asju õigete nimedega- mitmendas klassis oli anatoomia???Kui keegi ei mäleta mida ta sealt teada sai, siis võin ütelda, et lasteaias seda pole ja algkoolis ka mitte...jätke omad lollid väljamaised mõtted eesti lasekasvatusest Eesti vanemate tööks, kool ja
Hääl saalist12. detsember 2018, 00:25
Varem oli sündivusega kõik korras, moodsal ajal asi ei edene. Selle video alusel käib n.ku t.ssule suhu? Ja siis kurdetakse täiskasvanuna, et lapsi ei saada. (millegi pärast ei lasta kõiki sõnu välja kirjutada, komm ei vasta nõuetele)
hmm12. detsember 2018, 00:18
Kas sa piltidega õpikutest oled midagi kuulnud? Või sul käis 7.klassis seksiõpetus ka praktiliselt, ilma õpikuta?
hmm12. detsember 2018, 00:16
A kust sa tead, et emme ütleb "noku" mitte aga midagi muud? Ja miks on lapsepesemine automaatselt emme ülesanne?
Tiina12. detsember 2018, 00:14
Kas kujutaksite ette, mis oleks tehtud mehega, kes sellist laulu lastega laulnud oleks.
Inimene kes on elanud ...12. detsember 2018, 00:04
Huvitav küll, kuidas on inimene hakkama saanud kõik need sajandid mil homo sapienc siin maakeral eksisteerinud on? Palun ärge tulge õpetatud abitust peale suruma. Te teete sellega veel suurema veo kui need helbekesed tänapäeval.
Keskealine naine11. detsember 2018, 23:56
Kohutav! Õõvastav! Mina kuulsin esimest korda seksist alles oma kolmanda abikaasa käest. Peale seda muidugi elu purunes ja läksime lahku. Hoidku jumal minu lapsi selliste rõvedate juttude eest.
Nokuga või nokuta see on küsimus11. detsember 2018, 23:54
Issand kui abituks me oleme muutunud, ei saa riigi abita, sotstöötaj abita, töötuabita, jne, jne, jne.... Koguaeg keegi aitama, mis meiega toimub, kas see on heaoluühiskonna tulemus, sõjaväes peab vegas toitu saama - halloooooo mis toimub, mingi geenihaigus on lahti või. Midagi on ühiskonnaga lahti, haige värk....
vanaema11. detsember 2018, 23:43
Proua Kuurme ütles õigesti, et midagi tuleb jätta ka lastele endile avastada. Ma ei ütle, et seksuaalsusest rääkimine ei oleks vajalik, aga just kuidas ja millal. See "nokulaul" oli nii jube, et ajas täiesti kurjaks. No missugune poiss ei tea, et tal on noku, kui sünnist saati emme ütleb, et peseme noku puhtaks, kuivatame noku ka ära jne. See, et üks vanem proua on leidnud omale raha teenimise viisi, ei peaks lapsi küll lasteaias sellisesse olukorda panema. Koguaeg üks välismaine mall igas asjas, nagu me ise enam ei oskakski mõelda, teha, olla.
Meeta11. detsember 2018, 23:39
Jah ja lõpetame selle laulu video näitliku seksi imiteerimisega, siis on asi täiuslik! Ise kirjutasite et tänapäeva lapsed on targemad kui arvame. Kordan veel HOIDKE OMA LAPSI pervertsete nokutädide eest!
Kiitus Lasteaed Sajajalgne direktorile eluterve mõtlemise eest! Mina ei lubaks oma lapsele noku-tuss11. detsember 2018, 23:33
kõige per vers sem saade läbi aegade11. detsember 2018, 23:32
kui mulle oleks nii kole (nii seest kui väljast) tegelane lasteaias käskinud no kut näidata siis ma poleks vist eales sek sima hakanud ja mis iseloomulik, just inetumad naisterahvad propageerisid hullult lasteaias sek siõpetust, kenamad naised olid selle vastu ning nende seisukoht oli tervemõistuslik - iga asi omal ajal
Olgem oma lastega ausad11. detsember 2018, 23:25
Hoiame jah oma lapsi vati sees ja räägime ikka edasi, et lapsi toob kurg või leitakse kapsalehe alt.Ärge alahinnake oma lapsi,nad on targemad kui te arvate.On tõesti näha, et seksuaalkasvatus lonkab,sest kuidas on võimalik, et noor tütarlaps jääb rasedaks, ise mitte arusaades, et on rase ja kuidas see võimalikuks sai.Tuleb olla lastega pisikest peale kahe jalaga maa peal, siis on tulevikus vähem ebameeldivaid üllatusi.
pole veel nii per ver sset saadet näinud11. detsember 2018, 23:23
kui mulle oleks nii kole (nii seest kui väljast) tegelane lasteaias käskinud no kut näidata siis ma poleks vist eales sek sima hakanud ja mis iseloomulik, just inetumad naisterahvad propageerisid hullult lasteaias sek siõpetust, kenamad naised olid selle vastu ning nende seisukoht oli tervemõistuslik - iga asi omal ajal
Issand ma näen ja hakkan kohe müristama. 11. detsember 2018, 23:22
d11. detsember 2018, 23:20
Lapsevanema roll kasvab oluliselt selle läänest pealesurutava ajupesu nullimisel.
kus on sinu noku11. detsember 2018, 23:20
mul jälle hea meel, et nüüd tean kuhu lasteaeda oma poja panen. meil ei ole seda vaja, et mingi tädi hakkab minu lastega noku tussu mänge mängima.
Vanaema ja mamma11. detsember 2018, 23:16
Olen 2 lapse ema ja hoidnud ka oma 4 lapselast aga jäägu lapsed lasteks ka tänapäeva julmas maailmas. Varane tähelepanu oma suguelunditele võib just lastest peverdid ja geid kasvatada, Kas kõik need uued suunad on õiged, haiged lapsed lasteaeda viia(tänane uudis), pagulasi vastu võtta(täna toimunu terrorirünnak jõuluturul) jne. jne. Oleme kriitilisemad nende uute suundade suhtes ja HOIAME OMA LAPSI!
Meeta11. detsember 2018, 23:08
Sellele nokutädile.....tili.tili.tussi, tass kohvi ja jälle....
Arts11. detsember 2018, 23:02
Seda Ritat küll päris ok-ks lugeda ei saa.
3 lapse ema11. detsember 2018, 22:59
Mul on hea meel, et siiski kaine mõtlemisega inimesed saates domineerisid. Kui minu laps käiks Sajajalgse lasteaias, siis võtaksin ta sealt päevapealt ära, sest nii rumala juhataja juhitud asutusega ei näe meie pere koostööd. Samuti kutsuksin vaibale blondi prillidega proua õpetaja, sest nii rumalat juttu ei ole pedagoogil lihtsalt võimalik ajada. Õnnetu kolme lapse ema on lihtsalt lapsepõlve tabude ohver ja nüüd kasutab sama taktikat ka oma laste peal.
Ei vaata seda saadet11. detsember 2018, 22:58
Saatejuht pole erapooletu. Saate teemad on arulagedad. Seksuaalkasvatus = kiima-loengud. Jätke lastele alles nende lapsepõlv ! See nokulaulu -tädike viige ravile.
ehk kaaluks elukutse vahetamist11. detsember 2018, 22:54
Tiivi Pihla tundub väga-väga eluvõõras inimene olevat
kas see 11. detsember 2018, 22:50
pühimesuud puhtaks saade veel on olemas ? Tähendab - see vaino on ikka seal inimeste keskel karjumas ja enda arvates saadet juhtimas ? milla err sellest tegelasest vabaneb ? Paras panna koos plastkäkkakende reklaamijaga esinema .
Tõsine 11. detsember 2018, 22:45
Seda kõrgelthatitud nokulaulikut ei tohiks laste lähedalegi lasta
nipi tiri11. detsember 2018, 22:43
Vaino mängis selgelt ühte väravasse, ta ei lasknud selle perversuse vastastel isegi oma mõtet lõpuni rääkida. Ja suurem osa inimesi rääkis teemast mööda. Küsimus oli kas lasteaias võib nende vanemate nõusolekura traumeerida mingi pealesunnitud rõvedustega. KIndlasti mitte, kus on lastekaitsjad , suu vett täis.
Lastekaitse11. detsember 2018, 22:41
Lapsi tuleks kaitsta eelkõige selliste värvitud silmadega vanamuttide eest.